Geko1973 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Καλησπερα σασ εχει καποιος αλλος αντιμετωπισει με παραλογες / δυσαναλογες χρεωσεις απο NOVA η μονο εγω? Τη μια μου χρεωσανε μετα την ανανεωση αντι για τα 33€ 47€ παραδέχτηκαν ότι έκαναν λάθος, οπότε στον επόμενο που βγήκε -3,80€ και ενώ η΄ταν να μν πληρώσω ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ μου ξαναβγήκε 15,90€ που λέει είναι το τελος μετατροπης!!! καλου κακου εκανα και μια καταγγελια στο ΣΤΠ αλλα αληθεια, εχει καποιος αλλος εντοπισει κατι?
comfuzio Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Μπορείς να το γράψεις λίγο πιο αναλυτικά; γιατί με μπέρδεψες με το αντί για 33 πήγε 47. 47-33=14€ διαφορά ενώ λες στον επόμενο σου κόψαν -3,80€. Άρα 33-3,8=29,2€? ενώ θα έπρεπε κάποιο άλλο ποσό; Μετά 15,90€ στον πρώτο ή δεύτερο λογαριασμό; ή σε κάποιον επόμενο; και μετατροπή σε τι;
Geko1973 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Καλημέρα έχετε δίκιο! Λοιπόν άλλαξα πρόγραμμα ενώ ήθελα να πάω Cosmote γτ είχα θέμα με το ίντερνετ και μου κάνανε προσφορά (ενώ πριν έδινα 30,78€ για 50αρα γραμμή) 33,00€ με 100αρα γραμμή. Το σταθερό είναι στον πατέρα μ οπότε εκείνος το δέχτηκε οπότε ανανεώσαμε το Φεβρουάριο. Μας κάνανε δώρο και τους 3πρώτους λογαριασμούς επειδή συνεχίσαμε μαζί τους. Μέχρι εδώ καλά? καλά! Έρχεται λοιπόν ο 1ος λογαριασμός 44,70€ !!!! για μισό ρε παιδιά λέω ΧΩΡΙΣ εξτρα χρεώσεις από που προκύπτει? Αχ ναι μου λένε έχετε δίκιο ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ, πληρώστε και θα το αφαιρέσουμε στον επόμενο, πληρώνω και ο επόμενος έρχεται, λογικά λες 44,70 - 33 = -11,70€ σωστά? Αμ όχι! μου κόψαν 40€ και μου έμεινε και χρεωστικό -3,80€ Απο που βρε παιδιά προκύπτει το 40€ ΠΑΛΙ χωρίς εξτρά χρεώσεις αντί του 33€ ???? Και δν έφτανε μόνο αυτό ενώ είχα ΜΗΔΕΝΙΚΗ πληρωμή και έστω αυτό το -3,80€ μου βγάζουνε ΠΡΟπληρωμή για το μήνα 7-8 (που δν έχει ξανασυμβεί και ΠΟΤΕ αυτό να ΠΡΟπληρώσω) να τους δώσω και 15,90€, και μν με ρωτήσετε comfuzio ΠΩΣ ή απο ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ 15,90€ πάλι !!!! μόνο αυτοί ξέρουν τι σκατά κάνουν! Αφού τους τα είπα πλέον αγανακτισμένη μου είπαν Α είναι λέει το τέλος μετατροπής που πρέπει να μας πληρώσετε ???????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΚ τα πήρα κρανίο τους είπα ότι στέλνω συνομιλίες μας λογαριασμούς κτλ στον ΣΤΠ (Συνήγορο του Πολίτη) και στον ΣΤΚ (Συνήγορο του Καταναλωτή) γτ δν μπορώ να βγάλω άκρη, φέρονται σαν απατεώνες και ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΙΑ δν έχει έρθει ΕΝΑΣ σωστός λογαρισμός !!! Ελπίζω να έγινα κατανοητή και περιμένω παιδιά αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες / συμβουλές κτλ Ευχαριστώ για το χρόνο σας 1
kallair Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Geko1973 είπε Καλημέρα έχετε δίκιο! Λοιπόν άλλαξα πρόγραμμα ενώ ήθελα να πάω Cosmote γτ είχα θέμα με το ίντερνετ και μου κάνανε προσφορά (ενώ πριν έδινα 30,78€ για 50αρα γραμμή) 33,00€ με 100αρα γραμμή. Το σταθερό είναι στον πατέρα μ οπότε εκείνος το δέχτηκε οπότε ανανεώσαμε το Φεβρουάριο. Μας κάνανε δώρο και τους 3πρώτους λογαριασμούς επειδή συνεχίσαμε μαζί τους. Μέχρι εδώ καλά? καλά! Έρχεται λοιπόν ο 1ος λογαριασμός 44,70€ !!!! για μισό ρε παιδιά λέω ΧΩΡΙΣ εξτρα χρεώσεις από που προκύπτει? Αχ ναι μου λένε έχετε δίκιο ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ, πληρώστε και θα το αφαιρέσουμε στον επόμενο, πληρώνω και ο επόμενος έρχεται, λογικά λες 44,70 - 33 = -11,70€ σωστά? Αμ όχι! μου κόψαν 40€ και μου έμεινε και χρεωστικό -3,80€ Απο που βρε παιδιά προκύπτει το 40€ ΠΑΛΙ χωρίς εξτρά χρεώσεις αντί του 33€ ???? Και δν έφτανε μόνο αυτό ενώ είχα ΜΗΔΕΝΙΚΗ πληρωμή και έστω αυτό το -3,80€ μου βγάζουνε ΠΡΟπληρωμή για το μήνα 7-8 (που δν έχει ξανασυμβεί και ΠΟΤΕ αυτό να ΠΡΟπληρώσω) να τους δώσω και 15,90€, και μν με ρωτήσετε comfuzio ΠΩΣ ή απο ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ 15,90€ πάλι !!!! μόνο αυτοί ξέρουν τι σκατά κάνουν! Αφού τους τα είπα πλέον αγανακτισμένη μου είπαν Α είναι λέει το τέλος μετατροπής που πρέπει να μας πληρώσετε ???????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΚ τα πήρα κρανίο τους είπα ότι στέλνω συνομιλίες μας λογαριασμούς κτλ στον ΣΤΠ (Συνήγορο του Πολίτη) και στον ΣΤΚ (Συνήγορο του Καταναλωτή) γτ δν μπορώ να βγάλω άκρη, φέρονται σαν απατεώνες και ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΙΑ δν έχει έρθει ΕΝΑΣ σωστός λογαρισμός !!! Ελπίζω να έγινα κατανοητή και περιμένω παιδιά αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες / συμβουλές κτλ Ευχαριστώ για το χρόνο σας https://nova.gr/upload/timokata-logos-yphresiw-n-statherhs-internet_230322_20220405_171130.pdf 17) Η εταιρεία δύναται να εφαρμόσει το τέλος ενεργοποίησης/μετατροπής σε υφιστάμενο συνδρομητή κατά την μετατροπή υπηρεσίας σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική Τέλος ενεργοποίησης/μετατροπής 50,00 € οποτε το τελος μετατροπης ισχυει και θα επρεπε να εχετε ρωτησει για λοιπες χρεωσεις. δεν ξερω κατα ποσο ειναι υποχρεωμενοι να το αναφερουν αυτοι, αν δεν το ρωτησετε. Αν θυμαμαι καλα, σε αλλους παροχους, τελος μετατροπης πληρωνεις μονο οταν υποβαθμιζεις την γραμμη σου. οχι οταν την αναβαθμιζεις οπως στην περιπτωση σου. απ οτι φαινεται η νοβα εχει αλλη πολιτικη. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2022 από kallair
comfuzio Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 13 ώρες πριν, Geko1973 είπε Καλημέρα έχετε δίκιο! Λοιπόν άλλαξα πρόγραμμα ενώ ήθελα να πάω Cosmote γτ είχα θέμα με το ίντερνετ και μου κάνανε προσφορά (ενώ πριν έδινα 30,78€ για 50αρα γραμμή) 33,00€ με 100αρα γραμμή. Το σταθερό είναι στον πατέρα μ οπότε εκείνος το δέχτηκε οπότε ανανεώσαμε το Φεβρουάριο. Μας κάνανε δώρο και τους 3πρώτους λογαριασμούς επειδή συνεχίσαμε μαζί τους. Μέχρι εδώ καλά? καλά! Έρχεται λοιπόν ο 1ος λογαριασμός 44,70€ !!!! για μισό ρε παιδιά λέω ΧΩΡΙΣ εξτρα χρεώσεις από που προκύπτει? Αχ ναι μου λένε έχετε δίκιο ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ, πληρώστε και θα το αφαιρέσουμε στον επόμενο, πληρώνω και ο επόμενος έρχεται, λογικά λες 44,70 - 33 = -11,70€ σωστά? Αμ όχι! μου κόψαν 40€ και μου έμεινε και χρεωστικό -3,80€ Απο που βρε παιδιά προκύπτει το 40€ ΠΑΛΙ χωρίς εξτρά χρεώσεις αντί του 33€ ???? Και δν έφτανε μόνο αυτό ενώ είχα ΜΗΔΕΝΙΚΗ πληρωμή και έστω αυτό το -3,80€ μου βγάζουνε ΠΡΟπληρωμή για το μήνα 7-8 (που δν έχει ξανασυμβεί και ΠΟΤΕ αυτό να ΠΡΟπληρώσω) να τους δώσω και 15,90€, και μν με ρωτήσετε comfuzio ΠΩΣ ή απο ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ 15,90€ πάλι !!!! μόνο αυτοί ξέρουν τι σκατά κάνουν! Αφού τους τα είπα πλέον αγανακτισμένη μου είπαν Α είναι λέει το τέλος μετατροπής που πρέπει να μας πληρώσετε ???????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΚ τα πήρα κρανίο τους είπα ότι στέλνω συνομιλίες μας λογαριασμούς κτλ στον ΣΤΠ (Συνήγορο του Πολίτη) και στον ΣΤΚ (Συνήγορο του Καταναλωτή) γτ δν μπορώ να βγάλω άκρη, φέρονται σαν απατεώνες και ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΙΑ δν έχει έρθει ΕΝΑΣ σωστός λογαρισμός !!! Ελπίζω να έγινα κατανοητή και περιμένω παιδιά αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες / συμβουλές κτλ Ευχαριστώ για το χρόνο σας Σε ευχαριστώ που το ανέλυσες, να πω ότι τώρα άρχισα στην Nova, καινούριος και είμαι στο τεχνικό οπότε δεν έχω ιδέα από λογαριασμούς οπότε μην πω κάτι το οποίο είναι λάθος. Καλό είναι να τους καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις μια ανάλυση για το τι έχει γίνει, πες τους δεν είναι ανάγκη να το δουν εκείνη την ώρα που είσαι στην γραμμή αλλά να το περάσουν στους από πάνω και να σε καλέσουν όταν έχουν βρει τι έγινε και να σου πουν τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Την καταγγελία θα έλεγα ότι καλά την έκανες και γω είχα θέμα με πάροχο ρεύματος και έτρεχα και μόνον έτσι έβγαλα άκρη. Καλύτερα να υπάρχει και να προχωράει και αν βρεθεί μια λύση απλά να την ακυρώσεις. Λέω τα παραπάνω γιατί πολλές φορές συμβαίνουν παράλογα πράγματα και μας βγάζουν εκτός εαυτού και χρειάζεται ηρεμία στην επικοινωνία με όποιον εκπρόσωπο ερχόμαστε σε επικοινωνία. Από την δικιά μου εμπειρία αν θυμάμαι καλά πάντα προπλήρωνα τον μήνα και στο κινητό και στο σταθερό, πολλές φορές είναι αυτό που βλέπουμε πρώτο λογαριασμό διπλό (τρέχων και επόμενος), εκεί ας το δει κάποιος από πάνω αναλυτικά για το τι δώρα έχουν βάλει, διάβασε και συ το συμβόλαιο που σου στείλανε και άκρη θα βγει! Αν και δεν έχω καμία επαφή με το τμήμα τους, αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη, να δοκιμάσω και εγώ εκ μέρους σου χωρίς να δώσω όμως υποσχέσεις!
poulinos Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2022 On 14/07/2022 at 09:40, Geko1973 said: Καλημέρα έχετε δίκιο! Λοιπόν άλλαξα πρόγραμμα ενώ ήθελα να πάω Cosmote γτ είχα θέμα με το ίντερνετ και μου κάνανε προσφορά (ενώ πριν έδινα 30,78€ για 50αρα γραμμή) 33,00€ με 100αρα γραμμή. Το σταθερό είναι στον πατέρα μ οπότε εκείνος το δέχτηκε οπότε ανανεώσαμε το Φεβρουάριο. Μας κάνανε δώρο και τους 3πρώτους λογαριασμούς επειδή συνεχίσαμε μαζί τους. Μέχρι εδώ καλά? καλά! Έρχεται λοιπόν ο 1ος λογαριασμός 44,70€ !!!! για μισό ρε παιδιά λέω ΧΩΡΙΣ εξτρα χρεώσεις από που προκύπτει? Αχ ναι μου λένε έχετε δίκιο ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ, πληρώστε και θα το αφαιρέσουμε στον επόμενο, πληρώνω και ο επόμενος έρχεται, λογικά λες 44,70 - 33 = -11,70€ σωστά? Αμ όχι! μου κόψαν 40€ και μου έμεινε και χρεωστικό -3,80€ Απο που βρε παιδιά προκύπτει το 40€ ΠΑΛΙ χωρίς εξτρά χρεώσεις αντί του 33€ ???? Και δν έφτανε μόνο αυτό ενώ είχα ΜΗΔΕΝΙΚΗ πληρωμή και έστω αυτό το -3,80€ μου βγάζουνε ΠΡΟπληρωμή για το μήνα 7-8 (που δν έχει ξανασυμβεί και ΠΟΤΕ αυτό να ΠΡΟπληρώσω) να τους δώσω και 15,90€, και μν με ρωτήσετε comfuzio ΠΩΣ ή απο ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΤΟ 15,90€ πάλι !!!! μόνο αυτοί ξέρουν τι σκατά κάνουν! Αφού τους τα είπα πλέον αγανακτισμένη μου είπαν Α είναι λέει το τέλος μετατροπής που πρέπει να μας πληρώσετε ???????? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΚ τα πήρα κρανίο τους είπα ότι στέλνω συνομιλίες μας λογαριασμούς κτλ στον ΣΤΠ (Συνήγορο του Πολίτη) και στον ΣΤΚ (Συνήγορο του Καταναλωτή) γτ δν μπορώ να βγάλω άκρη, φέρονται σαν απατεώνες και ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΜΙΑ δν έχει έρθει ΕΝΑΣ σωστός λογαρισμός !!! Ελπίζω να έγινα κατανοητή και περιμένω παιδιά αν έχετε παρόμοιες εμπειρίες / συμβουλές κτλ Ευχαριστώ για το χρόνο σας στο nova my account αν μπεις εχει αναλυση του λογαριασμου.καποια τελη μετατροπης τελη ενεργοποιησης κτλ υπαρχουν και δεν τα γλιτωνεις συνηθως 1
Geko1973 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Στις 14/7/2022 στις 3:05 ΜΜ, kallair είπε https://nova.gr/upload/timokata-logos-yphresiw-n-statherhs-internet_230322_20220405_171130.pdf 17) Η εταιρεία δύναται να εφαρμόσει το τέλος ενεργοποίησης/μετατροπής σε υφιστάμενο συνδρομητή κατά την μετατροπή υπηρεσίας σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική Τέλος ενεργοποίησης/μετατροπής 50,00 € οποτε το τελος μετατροπης ισχυει και θα επρεπε να εχετε ρωτησει για λοιπες χρεωσεις. δεν ξερω κατα ποσο ειναι υποχρεωμενοι να το αναφερουν αυτοι, αν δεν το ρωτησετε. Αν θυμαμαι καλα, σε αλλους παροχους, τελος μετατροπης πληρωνεις μονο οταν υποβαθμιζεις την γραμμη σου. οχι οταν την αναβαθμιζεις οπως στην περιπτωση σου. απ οτι φαινεται η νοβα εχει αλλη πολιτικη. καλησπέρα σας! τα είχα ρωτήσει ΟΛΑ κα ιείχα διαβεβαιώσεις ότι ΔΕΝ θα υπάρξουν κρυφές χρεώσεις όπως καλή ώρα τέλος μετατροπής κτλ ...!!!!
kallair Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 4 λεπτά πριν, Geko1973 είπε καλησπέρα σας! τα είχα ρωτήσει ΟΛΑ κα ιείχα διαβεβαιώσεις ότι ΔΕΝ θα υπάρξουν κρυφές χρεώσεις όπως καλή ώρα τέλος μετατροπής κτλ ...!!!! Αν ισχυει κατι τετοιο, τοτε ζητηστε απομαγνητοφωνηση της συνομιλιας για να προβειτε σε καταγγελια. 1
Geko1973 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2022 Στις 14/7/2022 στις 11:01 ΜΜ, comfuzio είπε Σε ευχαριστώ που το ανέλυσες, να πω ότι τώρα άρχισα στην Nova, καινούριος και είμαι στο τεχνικό οπότε δεν έχω ιδέα από λογαριασμούς οπότε μην πω κάτι το οποίο είναι λάθος. Καλό είναι να τους καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις μια ανάλυση για το τι έχει γίνει, πες τους δεν είναι ανάγκη να το δουν εκείνη την ώρα που είσαι στην γραμμή αλλά να το περάσουν στους από πάνω και να σε καλέσουν όταν έχουν βρει τι έγινε και να σου πουν τι θα γίνει από εδώ και πέρα. Την καταγγελία θα έλεγα ότι καλά την έκανες και γω είχα θέμα με πάροχο ρεύματος και έτρεχα και μόνον έτσι έβγαλα άκρη. Καλύτερα να υπάρχει και να προχωράει και αν βρεθεί μια λύση απλά να την ακυρώσεις. Λέω τα παραπάνω γιατί πολλές φορές συμβαίνουν παράλογα πράγματα και μας βγάζουν εκτός εαυτού και χρειάζεται ηρεμία στην επικοινωνία με όποιον εκπρόσωπο ερχόμαστε σε επικοινωνία. Από την δικιά μου εμπειρία αν θυμάμαι καλά πάντα προπλήρωνα τον μήνα και στο κινητό και στο σταθερό, πολλές φορές είναι αυτό που βλέπουμε πρώτο λογαριασμό διπλό (τρέχων και επόμενος), εκεί ας το δει κάποιος από πάνω αναλυτικά για το τι δώρα έχουν βάλει, διάβασε και συ το συμβόλαιο που σου στείλανε και άκρη θα βγει! Αν και δεν έχω καμία επαφή με το τμήμα τους, αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη, να δοκιμάσω και εγώ εκ μέρους σου χωρίς να δώσω όμως υποσχέσεις! να σας ευχαριστήσω καταρχήν πολύ για το χρόνο σας! Μιλάω πάντα στο chat μαζί τους γτ έτσι κάνω τη συζήτησή μας save για παν ενδεχόμενο! Η αλήθεια μετά που προέβαλα την ένστασή μου και τους δήλωσα ότι δν θα πληρώσω αν δν ξεδιαλυθεί η όποια παραξέγηση (ίσως έπαιξα και το ρόλο του η καταγγελία μου) κτλ το πήραν πίσω και ήρθε ΑΠΛΑ ο λογαριασμός μου για το μήνα .... ύποπτο? απλά παρανόηση ξανα? όπως και να χει η καταγγελία μου τρέχει (και θα ενημερωθούν όοοοταν με το καλό έρθει η ώρα) και απλά προσωρινά κρατάω μια επιφύλαξη μην τυχόν μου το ξανακάνουν παρακάτω! ας μου λέγαν ότι κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος (όπως έχει ξαναγίνει) ας μου λέγαν ουπσ το ξεχάσαμε ότι εσείς υπογράψαμε για ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ας μου λέγαν κάτι τέτοιο να το κατανοήσω, αλλά όταν μου λένε άλλα τα υπογράφουμε και μετά κάνουν ότι ναναι εεε λογικό και γω να το καταγγείλω, πως να προστατευτώ αλλιώς?! και πάλι σας ευχαριστώ αν έχω κα΄ποια εξέλιξη σας ενημερώνω εκ νέου! 5 λεπτά πριν, kallair είπε Αν ισχυει κατι τετοιο, τοτε ζητηστε απομαγνητοφωνηση της συνομιλιας για να προβειτε σε καταγγελια. Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! αναμένω και τον ΣΤΠ για την καταγγελία μου και θα τους ενημερώσω σχετικά! Είδατε γτ πρέπει να τα επικοινωνούμε κάποια πράγματα όμως? Για να προστατεύουμε εμείς αλλά και άλλοι μελλοντικά! και πάλι ευχαριστω για την ιδέα σας! Στις 23/7/2022 στις 9:50 ΠΜ, poulinos είπε στο nova my account αν μπεις εχει αναλυση του λογαριασμου.καποια τελη μετατροπης τελη ενεργοποιησης κτλ υπαρχουν και δεν τα γλιτωνεις συνηθως μου τα καναν δωρο καθώς και 3μήνες για να ανανεώσω μαζί τους και να μν πάω Cosmote ! αυτή ήταν η προυπόθεση να μείνω και να ανανεώσω! 8 λεπτά πριν, Geko1973 είπε να σας ευχαριστήσω καταρχήν πολύ για το χρόνο σας! Μιλάω πάντα στο chat μαζί τους γτ έτσι κάνω τη συζήτησή μας save για παν ενδεχόμενο! Η αλήθεια μετά που προέβαλα την ένστασή μου και τους δήλωσα ότι δν θα πληρώσω αν δν ξεδιαλυθεί η όποια παραξέγηση (ίσως έπαιξα και το ρόλο του η καταγγελία μου) κτλ το πήραν πίσω και ήρθε ΑΠΛΑ ο λογαριασμός μου για το μήνα .... ύποπτο? απλά παρανόηση ξανα? όπως και να χει η καταγγελία μου τρέχει (και θα ενημερωθούν όοοοταν με το καλό έρθει η ώρα) και απλά προσωρινά κρατάω μια επιφύλαξη μην τυχόν μου το ξανακάνουν παρακάτω! ας μου λέγαν ότι κάποιος υπάλληλος έκανε λάθος (όπως έχει ξαναγίνει) ας μου λέγαν ουπσ το ξεχάσαμε ότι εσείς υπογράψαμε για ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ας μου λέγαν κάτι τέτοιο να το κατανοήσω, αλλά όταν μου λένε άλλα τα υπογράφουμε και μετά κάνουν ότι ναναι εεε λογικό και γω να το καταγγείλω, πως να προστατευτώ αλλιώς?! και πάλι σας ευχαριστώ αν έχω κα΄ποια εξέλιξη σας ενημερώνω εκ νέου! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! αναμένω και τον ΣΤΠ για την καταγγελία μου και θα τους ενημερώσω σχετικά! Είδατε γτ πρέπει να τα επικοινωνούμε κάποια πράγματα όμως? Για να προστατεύουμε εμείς αλλά και άλλοι μελλοντικά! και πάλι ευχαριστω για την ιδέα σας! μου τα καναν δωρο καθώς και 3μήνες για να ανανεώσω μαζί τους και να μν πάω Cosmote ! αυτή ήταν η προυπόθεση να μείνω και να ανανεώσω! *3μήνες το παγιο εννοώ 1
poulinos Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2022 On 26/07/2022 at 15:29, Geko1973 said: = μου τα καναν δωρο καθώς και 3μήνες για να ανανεώσω μαζί τους και να μν πάω Cosmote ! αυτή ήταν η προυπόθεση να μείνω και να ανανεώσω! *3μήνες το παγιο εννοώ τοτε θα στα κοψουν εφοσον ειναι δωρο. θα βγει ακρη.δεν τους συμφερει αλλωστε να χασουν πελατη για να κερδισουν τα λεφτα της μετατροπης για παραδειγμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα