Προς το περιεχόμενο

Συνδρομητική υπηρεσία γίνεται η ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε οχήματα της BMW


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το θέμα δεν είναι τα λεφτά που ζητάει τον μήνα, αλλά ότι θέτει πολύ επικίνδυνο για τον καταναλωτή προηγούμενο.
Κάτι που θα ακολουθήσουν και άλλοι.

Όποιος έχει ιδέα τι γίνεται στα αγροτικά μηχανήματα με την αγαπητή και αγαπημένη John Deere και τα βαρέα εκσκαπτικά οχήματα διαφόρων εταιρειών ξέρει τι θα δούμε από κλειδώματα, παραβιάσεις right-to-repair, υπηρεσίες που σε αναγκάζουν να πάρεις αλλιώς το μηχάνημα ακινητοποιείται κ.ο.κ.

Εκτός φυσικά το προφανές, ότι προπληρώνεις και κουβαλάς hardware δίχως να μπορείς να το χρησιμοποιείς εάν δεν πληρώσεις την συνδρομή...

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Haters εδω, δειτε και κλαψτε...

Το απολυτο μηχανημα οδηγησης στην γεννηση του

 

 

Screenshot 2022-07-15 070632.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, polaki είπε

όχι, απλά πέφτουν στην παγίδα του άθλιου click bait και δεν διαβάζουν καν το άρθρο. 

Αν το διάβαζαν, που δεν έχω τέτοιες απαιτήσεις και ελπίδες από το κοινό του site εδώ και χρόνια, θα καταλάβαιναν οτι ΜΑΚΑΡΙ όλοι οι κατασκευαστές να έκαναν το ίδιο αφού ουσιαστικά έχεις ΗΔΗ όλα τα κομφόρ έτοιμα να σε περιμένουν, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ, και απλά αν μελλοντικά βρεις τα λεφτά ή την καύλα να τα ενεργοποιήσεις, τα ενεργοποιείς τότε. 

Ούτε ΚΑΝ καταλαβαίνουν ότι αυξάνει τη μεταπωλητική αξία, αφού ουσιαστικά το πουλάς όπως είναι και αν ο άλλος γουστάρει να ενεργοποιήσει κάτι, το πληρώνει και το έχει. 

Αλλά τόσο τους κόβει. 

Πας και εσύ να εξηγήσεις τι και σε ποιούς...

1) Ούτε την τρέχουσα αξία αυξάνει η συγκεκριμένη υπηρεσία. Η νέα Χ1 (την έκλεισα πριν από 1 μήνα) έρχεται ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ 39.520 ενώ ο ίδιος εξοπλισμός (xLine, μεταλλικό χρώμα κτλ) στη Γερμανία πάει 46.000. Deal για συγκεκριμένα κομμάτια με συγκεκριμένο εξοπλισμό, προεγκατάσταση για τιμόνι, καθίσματα, driving assistant plus. Όπως είπαν και οι ίδιοι είναι πολύ πιό εύκολο να δώσουν έναν εξοπλισμό μαζικά παρά customization σε κάθε έναν. Συμφέρει ΜΙΑ γραμμή παραγωγής για κάθε εξάρτημα, εδικά στις μέρες μας με τις ελλείψεις.

2) Μόνο κερδισμένος βγαίνεις. Εαν θες τα ενεργοποιείς ή και το σημαντικότερο : για όσο διάστημα χρειάζεσαι. Π.χ. Ελλάδα μπορείς τα θερμαινόμενα μόνο για το πολύ 3 μήνες. Το benefit εδώ είναι τα leasing: Χαμηλή τιμή προ φόρων, ενεργοποίηση μετά και ανάλογα τον πελάτη που το δίνεις.

3) Μόνο κερδισμένος Part 2: Όταν αγοράσεις εξοπλισμό, αυτός περνάει στην παραγγελία ΚΑΙ από τέλος ταξινόμησης ΚΑΙ από φόρο. Εαν το αγοράσεις μετά, δεν έχεις ΚΑΜΜΙΑ τέτοια επιβάρυνση. Προσωπικά θα τα αγοράσω μετά και βγαίνει πολύ φθηνότερα. Plus, μεταπωλητική αξία.

4) Για όσους λένε για επιβάρυσνη του περιβάλλοντος από ... το βάρος του εξοπλισμού, woke alert. Ένα μέσο cargo ship καίει 66.000 γαλόνια / μέρα και ο άλλος καίγεται από το βάρος των ... αντιστάσεων στο τιμόνι. Είστε για γέλια.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξυπνη και σωστη κινηση ΑΛΛΑ ετσι δεν θα ανεβαινει η αρχικη τιμη αγορας του οχηματος;

15 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Και ποιος θέλει δηλαδή θερμαινόμενο τιμόνι και θέσεις; Η θέρμανση του αμαξιού είναι υπέρ αρκετή. Εκτός άμα ταξιδέψεις σε καμία υπερβόρεια Ρωσία να πούμε... 

Αστείο πράγμα βέβαια να βάζεις κάτι τέτοιο με 15 λίρες τον μήνα, λες και θα βγάλεις σημαντικό κέρδος, αλλά τέλος πάντων. 

εισαι τερμα λαθος και μαλλον δεν εχεις δοκιμασει θερμαινομενα

15 ώρες πριν, for4 είπε

νομίζω εδώ το πρόβλημα δεν είναι κάποια από αυτά που ανέφεραν οι συμφορουμίτες, αλλά το ότι χωρίς  να το επιθυμείς και χωρίς να έχεις διάθεση να το χρησιμοποιήσεις ούτε στο μέλλον με συνδρομή, σε αναγκάζει να κουβαλάς σε κάθε διαδρομή Χ κιλά άχρηστου για σένα εξοπλισμού, σήμερα είναι τα θερμαινόμενα καθίσματα, αύριο θα είναι το μασάζ, μεθαύριο η ηλιοροφή. Αν δεν ενεργοποιήσω ποτέ την συνδρομή για όλα αυτά, τα έξτρα λίτρα κατανάλωσης θα μου τα αποζημιώνει η bmw? επίσης αν γίνει ένα ατύχημα και τραυματιστώ λόγω εξοπλισμού που δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και είχε μπει εκεί παρά την θέληση μου θα με αποζημιώσει;

Δεν είναι το ίδιο με το λογισμικό, που πληρώνεις και σου προσθέτει κάτι έξτρα. Εδώ σε υποχρεώνει με την υπογραφή σου να φορτωθείς άχρηστο για σένα εξοπλισμό μήπως και κάποια στιγμή το θέλεις και το πληρώσεις. Ας βγάλει 2 εκδόσεις, μία χωρίς έξτρα εξοπλισμό και μία με τον έξτρα. Και ας επιλέξει όποιο θέλει ο καθένας.

βαζε αντηλιακο να μην τραυματιστεις απο την ηλιοροφη ρε φιλε.

τωρα σοβαρα θα αγορασεις bmw και σκεφτεσαι να μην χαλασεις παραπανω καυσιμο με δυο διακοπτες βαρος;

λεωφορειο...

  • Thanks 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νιμιζω πως μόνο κέρδος υπάρχει από αυτή την κίνηση ας βγαίνουν όλα τα αυτοκίνητα με φουλ εξοπλισμό και οταν αποφασίσεις να τον χρησιμοποιήσεις να τον πληρώνεις αρκεί να μην είναι το ποσό υπέρογκο χωρίς λογο.. μόνο κάτι μου την σπάει σε αυτή την κίνηση ότι δεν θα έχεις την δυνατότητα να απολαύσεις έξτρα και όλα θα γίνουν επί πληρωμή και με αυτό δεν εννοώ τα κλιματιζομενα καθίσματα  αλλά ίσως υπηρεσίες που κάποιες εταιρείες προσέφεραν  δωρεαν λόγω ανταγωνισμού... αν όμως αποκλείσουμε αυτό το σενάριο τοτε δεν βρίσκω ούτε ένα λόγο να μην γίνει έτσι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
14 ώρες πριν, alex84 είπε

Άνθρωπε μου , πες πως αγοράζεις ένα αυτοκίνητο χωρίς τα έξτρα (δηλαδη δεν τα πληρώνεις σαν έξτρα εξοπλισμό)
δεν θα πληρώσεις ποτέ μέσω συνδρομής(αλλά πάντα υπάρχει δυνατότητα να πληρώσεις και να τα χρησιμοποιήσεις).Αυτό θα είναι εκεί πάντα από το εργοστάσιο.Εσυ πιστεύεις πως δεν θα το πληρώσεις στην τιμή αγοράς με τον ένα η τον άλλο τρόπο?

Η εταιρεία αναφέρει ότι οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν όλες τις δυνατότητες hardware με εφάπαξ πληρωμή, αν το προτιμούν.
 

Αυτό δεν δηλώνει πως ο εξοπλισμός είναι εκεί???

 

Επαναλαμβανουμε...... δεν σε υποχρεωνει κανενας να το αγορασεις! δοξα το θεο υπαρχουν πολοι αλλοι κατασκευαστες. τι δεν καταλαβενετε;

 

12 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Βασικα αυτη η προσεγγιση δεν ειναι και η καλυτερη. Στην ουσια προπληρωνουν το πιο ακριβο καθισμα/συστημα whatever τι χρειαζεται, και ας μην το χρησιμοποιησει καποιος ποτε. Οποτε εχω δωσει ηδη λεφτα σε κατι που δεν το χρειαζομαι. Αν λογω αυτου παει +2000 (πχ) στην τελικη τιμη, δεν θα με χαλαγε να τα γλυτωνα αυτα και αρα και ως πωληση ως μτχ. 

υπαρχει θεμα με τις δυνατοτητες για κατανοηση του κειμένου......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
12 ώρες πριν, cksot είπε

Πόσο φιλικό προς το περιβάλλον είναι να γίνεται άσκοπη χρήση υλικών εφόσον κάποιος δεν πρόκειται να τους χρησιμοποιήσει;

Για να πάρεις μερικά ευρώ παραπάνω στη μεταπώληση;

Είναι τραγικό να έχεις εγκατεστημένο ένα κύκλωμα το οποιο δεν πρόκειται να χρησιμποποιησεις. 

πισω στο πατινι σου......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αναφέρω κάποιο παράδειγμα, μήπως γίνει κατανοητό απο κάποιους. Πριν αρκετά χρόνια, είχα αγοράσει ένα αυτοκίνητο. Ο πωλητής με είχε πρήξει να βάλω σαν έξτρα, ότι ποιο καγκούρικο κυκλοφορούσε τότε, αφήνοντας εκτός κάτι άλλο. Τότε λεγόταν αναβάθμιση στο ηχοσύστημα, ώστε το CD να παίζει και mp3. Δεν το πρόσεξα κι εγώ αγοράζω το αμάξι και όταν αποφασίζω ότι θα ήθελα mp3, ρώτησα και έλαβα ως απάντηση ότι το κόστος μόνο της συσκευής χωρίς εγκατάσταση και προγραμματισμό ήταν 700 ευρώ. Φανταστείτε στην σημερινή εποχή όπου μία λειτουργία όπως το θερμαινόμενο τιμόνι, η οποία ΔΕΝ προσθέτει βάρος και το κόστος είναι πολύ μικρό, να υπάρχει ήδη στο αμάξι σου και να μπορείς να το ενεργοποιήσεις αργότερα, χωρίς.

α. να πάς το αμάξι συνεργείο για κάποιες ώρες

β. να επέμβουν πάνω στο νέο σου όχημα τρίτοι - εκτός εργοστασίου - μηχανικοί

γ. να σε χρεώσουν εκ νέου ένα εξάρτημα που είχες ήδη πληρώσει, απλά δεν είχε ένα μεταλλικό έλασμα θέρμανσης

δ. να σε χρεώσουν εγκατάσταση

Αλήθεια τι συμφέρει περισσότερο? Και δεν είναι η πρώτη η BMW που το κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, Sorath είπε

Για internet, μουσική, ταινίες, τηλεόραση, κινητό, games, auto-pilots, θερμαινόμενα καθίσματα κτλ κτλ...  

Εξάλλου το βρίσκω τελείως ειρωνικό, να ξέρεις οτι έχει το απαραίτητο hardware κάτι που έχεις αγοράσει, αλλά είναι software-locked!

Άλλο το έχεις αγοράσει άλλο το έχεις ΠΛΗΡΩΣΕΙ. 

Μη μπερδεύεσαι. 

Όσο για το συνδρομητικό μοντέλο στα υπόλοιπα που λες, δεν σε αναγκάζει κανένας να τα πληρώνεις. 

Δεν πληρώνεις, δεν ακούς μουσική. Και το ράδιο καλό είναι. Έχει και διαφημίσεις, αυτές τις σπασαρχίδικες που φωνάζουν όλοι σα κόπανοι, με χειρότερες του Jumbo, που επιτέλους ευτυχώς μας σχόλασαν. By the way αν κάποιος ξέρει γιατί είναι τόσο ΓΤΠ καβάλα οι διαφημίσεις του ραδιοφώνου ας μου πας πει, και sorry για το off topic. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, polaki είπε

Άλλο το έχεις αγοράσει άλλο το έχεις ΠΛΗΡΩΣΕΙ. 

Μη μπερδεύεσαι. 

Όσο για το συνδρομητικό μοντέλο στα υπόλοιπα που λες, δεν σε αναγκάζει κανένας να τα πληρώνεις. 

Μπορείς να μου εξηγήσεις την διαφορά; Απο πότε είναι άλλο το πληρώνω και άλλο το αγοράζω; Όταν δίνω τα λεφτά μου, θέλω κάτι πίσω σε αντάλλαγμα.

Γιατί να πληρώνω το έξτρα κόστος ενός θερμαινόμενου καθίσματος που θα έχει σε σχέση με ένα απλο, ενώ δεν το έχω αγοράσει για να μπορώ να κάνω την χρήση του; 

Μα δεν ανέφερα οτι με αναγκάζει κανείς να πάρω μια συνδρομή. Το θέμα είναι, οτι πλέον εγκαταλείπεται το μοντέλο της ιδιοκτησίας, και περνάμε σε αυτό της συνδρομής.

Πόσες συνδρομές αντέχει κάποιος να πληρώνει; Και μην κοιτάς τώρα, που οι υπάρχουσες συνδρομές δεν είναι ζωτικής σημασίας, οπότε τις κάνεις skip. Έτσι όπως πάει, σε μερικά χρόνια, ακόμα και για τα πιο βασικά, θα χρειάζεται να πληρώνεις ανα μήνα. 

Επεξ/σία από Sorath
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...