Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, highpriest είπε

Θεωρητικά λοιπόν, αν ζουμάρουμε το φλας σε manual λειτουργία στα 105mm αλλά το τοποθετήσουμε σε απόσταση ανάλογη με 24mm θα έχουμε 4 φορές πιο δυνατό φως, αλλά και πιο στοχευμένο στο θέμα χωρίς να ανοίγει πολύ.

Επίσης αν βάλουμε το φλας και πάλι σε manual λειτουργία στα 105mm αλλά σε απόσταση ανάλογη με 24mm και μέσα σε softbox ή πίσω απο ομπρέλα, θα έχουμε και πάλι 4 φορές πιο δυνατό φως, μείον τα στοπ που θα κόψει το μπροστινό diffusser (που μπορεί να είναι οποιουδήποτε τύπου) 

Άρα ένα φλας των 75 watt/s θα μπορούσε να λειτουργήσει υπο αυτές τις προυποθέσεις σαν ένα πολύ μεγαλύτερο σε watt φλας. Επειδη έχει να κανει με τον νόμο του αντίστροφου τετραγώνου.

Σωστά;

Δεν καταλαβαίνω τι λες με το να το βάλεις στη θέση των 24mm...
Τα mm που ρυθμίζεις πάνω στο φλας είναι για την περίπτωση που το έχεις  πάνω και σε ενδιαφέρει ανάλογα με τα mm που έχεις στο φακό να είναι ανάλογα ρυθμισμένο και το φλας ώστε να καλύπτει όλο το κάδρο. Εάν και εφόσον εσένα σε ενδιαφέρει να το έχεις εκτός της μηχανής για να φωτίζεις αντικείμενα έρχεται κατά κάποιο τρόπο σε δεύτερη μοίρα.

Σε ενδιαφέρουν 3 πράγματα για τον φωτισμό, ένταση, απόσταση  και μέγεθος που καθορίζουν την έκθεση και την ποιότητα του φωτός.

Μήπως πρέπει να μιλήσουμε με παραδείγματα για να γίνει το θέμα κατανοητό;
 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Δεν καταλαβαίνω τι λες με το να το βάλεις στη θέση των 24mm...
Τα mm που ρυθμίζεις πάνω στο φλας είναι για την περίπτωση που το έχεις  πάνω και σε ενδιαφέρει ανάλογα με τα mm που έχεις στο φακό να είναι ανάλογα ρυθμισμένο και το φλας ώστε να καλύπτει όλο το κάδρο. Εάν και εφόσον εσένα σε ενδιαφέρει να το έχεις εκτός της μηχανής για να φωτίζεις αντικείμενα έρχεται κατά κάποιο τρόπο σε δεύτερη μοίρα.

Σε ενδιαφέρουν 3 πράγματα για τον φωτισμό, ένταση, απόσταση  και μέγεθος που καθορίζουν την έκθεση και την ποιότητα του φωτός.

Μήπως πρέπει να μιλήσουμε με παραδείγματα για να γίνει το θέμα κατανοητό;
 

 

Το έψαξα και το βρήκα. Είναι σωστό όπως το σκέφτηκα.

Απλά έπρεπε να το γράψω κι εγώ πιο αναλυτικά για να γίνει κατανοητό.

 

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, highpriest είπε

Το έψαξα και το βρήκα. Είναι σωστό όπως το σκέφτηκα.

Απλά έπρεπε να το γράψω κι εγώ πιο αναλυτικά για να γίνει κατανοητό.

 

Ανάλυσε το όταν βρεις χρόνο είμαι σίγουρος κάτι θα δώσει στο νήμα.

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, GQPhDFBI είπε

Ανάλυσε το όταν βρεις χρόνο είμαι σίγουρος κάτι θα δώσει στο νήμα.

Ξεκίνησα να γράφω, αλλά μόλις έφτασα στην δεύτερη παράγραφο είδα πως πρέπει να γράψω σεντόνι.

Απλα για σου φύγει η απορια για τα 24mm που ρωτάω, έπρεπε να διευκρινήσω πως το ερώτημα έχει να κάνει με όταν θελουμε συγκεκριμένη φωτομέτρηση για ένα σημείο της φώτο και πως μιλάω για off camera flash. Ποια πράγματα θα πρέπει να αλλάξουμε σε κάθε μετακίνηση ζουμ του φλας, ή μετακίνηση του ίδιου του φλας ή αν προστεθεί απλά κάποιος modifier μεταξύ φλας και θέματος και τι είδους θα είναι.

Κάθε αλλαγή που κάνουμε με το φλας, πρέπει να αντισταθμίζουμε με κάτι άλλο απο το τρίγωνο έκθεσης ή απο την ένταση του ίδιου του φλας για να φτάσουμε εκει που θελουμε. Αλλά είναι περισσότερο τέχνη και χειραγώγηση εξοπλισμού, παρα τεχνική. Αλλιώς θα το κάνει κάποιος με ένα απλό ζουμ φλας, αλλιώς κάποιος με strobe με ομπρέλα κλπ. Know your gear με δυο λόγια. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, highpriest είπε

Ξεκίνησα να γράφω, αλλά μόλις έφτασα στην δεύτερη παράγραφο είδα πως πρέπει να γράψω σεντόνι.

Απλα για σου φύγει η απορια για τα 24mm που ρωτάω, έπρεπε να διευκρινήσω πως το ερώτημα έχει να κάνει με όταν θελουμε συγκεκριμένη φωτομέτρηση για ένα σημείο της φώτο και πως μιλάω για off camera flash. Ποια πράγματα θα πρέπει να αλλάξουμε σε κάθε μετακίνηση ζουμ του φλας, ή μετακίνηση του ίδιου του φλας ή αν προστεθεί απλά κάποιος modifier μεταξύ φλας και θέματος και τι είδους θα είναι.

Κάθε αλλαγή που κάνουμε με το φλας, πρέπει να αντισταθμίζουμε με κάτι άλλο απο το τρίγωνο έκθεσης ή απο την ένταση του ίδιου του φλας για να φτάσουμε εκει που θελουμε. Αλλά είναι περισσότερο τέχνη και χειραγώγηση εξοπλισμού, παρα τεχνική. Αλλιώς θα το κάνει κάποιος με ένα απλό ζουμ φλας, αλλιώς κάποιος με strobe με ομπρέλα κλπ. Know your gear με δυο λόγια. 

Δεν νομίζω ότι είναι τέχνη, ούτε και χειραγώγηση( εκτός και αν το έπιασα εγώ λάθος)....για μένα είναι τεχνική.....τεχνική αντίληψη του εξοπλισμού και της κατάστασης....τόσο απλά
Ανάλογα τι επιδιώκεις για στόχο, κάνεις και τις ανάλογες ρυθμίσεις( υποτίθεται ότι γνωρίζεις τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου, από πριν).

Συνηθίζεται πάντως, να μπερδεύεται συχνά το creativity με την τέχνη, και την τεχνική.

Τέχνη για μένα είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται η τεχνική, και όχι η ίδια η τεχνική.

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Snorky.GR είπε

Δεν νομίζω ότι είναι τέχνη, ούτε και χειραγώγηση( εκτός και αν το έπιασα εγώ λάθος)....για μένα είναι τεχνική.....τεχνική αντίληψη του εξοπλισμού και της κατάστασης....τόσο απλά
Ανάλογα τι επιδιώκεις για στόχο, κάνεις και τις ανάλογες ρυθμίσεις( υποτίθεται ότι γνωρίζεις τις δυνατότητες του εξοπλισμού σου, από πριν).

Συνηθίζεται πάντως, να μπερδεύεται συχνά το creativity με την τέχνη, και την τεχνική.

Τέχνη για μένα είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται η τεχνική, και όχι η ίδια η τεχνική.

     Όπως είναι γνωστό , το τεχνικό μέρος είναι αναπόσπαστο από το αισθητικό . 

     Απαιτείται χρόνος και για τα δύο δλδ γνώση του εξοπλισμού ώστε να μπορεί να γίνει εφαρμογή του αισθητικού μέρους .

     Το ένα μόνον από μόνο του θα δώσει μεν αποτέλεσμα , το οποίο θα είναι λειψό .

    Κάποιος μπορεί όντως να έχει το χάρισμα της οπτικής , του καδραρίσματος κλπ , αλλά αν δεν μπορεί να επιλέξει ποιό διάφραγμα / ταχύτητα / ISO απαιτείται εκείνη την στιγμή και με ποιόν τρόπο θα το εφαρμόσει ......... 

    Κάποιος άλλος μπορεί να έχει πλήρη γνώση του εξοπλισμού του την δεδομένη στιγμή , όμως να μην έχει ούτε το χάρισμα αλλά ούτε και να έχει εμβαθύνει σε κανόνες , τεχνικές κοκ ...... 

  Ο κανόνας των 10.000 ωρών του Μπίλ ισχύει ......... 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Όπως είναι γνωστό , το τεχνικό μέρος είναι αναπόσπαστο από το αισθητικό . 

     Απαιτείται χρόνος και για τα δύο δλδ γνώση του εξοπλισμού ώστε να μπορεί να γίνει εφαρμογή του αισθητικού μέρους .

     Το ένα μόνον από μόνο του θα δώσει μεν αποτέλεσμα , το οποίο θα είναι λειψό .

    Κάποιος μπορεί όντως να έχει το χάρισμα της οπτικής , του καδραρίσματος κλπ , αλλά αν δεν μπορεί να επιλέξει ποιό διάφραγμα / ταχύτητα / ISO απαιτείται εκείνη την στιγμή και με ποιόν τρόπο θα το εφαρμόσει ......... 

    Κάποιος άλλος μπορεί να έχει πλήρη γνώση του εξοπλισμού του την δεδομένη στιγμή , όμως να μην έχει ούτε το χάρισμα αλλά ούτε και να έχει εμβαθύνει σε κανόνες , τεχνικές κοκ ...... 

  Ο κανόνας των 10.000 ωρών του Μπίλ ισχύει ......... 

Έτσι ακριβώς👍😉....

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Snorky.GR είπε

Έτσι ακριβώς👍😉....

    Ανοίξτε λοιπόν ένα θέμα πχ μόνον διάφραγμα , ώστε να αρχίσει να περπατάει το πράγμα .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...