Προς το περιεχόμενο

Συνδρομητική υπηρεσία γίνεται η ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε οχήματα της BMW


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

νομίζω εδώ το πρόβλημα δεν είναι κάποια από αυτά που ανέφεραν οι συμφορουμίτες, αλλά το ότι χωρίς  να το επιθυμείς και χωρίς να έχεις διάθεση να το χρησιμοποιήσεις ούτε στο μέλλον με συνδρομή, σε αναγκάζει να κουβαλάς σε κάθε διαδρομή Χ κιλά άχρηστου για σένα εξοπλισμού, σήμερα είναι τα θερμαινόμενα καθίσματα, αύριο θα είναι το μασάζ, μεθαύριο η ηλιοροφή. Αν δεν ενεργοποιήσω ποτέ την συνδρομή για όλα αυτά, τα έξτρα λίτρα κατανάλωσης θα μου τα αποζημιώνει η bmw? επίσης αν γίνει ένα ατύχημα και τραυματιστώ λόγω εξοπλισμού που δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και είχε μπει εκεί παρά την θέληση μου θα με αποζημιώσει;

Δεν είναι το ίδιο με το λογισμικό, που πληρώνεις και σου προσθέτει κάτι έξτρα. Εδώ σε υποχρεώνει με την υπογραφή σου να φορτωθείς άχρηστο για σένα εξοπλισμό μήπως και κάποια στιγμή το θέλεις και το πληρώσεις. Ας βγάλει 2 εκδόσεις, μία χωρίς έξτρα εξοπλισμό και μία με τον έξτρα. Και ας επιλέξει όποιο θέλει ο καθένας.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
37 λεπτά πριν, alex84 είπε

Εσύ νόμιζεις πως ο κατασκευαστής θα φορτώσει το αυτοκίνητο με full εξοπλισμό χωρίς αύξηση της τιμής του? Και εκτός αυτού θα πληρώνεις και συνδρομή σε κάθε ενεργοποίηση του ...

 

Ναι το πιστευω...... εσυ ακομα πιστευεις οτι μας ψεκαζουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα μαρεσει σαν ιδεα πάρα πολύ, μπορείς να προσθέτεις και να αφαιρεις οτι θελεις! Καθρεφτες μπορει στο μελλον συστήματα υποβοήθησης κτλ! Καλο. Και να θυμισω ειναι απο τις λιγες που δεν βαζει τις αστιες ψεύτικες εξατμίσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
19 λεπτά πριν, kurkosdr είπε

Ξαναδιάβασε τα σχόλια. Μιλάμε για λειτουργία που έχει ήδη εγκατασταθεί και απλά "κλειδώνεται" μέσω software, δηλαδή ο αγοραστής έχει ήδη πληρώσει την εγκατάσταση αυτής.

Και έχει πληρώσει και για την ανάπτυξη του σχετικού συστήματος DRM (ναι, το DRM του... αυτοκινήτου). Νόμιμο; Ναι. Γελοίο; Σίγουρα.

Δεν την εχει πληρωσει!!!!! διαβασε το αρθρο και προσπαθησε να το καταλαβεις.....   δύσκολο μεν αλλα δοκιμασε που ξέρεις.

5 λεπτά πριν, for4 είπε

νομίζω εδώ το πρόβλημα δεν είναι κάποια από αυτά που ανέφεραν οι συμφορουμίτες, αλλά το ότι χωρίς  να το επιθυμείς και χωρίς να έχεις διάθεση να το χρησιμοποιήσεις ούτε στο μέλλον με συνδρομή, σε αναγκάζει να κουβαλάς σε κάθε διαδρομή Χ κιλά άχρηστου για σένα εξοπλισμού, σήμερα είναι τα θερμαινόμενα καθίσματα, αύριο θα είναι το μασάζ, μεθαύριο η ηλιοροφή. Αν δεν ενεργοποιήσω ποτέ την συνδρομή για όλα αυτά, τα έξτρα λίτρα κατανάλωσης θα μου τα αποζημιώνει η bmw? επίσης αν γίνει ένα ατύχημα και τραυματιστώ λόγω εξοπλισμού που δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ και είχε μπει εκεί παρά την θέληση μου θα με αποζημιώσει;

Δεν είναι το ίδιο με το λογισμικό, που πληρώνεις και σου προσθέτει κάτι έξτρα. Εδώ σε υποχρεώνει με την υπογραφή σου να φορτωθείς άχρηστο για σένα εξοπλισμό μήπως και κάποια στιγμή το θέλεις και το πληρώσεις. Ας βγάλει 2 εκδόσεις, μία χωρίς έξτρα εξοπλισμό και μία με τον έξτρα. Και ας επιλέξει όποιο θέλει ο καθένας.

Υπαρχει λύση.. μην αγορασεις BMW, έτσι απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1ον. Μου βάζεις πράγματα στο αυτοκίνητο που εγώ δεν θέλω, αν ήθελα θα το πλήρωνα εξ αρχής με αποτέλεσμα ποιο ακριβό όχημα.

2ον περισσότερα εξαρτήματα= περισσότερες αιτίες βλαβών, γιατί να πληρώσω για service ένα πράγμα που δεν το ήθελα εξ αρχής στο αμάξι μου.

Και 3ον περισσότερα εξαρτήματα αχρείαστα για έμενα = μεγαλύτερο βάρος αμαξώματος = περισσότερη ενέργεια για κίνηση

έκτος αν το βαρύτερο όχημα βγαίνει ποιο οικονομικά σε ενέργεια που δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.

Γιατί?

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, tsarouc είπε

αυτό υποτίθεται ότι θα κάνει. Αυτό λέει και το άρθρο. Τι ακριβώς εννοείς? Αφού αν θέλεις πληρώνεις εφάπαξ από την αρχή για να μην πληρώνεις καμία συνδρομή. Εκτός και αν κατάλαβα λάθος.

Εννοώ θα υπάρχει επιβάρυνση σε όλους τους πελάτες(όπως έγινε με τα συστήματα ασφάλειας) με τον ''υποχρεωτικο εξοπλισμο'' που σκέφτηκε να βάλει η φίλη μας η bmw ειτε τα χρησιμοποιήσεις είτε όχι.

11 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Ναι το πιστευω...... εσυ ακομα πιστευεις οτι μας ψεκαζουν!

Όχι δεν πιστεύω ότι μας ψεκάζουν.Πιστευω ότι ψεκάζεις τα μούτρα σου με αντισηπτικό.Τι , όχι?

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε τα ολα συνδρομητικα

με ημερησιο εισητηριο...αναλογα ποσο θα το χρησιμοποιησεις, θα πληρωνεις σαν ταξι

άπατες ιδεες 

και αμα βαλεις 5 χοντρους να πληρωνεις με το κιλο,χαχα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Δεν την εχει πληρωσει!!!!! διαβασε το αρθρο και προσπαθησε να το καταλαβεις.....   δύσκολο μεν αλλα δοκιμασε που ξέρεις.

Υπαρχει λύση.. μην αγορασεις BMW, έτσι απλα.

Έχει πληρώσει για την εγκατάσταση τους. Εκτός και αν τα θερμαντικά στοιχεία φυτρώνουν μέσα στο κάθισμα. Και εκεί είναι το πρόβλημα: Η BMW μπορεί να σου παρέχει το όχημα στην τιμή που το πληρώνεις με εγκατεστημένα θερμαινόμενα καθίσματα και ενεργοποιημένα, αλλά σου λέει "όχι, αν τα θες ενεργοποιημένα θα πληρώσεις τόσα έξτρα σε αεριτζίδικη χρέωση".
 
Όπως είπα πιο πάνω: Νόμιμο; Ναι. Γελοίο; Σίγουρα.

Χώρια το γεγονός ότι το DRM είναι ο εχθρός της αξιοπιστίας και του repairability σε κάθε μηχάνημα, άρα και στα οχήματα.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος να δει πόσο έχει μια bmw με θερμαινόμενα καθίσματα και μια χωρίς. 

Νομίζω ότι να πχ είχε διαφορά της τάξης των 3000 ευρώ τότε συμφέρει. 

Πληρώνεις 5χ15=60 το έτος δηλαδή αν κρατήσεις το όχημα 10 χρόνια 600..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, alex84 είπε

Εννοώ θα υπάρχει επιβάρυνση σε όλους τους πελάτες(όπως έγινε με τα συστήματα ασφάλειας) με τον ''υποχρεωτικο εξοπλισμο'' που σκέφτηκε να βάλει η φίλη μας η bmw ειτε τα χρησιμοποιήσεις είτε όχι.

Όχι δεν πιστεύω ότι μας ψεκάζουν.Πιστευω ότι ψεκάζεις τα μούτρα σου με αντισηπτικό.Τι , όχι?

Αν θέλεις όμως τα πληρώνεις. Σωστά? Οπότε? 

Διαβάσω τα σχόλια από περιέργεια και ελάχιστοι έχουν καταλάβει το άρθρο. Τραγικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, fmarkos είπε

Το ερώτημα στο όλο εγχείρημα, το οποίο είναι αρκετά έξυπνο ως σκέψη, είναι αν τα έσοδα από τις συνδρομές θα είναι ικανά να καλύψουν το κόστος της τοποθέτησης των αξεσουάρ σε όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από το πακέτο που θα αγοράσει ο πελάτης. Η απάντηση φυσικά θα δοθεί στο μέλλον. Πάντως σαν σκέψη είναι αρκετά καλή, αφού για παράδειγμα, όπως αναφέρει το άρθρο, κάποιος μπορεί να αγοράσει μεταχειρισμένο σε καλή τιμή ένα όχημα με βασικό πακέτο και στην συνέχεια να ενεργοποιήσει εξτραδάκια που δεν έβαλε ο αρχικός ιδιοκτήτης. 

Μεταχειρισμένο μπαταριοκινητο με υγεία μπαταρία 70% με το ζόρι. Αν βάλεις και τα εξτραδακια που λες πας δεν πας μέχρι το περίπτερο πριν χρειαστείς πάλι φόρτιση…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, costas1973 είπε

εφόσον δεν το πληρωσα σας εχτρα στην παραγγελια, ειναι τέλειο σαν ιδεα!

2 ώρες πριν, tsarouc είπε

Εγώ το βλέπω ως πανέξυπνη κίνηση. 

Υπάρχει η υποδομή η κατασκευή και ο σχεδιασμός σε όλα τα μοντέλα και τα ενεργοποιεί με λογισμικό. Με ένα σμπάρο 400 τρυγόνια. Αν για παράδειγμα υπήρχε θερμενόμενο τιμόνι και μη θερμενόμενο θα έπρεπε να γίνει αντικατάσταση σε κάποιο συνεργείο και το μη θερμενόμενο ποιος θα το επομίζονταν? Φανταστική κίνηση. Όλα τα extra του αυτοκινήτου σε μια μόνο έκδοση που  γίνεται αναβάθμιση ανά πάσα στιγμή. Θέλεις όλα τα εξτρά ? Τα πληρώνεις. Δεν τα θέλεις? Δεν τα πληρώνεις. Απλό. Και αν βρεθεί καμιά χακαιριά μελοντικά 10 φορές κερδισμένος ο αγοραστής. 

Αυτα τα συζηταμε οταν δουμε τις τιμες των αυτοκινητων, γιατι κατι μου λεει την ιδια τιμη θα πληρωνεις οπως σε ενα αμαξι που δεν εχει συνδρομες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...