Προς το περιεχόμενο

Συνδρομητική υπηρεσία γίνεται η ενεργοποίηση των θερμαινόμενων καθισμάτων σε οχήματα της BMW


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έντονες συζητήσεις προκάλεσε η απόφαση της BMW να προσφέρει έναντι συνδρομής, τη δυνατότητα ενεργοποίησης της θέρμανσης των μπροστινών καθισμάτων στα αυτοκίνητά της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το κόστος έχει οριστεί στις 15 λίρες το μήνα ενώ η μηνιαία συνδρομή για το θερμαινόμενο τιμόνι κοστίζει 10 λίρες.

Οι συνδρομές είναι διαθέσιμες για λειτουργίες στα αυτοκίνητα της BMW εδώ και αρκετό καιρό στην Αγγλία, αλλά η αντίστοιχη υπηρεσία για τα θερμαινόμενα καθίσματα ξεκίνησε αυτό το μήνα. Η εταιρεία αναφέρει ότι οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν όλες τις δυνατότητες hardware με εφάπαξ πληρωμή, αν το προτιμούν.

Οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ConnectedDrive της BMW και ενεργοποιούνται εξ αποστάσεως, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε κάποιο αντιπρόσωπο. Η υπηρεσία θερμαινόμενων καθισμάτων είναι διαθέσιμη στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά οι διαθέσιμες συνδρομές διαφέρουν ανά χώρα.

Σε δήλωσή της στο BBC η BMW αναφέρει ότι «όταν τα θερμαινόμενα καθίσματα ή οποιοδήποτε χαρακτηριστικό που διατίθεται στο κατάστημα ConnectedDrive έχει περιληφθεί κατά την παραγγελία ενός αυτοκινήτου από τον πελάτη, δεν απαιτείται μεταγενέστερη συνδρομή ή πληρωμή».

image.png.8aefe100b1bbb96209e638d3b6ec562e.png

Όμως η εταιρεία υποστηρίζει ότι η δυνατότητα προσθήκης νέων χαρακτηριστικών μπορεί να είναι χρήσιμη για τους ιδιοκτήτες που αλλάζουν γνώμη μετά την αγορά. Και είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, γράφει η BMW, για τους ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, «καθώς έχουν πλέον τη δυνατότητα να προσθέσουν χαρακτηριστικά που δεν επέλεξε ο αρχικός ιδιοκτήτης».

Η είδηση προκάλεσε αίσθηση, με τον ειδησεογραφικό ιστότοπο The Verge να αναφέρει: ότι «στην περίπτωση των θερμαινόμενων καθισμάτων, για παράδειγμα, οι ιδιοκτήτες BMW έχουν ήδη όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα. Όμως η BMW έχει μπλοκάρει μέσω λογισμικού τη λειτουργικότητά τους, για την οποία οι αγοραστές πρέπει να πληρώσουν προκειμένου να αφαιρεθεί το μπλοκάρισμα και να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία.

Η ιστοσελίδα “The Register” αναφέρει ότι ενώ θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ένας τρόπος για τους ιδιοκτήτες να προσθέτουν λειτουργίες όταν βλέπουν ότι μπορούν να τις αντέξουν οικονομικά, «από την άλλη πλευρά, μπορεί να νιώθει κανείς σαν να αγοράζει μια κούπα και να πρέπει να νοικιάζει τη λαβή». Ορισμένες από τις αναφορές σημειώνουν ότι η κίνηση της BMW αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης της βιομηχανίας με μια σειρά από κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες για τα οχήματά τους.

Φυσικά υπήρξαν και αρνητικά σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με έναν χρήστη του Twitter να γράφει χαρακτηριστικά: «Οι συνδρομές για λογισμικό είναι ένα πράγμα, κανείς δεν πρόκειται να κάνει συνδρομή για θερμαινόμενα καθίσματα ή οτιδήποτε άλλο, αν μου ανήκει το αυτοκίνητο μου ανήκουν τα πάντα σε αυτό».


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

εφόσον δεν το πληρωσα σας εχτρα στην παραγγελια, ειναι τέλειο σαν ιδεα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, mAs_81 είπε

Λολ ο,τι ναναι η BMW

καλα θα πάει αυτο 

Ναι γέλα. Να δεις πως θα κάνουν τα ίδια όλοι.

Εδώ είμαστε και θα το δείτε.

  • Like 11
  • Sad 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ερώτημα στο όλο εγχείρημα, το οποίο είναι αρκετά έξυπνο ως σκέψη, είναι αν τα έσοδα από τις συνδρομές θα είναι ικανά να καλύψουν το κόστος της τοποθέτησης των αξεσουάρ σε όλα τα οχήματα, ανεξάρτητα από το πακέτο που θα αγοράσει ο πελάτης. Η απάντηση φυσικά θα δοθεί στο μέλλον. Πάντως σαν σκέψη είναι αρκετά καλή, αφού για παράδειγμα, όπως αναφέρει το άρθρο, κάποιος μπορεί να αγοράσει μεταχειρισμένο σε καλή τιμή ένα όχημα με βασικό πακέτο και στην συνέχεια να ενεργοποιήσει εξτραδάκια που δεν έβαλε ο αρχικός ιδιοκτήτης. 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το βλέπω ως πανέξυπνη κίνηση. 

Υπάρχει η υποδομή η κατασκευή και ο σχεδιασμός σε όλα τα μοντέλα και τα ενεργοποιεί με λογισμικό. Με ένα σμπάρο 400 τρυγόνια. Αν για παράδειγμα υπήρχε θερμενόμενο τιμόνι και μη θερμενόμενο θα έπρεπε να γίνει αντικατάσταση σε κάποιο συνεργείο και το μη θερμενόμενο ποιος θα το επομίζονταν? Φανταστική κίνηση. Όλα τα extra του αυτοκινήτου σε μια μόνο έκδοση που  γίνεται αναβάθμιση ανά πάσα στιγμή. Θέλεις όλα τα εξτρά ? Τα πληρώνεις. Δεν τα θέλεις? Δεν τα πληρώνεις. Απλό. Και αν βρεθεί καμιά χακαιριά μελοντικά 10 φορές κερδισμένος ο αγοραστής. 

  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

από την άλλη πλευρά, μπορεί να νιώθει κανείς σαν να αγοράζει μια κούπα και να πρέπει να νοικιάζει τη λαβή». Ορισμένες από τις αναφορές σημειώνουν ότι η κίνηση της BMW αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης τάσης της βιομηχανίας με μια σειρά από κατασκευαστές αυτοκινήτων να προσφέρουν συνδρομητικές υπηρεσίες για τα οχήματά τους.

Γιατί βγήκαν όλοι να γκρινιάξουν? Έτσι δεν έκανε και η google με το youtube premium? Σου πετάει ένα κάρο διαφημίσεις αλλά αν δεν θέλεις να τις βλέπεις, πλήρωνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...