Προς το περιεχόμενο

Αντίο στις DSLR κάμερες, στροφή στις mirrorless για τη Nikon;


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

κάποιοι εθελοτυφλούν.

κανένας δεν υποχρεούται να αλλάξει το format του. ούτε είμαστε 15χρονα fanboys. Προσωπικά, στα 50 μου, δεν ενδιαφέρομαι για καμία εταιρική πολιτική ή τάση μόδας κλπ.

Τα σημεία υπεροχής σε ότι αφορά εμένα είναι σαφέστατα. 

Φορητότητα, διακριτικότητα και κάποιες ευκολίες στην χρήση.

Τώρα, το ποιός θα κάνει την μετάβαση και πως, δεν με αφορά.

Οι επαγγελματίες, ας μείνουν με την προίκα και τα σώματα που έχουν, εξάλλου είναι εργαλεία δουλειάς.

Οι ερασιτέχνες, ας συνεχίσουν να τα χώνουν, επειδή Γουστάρουν.

μη αντιστεκόμαστε όμως και στην πρόοδο. ούτε να παρουσιάζουμε το αφήγημα κατά το δοκούν.

αν τώρα θέλει ένας φίλος να τραβάει ηλιοβασιλέματα και γατούλες, ας πάρει μία dslr με κάποιον φακό 18-850 f1.2 , και με γειά του και χαρά του.

Γενικά, ότι γουστάρει καθένας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Cntrl+X είπε

Ανήκω σε αυτούς που δε γνωρίζουν το τεχνικό κομμάτι του βίντεο καλά αν και είμαι σίγουρος ότι, όπως λες, οι dedicated βιντεοκάμερες υπερτερούν των υβριδικών λύσεων. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα όμως για το θέμα. Αν δε βαριέσαι, θα το έβρισκα πολύ ενδιαφέρον να ανοίξεις ένα σχετικό νήμα στην ενότητα "φωτογραφικές μηχανές και εξοπλισμός" που να εξηγεί περισσότερα πάνω στο θέμα.

Χονδρικά οι broadcast/Cinema κάμερες : Έχουν μεγαλύτερο dynamic range, περισσότερες επιλογές απομακρυσμένου ελέγχου (αν την έχεις σε γερανό/όχημα πάνω). Αντέχουν τις αντίξοες συτνθήκες, μια κοινή mirrorless ίσως τα βρει ζόρικα σε 1 ώρα Record σερί σε θερμό κλίμα, οι μεγάλες κάμερες έχουν καλύτερο σύστημα ψύξης μέσα γιατί είναι φτιαγμένες να παίζουν 12ωρα σερί, είτε είναι συνδεδεμένα σε van/control room είτε και σε εγγραφέα (Εσωτερικό/εξωτερικό). Καλύτερο έλεγχο πάνω στην κάμερα (όλες οι ρυθμίσεις και τα μενού άμεσα διαθέσιμα). Τέλος, εργοστασιακά έχουν και Raw format (sony raw, blackmagic raw, ανάλογα το brand), αυτό βολεύει στο editing και στην ποιότητα εικόνας (πέραν οπτικών και αισθητήρα). Αυτά βέβαια θα νοιάξουν ποιο πολύ μια διαφημιστική εταιρεία, μια αναμετάδοση αγώνα η έναν σκηνοθέτη που θέλει να φτιάξει ταινία, παρά κάποιον που κάνει το κέφι του στο YouTube. Στο YouTube υπάρχουν και εξαιρέσεις που αγοράζουν τέτοια θηρία, αλλά όσους έχω δει αγόραζαν απαράδεκτες κάμερες όπως τη Red που και αργή είναι, και κάνει θόρυβο (συν άλλα τεχνικά θέματα), όχι ότι η Blackmagic είναι τέλεια, και αυτή έχει ποιο σπάνια ευτυχώς, άλλα θέματα. Η λιγότερο προβληματικές είναι οι Sony (και οι ποιο ακριβές βέβαια).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...