Προς το περιεχόμενο

Σύγκριση Ηλεκτρικού Μότο με Βενζινοκίνητο


mader

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 13/7/2022 στις 8:53 ΠΜ, mader είπε

Βασικά δεν συμφέρει. κατα τη γνωμη μου, εχουν εκμεταλλευτεί το γεγονός στο οτι "δεν καίει βενζίνη, ειναι τσαμπέ μετακίνηση" και κοροϊδεύουν τον κοσμο.

Έχεις ηλεκτρικό σκούτερ?

Στις 13/7/2022 στις 8:53 ΠΜ, mader είπε

Βασικά δεν συμφέρει. κατα τη γνωμη μου, εχουν εκμεταλλευτεί το γεγονός στο οτι "δεν καίει βενζίνη, ειναι τσαμπέ μετακίνηση" και κοροϊδεύουν τον κοσμο.

Γιατί εγώ που έχω σου λέω ότι ναι είναι τσάμπα μετακίνηση.

Στις 13/7/2022 στις 2:14 ΜΜ, highpriest είπε

Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τα ηλεκτρικά, μιας και βενζινοκίνητος, νομίζω πως η σύγκριση σου είναι αρκετά "στημένη". Φαίνεται ας το πω ευγενικά η προτίμηση σου στα βενζινοκίνητα.😄 (Φιλικά το λέω, μην στραβώσεις)

Με 2000 ευρώ παίρνεις κατα κύριο λόγο Κινέζικο παπάκι τέτοιων κυβικών, στο κάτω άκρο της τιμής. Αντίθετα το κάτω άκρο της τιμής των ηλεκτρικών είναι επίσης εκει γύρω στα 2000 ευρώ και όχι στα 3500. Ομοίως και η ταχύτητα. Ενα ηλεκτρικό των 3500 ευρω συνηθως 100αρίζει σχεδόν και αυτό. Γύρω στα 50-60χλμ βγάζουν τα φτηνά ηλεκτρικά.

Επίσης η μπαταρία, όταν χαλάσει ανακατασκευάζεται και πιθανόν με καλύτερα στοιχεία (samsung/LG/Panasonic), με κόστος ούτε 1/3 απο αυτό που γράφεις. Το ξέρω, επειδή το έχω κάνει για φίλο. Επίσης τα ηλεκτρικά δεν εμφανίζουν τόσο μεγάλη ευαισθησία στην υγρασία, όση νομίζεις. Ολα είναι μονωμένα.

Το κόστος φρένων και λάστιχων είναι ακριβώς ίδιο όσο μιας μηχανής στην κατηγορία τους και όχι διπλάσιο. Τα συστήματα είναι κοινά και στους δύο τύπους.

Επίσης μιας κάτοχος βενζινοκίνητου παπιού, ποτέ δεν είδα αυτονομία 250 χλμ που γράφεις με το 125άρι μου. Αντε 120χλμ...130χλμ βαριά με ένα ντεπόζιτο.

 

Τα ηλεκτρικά έχουν τρία βασικά προβλήματα για την ώρα.

-Μικρή αυτονομία

-Χαμηλή ποιότητα κατασκευής

-Ελάχιστα σημεία σέρβις

 

οπότε σε συγκρίσεις σήμερα (και ακόμη και με την τιμή της βενζίνης ψηλά) , πάντα θα χάνουν απο τα βενζινοκίνητα. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο δραματικά όσο τα γράφεις, κι ούτε και τα κόστη

 

Την σήμερον ημέρα που μιλάμε δεν υπερτερούν σε τίποτα τα βενζινοκίνητα.

Πριν 2 και κάτι χρόνια ναι υπήρχε θέμα ποιότητας όντως στα ηλεκτρικά σκούτερ αλλά όσον αφορά τ α πλαστικά μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Την σήμερον ημέρα που μιλάμε δεν υπερτερούν σε τίποτα τα βενζινοκίνητα.

Για δώσε μας τότε ένα παράδειγμα ενός συγκεκριμένου ηλεκτροκίνητου που υπερτερεί στα πάντα σε σχέση με ένα συγκεκριμένο βενζινοκίνητο. Στα πάντα όμως, και σε τιμή, και σε επιδόσεις, αυτονομία κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Για δώσε μας τότε ένα παράδειγμα ενός συγκεκριμένου ηλεκτροκίνητου που υπερτερεί στα πάντα σε σχέση με ένα συγκεκριμένο βενζινοκίνητο. Στα πάντα όμως, και σε τιμή, και σε επιδόσεις, αυτονομία κτλ.

Αν πρόκειται για καθαρά αστική χρήση βρίσκεις με 4.000 ποιοτικοτατο σκούτερ και θα σου βγει 3.200 γιατί θα πάρεις πίσω 800 ευρώ κρατική επιδότηση. Τόσο έχει και ένα ανάλογο βενζινοκίνητο να έχει επιδόσεις 150-200 cc γιατί έτσι θα είναι το ηλεκτρικό. Αν είσαι και τριτεκνος παίρνεις και άλλα 450 ευρώ και αν αποσύρεις το παλιό σου μηχανάκι αλλά 400 οπότε αν συντρέχουν και αυτοί οι λόγοι είναι σαν να το παίρνεις τσάμπα. Οπότε σε θέμα τιμής έχει λυθεί. 

Όσον αφορά την κατανάλωση δεν το συζητάμε καν γιατί με το ηλεκτρικό κάνεις 100 χιλ με 1 ευρώ και με βενζίνη θέλεις 5,5 ευρώ.

Με τα σέρβις αυξάνεται και άλλο το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο. Όλοι τα ξέρουμε δεν χρειάζεται να τα αναφέρω. Κάθε 3,000 λάδια κάθε 15,000 Γενικό σέρβις κλπ. Μπαταρία κάθε 3 χρόνια ήθελα αλλά 50 ευρώ βαλβίδες μου έκαψε αλλά 300 ευρώ τλπ είναι πολλά.

Και δεν λέω σε όσους έχουν κοινωνικό τιμολόγιο η νυχτερινό ρεύμα. Όταν είχα κοινωνικό έκανα 100 χιλιόμετρα με 0,9 λεπτά του ευρώ. Πηγαίνω στο χωριό μου όταν βαριέμαι που είναι πήγαινα έλα 70 χιλιόμετρα γιατί δεν υπολογίζω το κόστος μετακίνησης.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Αν πρόκειται για καθαρά αστική χρήση βρίσκεις με 4.000 ποιοτικοτατο σκούτερ και θα σου βγει 3.200 γιατί θα πάρεις πίσω 800 ευρώ κρατική επιδότηση. Τόσο έχει και ένα ανάλογο βενζινοκίνητο να έχει επιδόσεις 150-200 cc γιατί έτσι θα είναι το ηλεκτρικό. Αν είσαι και τριτεκνος παίρνεις και άλλα 450 ευρώ και αν αποσύρεις το παλιό σου μηχανάκι αλλά 400 οπότε αν συντρέχουν και αυτοί οι λόγοι είναι σαν να το παίρνεις τσάμπα. Οπότε σε θέμα τιμής έχει λυθεί. 

Όσον αφορά την κατανάλωση δεν το συζητάμε καν γιατί με το ηλεκτρικό κάνεις 100 χιλ με 1 ευρώ και με βενζίνη θέλεις 5,5 ευρώ.

Με τα σέρβις αυξάνεται και άλλο το κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο. Όλοι τα ξέρουμε δεν χρειάζεται να τα αναφέρω. Κάθε 3,000 λάδια κάθε 15,000 Γενικό σέρβις κλπ. Μπαταρία κάθε 3 χρόνια ήθελα αλλά 50 ευρώ βαλβίδες μου έκαψε αλλά 300 ευρώ τλπ είναι πολλά.

Και δεν λέω σε όσους έχουν κοινωνικό τιμολόγιο η νυχτερινό ρεύμα. Όταν είχα κοινωνικό έκανα 100 χιλιόμετρα με 0,9 λεπτά του ευρώ. Πηγαίνω στο χωριό μου όταν βαριέμαι που είναι πήγαινα έλα 70 χιλιόμετρα γιατί δεν υπολογίζω το κόστος μετακίνησης.

 

Υπεκφυγές, ούτε σε συγκεκριμένα μοντέλα αναφέρεσαι, άσε που τα υποτιθέμενα μοντέλα έχουν ίδια τιμή και επιδόσεις, με λίγα λόγια κατέρριψες ο ίδιος τον ισχυρισμό σου.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Υπεκφυγές, ούτε σε συγκεκριμένα μοντέλα αναφέρεσαι, άσε που τα υποτιθέμενα μοντέλα έχουν ίδια τιμή και επιδόσεις, με λίγα λόγια κατέρριψες ο ίδιος τον ισχυρισμό σου.

1) niu τόσο έχει.

Φίλος μου πήρε πριν 2 χρόνια με 2,400 αλλά σου ανέφερα το niu που είναι ποιοτικό φουλ.

Υπάρχει το ,daytona με 3,000 ευρώ.

Όταν μιλάμε για οικονομία μπορείς να την έχεις μόνο με ηλεκτρικό.

Όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν θέλει να το καταλάβει όπως εσύ. Ούτε έχω να κερδίσω ούτε να χασω κάτι. Από 14 χρόνων μέχρι τα 35 μου άλλαξα πολλά μηχανάκια και δεν έχω να σου αποδείξω κάτι και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Αλμανάκ πούμε ότι με το βενζινοκίνητο είσαι πιο κερδισμένος μάλλον εθελοτυφλουμε. Άσε που σε λίγο καιρό θα βάλω και φωτοβολταϊκά. Εσύ αν μπορείς να έχεις αντλία βενζίνης σπίτι σου να σου δίνει δωρεάν καύσιμο πάω πάσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vaggooss είπε

Έχεις ηλεκτρικό σκούτερ?

Γιατί εγώ που έχω σου λέω ότι ναι είναι τσάμπα μετακίνηση.

Την σήμερον ημέρα που μιλάμε δεν υπερτερούν σε τίποτα τα βενζινοκίνητα.

Πριν 2 και κάτι χρόνια ναι υπήρχε θέμα ποιότητας όντως στα ηλεκτρικά σκούτερ αλλά όσον αφορά τ α πλαστικά μόνο.

εχω το SegWay E125 το αγόρασα 4500€ σε blackFriday 2021 απο Γνωστο μαγαζι στην Αθηνα και έκλαψα τα λεφτα μου ενα χρονο αργότερα

πρώτα απ' ολα, δεν πιάνει τα 100 km/h που λεει ουτε σε κατηφόρα!!!
με το ζορι φτανει καπου στα 50-55 km/h

Δευτερον, απο την αρχη με μια φορτιση εκανα μονο 30-40 km/h αλλα δεν το ελαβα αυτο πολυ υπόψιν μου, για να πουμε την αληθεια,
το σπιτι μου εχει περιπου 3 km μετριο ανηφορικό δρομο.

Τελος, περσι τον Αυγουστο με "αφησε" στη μεση του δρομου και στην εγγυηση μου ειπαν οτι "ενεργοποιήθηκε λεει μια δικλίδα ασφαλείας" για να μην καει ο εγκεφαλος και χαλασε η μπαταρια απο τη ζεστη και φυσικα
δεν το καλύπτει γιατι ειναι "αναλώσιμο υλικο" 1000 ευρω η νεα μπαταρια.

10000 να ειχα βενζινοκίνητο μηχανάκι που δεν παθαίνει ποτε τιποτα!!
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, mader είπε

εχω το SegWay E125 το αγόρασα 4500€ σε blackFriday 2021 απο Γνωστο μαγαζι στην Αθηνα και έκλαψα τα λεφτα μου ενα χρονο αργότερα

πρώτα απ' ολα, δεν πιάνει τα 100 km/h που λεει ουτε σε κατηφόρα!!!
με το ζορι φτανει καπου στα 50-55 km/h

Δευτερον, απο την αρχη με μια φορτιση εκανα μονο 30-40 km/h αλλα δεν το ελαβα αυτο πολυ υπόψιν μου, για να πουμε την αληθεια,
το σπιτι μου εχει περιπου 3 km μετριο ανηφορικό δρομο.

Τελος, περσι τον Αυγουστο με "αφησε" στη μεση του δρομου και στην εγγυηση μου ειπαν οτι "ενεργοποιήθηκε λεει μια δικλίδα ασφαλείας" για να μην καει ο εγκεφαλος και χαλασε η μπαταρια απο τη ζεστη και φυσικα
δεν το καλύπτει γιατι ειναι "αναλώσιμο υλικο" 1000 ευρω η νεα μπαταρια.

10000 να ειχα βενζινοκίνητο μηχανάκι που δεν παθαίνει ποτε τιποτα!!
 

Το ότι εσύ έκανες μια αγορά λάθος δεν σημαίνει ότι έτσι είναι η κατάσταση. Άσε που αυτό το segway δεν το έχω ξαναακουσει. Έτσι έκανε και ένας φίλος μου πριν ένα χρόνο πήρε ένα φθηνό ενώ του έλεγα να μην το πάρει και σε 8 μήνες όταν είχε 10.000 χιλ χαλάσανε οι μπαταρίες μολύβδου ενώ του έλεγα να πάρει λιθίου. Και τώρα λέει παντού ότι τα ηλεκτρικά δεν κάνουν. Η αλήθεια είναι ότι πριν κάποια χρόνια φέρνανε πολλά μάπα σκούτερ και την πάτησε κόσμος και κοσμακις. Εφόσον σου τα έκανε αυτά από την αρχή έπρεπε να το πας αμέσως πίσω και να ζητήσεις τα λεφτά σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε και την ισχύ στο συγκριτικό. Παίζει τεράστια σημασία στην ασφάλεια.

Τα περισσότερα ηλεκτρικά μοτό έχουν μοτέρ από blender. Καμία σχέση με τα ~10 kW ενός βενζινάτου.

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Άσε που αυτό το segway δεν το έχω ξαναακουσει.

Η Segway είναι από τις πιο γνωστές στα ηλεκτρικά πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Το ότι εσύ έκανες μια αγορά λάθος δεν σημαίνει ότι έτσι είναι η κατάσταση. Άσε που αυτό το segway δεν το έχω ξαναακουσει. Έτσι έκανε και ένας φίλος μου πριν ένα χρόνο πήρε ένα φθηνό ενώ του έλεγα να μην το πάρει και σε 8 μήνες όταν είχε 10.000 χιλ χαλάσανε οι μπαταρίες μολύβδου ενώ του έλεγα να πάρει λιθίου. Και τώρα λέει παντού ότι τα ηλεκτρικά δεν κάνουν. Η αλήθεια είναι ότι πριν κάποια χρόνια φέρνανε πολλά μάπα σκούτερ και την πάτησε κόσμος και κοσμακις. Εφόσον σου τα έκανε αυτά από την αρχή έπρεπε να το πας αμέσως πίσω και να ζητήσεις τα λεφτά σου. 

2 καταστήματα καφέ στην περιοχή μου έχουν ηλεκτρικά σκούτερ για ντελιβερι έχουν φθάσει σε 1,5 χρόνο τα 50.000 Χιλ και ακόμα πάνε όπως πήγαιναν. Με οδηγούς διαφορετικούς κάθε φορά άρα καταλαβαίνεις ότι τα παραδείγματα που έχει ο καθένας είναι πολλά. Άλλος γνωστός μου έχει αλλάξει σε ποδήλατο 5 μπαταρίες μολύβδου σε 2 χρόνια από 100 ευρώ η μία για να μην δώσει 250 να πάρει λιθίου που του έχω πει. Το ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν γνωρίζουν και δεν ψάχνονται δεν σημαίνει ότι ένα προϊόν είναι μάπα.

 

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Βάλε και την ισχύ στο συγκριτικό. Παίζει τεράστια σημασία στην ασφάλεια.

Τα περισσότερα ηλεκτρικά μοτό έχουν μοτέρ από blender. Καμία σχέση με τα ~10 kW ενός βενζινάτου.

Η Segway είναι από τις πιο γνωστές στα ηλεκτρικά πάντως.

Ναι τώρα το έψαξα το έχω ξαναδεί αλλά δεν το θυμομουν ως μάρκα. Κάνεις τεράστιο λάθος τα ηλεκτρικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ισχύ γιατί όλη η δύναμη δίνεται από το μηδέν σε σχέση με τους κινητήρες. Πάω δίπλα δίπλα με 100αρι σκούτερ και όταν ανοίγουμε το γκάζι δεν με βλέπει πουθενά. Καλά δεν συζητάμε σε ανηφόρα εγώ είχα φθάσει στην κορυφή και αυτός ήταν ακόμη στην μέση.

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

2 καταστήματα καφέ στην περιοχή μου έχουν ηλεκτρικά σκούτερ για ντελιβερι έχουν φθάσει σε 1,5 χρόνο τα 50.000 Χιλ και ακόμα πάνε όπως πήγαιναν. Με οδηγούς διαφορετικούς κάθε φορά άρα καταλαβαίνεις ότι τα παραδείγματα που έχει ο καθένας είναι πολλά. Άλλος γνωστός μου έχει αλλάξει σε ποδήλατο 5 μπαταρίες μολύβδου σε 2 χρόνια από 100 ευρώ η μία για να μην δώσει 250 να πάρει λιθίου που του έχω πει. Το ότι κάποιοι δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν γνωρίζουν και δεν ψάχνονται δεν σημαίνει ότι ένα προϊόν είναι μάπα.

 

Ναι τώρα το έψαξα το έχω ξαναδεί αλλά δεν το θυμομουν ως μάρκα. Κάνεις τεράστιο λάθος τα ηλεκτρικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ισχύ γιατί όλη η δύναμη δίνεται από το μηδέν σε σχέση με τους κινητήρες. Πάω δίπλα δίπλα με 100αρι σκούτερ και όταν ανοίγουμε το γκάζι δεν με βλέπει πουθενά. Καλά δεν συζητάμε σε ανηφόρα εγώ είχα φθάσει στην κορυφή και αυτός ήταν ακόμη στην μέση.

Και πριν λίγο καιρό συναντήθηκα με έναν άλλον κάτοχο του robo s το οποίο είναι 3.000 watt και το δικό μου είναι 4.000 watt αλλά 5ετιας και άλλη μάρκα και μου έφευγε πολύ στην εκκίνηση. Τα καινούργια είναι πλέον πολύ ποιο δυνατά.

Αυτός 110 κιλά εγώ 75 και πάλι δεν τον έφθανα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Κάνεις τεράστιο λάθος τα ηλεκτρικά έχουν πολύ μεγαλύτερη ισχύ γιατί όλη η δύναμη δίνεται από το μηδέν σε σχέση με τους κινητήρες. Πάω δίπλα δίπλα με 100αρι σκούτερ και όταν ανοίγουμε το γκάζι δεν με βλέπει πουθενά. Καλά δεν συζητάμε σε ανηφόρα εγώ είχα φθάσει στην κορυφή και αυτός ήταν ακόμη στην μέση.

Το "πάω δίπλα-δίπλα και ανοίγουμε" δεν είναι ούτε μονάδα μέτρησης, και ούτε γι' αστείο αξιόπιστο & αντικειμενικό. Οι αριθμοί είναι σε kW (ισχύς) και Nm (ροπή). Ακόμα καλύτερα, με διάγραμμα για τη ροπή, όχι ένα ξερό νούμερο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Το "πάω δίπλα-δίπλα και ανοίγουμε" δεν είναι ούτε μονάδα μέτρησης, και ούτε γι' αστείο αξιόπιστο & αντικειμενικό. Οι αριθμοί είναι σε kW (ισχύς) και Nm (ροπή). Ακόμα καλύτερα, με διάγραμμα για τη ροπή, όχι ένα ξερό νούμερο.

Δεν είμαι φυσικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Δεν είμαι φυσικός.

Ούτε'γω. Τουλάχιστον όμως μη προσπαθείς να πείσεις ότι "το Α είναι καλύτερο του Β" χωρίς μετρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vaggooss είπε

1) niu τόσο έχει.

Φίλος μου πήρε πριν 2 χρόνια με 2,400 αλλά σου ανέφερα το niu που είναι ποιοτικό φουλ.

Υπάρχει το ,daytona με 3,000 ευρώ.

Όταν μιλάμε για οικονομία μπορείς να την έχεις μόνο με ηλεκτρικό.

Όποιος δεν το καταλαβαίνει δεν θέλει να το καταλάβει όπως εσύ. Ούτε έχω να κερδίσω ούτε να χασω κάτι. Από 14 χρόνων μέχρι τα 35 μου άλλαξα πολλά μηχανάκια και δεν έχω να σου αποδείξω κάτι και δεν με ενδιαφέρει κιόλας. Αλμανάκ πούμε ότι με το βενζινοκίνητο είσαι πιο κερδισμένος μάλλον εθελοτυφλουμε. Άσε που σε λίγο καιρό θα βάλω και φωτοβολταϊκά. Εσύ αν μπορείς να έχεις αντλία βενζίνης σπίτι σου να σου δίνει δωρεάν καύσιμο πάω πάσο.

Τις αοριστίες όχι μόνο εγώ, κανένας δεν τις καταλαβαίνει. Ακόμα και το ισχυρότερο niu (MQi GT EVO) είναι πιο αργό και 3 φορές ακριβότερο από το πιο αδύναμα daytona (πχ miro 125), και αν συγκρίνεις κάποια με την ίδια τιμή η διαφορά στις επιδόσεις είναι χαώδης υπέρ του βενζινοκίνητου.

Επίσης το θέμα δεν είναι να αποδείξεις κάτι ειδικά σε μένα, το θέμα είναι να τεκμηριώσεις τον κυριολεκτικά εξωφρενικό ισχυρισμό που έκανες δημοσίως εδώ στο φόρουμ, δλδ ότι τα ηλεκτρικά είναι καλύτερα στα πάντα.

Αλλά τι να λέμε τώρα, εσύ νομίζεις πως με τα φωτοβολταϊκά που θα βάλεις θα έχεις δωρεάν ρεύμα, λες και δεν θα τα πληρώσεις... Μακροπρόθεσμα δλδ μετά από πολλά χρόνια θα έχεις κάποιο κέρδος και μόνο αν είναι net metering, άσε που το κέρδος αυτό δεν έχει σχέση με το σκούτερ σου, θα το έχεις ανεξάρτητα αν το σκούτερ είναι ηλεκτρικό η βενζινοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Ούτε'γω. Τουλάχιστον όμως μη προσπαθείς να πείσεις ότι "το Α είναι καλύτερο του Β" χωρίς μετρήσεις.

Ανέφερε κανένας άλλος μετρήσεις και εγώ είμαι ο μοναδικός που δεν τα ξέρω???  Σύγκριση έχω κάνει με διάφορα μηχανάκια και με αυτά που είχα. Το typhoon που είχα παλιά ναι ήταν ποιο δυνατό. Δεν ξέρω όμως τι απόδοση είχε σε kw η nm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Άσε που αυτό το segway δεν το έχω ξαναακουσει.

Από αυτό και μόνο φαίνεται ότι δεν ξέρεις και πολλά από ηλεκτρικά σκούτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...