vaggooss Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 15 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε Κανένα φθηνό ηλεκτρικό δεν έχει την απαιτούμενη αυτονομία για διανομή σε φαγητό.Ακόμα.Όταν βγάλουν σε προσιτή τιμή (παρόμοια με των θερμικών μοτέρ) τότε ίσως αξίζει.Δεν σχολιάζω σε καμία περίπτωση τον περιορισμό σε τελικές γιατί μιλάμε πάντα για κίνηση σε αστικό ιστό οπου ισχύουν οι περιορισμοί του ΚΟΚ. Εννοείται για διανομή θες ένα 5.000 χιλιαρο. Μείον την κρατική επιδότηση 4.200. Σε τιμή πλέον τα ίδια είναι. Λόγω της επιδότησης,αν κοπεί αλλάζουν τα δεδομένα. Και αν πεις τον ιδιοκτήτη να το φορτιζεις και να πληρώσεις δεν πρόκειται κανείς να πει όχι. Εδώ πάνε σε ξενοδοχεία με αυτοκίνητα που φορτίζουν και χρεώνουν κάνα 10 ευρώ και πολλές φορές του τις παρέχουν δωρεάν. Άσε που αν του πεις σε χρεωσα 1 ευρώ πάρε 2 ποιος θα πει όχι. Ούτος η αλλος ο ντελιβερας από τα 10 ευρώ που θα ήθελε πάλι κερδισμένος είναι. 5 λεπτά πριν, vaggooss είπε Εννοείται για διανομή θες ένα 5.000 χιλιαρο. Μείον την κρατική επιδότηση 4.200. Σε τιμή πλέον τα ίδια είναι. Λόγω της επιδότησης,αν κοπεί αλλάζουν τα δεδομένα. Και αν πεις τον ιδιοκτήτη να το φορτιζεις και να πληρώσεις δεν πρόκειται κανείς να πει όχι. Εδώ πάνε σε ξενοδοχεία με αυτοκίνητα που φορτίζουν και χρεώνουν κάνα 10 ευρώ και πολλές φορές του τις παρέχουν δωρεάν. Άσε που αν του πεις σε χρεωσα 1 ευρώ πάρε 2 ποιος θα πει όχι. Ούτος η αλλος ο ντελιβερας από τα 10 ευρώ που θα ήθελε πάλι κερδισμένος είναι. Τα μικρά τα ανέφερα για την κατανάλωση όχι για ντελιβερι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, vaggooss είπε Εννοείται για διανομή θες ένα 5.000 χιλιαρο. Με 5000 αγοραζεις αυτοκινητο μεταχειρισμενο.Ενα σκουτερ θερμικο εχει κανα διχιλιαρο.Πολλα τα λεφτα και ο χρόνος που θα γινου αποσβεση δεν αξιζουν τον κοπο και τα βασανα ακομα και για ντελιβερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SV1EOD Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 31 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε Εάν το πάρει ιδιοκτήτης επιχείρησης τότε ίσως να κάνει αλλά για ιδιώτη που ασχολείται με διανομή δεν κάνει.Γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ιδιοκτήτης δεν θα σε αφήσει να φορτίσεις στο μαγαζί του την μπαταρία.Και σχεδόν κανένα μαγαζί δεν σου δίνει δικό του μηχανάκι να δουλέψεις. Εδώ δεν βάζουν ένσημα οι πιο πολλοί. Αν και με τα τρέχοντα τιμολόγια των παρόχων ενέργειας δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει....γιατί το 1 ευρώ για 100 χλμ δεν ισχύει πλέον με τα τρέχοντα τιμολόγια. Αν κάνει, κάνει και για τους δύο. Το ένσημο είναι έξοδο που μπορεί να αποφευχθεί(άσχετα αν είναι δίκαιο ή άδικο, σωστό ή λάθος). Το κόστος του καυσίμου για την διανομή ΔΕΝ μπορεί να αποφευχθεί και είναι στο κόστος. Ακόμα και αν δεν βρεθεί ιδιοκτήτης που να σε αφήνει να φορτίζεις στο μαγαζί του την μπαταρία ίσως και να συμφέρει να έχεις δεύτερη ή και τρίτη φορτισμένη ή να πηγαίνεις σπίτι αν είναι κοντά να αφήνεις την ξεζουμισμένη εκεί να φορτίσει και να παίρνεις την φορτισμένη να συνεχίσεις την δουλειά σου. Δεν γνωρίζω τι παίζει στις διανομές, το ξαναέγραψα άλλωστε αλλά το "ΚΑΝΕΝΑΣ" που έγραψες εσύ παραείναι απόλυτο. Μπορεί η πλειοψηφία να μην αφήνει, μπορεί κάποιοι που είναι στοιχειωδώς έξυπνοι να δέχονται μία ειδική συμφωνία, μπορεί οτιδήποτε. Και μιας και το συζητάμε και σίγουρα κάποιοι που συμμετέχουν στο νήμα θα ξέρουν. Την βενζίνη ποιός τη πληρώνει; Ο μαγαζάτορας ή ο deliveras; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 36 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε Εάν το πάρει ιδιοκτήτης επιχείρησης τότε ίσως να κάνει αλλά για ιδιώτη που ασχολείται με διανομή δεν κάνει.Γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ιδιοκτήτης δεν θα σε αφήσει να φορτίσεις στο μαγαζί του την μπαταρία.Και σχεδόν κανένα μαγαζί δεν σου δίνει δικό του μηχανάκι να δουλέψεις. Εδώ δεν βάζουν ένσημα οι πιο πολλοί. Αν και με τα τρέχοντα τιμολόγια των παρόχων ενέργειας δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει....γιατί το 1 ευρώ για 100 χλμ δεν ισχύει πλέον με τα τρέχοντα τιμολόγια. Μιλάς για ένα μηχανάκι που αυτή τη στιγμή κάνει ...5490 ευρώ.Μιλάμε για σύγκριση στα ίδια λεφτά.Και μην μου πεις για τις επιδοτήσεις γιατί ΑΝ πάρεις την επιδότηση ΠΡΩΤΑ θα πρέπει να δώσεις τα λεφτά στον έμπορο και μετά να περιμένεις ποτε θα τα πάρεις.Άρα τα 5500 πρέπει να τα έχεις.Άσε που η αυτονομία μειώνεται δραματικά στο κρύο.(Λογικό). Ναι στο κρύο μειώνεται αρκετά ανάλογα την χημεία. Τα περισσότερα που έχουν lifepo4 χάνουν ένα 30% σίγουρα. Ναι αν πάρεις και ταχυφορτιστη και παρελκόμενα θα πας και 6.000. Κοίτα όταν κάποιος χαλάει τον μήνα 300 ευρώ σε καύσιμα θεωρώ ότι είναι το ποιο λογικό να πάρεις δάνειο και να βάλεις αυτά τα λεφτά στην δόση. Είναι 3,600 τον χρόνο.σε έναν χρόνο το ξεπληρώνεις αν έχεις τα υπόλοιπα. 1 λεπτό πριν, SV1EOD είπε Αν κάνει, κάνει και για τους δύο. Το ένσημο είναι έξοδο που μπορεί να αποφευχθεί(άσχετα αν είναι δίκαιο ή άδικο, σωστό ή λάθος). Το κόστος του καυσίμου για την διανομή ΔΕΝ μπορεί να αποφευχθεί και είναι στο κόστος. Ακόμα και αν δεν βρεθεί ιδιοκτήτης που να σε αφήνει να φορτίζεις στο μαγαζί του την μπαταρία ίσως και να συμφέρει να έχεις δεύτερη ή και τρίτη φορτισμένη ή να πηγαίνεις σπίτι αν είναι κοντά να αφήνεις την ξεζουμισμένη εκεί να φορτίσει και να παίρνεις την φορτισμένη να συνεχίσεις την δουλειά σου. Δεν γνωρίζω τι παίζει στις διανομές, το ξαναέγραψα άλλωστε αλλά το "ΚΑΝΕΝΑΣ" που έγραψες εσύ παραείναι απόλυτο. Μπορεί η πλειοψηφία να μην αφήνει, μπορεί κάποιοι που είναι στοιχειωδώς έξυπνοι να δέχονται μία ειδική συμφωνία, μπορεί οτιδήποτε. Και μιας και το συζητάμε και σίγουρα κάποιοι που συμμετέχουν στο νήμα θα ξέρουν. Την βενζίνη ποιός τη πληρώνει; Ο μαγαζάτορας ή ο deliveras; Σωστός 3 λεπτά πριν, SV1EOD είπε Αν κάνει, κάνει και για τους δύο. Το ένσημο είναι έξοδο που μπορεί να αποφευχθεί(άσχετα αν είναι δίκαιο ή άδικο, σωστό ή λάθος). Το κόστος του καυσίμου για την διανομή ΔΕΝ μπορεί να αποφευχθεί και είναι στο κόστος. Ακόμα και αν δεν βρεθεί ιδιοκτήτης που να σε αφήνει να φορτίζεις στο μαγαζί του την μπαταρία ίσως και να συμφέρει να έχεις δεύτερη ή και τρίτη φορτισμένη ή να πηγαίνεις σπίτι αν είναι κοντά να αφήνεις την ξεζουμισμένη εκεί να φορτίσει και να παίρνεις την φορτισμένη να συνεχίσεις την δουλειά σου. Δεν γνωρίζω τι παίζει στις διανομές, το ξαναέγραψα άλλωστε αλλά το "ΚΑΝΕΝΑΣ" που έγραψες εσύ παραείναι απόλυτο. Μπορεί η πλειοψηφία να μην αφήνει, μπορεί κάποιοι που είναι στοιχειωδώς έξυπνοι να δέχονται μία ειδική συμφωνία, μπορεί οτιδήποτε. Και μιας και το συζητάμε και σίγουρα κάποιοι που συμμετέχουν στο νήμα θα ξέρουν. Την βενζίνη ποιός τη πληρώνει; Ο μαγαζάτορας ή ο deliveras; Αυτό κάνουν αρκετά καταστήματα εδώ. Έχουν ταχυφορτιστη και σε 2 ώρες τη έχει έτοιμη. Αλλάζουν και συνεχίζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2023 5 λεπτά πριν, vaggooss είπε Κοίτα όταν κάποιος χαλάει τον μήνα 300 ευρώ σε καύσιμα θεωρώ ότι είναι το ποιο λογικό να πάρεις δάνειο και να βάλεις αυτά τα λεφτά στην δόση. Είναι 3,600 τον χρόνο.σε έναν χρόνο το ξεπληρώνεις αν έχεις τα υπόλοιπα. Φιλε μου για σκουτερ μιλαμε εδω μεσα οχι για φορτηγο.Που τα ειδες τα 300 ευρω καυσιμα ακομα και για ντελιβερα 7 λεπτά πριν, vaggooss είπε ίσως και να συμφέρει να έχεις δεύτερη ή και τρίτη φορτισμένη ή να πηγαίνεις σπίτι αν είναι κοντά να αφήνεις την ξεζουμισμένη εκεί να φορτίσει και να παίρνεις την φορτισμένη να συνεχίσεις την δουλειά σου. Τσαμπα δεν ειναι οι μπαταριες κοστιζουν και μαλιστα ακριβα και με αυτη την λογικη δεν υπαρχει λόγος να μεταβεις σε ηλεκρτικο σκουτερ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Τι υπολογίζεται σε καύσιμα σε σκούτερ μικρά ήθελα να ξέρω; Με βασικό μεταφορικό το σκούτερ εντός Αττικής χρειάζομαι 10-15ε τη βδομάδα για μέσω όρο 40χλμ τη μέρα. Αυτά για τις βασικές μετακινήσεις. Έξτρα αν είναι τπτ μακρινές βόλτες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, primeragt είπε Τι υπολογίζεται σε καύσιμα σε σκούτερ μικρά ήθελα να ξέρω; Με βασικό μεταφορικό το σκούτερ εντός Αττικής χρειάζομαι 10-15ε τη βδομάδα για μέσω όρο 40χλμ τη μέρα. Αυτά για τις βασικές μετακινήσεις. Έξτρα αν είναι τπτ μακρινές βόλτες. 1)πόσα χιλιόμετρα κάνεις την μέρα και πόσα είναι το maximum που μπορεί να χρειαστείς. Δλδ το καλοκαίρι αν μένεις κέντρο Αθήνας πχ και θες να πας στην Βούλα για μπάνιο θα χρειαστείς και 60-70 χιλιόμετρα μαζί με καμιά βόλτα,πρέπει να υπολογίσεις και αυτό εκτός αν δεν σου χρειάζεται. 2) Πόσα διαθέτεις? 3) Τι τελική θέλεις? Αν εσύ χρειάζεσαι τώρα 10-15 ευρώ σε ρεύμα θα χρειάζεσαι 1,5-3 ευρώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) Οσοι ειναι εξω απο τον χορό και ενθουσιαζονται με την ηλεκτροκινηση θα απογοητευτουν αποτομα. Σπουδαζω ηλεκτρολογων μηχανικων και μπορω να σας πω πως η εξελιξη γυρω απο το θεμα των μπαταριων γινεται με απιστευτα αργους ρυθμους, σχεδον ειναι στασιμη. Αναφερομαι αποκλειστικα στις μπαταριες. Για εμενα προσωπικα θεωρω οτι εχουμε χτυπησει limit με την υπαρχουσα τεχνολογια, τοσο στην ταχυτητα φορτισης, όσο και στην χωρητικοτητα. Αυτη η μορφη των ηλεκτρικων αυτοκινητων που εχουμε τωρα θα ειναι ακριβως η ιδια για την επομενη 10ετια τουλαχιστον. Τα υπαρχουσα ηλεκτρικα αυτοκινητα/μοτο κανουν καλα την δουλεια τους ως δευτερο/τριτο μεσο μετακινησης σε μια οικογενεια αλλα κανεις δεν μπορει να βασιστει πανω τους εξαιτιας της μικρης αυτονομιας/υψηλο χρονο φορτισης. Για επαγγελματικα trucks δεν υφισταται καν σαν ιδεα η ηλεκτροκινηση. Εμενα παντως μου φαινεται περιεργο που διαβαζω εδω μεσα για μαγαζια delivery που πανε σε ηλεκτρικα μοτο και δυσκολευομαι να το πιστεψω. Γνωστοι μου που δουλευουν delivery κανουν πανω απο 100χλμ τη μερα, αυτονομια που ειναι τουλαχιστον η διπλασια απο οτι μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο μοτο Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2023 από george200-13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 13 λεπτά πριν, george200-13 είπε Οσοι ειναι εξω απο τον χορό και ενθουσιαζονται με την ηλεκτροκινηση θα απογοητευτουν αποτομα. Σπουδαζω ηλεκτρολογων μηχανικων και μπορω να σας πω πως η εξελιξη γυρω απο το θεμα των μπαταριων γινεται με απιστευτα αργους ρυθμους, σχεδον ειναι στασιμη. Αναφερομαι αποκλειστικα στις μπαταριες. Για εμενα προσωπικα θεωρω οτι εχουμε χτυπησει limit με την υπαρχουσα τεχνολογια, τοσο στην ταχυτητα φορτισης, όσο και στην χωρητικοτητα. Αυτη η μορφη των ηλεκτρικων αυτοκινητων που εχουμε τωρα θα ειναι ακριβως η ιδια για την επομενη 10ετια τουλαχιστον. Τα υπαρχουσα ηλεκτρικα αυτοκινητα/μοτο κανουν καλα την δουλεια τους ως δευτερο/τριτο μεσο μετακινησης σε μια οικογενεια αλλα κανεις δεν μπορει να βασιστει πανω τους εξαιτιας της μικρης αυτονομιας/υψηλο χρονο φορτισης. Για επαγγελματικα trucks δεν υφισταται καν σαν ιδεα η ηλεκτροκινηση. Εμενα παντως μου φαινεται περιεργο που διαβαζω εδω μεσα για μαγαζια delivery που πανε σε ηλεκτρικα μοτο και δυσκολευομαι να το πιστεψω. Γνωστοι μου που δουλευουν delivery κανουν πανω απο 100χλμ τη μερα, αυτονομια που ειναι τουλαχιστον η διπλασια απο οτι μπορει να βγαλει ενα ηλεκτρικο μοτο Στο θέμα της μπαταρίας ναι θα αργήσουν οι καινούργιες που επεξεργάζονται να βγουν στην κυκλοφορία. Άλλοι ανακοινώνουν 5 άλλοι 8 χρόνια οπότε μπορεί να πάει και 10ετια. Εδώ όμως έχω μια ένσταση εφόσον είναι και το αντικείμενο σου. Πώς λες ότι δεν υφίσταται για trucks? Η volvo και η man έχει 2 χρόνια στην κυκλοφορία αλλά με μικρή αυτονομία μόνο για χρήση διανομών εντός ιστού. Πριν 2 εβδομάδες η tesla ξεκίνησε την παράδοση με καθυστέρηση βέβαια 3 ετών στην pepsico Το 2019 είχε ανακοινώσει και ξεκίνησε τέλη του 22. Αν θυμάμαι καλά και τον αριθμό 1100 φορτηγά είναι να παραδώσει μέσα στο έτος η σε δύο. Μπορείς άνετα να τα βρεις στο google. Γιατί σου φαίνεται περίεργο για ντελιβερι?? Υπάρχουν και σκούτερ με μεγάλη αυτονομία. Η φόρτιση ναι είναι ποιο αργή από τον ανεφοδιασμό βενζίνης αλλά όταν δουλεύει έξω φορτίζει την επόμενη. Της wheelnwater έχουν μέχρι 200 χιλιόμετρα αυτονομία που σε πραγματικές συνθήκες θα βγάλει 150 αλλά αυτές δεν είναι αποσπώμενες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 2 ώρες πριν, vaggooss είπε 1)πόσα χιλιόμετρα κάνεις την μέρα και πόσα είναι το maximum που μπορεί να χρειαστείς. Δλδ το καλοκαίρι αν μένεις κέντρο Αθήνας πχ και θες να πας στην Βούλα για μπάνιο θα χρειαστείς και 60-70 χιλιόμετρα μαζί με καμιά βόλτα,πρέπει να υπολογίσεις και αυτό εκτός αν δεν σου χρειάζεται. 2) Πόσα διαθέτεις? 3) Τι τελική θέλεις? Αν εσύ χρειάζεσαι τώρα 10-15 ευρώ σε ρεύμα θα χρειάζεσαι 1,5-3 ευρώ. Τα χιλιόμετρα που λέω τα βγάζω με μέση ταχύτητα κίνησης τα 80-100χλμ. Μπορεί να χρειαστώ να κάνω τα μόνιμου 30 αλλά να ξεφύγω και από τα 100 τη μέρα (σπάνια). Τα μέσα 40χλμ είναι μέσος όρος βδομάδας. Δεν έχω σταθερό σημείο για φόρτιση ούτε μου κάνουν οι μέγιστες 70-80 καθώς κινουμε πάρα πολύ σε ποτάμι και παραλία και Συγγρού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, vaggooss είπε Στο θέμα της μπαταρίας ναι θα αργήσουν οι καινούργιες που επεξεργάζονται να βγουν στην κυκλοφορία. Άλλοι ανακοινώνουν 5 άλλοι 8 χρόνια οπότε μπορεί να πάει και 10ετια. Εδώ όμως έχω μια ένσταση εφόσον είναι και το αντικείμενο σου. Πώς λες ότι δεν υφίσταται για trucks? Η volvo και η man έχει 2 χρόνια στην κυκλοφορία αλλά με μικρή αυτονομία μόνο για χρήση διανομών εντός ιστού. Πριν 2 εβδομάδες η tesla ξεκίνησε την παράδοση με καθυστέρηση βέβαια 3 ετών στην pepsico Το 2019 είχε ανακοινώσει και ξεκίνησε τέλη του 22. Αν θυμάμαι καλά και τον αριθμό 1100 φορτηγά είναι να παραδώσει μέσα στο έτος η σε δύο. Μπορείς άνετα να τα βρεις στο google. Γιατί σου φαίνεται περίεργο για ντελιβερι?? Υπάρχουν και σκούτερ με μεγάλη αυτονομία. Η φόρτιση ναι είναι ποιο αργή από τον ανεφοδιασμό βενζίνης αλλά όταν δουλεύει έξω φορτίζει την επόμενη. Της wheelnwater έχουν μέχρι 200 χιλιόμετρα αυτονομία που σε πραγματικές συνθήκες θα βγάλει 150 αλλά αυτές δεν είναι αποσπώμενες. Επαγγελματικα φορτηγα τριαξονικα/επικαθημενα που κουβαλανε τονους βαρους καμια μπαταρια δεν μπορει να υποστηριξει. Βασικα μπορει για καμια 10αρια χιλιομετρα μαξ. Ναι φορτηγακια μεχρι 3,5 τονους ισως οπως ειπες για πολυ μικρες αποστασεις εντος ιστου κατι γινεται με τις υπαρχουσες μπαταριες αλλα και παλι δυσκολο για επαγγελματικα που εντος ιστου μπορει να κανουν και εκατονταδες χλμ την μερα. Τα διαφορα prototype models που ανακοινωνει η καθε εταιρεια δεν ειναι τιποτα αλλο περα απο διαφημιστικα tricks. Να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε δλδ. Ναι υπαρχουν μερικα top τεχνολογιας ηλεκτρικα σκουτερ που μπορει να εχουν αυτονομια απο το εργοστασιο 100-150 χλμ αυτονομια (βεβαια μετρημενη αυτονομια σε πολυ ιδανικες συνθηκες) αλλα μην ξεχναμε το βασικο μειονεκτημα που εχουν οι σημερινης τεχνολογιας μπαταριες. Με καθε κυκλο φορτισης χανουν χωρητικοτητα. Δλδ ενα σκουτερ που μπορει να βγαλει σε μη ιδανικες συνθηκες 100χλμ απο το εργοστασιο αυτο δεν θα ειναι το ιδιο μετα απο λιγο καιρο. Για επαγγελματικο σκουτερ δλδ ειναι στο οριο. Φυσικα για ιδιωτες που θελουν ενα παπι να πανε φαρμακειο/περιπτερο τα ηλεκτρικα ειναι η καλυτερη επιλογη. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2023 από george200-13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, primeragt είπε Τα χιλιόμετρα που λέω τα βγάζω με μέση ταχύτητα κίνησης τα 80-100χλμ. Μπορεί να χρειαστώ να κάνω τα μόνιμου 30 αλλά να ξεφύγω και από τα 100 τη μέρα (σπάνια). Τα μέσα 40χλμ είναι μέσος όρος βδομάδας. Δεν έχω σταθερό σημείο για φόρτιση ούτε μου κάνουν οι μέγιστες 70-80 καθώς κινουμε πάρα πολύ σε ποτάμι και παραλία και Συγγρού. Άρα εφόσον δεν έχεις θέση στάθμευσης πρέπει οπωσδήποτε να βρεις σκούτερ με αποσπώμενη μπαταρία. Το super soco cpx. πχ έχει 90 τελική και με 2 μπαταρίες μπορεί να φθάσει μέχρι 140 ανακοινώνει αυτονομία. Η εταιρεία wheelnwater έχει αρκετά δες και εκεί αν και εμένα δεν μου αρέσουν εμφανισιακά τα περισσότερα μόνο το efun tiger μου αρέσει αλλά αυτό δεν έχει αποσπώμενη. 1 λεπτό πριν, george200-13 είπε Επαγγελματικα φορτηγα τριαξονικα/επικαθημενα που κουβαλανε τονους βαρους καμια μπαταρια δεν μπορει να υποστηριξει. Βασικα μπορει για καμια 10αρια χιλιομετρα μαξ. Ναι φορτηγακια μεχρι 3,5 τονους ισως οπως ειπες για πολυ μικρες αποστασεις εντος ιστου κατι γινεται με τις υπαρχουσες μπαταριες αλλα και παλι δυσκολο για επαγγελματικα που εντος ιστου μπορει να κανουν και εκατονταδες χλμ την μερα. Τα διαφορα prototype models που ανακοινωνει η καθε εταιρεια δεν ειναι τιποτα αλλο περα απο διαφημιστικα tricks. Να 'χαμε να λεγαμε και να 'χαμε να πουμε δλδ. Ναι υπαρχουν μερικα top τεχνολογιας ηλεκτρικα σκουτερ που μπορει να εχουν αυτονομια απο το εργοστασιο 100-150 χλμ αυτονομια (βεβαια μετρημενη αυτονομια σε πολυ ιδανικες συνθηκες) αλλα μην ξεχναμε το βασικο μειονεκτημα που εχουν οι σημερινης τεχνολογιας μπαταριες. Με καθε κυκλο φορτισεις χανουν χωρητικοτητα. Δλδ ενα σκουτερ που μπορει να βγαλει σε μη ιδανικες συνθηκες 100χλμ απο το εργοστασιο ας πουμε 100χλμ αυτο δεν θα ειναι το ιδιο μετα απο λιγο καιρο. Για επαγγελματικο σκουτερ δλδ ειναι στο οριο. Φυσικα για ιδιωτες που θελουν ενα παπι να πανε φαρμακειο/περιπτερο ξερω γω τα ηλεκτρικα ειναι η καλυτερη επιλογη. Της man τριαξονικα είναι με 200 χλμ αυτονομία και κάνουν τις διανομές εντός πόλης νυχτερινές ώρες διότι δεν διαταράσσει ο κινητήρας. Ναι δεν είναι για το Αθήνα Θεσσαλονίκη όμως. Η Τέσλα έβγαλε με 500 miles και 38 τόνους Μαξιμουμ φορτίο αν θυμάμαι σωστά. Αλλά όπως είπα τα βρίσκεις άνετα στο google. Δεν έχω screenshot την κατάσταση της μπαταρίας μου τώρα να σου δείξω που ήταν capacity 60.000 και τώρα δείχνει 59.884 μετά από τόσα χρόνια. Lifepo4 εταιρείας CATL. Το πρόβλημα είναι ότι κυκλοφορούν πολλές μπαταρίες κινεζικής προέλευσης ιόντων λιθίου που στα 2 χρόνια πέφτουν απότομα και την έχουν πατήσει πολλοί όπως και ένας συνάδερφος μου που τώρα από 80 χιλιόμετρα που είχε βγάζει 50. Όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι για σπίτι φαρμακείο εγώ πηγαίνω στο χωριό μου που είναι 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με μια φόρτιση άνετα. Να πάω ταξίδι όχι δεν μπορώ εννοείται. 10 λεπτά πριν, vaggooss είπε Άρα εφόσον δεν έχεις θέση στάθμευσης πρέπει οπωσδήποτε να βρεις σκούτερ με αποσπώμενη μπαταρία. Το super soco cpx. πχ έχει 90 τελική και με 2 μπαταρίες μπορεί να φθάσει μέχρι 140 ανακοινώνει αυτονομία. Η εταιρεία wheelnwater έχει αρκετά δες και εκεί αν και εμένα δεν μου αρέσουν εμφανισιακά τα περισσότερα μόνο το efun tiger μου αρέσει αλλά αυτό δεν έχει αποσπώμενη. Της man τριαξονικα είναι με 200 χλμ αυτονομία και κάνουν τις διανομές εντός πόλης νυχτερινές ώρες διότι δεν διαταράσσει ο κινητήρας. Ναι δεν είναι για το Αθήνα Θεσσαλονίκη όμως. Η Τέσλα έβγαλε με 500 miles και 38 τόνους Μαξιμουμ φορτίο αν θυμάμαι σωστά. Αλλά όπως είπα τα βρίσκεις άνετα στο google. Δεν έχω screenshot την κατάσταση της μπαταρίας μου τώρα να σου δείξω που ήταν capacity 60.000 και τώρα δείχνει 59.884 μετά από τόσα χρόνια. Lifepo4 εταιρείας CATL. Το πρόβλημα είναι ότι κυκλοφορούν πολλές μπαταρίες κινεζικής προέλευσης ιόντων λιθίου που στα 2 χρόνια πέφτουν απότομα και την έχουν πατήσει πολλοί όπως και ένας συνάδερφος μου που τώρα από 80 χιλιόμετρα που είχε βγάζει 50. Όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι για σπίτι φαρμακείο εγώ πηγαίνω στο χωριό μου που είναι 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με μια φόρτιση άνετα. Να πάω ταξίδι όχι δεν μπορώ εννοείται. Το φορτηγό tesla αν θυμάμαι καλά έχει ένα μεγαβάτ χωρητικότητα. Με επιφύλαξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, vaggooss είπε Άρα εφόσον δεν έχεις θέση στάθμευσης πρέπει οπωσδήποτε να βρεις σκούτερ με αποσπώμενη μπαταρία. Το super soco cpx. πχ έχει 90 τελική και με 2 μπαταρίες μπορεί να φθάσει μέχρι 140 ανακοινώνει αυτονομία. Η εταιρεία wheelnwater έχει αρκετά δες και εκεί αν και εμένα δεν μου αρέσουν εμφανισιακά τα περισσότερα μόνο το efun tiger μου αρέσει αλλά αυτό δεν έχει αποσπώμενη. Της man τριαξονικα είναι με 200 χλμ αυτονομία και κάνουν τις διανομές εντός πόλης νυχτερινές ώρες διότι δεν διαταράσσει ο κινητήρας. Ναι δεν είναι για το Αθήνα Θεσσαλονίκη όμως. Η Τέσλα έβγαλε με 500 miles και 38 τόνους Μαξιμουμ φορτίο αν θυμάμαι σωστά. Αλλά όπως είπα τα βρίσκεις άνετα στο google. Δεν έχω screenshot την κατάσταση της μπαταρίας μου τώρα να σου δείξω που ήταν capacity 60.000 και τώρα δείχνει 59.884 μετά από τόσα χρόνια. Lifepo4 εταιρείας CATL. Το πρόβλημα είναι ότι κυκλοφορούν πολλές μπαταρίες κινεζικής προέλευσης ιόντων λιθίου που στα 2 χρόνια πέφτουν απότομα και την έχουν πατήσει πολλοί όπως και ένας συνάδερφος μου που τώρα από 80 χιλιόμετρα που είχε βγάζει 50. Όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι για σπίτι φαρμακείο εγώ πηγαίνω στο χωριό μου που είναι 70 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με μια φόρτιση άνετα. Να πάω ταξίδι όχι δεν μπορώ εννοείται. Δεν ειναι θεμα κινεζικης η μη μπαταριας. Οποιαδηποτε μπαταρια με την σημερινη τεχνολογια κατασκευης με καθε κυκλο φορτισης χανει χωρητικοτητα. Αλλες βεβαια πιο πολυ αλλες πιο λιγο αναλογα την εταιρεια. Ναι οταν λεω περιπτερο/φαρμακειο αναφερομαι σε αποστασεις που μπορει να κανει ενας ιδωτης εντος ιστου την μερα που δεν ξεπερνανε τα 50-60χλμ. Για τετοιες δουλειες τα ηλεκτρικα σκουτερ ειναι η καλυτερη επιλογη. Τα trucks της man και της tesla που λες εχουν βγει στους δρομους ή απλως εχουν ανακοινωθει οτι θα κατασκευαστουν καποια στιγμη; Γιατι πολλες εταιρειες ανακοινωνουν ηλεκτρικα trucks αλλα δεν εχω δει ουτε ενα στους δρομους, ποσο μαλλον να εχει γινει ευρεια κατασκευη καποιου μοντελου. Γιατι εψαξα (για ενα λεπτο) στο ιντερνετ και δεν ειδα καποιο μοντελο που να κυκλοφορει οντως στους δρομους. Και δεν προκειται να υπαρξει (hint: με τις υπαρχουσες μπαταριες). Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2023 από george200-13 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vaggooss Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 1 λεπτό πριν, george200-13 είπε Δεν ειναι θεμα κινεζικης η μη μπαταριας. Οποιαδηποτε μπαταρια με την σημερινη τεχνολογια κατασκευης με καθε κυκλο φορτισης χανει χωρητικοτητα. Αλλες βεβαια πιο πολυ αλλες πιο λιγο αναλογα την εταιρεια. Ναι οταν λεω περιπτερο/φαρμακειο αναφερομαι σε αποστασεις που μπορει να κανει ενας ιδωτης εντος ιστου την μερα που δεν ξεπερνανε τα 50-60χλμ. Για τετοιες δουλεις τα ηλεκτρικα σκουτερ ειναι η καλυτερη επιλογη. Τα trucks της man και της tesla που λες εχουν βγει στους δρομους ή απλως εχουν ανακοινωθει οτι θα κατασκευαστουν καποια στιγμη; Γιατι πολλες εταιρειες ανακοινωνουν ηλεκτρικα trucks αλλα δεν εχω δει ουτε ενα στους δρομους ποσο μαλλον να εχει γινει ευρεια κατασκευη καποιου μοντελου. Γιατι εψαξα (για ενα λεπτο) στο ιντερνετ και δεν ειδα καποιο μοντελο που να κυκλοφορει οντως στους δρομους. Και δεν προκειται να υπαρξει (hint: με τις υπαρχουσες μπαταριες). Η tesla ναι τα έχει στην κυκλοφορία εδώ και 2 εβδομάδες. Man και κάνα 2 άλλες έχουν 2 χρόνια που τα έχουν στην κίνηση αλλά δεν ξέρω αν τα έχουν σε στάνταρ πελάτες για δοκιμαστικούς λόγους. Μα εδώ και ο δήμος Αθηναίων και άλλοι πολλοί δήμοι έχουν παραγγείλει ηλεκτρικά φορτηγά ως αποριμματοφορα αλλά δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη μέσω του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης. Ο ΟΣΕ έχει βγάλει διαγωνισμό για 700 ηλεκτρικά λεωφορεία που μάλλον θα τα πάρει από την BYD (κινέζικος κολοσσός.) Τα είχε φέρει για δοκιμή πριν 6 μήνες στην Αθήνα με άλλες 2 εταιρείες η μια ευρωπαϊκή νομίζω. Καθώς είμαι σε αγροτική περιοχή και το συζητάμε η Τούρκοι έχουν τρακτέρ ηλεκτρικά παραγωγής τους παράγουν 1.000 το έτος. Γι'αυτό σου είπα ότι μου φαίνεται κουλό που δεν τα ξέρεις εφόσον το σπουδάζεις. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια γιατί ευτυχώς ανταλλάσσεις κόσμια άποψη σε σχέση με άλλους εδώ που την προσβολή την έχουν στο τσεπακι. Δες επίσημη τελετή παράδοσης tesla truck στην pepsico. Ναι υπάρχει στις μπαταρίες διαφορά ποιότητας,αυτό εννοώ όπως σε κάθε προϊόν. Έχω μπαταρίες ΑΑ επαναφορτιζόμενες για τα παιχνίδια αλλά και για φακό που χρησιμοποιώ και αυτές που παρήγγειλα από Κίνα aliexpress στον χρόνο χαιρέτησαν. Οι eneloop σκυλιά. Η energier που έβαλα στην κουρευτική μηχανή το ίδιο. 7 λεπτά πριν, vaggooss είπε Η tesla ναι τα έχει στην κυκλοφορία εδώ και 2 εβδομάδες. Man και κάνα 2 άλλες έχουν 2 χρόνια που τα έχουν στην κίνηση αλλά δεν ξέρω αν τα έχουν σε στάνταρ πελάτες για δοκιμαστικούς λόγους. Μα εδώ και ο δήμος Αθηναίων και άλλοι πολλοί δήμοι έχουν παραγγείλει ηλεκτρικά φορτηγά ως αποριμματοφορα αλλά δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη μέσω του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης. Ο ΟΣΕ έχει βγάλει διαγωνισμό για 700 ηλεκτρικά λεωφορεία που μάλλον θα τα πάρει από την BYD (κινέζικος κολοσσός.) Τα είχε φέρει για δοκιμή πριν 6 μήνες στην Αθήνα με άλλες 2 εταιρείες η μια ευρωπαϊκή νομίζω. Καθώς είμαι σε αγροτική περιοχή και το συζητάμε η Τούρκοι έχουν τρακτέρ ηλεκτρικά παραγωγής τους παράγουν 1.000 το έτος. Γι'αυτό σου είπα ότι μου φαίνεται κουλό που δεν τα ξέρεις εφόσον το σπουδάζεις. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια γιατί ευτυχώς ανταλλάσσεις κόσμια άποψη σε σχέση με άλλους εδώ που την προσβολή την έχουν στο τσεπακι. Δες επίσημη τελετή παράδοσης tesla truck στην pepsico. Ναι υπάρχει στις μπαταρίες διαφορά ποιότητας,αυτό εννοώ όπως σε κάθε προϊόν. Έχω μπαταρίες ΑΑ επαναφορτιζόμενες για τα παιχνίδια αλλά και για φακό που χρησιμοποιώ και αυτές που παρήγγειλα από Κίνα aliexpress στον χρόνο χαιρέτησαν. Οι eneloop σκυλιά. Η energier που έβαλα στην κουρευτική μηχανή το ίδιο. 8 λεπτά πριν, vaggooss είπε Η tesla ναι τα έχει στην κυκλοφορία εδώ και 2 εβδομάδες. Man και κάνα 2 άλλες έχουν 2 χρόνια που τα έχουν στην κίνηση αλλά δεν ξέρω αν τα έχουν σε στάνταρ πελάτες για δοκιμαστικούς λόγους. Μα εδώ και ο δήμος Αθηναίων και άλλοι πολλοί δήμοι έχουν παραγγείλει ηλεκτρικά φορτηγά ως αποριμματοφορα αλλά δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη μέσω του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης. Ο ΟΣΕ έχει βγάλει διαγωνισμό για 700 ηλεκτρικά λεωφορεία που μάλλον θα τα πάρει από την BYD (κινέζικος κολοσσός.) Τα είχε φέρει για δοκιμή πριν 6 μήνες στην Αθήνα με άλλες 2 εταιρείες η μια ευρωπαϊκή νομίζω. Καθώς είμαι σε αγροτική περιοχή και το συζητάμε η Τούρκοι έχουν τρακτέρ ηλεκτρικά παραγωγής τους παράγουν 1.000 το έτος. Γι'αυτό σου είπα ότι μου φαίνεται κουλό που δεν τα ξέρεις εφόσον το σπουδάζεις. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια γιατί ευτυχώς ανταλλάσσεις κόσμια άποψη σε σχέση με άλλους εδώ που την προσβολή την έχουν στο τσεπακι. Δες επίσημη τελετή παράδοσης tesla truck στην pepsico. Ναι υπάρχει στις μπαταρίες διαφορά ποιότητας,αυτό εννοώ όπως σε κάθε προϊόν. Έχω μπαταρίες ΑΑ επαναφορτιζόμενες για τα παιχνίδια αλλά και για φακό που χρησιμοποιώ και αυτές που παρήγγειλα από Κίνα aliexpress στον χρόνο χαιρέτησαν. Οι eneloop σκυλιά. Η energier που έβαλα στην κουρευτική μηχανή το ίδιο. Το οποίο το είδα και απο κοντά στον Μύλο των ξωτικών. Είχαν 3 για να πηγαινοφερνει τον κόσμο. Μετά την λήξη πήγε στον Βόλο για κάποιες εκδηλώσεις και από τον Βόλο πήγε Θεσσαλονίκη χωρίς φόρτιση. Άδειο όμως χωρίς επιβάτες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george200-13 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2023 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, vaggooss είπε Η tesla ναι τα έχει στην κυκλοφορία εδώ και 2 εβδομάδες. Man και κάνα 2 άλλες έχουν 2 χρόνια που τα έχουν στην κίνηση αλλά δεν ξέρω αν τα έχουν σε στάνταρ πελάτες για δοκιμαστικούς λόγους. Μα εδώ και ο δήμος Αθηναίων και άλλοι πολλοί δήμοι έχουν παραγγείλει ηλεκτρικά φορτηγά ως αποριμματοφορα αλλά δεν τα έχουν παραλάβει ακόμη μέσω του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης. Ο ΟΣΕ έχει βγάλει διαγωνισμό για 700 ηλεκτρικά λεωφορεία που μάλλον θα τα πάρει από την BYD (κινέζικος κολοσσός.) Τα είχε φέρει για δοκιμή πριν 6 μήνες στην Αθήνα με άλλες 2 εταιρείες η μια ευρωπαϊκή νομίζω. Καθώς είμαι σε αγροτική περιοχή και το συζητάμε η Τούρκοι έχουν τρακτέρ ηλεκτρικά παραγωγής τους παράγουν 1.000 το έτος. Γι'αυτό σου είπα ότι μου φαίνεται κουλό που δεν τα ξέρεις εφόσον το σπουδάζεις. Χωρίς παρεξήγηση βέβαια γιατί ευτυχώς ανταλλάσσεις κόσμια άποψη σε σχέση με άλλους εδώ που την προσβολή την έχουν στο τσεπακι. Δες επίσημη τελετή παράδοσης tesla truck στην pepsico. Ναι υπάρχει στις μπαταρίες διαφορά ποιότητας,αυτό εννοώ όπως σε κάθε προϊόν. Έχω μπαταρίες ΑΑ επαναφορτιζόμενες για τα παιχνίδια αλλά και για φακό που χρησιμοποιώ και αυτές που παρήγγειλα από Κίνα aliexpress στον χρόνο χαιρέτησαν. Οι eneloop σκυλιά. Η energier που έβαλα στην κουρευτική μηχανή το ίδιο. Τα αστικα λεωφορεια-απορρηματοφορα δεν εχουν καμμια σχεση σε απαιτησεις ενεργειας που εχουν τα φορτηγα που κουβαλανε 30+ τονους για 800-900+ χιλιομετρα non-stop, η συντριπτικη πλειοψηφια δηλαδη των φορτηγων που κουβαλανε τα καταναλωτικα αγαθα απο τα εργοστασια στα μαγαζια. Τετοια χρηση καμια μπαταρια δεν μπορει να υποστηριξει σημερα. Το να υπαρχουν 50-100 φορτηγα σε χρηση για σκοπους test and development με τις μισες επιδοσεις απο αυτες που απαιτουνται δεν μου λεει κατι. Οσον αφορα τα ηλεκτρικα τρακτερια νομιζω το παρατραβαμε λιγο το σεναριο της ηλεκτροκινησης. Γιατι αν και σπουδαζω αθηνα, σε χωριο μεγαλωσα και εχω δει απο κοντα john deere να τραβαει new holland απο πισω για να οργωσουν 100 στρεματα εκταση. Βαριεμαι να κανω τα μαθηματικα αλλα ολοι πιστευω καταλαβαινουμε για τι ποσοτητες ενεργειας απαιτουνται για μια τετοια εργασια και για τι εξωπραγματικη χωρητικοτητα μπαταρια θα πρεπει να υπαρξει με την υπαρχουσα τεχνολογια για να αποδοσει την ιδια ενεργεια. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2023 από george200-13 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα