Προς το περιεχόμενο

Αντίο στις DSLR κάμερες, στροφή στις mirrorless για τη Nikon;


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι mirrorless είναι πλέον το μέλλον. Δεν είναι μόνο η Nikon που κάνει αυτή τη στροφή αλλά όλοι βάζουν το μεγαλύτερο μερίδιο των πόρων τους στην έρευνα κι ανάπτυξη των mirrorless συστημάτων. Για κάμποσο οι DSLR θα συνεχίσουν να συνυπάρχουν αλλά πολύ σύντομα (δυο, άντε τρία χρόνια το πολύ) θα σταματήσει η εξέλιξή τους. Ήδη τα νέα μοντέλα DSLR μηχανών από το 2021 μετρούνται στα δάχτυλα του μισού χεριού ενώ στον αντίποδα βρέχει νέα μοντέλα mirrorless (νομίζω πως μόνο η Pentax έβγαλε κάτι νέο σε DSLR). Μόνο και μόνο αυτό δείχνει το τι μέλλει γενέσθαι. Σε καμιά περίπτωση η μετάβαση από τις DSLR στις mirrorless δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή από το φιλμ. Η μετάβαση από το φιλμ στην ψηφιακή ήταν κάτι το πολύ διαφορετικό από ένα ψηφιακό σύστημα σε κάποιο άλλο επίσης ψηφιακό.

Επεξ/σία από spectaculator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, joya111 είπε

το παρόν και το μέλλον είναι οι mirrorless.

αν και ξεκίνησα πριν χρόνια με dslr, οφείλω να ομολογήσω ότι από τότε που έκανα την μετάβαση σε sony a7 iii άλλαξαν όλα προς το καλύτερο.

Το αποτέλεσμα, έστω ότι είναι το ίδιο, αλλά υπάρχουν σημεία υπεροχής. Να αναφέρω το eye focus? Την ταχύτατη και ακριβέστατη (κάθε φορά) εστίαση?

Ή μήπως το preview της φωτογραφίας αλλά και το περιορισμένο μέγεθος/βάρος και την δυνατότητα καταγραφής βίντεο?

Third party φακοί για όλα τα γούστα και βαλάντια, υψηλού επιπέδου, και καταληκτικά, ομοειδείς τιμές με ανάλογα συστήματα dslr.

Ακόμα και οι μπαταρίες πλέον έχουν φτάσει στα επίπεδα των dslr.

Και κάτι τελευταίο. Όταν βγαίνω να κάνω δρόμο, με την lumix και τον 17άρη μου (ισοδύναμο 35mm), το όλο σύστημα κρύβεται στην παλάμη μου και δεν νιώθει κανένας ανασφάλεια όταν φωτογραφίζω. Αντιθέτως, παλιότερα, με dslr σώματα, δεν μπορούσα καν να πλησιάσω.

Βάλτε στην εξίσωση και τις οθόνες αφής, και μιλάμε για ουσιαστική αναγέννηση της candid φωτογραφίας δρόμου και των περιβαλλοντικών πορτραίτων.

Τα έχεις όλα αυτά και από μια μεσαίας κατηγορίας DSLR.

Οι περισσότερες dslr σε liveview είναι στην ουσία mirorrless (έχουν κατεβάσει τον καθρέπτη και γράφει ο αισθητήρας).

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα D610 , 3 καλούς af-d φακούς και τον af-s 16-35 f/4 vr. Όταν είδα ότι η nikon δεν σκόπευε να φτιάξει αντάπτορα με μοτέρ αυτόματης εστίασης για τους af-d φακούς να δουλεύουν με αυτόματη και στις mirrorless , τα πούλησα όλες και πήγα σε canon mirrorless . Στην eos rp , με τον αντάπτορα των 120€ (έχει και third party με 50€) δουλεύουν όλοι οι φακοί eos από το 1986 με af . Στη nikon ο ftz που δεν υποστηρίζει af σε af-d φακούς και κάνει 200€ ++ . 

Για την κόντρα mirrorless-dslr κρατούσε χρόνια και οι mirrorless δεν κέρδιζαν . Οπότε , για να πετύχουν οι κατασκευαστές την επικράτηση των ακάθρεπτων , σκότωσαν τις dslr. Μόλις τελειώσει το υπάρχον στοκ φακών , τέρμα τα καινούρια. Δεν μου αρέσει καθόλου να βλέπω μεταχειρισμένο το nikon 28-300 ακριβότερο από όσο τον εύρισκα το 2019 καινούριο από προσφορές amazon , e-infinity κτλ . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Είχα D610 , 3 καλούς af-d φακούς και τον af-s 16-35 f/4 vr. Όταν είδα ότι η nikon δεν σκόπευε να φτιάξει αντάπτορα με μοτέρ αυτόματης εστίασης για τους af-d φακούς να δουλεύουν με αυτόματη και στις mirrorless , τα πούλησα όλες και πήγα σε canon mirrorless . Στην eos rp , με τον αντάπτορα των 120€ (έχει και third party με 50€) δουλεύουν όλοι οι φακοί eos από το 1986 με af . Στη nikon ο ftz που δεν υποστηρίζει af σε af-d φακούς και κάνει 200€ ++ . 

Για την κόντρα mirrorless-dslr κρατούσε χρόνια και οι mirrorless δεν κέρδιζαν . Οπότε , για να πετύχουν οι κατασκευαστές την επικράτηση των ακάθρεπτων , σκότωσαν τις dslr. Μόλις τελειώσει το υπάρχον στοκ φακών , τέρμα τα καινούρια. Δεν μου αρέσει καθόλου να βλέπω μεταχειρισμένο το nikon 28-300 ακριβότερο από όσο τον εύρισκα το 2019 καινούριο από προσφορές amazon , e-infinity κτλ . 

Δε θα είσαι ο μόνος που αλλάζει στρατόπεδο. Το θέμα είναι οι επί χρόνια επαγγελματίες φωτογράφοι που έχουν επανδύσει περιουσίες σε φακούς (από την εποχή του φιλμ ως σήμερα) θεωρώντας το F mount μια επένδυση με διάρκεια χρόνου. Όταν έχεις ένα τέτοιο κεφάλαιο δεν το "σκοτώνεις" και αγοράζεις τα πάντα καινούργια. Δεν είναι λίγοι αυτοί που αισθάνονται προδωμένοι με αυτή την μετάβαση που από την εμφάνιση του Z mount γίνεται σταθερά. Η αγορά των DSLR θα είχε "ψωμί" για αρκετά χρόνια αν δεν αποφάσιζαν να βάλουν τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρίες φωτογραφικών μηχανών έχουν κάνει στροφή. Δεν ενδιαφέρονται πλέον για τον απλό χρήστη ή τον νεοφερμένο. Θέλουν να επενδύσουν σε κοινό που θα δώσει πιο πολλά χρήματα και η εταιρία θα έχει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Αυτός είναι ο σκοπός η αύξηση του μέσου ποσοστού κέρδους.

Από άποψη μηχανικής αυτό που παραβλέπουν πολλοί είναι ότι οι mirrorless με λιγότερα μηχανικά μέρη έχει ισάξιο αποτέλεσμα με τις dslr. Εκεί πατούν και βγάζουν μεγαλύτερο κέρδος οι εταιρίες.

Το μεγάλο ατού της Ζ9 δεν είναι ότι έφερε και τίποτε δα καινοτόμο αλλά ότι δεν έχει κλείστρο. Αυτό εκτόξευσε ουσιαστικά το περιθώριο κέρδους της εταιρίας. Κάνει τα ίδια χρήματα με την D6 αλλά κατασκευαστικά είναι φθηνότερη.

Η μοντούρα Ζ είναι ανώτερη από όλες τις απόψεις από την F. Αν έμενε στην F δε θα μπορούσε να προσφέρει τόσο καλούς φακούς που να αναδεικνύουν τα 40++ Mpix. Καλώς ή κακώς έτσι διαμορφώνεται το τεχνικο-οικονομικό μέλλον αυτής της βιομηχανίας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να δώσουμε κατ΄αρχάς ένα μέτρο σύγκρισης, το 2010 οι Ιάπωνες κατασκευαστές μέλη του CIPA, είχαν πουλήσει 121 εκατομμύρια κάμερες. Το 2021, αυτός ο αριθμός είχε πέσει κατά 1400% στα μόλις 8,36 εκατομμύρια. Η αγορά λοιπόν καννιβαλίστηκε από τα smartphones που ξεπάστρεψαν απαστράψ κάθε μορφής point-and-shoot κάμερα. Όλον αυτόν τον καιρό, η Sony δούλευε πάνω στις mirrorless φωτογραφικές της. Ξεκινώντας πρακτικά από το μηδέν, εξαγόρασε κατασκευαστές μηχανών, κατασκευαστές φακών, έριξε χρήματα στο R&D και έβγαλε στη μόδα την επαγγελματική mirrorless. Έκανε όμως και κάτι εξαιρετικά έξυπνο: Στο ίδιο full frame mount, έβγαλε και φτηνές APS-C κάμερες. Και έτσι ο μακαρίτης (όσον αφορά την επαγγελματική πορεία) Jason Lanier χτυπιώτανε στο Youtube για την a6, και έτσι οι νεαροί enthousiasts αγόραζαν Sony ως το νέο big thing.

Όλον αυτό τον καιρό οι Canon και οι Nikon αντίθετα, ήτανε τα ζώα μου αργά. Τί τους ένοιαζε; Σιγά μην τους παρατούσε ο επαγγελματίας φωτογράφος που είχε 8 φακούς του παλιού καλού mount (και που κοστίζουν πολλές φορές περισσότερο από την ίδια τη φωτογραφική). Ζούσαν τον δεινοσαυρικό τους μύθο, πιστεύοντας πως η κρίση δεν αγγίζει την επαγγελματική κατηγορία και πως όλα θα είναι καλά για πάντα. Και τότε ο μετεωρίτης Sony τους επανέφερε στην πραγματικότητα και έκτοτε τρέχουν σαν χαζοί να προλάβουν το mirrorless τραίνο. Η Canon θα τα καταφέρει, γιατί έχει λεφτά και αναπτύσσει και δικούς της αισθητήρες. Για την  Nikon, χλωμό. Αν δεν την εξαγοράσει καμία Samsung (please god), πάει καρφί χρεωκοπία κατά τη γνώμη μου.

ΥΓ. Το πόσο συμπιέστηκε η αγορά, φαίνεται από το γεγονός πως ακόμη και το m43  format ζορίζεται και έτσι όπως το βλέπω, σύντομα θα ακολουθήσει το APS-C και θα υπάρχει στο τέλος, μόνο 1", FF και Medium Format!

 

 

 

Πηγή: https://www.statista.com/statistics/264337/cipa-companies-shipments-of-digital-cameras/

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα οι DSLR κρατούσαν πίσω κάποιες εξελίξεις, με τα εξωτερικά κινούμενα μέρη και εξωτερικά modules για το af που χρειάζονται για να λειτουργήσουν, να έχουν όρια που οι τελευταίες mirrorless και shutterless μηχανές να τα ξεπερνάνε.

Μια πολύ καλή ευκαιρία βέβαια με τα νέα mounts να πουληθούν και νέοι ακόμα πιο ακριβοί φακοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φωτογραφικός εξοπλισμός θα γίνει είδος πολυτελείας σε λίγο καιρό. Ακόμα κ med κατηγορίες έχουν ανεβασμένο κόστος σχετικά με παρελθόν. Επηρεάζει το ότι το σύνολο του κόσμου βγάζει με τα κινητά πλέον φωτογραφίες και θεωρείται ξεκάθαρα χόμπι το άθλημα με τους εναλλαξιμους φακούς . Επίσης δυσκολεύει την κατάσταση ότι τα photo focus κινητά έχουν τιμες 1200ευρω + (iPhone pro max, galaxy ultra). Επομένως ο average consumer κάτι κόβει από αγορές.  Δεδομένου ότι οι κατασκευαστές είναι συγκεκριμένοι και ότι οι πωλήσεις μειώνονται, για να έχουν κέρδος αυξάνονται οι τιμές στα νέα μοντέλα. Ελπίζω να μην μείνουν μόνο Sony, Canon & Fuji αλλά το βλέπω πολύ ρευστό το σκηνικό στην αγορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, PozerTa είπε

Φωτογράφος με εξοπλισμό

D810 στο ενα χερι d750 στο αλλο

Nikon 24-70 2.8

Nikon 50 1.4
nikon 85 1.8
Nikon 105 2.8
sb 900 kai 910

και ενα σωρό ακομη tokina tamron f mount

Ειλικρινά προσπαθώ εδω και καιρό να βρω ενα λόγο να δώσω ενα σωρο λεφτά παραπάνω για να μου προσφέρει τι?

Βάθος ? εχω καλύτερο.. dynamic range? 

Σίγουρα εχουν ενα καλύτερο focus(οχι ολα τα μοντέλα) και καποια γραμμάρια ελαφρύτερο ειναι αρκετά όμως αυτά που σου προσφέρουν ώστε να δώσεις τοσα χρήματα?

Οι dslr εχουν πολα κλικ ακομη να γράψουν για εμένα

Ετσι ακριβως φιλε και συναδελεφε...αντε γιατι κοντευουμε να ξεχασουμε την "εικονα" και ασχολουμαστε με τα 852 focus points και τα 128 fps και και αν ειναι tilt η οχι η οθονη και ποσα dots εχει και ποιος την εχει πιο "μεγαλη' η πιο "μικρη"...ααα..κι αυτα τα megapixels...στο στομαχι μου καθονται πια σε συνδυασμο και με τα κινητα...τους τεχνικους λογους που υπαρχουν ολα αυτα και την χρηση τους, τους ξερω και τους καταλαβενω...και με λες και "γκατζετακια" για να μην το παιζω της "παλιας σχολης"..αλλα κοντευουμε να μετατρεψουμε την αποκτηση ενος μηχανήματος με πολλα  μπλιμπλικια  σε σκοπό- αντι για  μεσον- για να ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ εμεις την ΜΙΑ εικονα και οχι απο μονο του απλα να παραγει -ταχα- μου φωτογραφιες...

Ξαναλεω...γκατζετακιας ειμαι...αυτα

16 ώρες πριν, PozerTa είπε

Τελος θα σου πω οτι κανεις δεν ενδιαφερετε αν τον φωτογραφησες με τη z9 η την d610 αυτο που βλεπει ο πελατης ειναι αν η φωτογραφια ειναι καλη

Μα ακριβως ετσι ...!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, vsterg είπε

Κανένας όμως δεν βλέπω να καταλαβαίνει ότι αν θέλουμε να κάνουμε ΣΟΒΑΡΟ video
με σωστό δυναμικό εύρος, σωστά codecs χωρίς συμπίεση
τότε ΔΕΝ μας καλύπτει μια φωτογραφική μηχανή που κάνει ΚΑΙ Video
εκτός και αν πρόκειται για την γαμοβαφτιση στην κάτω Ραχούλα.

Όλοι εμείς πιέσαμε τις εταιρείες, να μετατρέψουν τις μηχανές μας ΚΑΙ σε βιντεοκάμερες.

Και έτσι άρχισε το πανηγύρι.
720p στην αρχή δεν μας έφτανε.
έγινε 1080p αλλά ήταν μόνο 30fps
Μας έδωσαν 60 fps αλλά θέλαμε 4K
Έδωσαν 4Κ το θέλουμε 60 η 120fps

Οι εταιρείες δεν είναι χαζές. Να πουλήσουν θέλουν.
Άλλαξαν format και αναγκάζουν τους πάντες να πετάξουν όλους τους φακούς τους !!!

Κι εμείς εκεί... σαν ψωναρες που είμαστε τσιμπήσαμε !!!

Πάρτε το χαμπάρι.
Σωστό video επιπέδου, από Blackmagic και επάνω....

έχεις ένα δίκιο, και μερικοί με κοιτάνε περίεργα όταν σηκώνω την CineAlta των 5 κιλών στον ώμο και λένε, μα γιατί δεν έχεις DSLR/Mirrorless? Προφανώς δεν έχουν ιδέα από βίντεο συν ότι δεν γνωρίζουν ότι η CineAlta με parafocal φακό κατεδαφίζει κάθε mirrorless που υπάρχει, με μόνο τίμημα το βάρος, τον όγκο και το μεγάλο κόστος (φυσικά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, CyanBlue είπε

Δε θα είσαι ο μόνος που αλλάζει στρατόπεδο. Το θέμα είναι οι επί χρόνια επαγγελματίες φωτογράφοι που έχουν επανδύσει περιουσίες σε φακούς (από την εποχή του φιλμ ως σήμερα) θεωρώντας το F mount μια επένδυση με διάρκεια χρόνου. Όταν έχεις ένα τέτοιο κεφάλαιο δεν το "σκοτώνεις" και αγοράζεις τα πάντα καινούργια. Δεν είναι λίγοι αυτοί που αισθάνονται προδωμένοι με αυτή την μετάβαση που από την εμφάνιση του Z mount γίνεται σταθερά. Η αγορά των DSLR θα είχε "ψωμί" για αρκετά χρόνια αν δεν αποφάσιζαν να βάλουν τέλος.

Οι πιο τυχεροί που είχαν φακούς af-s μπορούν να τους αξιοποιήσουν . Οι δικοί μου af-d όμως , όχι . Το θέμα είναι , ότι αν και παλιάς σχεδίασης, πολλοί af-d πωλούνται ακόμη καινούριοι . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Οι πιο τυχεροί που είχαν φακούς af-s μπορούν να τους αξιοποιήσουν . Οι δικοί μου af-d όμως , όχι . Το θέμα είναι , ότι αν και παλιάς σχεδίασης, πολλοί af-d πωλούνται ακόμη καινούριοι . 

Η χρήση αντάπτορα προσθέτει στον όγκο και βάρος του (υποτιθέμενου μικρού και ελαφρύτερου) σώματος της mirroless μηχανής. Αλλά και όσοι έχουν AF-S μετά την αγορά ενός σώματος Z σκέφτονται την απόκτηση φακών του συστήματος Z για πλήρη αξιοποίηση δυνατοτήτων. (εκεί ελπίζει η Nikon). Οπότε κάποιοι από εμάς θα παραμονεύνουν 😀 για καθαρούς φακούς AF-S αλλά και AF-D που σε πολλές περιπτώσεις είναι καλύτεροι σε χρήση και ποιότητα κατασκευής από νεώτερα μοντέλα.

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2022 στις 12:28 ΠΜ, ZahosDoganos είπε

Σίγουρα άμα σε ικανοποιεί προσωπικά δεν υπάρχει λόγος Εννοείται! 

Αλλά το autofocus είναι μέρα με τη νύχτα πραγματικά  όταν μιλάμε για μοντέλα ισάξια ! Πχ 5D Mark 4 Vs R5 . Και για κάποιους μετράει πολύ 

Για το βάρος δεν είναι μόνο το σώμα αλλά και οι φακοί που βγαίνουν πιο μικροί και με λιγότερο βάρος. Πάρε παράδειγμα τους νέους φακούς από sigma που αντικαθιστουν την γνωστή σειρά art, είναι το μισό μέγεθος και βάρος ! Με ίδια ποιότητα

Επίσης για κάποιους μεγάλο + είναι και το EVF

Γενικά ότι νέα τεχνολογία θα βγαίνει θα πηγαίνει εκεί , οπότε η ψαλίδα θα ανοίξει ακόμα περισσότερο για τις mirrorless 

Και αν συγκρίνουμε τιμές εκκίνησης δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά 3500 ξεκίνησε η 5D 3900 η R5.Οι DSLR  έχουν πολλά χρόνια και βρίσκεις μεταχειρισμένα μοντέλα και φακούς οπότε βρίσκεις ευκαιρίες. Αυτό βέβαια ισχύει και στις Σόνυ πλέον που έχουν ολοκληρωμένο σύστημα με πολλούς φακούς.

Σόρρυ κιόλας αλλά οι RF είναι όλοι πανάκριβοι (εκτός από 35αρη και 50αρη - ερασιτεχνικοί και οι δυο, όχι σειρά L) και με πολύ βάρος. Όλοι οι RF φακοί ενός επαγγελματία (πχ 24-70 και 50mm f1.2) κοστίζουν πάνω από 2000-2500 ευρώ και ζυγίζουν όσο μια 5D.

Στο κομμάτι του όγκου αν βάλεις και κανέναν αντάπτορα πάλι χάνεται η διαφορά και προστίθεται βάρος. Άρα κανένα νόημα.

Επίσης το φόκους της 5D4 με την R5 δεν είναι η μέρα με τη νύχτα. Σίγουρα της R5 είναι ανώτερο αλλά δεν αποτελεί λόγο αγοράς.

Τέλος οι 5D πάντα έβγαιναν στα 3500 περίπου. Η R5 στα 4800 με 4κ βιντεο που ζεσταίνεται η μηχανή και κλείνει.

Σίγουρα το μέλλον είναι οι mirrorless, αλλά όχι το παρόν όταν μιλάμε για απαιτητικές δουλειές (αναφέρομαι στις μηχανές της Canon). 

Επεξ/σία από petran_7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/7/2022 στις 12:09 ΠΜ, kinq1 είπε

Εχω την D3500, όταν φτιάξουν mirrorless με παρόμοια features και παρόμοια τιμή, θα το.. σκεφτώ να ψωνίσω. Χιλιάρικο+ για σώμα & base φακο δεν τους δίνω, ας το ξεχάσουν.

Συμφωνώ και θα πρόσθετα: AΝ φτιάξουν.

Στις 13/7/2022 στις 7:30 ΠΜ, joya111 είπε

Ακόμα και οι μπαταρίες πλέον έχουν φτάσει στα επίπεδα των dslr.

Για πες το στον @kinq1 αποπάνω που έχει DSLR που κοστίζει μόνο 400 ευρώ και CIPA rating 1550 shots με μια φόρτιση.

Ξέρεις πολλές mirrorless ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής που να έχουν έστω το μισό από αυτό το νούμερο; Και να πούμε ακόμα ότι η Nikon D3500 έχει και build in flash που σημαίνει ότι το συγκρίσιμο νούμερο με μια mirrorless χωρίς build in flash θα ήταν ακόμα μεγαλύτερο, διότι ως γνωστόν για τον υπολογισμό του CIPA rating στις κάμερες με flash οι μισές μετρήσεις γίνονται με flash και οι άλλες μισές χωρίς.

Κι εγώ ειμαι κάτοχος 2 mirrorless μεταξύ άλλων αλλά η αλήθεια είναι ότι ακόμα και τώρα που συζητάμε απλώς δεν υπάρχει mirrorless στην τιμή μιας D3500 η μιας Canon 800D που να έχει τα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας DSLR.

Στις 13/7/2022 στις 12:28 ΠΜ, ZahosDoganos είπε

Αλλά το autofocus είναι μέρα με τη νύχτα πραγματικά  όταν μιλάμε για μοντέλα ισάξια

Έχει μια κάποια σημασία όμως να ξέρουμε για ποιό autofocus μιλάμε. To single auto focus η το continuous; Γιατί μπορεί οι mirrorless να εστιάζουν εύκολα στο single AF (και μάλιστα με χειροκίνητους φακούς λόγω focus peaking) αλλά στο CAF τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά. Ως κάτοχος μεταξύ άλλων μιας Nikon D7500 διαπιστώνω ότι πρέπει να ζοριστείς πολύ για να χάσεις ταχέως κινούμενο στόχο και μάλιστα με φακό που δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορος.

Στις 13/7/2022 στις 11:41 ΠΜ, pallisi είπε

..η αύξηση του μέσου ποσοστού κέρδους.

Πολύ χαίρομαι που κάποιοι διαβάζουν αυτά που κι εγώ διαβάζω 🙂. Αν η φράση ήταν απλώς "..η αύξηση του κέρδους" δε θα την είχα προσέξει.

21 ώρες πριν, Pokemon640 είπε

μερικοί με κοιτάνε περίεργα όταν σηκώνω την CineAlta των 5 κιλών στον ώμο και λένε, μα γιατί δεν έχεις DSLR/Mirrorless? Προφανώς δεν έχουν ιδέα από βίντεο συν ότι δεν γνωρίζουν ότι η CineAlta με parafocal φακό κατεδαφίζει κάθε mirrorless που υπάρχει, με μόνο τίμημα το βάρος, τον όγκο και το μεγάλο κόστος (φυσικά).

Ανήκω σε αυτούς που δε γνωρίζουν το τεχνικό κομμάτι του βίντεο καλά αν και είμαι σίγουρος ότι, όπως λες, οι dedicated βιντεοκάμερες υπερτερούν των υβριδικών λύσεων. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα όμως για το θέμα. Αν δε βαριέσαι, θα το έβρισκα πολύ ενδιαφέρον να ανοίξεις ένα σχετικό νήμα στην ενότητα "φωτογραφικές μηχανές και εξοπλισμός" που να εξηγεί περισσότερα πάνω στο θέμα.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...