Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Ηλεκτρικού Μότο με Βενζινοκίνητο


mader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, NickTG είπε

Στα 4 χιλιάρικα βλέπω έχει αυτό:

https://niu-athens.gr/shop/mqi-series/mqigt/mqi-gt-black/

Σε σχέση με ένα φθηνότερο βενζινοκίνητο έχει χειρότερη αυτονομία, χειρότερες επιδόσεις, χειρότερο χρόνο ανεφοδιασμού.

Δεν έχει ABS ενώ έχω και την αίσθηση πως δεν έχει ιδιαίτερο χώρο κάτω από τη σέλα αν και ίσως κάνω λάθος σε αυτό. 

Επιδόσεις έχει καλές αυτό το λέω σαν χρήστης. Η αυτονομία εξαρτάται από την χρήση του καθενός αν κάνεις πάνω από τα χιλιόμετρα που προσφέρει ναι δεν σου κάνει πρέπει να πάρεις μεγαλύτερη μπαταρια. Χώρο όχι δεν έχουν θες υποχρεωτικά μπαγκαζιερα αυτό είναι μείον. Λέτε συνέχεια για την αυτονομία και αυτό είναι κάτι τελείως λάθος. Εγώ πχ όταν πάω στο χωριό μου που είναι 35 χιλιόμετρα παρόλο που φθάνει και να ξαναγυρίσω γιατί έχω 100 χιλιόμετρα εκεί που είμαι κάνα 3ωρο μέχρι να κάνω τις δουλειές μου το βάζω να φορτίσει και γυρίζω στο κέντρο και είμαι πάλι στο 50%. Φθάνω στο σπίτι το ξαναβάζω πρίζα.καιψτοωπρωι είμαι γεμάτος πάλι.

Λύσεις υπάρχουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 167
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

απλά την εμπειρία μου

είμαι κάτοχος του ηλεκτρικού σκούτερ super soco cpx (1 μπαταρία) εδώ και τρεις μήνες.

Κάτοχος επίσης μίας μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού, το πήρα για οικονομία.

Δεν είχα ποτέ σκούτερ ή παπί.

Ισχύς του σκούτερ 4000w με μέγιστο τα4800w.

Κόστος αγοράς περίπου 3800 ευρώ, μείον την επιδότηση, αν ποτέ την πάρω. Είναι κατατιθέμενη στο υπουργείο εδώ και τρεισήμισι μήνες και παραμένει σε κατάσταση επεξεργασίας.

Τελική 90 χλμ.. κοντερίσια λίγο παραπάνω. Εξαρτώμενη πάντα από τον δρόμο. Όπως, κατηφόρα, να φυσάει λίγο ευνοϊκός τυφώνας :), και άλλα. Ενδεικτικά στην κάθοδο της Συγγρού 105 χλμ , πάντα κοντερίσια.

Αυτονομία γύρω στα 50 χιλιόμετρα, πάντα στο << σπορ>> πρόγραμμα. Εξαρτώμενη πάντα από τον δρόμο. Αν κάνεις μεγάλες διαδρομές σε δρόμους με τέρμα γκάζι, όπως ο Κηφισός (σε ώρες μη αιχμής) τότε αυτό μειώνεται.

Όσον αφορά την κατανάλωση, το φορτίζω στο σπίτι σε περίπου 4 ώρες από το 20%. Ο φορτιστής είναι 60v, 10A με μέγιστο 15A. Κάντε τις πράξεις.

Ποιότητα κατασκευής, πλαστικά όλα με καλό σασί.

Η οδική συμπεριφορά μου αρέσει, δεν έχω όμως καμιά εμπειρία από ανάλογα μηχανάκια.

Φρένα, δυνατό cbs. Είχα πτώση από πολύ απότομο και δυνατό φρενάρισμα. Ίσως να οφείλετε στα εργοστασιακά λάστιχα, δεν ξέρω. Αν είχε abs, θα το ήθελα σίγουρα, άλλα και πάλι δεν ξέρω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, vaggooss said:

Επιδόσεις έχει καλές αυτό το λέω σαν χρήστης. Η αυτονομία εξαρτάται από την χρήση του καθενός αν κάνεις πάνω από τα χιλιόμετρα που προσφέρει ναι δεν σου κάνει πρέπει να πάρεις μεγαλύτερη μπαταρια. Χώρο όχι δεν έχουν θες υποχρεωτικά μπαγκαζιερα αυτό είναι μείον. Λέτε συνέχεια για την αυτονομία και αυτό είναι κάτι τελείως λάθος. Εγώ πχ όταν πάω στο χωριό μου που είναι 35 χιλιόμετρα παρόλο που φθάνει και να ξαναγυρίσω γιατί έχω 100 χιλιόμετρα εκεί που είμαι κάνα 3ωρο μέχρι να κάνω τις δουλειές μου το βάζω να φορτίσει και γυρίζω στο κέντρο και είμαι πάλι στο 50%. Φθάνω στο σπίτι το ξαναβάζω πρίζα.καιψτοωπρωι είμαι γεμάτος πάλι.

Λύσεις υπάρχουν.

Δεν συζητάμε αν έχει καλές ή όχι βέβαια. Ότι είναι χειρότερες από ένα φθηνότερο βενζίνης λέμε. 

Όπως και έχει χειρότερη αυτονομία από ένα φθηνότερο βενζίνης. Επίσης έχει μεγαλύτερο χρόνο ανεφοδιασμού από ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Δεν έχει abs όπως ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Δεν έχει χώρο όπως ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Άρα δεν είναι παντού καλύτερο από ένα βενζίνης. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dpz4 είπε

Όσον αφορά την κατανάλωση, το φορτίζω στο σπίτι σε περίπου 4 ώρες από το 20%. Ο φορτιστής είναι 60v, 10A με μέγιστο 15A. Κάντε τις πράξεις.

Τα στοιχεία που δίνεις δεν επαρκούν για καμία πράξη, είναι σαν να λέω ότι "το βενζινοκίνητο δίκυκλο μου έχει αυτονομία 300 χλμ, όταν ο δείκτης βενζίνης είναι στη μια γραμμούλα τότε ο βενζινάς το γεμίζει σε 34 δευτερόλεπτα, η αντλία του βενζινάδικου δίνει 3.600 l/h μέγιστο 5.000l/h, κάντε τις πράξεις".

Ο μόνος τρόπος να βγει άκρη είναι να το φορτίσεις στο 100%, να μετρήσεις πόσα χλμ θα βγάλει μέχρι να πέσει στο 20%, και μετά να το φορτίσεις πάλι στο 100% χρησιμοποιώντας έναν μετρητή ενέργειας ώστε να δεις πόσες KWh καταναλώθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dpz4 είπε

απλά την εμπειρία μου

είμαι κάτοχος του ηλεκτρικού σκούτερ super soco cpx (1 μπαταρία) εδώ και τρεις μήνες.

Κάτοχος επίσης μίας μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού, το πήρα για οικονομία.

Δεν είχα ποτέ σκούτερ ή παπί.

Ισχύς του σκούτερ 4000w με μέγιστο τα4800w.

Κόστος αγοράς περίπου 3800 ευρώ, μείον την επιδότηση, αν ποτέ την πάρω. Είναι κατατιθέμενη στο υπουργείο εδώ και τρεισήμισι μήνες και παραμένει σε κατάσταση επεξεργασίας.

Τελική 90 χλμ.. κοντερίσια λίγο παραπάνω. Εξαρτώμενη πάντα από τον δρόμο. Όπως, κατηφόρα, να φυσάει λίγο ευνοϊκός τυφώνας :), και άλλα. Ενδεικτικά στην κάθοδο της Συγγρού 105 χλμ , πάντα κοντερίσια.

Αυτονομία γύρω στα 50 χιλιόμετρα, πάντα στο << σπορ>> πρόγραμμα. Εξαρτώμενη πάντα από τον δρόμο. Αν κάνεις μεγάλες διαδρομές σε δρόμους με τέρμα γκάζι, όπως ο Κηφισός (σε ώρες μη αιχμής) τότε αυτό μειώνεται.

Όσον αφορά την κατανάλωση, το φορτίζω στο σπίτι σε περίπου 4 ώρες από το 20%. Ο φορτιστής είναι 60v, 10A με μέγιστο 15A. Κάντε τις πράξεις.

Ποιότητα κατασκευής, πλαστικά όλα με καλό σασί.

Η οδική συμπεριφορά μου αρέσει, δεν έχω όμως καμιά εμπειρία από ανάλογα μηχανάκια.

Φρένα, δυνατό cbs. Είχα πτώση από πολύ απότομο και δυνατό φρενάρισμα. Ίσως να οφείλετε στα εργοστασιακά λάστιχα, δεν ξέρω. Αν είχε abs, θα το ήθελα σίγουρα, άλλα και πάλι δεν ξέρω.

Τα λάστιχα θέλουν αλλαγή από όλα τα σκούτερ που έρχονται από Κίνα.

Να βάλεις και δεύτερη μπαταρία αν μπορείς για να μην καταπονεις πολύ την μια. Θα σου αντέξουν περισσότερα χρόνια.

44 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν συζητάμε αν έχει καλές ή όχι βέβαια. Ότι είναι χειρότερες από ένα φθηνότερο βενζίνης λέμε. 

Όπως και έχει χειρότερη αυτονομία από ένα φθηνότερο βενζίνης. Επίσης έχει μεγαλύτερο χρόνο ανεφοδιασμού από ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Δεν έχει abs όπως ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Δεν έχει χώρο όπως ένα φθηνότερο βενζίνης. 

Άρα δεν είναι παντού καλύτερο από ένα βενζίνης. 

 

Χειρότερο από ένα φθηνό δεν είναι άρα εσύ απλά συκοφαντεις.

Αν εσύ κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από αυτά που βγάζει ναι δεν σε καλύπτει που το 99% των χρηστών δεν κάνει. Μόνο οι επαγγελματίες που είναι όλη μέρα στον δρόμο. Ο ανεφο5δεν είναι πρόβλημα γιατί παντού υπάρχει πρίζα όπως και στο χωριό μου η στο γραφείο που δουλεύεις. Βενζινάδικο δεν έχω στο χωριό μου πάντως. Εκτός του ότι αρκετά πλέον προσφέρουν και ταχυφορτιστη. 

Abs όσα δεν έχουν ναι είναι μείον 

Χώρο ναι έχει μικρό κάτω από την σέλα αλλά έβαλα μπαγκαζιερα. Λύσεις υπάρχουν. Το κόστος στην μετακίνηση δεν μπορείς να το ρίξεις όμως στο βενζινοκίνητο.Φιλε μου έχω αλλάξει πολλά μηχανάκια και δεν είμαι κολλημένος με τα ηλεκτρικά αλλά όσο μεγαλώνουμε και κοιτάμε να μειώσουμε από παντού αυτήν είναι η λύση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Τα στοιχεία που δίνεις δεν επαρκούν για καμία πράξη, είναι σαν να λέω ότι "το βενζινοκίνητο δίκυκλο μου έχει αυτονομία 300 χλμ, όταν ο δείκτης βενζίνης είναι στη μια γραμμούλα τότε ο βενζινάς το γεμίζει σε 34 δευτερόλεπτα, η αντλία του βενζινάδικου δίνει 3.600 l/h μέγιστο 5.000l/h, κάντε τις πράξεις".

Ο μόνος τρόπος να βγει άκρη είναι να το φορτίσεις στο 100%, να μετρήσεις πόσα χλμ θα βγάλει μέχρι να πέσει στο 20%, και μετά να το φορτίσεις πάλι στο 100% χρησιμοποιώντας έναν μετρητή ενέργειας ώστε να δεις πόσες KWh καταναλώθηκαν.

Όσες κιλόβατωρες λέει ο κατασκευαστής τόσες καίει.Δλδ αν του λέει για 24ah μπαταρία θα θες 2 κιλοβατώρες να γεμίσει τόσες θέλει.

Το έχω μετρήσει με μετρητή. Αυτό που αλλάζει είναι πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις. Δλδ αν θα πας τελική κρύο κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, vaggooss said:

Χειρότερο από ένα φθηνό δεν είναι άρα εσύ απλά συκοφαντεις.

Αν εσύ κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα από αυτά που βγάζει ναι δεν σε καλύπτει που το 99% των χρηστών δεν κάνει. Μόνο οι επαγγελματίες που είναι όλη μέρα στον δρόμο. Ο ανεφο5δεν είναι πρόβλημα γιατί παντού υπάρχει πρίζα όπως και στο χωριό μου η στο γραφείο που δουλεύεις. Βενζινάδικο δεν έχω στο χωριό μου πάντως. Εκτός του ότι αρκετά πλέον προσφέρουν και ταχυφορτιστη. 

Abs όσα δεν έχουν ναι είναι μείον 

Χώρο ναι έχει μικρό κάτω από την σέλα αλλά έβαλα μπαγκαζιερα. Λύσεις υπάρχουν. Το κόστος στην μετακίνηση δεν μπορείς να το ρίξεις όμως στο βενζινοκίνητο.Φιλε μου έχω αλλάξει πολλά μηχανάκια και δεν είμαι κολλημένος με τα ηλεκτρικά αλλά όσο μεγαλώνουμε και κοιτάμε να μειώσουμε από παντού αυτήν είναι η λύση 

Βάλε με στοιχεία που ακριβώς συκοφαντώ. 

Ας δούμε το MQi GT με το Honda PCX. 

Το PCX είναι σχεδόν 600€ φθηνότερο.

Έχει τριπλάσια άλογα. 

Βγάζει 4 με 5 φορές περισσότερα χιλιόμετρα με έναν ανεφοδιασμό που διαρκεί περίπου 2 λεπτά χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνεις με 40χλμ/ώρα. 

Έχει ABS και χώρο κάτω από τη σέλα. 

Το ότι μπορεί να υπάρχουν παντού πρίζες δεν σημαίνει πως θα σε αφήσουν και να φορτίσεις. Επίσης αυτό δεν αλλάζει τη μικρότερη αυτονομία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NickTG είπε

Βάλε με στοιχεία που ακριβώς συκοφαντώ. 

Ας δούμε το MQi GT με το Honda PCX. 

Το PCX είναι σχεδόν 600€ φθηνότερο.

Έχει τριπλάσια άλογα. 

Βγάζει 4 με 5 φορές περισσότερα χιλιόμετρα με έναν ανεφοδιασμό που διαρκεί περίπου 2 λεπτά χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνεις με 40χλμ/ώρα. 

Έχει ABS και χώρο κάτω από τη σέλα. 

Το ότι μπορεί να υπάρχουν παντού πρίζες δεν σημαίνει πως θα σε αφήσουν και να φορτίσεις. Επίσης αυτό δεν αλλάζει τη μικρότερη αυτονομία. 

Δεν το ξέρω το pcx όπως και πολλά ηλεκτρικα που έχουν έρθει γιατί πλέον δεν τα ψάχνω.

Ναι αν έχει abs είναι καλύτερο.

Με την κρατική επιδότηση 800 ευρώ είναι ποιο οικονομικό την οποία την παίρνουν όλοι. Πρίζα έχω στο σπίτι μου στο χώριο δεν υποχρεώνομαι. Και δεν κάνω περισσότερα χιλιόμετρα από όσα έχει.

Αν έκανα περισσότερα χιλιόμετρα θα έπαιρνα με μεγαλύτερη αυτονομία. Ο καθένας έχει την άποψη του και σεβαστή.

Οικονομία ΜΟΝΟ με το ηλεκτρικό έχεις.

Σε αυτό ότι και να πείτε ότι και να παρουσιασεται δεν αλλάζει κάτι. 

Δλδ εσύ παίρνεις το honda και πας Θεσσαλονίκη?? Αν το κάνεις αυτό οκ δεκτό. Δεν με ενδιαφέρει ο ανεφοδιασμός γιατί δεν έχω πρόβλημα σε αυτό όπως και κανένας γιατί η μπαταρία βγαίνει και την φορτιζεις οπότε θες όπως θες στο σπίτι στο γραφείο στον καφέ όσο περιμένεις όπου θες. Δεν είναι προβλημα ο ανεφοδιασμός οπότε μην το προβάλεις ως επιχείρημα. Ακόμα και ντελιβερι που έχουν εδώ έχουν δεύτερη μπαταρία γεμίζει με ταχυφορτιστη σε 2 ώρες όσο είναι έξω με άλλη μπαταρία και την αλλάζει στο 4ωρο αποτι μου έχει πει. Το έχει βγάλει 5 φορές το μηχανάκι. Άρα το ξαναλέω λύσεις υπάρχουν σε όλα. Αν ήμουν ταξιδιάρα ψυχή και να θέλω να πάω ταξίδια σε άλλο νομό θα έπαιρνα βενζινοκίνητο αλλά όπως είπα τόσες φορές για την χρήση που θέλω μόνο το ηλεκτρικό μου προσφέρει οικονομία. Και την χρήση που κάνω εγώ την κάνουν το 98-99% των χρηστών.

 

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Δεν το ξέρω το pcx όπως και πολλά ηλεκτρικα που έχουν έρθει γιατί πλέον δεν τα ψάχνω.

Ναι αν έχει abs είναι καλύτερο.

Με την κρατική επιδότηση 800 ευρώ είναι ποιο οικονομικό την οποία την παίρνουν όλοι. Πρίζα έχω στο σπίτι μου στο χώριο δεν υποχρεώνομαι. Και δεν κάνω περισσότερα χιλιόμετρα από όσα έχει.

Αν έκανα περισσότερα χιλιόμετρα θα έπαιρνα με μεγαλύτερη αυτονομία. Ο καθένας έχει την άποψη του και σεβαστή.

Οικονομία ΜΟΝΟ με το ηλεκτρικό έχεις.

Σε αυτό ότι και να πείτε ότι και να παρουσιασεται δεν αλλάζει κάτι. 

Δλδ εσύ παίρνεις το honda και πας Θεσσαλονίκη?? Αν το κάνεις αυτό οκ δεκτό. Δεν με ενδιαφέρει ο ανεφοδιασμός γιατί δεν έχω πρόβλημα σε αυτό όπως και κανένας γιατί η μπαταρία βγαίνει και την φορτιζεις οπότε θες όπως θες στο σπίτι στο γραφείο στον καφέ όσο περιμένεις όπου θες. Δεν είναι προβλημα ο ανεφοδιασμός οπότε μην το προβάλεις ως επιχείρημα. Ακόμα και ντελιβερι που έχουν εδώ έχουν δεύτερη μπαταρία γεμίζει με ταχυφορτιστη σε 2 ώρες όσο είναι έξω με άλλη μπαταρία και την αλλάζει στο 4ωρο αποτι μου έχει πει. Το έχει βγάλει 5 φορές το μηχανάκι. Άρα το ξαναλέω λύσεις υπάρχουν σε όλα. Αν ήμουν ταξιδιάρα ψυχή και να θέλω να πάω ταξίδια σε άλλο νομό θα έπαιρνα βενζινοκίνητο αλλά όπως είπα τόσες φορές για την χρήση που θέλω μόνο το ηλεκτρικό μου προσφέρει οικονομία. Και την χρήση που κάνω εγώ την κάνουν το 98-99% των χρηστών.

 

Δλδ ο ιδιοκτήτης.του φαστ φουντ που ήθελε 15 ευρώ την μέρα για κάθε μηχανάκι βενζίνη και με το ηλεκτρικό θέλει 2 ευρώ τη θα του πεις?? Όχι πάρε pcx γιατί έχει 3πλασια ιπποδύναμη που δεν έχει κιόλας.γιατι το ηλεκτρικό έχει όλη την δύναμη από το 0. Χεστηκα θα σου πει οικονομία θέλω για να επιζήσω. Και δεν σου αναφέρω πόσα πλήρωνε σε σέρβις κλπ που μου τα είπε όλα αναλυτικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vaggooss said:

Δεν το ξέρω το pcx όπως και πολλά ηλεκτρικα που έχουν έρθει γιατί πλέον δεν τα ψάχνω.

Ναι αν έχει abs είναι καλύτερο.

Με την κρατική επιδότηση 800 ευρώ είναι ποιο οικονομικό την οποία την παίρνουν όλοι. Πρίζα έχω στο σπίτι μου στο χώριο δεν υποχρεώνομαι. Και δεν κάνω περισσότερα χιλιόμετρα από όσα έχει.

Αν έκανα περισσότερα χιλιόμετρα θα έπαιρνα με μεγαλύτερη αυτονομία. Ο καθένας έχει την άποψη του και σεβαστή.

Οικονομία ΜΟΝΟ με το ηλεκτρικό έχεις.

Σε αυτό ότι και να πείτε ότι και να παρουσιασεται δεν αλλάζει κάτι. 

Δλδ εσύ παίρνεις το honda και πας Θεσσαλονίκη?? Αν το κάνεις αυτό οκ δεκτό. Δεν με ενδιαφέρει ο ανεφοδιασμός γιατί δεν έχω πρόβλημα σε αυτό όπως και κανένας γιατί η μπαταρία βγαίνει και την φορτιζεις οπότε θες όπως θες στο σπίτι στο γραφείο στον καφέ όσο περιμένεις όπου θες. Δεν είναι προβλημα ο ανεφοδιασμός οπότε μην το προβάλεις ως επιχείρημα. Ακόμα και ντελιβερι που έχουν εδώ έχουν δεύτερη μπαταρία γεμίζει με ταχυφορτιστη σε 2 ώρες όσο είναι έξω με άλλη μπαταρία και την αλλάζει στο 4ωρο αποτι μου έχει πει. Το έχει βγάλει 5 φορές το μηχανάκι. Άρα το ξαναλέω λύσεις υπάρχουν σε όλα. Αν ήμουν ταξιδιάρα ψυχή και να θέλω να πάω ταξίδια σε άλλο νομό θα έπαιρνα βενζινοκίνητο αλλά όπως είπα τόσες φορές για την χρήση που θέλω μόνο το ηλεκτρικό μου προσφέρει οικονομία. Και την χρήση που κάνω εγώ την κάνουν το 98-99% των χρηστών.

 

Δλδ ο ιδιοκτήτης.του φαστ φουντ που ήθελε 15 ευρώ την μέρα για κάθε μηχανάκι βενζίνη και με το ηλεκτρικό θέλει 2 ευρώ τη θα του πεις?? Όχι πάρε pcx γιατί έχει 3πλασια ιπποδύναμη που δεν έχει κιόλας.γιατι το ηλεκτρικό έχει όλη την δύναμη από το 0. Χεστηκα θα σου πει οικονομία θέλω για να επιζήσω. Και δεν σου αναφέρω πόσα πλήρωνε σε σέρβις κλπ που μου τα είπε όλα αναλυτικά.

 

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.

Δεν συζητάμε τι βοελύει εσένα. Έγραψες μια φράση η οποία ξεκάθαρα δεν ισχύει.

Τα ηλεκτρικά δεν είναι παντού καλύτερα από τα βενζινοκίνητα. Μπορείς να παραδεχθείς ότι έγραψες βλακεία ή μπορείς να κάνεις σαν κακομαθημένο 3χρονο και να ουρλιάζεις βάζοντας τα χέρια στα αυτιά. 

Περιμένω να μου πεις που ακριβώς συκοφαντώ.

Η επιδότηση δεν είναι κάτι μόνιμο και επίσης δεν είναι άμεση. Πάλι 4 χιλιάρικα θα χρειαστεί να δώσεις και κάποια στιγμή θα πάρεις κάποια πίσω.

Όμως, για σένα, μπορείς να αντικατάστησεις το PCX με ένα Symphony ST για το οποίο ισχύουν όλα τα πλεονεκτήματα και έχει 2800€.

Και φυσικά έχουν 3πλάσια ιπποδύναμη. Και προφανώς μετράει ο ανεφοδιασμός γιατί η 2η μπαταρία που θα έχεις μόνιμα φορτισμένη δεν είναι δωρεάν. Επίσης το ότι μπορείς να τη φορτίσεις όποτε θες δεν σημαίνει πως φορτίζει και άμεσα. Κάθε άσχετος μπορεί να το καταλάβει αυτό. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, NickTG είπε

 

Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα.

Δεν συζητάμε τι βοελύει εσένα. Έγραψες μια φράση η οποία ξεκάθαρα δεν ισχύει.

Τα ηλεκτρικά δεν είναι παντού καλύτερα από τα βενζινοκίνητα. Μπορείς να παραδεχθείς ότι έγραψες βλακεία ή μπορείς να κάνεις σαν κακομαθημένο 3χρονο και να ουρλιάζεις βάζοντας τα χέρια στα αυτιά. 

Περιμένω να μου πεις που ακριβώς συκοφαντώ.

Η επιδότηση δεν είναι κάτι μόνιμο και επίσης δεν είναι άμεση. Πάλι 4 χιλιάρικα θα χρειαστεί να δώσεις και κάποια στιγμή θα πάρεις κάποια πίσω.

Όμως, για σένα, μπορείς να αντικατάστησεις το PCX με ένα Symphony ST για το οποίο ισχύουν όλα τα πλεονεκτήματα και έχει 2800€.

Και φυσικά έχουν 3πλάσια ιπποδύναμη. Και προφανώς μετράει ο ανεφοδιασμός γιατί η 2η μπαταρία που θα έχεις μόνιμα φορτισμένη δεν είναι δωρεάν. Επίσης το ότι μπορείς να τη φορτίσεις όποτε θες δεν σημαίνει πως φορτίζει και άμεσα. Κάθε άσχετος μπορεί να το καταλάβει αυτό. 

 

Εσύ έγραψες ότι είναι χειρότερο και από το φθηνότερο 50cc άρα τη είναι αυτό?? Εφόσον δεν ισχύει είναι συκοφαντία.

Ανέφερα ότι όποιος θέλει για άλλη χρήση να πάρει βενζινοκίνητο για αστική χρήση ναι είναι καλύτερο. Να στο ξαναπώ?? Ναι είναι καλύτερο. Ναι για αστική χρήση είναι παντού καλύτερο. Οι ανάγκες που μπορεί να παρουσιάσει ο καθένας είναι διαφορετικές. Η επιδότηση ισχύει ακόμα άρα αυτήν είναι τι να κάνουμε. Πάρε ένα 50 cc με 1200 ευρώ για να πεις ότι είναι ποιο φθηνό το κόστος αγοράς. Δεν πιάνει πουθενά στα υπόλοιπα όμως τη να κάνουμε. Έχεις αραδιασει 200 μάρκες για να περάσεις το δικό σου με το ζόρι.

Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης φίλε όσον αφορά την οικονομία χτυπά τον ποπό σου κάτω δεν θα το βρεις.

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εσύ έγραψες ότι είναι χειρότερο και από το φθηνότερο 50cc άρα τη είναι αυτό?? Εφόσον δεν ισχύει είναι συκοφαντία.

Ανέφερα ότι όποιος θέλει για άλλη χρήση να πάρει βενζινοκίνητο για αστική χρήση ναι είναι καλύτερο. Να στο ξαναπώ?? Ναι είναι καλύτερο. Ναι για αστική χρήση είναι παντού καλύτερο. Οι ανάγκες που μπορεί να παρουσιάσει ο καθένας είναι διαφορετικές. Η επιδότηση ισχύει ακόμα άρα αυτήν είναι τι να κάνουμε. Πάρε ένα 50 cc με 1200 ευρώ για να πεις ότι είναι ποιο φθηνό το κόστος αγοράς. Δεν πιάνει πουθενά στα υπόλοιπα όμως τη να κάνουμε. Έχεις αραδιασει 200 μάρκες για να περάσεις το δικό σου με το ζόρι.

Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης φίλε όσον αφορά την οικονομία χτυπά τον ποπό σου κάτω δεν θα το βρεις.

4.000 μείον 800 κάνει 3,200.

Αν δώσεις και το βενζινοκίνητο πάει 2.800.  Τι να συζητάμε και γιατί εθελοτυφλεις. Εσύ και κάνα 2 ακόμη κάνετε όπως έκαναν παλιά όταν ήρθαν τα αυτοκίνητα και προσπαθούσαν να πουν ότι τα γαϊδούρια είναι καλύτερα. Ανοίξτε το μυαλό σας δεν είναι κακο να προχωράμε.

Δυστυχώς σαν λαός εκσυχρονιζομαστε πάντα τελευταίοι. Αλλά το κακό δεν είναι αυτό αλλά ότι προσπαθείτε να κρατήσετε και άλλους πίσω. Κράτησε το βενζινοκίνητο σου φίλε και πλήρωνε βενζίνες δημοκρατία έχουμε.

7 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εσύ έγραψες ότι είναι χειρότερο και από το φθηνότερο 50cc άρα τη είναι αυτό?? Εφόσον δεν ισχύει είναι συκοφαντία.

Ανέφερα ότι όποιος θέλει για άλλη χρήση να πάρει βενζινοκίνητο για αστική χρήση ναι είναι καλύτερο. Να στο ξαναπώ?? Ναι είναι καλύτερο. Ναι για αστική χρήση είναι παντού καλύτερο. Οι ανάγκες που μπορεί να παρουσιάσει ο καθένας είναι διαφορετικές. Η επιδότηση ισχύει ακόμα άρα αυτήν είναι τι να κάνουμε. Πάρε ένα 50 cc με 1200 ευρώ για να πεις ότι είναι ποιο φθηνό το κόστος αγοράς. Δεν πιάνει πουθενά στα υπόλοιπα όμως τη να κάνουμε. Έχεις αραδιασει 200 μάρκες για να περάσεις το δικό σου με το ζόρι.

Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης φίλε όσον αφορά την οικονομία χτυπά τον ποπό σου κάτω δεν θα το βρεις.

4.000 μείον 800 κάνει 3,200.

Αν δώσεις και το βενζινοκίνητο πάει 2.800.  Τι να συζητάμε και γιατί εθελοτυφλεις. Εσύ και κάνα 2 ακόμη κάνετε όπως έκαναν παλιά όταν ήρθαν τα αυτοκίνητα και προσπαθούσαν να πουν ότι τα γαϊδούρια είναι καλύτερα. Ανοίξτε το μυαλό σας δεν είναι κακο να προχωράμε.

Δυστυχώς σαν λαός εκσυχρονιζομαστε πάντα τελευταίοι. Αλλά το κακό δεν είναι αυτό αλλά ότι προσπαθείτε να κρατήσετε και άλλους πίσω. Κράτησε το βενζινοκίνητο σου φίλε και πλήρωνε βενζίνες δημοκρατία έχουμε.

Σίγουρα όταν βάζανε κεραίες κινητής θα έλεγες τα ίδια αλλά βλέπω τώρα το διαδίκτυο το πας γονα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, vaggooss said:

Εσύ έγραψες ότι είναι χειρότερο και από το φθηνότερο 50cc άρα τη είναι αυτό?? Εφόσον δεν ισχύει είναι συκοφαντία.

Ανέφερα ότι όποιος θέλει για άλλη χρήση να πάρει βενζινοκίνητο για αστική χρήση ναι είναι καλύτερο. Να στο ξαναπώ?? Ναι είναι καλύτερο. Ναι για αστική χρήση είναι παντού καλύτερο. Οι ανάγκες που μπορεί να παρουσιάσει ο καθένας είναι διαφορετικές. Η επιδότηση ισχύει ακόμα άρα αυτήν είναι τι να κάνουμε. Πάρε ένα 50 cc με 1200 ευρώ για να πεις ότι είναι ποιο φθηνό το κόστος αγοράς. Δεν πιάνει πουθενά στα υπόλοιπα όμως τη να κάνουμε. Έχεις αραδιασει 200 μάρκες για να περάσεις το δικό σου με το ζόρι.

Δεν υπάρχει κανένα μέτρο σύγκρισης φίλε όσον αφορά την οικονομία χτυπά τον ποπό σου κάτω δεν θα το βρεις.

Που ακριβώς ανέφερα για 50cc? Για κάνε το quote. 

Δεν έγραψες για αστική χρήση, που ακόμα και εκεί δεν είναι παντού καλύτερα. Έγραψες αυτό:

 

On 08/01/2023 at 13:03, vaggooss said:

Την σήμερον ημέρα που μιλάμε δεν υπερτερούν σε τίποτα τα βενζινοκίνητα.

Το οποίο είναι απλά βλακεία. 

Ούτε για οικονομία αποκλειστικά έγραψες ούτε τίποτα. 

Τώρα αν δεν ξέρεις τι έγραψες ή κάνεις πως το ξέχασες είναι άλλο θέμα. 

Οι 200 μάρκες είναι η Honda και η SYM? :lol:

Πάλι για 50cc βλέπω γράφεις. Διαβάζεις τι γράφουν οι άλλοι ή απλά απαντάς σε αυτά που νομίζεις και σε αυτά που θα ήθελες? 

16 minutes ago, vaggooss said:

4.000 μείον 800 κάνει 3,200.

Αν δώσεις και το βενζινοκίνητο πάει 2.800.  Τι να συζητάμε και γιατί εθελοτυφλεις. Εσύ και κάνα 2 ακόμη κάνετε όπως έκαναν παλιά όταν ήρθαν τα αυτοκίνητα και προσπαθούσαν να πουν ότι τα γαϊδούρια είναι καλύτερα. Ανοίξτε το μυαλό σας δεν είναι κακο να προχωράμε.

Τώρα βρήκαμε βλέπω και ένα παλιό που θα το δώσουμε για μεγαλύτερη έκπτωση. Μάλιστα. :lol:

Τρελή εξέλιξη η χειρότερη αυτονομία, οι χειρότερες επιδόσεις, τα χειρότερα φρένα, ο καθόλου χώρος. 

Περιμένεις και ένα 2ωρο αν σου τελειώσει η μπαταρία και όλα καλά. 

Αλλά ναι, φορτίζεις στην καφετέρια. Γιατί άλλη όρεξη δεν είχε ο ιδιόκτητης από το να του φας και ένα ευρώ ρεύμα όσο πίνεις τον καφέ που πλήρωσες 2€.

18 minutes ago, vaggooss said:

Σίγουρα όταν βάζανε κεραίες κινητής θα έλεγες τα ίδια αλλά βλέπω τώρα το διαδίκτυο το πας γονα.

Στα συμπεράσματα βλέπω είσαι όσο καλός και στα μηχανάκια. Δεν το έχεις με τίποτα από τα 2.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, NickTG είπε

Που ακριβώς ανέφερα για 50cc? Για κάνε το quote. 

Δεν έγραψες για αστική χρήση, που ακόμα και εκεί δεν είναι παντού καλύτερα. Έγραψες αυτό:

 

Το οποίο είναι απλά βλακεία. 

Ούτε για οικονομία αποκλειστικά έγραψες ούτε τίποτα. 

Τώρα αν δεν ξέρεις τι έγραψες ή κάνεις πως το ξέχασες είναι άλλο θέμα. 

Οι 200 μάρκες είναι η Honda και η SYM? :lol:

Πάλι για 50cc βλέπω γράφεις. Διαβάζεις τι γράφουν οι άλλοι ή απλά απαντάς σε αυτά που νομίζεις και σε αυτά που θα ήθελες? 

Τώρα βρήκαμε βλέπω και ένα παλιό που θα το δώσουμε για μεγαλύτερη έκπτωση. Μάλιστα. :lol:

Τρελή εξέλιξη η χειρότερη αυτονομία, οι χειρότερες επιδόσεις, τα χειρότερα φρένα, ο καθόλου χώρος. 

Περιμένεις και ένα 2ωρο αν σου τελειώσει η μπαταρία και όλα καλά. 

Αλλά ναι, φορτίζεις στην καφετέρια. Γιατί άλλη όρεξη δεν είχε ο ιδιόκτητης από το να του φας και ένα ευρώ ρεύμα όσο πίνεις τον καφέ που πλήρωσες 2€.

Στα συμπεράσματα βλέπω είσαι όσο καλός και στα μηχανάκια. Δεν το έχεις με τίποτα από τα 2.

Το ότι δεν διατύπωσα πλήρως το σκεπτικό μου που είναι καλύτερο δεν αλλάζει κάτι. Την άλλη φορά θα το διατυπώνω επακριβώς γιατί όπως βλέπεις σε όλα τα σχόλια μου αναφέρω για αστική χρήση. Ναι εκεί είναι ΧΙΛΙΕΣ Φορές καλύτερα και για ντελιβερι ακόμη.

Εσύ ψάχνεις να βρεις να κάνεις την τρίχα τριχιά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, vaggooss said:

Το ότι δεν διατύπωσα πλήρως το σκεπτικό μου που είναι καλύτερο δεν αλλάζει κάτι. Την άλλη φορά θα το διατυπώνω επακριβώς γιατί όπως βλέπεις σε όλα τα σχόλια μου αναφέρω για αστική χρήση. Ναι εκεί είναι ΧΙΛΙΕΣ Φορές καλύτερα και για ντελιβερι ακόμη.

Εσύ ψάχνεις να βρεις να κάνεις την τρίχα τριχιά. 

Εγώ πάλι βλέπω να αναφέρεις για βόλτες στο χωριό 70 χιλιόμετρα. Δεν φαίνεται για αστική χρήση. 

Αν λοιπόν ήθελες να γράψεις κάτι άλλο ας το έκανες. 

Περιμένω ακόμα να μου πεις που αναφέρω για 50αρια και που συκοφαντω. Αλλιώς μια αναγνώριση του λάθους σου είναι το λιγότερο. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Όσες κιλόβατωρες λέει ο κατασκευαστής τόσες καίει.Δλδ αν του λέει για 24ah μπαταρία θα θες 2 κιλοβατώρες να γεμίσει τόσες θέλει.

Το έχω μετρήσει με μετρητή. Αυτό που αλλάζει είναι πόσα χιλιόμετρα θα βγάλεις. Δλδ αν θα πας τελική κρύο κλπ.

Κάτσε γιατί τα έχεις μπερδέψει, άλλο πράγμα το πόσο καταναλώνει (καίει), και άλλο το πόση ενέργεια χρειάζεται για να γεμίσει μια άδεια μπαταρία. Το πόσο καταναλώνει είναι πόση ενέργεια παίρνει από την πρίζα για να διανύσει μια ορισμένη απόσταση, και αυτό μετριέται ως κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα, όπως ακριβώς και στα βενζινοκίνητα μετριέται ως λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μόνο έτσι μπορεί να υπολογίσει κάποιος το κόστος μετακίνησης.

Λες πως έχεις μετρήσει με μετρητή αλλά δεν μας λες ούτε πόση ενέργεια μέτρησες, ούτε πόσα χιλιόμετρα διένυσες με αυτή την ενέργεια, δεν βοηθάει σε κάτι αυτό.

Όσο αφορά την κατανάλωση το μόνο κάπως χρήσιμο που έγραψες είναι η αυτονομία των 50 χλμ, με έναν εντελώς μπακαλίστικο λογαριασμό μια και δεν θα λάβω υπόψιν τις απώλειες εφόσον η μπαταρία είναι 2,7 KWh (60v - 45Ah) χρειάζονται τουλάχιστον 5,4 KWh ή 1,25€ για κάθε 100 χλμ, που όπως έγραψες και εσύ μπορεί να ανέβει αν το πατάς. Καμία σχέση με το 1€/300km που είδα στο site κάποιου πωλητή του συκεκριμένου σκούτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εγώ πάλι βλέπω να αναφέρεις για βόλτες στο χωριό 70 χιλιόμετρα. Δεν φαίνεται για αστική χρήση. 

Αν λοιπόν ήθελες να γράψεις κάτι άλλο ας το έκανες. 

Περιμένω ακόμα να μου πεις που αναφέρω για 50αρια και που συκοφαντω. Αλλιώς μια αναγνώριση του λάθους σου είναι το λιγότερο. 

 

Δεν είναι καθημερινό αυτό για το χωριό.

Δεν πρόκειται να ψάξω όλα τα σχόλια.

Αν θες βρες το κάτι έλεγες ότι είναι ποιο μάπα και από τα 50αρια.

Αν είναι λάθος θα το αναγνωρίσω εννοείται.

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτσε γιατί τα έχεις μπερδέψει, άλλο πράγμα το πόσο καταναλώνει (καίει), και άλλο το πόση ενέργεια χρειάζεται για να γεμίσει μια άδεια μπαταρία. Το πόσο καταναλώνει είναι πόση ενέργεια παίρνει από την πρίζα για να διανύσει μια ορισμένη απόσταση, και αυτό μετριέται ως κιλοβατώρες ανά 100 χιλιόμετρα, όπως ακριβώς και στα βενζινοκίνητα μετριέται ως λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μόνο έτσι μπορεί να υπολογίσει κάποιος το κόστος μετακίνησης.

Λες πως έχεις μετρήσει με μετρητή αλλά δεν μας λες ούτε πόση ενέργεια μέτρησες, ούτε πόσα χιλιόμετρα διένυσες με αυτή την ενέργεια, δεν βοηθάει σε κάτι αυτό.

Όσο αφορά την κατανάλωση το μόνο κάπως χρήσιμο που έγραψες είναι η αυτονομία των 50 χλμ, με έναν εντελώς μπακαλίστικο λογαριασμό μια και δεν θα λάβω υπόψιν τις απώλειες εφόσον η μπαταρία είναι 2,7 KWh (60v - 45Ah) χρειάζονται τουλάχιστον 5,4 KWh ή 1,25€ για κάθε 100 χλμ, που όπως έγραψες και εσύ μπορεί να ανέβει αν το πατάς. Καμία σχέση με το 1€/300km που είδα στο site κάποιου πωλητή του συκεκριμένου σκούτερ.

1 ευρώ είναι για τα ποδήλατα το οποίο και εγώ δεν το πιστεύω.

Ο μετρητής που έχω μετράει πόσες κιλοβατώρες πέρασαν. Εννοείται πως καίει και ο φορτιστής άρα στην μπαταρία μπαίνουν λιγότερες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...