Πέτρος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 33 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε Δεν γνωρίζω την οικονομική σου δυνατότητα, ωστόσο μερικά πράγματα που απέτρεψαν εμένα. Ο κινητήρας δυστηχώς δεν λειτουργεί σαν μοντέρνος turbo παρά σαν πιο παλιός ατμοσφαιρικός (αν και έχει turbo). Οπότε για να προσφέρει το "pull" που θες έρχεται ψηλά στις στροφές. Από κατανάλωση σε νορμαλ οδήγηση, να υπολογίζεις μεικτά 8~ και αν το πατάς λίγο πάνω από 9. Φυσικά σε περιβάλλον ανοιχτού δρόμου με 120-130χλμ/ωρα θα γράψει ακόμα και 5~. Άρα με αναλογία τις επιδόσεις που έχει, ΔΕΝ είναι οικονομικό. Αντίθετα, ο skyactiv x, είναι αρκετά οικονομικός σε σχέση με τις επιδόσεις του. (που και πάλι σε σύγκριση με το δίλιτρο civic/corolla είναι ΠΟΛΥ πίσω και στα δυο) Βγάζωντας απέξω τα τέλη κυκλοφορίας καθώς λίγο πολύ στην κατηγορία πληρώνουν όλα 90-110 ευρώ, φόρος πολυτελείας 440+αυξημένα ασφάλιστρα+τα 8800 τεκμήριο που αναφέρθηκαν (εμένα προσωπικά θα πλήρωνα άλλα 100 στην εφορία με βάση το τεκμήριο!). Τα ανταλλακτικά σε δίλιτρο και δη Mazda είναι φαρμάκι. Ακριβότερα και από Audi για την Ελλάδα καθώς το δίκτυο είναι ανύπαρκτο, συν μεγάλος χρόνος αναμονής. Τα συν δεν τα γράφω καθώς είναι και ο λόγος που σε τραβάει. Θα σου έλεγα πάντως να αποφασίσεις γρήγορα, οι τιμές και τα επιτόκια ανεβαίνουν. Από τον φεβρουάριο που κοιτούσα (hatchback skyactiv x 186) έχει πάρει 1200 ευρώ + πόσο θα έχει πάρει το επιτόκιο στην αντιπροσωπεία. Εδώ,27 έκανα παραγγελία το I30, σε 20 μέρες τσίμπησε 300 στην τιμή και 1% επιτόκιο... Πραγματικά, έχω χάσει τη μπάλα με αυτά που βλέπω αυτό τον καιρό που ψάχνω. Είχα ψάξει αρχές Σεπτέμβρη που πέρασε εντελώς ενδεικτικά, θεώρησα τους 9-15 μήνες που μου είπαν σε Skoda και Toyota για παράδοση εντελώς εξωφρνικούς για αυτοκίνητα που τελικά δεν "χρειαζόμουν" αλλά που επιπλέον (αν συζητάμε για το sedan corolla, πχ) δεν μου άρεσαν και τόσο (ειδικά η κονσόλα και οι πίνακές του με ενοχλούσαν/ενοχλούν. Ξαναπέρασα τώρα και πήρα προσφορές, και το ίδιο skoda (Octavia 1.5 TSI) έχει +3.5k και έχει ανέβει και το επιτοκιο του ομίλου, ενώ ετοιμάζεται να ξαναπάρει από Οκτώβρη-Νοέμβρη, με παραδόσεις πάλι στο 8μηνο+. Ειλικρινά μου φαίνεται αδιανόητο να φτάνω σχεδόν στα 30k με τη χρηματοδότηση για αυτοκίνητα οκ, αλλά απλά εκεί...οκ. Το 3 μου έκανε καλύτερη εντύπωση σε εμφάνιση (το βρίσκω πολύ κομψό) και ποιότητα κατασκευής (μέχρι που το οδήγησα χτες και είδα ότι οι μπροστινές ζώνες, πχ, χαρακώνουν τις εσωτερικές κολώνες όπου ακουμπάνε...τρελή αστοχία στην επιλογή υλικών εκεί), με καλούς γενικά χώρους για αυτό που ψάχνω (όχι τόσο όσο τα άλλα δύο). Δεν συμπαθώ καθόλου όλο το suv/cross σκηνικό, οπότε έχω πρακτικά αποκλείσει πολλούς από τους άλλους κατασκευαστές, αφού πρακτικά δνε έχουν να προσφέρουν κάτι. Από την άλλη βρήκα ετοιμοπαράδοτο ένα Kamiq με τα χαρακτηριστικά που θέλω, δεν με χάλασε σε οδήγηση/άνεση, και δεν μου χτυπάει τόσο σαν εμφάνιση/στυλ. Δεν...δεν βγάζω άκρη και αν πούμε ότι δεν καίγομαι τώρα πάλι, βλέπω για την επόμενη 5ετία να έχουν ξεφύγει υπερβολικά τα πάντα (εδώ φτάσαμε στο 20κο για yaris...) και να είμαι πάλι στο 0.
SR20DET Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 πολύ κοντινό μου άτομο εχει το CX-30 με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα. το πήρε στα 26300 με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και γενικά είναι πολύ happy μέχρι τώρα, έχοντας κάνει περί τα 20000km. Μέση μικτή κατανάλωση είναι σταθερά στο 6.7-6.8. Σε περιαστικό ταξίδι με ταχύτητες μέχρι 100 βλέπει εύκολα το 4.7. Σε εθνική με 130-140km/h, η κατανάλωση είναι περί το 8.2. Το οδηγώ αρκετά συχνά και δεν μου έχει λείψει ποτέ το γκάζι. ίσα ίσα τραβάει από τις 1000rpm και σπάνια θα χρειαστεί να κάνεις κατέβασμα. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δεν το νιώθεις ποτέ αδύναμο. Ενδεικτικά το 0-100km/h είναι κάπου στο 10s. Τέλη κυκλοφορίας 84 ευρω. Φόρος πολυτελείας για τη πρώτη πενταετία +440/χρονο (σύνολο 2200). Προσωπικά, δεν έβρισκα αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό στα 28500 για να πω οτι δεν αξίζει το mazda.. Ενδεικτικά είχε ως standard εξοπλισμό: αναδιπλούμενους εξ.καθρέφτες, ηλεκτροχρωματικούς καθρεφτες (εσωτερικό και εξωτερικό), θερμαινόμενα καθίσματα και τιμονι, δερμάτινη επένδυση τιμόνι-λεβιέ, heads-up display, adaptive cruise control, full led, car play, hill assist, πισω κάμερα, και άλλα που ξεχνάω.. 1
Πέτρος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 8 λεπτά πριν, SR20DET είπε πολύ κοντινό μου άτομο εχει το CX-30 με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα. το πήρε στα 26300 με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και γενικά είναι πολύ happy μέχρι τώρα, έχοντας κάνει περί τα 20000km. Μέση μικτή κατανάλωση είναι σταθερά στο 6.7-6.8. Σε περιαστικό ταξίδι με ταχύτητες μέχρι 100 βλέπει εύκολα το 4.7. Σε εθνική με 130-140km/h, η κατανάλωση είναι περί το 8.2. Το οδηγώ αρκετά συχνά και δεν μου έχει λείψει ποτέ το γκάζι. ίσα ίσα τραβάει από τις 1000rpm και σπάνια θα χρειαστεί να κάνεις κατέβασμα. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά δεν το νιώθεις ποτέ αδύναμο. Ενδεικτικά το 0-100km/h είναι κάπου στο 10s. Τέλη κυκλοφορίας 84 ευρω. Φόρος πολυτελείας για τη πρώτη πενταετία +440/χρονο (σύνολο 2200). Προσωπικά, δεν έβρισκα αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό στα 28500 για να πω οτι δεν αξίζει το mazda.. Ενδεικτικά είχε ως standard εξοπλισμό: αναδιπλούμενους εξ.καθρέφτες, ηλεκτροχρωματικούς καθρεφτες (εσωτερικό και εξωτερικό), θερμαινόμενα καθίσματα και τιμονι, δερμάτινη επένδυση τιμόνι-λεβιέ, heads-up display, adaptive cruise control, full led, car play, hill assist, πισω κάμερα, και άλλα που ξεχνάω.. Ωραίο αυτοκίνητο, αλλά ας πούμε ότι έχω συγκεκριμένο θέμα και δεν το θέλω. Επιπλέον, αυτή τη στιγμή ξεκινά με +2000-2500 σε σχέση με το 3 για ίδιο επίπεδο εξοπλισμού.
SR20DET Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 κομψότατο και το 3 αλλα είναι αρκετά χαμηλό και έχει μακρύ πρόβολο μπροστά (μούρη). έχε υπόψη οτι θα βρίσκεις συχνά αν το επιλέξεις. 1
Haldol Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, SR20DET είπε Τέλη κυκλοφορίας 84 ευρω. Φόρος πολυτελείας για τη πρώτη πενταετία +440/χρονο (σύνολο 2200). Προσωπικά, δεν έβρισκα αυτοκίνητα με αντίστοιχο εξοπλισμό στα 28500 για να πω οτι δεν αξίζει το mazda.. Ενδεικτικά είχε ως standard εξοπλισμό: αναδιπλούμενους εξ.καθρέφτες, ηλεκτροχρωματικούς καθρεφτες (εσωτερικό και εξωτερικό), θερμαινόμενα καθίσματα και τιμονι, δερμάτινη επένδυση τιμόνι-λεβιέ, heads-up display, adaptive cruise control, full led, car play, hill assist, πισω κάμερα, και άλλα που ξεχνάω.. Οπότε, μιλάμε για 28.500€ + 2.200€, ήτοι 30.700€ στην 5-ετία. Well... απ' αυτά που έγραψες, το δικό μου έχει ηλεκτροχρωματικούς μέσα, adaptive cruise-control με lane-assist, hill assist, κάμερα οπισθοπορείας, φυσικά CarPlay και δερμάτινες επενδύσεις τιμόνι - λεβιέ, ενώ έδωσα... 22.300€. Στις σοβαρές ελλείψεις, δεν έχω LED, ενώ και μου λείπουν 40 άλογα. Well... αξίζουν 8.400€ αυτά τα πράγματα, δηλαδή... σχεδόν +40% πάνω; Να'ταν και premium να πω οκ, πληρώνεις και τ' όνομα. Αν προσπαθήσω όμως να'μαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται (χωρίς να προσπαθώ να "τιμήσω" την επιλογή μου)... δεν μπορώ να τα δικαιολογήσω!
SR20DET Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 11 ώρες πριν, Haldol είπε Οπότε, μιλάμε για 28.500€ + 2.200€, ήτοι 30.700€ στην 5-ετία. Well... απ' αυτά που έγραψες, το δικό μου έχει ηλεκτροχρωματικούς μέσα, adaptive cruise-control με lane-assist, hill assist, κάμερα οπισθοπορείας, φυσικά CarPlay και δερμάτινες επενδύσεις τιμόνι - λεβιέ, ενώ έδωσα... 22.300€. Στις σοβαρές ελλείψεις, δεν έχω LED, ενώ και μου λείπουν 40 άλογα. Well... αξίζουν 8.400€ αυτά τα πράγματα, δηλαδή... σχεδόν +40% πάνω; Να'ταν και premium να πω οκ, πληρώνεις και τ' όνομα. Αν προσπαθήσω όμως να'μαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται (χωρίς να προσπαθώ να "τιμήσω" την επιλογή μου)... δεν μπορώ να τα δικαιολογήσω! αν πρόσεξες στο μήνυμά μου, αναφέρω οτι αγοράστηκε 26300 +2200 οι φόροι της πρωτης πενταετίας, φτάνουμε στα 28500. Απο περιέργεια, πιο είναι το δικό σου που έκανε 22300;
nfreskakis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Στις 16/7/2022 στις 10:17 ΠΜ, Πέτρος είπε Όχι, σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε σαν σύνολο σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων και κολλημάτων), με τις επιδόσεις να είναι κάπου στο ν. 4 με 5 (επιδόσεις, όχι κατανάλωση) στα κριτήρια. Ναι, αλλά έχει ακόμα το "σήμα", όσο και να ορκίζονται ότι καταργείται. 19 ώρες πριν, Haldol είπε Υπάρχει ακόμα φόρος πολυτελούς διαβίωσης. Για καινούριο 2.000 cc, το ποσό είναι 440 ευρώ ετησίως. Καλό το εξτραδάκι; Επίσης, υπάρχει φυσικά και το "απλό" τεκμήριο (που έχουν όλα τα ΙΧ), που για τα 2.000 cc σε έως 5 έτη ηλικία οχήματος, είναι 8.800€. Ενδεικτικά, στο δικό μου (1.000 cc, 3,5 ετών) είναι... 4.000€ (ούτε τα μισά). Αυτό που πάει με βάση τους ρύπους, είναι τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και το αν μπαίνεις ή όχι δακτύλιο. Όλα τα υπόλοιπα... έχουμε πήξει στο "θα". Κάπου διάβασα πρόσφατα οτι θα καταργηθεί αυτό, ελπίζω να μην είναι παραμύθι. 1
Πέτρος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, nfreskakis είπε Κάπου διάβασα πρόσφατα οτι θα καταργηθεί αυτό, ελπίζω να μην είναι παραμύθι. Χρόνια τώρα...συνήθως έρχεται σαν προεκλογικό τυράκι και μετά...τσουπ/τσαπ/ου. 1
NT1G Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 19 ώρες πριν, Sakiz105 είπε Δεν γνωρίζω την οικονομική σου δυνατότητα, ωστόσο μερικά πράγματα που απέτρεψαν εμένα. Ο κινητήρας δυστηχώς δεν λειτουργεί σαν μοντέρνος turbo παρά σαν πιο παλιός ατμοσφαιρικός (αν και έχει turbo). Οπότε για να προσφέρει το "pull" που θες έρχεται ψηλά στις στροφές. Από κατανάλωση σε νορμαλ οδήγηση, να υπολογίζεις μεικτά 8~ και αν το πατάς λίγο πάνω από 9. Φυσικά σε περιβάλλον ανοιχτού δρόμου με 120-130χλμ/ωρα θα γράψει ακόμα και 5~. Άρα με αναλογία τις επιδόσεις που έχει, ΔΕΝ είναι οικονομικό. Αντίθετα, ο skyactiv x, είναι αρκετά οικονομικός σε σχέση με τις επιδόσεις του. (που και πάλι σε σύγκριση με το δίλιτρο civic/corolla είναι ΠΟΛΥ πίσω και στα δυο) Βγάζωντας απέξω τα τέλη κυκλοφορίας καθώς λίγο πολύ στην κατηγορία πληρώνουν όλα 90-110 ευρώ, φόρος πολυτελείας 440+αυξημένα ασφάλιστρα+τα 8800 τεκμήριο που αναφέρθηκαν (εμένα προσωπικά θα πλήρωνα άλλα 100 στην εφορία με βάση το τεκμήριο!). Τα ανταλλακτικά σε δίλιτρο και δη Mazda είναι φαρμάκι. Ακριβότερα και από Audi για την Ελλάδα καθώς το δίκτυο είναι ανύπαρκτο, συν μεγάλος χρόνος αναμονής. Τα συν δεν τα γράφω καθώς είναι και ο λόγος που σε τραβάει. Θα σου έλεγα πάντως να αποφασίσεις γρήγορα, οι τιμές και τα επιτόκια ανεβαίνουν. Από τον φεβρουάριο που κοιτούσα (hatchback skyactiv x 186) έχει πάρει 1200 ευρώ + πόσο θα έχει πάρει το επιτόκιο στην αντιπροσωπεία. Εδώ,27 έκανα παραγγελία το I30, σε 20 μέρες τσίμπησε 300 στην τιμή και 1% επιτόκιο... Δεν έχει turbo πάντως αυτός που λέει στην αρχή. 1
Sakiz105 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2022 34 λεπτά πριν, NT1G είπε Δεν έχει turbo πάντως αυτός που λέει στην αρχή. Έχεις δίκιο για τον G. Εγώ κοιτούσα για τον X όταν έψαχνα που όντως έχει εναν μικρό υπερσυμπιεστή. Και πάλι, δεν αλλάζει την αρχική μου γνώμη πως για την κατανάλωση που έχει δεν έχει τις ανάλογες επιδόσεις σε αντίθεση με τον X
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα