Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Ηλεκτρικού Μότο με Βενζινοκίνητο


mader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, kostasbm είπε

Αυστραλία στις μεγάλες πόλεις το κράτος επιδοτησε τα ηλεκτρικά μηχανάκια  στα μαγαζιά που κάνουν delivery....

δεν είχα δώσει σημασία αλλά σε διπλανή πολυκατοικία έρχονταν συχνά delivery και δεν ακουγα τιποτα οποτε μια μερα κατεβηκα απο περιεργεια να δω ..ηταν ηλεκτρικο

το τι είναι το μέλλον δεν είμαι η Πυθία  για να πω αλλά  για αυτοκίνητο η μηχανάκι πόλης το ηλεκτρικό είναι τέλειο....

το μόνο που απομένει είναι να πέσουν οι τιμές τους ....η αυτονομία εξαρτάται από τους σταθμούς φόρτισης που λογικά θα γεμίσει ο τόπος όπως και με το lpg που στην αρχη ειχε λιγα πρατηρια και τωρα ειναι γεματος ο τοπος

Θα πέσουν να σε φάνε οι παντογνώστες εδώ φίλε τη είναι αυτά που λες.

Το νου σου.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Θα πέσουν να σε φάνε οι παντογνώστες εδώ φίλε τη είναι αυτά που λες.

Το νου σου.

Στην Αθήνα όταν εμένα είχε η πίτσα domino. Τα είχε αλλάξει σε ηλεκτρικά κάπου το 2013 πρέπει να τα είχα δει.

1 λεπτό πριν, vaggooss είπε

Θα πέσουν να σε φάνε οι παντογνώστες εδώ φίλε τη είναι αυτά που λες.

Το νου σου.

Στην Αθήνα όταν εμένα είχε η πίτσα domino. Τα είχε αλλάξει σε ηλεκτρικά κάπου το 2013 πρέπει να τα είχα δει.

Βέβαια αυτοί είναι Αμερικανοί γι'αυτό μάλλον δεν είναι έξυπνοι σαν τους Έλληνες που εν έτη 2023 προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι ακόμα νωρίς.

18 λεπτά πριν, kostasbm είπε

Αυστραλία στις μεγάλες πόλεις το κράτος επιδοτησε τα ηλεκτρικά μηχανάκια  στα μαγαζιά που κάνουν delivery....

δεν είχα δώσει σημασία αλλά σε διπλανή πολυκατοικία έρχονταν συχνά delivery και δεν ακουγα τιποτα οποτε μια μερα κατεβηκα απο περιεργεια να δω ..ηταν ηλεκτρικο

το τι είναι το μέλλον δεν είμαι η Πυθία  για να πω αλλά  για αυτοκίνητο η μηχανάκι πόλης το ηλεκτρικό είναι τέλειο....

το μόνο που απομένει είναι να πέσουν οι τιμές τους ....η αυτονομία εξαρτάται από τους σταθμούς φόρτισης που λογικά θα γεμίσει ο τόπος όπως και με το lpg που στην αρχη ειχε λιγα πρατηρια και τωρα ειναι γεματος ο τοπος

Και η Πυθία απαντούσε μετά από μέρες και έστελνε τους ανθρώπους της να συλλέξουν πληροφορίες έτσι απαντούσε.

Και επειδή και εγώ το παρακολουθώ το αντικείμενο χρόνια μπορώ να σου πω μεταβεβαιοτητος ότι είναι το παρών και το μέλλον.  Η toyota έχει 25 χρόνια προσπαθεί να βγάλει οχήματα με καύσιμο υδρογόνο και ακόμη δεν τα κατάφερε,έριξε όλο το βάρος της εκεί και έμεινε πίσω στην ηλεκτροκίνηση και κινδυνεύει να αφανιστεί όπως και οι ευρωπαϊκές εταιρείες δυστυχώς. Οι Κινέζοι παίζουν μπάλα μόνοι τους πίσω από την tesla. Θα υπάρξει εξέλιξη στο υδρογόνο αλλά όχι σύντομα. Η μετάβαση στους μηδενικός ρύπους θα γίνει με κύριο αντικείμενο για αρκετά χρόνια την μπαταρία. Εννοείται πως για εμάς δεν είναι καλό που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μείναν πίσω γιατί μας επηρεάζει άμεσα. Θέσεις εργασίας κλπ.

20 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Θα πέσουν να σε φάνε οι παντογνώστες εδώ φίλε τη είναι αυτά που λες.

Το νου σου.

Στην Αθήνα όταν εμένα είχε η πίτσα domino. Τα είχε αλλάξει σε ηλεκτρικά κάπου το 2013 πρέπει να τα είχα δει.

Βέβαια αυτοί είναι Αμερικανοί γι'αυτό μάλλον δεν είναι έξυπνοι σαν τους Έλληνες που εν έτη 2023 προσπαθούν να μας πείσουν ότι είναι ακόμα νωρίς.

Και η Πυθία απαντούσε μετά από μέρες και έστελνε τους ανθρώπους της να συλλέξουν πληροφορίες έτσι απαντούσε.

Και επειδή και εγώ το παρακολουθώ το αντικείμενο χρόνια μπορώ να σου πω μεταβεβαιοτητος ότι είναι το παρών και το μέλλον.  Η toyota έχει 25 χρόνια προσπαθεί να βγάλει οχήματα με καύσιμο υδρογόνο και ακόμη δεν τα κατάφερε,έριξε όλο το βάρος της εκεί και έμεινε πίσω στην ηλεκτροκίνηση και κινδυνεύει να αφανιστεί όπως και οι ευρωπαϊκές εταιρείες δυστυχώς. Οι Κινέζοι παίζουν μπάλα μόνοι τους πίσω από την tesla. Θα υπάρξει εξέλιξη στο υδρογόνο αλλά όχι σύντομα. Η μετάβαση στους μηδενικός ρύπους θα γίνει με κύριο αντικείμενο για αρκετά χρόνια την μπαταρία. Εννοείται πως για εμάς δεν είναι καλό που οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές μείναν πίσω γιατί μας επηρεάζει άμεσα. Θέσεις εργασίας κλπ.

Joshua άνοιξε μας τα μάτια φίλε μου.

Σωσεεεεέε μαααςςςςς.

Πουλάω το ηλεκτρικό μου σκούτερ να πάρω βενζίνη 1,87 έχει σήμερα στην πόλη μου τσαμπααααααααααα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, kostasbm said:

η αυτονομία εξαρτάται από τους σταθμούς φόρτισης που λογικά θα γεμίσει ο τόπος

Όχι ακριβώς.

Η αυτονομία δεν θα αλλάξει όσοι σταθμοί φόρτισης και αν φτιαχτούν. Το πόσο εύκολα θα βρίσκεις να φορτίσεις θα αλλάξει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όχι ακριβώς.

Η αυτονομία δεν θα αλλάξει όσοι σταθμοί φόρτισης και αν φτιαχτούν. Το πόσο εύκολα θα βρίσκεις να φορτίσεις θα αλλάξει. 

όταν είπα αυτονομια εννοούσα δεν θα ξεμείνουμε όπου ναναι...αυτά λεγαμε με το lpg..η δεξαμενη μου εχει αυτονομια 390χιλ δεν αλλαξε τιποτα αλλα σταθμοι ανοιξαν πολλοι οποτε λιγοτερο αγχος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, kostasbm said:

όταν είπα αυτονομια εννοούσα δεν θα ξεμείνουμε όπου ναναι...αυτά λεγαμε με το lpg..η δεξαμενη μου εχει αυτονομια 390χιλ δεν αλλαξε τιποτα αλλα σταθμοι ανοιξαν πολλοι οποτε λιγοτερο αγχος

ΟΚ, απλά αυτό δεν είναι η αυτονομία. 

Είναι το πόσο εύκολα βρίσκεις να φορτίσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickTG είπε

ΟΚ, απλά αυτό δεν είναι η αυτονομία. 

Είναι το πόσο εύκολα βρίσκεις να φορτίσεις. 

Σωστό αυτό που γράφεις σε ότι αφορά την αυτονομία σε σχέση με την ευκολία φόρτισης αλλά και η αυτονομία θα αλλάξει. Θεωρώ ότι το πιθανότερο είναι σε 2, 3, 4 ή το πάρα πολύ 5 χρόνια από τώρα να έχει υπάρξει τέτοια εξέλιξη στις τεχνολογίες των μπαταριών που μην απορήσουμε αν η αυτονομία έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τα τωρινά επίπεδα με το κόστος(χωρίς επιδοτήσεις) να είναι σχεδόν ίδιο ή λίγο μεγαλύτερο από αντίστοιχες λύσεις με μηχανές εσωτερικής καύσης. Τουλάχιστον για αυτοκίνητα αν μιλάμε αν και ξέρω ότι το νήμα αφορά δίκυκλα. Σίγουρα όμως οι τεχνολογικές εξελίξεις που θα προκύψουν θα βελτιώσουν την κατάσταση και στα δίκυκλα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, SV1EOD said:

Σωστό αυτό που γράφεις σε ότι αφορά την αυτονομία σε σχέση με την ευκολία φόρτισης αλλά και η αυτονομία θα αλλάξει. Θεωρώ ότι το πιθανότερο είναι σε 2, 3, 4 ή το πάρα πολύ 5 χρόνια από τώρα να έχει υπάρξει τέτοια εξέλιξη στις τεχνολογίες των μπαταριών που μην απορήσουμε αν η αυτονομία έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τα τωρινά επίπεδα με το κόστος(χωρίς επιδοτήσεις) να είναι σχεδόν ίδιο ή λίγο μεγαλύτερο από αντίστοιχες λύσεις με μηχανές εσωτερικής καύσης. Τουλάχιστον για αυτοκίνητα αν μιλάμε αν και ξέρω ότι το νήμα αφορά δίκυκλα. Σίγουρα όμως οι τεχνολογικές εξελίξεις που θα προκύψουν θα βελτιώσουν την κατάσταση και στα δίκυκλα. 

Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν θα βελτιωθεί η τεχνολογία ώστε στα ίδια λεφτά να έχεις μοντέλα με καλύτερη αυτονομία. 

Ότι οι περισσότεροι σταθμοί φόρτισης δεν αλλάζουν τη δεδομένη αυτονομία ενός οποιουδήποτε μοντέλου έγραψα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

Σωστό αυτό που γράφεις σε ότι αφορά την αυτονομία σε σχέση με την ευκολία φόρτισης αλλά και η αυτονομία θα αλλάξει. Θεωρώ ότι το πιθανότερο είναι σε 2, 3, 4 ή το πάρα πολύ 5 χρόνια από τώρα να έχει υπάρξει τέτοια εξέλιξη στις τεχνολογίες των μπαταριών που μην απορήσουμε αν η αυτονομία έχει σχεδόν διπλασιαστεί από τα τωρινά επίπεδα με το κόστος(χωρίς επιδοτήσεις) να είναι σχεδόν ίδιο ή λίγο μεγαλύτερο από αντίστοιχες λύσεις με μηχανές εσωτερικής καύσης. Τουλάχιστον για αυτοκίνητα αν μιλάμε αν και ξέρω ότι το νήμα αφορά δίκυκλα. Σίγουρα όμως οι τεχνολογικές εξελίξεις που θα προκύψουν θα βελτιώσουν την κατάσταση και στα δίκυκλα. 

Ήδη η φόρτιση για τα καινούργια μοντέλα έχει πέσει στα 18 λεπτά. Το κακό είναι ότι τα παλιά μοντέλα δεν τραβάνε τόσα kwh.

Πχ το id3 φθάνει μέχρι 80 kwh  αν θυμάμαι σωστά οπότε δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τους καινούργιους 300 αρηδες φορτιστές που έβαλε η ΔΕΗ πριν μια εβδομάδα.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Ήδη η φόρτιση για τα καινούργια μοντέλα έχει πέσει στα 18 λεπτά. Το κακό είναι ότι τα παλιά μοντέλα δεν τραβάνε τόσα kwh.

Πχ το id3 φθάνει μέχρι 80 kwh  αν θυμάμαι σωστά οπότε δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τους καινούργιους 300 αρηδες φορτιστές που έβαλε η ΔΕΗ πριν μια εβδομάδα.

Στα δίκυκλα μέχρι στιγμής στην Ελλάδα είναι 2 ώρες με ταχυφορτιστη σε όσα διαθέτουν φυσικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, NickTG είπε

Δεν έγραψα πουθενά ότι δεν θα βελτιωθεί η τεχνολογία ώστε στα ίδια λεφτά να έχεις μοντέλα με καλύτερη αυτονομία. 

Ούτε και εγώ έγραψα ότι είπες ότι δεν θα βελτιωθεί η τεχνολογία. Δικό μου σχόλιο με αφορμή δοθείσα από το δικό σου. Συμπέρανες από κάπου ότι είπα ή υποννόησα αυτό που γράφεις;

3 ώρες πριν, NickTG είπε

Ότι οι περισσότεροι σταθμοί φόρτισης δεν αλλάζουν τη δεδομένη αυτονομία ενός οποιουδήποτε μοντέλου έγραψα. 

Συμφώνησα μαζί σου αναφέροντας ότι αυτό που γράφεις είναι σωστό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, SV1EOD said:

Συμπέρανες από κάπου ότι είπα ή υποννόησα αυτό που γράφεις;

Όταν γράφεις αυτό: 

4 hours ago, SV1EOD said:

αλλά και η αυτονομία θα αλλάξει.

Κάπως έτσι μου φάνηκε. 

 

Αν απλά ήθελες να συμπληρώσεις ΟΚ. Απλά το ξεκαθάρισα και εγώ με τη σειρά μου. 

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vaggooss είπε

Πχ το id3 φθάνει μέχρι 80 kwh  αν θυμάμαι σωστά οπότε δεν μπορεί να εκμεταλλευτεί τους καινούργιους 300 αρηδες φορτιστές που έβαλε η ΔΕΗ πριν μια εβδομάδα.

Τα ID4 και ID5 φορτίζανε με 125 Kw και μετά την τελευταία αναβάθμιση λογισμικού(όταν την πάρουν αν δεν την έχουν πάρει ήδη) θα φορτίζουν με 135 Kw. Το πρώτο το έχει άτομο της οικογένειας μου και το δεύτερο συνάδελφος και φίλος.

Τα Audi e-tron, Porsche Taycan και KIA EV6 έχουν κύκλωμα ταχυφόρτισης στα 800 Volt και νομίζω ότι μπορούν να φορτίσουν με ταχύτητα μέχρι 350 Kw.

Οι παραπάνω τιμές είναι από μνήμης, δεν έκατσα να τις επαληθεύσω οπότε μπορεί να είναι κάποιες λίγο εκτός but you get the idea.

Μόλις τώρα, NickTG είπε

Όταν γράφεις αυτό: ...........................

 

Ναι αυτό το έγραψα. Μπορείς να βρεις που έγραψα ότι εσύ είπες το αντίθετο ή κάτι διαφορετικό;

Επαναλαμβάνομαι μάλλον άσκοπα διότι ήδη το διευκρίνησα: "Δικό μου σχόλιο με αφορμή δοθείσα από το δικό σου."

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αν απλά ήθελες να συμπληρώσεις ΟΚ. Απλά το ξεκαθάρισα και εγώ με τη σειρά μου. 

Όλα καλά και ξεκάθαρα λοιπόν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι μπαταρίες έχουν τρομερή εξέλιξη 

κοιτάζω πχ μπαταρία τηλεκατευθυνόμενου πριν 5 χρόνια και τώρα(έχω σε ένα δικό μου 35 λεπτά) το πρόβλημα με τις μπαταρίες είναι το τοπικό κλίμα(σε μένα οι χειμερινές πρωινές είναι στο -2 με 2) αλλά και η σωστή  φόρτιση.....

εδώ είμαστε κάποιοι θα τα έχουν νωρίτερα κάποιοι αργότερα κάποιοι καινούργια κάποιοι μετ/να κάποιοι θα πάνε σε μετατροπές μικρών  κ.ο.κ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Τα ID4 και ID5 φορτίζανε με 125 Kw και μετά την τελευταία αναβάθμιση λογισμικού(όταν την πάρουν αν δεν την έχουν πάρει ήδη) θα φορτίζουν με 135 Kw. Το πρώτο το έχει άτομο της οικογένειας μου και το δεύτερο συνάδελφος και φίλος.

Τα Audi e-tron, Porsche Taycan και KIA EV6 έχουν κύκλωμα ταχυφόρτισης στα 800 Volt και νομίζω ότι μπορούν να φορτίσουν με ταχύτητα μέχρι 350 Kw.

Οι παραπάνω τιμές είναι από μνήμης, δεν έκατσα να τις επαληθεύσω οπότε μπορεί να είναι κάποιες λίγο εκτός but you get the idea.

Ναι αυτό το έγραψα. Μπορείς να βρεις που έγραψα ότι εσύ είπες το αντίθετο ή κάτι διαφορετικό;

Επαναλαμβάνομαι μάλλον άσκοπα διότι ήδη το διευκρίνησα: "Δικό μου σχόλιο με αφορμή δοθείσα από το δικό σου."

Όλα καλά και ξεκάθαρα λοιπόν.

Ναι έτσι είναι όπως τα λες με τα kwh.

Δεν θυμόμουν συγκεκριμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/1/2023 στις 12:49 ΠΜ, SV1EOD είπε

Αν ισχύει το παρακάτω:

υπάρχει τουλάχιστον ένας πολύ σοβαρός λόγος υπέρ των ηλεκτρικών. Δεν έχω καμία εμπειρία από delivery αλλά αν υποθέσουμε ημερήσια οικονομία της τάξης των 12 € με 25 ημέρες τον μήνα μιλάμε για ΜΗΝΙΑΙΑ οικονομία της τάξης των 300 € χωρίς να βάλουμε στην εξίσωση service και φθορές που είναι συζητήσιμο.

Εάν το πάρει ιδιοκτήτης επιχείρησης τότε ίσως να κάνει αλλά για ιδιώτη που ασχολείται με διανομή δεν κάνει.Γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ιδιοκτήτης δεν θα σε αφήσει να φορτίσεις στο μαγαζί του την μπαταρία.Και σχεδόν κανένα μαγαζί δεν σου δίνει δικό του μηχανάκι να δουλέψεις. Εδώ δεν βάζουν ένσημα οι πιο πολλοί. Αν και με τα τρέχοντα τιμολόγια των παρόχων ενέργειας δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει....γιατί το 1 ευρώ για 100 χλμ δεν ισχύει πλέον με τα τρέχοντα τιμολόγια.

Στις 9/1/2023 στις 8:17 ΜΜ, vaggooss είπε

Φίλε μου είναι πολλά που πρέπει να σου απαντήσω αλλά να ξέρεις δεν ισχύουν αυτά που λες. Δυστυχώς είσαι σε όλα λάθος. Εφόσον είσαι ντελιβερας μπες στο fb στην σελίδα ηλεκτρικά moto και αναζήτησε έναν που δουλεύει στην efood με το efun tiger. Βγάζει όλη την βάρδια με μια φόρτιση και έχει κάνει σε έναν χρόνο 46.000 Χιλ. Πήρε με την 100ah μπαταρία και έχει περίπου 150 χιλιόμετρα αυτονομία. Αν χρειαστεί κάποιες φορές έχει πάρει και ταχυφορτιστη ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο σκούτερ κόστους 200 ευρώ και σε 2 ώρες το γεμίζει. Αν χρειαστεί δλδ κάποια φορά ενώ έχει κενό το βάζει 30 λεπτά και παίρνει 50 χιλιόμετρα αυτονομίας. Έχει κάνει πλήρη απόσβεση.

Αυτονομία έχει ακόμη την ίδια.

Τα ηλεκτρικά είναι το παρόν και το μέλλον. Απλά είσαι στην αρχή της αναζήτησης όπως ήμουν και εγώ πριν 7 χρόνια. Πριν 7 χρόνια ναι δεν ήταν καλά τα πράγματα και γι'αυτό δεν πήρα άμεσα. Πλέον και για τα αυτοκίνητα έχει καλυφθεί όλη η Ελλάδα με ταχυφορτιστες και πάς όπου θες άνετα. Μπες στο σάιτ ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα και δες.

Οι φορτιστές είναι στο plugshare και όταν πάρεις ηλεκτρικό σκούτερ για την δουλειά σου εκεί θα βρίσκεις τους δωρεάν φορτιστές να την βγάζεις τσάμπα.

:-) έχει και στην Αθήνα πολλούς ο Ρος Αθηναίων αν είσαι εκεί. Εγώ έχω στα 100 μέτρα από το σπίτι μου δωρεάν φορτιστή του δήμου αλλά επειδή είναι αμελητέο το ρεύμα που καίει δεν το πάω. Αρκετοί που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ σώθηκαν φορτίζουν τόσα χρόνια τσάμπα.

Μιλάς για ένα μηχανάκι που αυτή τη στιγμή κάνει ...5490 ευρώ.Μιλάμε για σύγκριση στα ίδια λεφτά.Και μην μου πεις για τις επιδοτήσεις γιατί ΑΝ πάρεις την επιδότηση ΠΡΩΤΑ θα πρέπει να δώσεις τα λεφτά στον έμπορο και μετά να περιμένεις ποτε θα τα πάρεις.Άρα τα 5500 πρέπει να τα έχεις.Άσε που η αυτονομία μειώνεται δραματικά στο κρύο.(Λογικό).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Εάν το πάρει ιδιοκτήτης επιχείρησης τότε ίσως να κάνει αλλά για ιδιώτη που ασχολείται με διανομή δεν κάνει.Γιατί ΚΑΝΕΝΑΣ ιδιοκτήτης δεν θα σε αφήσει να φορτίσεις στο μαγαζί του την μπαταρία.Και σχεδόν κανένα μαγαζί δεν σου δίνει δικό του μηχανάκι να δουλέψεις. Εδώ δεν βάζουν ένσημα οι πιο πολλοί. Αν και με τα τρέχοντα τιμολόγια των παρόχων ενέργειας δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει....γιατί το 1 ευρώ για 100 χλμ δεν ισχύει πλέον με τα τρέχοντα τιμολόγια.

Και για τους 2 κάνει. Η τιμή κιλοβατώρας είναι 0,25 άρα αν θες 4 κιλοβατώρες είναι ένα ευρώ. Αν πάρεις μεγαλύτερο και θέλει 6  kwh θεις 1,5 ευρώ. Τα ποιο μικρά που είναι και ποιο οικονομικά θέλουν 2-3 κιλοβατώρες. Ότι προτιμάει ο καθένας.

Εγώ όταν το πρωτοπήρα πλήρωνα 0,8 λεπτά του ευρώ τα 100 χιλιόμετρα γιατί είχα κοινωνικό τιμολόγιο. Μετά που το έχασα πλήρωνα 8 λεπτά την κιλοβατώρα άρα τα 100χιλιομετρα 0,32 λεπτά.

Τώρα πληρώνω ένα ευρώ εδώ και ένα χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Και για τους 2 κάνει. Η τιμή κιλοβατώρας είναι 0,25 άρα αν θες 4 κιλοβατώρες είναι ένα ευρώ. Αν πάρεις μεγαλύτερο και θέλει 6  kwh θεις 1,5 ευρώ. Τα ποιο μικρά που είναι και ποιο οικονομικά θέλουν 2-3 κιλοβατώρες. Ότι προτιμάει ο καθένας.

Εγώ όταν το πρωτοπήρα πλήρωνα 0,8 λεπτά του ευρώ τα 100 χιλιόμετρα γιατί είχα κοινωνικό τιμολόγιο. Μετά που το έχασα πλήρωνα 8 λεπτά την κιλοβατώρα άρα τα 100χιλιομετρα 0,32 λεπτά.

Τώρα πληρώνω ένα ευρώ εδώ και ένα χρόνο.

Κανένα φθηνό ηλεκτρικό δεν έχει την απαιτούμενη αυτονομία για διανομή σε φαγητό.Ακόμα.Όταν βγάλουν σε προσιτή τιμή (παρόμοια με των θερμικών μοτέρ) τότε ίσως αξίζει.Δεν σχολιάζω σε καμία περίπτωση τον περιορισμό σε τελικές γιατί μιλάμε πάντα για κίνηση σε αστικό ιστό οπου ισχύουν οι περιορισμοί του ΚΟΚ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...