Προς το περιεχόμενο

Συνδρομητική υπηρεσία γίνεται η ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε οχήματα της BMW


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, Sorath είπε

Μπορείς να μου εξηγήσεις την διαφορά; Απο πότε είναι άλλο το πληρώνω και άλλο το αγοράζω; Όταν δίνω τα λεφτά μου, θέλω κάτι πίσω σε αντάλλαγμα.

Γιατί να πληρώνω το έξτρα κόστος ενός θερμαινόμενου καθίσματος που θα έχει σε σχέση με ένα απλο, ενώ δεν το έχω αγοράσει για να μπορώ να κάνω την χρήση του; 

Μα δεν ανέφερα οτι με αναγκάζει κανείς να πάρω μια συνδρομή. Το θέμα είναι, οτι πλέον εγκαταλείπεται το μοντέλο της ιδιοκτησίας, και περνάμε σε αυτό της συνδρομής.

Πόσες συνδρομές αντέχει κάποιος να πληρώνει; Και μην κοιτάς τώρα, που οι υπάρχουσες συνδρομές δεν είναι ζωτικής σημασίας, οπότε τις κάνεις skip. Έτσι όπως πάει, σε μερικά χρόνια, ακόμα και για τα πιο βασικά, θα χρειάζεται να πληρώνεις ανα μήνα. 

Γιατί εσύ λες ότι το έχεις ΑΓΟΡΑΣΕΙ, αλλά στην πράξη όμως δεν το πλήρωσες ποτέ γιατί δεν το χρεώθηκες παραπάνω, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι το πλήρωσες, απλά και μόνο επειδή υπάρχει στον εξοπλισμό σου. 

Όσο για το συνδρομητικό μοντέλο, όποιος δεν αντέχει όπως λες, ας μην τις πάρει τις υπηρεσίες, δεν θα έχει όμως και το ώφελός τους. Όταν δεν είχαμε το Netflix και τα Spotify, ακούγαμε ραδιόφωνο και βλέπαμε ταινίες από το Mega, στις 9 κάθε Κυριακή είχε και μία καλούτσικη.  Ακόμα υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Προτιμάω όμως να πληρώνω 2-3 συνδρομές ώστε να έχω πιο πλούσιο υλικό διαθέσιμο, όταν δεν μπορώ ή πλέον νιώσω ότι δεν αξίζει, το σταματάω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ff7lucas είπε

 

εισαι τερμα λαθος και μαλλον δεν εχεις δοκιμασει 

Και ούτε πρόκειται να δοκιμάσω γιατί αυτά είναι πολυτέλειες για ακριβά αμάξια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το συνδρομητικό μοντέλο στα αυτοκίνητα θα καταρρεύσει ως χάρτινος πύργος για πολλούς και διάφορους λόγους. Τέτοια ανόητη κίνηση από την BMW δεν περίμενα και είμαι πελάτης σε αυτοκίνητα - μηχανές τρεις δεκαετίες.. Η BMW δεν χρειάζεται τέτοιου είδους προσεγγίσεις και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η ζημιά έχει ήδη γίνει σε επίπεδο αρνητικής διαφήμισης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, polaki είπε

Γιατί εσύ λες ότι το έχεις ΑΓΟΡΑΣΕΙ, αλλά στην πράξη όμως δεν το πλήρωσες ποτέ γιατί δεν το χρεώθηκες παραπάνω, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι το πλήρωσες, απλά και μόνο επειδή υπάρχει στον εξοπλισμό σου. 

Δηλαδή ένα απλό κάθισμα, με ένα θερμαινόμενο, έχει το ίδιο κόστος υλικών και κατασκευής;

Να το θέσω πιο απλά. Αν η BMW, σε κανένα αυτοκίνητό της, δεν έδινε την δυνατότητα του θερμαινόμενου καθίσματος, το αυτοκίνητο πάλι θα είχε την ίδια τιμή με τώρα;

Επίσης, σκέψου οτι συζητάμε μόνο για ένα χαρακτηριστικό απο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Οπότε, μπορεί να  υπάρχουν κι  άλλα αντίστοιχα συστήματα, που ναι μεν υπάρχουν αλλά είναι soft-locked (ή τουλάχιστον να προστεθούν στο μέλλον).

Συνεπώς ένα αυτοκίνητο με ένα Χ αριθμό εξαρτημάτων και software, έχει το ίδιο κόστος με ένα που δεν έχει τίποτα;

Η ερώτηση έχει παγίδα. Αν όντως, δεν έχει καμία απολύτως διαφορά για την εταιρία, τότε χρεώνει εξωφρενικά ποσά, ενώ αυτή έχει μηδενικό κόστος. Αν απο την άλλη, έχουν κόστος οι παραπάνω λειτουργίες, τότε σίγουρα το μοιράζει σε όλα τα αυτοκίνητα, ώστε να μην βγαίνει ζημιωμένη εκτός και ποντάρει οτι θα βγάλει τα σπασμένα απο τις μετέπειτα αγορές ή συνδρομές.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, spirostolios είπε

Το συνδρομητικό μοντέλο στα αυτοκίνητα θα καταρρεύσει ως χάρτινος πύργος για πολλούς και διάφορους λόγους. Τέτοια ανόητη κίνηση από την BMW δεν περίμενα και είμαι πελάτης σε αυτοκίνητα - μηχανές τρεις δεκαετίες.. Η BMW δεν χρειάζεται τέτοιου είδους προσεγγίσεις και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι η ζημιά έχει ήδη γίνει σε επίπεδο αρνητικής διαφήμισης..

Τόσες πήραν φωτιά και συνεχίζει ο κόσμος και αγοράζει , δεν νομίζω να κολλήσει στη συνδρομή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Sorath είπε

Δηλαδή ένα απλό κάθισμα, με ένα θερμαινόμενο, έχει το ίδιο κόστος υλικών και κατασκευής;

Να το θέσω πιο απλά. Αν η BMW, σε κανένα αυτοκίνητό της, δεν έδινε την δυνατότητα του θερμαινόμενου καθίσματος, το αυτοκίνητο πάλι θα είχε την ίδια τιμή με τώρα;

Επίσης, σκέψου οτι συζητάμε μόνο για ένα χαρακτηριστικό απο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Οπότε, μπορεί να  υπάρχουν κι  άλλα αντίστοιχα συστήματα, που ναι μεν υπάρχουν αλλά είναι soft-locked (ή τουλάχιστον να προστεθούν στο μέλλον).

Συνεπώς ένα αυτοκίνητο με ένα Χ αριθμό εξαρτημάτων και software, έχει το ίδιο κόστος με ένα που δεν έχει τίποτα;

Η ερώτηση έχει παγίδα. Αν όντως, δεν έχει καμία απολύτως διαφορά για την εταιρία, τότε χρεώνει εξωφρενικά ποσά, ενώ αυτή έχει μηδενικό κόστος. Αν απο την άλλη, έχουν κόστος οι παραπάνω λειτουργίες, τότε σίγουρα το μοιράζει σε όλα τα αυτοκίνητα, ώστε να μην βγαίνει ζημιωμένη εκτός και ποντάρει οτι θα βγάλει τα σπασμένα απο τις μετέπειτα αγορές ή συνδρομές.

Το καταλαβαίνεις λάθος. Ναι το θερμενομενο κάθισμα είναι ποιο ακριβό από το μη θερμενομενο (όχι περισσότερο από 10-20 ευρώ) ΑΛΛΆ μόλις προσθέσεις το κόστος αποθήκευσης και logistics για το δεύτερο κάθισμα, το να έχει 2 διαφορετικά καθίσματα η εταιρία κοστίζει περισσότερο (Just in time production Model). Υπόψην υπάρχουν και άλλα που επιβαρύνουν το τελικό κόστος για την παραγωγή αλλά και αυτά από μόνα τους είναι αρκετά. 

Επεξ/σία από Chape
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κανείς αν για το ιδρωκώλι στα καθίσματα (αποτέλεσμα της λειτουργίας θέρμανσης) θα υπάρχει ξεχωριστό συνδρομητικό πακέτο για καθαρισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Chape είπε

Το καταλαβαίνεις λάθος. Ναι το θερμενομενο κάθισμα είναι ποιο ακριβό από το μη θερμενομενο (όχι περισσότερο από 10-20 ευρώ) ΑΛΛΆ μόλις προσθέσεις το κόστος αποθήκευσης και logistics για το δεύτερο κάθισμα, το να έχει 2 επιλογές η εταιρία κοστίζει περισσότερο (Just in time production Model). Υπόψην υπάρχουν και άλλα που επιβαρύνουν το τελικό κόστος για την παραγωγή αλλά και αυτά από μόνα τους είναι αρκετά. 

Το γνωρίζω και δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Η ουσία όμως είναι στο εξής:

Αν η μια γραμμή παραγωγής, ήταν αντί με θερμαινόμενα καθίσματα, με τα απλα. Θα είχε  πάλι την ίδια τιμή ή θα ήταν ακόμα πιο κάτω;

 

Επεξ/σία από Sorath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εμένα το Bravo έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και θερμαινόμενα, αλλά δεν χρησιμοποιώ την θέρμανση στο κάθισμα, ιδρώνω.

Υπόψιν εγώ το πήρα δεύτερο χέρι.

Σιγά να μην πάρω bimmer.

Alfa Romeo.

Επεξ/σία από Black Flag
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Sorath είπε

Το γνωρίζω και δεν διαφωνώ σε αυτό που λες. Η ουσία όμως είναι στο εξής:

Αν η μια γραμμή παραγωγής, ήταν αντί με θερμαινόμενα καθίσματα, με τα απλα. Θα είχε  πάλι την ίδια τιμή ή θα ήταν ακόμα πιο κάτω;

 

 

1 ώρα πριν, Sorath είπε

Δηλαδή ένα απλό κάθισμα, με ένα θερμαινόμενο, έχει το ίδιο κόστος υλικών και κατασκευής;

Να το θέσω πιο απλά. Αν η BMW, σε κανένα αυτοκίνητό της, δεν έδινε την δυνατότητα του θερμαινόμενου καθίσματος, το αυτοκίνητο πάλι θα είχε την ίδια τιμή με τώρα;

Φίλε μου αφού γνωρίζεις όπως λες την έννοια Οικονομίες Κλίμακας, τί το ρωτάς τώρα αυτό; 

Προφανώς και αν η γραμμή παραγωγής είχε ΜΟΝΟ τα απλά μη θερμαινόμενα καθίσματα θα ήταν πιο οικονομικό το κόστος κατασκευής, αλλά θερμαινόμενο κάθισμα υπάρχει από εποχές 1965 με τις Cadillac. 

Η ΒΜW είναι BMW. Αν είναι να βγάλει όπως λες 1 γραμμή παραγωγής, θα βγάλει με θερμαινόμενα καθίσματα, και αυτό ακριβώς κάνει. Δε θα βγάλει χωρίς θερμαινόμενα για να μη γκρινιάζουν οι φτωχομπινέδες της γης. Δεν απευθύνεται σε αυτούς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν το πλήρωσα στο αρχικό πακέτο τότε είναι μια χαρά αρκεί να υπάρχει δυνατότητα για εφάπαξ μόνημη ενεργοποίηση σε ανθρώπινο κόστος (όσο ήταν δλδ πριν γίνει as service)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, svartevarg είπε

Ξέρει κανείς αν για το ιδρωκώλι στα καθίσματα (αποτέλεσμα της λειτουργίας θέρμανσης) θα υπάρχει ξεχωριστό συνδρομητικό πακέτο για καθαρισμό;

Άμα μαζέψει ιδρώτα.... Θα σου έχουν ενσωματωμένο αφυγραντηρα για τον ποπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/7/2022 στις 4:34 ΜΜ, Just_travel_everywhere είπε

Ρε φίλε είναι εξοπλισμός που δεν επιλέγεις !!! Απλά έρχεται με τπ αυτοκίνητο και αν θες να το ενεργοποιήσεις σκεψου κάτι απλό γιατί να πληρώσεις Θέρμαν μένα καθίσματα και τιμόνι περίπου 1500 ευρώ την ώρα που μπορείς να πληρώνεις μια συνδρομή 15 ευρώ τ μήνα για 4 μήνες τ χρόνο και κάτι ποιο σημαντικό περίπου δέκα χρόνια που κρατάς το αυτοκίνητο !!! 60 ευρώ τ χρόνο επόμενη δέκα !! Κερδισμένος είσαι !!! 

Η απάντηση σου δεν απάντησε σε τίποτα από όσα έγραφα στο σχόλιο μου βέβαια. Αλλά οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...