Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Ηλεκτρικού Μότο με Βενζινοκίνητο


mader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, Joshua21 είπε

Τις αοριστίες όχι μόνο εγώ, κανένας δεν τις καταλαβαίνει. Ακόμα και το ισχυρότερο niu (MQi GT EVO) είναι πιο αργό και 3 φορές ακριβότερο από το πιο αδύναμα daytona (πχ miro 125), και αν συγκρίνεις κάποια με την ίδια τιμή η διαφορά στις επιδόσεις είναι χαώδης υπέρ του βενζινοκίνητου.

Επίσης το θέμα δεν είναι να αποδείξεις κάτι ειδικά σε μένα, το θέμα είναι να τεκμηριώσεις τον κυριολεκτικά εξωφρενικό ισχυρισμό που έκανες δημοσίως εδώ στο φόρουμ, δλδ ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα στα πάντα.

Αλλά τι να λέμε τώρα, εσύ νομίζεις πως με τα φωτοβολταϊκά που θα βάλεις θα έχεις δωρεάν ρεύμα, λες και δεν θα τα πληρώσεις... Μακροπρόθεσμα δλδ μετά από πολλά χρόνια θα έχεις κάποιο κέρδος και μόνο αν είναι net metering, άσε που το κέρδος αυτό δεν έχει σχέση με το σκούτερ σου, θα το έχεις ανεξάρτητα αν το σκούτερ είναι ηλεκτρικό η βενζινοκίνητο.

Ήμουν ξεκάθαρος αν δεις λέω για αστική χρήση. Αν θες να κάνεις ταξίδι θα πάρεις βενζινοκίνητο. Το ότι είσαι κατά εσύ και τα παρουσιάζεις όλα αρνητικά δεν σημαίνει ότι έτσι είναι. Και είμαι σίγουρος δεν έχεις οδηγήσει καν ηλεκτρικό σκούτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τη segway ειναι απο τις κορυφαίες και απο τις πρωτες που διέθεταν ηλεκτρικα οχηματα παγκοσμίως

δεν ξερω εαν μου ετυχε "μαπα" παντως εχω ακουσει περιπου τα ιδια και απο αλλους μετα απο 1 χρονο χρησης.
βεβαια οχι σε segway αλλα σε παρόμοια κατηγορία των 4.000 €

ολοι λενε οτι μετα απο 1 χρονο καθημερινης χρησης παρουσιάζονται προληματα.
 

και φαντασου εγω εκανα περιπου 60 χλμ καθε μερα και το φόρτιζα 2 φορες τη μερα για να αντεξει

τελος ηταν με μπαταρια υψηλών επιδόσεων λιθιου ( LifePo4 κατι τετοιο εαν θυμαμαι καλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Ανέφερε κανένας άλλος μετρήσεις και εγώ είμαι ο μοναδικός που δεν τα ξέρω??? 

Όχι. Γι' αυτό είπα στο 1ο post μου να μπουν και χαρακτηριστικά ισχύος, γιατί μόνο έτσι θα 'ναι πλήρης η σύγκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Από αυτό και μόνο φαίνεται ότι δεν ξέρεις και πολλά από ηλεκτρικά σκούτερ.

Έχω οικογένεια και παιδιά φίλε δεν κάθομαι να βλέπω ποιες μάρκες έχουν έρθει και δεν έχω και τον χρόνο. Απάντησα όσον αφορά την χρήση καιρό έχετε πάει σε χίλια δυο άλλα σημεία. Ο άλλος πριν μου ανέφερε ότι όλα μετρίου ται σε kw και nm. Ναι έτσι μετρίουνται αλλά είπαμε μην φέρουμε αστροφυσικό να μας κάνει ανάλυση.

2 λεπτά πριν, Haldol είπε

Όχι. Γι' αυτό είπα στο 1ο post μου να μπουν και χαρακτηριστικά ισχύος, γιατί μόνο έτσι θα 'ναι πλήρης η σύγκριση.

Δεκτό αλλά μιλαμε αόριστα γιατί άλλος συγκρίνει ένα 125cc άλλος 200cc και πάει λέγοντας. άλλος οδηγεί επιθετικά άλλος συνετα. Μια μέση εικόνα παρουσιάζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vaggooss είπε

Ο άλλος πριν μου ανέφερε ότι όλα μετρίου ται σε kw και nm. Ναι έτσι μετρίουνται αλλά είπαμε μην φέρουμε αστροφυσικό να μας κάνει ανάλυση.

Οπότε όταν θες να διαλέξεις ανάμεσα σε 2 μοτό, πως θα ξέρεις ποιο είναι πιο δυνατό, αφού δε θες να ξέρεις τις αστρικές μονάδες μέτρησης; Θα πεις στον αντιπρόσωπο να τα στήσετε στο δρόμο έξω απ' το μαγαζί;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mader είπε

Τη segway ειναι απο τις κορυφαίες και απο τις πρωτες που διέθεταν ηλεκτρικα οχηματα παγκοσμίως

δεν ξερω εαν μου ετυχε "μαπα" παντως εχω ακουσει περιπου τα ιδια και απο αλλους μετα απο 1 χρονο χρησης.
βεβαια οχι σε segway αλλα σε παρόμοια κατηγορία των 4.000 €

ολοι λενε οτι μετα απο 1 χρονο καθημερινης χρησης παρουσιάζονται προληματα.
 

και φαντασου εγω εκανα περιπου 60 χλμ καθε μερα και το φόρτιζα 2 φορες τη μερα για να αντεξει

τελος ηταν με μπαταρια υψηλών επιδόσεων λιθιου ( LifePo4 κατι τετοιο εαν θυμαμαι καλα)

Ναι έπεσες σε ελλατωματικο δεν δικαιολογείται αυτό.

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Οπότε όταν θες να διαλέξεις ανάμεσα σε 2 μοτό, πως θα ξέρεις ποιο είναι πιο δυνατό, αφού δε θες να ξέρεις τις αστρικές μονάδες μέτρησης; Θα πεις στον αντιπρόσωπο να τα στήσετε στο δρόμο έξω απ' το μαγαζί;

 

Ανέφερα για κόστος χρήσης παιδιά.

Και οδηγική συμπεριφορά που έτυχε στον δρόμο.

Μην βγάζουμε από την μύγα ξιγκι έλεος 

1 λεπτό πριν, vaggooss είπε

Ναι έπεσες σε ελλατωματικο δεν δικαιολογείται αυτό.

Ανέφερα για κόστος χρήσης παιδιά.

Και οδηγική συμπεριφορά που έτυχε στον δρόμο.

Μην βγάζουμε από την μύγα ξιγκι έλεος 

Όχι ποτέ δεν ασχολήθηκα με αυτά.

Μου άρεσε το chaly μικρός το αγόρασα 

Μετά το typhoon το αγόρασα.

Καθαρό για motocross αγόρασα αυτό που μπορούσα οικονομικά.

Μετά sym γιατί αυτό μπορούσα και όχι το beverly που μου άρεσε γιατί ήταν διπλάσια τιμή. Όχι ποτέ δεν κοίταξα kilowat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vaggooss είπε

Ήμουν ξεκάθαρος αν δεις λέω για αστική χρήση. Αν θες να κάνεις ταξίδι θα πάρεις βενζινοκίνητο. Το ότι είσαι κατά εσύ και τα παρουσιάζεις όλα αρνητικά δεν σημαίνει ότι έτσι είναι. Και είμαι σίγουρος δεν έχεις οδηγήσει καν ηλεκτρικό σκούτερ.

Επική κωλοτούμπα, τύφλα να χει ο μπουμπούκος! Τα περί αστικής χρήσης τα έγραψες αφού πρώτα ισχυρίστηκες ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα από τα βενζινοκίνητα στα πάντα.

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Έχω οικογένεια και παιδιά φίλε δεν κάθομαι να βλέπω ποιες μάρκες έχουν έρθει και δεν έχω και τον χρόνο. Απάντησα όσον αφορά την χρήση καιρό έχετε πάει σε χίλια δυο άλλα σημεία. Ο άλλος πριν μου ανέφερε ότι όλα μετρίου ται σε kw και nm. Ναι έτσι μετρίουνται αλλά είπαμε μην φέρουμε αστροφυσικό να μας κάνει ανάλυση.

Ο λόγος που δεν ασχολείσαι να μαθαίνεις δεν κάνει καμία διαφορά, σημασία έχει ότι δεν ξέρεις και πολλά. 

Επίσης δεν χρειάζεται αστροφυσικός για να διαπιστώσει κάποιος ότι το δικό σου με 4000w (που σε πατάνε κάτω άλλα με μόλις 3.000w 😂 ) είναι πολλές φορές πιο αδύναμο από τα τυπικά βενζινοκίνητα σκούτερ που αποδίδουν περίπου 10KW.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντα σε συνθήκες ντελίβερυ....

Modenas Kriss II 110cc  3.2lt/100khm

Kawasaki Kaze-r 110cc 3.5lt/100khm

Honda wave 110cc 2.1lt/100khm

Sym Symphony S 125 Carburator 5.2lt/100khm

Yamaha Xmax 250 07 Inj 5.5lt/100khm

Honda Astrea Grand/Supra 100cc 1.8lt/100khm

Εκτος διανομής....

Sym Wolf 250 SB Ni 3.12lt/100khm

Honda Integra S 750 3.2lt/100khm με ήρεμη όμως οδήγηση

Suzuki Bandt 400/400V ούτε θες να ξέρεις κατανάλωση ειδικά αν φοράει τα mikuni.....

 

Αυτά είναι μερικά απο τα μηχανάκια που έχουν περάσει από τα χέρια μου και έχω τις καταναλώσεις τους....Πραγματικές και όχι περιοδικών ή των εταιριών.Σε πραγματικές συνθήκες χειμώνα καλοκαίρι με την κίνηση του δρόμου κτλπ κτλπ.Όποιος θέλει το πιστεύει...οι υπόλοιποι...δεν με απασχολεί...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Επική κωλοτούμπα, τύφλα να χει ο μπουμπούκος! Τα περί αστικής χρήσης τα έγραψες αφού πρώτα ισχυρίστηκες ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα από τα βενζινοκίνητα στα πάντα.

Ο λόγος που δεν ασχολείσαι να μαθαίνεις δεν κάνει καμία διαφορά, σημασία έχει ότι δεν ξέρεις και πολλά. 

Επίσης δεν χρειάζεται αστροφυσικός για να διαπιστώσει κάποιος ότι το δικό σου με 4000w (που σε πατάνε κάτω άλλα με μόλις 3.000w 😂 ) είναι πολλές φορές πιο αδύναμο από τα τυπικά βενζινοκίνητα σκούτερ που αποδίδουν περίπου 10KW.

3 λαλούν και 2 χορεύουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mader είπε

εχω το SegWay E125 το αγόρασα 4500€ σε blackFriday 2021 απο Γνωστο μαγαζι στην Αθηνα και έκλαψα τα λεφτα μου ενα χρονο αργότερα

πρώτα απ' ολα, δεν πιάνει τα 100 km/h που λεει ουτε σε κατηφόρα!!!

δε βρήκα χαρακτηριστικά του e125 μόνο e125s

αλλά το "γνωστό" μαγαζί δεν σου το έδωσε για βόλτα να δεις τι παίζει ? και εσύ το πήρες τυλίξτε μου ένα για το σπίτι ?

7 ώρες πριν, mader είπε

Δευτερον, απο την αρχη με μια φορτιση εκανα μονο 30-40 km/h αλλα δεν το ελαβα αυτο πολυ υπόψιν μου, για να πουμε την αληθεια,
το σπιτι μου εχει περιπου 3 km μετριο ανηφορικό δρομο.

δια 3 πάντα της διαφημιζόμενης , λιγότερο με τα κρύα

7 ώρες πριν, mader είπε

Τελος, περσι τον Αυγουστο με "αφησε" στη μεση του δρομου και στην εγγυηση μου ειπαν οτι "ενεργοποιήθηκε λεει μια δικλίδα ασφαλείας" για να μην καει ο εγκεφαλος και χαλασε η μπαταρια απο τη ζεστη και φυσικα
δεν το καλύπτει γιατι ειναι "αναλώσιμο υλικο" 1000 ευρω η νεα μπαταρια.

Ξεκλείδωσες τίποτες ? 😁 (9/10 το κάνουν)

βρες για επισκευή , σίγουρα παίζουν μαγαζιά , δυστυχώς πολλοί είναι άσχετοι παίζει η μπαταρία να είναι οκ και να κάηκε το controller .

Γενικά πάνω απο 1500άρι δεν αξίζει να δώσεις , σίγουρα σε αυτές τις τιμές θα είναι με μολύβδου , μετά τις πετάς και βάζεις λιθίου , χρήσιμο μόνο για όσους δε θέλουν βενζινόλαδα και σέρβις και κάνουν 10-15χλμ την ημέρα και χαλαρά σαν μοτοποδήλατο ,  αλλιώς τζίνα

Η ηλεκτροκίνηση προς το παρών συμφέρει για ποδήλατο , εκεί κάνεις και μια απόσβεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, vaggooss said:

1) niu τόσο έχει.

Στα 4 χιλιάρικα βλέπω έχει αυτό:

https://niu-athens.gr/shop/mqi-series/mqigt/mqi-gt-black/

Σε σχέση με ένα φθηνότερο βενζινοκίνητο έχει χειρότερη αυτονομία, χειρότερες επιδόσεις, χειρότερο χρόνο ανεφοδιασμού.

Δεν έχει ABS ενώ έχω και την αίσθηση πως δεν έχει ιδιαίτερο χώρο κάτω από τη σέλα αν και ίσως κάνω λάθος σε αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, NickTG είπε

Στα 4 χιλιάρικα βλέπω έχει αυτό:

https://niu-athens.gr/shop/mqi-series/mqigt/mqi-gt-black/

Αστείο, πραγματικά.

Πριν έγραψα ως υπερβολή ότι έχουν μοτέρ από blender, αλλά ... εν τέλει δεν ήταν λάθος. :D

Για να κάνουμε μία υποτυπώδη σύγκριση, το Medley S 125 έχει μοτέρ 11 kW. Και μεγαλύτερα λάστιχα. Και ABS. Και ρέστα 400 ευρώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, Haldol said:

Αστείο, πραγματικά.

Πριν έγραψα ως υπερβολή ότι έχουν μοτέρ από blender, αλλά ... εν τέλει δεν ήταν λάθος. :D

Για να κάνουμε μία υποτυπώδη σύγκριση, το Medley S 125 έχει μοτέρ 11 kW. Και μεγαλύτερα λάστιχα. Και ABS. Και ρέστα 400 ευρώ.

Και εννοείται πως η αυτονομία δεν είναι με τη τελική ταχύτητα, γιατί υπάρχει κόσμος που το ξεχνάει. 

Αν το θες μόνο για τριγύρω καλό είναι. Αλλά καλύτερα παντού από βενζινοκινητα δεν είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NickTG είπε

Στα 4 χιλιάρικα βλέπω έχει αυτό:

https://niu-athens.gr/shop/mqi-series/mqigt/mqi-gt-black/

Σε σχέση με ένα φθηνότερο βενζινοκίνητο έχει χειρότερη αυτονομία, χειρότερες επιδόσεις, χειρότερο χρόνο ανεφοδιασμού.

Δεν έχει ABS ενώ έχω και την αίσθηση πως δεν έχει ιδιαίτερο χώρο κάτω από τη σέλα αν και ίσως κάνω λάθος σε αυτό. 

Να δώσεις 4κ για να πάρεις όχημα που έχει τελική 70χμ/ω και αυτονομία 70-90χμ. Που για να πιάσεις αυτή την αυτονομία πρέπει να πηγαίνεις με 50 και ίσως πολλά λέω. Και το κερασάκι στην τουρτα, να θες 4 ώρες για να το φορτίσεις.

Και πουλάει τώρα αυτό ε;

Πέρα από την πλάκα, αν σου περισσεύουν και θες να πετάγεσαι μέχρι το περίπτερο μια χαρά είναι. Με λίγη τύχη ίσως σε βγάλει και μέχρι το φούρνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...