mader Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Συνεχώς ακούω οτι κάποιος πούλησε το "παπάκι" και πήρε ηλεκτρικό βεσπάκι. Ετσι λοιπόν, άνοιξα αυτο το θεμα σχετικά με μια έρευνα που έκανα, και θα ήθελα τις εντυπώσεις και τα σχόλια σας. P.S. Αυτα που γράφω στην έρευνα ισως να ειναι λάθος, να πω οτι εχω μεγάλη εμπειρία σχετικά με μικρά βενζινοκίνητα μότο (παπακια, βεσπες).
gpapadakis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Πολλά τα ζητήματα και κάποιοι που είχαν πάρει τέτοια γύρισαν πίσω. Όταν το ηλεκτρικό μοτό/αμάξι βγάλει κάποια βλάβη εκτός εγγύησης (π.χ. μπαταρία,φορτιστής,κινητήρας) κρέμεσαι από τον αντιπροσωπο/εξουσιοδοτημένο για επισκευη με ότι αυτο συνεπάγεται. Πχ είδα Γερμανό που είχε το c-evolution (αυτό που ξαναεμφανισε ψιλοκουτσουρεμενο η bmw σαν ce04) και έπαθε βλάβη ο φορτιστής του εκτός εγγύησης οπότε ετσουξε. Θεωρώ απαράδεκτο ότι πατάνε στη νομοθεσία της ΕΕ και τα φέρνουν σαν αντίστοιχα μικρών κυβικών μηχανάκια, και δε βάζουν abs αλλά cbs (δε θα γυρίσω 15 χρόνια πίσω να οδηγήσω κάτι χωρίς abs ούτε με σφαίρες). 1
mader Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Βασικά δεν συμφέρει. κατα τη γνωμη μου, εχουν εκμεταλλευτεί το γεγονός στο οτι "δεν καίει βενζίνη, ειναι τσαμπέ μετακίνηση" και κοροϊδεύουν τον κοσμο.
highpriest Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ τα ηλεκτρικά, μιας και βενζινοκίνητος, νομίζω πως η σύγκριση σου είναι αρκετά "στημένη". Φαίνεται ας το πω ευγενικά η προτίμηση σου στα βενζινοκίνητα.😄 (Φιλικά το λέω, μην στραβώσεις) Με 2000 ευρώ παίρνεις κατα κύριο λόγο Κινέζικο παπάκι τέτοιων κυβικών, στο κάτω άκρο της τιμής. Αντίθετα το κάτω άκρο της τιμής των ηλεκτρικών είναι επίσης εκει γύρω στα 2000 ευρώ και όχι στα 3500. Ομοίως και η ταχύτητα. Ενα ηλεκτρικό των 3500 ευρω συνηθως 100αρίζει σχεδόν και αυτό. Γύρω στα 50-60χλμ βγάζουν τα φτηνά ηλεκτρικά. Επίσης η μπαταρία, όταν χαλάσει ανακατασκευάζεται και πιθανόν με καλύτερα στοιχεία (samsung/LG/Panasonic), με κόστος ούτε 1/3 απο αυτό που γράφεις. Το ξέρω, επειδή το έχω κάνει για φίλο. Επίσης τα ηλεκτρικά δεν εμφανίζουν τόσο μεγάλη ευαισθησία στην υγρασία, όση νομίζεις. Ολα είναι μονωμένα. Το κόστος φρένων και λάστιχων είναι ακριβώς ίδιο όσο μιας μηχανής στην κατηγορία τους και όχι διπλάσιο. Τα συστήματα είναι κοινά και στους δύο τύπους. Επίσης μιας κάτοχος βενζινοκίνητου παπιού, ποτέ δεν είδα αυτονομία 250 χλμ που γράφεις με το 125άρι μου. Αντε 120χλμ...130χλμ βαριά με ένα ντεπόζιτο. Τα ηλεκτρικά έχουν τρία βασικά προβλήματα για την ώρα. -Μικρή αυτονομία -Χαμηλή ποιότητα κατασκευής -Ελάχιστα σημεία σέρβις οπότε σε συγκρίσεις σήμερα (και ακόμη και με την τιμή της βενζίνης ψηλά) , πάντα θα χάνουν απο τα βενζινοκίνητα. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο δραματικά όσο τα γράφεις, κι ούτε και τα κόστη 3
panos3521 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Πολλά δεν είναι τα 4ε/50χλμ για παπί; Νόμιζα ότι η κατανάλωση τους είναι γύρω στα 2-2.5λ/100χλμ (που με 2.25ε το λίτρο, βγαίνει 4.5-5.6ε/100χλμ, δηλ. 2.5-2.8ε/50χλμ). 4λ/100χλμ έχω κατανάλωση με cbf 250 του 2007 και στα 100χλμ μου βγαίνει 9ε το κόστος. Αντίστοιχα έχεις υπερεκτιμήσει την κατανάλωση του ηλεκτροκίνητου η οποία είναι πιο κοντά στα 0.5ε/50χλμ.
GodzillaCover Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 28 λεπτά πριν, panos3521 είπε Πολλά δεν είναι τα 4ε/50χλμ για παπί; Νόμιζα ότι η κατανάλωση τους είναι γύρω στα 2-2.5λ/100χλμ (που με 2.25ε το λίτρο, βγαίνει 4.5-5.6ε/100χλμ, δηλ. 2.5-2.8ε/50χλμ). 4λ/100χλμ έχω κατανάλωση με cbf 250 του 2007 και στα 100χλμ μου βγαίνει 9ε το κόστος. Αντίστοιχα έχεις υπερεκτιμήσει την κατανάλωση του ηλεκτροκίνητου η οποία είναι πιο κοντά στα 0.5ε/50χλμ. Μετρημένο το παπί μου βγαζει 2,3L/100Km μεικτή κατανάλωση. Για ηλεκτρικό δεν ξέρω.
Joshua21 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 23 λεπτά πριν, panos3521 είπε Πολλά δεν είναι τα 4ε/50χλμ για παπί; Νόμιζα ότι η κατανάλωση τους είναι γύρω στα 2-2.5λ/100χλμ (που με 2.25ε το λίτρο, βγαίνει 4.5-5.6ε/100χλμ, δηλ. 2.5-2.8ε/50χλμ). 4λ/100χλμ έχω κατανάλωση με cbf 250 του 2007 και στα 100χλμ μου βγαίνει 9ε το κόστος. Αντίστοιχα έχεις υπερεκτιμήσει την κατανάλωση του ηλεκτροκίνητου η οποία είναι πιο κοντά στα 0.5ε/50χλμ. Όχι, η κατανάλωση ενός παπιού δεν είναι γύρω στα 2-2,5 λίτρα, τα ποιο οικονομικά έχουν 2,1 - 2,5 λίτρα, ο μέσος όρος είναι παραπάνω. Πάντως μια σύγκριση θα είχε νόημα μόνο ανάμεσα σε ένα βενζινοκίνητο και ένα ηλεκτρικό που έχουν τις ίδιες επιδόσεις και αυτονομία, και φυσικά καινούργια και τα δύο, η σύγκριση με μεταχειρισμένο cbf 250 του 2007 δεν έχει νόημα.
korakios Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Στις 11/7/2022 στις 7:57 ΜΜ, mader είπε P.S. Αυτα που γράφω στην έρευνα ισως να ειναι λάθος, να πω οτι εχω μεγάλη εμπειρία σχετικά με μικρά βενζινοκίνητα μότο (παπακια, βεσπες). δεν έχουν θέμα με υγρασίες και νερά , έχουν θέμα απόδοσης σε μεγάλα κρύα λάστιχα κτλ τα ίδια κόστος φόρτισης εξαρτάται απο τη κατανάλωση σε kw/100 χλμ wltp που έχει , το πρόγραμμα ρεύματος που είσαι και την κατανάλωση του σπιτιού (αν είναι μεγάλη είναι και ακριβότερες οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις ΥΚΩ) το κόστος δεν παίζει ρόλο απο το αν έχει πέσει η μπαταρία , θα φορτίζει πιο γρήγορα αλλά με μικρότερη αυτονομία ο controller υπο νορμάλ προϋποθέσεις δεν παθαίνει τίποτα , πολλοί βάζουν χέρι και "ξεκλειδώνουν" τους κόφτες αλλά μετά αρχίζουν οι ζημιές ειδικά στην μπαταρία και μετά ότι πάρει ο χάρος απο το κύκλωμα 3 ώρες πριν, highpriest είπε Επίσης η μπαταρία, όταν χαλάσει ανακατασκευάζεται και πιθανόν με καλύτερα στοιχεία (samsung/LG/Panasonic), με κόστος ούτε 1/3 απο αυτό που γράφεις. η τιμή ανακατασκευής εξαρτάται απο την ποιότητα των στοιχείων . Φυσικά όταν αντικαθιστάς τα προβληματικά στοιχεία είναι θέμα χρόνου να ακολουθήσουν τα υπόλοιπα , απλά κερδίζεις στο οτι εκμεταλλεύεσαι όλη τη ζωή των στοιχείων απο το να αλλάξεις κατευθείαν όλη την μπαταρία .
panos3521 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 54 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Όχι, η κατανάλωση ενός παπιού δεν είναι γύρω στα 2-2,5 λίτρα, τα ποιο οικονομικά έχουν 2,1 - 2,5 λίτρα, ο μέσος όρος είναι παραπάνω. Πάντως μια σύγκριση θα είχε νόημα μόνο ανάμεσα σε ένα βενζινοκίνητο και ένα ηλεκτρικό που έχουν τις ίδιες επιδόσεις και αυτονομία, και φυσικά καινούργια και τα δύο, η σύγκριση με μεταχειρισμένο cbf 250 του 2007 δεν έχει νόημα. Το cbf το αναφέρω μόνο και μόνο επειδή μου φάνηκε περίεργο ότι ένα παπί 125cc μπορεί να έχει ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση από μια μοτοσυκλέτα 250cc 15ετίας. Δεν αναφέρομαι πουθενά σε επιδόσεις.
Joshua21 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 5 λεπτά πριν, panos3521 είπε Το cbf το αναφέρω μόνο και μόνο επειδή μου φάνηκε περίεργο ότι ένα παπί 125cc μπορεί να έχει ελάχιστα μικρότερη κατανάλωση από μια μοτοσυκλέτα 250cc 15ετίας. Δεν αναφέρομαι πουθενά σε επιδόσεις. Το θέμα μας εδώ δεν είναι το τι φαίνεται στον καθένα μας περίεργο, το θέμα είναι η σύγκριση ανάμεσα σε βενζινοκίνητο και ηλεκτροκίνητο. Το ξέρω πως δεν αναφέρθηκες σε επιδόσεις, απλά αναφέρω πως πρέπει να ληφθούν υπόψιν και αυτές, αλλιώς είναι σαν να συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
panos3521 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Ούτε μήλα, ούτε πορτοκάλια. Αυτό που συγκρίνουμε έχει μονάδες μέτρησεις, τα l/100km. Επίσης και τα 2 οχήματα είναι συγκρίσιμα ως προς τη χρήση τους, καθώς τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού τις αγοράζει κανείς για χρήση κυρίως εντός πόλης και για μικρές αποστάσεις, όπως και ένα παπάκι (εξαιρούνται περιπτώσεις που το όχημα αποτελεί εργαλείο δουλειάς). Βέβαια στόχος μου δεν ήταν να βάλω τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλετάκια στο συγκριτικό γιατί ξεφεύγουμε, εκτός των άλλων, και σε τιμή (μιλώντας για καινούρια), απλά ήθελα να τραβήξω την προσοχή στο ότι οι καταναλώσεις που δίνει ο TS είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Και για τα ηλεκτροκίνητα, και για τα παπιά. Αναρωτιέμαι, γιατί κάθομαι και απαντάω. Λοιπόν: Yamaha Crypton S (110cc, 9hp): 2.5λ/100χλμ (από ριβιου bikeit.gr και mototriti.gr) Daytona DY-R (125cc, 8.5hp): 1.4λ/100χλμ (εργοστασιακή τιμή, λογικά δε θα είναι πάνω απο 2 πραγματική) Honda Astrea (110cc, 8.7hp): 1.8-2.2λ/100χλμ (απο ριβιου bikeit.gr, motorbike.gr, mototriti.gr Honda Super Cub (125cc, 9.7hp): 2.1λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr) Daytona Velos-R (125cc, 8.5hp): 2.5λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr και bikeit.gr) Ορίστε, με στοιχεία και όχι με νομίσματα. Αυτά είναι τα 5 πιο δημοφιλή παπιά στο car.gr και κανένα δεν έχει πάνω από 2.5λ κατανάλωση. Τώρα θα μου πεις, στην κατανάλωση κόλλησες κ εσύ, λες και το υπόλοιπο πινακάκι δεν είναι τέρμα αρνητικά προκατειλημμένο προς τα ηλεκτρικά. Ειδικά οι 4 τελευταίες γραμμές με κάνουν😂 🤣. 'Ετσι όπως το βλέπω, το thread αυτό δεν άνοιξε για να κάνουμε συζήτηση αλλά για να επιβεβαιώσουμε το bias του TS.
highpriest Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 6 ώρες πριν, panos3521 είπε Daytona DY-R (125cc, 8.5hp): 1.4λ/100χλμ (εργοστασιακή τιμή, λογικά δε θα είναι πάνω απο 2 πραγματική Το έχω 8 χρόνια. Το καρμπυρατέρ μοντέλο. 2,7 λίτρα/100. Μετρημένο με δεκάδες φουλαρίσματα. Αυτονομία με ένα ντεπόζιτο γύρω στα 110-125 χλμ. Τελική ταχύτητα (κοντέρ) 104 χλμ με εμένα πάνω αλλά είμαι σχετικά βαρύς. Ποτέ δεν το έβαλα δικαβαλο.
Joshua21 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 7 ώρες πριν, panos3521 είπε Ούτε μήλα, ούτε πορτοκάλια. Αυτό που συγκρίνουμε έχει μονάδες μέτρησεις, τα l/100km. Επίσης και τα 2 οχήματα είναι συγκρίσιμα ως προς τη χρήση τους, καθώς τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού τις αγοράζει κανείς για χρήση κυρίως εντός πόλης και για μικρές αποστάσεις, όπως και ένα παπάκι (εξαιρούνται περιπτώσεις που το όχημα αποτελεί εργαλείο δουλειάς). Βέβαια στόχος μου δεν ήταν να βάλω τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλετάκια στο συγκριτικό γιατί ξεφεύγουμε, εκτός των άλλων, και σε τιμή (μιλώντας για καινούρια), απλά ήθελα να τραβήξω την προσοχή στο ότι οι καταναλώσεις που δίνει ο TS είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Και για τα ηλεκτροκίνητα, και για τα παπιά. Αναρωτιέμαι, γιατί κάθομαι και απαντάω. Λοιπόν: Yamaha Crypton S (110cc, 9hp): 2.5λ/100χλμ (από ριβιου bikeit.gr και mototriti.gr) Daytona DY-R (125cc, 8.5hp): 1.4λ/100χλμ (εργοστασιακή τιμή, λογικά δε θα είναι πάνω απο 2 πραγματική) Honda Astrea (110cc, 8.7hp): 1.8-2.2λ/100χλμ (απο ριβιου bikeit.gr, motorbike.gr, mototriti.gr Honda Super Cub (125cc, 9.7hp): 2.1λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr) Daytona Velos-R (125cc, 8.5hp): 2.5λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr και bikeit.gr) Ορίστε, με στοιχεία και όχι με νομίσματα. Αυτά είναι τα 5 πιο δημοφιλή παπιά στο car.gr και κανένα δεν έχει πάνω από 2.5λ κατανάλωση. Τώρα θα μου πεις, στην κατανάλωση κόλλησες κ εσύ, λες και το υπόλοιπο πινακάκι δεν είναι τέρμα αρνητικά προκατειλημμένο προς τα ηλεκτρικά. Ειδικά οι 4 τελευταίες γραμμές με κάνουν😂 🤣. 'Ετσι όπως το βλέπω, το thread αυτό δεν άνοιξε για να κάνουμε συζήτηση αλλά για να επιβεβαιώσουμε το bias του TS. Η αναφορά σε μήλα και πορτοκάλια ήταν απλά για να δείξω ότι συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα, και όχι μόνο εσύ αλλά και ο ts που συγκρίνει ένα αναιμικό ηλεκτρικό σκούτερ 3.000w με ένα παπί ~8-9 ίππων. Νόημα θα είχε η σύγκριση με ένα επώνυμο ηλεκτρικό σκούτερ των 7 KW και με παρόμοια τελική ταχύτητα, άλλο που δεν το κάνει κανένας γιατί η διαφορά στην τιμή είναι χαώδης και κάνει το ηλεκτρικό να φαίνεται εντελώς ασύμφορο. Όσο για την κατανάλωση που έδωσε ο ts για το παπί είσαι υπερβολικός, αν τη χαρακτήριζες ελαφρώς τσιμπημένη θα συμφωνούσα, εντελώς εκτός πραγματικότητας όμως σίγουρα δεν είναι. Τα 4€/50χλμ βγαίνουν περίπου 3,3l/100km, κατανάλωση που δεν είναι και πολύ μακριά από την πραγματικότητα (κατά τη γνώμη μου 3l/100km). Εντελώς εκτός πραγματικότητας είναι μόνο η κατανάλωση που έδωσε για το ηλεκτρικό.
mader Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, panos3521 είπε Ούτε μήλα, ούτε πορτοκάλια. Αυτό που συγκρίνουμε έχει μονάδες μέτρησεις, τα l/100km. Επίσης και τα 2 οχήματα είναι συγκρίσιμα ως προς τη χρήση τους, καθώς τις μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού τις αγοράζει κανείς για χρήση κυρίως εντός πόλης και για μικρές αποστάσεις, όπως και ένα παπάκι (εξαιρούνται περιπτώσεις που το όχημα αποτελεί εργαλείο δουλειάς). Βέβαια στόχος μου δεν ήταν να βάλω τις μικρού κυβισμού μοτοσυκλετάκια στο συγκριτικό γιατί ξεφεύγουμε, εκτός των άλλων, και σε τιμή (μιλώντας για καινούρια), απλά ήθελα να τραβήξω την προσοχή στο ότι οι καταναλώσεις που δίνει ο TS είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Και για τα ηλεκτροκίνητα, και για τα παπιά. Αναρωτιέμαι, γιατί κάθομαι και απαντάω. Λοιπόν: Yamaha Crypton S (110cc, 9hp): 2.5λ/100χλμ (από ριβιου bikeit.gr και mototriti.gr) Daytona DY-R (125cc, 8.5hp): 1.4λ/100χλμ (εργοστασιακή τιμή, λογικά δε θα είναι πάνω απο 2 πραγματική) Honda Astrea (110cc, 8.7hp): 1.8-2.2λ/100χλμ (απο ριβιου bikeit.gr, motorbike.gr, mototriti.gr Honda Super Cub (125cc, 9.7hp): 2.1λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr) Daytona Velos-R (125cc, 8.5hp): 2.5λ/100χλμ (ριβιου mototriti.gr και bikeit.gr) Ορίστε, με στοιχεία και όχι με νομίσματα. Αυτά είναι τα 5 πιο δημοφιλή παπιά στο car.gr και κανένα δεν έχει πάνω από 2.5λ κατανάλωση. Τώρα θα μου πεις, στην κατανάλωση κόλλησες κ εσύ, λες και το υπόλοιπο πινακάκι δεν είναι τέρμα αρνητικά προκατειλημμένο προς τα ηλεκτρικά. Ειδικά οι 4 τελευταίες γραμμές με κάνουν😂 🤣. 'Ετσι όπως το βλέπω, το thread αυτό δεν άνοιξε για να κάνουμε συζήτηση αλλά για να επιβεβαιώσουμε το bias του TS. Panos, αυτο το Thread δεν άνοιξε για το λογο που εσυ πιστεύεις, ισως μάλλον δεν εισαι σχετικός με το αντικείμενο ή ισως μαλλον κάνεις εμπόριο ηλεκτρικών δικυκλων!! 🤣 Οπως ειπα στην αρχη: "P.S. Αυτα που γράφω στην έρευνα ισως να ειναι λάθος, να πω οτι εχω μεγάλη εμπειρία σχετικά με μικρά βενζινοκίνητα μότο (παπακια, βεσπες)" οπότε καθε διόρθωση δεκτή. Στο Ισόγειο του σπιτιου μου, υπαρχει συνεργείο μηχανακιων τα τελευταια 20 χρονια, δουλευα εκει απο μικρος και συνεχίζω τα ΣΚ που εχω ελευθερο χρονο. οποτε εχω αποψη. στο επάγγελμα ειμαι ηλεκτρονικός, επισκευάζω ηλεκτρικά μηχανάκια από το 2017 στο συνεργειο που ειπα πριν. οποτε και για τα ηλεκτροκίνητα εχω άποψη. εχω ενα παλιο Modenas Kriss II 115cc του 2005, τωρα πλεον γεμιζει με 10-12€ και μου βγαζει (σε κανονικεσ συνθήκες οδηγ) περιπου 140Κμ μετρημένο πολλες φορες. φυσικα δεν το εχω "πειραξει¨ και ετσι δεν καιει. ο Πατερας μου εχει ενα συχγρονο HONDA Astrea 109i (injection) το αγορασε 3200€ το 2019, πηγαίνω και γυρισω αμαλιαδα με 9-10€ βενζίνη. (περιπου 150κμ) οποτε αυτο που λεω στο αρχικο ποστ, ειναι ολα σωστα και μελετημένα, και δεν "προδικάζω" τα ηλεκτρικά γτ ετσι μου 'ρθε τελος, το συνεργείο που δουλεύω, πούλησε το 2020 (καταριέται την ωρα) 11 επώνυμα ηλεκτρικά μηχανάκια σε ντελιβεραδικα. το χειμώνα, τα 5 απο τα 11 βγήκαν off, (βράχηκε το μοτερ στη ρόδα) 2 χρονιά αργότερα, σε αυτα που ακόμα δουλεύουν, μέτρησα σχεδόν 2πλασια κατανάλωση ρευματος στη φόρτιση απο άδεια μπαταριά σε φουλ. Επεξ/σία 14 Ιουλίου 2022 από mader
Black Demis Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2022 οσοι κανουν καθαρά ΜΟΝΟ χρήση πόλης συμφέρει και πάρα συμφέρει (αρκει να έχει αφαιρούμενες μπαταρίες για να μπορεις να φορτίζεις σπιτι ) αν καποιος βγαινει εξω λίγο περιφερειακό αττική κλπ θελεις μια τελικη 110 115 χιλομετρα που σημαινει πας σε πολυ ποιο ακριβα μοντελα εκει δεν συμφερει
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα