Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Amazon και Ευρωπαϊκή Ένωση έχουν αρκετά μέτωπα ανοιχτά, με τα θέματα ανταγωνισμού να αποτελούν ένα εκ των σημαντικότερων. Όπως όλα δείχνουν όμως, οδηγούμαστε -έστω και με αργούς ρυθμούς- σε εκτόνωση και λύση της κατάστασης. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Η Κομισιόν εδώ και χρόνια κυνηγάει την Amazon θεωρώντας ότι οι μηχανισμοί του marketplace της είναι τέτοιοι, που της δίνουν αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι των τρίτων πωλητών που δραστηριοποιούνται εκεί. Τι εννοούμε; Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Amazon συλλέγει δεδομένα από τις πωλήσεις των προϊόντων άλλων εταιρειών/πωλητών στο marketplace της τα οποία εν συνεχεία χρησιμοποιεί προς όφελός της -βλέποντας π.χ. ποιες κατηγορίες ή συγκεκριμένα προϊόντα έχουν ζήτηση και κατασκευάζοντας στη συνέχεια απομιμήσεις τους.

Επιπρόσθετα, υπάρχουν ενδείξεις ότι ο αλγόριθμος του marketplace δείχνει μία περίεργη «προτίμηση» στα προϊόντα της Amazon έναντι εκείνα από άλλους πωλητές για το πλήκτρο της άμεσης αγοράς τους (εκεί όπου μπορεί να υπάρχει μόνο μία πρόταση), ακόμα κι όταν κάποιο από εκείνα προσφέρεται σε χαμηλότερη τιμή μαζί με τα μεταφορικά, κάτι που προφανώς δε θα έπρεπε να συμβαίνει σε μία λειτουργία που πολλοί χρήστες προτιμούν λόγω της αμεσότητάς της.

Εν πάση περιπτώσει, η Amazon έδειξε να συμμορφώνεται με τα όσα της ζήτησε η Ευρωπαϊκή Ένωση, καταθέτοντας μια σειρά προτάσεων σχετικά με ενέργειες που προτίθεται να κάνει. Ανάμεσα σε αυτές είναι η δυνατότητα των τρίτων πωλητών να προσφέρουν αποστολή προϊόντων μέσω Prime χωρίς όμως να πρέπει να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία αποστολής της Amazon και δίχως η τελευταία να μπορεί να χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που προκύπτουν από αυτή. Παράλληλα η εταιρεία δεσμεύεται να τροποποιήσει τους αλγορίθμους της, «εξασφαλίζοντας ισότιμη μεταχείριση σε όλους τους πωλητές όσον αφορά στην κατάταξη των προσφορών τους για τις ανάγκες του πλήκτρου Buy Box» όπως επίσης και να προσθέσει ένα δεύτερο τέτοιο πλήκτρο σε περίπτωση διαφοροποίησης των προϊόντων (χρώμα, τιμή, υπηρεσίες αποστολής κλπ).

Η Κομισιόν έχει στείλει ήδη τη λίστα της Amazon στις ανταγωνίστριες εταιρείες της και περιμένει τα σχόλιά τους έως τις αρχές Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια θα υπάρξει νέος κύκλος διαβουλεύσεων έτσι ώστε οι τρεις πλευρές να φτάσουν σε συμφωνία. Εφ’ όσον αυτή επιτευχθεί, τότε το σχετικό πλαίσιο θα έχει ισχύ πέντε χρόνια και θα καλύπτει τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο με εξαίρεση την Ιταλία.
 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό είδα ένα κομμάτι του John Oliver σχετικά με αυτό το θέμα. Δυστυχώς η Amazon έχει αποκτήσει τόση δύναμη παγκοσμίως που δεν πιστεύω ότι το σκηνικό θα αλλάξει...

  • Like 4
Δημοσ.

Ποτε δεν καταλαβα γτ ο κοσμος αγοραζει απο αμαζον. Οχι μονο το gui ειναι 20 ετων αλλα λειπουν υποκατηγοριες, φιλτρα, προιοντα κλπ. Ειναι μονο για να βρεις κατι που ηδη εχεις ψαξει αλλου. Νομιζω ενα μεγαλο ποσοστο των χρηματων τους ειναι απο πωληση δεδομενων.

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, papercuts είπε

Ποτε δεν καταλαβα γτ ο κοσμος αγοραζει απο αμαζον. Οχι μονο το gui ειναι 20 ετων αλλα λειπουν υποκατηγοριες, φιλτρα, προιοντα κλπ. Ειναι μονο για να βρεις κατι που ηδη εχεις ψαξει αλλου. Νομιζω ενα μεγαλο ποσοστο των χρηματων τους ειναι απο πωληση δεδομενων.

Κάπου έχεις μπερδευτεί και μάλιστα πάρα πολυ

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Chape είπε

Κάπου έχεις μπερδευτεί και μάλιστα πάρα πολυ

τι εννοεις? το αρθρο για το amazon marketplace μιλαει. Αν εννοεις πως δεν εχει θεμα με το αρθρο τοτε ναι, δες το σαν side note..

Επεξ/σία από papercuts
Δημοσ.
39 λεπτά πριν, papercuts είπε

τι εννοεις? το αρθρο για το amazon marketplace μιλαει. Αν εννοεις πως δεν εχει θεμα με το αρθρο τοτε ναι, δες το σαν side note..

1ον η άμαζον δεν πουλάει δεδομένα ( για να βγάλει το ψωμί της) ίσα ίσα εκτός από αυτά που συλλέγει η ίδια  αγοράζει και από άλλους που πουλάνε.

2ον gui έχει ανανεωθεί 2 φορές  τα τελευταία 2 χρόνια όπως και τα φίλτρα, υποκατηγορίες. 

Ή  μιλάς για άλλο σιτε και τα έχεις μπερδέψει ή απλώς αγοράζεις κάτι από εκεί 1 φορά τον χρόνο 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω, δικό της είναι το μαγαζί, όποιος δεν γουστάρει μπορεί να φύγει. Α συγγνώμη, δεν μιλάμε για την Απλ; Καλά της έκαναν της Άμαζον τότε.

Επεξ/σία από apos
Δημοσ.

Τα πλεονεκτήματα μιας αγορας απο το amazon ειναι τοσο τεραστια, που ακομα και αν η κομισιον της κανει κατασχεση τα παντα και τις αφησει μονο παραγκα 10τμ στον Ασπρόπυργο, παλι Νο1 θα γινει σε ενα μηνα.

Δημοσ.
20 hours ago, Chape said:

Πριν λίγο καιρό είδα ένα κομμάτι του John Oliver σχετικά με αυτό το θέμα. Δυστυχώς η Amazon έχει αποκτήσει τόση δύναμη παγκοσμίως που δεν πιστεύω ότι το σκηνικό θα αλλάξει...

Ο γνωστος γελωτοποιος του HBO που λεει τις γνωστες ενοησιες που κυκλοφορουν και στο διαδυκτυο για να μαζευει λεφτα επειδη «θα σου ενοιξει τα ματια»

 

ντωμεταξυ καποιος να ενημερωσει τον ολιβερ και την ΕΕσσδ πως η αμαζον δεν μπορει να σου βαλει το πιστολι στο κροταφο να αγορασεις τιποτα. 

  • Sad 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Chape είπε

2ον gui έχει ανανεωθεί 2 φορές  τα τελευταία 2 χρόνια όπως και τα φίλτρα, υποκατηγορίες. 

Ή  μιλάς για άλλο σιτε και τα έχεις μπερδέψει ή απλώς αγοράζεις κάτι από εκεί 1 φορά τον χρόνο 

Θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο.

Το site της Amazon εάν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο είναι τρομερά δύσχρηστο.

Τα φίλτρα είναι ελλειπή και τα αποτελέσματα είναι κουκουρούκου.

Αλλά τα παραπάνω δεν θεωρώ πως προκυπτουν τυχαια.Λογικα είναι δομημένο έτσι ώστε να βγάζει τα προϊόντα που θέλει πρώτα.

Δεν μπορεί να καταφέρνει το skroutz να έχει ανθρώπινα φίλτρα/αναζητήσεις και η Amazon να μην μπορεί.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
27 minutes ago, @topos said:

Δεν μπορεί να καταφέρνει το skroutz να έχει ανθρώπινα φίλτρα/αναζητήσεις και η Amazon να μην μπορεί.

Καλύτερη δουλειά κάνει το Hagglezon στην αναζήτηση παρά το ίδιο το Amazon.

Επίσης τα specs είναι τραγικά, πιο αναξιόπιστα κι από το meteo για τον καιρό.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, @topos είπε

Θα συμφωνήσω με τον προηγούμενο.

Το site της Amazon εάν ψάχνεις κάτι συγκεκριμένο είναι τρομερά δύσχρηστο.

Τα φίλτρα είναι ελλειπή και τα αποτελέσματα είναι κουκουρούκου.

Αλλά τα παραπάνω δεν θεωρώ πως προκυπτουν τυχαια.Λογικα είναι δομημένο έτσι ώστε να βγάζει τα προϊόντα που θέλει πρώτα.

Δεν μπορεί να καταφέρνει το skroutz να έχει ανθρώπινα φίλτρα/αναζητήσεις και η Amazon να μην μπορεί.

Συμφωνώ ότι υπάρχουν σιτε με καλύτερη αναζήτηση, φίλτρα κτλπ. Αλλά πιστεύω ότι έως ένα βαθμό φταίει και ότι στο άμαζον πουλανε τα πάντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/7/2022 στις 8:40 ΠΜ, papercuts είπε

Ποτε δεν καταλαβα γτ ο κοσμος αγοραζει απο αμαζον. Οχι μονο το gui ειναι 20 ετων αλλα λειπουν υποκατηγοριες, φιλτρα, προιοντα κλπ. Ειναι μονο για να βρεις κατι που ηδη εχεις ψαξει αλλου. Νομιζω ενα μεγαλο ποσοστο των χρηματων τους ειναι απο πωληση δεδομενων.

Γιατί όταν η amazon λέει πως κάτι θα το έχεις την τάδε μέρα, όντως το έχεις! Και αν είσαι και prime, είναι ο μόνος τρόπος να προγραμματίσεις μια αγορά 100% αν δεν έχεις πολλές μέρες διαθέσιμες και το χρειάζεσαι. Και δωρέαν shipping οι prime (αν κάνεις πολλές αγορές, η συνδρομή συμφέρει προφανως). Μακράν τα καλύτερα logistics και δίκτυο διανομής παγκοσμίως. Και για να μην αρχίσει η γκρίνια, μιλάμε για χώρες που υπάρχει το site όπως UK, US, DE, ΙΤ, όχι για τις υπόλοιπες. Για όλες τώρα τις "χαβαλετζίδικες" αγορές που δεν τις βιάζεσαι .... μπορεί να τις φέρει ο ταχυδρόμος, ο κούριερ ή όποιος άλλος θέλει ... που ευκολα μπορεί να αρρωστήσει ή να βαρεθεί να περάσει κάνα 5ήμερο. Δεν θα το χάσεις, θα το έχεις προφανώς.

Επεξ/σία από gthe

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...