Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου Fiat 500


phanispal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Για τέτοια περιορισμένη χρηση οκ.Αλλιώς εκτός απο την χρηστικότητα χάνεις και σε μεταπώληση.

Γενικα δεν αλλαζω αμαξια γρηγορα, το φτανω οσο παει. Οποτε θα τα εβγαζε τα λεφτα του και με το παραπανω. Απλα οταν ηταν να το φερω Ελλαδα ειχα υπολογισει και τελωνειο μαζι και ανεβαινε πολυ το κοστος, γιατι ειχε και 4.500λιρες ακομα υπολλοιπο για εξοφληση. Αν ηταν μονο η εξοφληση θα το ειχα φερει διχως δευτερη σκεψη, γιατι ηταν καινουριο, αν θυμαμαι καλα κατω απο 30.000χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου, κάτοχος 500 FL '16 0.9 TwinAir Dualogic.

Αυτό το φούσκωμα της τουρμπίνας του δίνει εντελώς άλλο αέρα από το 1.2, ειδικά σε προσπεράσεις σε επαρχιακό δίκτυο, ανηφόρες κλπ. Τα έχω οδηγήσει όλα και το 1.2 το είχαμε σε Panda. Από κατανάλωση μέσο όρο παίζει στα 6-6.5 λίτρα με χρήση κατά κύριο λόγο πόλη, αλλά στην Πάτρα η κίνηση δεν έχει σχέση με την Αθήνα. 

ΑΛΛΑ! Ενώ τα πρώτα 6 χρόνια δεν είχε ζητήσει τίποτα από την προβλεπόμενη συντήρηση, φέτος με πέθανε με 90k χλμ στο κοντέρ. Αναλυτικά μέσα σε διάστημα 6 μηνών (πέρα από λάδια-ξύδια που δεν τα μετράω) :

  • Δίσκος - πλατό (λογικό λόγω του ημιαυτόματου και της χρήσης)
  • Βολάν (διπλής μάζας my ass)
  • Ψυγείο νερού + Παγούρι
  • Τρόμπα βενζίνης (την προηγούμενη εβδομάδα, εκεί που νόμιζα ότι ξεμπέρδεψα)

Και το κακό είναι ότι στο 0.9 τα ανταλλακτικά είναι φαρμακείο. Ενδεικτικά το βολάν μόνο έχει γύρω στα 300€ σαν ανταλλακτικό.  Στο 1.2 θυμάμαι ήταν όλα αρκετά φθηνά.

Επίσης, το θέμα είναι ότι δεν έχει βγάλει ούτε σοβαρή ζημιά το Dualogic, ούτε το Multiair. Αν βγάλουν και αυτά, θα πέσει κλάμα. 

Σε γενικές γραμμές θεωρώ το 1.2 πιο σωστή επιλογή αν η χρήση είναι κατά κύριο λόγο πόλη, καθώς το μοτεράκι είναι εντελώς απλό και απροβλημάτιστο. Το 0.9 είναι σαφώς ανώτερο σε απόδοση αλλά εγώ το πλήρωσα χρυσό και κατά τη γνώμη μου για 85 άλογα δεν αξίζει σε καμία περίπτωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά τα fiat έχουν φτηνά ανταλλακτικά.

Στα 300€ αν είναι ανταλλακτικό από αντιπροσωπία δεν μου φαίνεται ακριβό. Τα 300 είναι πολλά χρήματα αλλά σε σχέση με 500-600άρια που έχω ακούσει για διπλής μάζας είναι μισή τιμή.

Ψυγείο νερού και παγούρι τι έπαθε; Μήπως είχες ή σε είχαν τρακάρει στο παρελθόν; Άλλη σκέψη είναι μήπως έβαζαν νερό στο δοχείο ή λάθος ανάμειξη με το παραφλού;

Αντλία μήπως πήγαινες συχνά με λαμπάκι;

 

Το μόνο που δεν δικαιολογώ από αυτόματο είναι το δίσκο πλατό (αλήθεια πατίναρε; ). Υποτίθεται ότι ένα αυτόματο σύστημα κάνει ιδανικές αλλαγές με rev matching και καταπονεί τη μετάδοση κατά πολύ λιγότερο από ότι ένα χειροκίνητο...

 

Υ.Γ. Το δικό μου punto, ήταν να το πάρω 0,9 αλλά είχε ίδια τιμή με το πετρέλαιο και με κέρδισε, έχει στα 125χιλ βγάλει βλάβη στον αισθητήρα γωνίας του τιμονιου 100-150€ και επισκευή στην αντλία υψηλής άλλα 200-250... Από αστοχία βέβαια αλλάξαμε δίσκο πλατό με 40χιλχλμ... Κατά άλλα όλα καλα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, filarhos είπε

Γενικά τα fiat έχουν φτηνά ανταλλακτικά.

Στα 300€ αν είναι ανταλλακτικό από αντιπροσωπία δεν μου φαίνεται ακριβό. Τα 300 είναι πολλά χρήματα αλλά σε σχέση με 500-600άρια που έχω ακούσει για διπλής μάζας είναι μισή τιμή.

Τα 300€ ίσως είναι λίγα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες, αλλά για αυτοκίνητο πόλης που δεν "τρώει ζόρι" με 90k χλμ το θεωρώ απαράδεκτο. Επίσης τα ανταλλακτικά σε σχέση με το 1.2 είναι αρκετά ακριβότερα.

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Ψυγείο νερού και παγούρι τι έπαθε; Μήπως είχες ή σε είχαν τρακάρει στο παρελθόν; Άλλη σκέψη είναι μήπως έβαζαν νερό στο δοχείο ή λάθος ανάμειξη με το παραφλού;

Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο και προσεγμένο όπως κάθε όχημα στην οικογένεια. Το ψυγέιο και το παγούρι τρύπησαν και τα δύο. Αρχικά άλλαξα το ψυγέίο και μετά από 2 μήνες παρατήρησα διαρροή και στο παγούρι και το άλλαξα και αυτό.

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Αντλία μήπως πήγαινες συχνά με λαμπάκι;

Όχι δεν πηγαίνω ποτέ με λαμπάκι. Εντελώς random βλάβη. 

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Το μόνο που δεν δικαιολογώ από αυτόματο είναι το δίσκο πλατό (αλήθεια πατίναρε; ). Υποτίθεται ότι ένα αυτόματο σύστημα κάνει ιδανικές αλλαγές με rev matching και καταπονεί τη μετάδοση κατά πολύ λιγότερο από ότι ένα χειροκίνητο...

Εγώ αντιθέτως το μόνο που δικαιολογώ είναι το δισκόπλατο. 

Το σύστημα δεν έχει σχέση με τα κλασσικά αυτόματα, είναι ημιαυτόματο. Στην ουσία ένα μηχανικό σασμάν που αλλάζει ταχύτητες αυτόματα. Οι ιδανικές αλλαγές βοηθούν στο να έχεις πάντα διαθέσιμο γκάζι, αυτό σημαίνει πολλά χαζοκατεβάσματα ταχύτητας και κατά συνέπεια και ανεβάσματα που δημιουργούν φθορά χωρίς λόγο.

Τέτοια συστήματα έχουν συγκεκριμένα περιθώρια για τον δίσκο, δεν είναι πόδι που θα πεις μην το ζορίσω στην εκκίνηση επειδή δεν έχει ψωμί. Έτσι όταν δει πρόβλημα στη συμπεριφορά του συμπλέκτη, σε αφήνει στη μέση του πουθενά. Όχι δεν πατίναρε ή τουλάχιστον όταν πήγαινε να πατινάρει έμπαινε σε safe mode, άρα δεν μπορώ να το ξέρω. 

3 ώρες πριν, filarhos είπε

Υ.Γ. Το δικό μου punto, ήταν να το πάρω 0,9 αλλά είχε ίδια τιμή με το πετρέλαιο και με κέρδισε, έχει στα 125χιλ βγάλει βλάβη στον αισθητήρα γωνίας του τιμονιου 100-150€ και επισκευή στην αντλία υψηλής άλλα 200-250... Από αστοχία βέβαια αλλάξαμε δίσκο πλατό με 40χιλχλμ... Κατά άλλα όλα καλα....

Από καδένα πως είσαι;

Επεξ/σία από aromeo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, aromeo είπε

Τα 300€ ίσως είναι λίγα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες, αλλά για αυτοκίνητο πόλης που δεν "τρώει ζόρι" με 90k χλμ το θεωρώ απαράδεκτο. Επίσης τα ανταλλακτικά σε σχέση με το 1.2 είναι αρκετά ακριβότερα.

Το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο και προσεγμένο όπως κάθε όχημα στην οικογένεια. Το ψυγέιο και το παγούρι τρύπησαν και τα δύο. Αρχικά άλλαξα το ψυγέίο και μετά από 2 μήνες παρατήρησα διαρροή και στο παγούρι και το άλλαξα και αυτό.

Όχι δεν πηγαίνω ποτέ με λαμπάκι. Εντελώς random βλάβη. 

Εγώ αντιθέτως το μόνο που δικαιολογώ είναι το δισκόπλατο. 

Το σύστημα δεν έχει σχέση με τα κλασσικά αυτόματα, είναι ημιαυτόματο. Στην ουσία ένα μηχανικό σασμάν που αλλάζει ταχύτητες αυτόματα. Οι ιδανικές αλλαγές βοηθούν στο να έχεις πάντα διαθέσιμο γκάζι, αυτό σημαίνει πολλά χαζοκατεβάσματα ταχύτητας και κατά συνέπεια και ανεβάσματα που δημιουργούν φθορά χωρίς λόγο.

Τέτοια συστήματα έχουν συγκεκριμένα περιθώρια για τον δίσκο, δεν είναι πόδι που θα πεις μην το ζορίσω στην εκκίνηση επειδή δεν έχει ψωμί. Έτσι όταν δει πρόβλημα στη συμπεριφορά του συμπλέκτη, σε αφήνει στη μέση του πουθενά. Όχι δεν πατίναρε ή τουλάχιστον όταν πήγαινε να πατινάρει έμπαινε σε safe mode, άρα δεν μπορώ να το ξέρω. 

Από καδένα πως είσαι;

Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται μεγάλο ποσό για ένα μικρό αυτοκίνητο, και είναι, αλλά σαν επιλογή έχει πολλά θετικά και αξίζει τα χρήματά του.

Από όσο θυμάμαι είναι αυτό με το ρομποτάκι, υποτίθεται ότι είναι καλύτερο από το χειροκίνητο. Το ίδιο είχαν και οι 147-156 με πολλά χαζοθέματα αλλά δεν θυμάμαι κανένας να έλεγε ότι φθίρεται γρήγορα...

 

Καδένα δεν έχω ελέγξει ακόμα, δεν κάνει κάποιο θόρυβο ή κάτι άλλο. Έχω σημειώσει στις 150χιλ να την δει ο μηχανικός, όπου θα αλλάξω αντλία, και αν δει οτιδήποτε να αλλάξει και την καδένα. Είναι η αλήθεια ότι αλλάζω λάδια ανά 10 με 15 χιλ χλμ συνήθως ανά 7-8 μήνες, όταν η Fiat λέει 20-25χιλχλμ και έτος, που κάτι προστατεύει...

Είναι κατασκευής τέλος '14 με αρκετές βελτιώσεις σε σχέση με το αρχές '14 που έχει ο ίδιος και 10% μικρότερη κατανάλωση. Ίσως το θέμα με τις γλίστρες που έχουν τα περισσότερα με καδένα να είναι σε καλύτερη μοίρα από κάτι opel και suzuki με τον ίδιο κινητήρα.

 

Υ.Γ. Μην παρεξηγηθώ, υποθέσεις κάνω που βασίζονται σε περιστατικά φίλων και δικά μου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Καταλαβαίνω ότι σου φαίνεται μεγάλο ποσό για ένα μικρό αυτοκίνητο, και είναι, αλλά σαν επιλογή έχει πολλά θετικά και αξίζει τα χρήματά του.

Το πρόβλημα δεν είναι ότι έβγαλε μια ζημιά, το θέμα είναι ότι τις έβγαλε τη μια πίσω από την άλλη και δεν είναι και από τις ακριβές που περιμένει κάποιος (Multiair, Dualogic). Το να δίνεις ένα χιλιάρικο μέσα σε 6 μήνες για ένα αυτοκίνητο πόλης με 90k χιλιόμετρα, που συντηρείται ευλαβικά και οδηγείται εντελώς νορμάλ εμένα δεν μου κάθεται καλά και δεν ξέρω πόσο αξίζει για αυτό που είναι. Στο Panda 1.2 με τα ίδια χιλιόμετρα-χρόνια δεν είχαμε δώσει τίποτα περισσότερο από την νορμάλ συντήρηση του. 

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Από όσο θυμάμαι είναι αυτό με το ρομποτάκι, υποτίθεται ότι είναι καλύτερο από το χειροκίνητο. Το ίδιο είχαν και οι 147-156 με πολλά χαζοθέματα αλλά δεν θυμάμαι κανένας να έλεγε ότι φθίρεται γρήγορα...

Το ίδιο είχαν, απλά εκεί το έλεγαν Selespeed και είναι πιο γνωστό με αυτή την ονομασία. Το καλύτερο από χειροκίνητο σηκώνει αρκετή κουβέντα, αναλόγως τι ζητάει κανείς. 

Οι 147-156-GT δεν ήταν αυτοκίνητα πόλης, άρα λογικά δεν έκαναν και πολλά χιλιόμετρα πόλης για να υπάρχει τόση φθορά. Επίσης, παίζει ρόλο και το δίσκο πλατό υποθέτω που έχει κάθε αυτοκίνητο. Ενδεικτικά η 156 μου έχει 230k χλμ με εργοστασιακό δίσκο πλατό. 

Τέσπα, εγώ είπα την εμπειρία μου για μελλοντικούς αγοραστές. Ο καθ'ένας τα ζυγίζει και βλέπει αναλόγως την τσέπη και τις ανάγκες του. Ίσως ήμουν εγώ άτυχος.

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Καδένα δεν έχω ελέγξει ακόμα, δεν κάνει κάποιο θόρυβο ή κάτι άλλο. Έχω σημειώσει στις 150χιλ να την δει ο μηχανικός, όπου θα αλλάξω αντλία, και αν δει οτιδήποτε να αλλάξει και την καδένα. Είναι η αλήθεια ότι αλλάζω λάδια ανά 10 με 15 χιλ χλμ συνήθως ανά 7-8 μήνες, όταν η Fiat λέει 20-25χιλχλμ και έτος, που κάτι προστατεύει...

Μακάρι να μην αλλάξεις ποτέ. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νοίκιασα προσφατα ένα για δουλειά. 150 χλμ 30€ ζ υπόψιν κανονικά οδηγώ πετρέλαιο οπότε δεν ξέρω αν από κατανάλωση είναι σόι. Τώρα προσωπικά μου φάνηκε ένας κουβάς με Ρόδες. Ταλαιπωρία να βάλεις τη ζώνη, ταλαιπωρία να μπει κάποιος πίσω, και θεοστενο. Οδηγικά, αδιάφορο προς κακό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, aromeo είπε

Το πρόβλημα δεν είναι ότι έβγαλε μια ζημιά, το θέμα είναι ότι τις έβγαλε τη μια πίσω από την άλλη και δεν είναι και από τις ακριβές που περιμένει κάποιος (Multiair, Dualogic). Το να δίνεις ένα χιλιάρικο μέσα σε 6 μήνες για ένα αυτοκίνητο πόλης με 90k χιλιόμετρα, που συντηρείται ευλαβικά και οδηγείται εντελώς νορμάλ εμένα δεν μου κάθεται καλά και δεν ξέρω πόσο αξίζει για αυτό που είναι. Στο Panda 1.2 με τα ίδια χιλιόμετρα-χρόνια δεν είχαμε δώσει τίποτα περισσότερο από την νορμάλ συντήρηση του. 

Το ίδιο είχαν, απλά εκεί το έλεγαν Selespeed και είναι πιο γνωστό με αυτή την ονομασία. Το καλύτερο από χειροκίνητο σηκώνει αρκετή κουβέντα, αναλόγως τι ζητάει κανείς. 

Οι 147-156-GT δεν ήταν αυτοκίνητα πόλης, άρα λογικά δεν έκαναν και πολλά χιλιόμετρα πόλης για να υπάρχει τόση φθορά. Επίσης, παίζει ρόλο και το δίσκο πλατό υποθέτω που έχει κάθε αυτοκίνητο. Ενδεικτικά η 156 μου έχει 230k χλμ με εργοστασιακό δίσκο πλατό. 

Τέσπα, εγώ είπα την εμπειρία μου για μελλοντικούς αγοραστές. Ο καθ'ένας τα ζυγίζει και βλέπει αναλόγως την τσέπη και τις ανάγκες του. Ίσως ήμουν εγώ άτυχος.

Μακάρι να μην αλλάξεις ποτέ. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.

 

Μα κι εμένα μου κάνει εντύπωση τόσα μαζεμένα. Ίσως έτυχε, αφού το συντηρείς και το προσέχεις.

Το 500άρι είναι από κάτω κι έχει ανταλλακτικά από το παλιό panda που είναι από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα...

Pandάκια και 500αράκια έχει γενικά ο κύκλος μου αρκετά. Και μάλιστα φίλος έχουν περάσει από τα χέρια 2-3 από το καθένα με άλλες βλάβες σαν συνηθισμένες.. Ξέρεις τα κλασικά τιμόνι, φλασιέρα και νομίζω κάτι με τον αυτόματο κλιματισμό... Βέβαια αυτόματο δεν έχει πάρει...

 

Εμένα μου κακοφάνηκε όταν στους 15 μήνες έμεινα από δίσκο πλατό και πλήρωσα 400€ σε εξειδικευμένο. Το επίσημο μου ζητούσε 600-700 και ίσως να μου έκαναν έκπτωση στα ανταλλακτικά αν το έλεγε ο εμπειρογνώμων της FIAT.

 

3 ώρες πριν, tzotzo είπε

Νοίκιασα προσφατα ένα για δουλειά. 150 χλμ 30€ ζ υπόψιν κανονικά οδηγώ πετρέλαιο οπότε δεν ξέρω αν από κατανάλωση είναι σόι. Τώρα προσωπικά μου φάνηκε ένας κουβάς με Ρόδες. Ταλαιπωρία να βάλεις τη ζώνη, ταλαιπωρία να μπει κάποιος πίσω, και θεοστενο. Οδηγικά, αδιάφορο προς κακό.

Αν ήταν η απλή έκδοση με τις πολύ μαλακές αναρτήσεις, ναι δεν λέει...

Έχω οδηγήσει του φίλου με την κάπως σπορ ανάρτηση και ήταν πολύ καλό, ακόμα και εθνική οδό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, tzotzo είπε

Νοίκιασα προσφατα ένα για δουλειά. 150 χλμ 30€ ζ υπόψιν κανονικά οδηγώ πετρέλαιο οπότε δεν ξέρω αν από κατανάλωση είναι σόι. Τώρα προσωπικά μου φάνηκε ένας κουβάς με Ρόδες. Ταλαιπωρία να βάλεις τη ζώνη, ταλαιπωρία να μπει κάποιος πίσω, και θεοστενο. Οδηγικά, αδιάφορο προς κακό.

το 1200άρι είναι απόλαυση στην πόλη πάντως ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...