Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Ηλεκτρικού Μότο με Βενζινοκίνητο


mader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 minutes ago, vaggooss said:

Αν θες βρες το κάτι έλεγες ότι είναι ποιο μάπα και από τα 50αρια.

Αν είναι λάθος θα το αναγνωρίσω εννοείται.

Εγώ θα βρω αυτό που εσύ ισχυρίζεσαι πως έγραψα? :lol:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Εγώ θα βρω αυτό που εσύ ισχυρίζεσαι πως έγραψα? :lol:

 

Αυτό θυμάμαι ότι έγραψες. :-)

38 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν είναι καθημερινό αυτό για το χωριό.

Δεν πρόκειται να ψάξω όλα τα σχόλια.

Αν θες βρες το κάτι έλεγες ότι είναι ποιο μάπα και από τα 50αρια.

Αν είναι λάθος θα το αναγνωρίσω εννοείται.

1 ευρώ είναι για τα ποδήλατα το οποίο και εγώ δεν το πιστεύω.

Ο μετρητής που έχω μετράει πόσες κιλοβατώρες πέρασαν. Εννοείται πως καίει και ο φορτιστής άρα στην μπαταρία μπαίνουν λιγότερες. 

Και εννοώ αν λέει ότι η μπαταρία χρειάζεται τόσες κιλοβατώρες για να γεμίσει ισχύει. Απλά και αυτοί τα φουσκώνουν στο πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις και εννοείται και το κρύο παίζει ρόλο και το πώς οδηγείς.

Αλλά οι κιλοβατώρες που θέλει να γεμίσει η μπαταρία ισχύει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ηλεκτρικά οκ καλά είναι αλλά αφ'ενός δεν είναι το μέλλον και αφ'ετέρου δεν είναι το άμεσο μέλλον.

Είναι καλά για να πάρεις ένα να πας και να έρθεις στη δουλειά σου αλλά μέχρι εκεί.Τουλάχιστον προς ώρας.

Διότι...

Είναι ακριβά σαν κόστος κτήσης (αγοράς) όσο φθηνά και να είναι (που είναι πολύ φθηνά) σαν κόστος χρήσης.

Δεν υπάρχουν (ακόμα) επαρκή σημεία φόρτισης στην Ελλάδα αν και περιμένουμε με βάση τις εξαγγελίες του γκαντέμη.Αλλά επειδή είμαστε Ελλάδα...μάλλον σε καμια 10ετία και βάλε θα τα δούμε.

Έχουν συγκριτικά με τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες υποπολλαπλάσια αυτονομία.Ακόμα. Αν θές ένα όχημα πχ δίκυκλο να βγάζει πολλά χιλιόμετρα σε πραγματική αυτονομία τότε πρεπει να δώσεις ...πολλά λεφτά.(6-7 χιλιάρικα και βάλε για 150-200 χλμ αυτονομία)

Η διάρκεια της πλήρωσης με καύσιμο διαρκεί το πολύ 10 λεπτά αν βρείς κόσμο στο βενζινάδικο.Η διάρκεια επαναφόρτισης της μπαταρίας...μερικές ώρες....

Συνεπώς δεν κάνουν για επαγγελματικά (λόγω αυτονομίας) μιας και θα πρέπει να επενδύσεις σε τουλάχιστον μια μπαταρία ακόμα (600+ ευρώ ανάλογα το μοντέλο) για ναβάλεις τουλάχιστον 100χλμ αυτονομία.Ενώ ένα μηχανάκι διανομής στο 8ωρο θα κάνει 100+ χλμ σε φυσιολογικό μαγαζί (ειμαι διανομέας αρκετά έτη και εχω αλλάξει πολλά μαγαζιά και συνεργάζομαι και με πλατφόρμα οπότε εχω μια καθαρή εικόνα).

Το μέλλον για αυτούς τους λόγους και για λόγους έλλειψης πρώτων υλών για την δημιουργία νέων συσσορευτών παγκοσμίως είναι οι κινητήρες υδρογόνου.Θα αργήσουν να έρθουν λίγο μιας και οι εταιρίες πρέπει να κάνουν απόσβεση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών αλλά έχουν τα πλεονεκτήματα του θερμικού κινητήρα με το κόστος του ηλεκτρικού.

Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι και την ανάλυση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TsoliasGR είπε

Τα ηλεκτρικά οκ καλά είναι αλλά αφ'ενός δεν είναι το μέλλον και αφ'ετέρου δεν είναι το άμεσο μέλλον.

Είναι καλά για να πάρεις ένα να πας και να έρθεις στη δουλειά σου αλλά μέχρι εκεί.Τουλάχιστον προς ώρας.

Διότι...

Είναι ακριβά σαν κόστος κτήσης (αγοράς) όσο φθηνά και να είναι (που είναι πολύ φθηνά) σαν κόστος χρήσης.

Δεν υπάρχουν (ακόμα) επαρκή σημεία φόρτισης στην Ελλάδα αν και περιμένουμε με βάση τις εξαγγελίες του γκαντέμη.Αλλά επειδή είμαστε Ελλάδα...μάλλον σε καμια 10ετία και βάλε θα τα δούμε.

Έχουν συγκριτικά με τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες υποπολλαπλάσια αυτονομία.Ακόμα. Αν θές ένα όχημα πχ δίκυκλο να βγάζει πολλά χιλιόμετρα σε πραγματική αυτονομία τότε πρεπει να δώσεις ...πολλά λεφτά.(6-7 χιλιάρικα και βάλε για 150-200 χλμ αυτονομία)

Η διάρκεια της πλήρωσης με καύσιμο διαρκεί το πολύ 10 λεπτά αν βρείς κόσμο στο βενζινάδικο.Η διάρκεια επαναφόρτισης της μπαταρίας...μερικές ώρες....

Συνεπώς δεν κάνουν για επαγγελματικά (λόγω αυτονομίας) μιας και θα πρέπει να επενδύσεις σε τουλάχιστον μια μπαταρία ακόμα (600+ ευρώ ανάλογα το μοντέλο) για ναβάλεις τουλάχιστον 100χλμ αυτονομία.Ενώ ένα μηχανάκι διανομής στο 8ωρο θα κάνει 100+ χλμ σε φυσιολογικό μαγαζί (ειμαι διανομέας αρκετά έτη και εχω αλλάξει πολλά μαγαζιά και συνεργάζομαι και με πλατφόρμα οπότε εχω μια καθαρή εικόνα).

Το μέλλον για αυτούς τους λόγους και για λόγους έλλειψης πρώτων υλών για την δημιουργία νέων συσσορευτών παγκοσμίως είναι οι κινητήρες υδρογόνου.Θα αργήσουν να έρθουν λίγο μιας και οι εταιρίες πρέπει να κάνουν απόσβεση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών αλλά έχουν τα πλεονεκτήματα του θερμικού κινητήρα με το κόστος του ηλεκτρικού.

Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι και την ανάλυση.

 

Φίλε μου είναι πολλά που πρέπει να σου απαντήσω αλλά να ξέρεις δεν ισχύουν αυτά που λες. Δυστυχώς είσαι σε όλα λάθος. Εφόσον είσαι ντελιβερας μπες στο fb στην σελίδα ηλεκτρικά moto και αναζήτησε έναν που δουλεύει στην efood με το efun tiger. Βγάζει όλη την βάρδια με μια φόρτιση και έχει κάνει σε έναν χρόνο 46.000 Χιλ. Πήρε με την 100ah μπαταρία και έχει περίπου 150 χιλιόμετρα αυτονομία. Αν χρειαστεί κάποιες φορές έχει πάρει και ταχυφορτιστη ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο σκούτερ κόστους 200 ευρώ και σε 2 ώρες το γεμίζει. Αν χρειαστεί δλδ κάποια φορά ενώ έχει κενό το βάζει 30 λεπτά και παίρνει 50 χιλιόμετρα αυτονομίας. Έχει κάνει πλήρη απόσβεση.

Αυτονομία έχει ακόμη την ίδια.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Φίλε μου είναι πολλά που πρέπει να σου απαντήσω αλλά να ξέρεις δεν ισχύουν αυτά που λες. Δυστυχώς είσαι σε όλα λάθος. Εφόσον είσαι ντελιβερας μπες στο fb στην σελίδα ηλεκτρικά moto και αναζήτησε έναν που δουλεύει στην efood με το efun tiger. Βγάζει όλη την βάρδια με μια φόρτιση και έχει κάνει σε έναν χρόνο 46.000 Χιλ. Πήρε με την 100ah μπαταρία και έχει περίπου 150 χιλιόμετρα αυτονομία. Αν χρειαστεί κάποιες φορές έχει πάρει και ταχυφορτιστη ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο σκούτερ κόστους 200 ευρώ και σε 2 ώρες το γεμίζει. Αν χρειαστεί δλδ κάποια φορά ενώ έχει κενό το βάζει 30 λεπτά και παίρνει 50 χιλιόμετρα αυτονομίας. Έχει κάνει πλήρη απόσβεση.

Αυτονομία έχει ακόμη την ίδια.

Τα ηλεκτρικά είναι το παρόν και το μέλλον. Απλά είσαι στην αρχή της αναζήτησης όπως ήμουν και εγώ πριν 7 χρόνια. Πριν 7 χρόνια ναι δεν ήταν καλά τα πράγματα και γι'αυτό δεν πήρα άμεσα. Πλέον και για τα αυτοκίνητα έχει καλυφθεί όλη η Ελλάδα με ταχυφορτιστες και πάς όπου θες άνετα. Μπες στο σάιτ ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα και δες.

Οι φορτιστές είναι στο plugshare και όταν πάρεις ηλεκτρικό σκούτερ για την δουλειά σου εκεί θα βρίσκεις τους δωρεάν φορτιστές να την βγάζεις τσάμπα.

:-) έχει και στην Αθήνα πολλούς ο Ρος Αθηναίων αν είσαι εκεί. Εγώ έχω στα 100 μέτρα από το σπίτι μου δωρεάν φορτιστή του δήμου αλλά επειδή είναι αμελητέο το ρεύμα που καίει δεν το πάω. Αρκετοί που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ σώθηκαν φορτίζουν τόσα χρόνια τσάμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, TsoliasGR είπε

Συνεπώς δεν κάνουν για επαγγελματικά (λόγω αυτονομίας) μιας και θα πρέπει να επενδύσεις σε τουλάχιστον μια μπαταρία ακόμα (600+ ευρώ ανάλογα το μοντέλο) για ναβάλεις τουλάχιστον 100χλμ αυτονομία.Ενώ ένα μηχανάκι διανομής στο 8ωρο θα κάνει 100+ χλμ σε φυσιολογικό μαγαζί (ειμαι διανομέας αρκετά έτη και εχω αλλάξει πολλά μαγαζιά και συνεργάζομαι και με πλατφόρμα οπότε εχω μια καθαρή εικόνα).

Αν ισχύει το παρακάτω:

9 ώρες πριν, vaggooss είπε

Δλδ ο ιδιοκτήτης.του φαστ φουντ που ήθελε 15 ευρώ την μέρα για κάθε μηχανάκι βενζίνη και με το ηλεκτρικό θέλει 2 ευρώ τη θα του πεις?? Όχι πάρε pcx γιατί έχει 3πλασια ιπποδύναμη που δεν έχει κιόλας.γιατι το ηλεκτρικό έχει όλη την δύναμη από το 0. Χεστηκα θα σου πει οικονομία θέλω για να επιζήσω. Και δεν σου αναφέρω πόσα πλήρωνε σε σέρβις κλπ που μου τα είπε όλα αναλυτικά.

υπάρχει τουλάχιστον ένας πολύ σοβαρός λόγος υπέρ των ηλεκτρικών. Δεν έχω καμία εμπειρία από delivery αλλά αν υποθέσουμε ημερήσια οικονομία της τάξης των 12 € με 25 ημέρες τον μήνα μιλάμε για ΜΗΝΙΑΙΑ οικονομία της τάξης των 300 € χωρίς να βάλουμε στην εξίσωση service και φθορές που είναι συζητήσιμο.

Επεξ/σία από SV1EOD
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, SV1EOD είπε

Αν ισχύει το παρακάτω:

 

Αυτό του είπα ότι αν του φαίνεται κόστος η δεύτερη μπαταρία που την κάνεις απόσβεση σε 2 μήνες κάτι δεν υπολογίζει καλά. 

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Αυτό του είπα ότι αν του φαίνεται κόστος η δεύτερη μπαταρία που την κάνεις απόσβεση σε 2 μήνες κάτι δεν υπολογίζει καλά. 

Για τους επαγγελματίες είναι μονόδρομος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, vaggooss είπε

Πλέον και για τα αυτοκίνητα έχει καλυφθεί όλη η Ελλάδα με ταχυφορτιστες και πάς όπου θες άνετα. Μπες στο σάιτ ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα και δες.

Οι φορτιστές είναι στο plugshare και όταν πάρεις ηλεκτρικό σκούτερ για την δουλειά σου εκεί θα βρίσκεις τους δωρεάν φορτιστές να την βγάζεις τσάμπα.

:-) έχει και στην Αθήνα πολλούς ο Ρος Αθηναίων αν είσαι εκεί. Εγώ έχω στα 100 μέτρα από το σπίτι μου δωρεάν φορτιστή του δήμου αλλά επειδή είναι αμελητέο το ρεύμα που καίει δεν το πάω. Αρκετοί που έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα εδώ σώθηκαν φορτίζουν τόσα χρόνια τσάμπα.

Αυτοί οι φορτιστές είναι το τυράκι για να πάρεις ηλεκτρικό. Αν είχε πάρει κάποιος το 2018 ηλεκτρικό αμάξι και εκανε 15.000 χλμ τον χρόνο, θα είχε αποσβέσει ήδη σήμερα κοντά στα 10.000€. Κυριολεκτικά, κινείσαι τζάμπα!
 

Είναι όμως δεδομένο ότι δε θα υπάρχουν για πολύ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Αυτοί οι φορτιστές είναι το τυράκι για να πάρεις ηλεκτρικό. Αν είχε πάρει κάποιος το 2018 ηλεκτρικό αμάξι και εκανε 15.000 χλμ τον χρόνο, θα είχε αποσβέσει ήδη σήμερα κοντά στα 10.000€. Κυριολεκτικά, κινείσαι τζάμπα!
 

Είναι όμως δεδομένο ότι δε θα υπάρχουν για πολύ. 

Μια διόρθωση, το τζάμπα δεν θα κοπεί στο μέλλον, έχει ήδη κοπεί στους περισσότερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μια διόρθωση, το τζάμπα δεν θα κοπεί στο μέλλον, έχει ήδη κοπεί στους περισσότερους.

Ε ναι εννοείται ιδιωτικές εταιρείες είναι για ποιο λόγο να στο έχουν πάντα τσάμπα.

Σου δώσανε ποτέ εσένα βενζίνη?

Τουλάχιστον σε αυτή την περίπτωση όσοι είχαν κοντά αυτούς τους φορτιστές φορτιζανε και έναν χρόνο τσάμπα.

Στον δήμο μου έχει ακόμα έναν δωρεάν με ελεύθερη πρόσβαση και άλλους 2 στα δημοτικά πάρκιν που πληρώνεις την είσοδο αν πας στο κέντρο για δουλειές και η φόρτιση είναι δωρεάν. 

 

52 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Αυτοί οι φορτιστές είναι το τυράκι για να πάρεις ηλεκτρικό. Αν είχε πάρει κάποιος το 2018 ηλεκτρικό αμάξι και εκανε 15.000 χλμ τον χρόνο, θα είχε αποσβέσει ήδη σήμερα κοντά στα 10.000€. Κυριολεκτικά, κινείσαι τζάμπα!
 

Είναι όμως δεδομένο ότι δε θα υπάρχουν για πολύ. 

Τυράκι? Παροχή ήταν που είχαν πει για κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι δωρεαν αυτό ήταν γνωστό . Μετά άρχισε η χρέωση που είναι το παράλογο. Πες μου εσύ ποιο πρατήριο άνοιξε και σου είπε για ένα χρόνο παρέχουμε δωρεάν βενζίνη.

Εγώ όπως ξαναεγραψα στα 100 μέτρα έχω τον δωρεάν φορτιστή του δήμου αλλά δεν πάω γιατί είναι αμελητέο. 2 κάτοικοι που μένουν εκεί δίπλα με αυτοκίνητα tesla έχουν 4 χρόνια τσάμπα καύσιμο.

Και αυτήν για τον φίλο που είναι πιστοποιημένος στην ηλεκτροκίνηση και λέει δεν υπάρχουν ούτε 500 σε όλη την Ελλάδα. Επίσημη απάντηση του υπουργείου.

Screenshot_2023-01-10-15-20-24-011_com.ecosia.android.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Τυράκι? Παροχή ήταν που είχαν πει για κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι δωρεαν αυτό ήταν γνωστό . Μετά άρχισε η χρέωση που είναι το παράλογο. Πες μου εσύ ποιο πρατήριο άνοιξε και σου είπε για ένα χρόνο παρέχουμε δωρεάν βενζίνη.

Εγώ όπως ξαναεγραψα στα 100 μέτρα έχω τον δωρεάν φορτιστή του δήμου αλλά δεν πάω γιατί είναι αμελητέο. 2 κάτοικοι που μένουν εκεί δίπλα με αυτοκίνητα tesla έχουν 4 χρόνια τσάμπα καύσιμο.

Ε ναι, τυράκι. Διαφήμιζαν τους δωρεάν ταχυφορτιστές και, παρότι ήταν ευρέως γνωστό ότι δε θα είναι για πάντα, κανείς δεν ξέρει για πόσο (ήδη όπως πολύ σωστά είπε ο Joshua πολλά που ήταν δωρεάν είναι πλέον επι πληρωμή). Δεν μπορείς να πάρεις ηλεκτρικό με τη λογική «θα φορτίζω δωρεάν». Αυτοί που πήραν Tesla το 2018, τους βγήκε το ρίσκο και έχουν κάνει απόσβεση ένα σημαντικό ποσό. 

Η σύγκριση που κάνεις πάντως με το πρατήριο βενζίνης είναι λάθος. Και στη Λαμία να ήταν το πρατήριο, όλη η Αθήνα θα πήγαινε εκεί να βάλει καύσιμο. Και ο πληθυσμός των βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των ηλεκτρικών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Ε ναι εννοείται ιδιωτικές εταιρείες είναι για ποιο λόγο να στο έχουν πάντα τσάμπα.

Σου δώσανε ποτέ εσένα βενζίνη?

Μη τα λες σε μένα, εγώ τα ξέρω, σε κάτι ομοϊδεάτες σου στη γνωστή ομάδα στο f/b πες τα που τώρα κλαίγονται επειδή νόμιζαν ότι θα φορτίζουν τζάμπα για πολλά χρόνια ακόμα.

Και μια και ρώτησες ναι, μου έχουν δώσει τουλάχιστον 2 φορές βενζίνη αξίας 20€ τζάμπα, και αμέτρητες φορές έχω λάβει άλλες παροχές.

53 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Και αυτήν για τον φίλο που είναι πιστοποιημένος στην ηλεκτροκίνηση και λέει δεν υπάρχουν ούτε 500 σε όλη την Ελλάδα. Επίσημη απάντηση του υπουργείου.

Ε και? Το 500 με το 18.658 είναι μεγάλη διαφορά, στην ουσία όμως το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών είναι ούτως ή άλλως μηδαμινό μπροστά στα 5.300.000 που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους σήμερα. Άσε που τα 5,3m αφορούν μόνο ΕΙΧ, ενώ τα 18.658 συμπεριλαμβάνουν και δίκυκλα/φορτηγά.

Και για να σε προλάβω ξέρω τι θα απαντήσεις, θα αποφύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας και θα πετάξεις κάποια βλακεία του τύπου "αυτός ο joshua είναι εντελώς άσχετος", όπως ακριβώς κάνεις τις τελευταίες ημέρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Ε ναι, τυράκι. Διαφήμιζαν τους δωρεάν ταχυφορτιστές και, παρότι ήταν ευρέως γνωστό ότι δε θα είναι για πάντα, κανείς δεν ξέρει για πόσο (ήδη όπως πολύ σωστά είπε ο Joshua πολλά που ήταν δωρεάν είναι πλέον επι πληρωμή). Δεν μπορείς να πάρεις ηλεκτρικό με τη λογική «θα φορτίζω δωρεάν». Αυτοί που πήραν Tesla το 2018, τους βγήκε το ρίσκο και έχουν κάνει απόσβεση ένα σημαντικό ποσό. 

Η σύγκριση που κάνεις πάντως με το πρατήριο βενζίνης είναι λάθος. Και στη Λαμία να ήταν το πρατήριο, όλη η Αθήνα θα πήγαινε εκεί να βάλει καύσιμο. Και ο πληθυσμός των βενζινοκίνητων/πετρελαιοκίνητων είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν των ηλεκτρικών.

Τα tesla μέχρι του 2019 έχουν ακόμη δωρεάν. Ήταν παροχή γιαυτους τους πρώτους αγοραστές μόνο σε φορτιστές telsa και την έχουν εφόρου ζωής. Υπάρχουν ακόμη δημόσιοι φορτιστές που είναι δωρεάν για όλους. Αλλά μέχρι πότε θα είναι δωρεάν είναι ευθύνη και δικαίωμα του κάθε ιδιοκτήτη. Όχι δεν είναι καθόλου άκυρο το παράδειγμα με τα πρατήρια διότι καύσιμα είναι και τα 2. Δεν συγκρίνω καύσιμο με φαγητό. Συγκρίνω καύσιμο αυτοκινήτου.

15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Μη τα λες σε μένα, εγώ τα ξέρω, σε κάτι ομοϊδεάτες σου στη γνωστή ομάδα στο f/b πες τα που τώρα κλαίγονται επειδή νόμιζαν ότι θα φορτίζουν τζάμπα για πολλά χρόνια ακόμα.

Και μια και ρώτησες ναι, μου έχουν δώσει τουλάχιστον 2 φορές βενζίνη αξίας 20€ τζάμπα, και αμέτρητες φορές έχω λάβει άλλες παροχές.

Ε και? Το 500 με το 18.658 είναι μεγάλη διαφορά, στην ουσία όμως το ποσοστό των αμιγώς ηλεκτρικών είναι ούτως ή άλλως μηδαμινό μπροστά στα 5.300.000 που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους σήμερα. Άσε που τα 5,3m αφορούν μόνο ΕΙΧ, ενώ τα 18.658 συμπεριλαμβάνουν και δίκυκλα/φορτηγά.

Και για να σε προλάβω ξέρω τι θα απαντήσεις, θα αποφύγεις να απαντήσεις επί της ουσίας και θα πετάξεις κάποια βλακεία του τύπου "αυτός ο joshua είναι εντελώς άσχετος", όπως ακριβώς κάνεις τις τελευταίες ημέρες.

Εννοείται πως δεν ξέρεις τη σου γίνεται απλά έχεις μπει εδώ να λες ανακρίβειες.

Αυτά τα 2 δωρεάν 20ευρα είναι από κάποια εταιρεία δεν στα έδωσε κανένα πρατήριο. Και εγώ πριν ένα μήνα άλλαξα πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας και μου έδωσε κουπόνι 35 ευρώ καύσιμο στα shell. Δεν μου το έδωσε το πρατήριο αλλά η NRG. Να είστε αντικειμενικοί παιδιά θα αφήσετε παιδιά πίσω σε αυτήν την καμμένη χώρα. Για τον και καλά πιστοποιημένο στα ηλεκτρικά οχήματα που το έπαιζε ξερολας και λέει δεν υπάρχουν πάνω από 500 σε όλη την Ελλάδα το ανέφερα. Πώς γίνεται να είναι η δουλειά σου και να μην ξέρεις πόσα υπάρχουν γι'αυτό το ανέφερα. 

6 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Τα tesla μέχρι του 2019 έχουν ακόμη δωρεάν. Ήταν παροχή γιαυτους τους πρώτους αγοραστές μόνο σε φορτιστές telsa και την έχουν εφόρου ζωής. Υπάρχουν ακόμη δημόσιοι φορτιστές που είναι δωρεάν για όλους. Αλλά μέχρι πότε θα είναι δωρεάν είναι ευθύνη και δικαίωμα του κάθε ιδιοκτήτη. Όχι δεν είναι καθόλου άκυρο το παράδειγμα με τα πρατήρια διότι καύσιμα είναι και τα 2. Δεν συγκρίνω καύσιμο με φαγητό. Συγκρίνω καύσιμο αυτοκινήτου.

Εννοείται πως δεν ξέρεις τη σου γίνεται απλά έχεις μπει εδώ να λες ανακρίβειες.

Αυτά τα 2 δωρεάν 20ευρα είναι από κάποια εταιρεία δεν στα έδωσε κανένα πρατήριο. Και εγώ πριν ένα μήνα άλλαξα πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας και μου έδωσε κουπόνι 35 ευρώ καύσιμο στα shell. Δεν μου το έδωσε το πρατήριο αλλά η NRG. Να είστε αντικειμενικοί παιδιά θα αφήσετε παιδιά πίσω σε αυτήν την καμμένη χώρα. Για τον και καλά πιστοποιημένο στα ηλεκτρικά οχήματα που το έπαιζε ξερολας και λέει δεν υπάρχουν πάνω από 500 σε όλη την Ελλάδα το ανέφερα. Πώς γίνεται να είναι η δουλειά σου και να μην ξέρεις πόσα υπάρχουν γι'αυτό το ανέφερα. 

Έχετε μπει εδώ να βοηθήσετε και καλά και στρέφετε τον κόσμο σε λάθος επιλογές.

Δεν έχετε καν ηλεκτρικό σκούτερ και θέλετε να βοηθήσετε τους υποψηφίους αγοραστές από βενζινοκινητο σε ηλεκτρικό. Είναι σαν να μπω εγώ στο σάιτ της Mercedes και να τους πω μην το παίρνετε γιατρούς τους λόγους ενώ δεν έχω καν οδηγήσει mercedes. Αν φορολογούσαν την ανακρίβεια και την εξυπνάδα στην Ελλάδα θα ειμασταν ζαμπλουτοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εννοείται πως δεν ξέρεις τη σου γίνεται απλά έχεις μπει εδώ να λες ανακρίβειες.

Αυτά τα 2 δωρεάν 20ευρα είναι από κάποια εταιρεία δεν στα έδωσε κανένα πρατήριο. Και εγώ πριν ένα μήνα άλλαξα πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας και μου έδωσε κουπόνι 35 ευρώ καύσιμο στα shell. Δεν μου το έδωσε το πρατήριο αλλά η NRG. Να είστε αντικειμενικοί παιδιά θα αφήσετε παιδιά πίσω σε αυτήν την καμμένη χώρα. Για τον και καλά πιστοποιημένο στα ηλεκτρικά οχήματα που το έπαιζε ξερολας και λέει δεν υπάρχουν πάνω από 500 σε όλη την Ελλάδα το ανέφερα. Πώς γίνεται να είναι η δουλειά σου και να μην ξέρεις πόσα υπάρχουν γι'αυτό το ανέφερα. 

Ε και ποια η διαφορά? Όπως ακριβώς στη δική μου περίπτωση το δωρεάν καύσιμο το έδωσε η Shell και όχι ο Κουτρούμπανος (ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου), έτσι ακριβώς και στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου το δωρεάν ρεύμα το έδινε η ElpeFuture και όχι ο Θωμάς (επίσης ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου που φόρτιζε Η/Ο δωρεάν).

Επίσης μη με κάνεις να λέω τα ίδια, τι 500 τι 18 500 μηδαμινό είναι το ποσοστό, σταμάτα επιτέλους να ασχολείσαι με ανούσιες λεπτομέρειες και πιάσε την ουσία.

29 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Έχετε μπει εδώ να βοηθήσετε και καλά και στρέφετε τον κόσμο σε λάθος επιλογές.

Δεν έχετε καν ηλεκτρικό σκούτερ και θέλετε να βοηθήσετε τους υποψηφίους αγοραστές από βενζινοκινητο σε ηλεκτρικό. Είναι σαν να μπω εγώ στο σάιτ της Mercedes και να τους πω μην το παίρνετε γιατρούς τους λόγους ενώ δεν έχω καν οδηγήσει mercedes. Αν φορολογούσαν την ανακρίβεια και την εξυπνάδα στην Ελλάδα θα ειμασταν ζαμπλουτοι.

Μπα, μόνο εσύ το κάνεις αυτό, μόνο εσύ προσπαθείς να παραπλανήσεις τους υποψήφιους αγοραστές με ανακρίβειες, εμείς τους λέμε την αλήθεια.

Ευτυχώς όμως δεν σε παίρνει κανένας στα σοβαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ε και ποια η διαφορά? Όπως ακριβώς στη δική μου περίπτωση το δωρεάν καύσιμο το έδωσε η Shell και όχι ο Κουτρούμπανος (ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου), έτσι ακριβώς και στην περίπτωση του ηλεκτροκίνητου το δωρεάν ρεύμα το έδινε η ElpeFuture και όχι ο Θωμάς (επίσης ο ιδιοκτήτης του πρατηρίου που φόρτιζε Η/Ο δωρεάν).

Επίσης μη με κάνεις να λέω τα ίδια, τι 500 τι 18 500 μηδαμινό είναι το ποσοστό, σταμάτα επιτέλους να ασχολείσαι με ανούσιες λεπτομέρειες και πιάσε την ουσία.

Μπα, μόνο εσύ το κάνεις αυτό, μόνο εσύ προσπαθείς να παραπλανήσεις τους υποψήφιους αγοραστές με ανακρίβειες, εμείς τους λέμε την αλήθεια.

Ευτυχώς όμως δεν σε παίρνει κανένας στα σοβαρά.

Ναι το βλέπω γι'αυτό σου απαντάνε όλοι.

Έχεις βαλθεί να πείσεις εμένα ότι δεν ξέρω τη μου γίνεται. Για τα ποσοστά αυτοκινήτων εσύ το ανέφερες. Εγώ για έναν συγκεκριμένο σχολιαστή αναφέρθηκαν που αυτό παρουσιάζεται ως πιστοποιημένος στην επισκευη ηλεκτρικών υβριδικών. Τη άλλο θα πείτε για να πείσετε?

Το μόνο που μένει είναι να εμφανιστεί κάποιος ως ιδιοκτήτης εργοστασίου ηλεκτρικών σκούτερ και να πει παιδιά μην πάρετε είναι ποιο φθηνή η μετακίνηση με τα βενζινοκίνητα. Έλεος ποια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυστραλία στις μεγάλες πόλεις το κράτος επιδοτησε τα ηλεκτρικά μηχανάκια  στα μαγαζιά που κάνουν delivery....

δεν είχα δώσει σημασία αλλά σε διπλανή πολυκατοικία έρχονταν συχνά delivery και δεν ακουγα τιποτα οποτε μια μερα κατεβηκα απο περιεργεια να δω ..ηταν ηλεκτρικο

το τι είναι το μέλλον δεν είμαι η Πυθία  για να πω αλλά  για αυτοκίνητο η μηχανάκι πόλης το ηλεκτρικό είναι τέλειο....

το μόνο που απομένει είναι να πέσουν οι τιμές τους ....η αυτονομία εξαρτάται από τους σταθμούς φόρτισης που λογικά θα γεμίσει ο τόπος όπως και με το lpg που στην αρχη ειχε λιγα πρατηρια και τωρα ειναι γεματος ο τοπος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...