Nick64 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα στην παρέα, Πριν 2 χρόνια αγόρασα το Note 10 lite για γνωστό μου, από αποθήκη εξωτερικού μέσω ενός καταστήματος που πλέον έχει κλείσει. Εχθές έπεσε και έσπασε η οθόνη ολοκληρωτικά. Πήρα τηλέφωνο στη Samsung και με παρέπεμψαν στα service τους στη Θεσσαλονίκη (https://microtechservice.gr/ και https://eleson.gr/) για αντικατάσταση της οθόνης. Αφού έκλεισα ραντεβού για σήμερα το πρωί στη micro, τους παρέδωσα το κινητό και μετά από 3 ώρες με κάλεσαν να μου πουν ότι δεν γίνεται αλλαγή της οθόνης. Η δικαιολογία που μου έδωσαν ήταν ότι το κινητό είναι από το Βιετνάμ και η οθόνη έχει κωδικό Ευρώπης και δεν είναι συμβατά μεταξύ τους. Επίσης δεν μπορούν να μου δώσουν την εγγύηση καλής λειτουργίας γιατί είναι παρά εισαγωγή το κινητό. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι κατά πόσο στέκει η συγκεκριμένη δικαιολογία και αν στέκει μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού; Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2022 από Nick64
dhmak Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Άσε τις επίσημες αντιπροσωπείες που πουλάνε χρυσάφι το τίποτα και απευθύνσου σε καταστήματα της γειτονιάς, που τα περισσότερα, κάνουνε παπάδες και συμφέρουνε. Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2022 από dhmak 1
Nick64 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Σε γνωστό μου που το ρώτησα μου είπε 190€ η αλλαγή οθόνης ενώ στο service 180€+μπαταρία+στεγανοποίηση. Εμένα μου έκανε εντύπωση η δικαιολογία τους μιας και δεν μπορώ να βρω γιατί μια οθόνη δεν είναι συμβατή αν το κινητό είναι αγορασμενο από έξω. Αφού το πήρα το έστειλα ήδη στον δικό μου και ας δώσω 10€ παραπάνω
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, Nick64 είπε Σε γνωστό μου που το ρώτησα μου είπε 190€ η αλλαγή οθόνης ενώ στο service 180€+μπαταρία+στεγανοποίηση. Εμένα μου έκανε εντύπωση η δικαιολογία τους μιας και δεν μπορώ να βρω γιατί μια οθόνη δεν είναι συμβατή αν το κινητό είναι αγορασμενο από έξω. Αφού το πήρα το έστειλα ήδη στον δικό μου και ας δώσω 10€ παραπάνω Επειδη ακομα και στις οθονες βγαινουν με διαφορετικο part number αναλογα την εκδοση κινητου (πχ βλεπε Κινητα enxyos vs snapdragon) και επισημα δεν φερνουν τα official part number που αντιστοιχουν στο εκαστοτε κινητο , δεν θελουν να μπλεξουν με τυχον ασυμβατοτητες
Nick64 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Γνωρίζω ότι ανάλογα τη χώρα υπάρχουν διάφορες σε λογισμικό, επεξεργαστή ή διαφορές στις ζώνες συχνότητας δικτύων αλλά διαφορές σε οθόνη πρώτη φορά ακούω. Τέλος πάντων. Εμένα μου ακούστηκε σαν φτηνή δικαιολογία και για αυτό το έδωσα ήδη σε γνωστό μου και ας ελπίσουμε ότι θα κάνει την ίδια δουλειά
Moderators Inuyasha Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 1 ώρα πριν, Nick64 είπε Γνωρίζω ότι ανάλογα τη χώρα υπάρχουν διάφορες σε λογισμικό, επεξεργαστή ή διαφορές στις ζώνες συχνότητας δικτύων αλλά διαφορές σε οθόνη πρώτη φορά ακούω. Τέλος πάντων. Εμένα μου ακούστηκε σαν φτηνή δικαιολογία και για αυτό το έδωσα ήδη σε γνωστό μου και ας ελπίσουμε ότι θα κάνει την ίδια δουλειά Η οθονη μπορει να ειναι ακριβως ιδια απλα βγαινει με διαφορετικο κωδικο (και πολυ πιθανο διαφορετικο firmware) οποτε δεν μπορουν να εγγυηθουν οτι θα δουλεψει σωστα και ετσι σου λενε οτι δεν ειναι σιγουρη οτι θα δουλεψει σωστα για να εχουν το κεφαλι τους ησυχο
GATE123 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 21 ώρες πριν, Nick64 είπε Καλησπέρα στην παρέα, Πριν 2 χρόνια αγόρασα το Note 10 lite για γνωστό μου, από αποθήκη εξωτερικού μέσω ενός καταστήματος που πλέον έχει κλείσει. Εχθές έπεσε και έσπασε η οθόνη ολοκληρωτικά. Πήρα τηλέφωνο στη Samsung και με παρέπεμψαν στα service τους στη Θεσσαλονίκη (https://microtechservice.gr/ και https://eleson.gr/) για αντικατάσταση της οθόνης. Αφού έκλεισα ραντεβού για σήμερα το πρωί στη micro, τους παρέδωσα το κινητό και μετά από 3 ώρες με κάλεσαν να μου πουν ότι δεν γίνεται αλλαγή της οθόνης. Η δικαιολογία που μου έδωσαν ήταν ότι το κινητό είναι από το Βιετνάμ και η οθόνη έχει κωδικό Ευρώπης και δεν είναι συμβατά μεταξύ τους. Επίσης δεν μπορούν να μου δώσουν την εγγύηση καλής λειτουργίας γιατί είναι παρά εισαγωγή το κινητό. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι κατά πόσο στέκει η συγκεκριμένη δικαιολογία και αν στέκει μπορώ να απευθυνθώ κάπου αλλού; Αν ήσουν Αθήνα στην Smartec έχει 173€.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα