Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Aς πούμε ότι είναι εντός προδιαγραφών μου (αν και περιμένω να το οδηγήσω πριν σκεφτώ οτιδήποτε άλλο), αλλά πραγματικά δεν έχω ιδέα για την "ιστορία" του (αξιοπιστία, κόστος γενικής συντήρησης, κόστος ανταλλακτικών κλπ).

Υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που να φωνάζει "Don't do it Φαίδων" ή σε γενικές γραμμές είμαστε καλά?

Ειδικά για κινητήρα/κιβώτιο, η 1η επιλογή πώς φαίνεται? Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το "γκάζι", πέρα από το να μου προσφέρει μια ασφαλή προσπέραση και να μην παλεύει φορτωμένο με 3 άτομα και τις αποσκευές του να βγάλει την ανηφόρα (πχ στο ρεύμα προς Κόρινθο, έξω από το νοσοκομείο του Αιγίου για όσους την ξέρουν τη συγκεκριμένη).

Συνδυάζεται χειροκίνητο κιβώτιο με υβριδικό κινητήρα (και συγκεκριμένα με το "ήπια υβριδικό" όπως το χαρακτηρίζει η Mazda) ή θα έχω "απορίες" στο εγγύς μέλλον?

Από όσο ξέρω, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σαν σύνολο καλές κριτικές, αλλά θα ήθελα κάποια πιο εξειδικευμένη γνώμη.

Ευχαριστώ!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ειναι υβριδικο δηλαδη δεν εχει 2 κινητηρες, ο κινητηρας τραβαει οσο τραβαει ενας στα αλογα αυτα (συν το εξτρα βαρος της μπαταριας του mild hybrid).

Το mild hybrid της mazda βοηθαει στην μειωση της καταναλωσης, το οχημα δεν κινειται με την μπαταρια. Στο φρεναρισμα σε κατηφορες φορτιζει η μπαταρια του mild hybrid και η ενεργεια αυτη χρησιμοποιειται για τα διαφορα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου κλπ. για να μην τροφοδοτουνται παντα απο τον κινητηρα, πολυ περιληπτικα αυτα γιατι νομιζω οτι τα αναφερει και στη σελιδα  της mazda δηλαδη δεν χρησιμοποιειται ο κινητηρας για να φορτιζει η μπαταρια του mild hybrid.

Κατα τα αλλα εχω εδω και καποιους μηνες τον πιο μεγαλο κινητηρα E-skyactiv-X σε αυτοματο, δεν εχω δει καποιο προβλημα και η καταναλωση ειναι οντως καλη , εχω οδηγησει σε συντομη διαδρομη (30λ) και τον E-skyactiv-X σε χειροκινητο, δεν ειδα κατι το παραξενο , οπως ειπα η οδηγηση ειναι σαν καθαρα βενζινοκινητο οχημα.

Στην οδηγηση δεν νιωθω καποια επιρροη απο το το mild hybrid (σε οτι αφορα την συμπεριφορα του αυτοκινητου), το μοναδικο που διαφερει ειναι οτι οταν ξεκιναει να φορτιζει η μπαταρια σε καποια κατηφορα κλπ. θα ακουγεται ενας χαρακτηριστικος ηχος , οχι εντονος ή ενοχλητικος απλα το ακους/νιωθεις ως οδηγος.

Για το κοστος των ανταλλακτικων , ε δεν ειναι audi ή porsche αλλα δεν ειναι και τα πιο φτηνα της mazda.

Επεξ/σία από epp
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν νομιζω οτι το concept του mild hybrid εχει καποιο νοημα σε οποιαδηποτε μαρκα 

Πληρωνεις παραπανω και εχει μια πολυ μικρη μειωση στην καταναλωση, θα ωφεληθεις μονο αν κανεις πολλα χλμ

Επισης η mazda ειναι πολυ ποιοτικη εταιρεια αλλα δεν ειναι στημενη καλα για ευρωπη, δεν βολευουν οι κυβισμοι,ειναι υψηλη η τιμη κτλ

Αν ομως σου αρεσει παρε το,χαμενος δεν θα βγεις απο την αποψη οτι ειναι ενα ποιοτικο αυτοκινητο,το μονο αρνητικο ειναι οτι δεν ειναι εμπορικα στη χωρα μας,οταν θα θελησεις να πουλησεις ενα mazda mild hybrid θα πρεπει να βρεις εναν ταγμενο αγοραστή να το δωσεις αρκετα φτηνα

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, NT1G είπε

Δίλιτρο στην Ελλάδα;

Αυτό είναι κάτι που όντως μου χτυπάει περίεργα.

Στο ψάξιμο είμαι, δεν έχω καταλήξει έτσι κι αλλιώς, απλά μου αρέσει αρκετά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τις άλλες επιλογές στα ίδια περίπου χρήματα (ας πούμε ότι χτυπάει το απόλυτο ταβάνι που έχω βάλει με τη χρηματοδότηση).

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Αυτό είναι κάτι που όντως μου χτυπάει περίεργα.

Στο ψάξιμο είμαι, δεν έχω καταλήξει έτσι κι αλλιώς, απλά μου αρέσει αρκετά σαν αυτοκίνητο σε σχέση με τις άλλες επιλογές στα ίδια περίπου χρήματα (ας πούμε ότι χτυπάει το απόλυτο ταβάνι που έχω βάλει με τη χρηματοδότηση).

Mazda 3 πήγαινα αρχικά και εγώ αλλα δίλιτρο, ακριβά ανταλλακτικά με μεγάλη αναμονή και ο κινητήρας πέρα του eskyactiv x δεν είναι ούτε οικονομικός ούτε δυνατός. 

Εν τέλη κατέληξα σε πιο ρεαλιστικό μοντέλο, i30  fastback 1.5 Νline, επίσης Με χρηματοδότηση.

Ιδανικά και για τους δύο μας ήταν το civic του 20 αλλά το καινούριο κανει 43k..

 

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, vagos789 είπε

Δεν νομιζω οτι το concept του mild hybrid εχει καποιο νοημα σε οποιαδηποτε μαρκα 

θεωρούνται υβριδικά στη μπανανία και μπαίνουν ελεύθερα στο δακτύλιο 😁

σε λίγο διάστημα όλα τα αμάξια θα είναι mild hybrid , σαν σενάριο προσωπικά μου αρέσει μιας και ελαφρά είναι και η ενέργεια του φρεναρίσματος δεν πάει χαμένη

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή σκέφτεσαι να πάρεις αμάξι που έχει δίλιτρο μοτέρ (δηλαδή τ' αντίστοιχα τέλη) με επιδόσεις χιλιαρού. Ναι, σαφώς και υπάρχει κάτι που φωνάζει "don't do it". :P

 

Επεξ/σία από Haldol
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Haldol είπε

Δηλαδή σκέφτεσαι να πάρεις αμάξι που έχει δίλιτρο μοτέρ (δηλαδή τ' αντίστοιχα τέλη) με επιδόσεις χιλιαρού. Ναι, σαφώς και υπάρχει κάτι που φωνάζει "don't do it". :P

 

Τα καινούρια αυτοκίνητα δεν φορολογούνται με βάση τον κυβισμό αλλά με βάση τους ρύπους

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Haldol είπε

Δηλαδή σκέφτεσαι να πάρεις αμάξι που έχει δίλιτρο μοτέρ (δηλαδή τ' αντίστοιχα τέλη) με επιδόσεις χιλιαρού. Ναι, σαφώς και υπάρχει κάτι που φωνάζει "don't do it". :P

 

Όχι, σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε σαν σύνολο σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων και κολλημάτων), με τις επιδόσεις να είναι κάπου στο ν. 4 με 5 (επιδόσεις, όχι κατανάλωση) στα κριτήρια.

 

14 λεπτά πριν, nfreskakis είπε

Τα καινούρια αυτοκίνητα δεν φορολογούνται με βάση τον κυβισμό αλλά με βάση τους ρύπους

Ναι, αλλά έχει ακόμα το "σήμα", όσο και να ορκίζονται ότι καταργείται.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, nfreskakis είπε

Τα καινούρια αυτοκίνητα δεν φορολογούνται με βάση τον κυβισμό αλλά με βάση τους ρύπους

Υπάρχει ακόμα φόρος πολυτελούς διαβίωσης. Για καινούριο 2.000 cc, το ποσό είναι 440 ευρώ ετησίως. Καλό το εξτραδάκι; Επίσης, υπάρχει φυσικά και το "απλό" τεκμήριο (που έχουν όλα τα ΙΧ), που για τα 2.000 cc σε έως 5 έτη ηλικία οχήματος, είναι 8.800€. Ενδεικτικά, στο δικό μου (1.000 cc, 3,5 ετών) είναι... 4.000€ (ούτε τα μισά). 

Αυτό που πάει με βάση τους ρύπους, είναι τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και το αν μπαίνεις ή όχι δακτύλιο. Όλα τα υπόλοιπα... έχουμε πήξει στο "θα".

4 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Όχι, σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε σαν σύνολο σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων και κολλημάτων), με τις επιδόσεις να είναι κάπου στο ν. 4 με 5 (επιδόσεις, όχι κατανάλωση) στα κριτήρια.

Τότε πάσο, go for it. Στο φορολογικό... παράδεισο της χώρας μας, έχει αρκετά αρνητικά.

Αλλά αν σκοπεύεις να τα αγνοήσεις για το κέφι σου, πάσο! 

  • Like 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Όχι, σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε σαν σύνολο σε αυτά τα χρήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό (καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων και κολλημάτων), με τις επιδόσεις να είναι κάπου στο ν. 4 με 5 (επιδόσεις, όχι κατανάλωση) στα κριτήρια.

 

Ναι, αλλά έχει ακόμα το "σήμα", όσο και να ορκίζονται ότι καταργείται.

Δεν γνωρίζω την οικονομική σου δυνατότητα, ωστόσο μερικά πράγματα που απέτρεψαν εμένα.

Ο κινητήρας δυστηχώς δεν λειτουργεί σαν μοντέρνος turbo παρά σαν πιο παλιός ατμοσφαιρικός (αν και έχει turbo). Οπότε για να προσφέρει το "pull" που θες έρχεται ψηλά στις στροφές. Από κατανάλωση σε νορμαλ οδήγηση, να υπολογίζεις μεικτά 8~ και αν το πατάς λίγο πάνω από 9. Φυσικά σε περιβάλλον ανοιχτού δρόμου με 120-130χλμ/ωρα θα γράψει ακόμα και 5~. Άρα με αναλογία τις επιδόσεις που έχει, ΔΕΝ είναι οικονομικό. Αντίθετα, ο skyactiv x, είναι αρκετά οικονομικός σε σχέση με τις επιδόσεις του. (που και πάλι σε σύγκριση με το δίλιτρο civic/corolla είναι ΠΟΛΥ πίσω και στα δυο)

Βγάζωντας απέξω τα τέλη κυκλοφορίας καθώς λίγο πολύ στην κατηγορία πληρώνουν όλα 90-110 ευρώ, φόρος πολυτελείας 440+αυξημένα ασφάλιστρα+τα 8800 τεκμήριο που αναφέρθηκαν (εμένα προσωπικά θα πλήρωνα άλλα 100 στην εφορία με βάση το τεκμήριο!).

Τα ανταλλακτικά σε δίλιτρο και δη Mazda είναι φαρμάκι. Ακριβότερα και από Audi για την Ελλάδα καθώς το δίκτυο είναι ανύπαρκτο, συν μεγάλος χρόνος αναμονής.

Τα συν δεν τα γράφω καθώς είναι και ο λόγος που σε τραβάει. 

Θα σου έλεγα πάντως να αποφασίσεις γρήγορα, οι τιμές και τα επιτόκια ανεβαίνουν. 

Από τον φεβρουάριο που κοιτούσα (hatchback skyactiv x 186) έχει πάρει 1200 ευρώ + πόσο θα έχει πάρει το επιτόκιο στην αντιπροσωπεία.

Εδώ,27 έκανα παραγγελία το I30, σε 20 μέρες τσίμπησε 300 στην τιμή και 1% επιτόκιο...

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...