Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα! Έφτασε η ώρα να προχωρήσουμε σε αγορά αυτοκινήτου και δυστυχώς τη χειρότερη περίοδο. Αρχικά κοιτούσαμε για κάτι νέο στην κατηγορία των B-SUV ομως οι τιμες του Puma και του 2008 που μας αρεσαν εχουν ξεφυγει και μου φαινεται τραγικο να δωσουμε 25Κ για κάτι αυτης της κατηγοριας στη βασιλη εκδοση του. Καταληξαμε να παμε προς κατηγορια B, και μιας απο τα νεα μονο το 208 μας αρεσε (με τιμη 20Κ βεβαια), αποφασισαμε να δουμε για μεταχειρισμενο, ωστε να υπαρχει μετα η δυνατοτητα αααν στρωσει η αγορα να παμε σε κατι νεο και μεγαλο. Ως Alfisti, πρωτη επιλογη ειναι η Mito, σε εκδοση με βενζινη καθως το 70% της χρησης θα ειναι μεσα σε πολη. Μου αρεσει η εκδοση QV με τους παραπανω ιππους, διαφορετικα θα ηθελα καποια αλλη εκδοση με turbo. Γενικα η Alfa οπως ολοι ξερουμε δεν εχει την καλυτερη φημη και διαβαζω και για καποια θεματακια του multiair. Ταυτοχρονα διαβασα για προβληματα στη κολωνα του τιμονιου αλλα και τα κλασικα ηλεκτρολογικα απο εδω και εκει. Σκοπος ειναι να μη δινουμε 1.5Κ τον χρονο σε επισκευες για αυτοκινητο των 8Κ. Ταβανι εχω τα 10Κ, θα ηθελα ομως να μην εξαντλησω το ποσο καθως οσο πιο πολυ ανεβαινω, πλησιαζουμε σε Gulietta budget και δεν θα κρατηθω... Ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις, μας αρεσει πολυ και το Fiesta αλλα ηδη εχουμε ενα στην οικογενεια και το εχουμε λιγο βαρεθει, ενω απο αλλα μικρα θεωρω ενδιαφερουσα περιπτωση κσι το Mazda 2 αν και βρισκεις δυσκολα. Let's discuss! Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2022 από CoderX99
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 24 λεπτά πριν, CoderX99 είπε Καλησπέρα! Έφτασε η ώρα να προχωρήσουμε σε αγορά αυτοκινήτου και δυστυχώς τη χειρότερη περίοδο. Αρχικά κοιτούσαμε για κάτι νέο στην κατηγορία των B-SUV ομως οι τιμες του Puma και του 2008 που μας αρεσαν εχουν ξεφυγει και μου φαινεται τραγικο να δωσουμε 25Κ για κάτι αυτης της κατηγοριας στη βασιλη εκδοση του. Καταληξαμε να παμε προς κατηγορια B, και μιας απο τα νεα μονο το 208 μας αρεσε (με τιμη 20Κ βεβαια), αποφασισαμε να δουμε για μεταχειρισμενο, ωστε να υπαρχει μετα η δυνατοτητα αααν στρωσει η αγορα να παμε σε κατι νεο και μεγαλο. Ως Alfisti, πρωτη επιλογη ειναι η Mito, σε εκδοση με βενζινη καθως το 70% της χρησης θα ειναι μεσα σε πολη. Μου αρεσει η εκδοση QV με τους παραπανω ιππους, διαφορετικα θα ηθελα καποια αλλη εκδοση με turbo. Γενικα η Alfa οπως ολοι ξερουμε δεν εχει την καλυτερη φημη και διαβαζω και για καποια θεματακια του multiair. Ταυτοχρονα διαβασα για προβληματα στη κολωνα του τιμονιου αλλα και τα κλασικα ηλεκτρολογικα απο εδω και εκει. Σκοπος ειναι να μη δινουμε 1.5Κ τον χρονο σε επισκευες για αυτοκινητο των 8Κ. Ταβανι εχω τα 10Κ, θα ηθελα ομως να μην εξαντλησω το ποσο καθως οσο πιο πολυ ανεβαινω, πλησιαζουμε σε Gulietta budget και δεν θα κρατηθω... Ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις, μας αρεσει πολυ και το Fiesta αλλα ηδη εχουμε ενα στην οικογενεια και το εχουμε λιγο βαρεθει, ενω απο αλλα μικρα θεωρω ενδιαφερουσα περιπτωση κσι το Mazda 2 αν και βρισκεις δυσκολα. Let's discuss! Δύσκολα θα βρεις κάτι αξιόπιστο, δυστυχώς (διότι τα είχα κοιτάξει και εγώ) είναι όλα ταλαιπωρημένα, το λιγότερο. Πολύ καλύτερη επιλογή η gulietta. Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2022 από costas1973
SARA_2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Ιταλικα φιλε μου ομορφα αλα ζημιαρικα ηδικα στα electronics θα σου προτεινα γερμανικα οπελ σαν κατοχος lpg-petrol πολυ ευχαριστημενος οπελ κορσα Cosmo tou 2012 αεριο-βενζινα εργοστασιακο μεχρι τωρα εδω κ 1 χρονο ολα super. 2
nikossof88 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα,το mito και η giulietta δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά alfa σε αξιοπιστία και είναι πολύ καλές επιλογές αγορας..Θεωρώ δύσκολο να βρεις σωστό μίτο πλέον με τα μοτέρ που λες μιας και η πλειοψηφία είναι ταλαιπωρημένα από πιτσιρικάδες αλλά μπορείς να ψάξεις εννοείτε..Giulietta προσωπικά το θεωρώ καλύτερο αμάξι για να πάρεις μεταχειρισμένο..Και τα μοτέρ tjet και τα multiair είναι αξιόπιστα,προσωπικά επειδή δεν με νοιάζουν και τόσο τα άλογα θα κοιταγα για 1.4 120 tjet όπου θεωρείτε απο τα πιο αξιοπιστία μοτέρ και δεν έχει και την τεχνολογία του multiair..Με έναν καλό έλεγχο σε συνεργείο που ειδικεύεται σε alfa δεν νομίζω ότι έχεις να φοβηθείς κάτι,και από fiesta και mazda 2(πολύ αξιόπιστο και συμπαθητικό) σίγουρα αγοράζεις κάτι ανώτερο και από επιδόσεις και από στήσιμο και από ομορφιά.Το μόνο που θα με απέτρεπε να αγοράσω mito η Giulietta με τα μοτέρ που αναφέρεις είναι η κατανάλωση βενζίνης με βάση την αύξηση που υπάρχει γιατί είτε 120 είτε 135 είτε 155 είτε 170 κάτω από 8μιση 9 στην πόλη δεν βλέπεις https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322846260-alfa-romeo-mito σημερινη αγγελια εννοειτε θελει ψαξιμο αλλα αμα εισαι κοντα και σε ενδιαφερει αξιζει μια ματια.. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2022 από nikossof88
nikossof88 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, iml είπε Μοντέλο 2009 εν έτη 2022 με 61000χλμ. Yeah sure Δεν είπα να το παρει αλλά ότι αξίζει μια μάτια..Δεν κάνουν όλοι 10κ το χρόνο ούτε έχουν όλοι ένα αμάξι για τα πάντα,και ο πατέρας μου έχει 2010 μοντέλο με 50-55κ γιατί έχει και ένα σμαρτ για μέσα στην πόλη Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2022 από nikossof88
Ntinaras Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Στις 16/7/2022 στις 10:42 ΠΜ, CoderX99 είπε Καλησπέρα! Έφτασε η ώρα να προχωρήσουμε σε αγορά αυτοκινήτου και δυστυχώς τη χειρότερη περίοδο. Αρχικά κοιτούσαμε για κάτι νέο στην κατηγορία των B-SUV ομως οι τιμες του Puma και του 2008 που μας αρεσαν εχουν ξεφυγει και μου φαινεται τραγικο να δωσουμε 25Κ για κάτι αυτης της κατηγοριας στη βασιλη εκδοση του. Καταληξαμε να παμε προς κατηγορια B, και μιας απο τα νεα μονο το 208 μας αρεσε (με τιμη 20Κ βεβαια), αποφασισαμε να δουμε για μεταχειρισμενο, ωστε να υπαρχει μετα η δυνατοτητα αααν στρωσει η αγορα να παμε σε κατι νεο και μεγαλο. Ως Alfisti, πρωτη επιλογη ειναι η Mito, σε εκδοση με βενζινη καθως το 70% της χρησης θα ειναι μεσα σε πολη. Μου αρεσει η εκδοση QV με τους παραπανω ιππους, διαφορετικα θα ηθελα καποια αλλη εκδοση με turbo. Γενικα η Alfa οπως ολοι ξερουμε δεν εχει την καλυτερη φημη και διαβαζω και για καποια θεματακια του multiair. Ταυτοχρονα διαβασα για προβληματα στη κολωνα του τιμονιου αλλα και τα κλασικα ηλεκτρολογικα απο εδω και εκει. Σκοπος ειναι να μη δινουμε 1.5Κ τον χρονο σε επισκευες για αυτοκινητο των 8Κ. Ταβανι εχω τα 10Κ, θα ηθελα ομως να μην εξαντλησω το ποσο καθως οσο πιο πολυ ανεβαινω, πλησιαζουμε σε Gulietta budget και δεν θα κρατηθω... Ειμαι ανοιχτος και σε αλλες προτασεις, μας αρεσει πολυ και το Fiesta αλλα ηδη εχουμε ενα στην οικογενεια και το εχουμε λιγο βαρεθει, ενω απο αλλα μικρα θεωρω ενδιαφερουσα περιπτωση κσι το Mazda 2 αν και βρισκεις δυσκολα. Let's discuss! εψαχνα κι εγω για Mito και καταλαβα πως η καλυτερη εκδοση κινητηρα ειναι η 1.4 ΤΒΙ με εργοστασιακο υγραεριο. Παντως κοιτα και την giulietta Που ειναι αρκετα καλυτερη στα παντα.
Sakiz105 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε εψαχνα κι εγω για Mito και καταλαβα πως η καλυτερη εκδοση κινητηρα ειναι η 1.4 ΤΒΙ με εργοστασιακο υγραεριο. Παντως κοιτα και την giulietta Που ειναι αρκετα καλυτερη στα παντα. και πολύ πάνω από τα 10κ που έθεσε
Nabuko Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, iml είπε Μοντέλο 2009 εν έτη 2022 με 61000χλμ. Yeah sure Αν το είχα εγώ θα μπορούσε να είναι πραγματικά. Ή κάποιος που κυκλοφορεί καθημερινά με 2κυκλο και έχει το αμάξι για τα υπόλοιπα. 1
zio10 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Ίσως είναι και το bravo μια επιλογή, φτηνότερο από giuletta αλλά έχουν αρκετά κοινά.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Σας ευχαριστώ όλους για το feedback σας! Αυτό κοιτούσα αλλά πέφτει αρκετά μακριά: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322912215-alfa-romeo-mito Εδώ το καλύτερο QV που βρήκα: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322955329-alfa-romeo-mito Και αν γίνει η υπέρβαση μπορεί να δούμε κάτι τέτοιο: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/324469785-alfa-romeo-giulietta https://www.car.gr/classifieds/cars/view/325117033-alfa-romeo-giulietta
solidsnake222 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Κάτοχος Μίτο εδώ. Καταπληκτικο αμάξι και όχι μόνο σε ομορφιά, κρατήματα φρένα απόκριση τιμονιού και γενικά όλη η οδήγηση είναι σε άλλο επίπεδο Προβλήματα τώρα σε εμένα; μόνο top mounts έχει χρειαστεί να αλλάξω -134.000 χλμ- αλλά κολόνα τιμονιού μονάδα multiair είναι γνωστά θέματα και αν το προτιμήσεις πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για την πιθανότητα να προκύψουν. Μπες στο fb στο club να έχεις μία ιδέα για τα προβλήματα και το κόστος επισκευής και αν θες ανέβασε και εκεί αγγελία τι ακριβώς ψάχνεις ίσως το δίνει κάποιο παιδί και κατα εμε καλύτερα να το πάρεις απο κάποιον "παθιασμένο" που το είχε σαν το παιδί του και ήταν τυπικός σε όλα παρα από κανέναν μαντρα.
Dantε Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Κατοχος Μιτο 1.4 ΤΒ με τους 155 ιππους εδω και 2 χρονια. Εχω κανει βεβαια μολις 10000χλμ γιατι σπανια το χρησιμοποιω για μετακινηση εντος πολης αφου εχω μηχανη. Το αγορασα με 103000χλμ.Για αρχη μου ζητησε θερμοστατη και ψυγειο (αυτο επειδη καπου το ειχε ψιλοχτυπησει η προηγουμενη και ειχε στραβωσει λιγο) και αλλαξα και μπαταρια καθως τα θεματα με τη κολωνα κατα 95% ερχονται απο μπαταρια σε κακη η μετρια κατασταση. Γενικα δεν εχει να δωσει αρκετα ampere στο μοτερ της υποβοηθησης και σου βγαζει σφαλμα. Τα συνεργεια σου λενε αλλαγη αισθητηρα ροπης που ομως λυνει το προβλημα προφανως προσωρινα αφου η αιτια ειναι αλλου.Σε μικρο ποσοστο εχει οντως ζημια ο αισθητηρας και εχει νοημα η αλλαγη. Τωρα επειδη ειχα ψαξει και το θεμα της QV σε συγκριση με το Tjet εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.Πλεονεκτημα η αυξημενη ιπποδυναμη με μειωμενη καταναλωση καθως και οι ημιενεργητικες αναρτησεις. Μειονεκτηματα το Multiair που θελει πολυ προσοχη στα λαδια καθως ειναι ακριβη ζημια.Αν και πιθανοτατα θα εχει αλλαχθει αναλογα με το ποσα χλμ θα εχει αυτο που θα παρεις.Απο οτι ειχα δει το θεμα ηταν με κατι σπειρωματα σε κατι ταπες και σε αυτες με το καιρο τρωγοταν το σπειρωμα και τις πεταγε και ηθελε αλλαγη ολο το multiair.Υπηρχαν ενεργειες που μπορουσες να κανεις πριν το εμφανισει το θεμα για να μη το εμφανισει μετα. Επισης οι ημιενεργητικες αναρτησεις εαν χρειαστουν αλλαγη ειναι πανακριβες και εαν βαλεις απλες τοτε πεταει σφαλμα και απο οτι ειχα δει ηθελε λιγη ιστορια για να το παρακαμψεις. Κατι που δε θα το βαλω ουτε στα πλεονεκτηματα αλλα ουτε και στα μειονεκτηματα ειναι πως οσοι εχουν οδηγησει και τα δυο λενε πως το Tjet ειναι λιγο πιο αποτομο και ωμο σε σχεση με το multiair.Σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι. Γενικα παντως το μοτερ ειναι σκυλι μαυρο.Με το αεριο δε ξερω πως τα παει. Στα πλεονεκτηματα του μιτο τα πολυ καλα φρενα και η αψογη οδικη συμπεριφορα.Γενικα μπορει να συναντησεις κανα μικρο χαζο θεματακι απο αυτα που σου τη σπανε αλλα συνηθως λυνονται ευκολα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Dantε είπε Κατοχος Μιτο 1.4 ΤΒ με τους 155 ιππους εδω και 2 χρονια. Εχω κανει βεβαια μολις 10000χλμ γιατι σπανια το χρησιμοποιω για μετακινηση εντος πολης αφου εχω μηχανη. Το αγορασα με 103000χλμ.Για αρχη μου ζητησε θερμοστατη και ψυγειο (αυτο επειδη καπου το ειχε ψιλοχτυπησει η προηγουμενη και ειχε στραβωσει λιγο) και αλλαξα και μπαταρια καθως τα θεματα με τη κολωνα κατα 95% ερχονται απο μπαταρια σε κακη η μετρια κατασταση. Γενικα δεν εχει να δωσει αρκετα ampere στο μοτερ της υποβοηθησης και σου βγαζει σφαλμα. Τα συνεργεια σου λενε αλλαγη αισθητηρα ροπης που ομως λυνει το προβλημα προφανως προσωρινα αφου η αιτια ειναι αλλου.Σε μικρο ποσοστο εχει οντως ζημια ο αισθητηρας και εχει νοημα η αλλαγη. Τωρα επειδη ειχα ψαξει και το θεμα της QV σε συγκριση με το Tjet εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.Πλεονεκτημα η αυξημενη ιπποδυναμη με μειωμενη καταναλωση καθως και οι ημιενεργητικες αναρτησεις. Μειονεκτηματα το Multiair που θελει πολυ προσοχη στα λαδια καθως ειναι ακριβη ζημια.Αν και πιθανοτατα θα εχει αλλαχθει αναλογα με το ποσα χλμ θα εχει αυτο που θα παρεις.Απο οτι ειχα δει το θεμα ηταν με κατι σπειρωματα σε κατι ταπες και σε αυτες με το καιρο τρωγοταν το σπειρωμα και τις πεταγε και ηθελε αλλαγη ολο το multiair.Υπηρχαν ενεργειες που μπορουσες να κανεις πριν το εμφανισει το θεμα για να μη το εμφανισει μετα. Επισης οι ημιενεργητικες αναρτησεις εαν χρειαστουν αλλαγη ειναι πανακριβες και εαν βαλεις απλες τοτε πεταει σφαλμα και απο οτι ειχα δει ηθελε λιγη ιστορια για να το παρακαμψεις. Κατι που δε θα το βαλω ουτε στα πλεονεκτηματα αλλα ουτε και στα μειονεκτηματα ειναι πως οσοι εχουν οδηγησει και τα δυο λενε πως το Tjet ειναι λιγο πιο αποτομο και ωμο σε σχεση με το multiair.Σε αλλους αρεσει και σε αλλους οχι. Γενικα παντως το μοτερ ειναι σκυλι μαυρο.Με το αεριο δε ξερω πως τα παει. Στα πλεονεκτηματα του μιτο τα πολυ καλα φρενα και η αψογη οδικη συμπεριφορα.Γενικα μπορει να συναντησεις κανα μικρο χαζο θεματακι απο αυτα που σου τη σπανε αλλα συνηθως λυνονται ευκολα. Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση! Όσον αφορά τα τέλη, που περίπου κυμαίνεται το μοτέρ με τους 155 ίππους;
Dantε Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, CoderX99 είπε Ευχαριστώ για την αναλυτική απάντηση! Όσον αφορά τα τέλη, που περίπου κυμαίνεται το μοτέρ με τους 155 ίππους; Εμένα ειναι μοντελο του 2009 και παει με κυβικα.Ειναι αν θυμαμαι καλα 255. Αν παρεις μοντελο μετα του 2010 θα ειναι με ρυπους.Δε γνωριζω εκει το ποσο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα