Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, phanispal είπε

Δεκτόν, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε ότι τα τάδε μοτέρ βγάζουν πρόβλημα π.χ. ή κάτι παρόμοιο.

ο 1200άρης αθάνατος , πας και και του βάζεις υγραέριο την επόμενη μέρα

ο μικρός τουρμπάτος και αυτός σκυλί (έχουμε μέλος με αέριο cng που γράφει 30000χλμ/έτος) αλλά τσιμπά λάδι εκ φύσεως και θέλει προσοχή να συμπληρώσεις να μην ξεμείνει στα 10000χλμ. Αν δεν το προσέχεις μπορεί να βγάλει θέμα η μονάδα multiair&τουρμπίνα. Κάποια βγάζουν θέμα με βάση μηχανής

Όλα μπορεί να βγάλουν θέμα με το τιμόνι και έχει κόστος 100-300€

  • Like 1
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.
10 ώρες πριν, phanispal είπε

Καλημέρα, μια συνάδελφος ενδιαφέρεται για αγορά μεταχειρισμένου Fiat 500 από το 2007 και μετά (προφανώς).

Budget γύρω στις 8.000€.

Χρήση αποκλειστικά σε αστικό ιστό και γενικά πολύ λίγα χιλιόμετρα το χρόνο. Σκεφτείτε ότι έχει Seicento 22 ετών αγορασμένο καινούργιο με 86.000 χιλιόμετρα.

Κλασική γυναίκα, κοιτάει μόνο εμφάνιση.

Γι' αρχή τι προσέχουμε, αποφεύγουμε κάποια συγκεκριμένα μοτέρ ας πούμε;

Έχει βρει ένα σε έμπορο με (δήθεν) 90.000 χιλιόμετρα. Μοτέρ δεν ξέρω ποιο, μόνο ότι είναι turbo.

Ιδιώτη μόνο, το 1.2 βενζίνη είναι το ποιο τίμιο αλλά χωρίς επιδόσεις, προσοχή τον αερόσακο συνοδηγού, φουσκώνει το ταμπλό και ακριβή επισκευή !

4 ώρες πριν, korakios είπε

ο 1200άρης αθάνατος , πας και και του βάζεις υγραέριο την επόμενη μέρα

ο μικρός τουρμπάτος και αυτός σκυλί (έχουμε μέλος με αέριο cng που γράφει 30000χλμ/έτος) αλλά τσιμπά λάδι εκ φύσεως και θέλει προσοχή να συμπληρώσεις να μην ξεμείνει στα 10000χλμ. Αν δεν το προσέχεις μπορεί να βγάλει θέμα η μονάδα multiair&τουρμπίνα. Κάποια βγάζουν θέμα με βάση μηχανής

Όλα μπορεί να βγάλουν θέμα με το τιμόνι και έχει κόστος 100-300€

Ναι ….. δεν τραβάει που δεν τραβάει ο 1200 βάλτου και αέριο. Στην ανηφόρα κατέβα να σπρώχνεις!!!!

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Ναι ….. δεν τραβάει που δεν τραβάει ο 1200 βάλτου και αέριο. Στην ανηφόρα κατέβα να σπρώχνεις!!!!

Ούτε καν 

  • Like 1
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, costas1973 είπε

Ναι ….. δεν τραβάει που δεν τραβάει ο 1200 βάλτου και αέριο. Στην ανηφόρα κατέβα να σπρώχνεις!!!!

Punto 16v 2003 μοντέλο, το πήρα με 65.000χλμ το 2008 και στις 110.000 (2011) έβαλα brc με 1800€, έφτασε 365.000χλμ. στα χέρια μου και πριν 1 μήνα το είδα μπροστά μου στο 3ο κάτοχο... 

Στον μπραλο πήγαινε μια χαρά με 4 άτομα 

Δημοσ.

μια χαρα παει ο 1200 για αυτου του μεγεθους το σκαφος, μη τρελαθουμε κιολας... το ειχαμε σε παντα...

ΧΙλιες φορες προτιμότερος απο τον 900αρι που ειναι γνωστη λαδιερα και στα χερια γυναικας (που δε θα ελεγξει λαδια) θα ρημαξει...

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, tutuyo είπε

μεταχειρισμενο Φιατ 10ετιας και

καλα θα παει αυτο

ενω το οτι κοιταει εμφανισει αλλα οδηγαει seicento (!?!?!?!?!?) και πως βγαζει προβληματα απο τα 86 χιλιαδες χιλιομετρα (αχαχαχα)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, paylidis είπε

μια χαρα παει ο 1200 για αυτου του μεγεθους το σκαφος, μη τρελαθουμε κιολας... το ειχαμε σε παντα...

ΧΙλιες φορες προτιμότερος απο τον 900αρι που ειναι γνωστη λαδιερα και στα χερια γυναικας (που δε θα ελεγξει λαδια) θα ρημαξει...

Έτσι ακριβώς είναι. Έχω το 1200 του 2017 με τα 69 άλογα 9 μήνες τωρα Απροβληματιστο και με πολλή ελαστικότητα ο κινητήρας, πράγμα που με εξεπληξε, μαθημενος από Stilο1.4 με 95 άλογα και εξαρι κιβώτιο. Ταξίδι χωρίς να κολωνει πουθενά. 

1 λεπτό πριν, HAS1972 είπε

 

 

Επεξ/σία από HAS1972
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 11/7/2022 στις 8:42 ΜΜ, costas1973 είπε

Ιδιώτη μόνο, το 1.2 βενζίνη είναι το ποιο τίμιο αλλά χωρίς επιδόσεις, προσοχή τον αερόσακο συνοδηγού, φουσκώνει το ταμπλό και ακριβή επισκευή !

Ναι ….. δεν τραβάει που δεν τραβάει ο 1200 βάλτου και αέριο. Στην ανηφόρα κατέβα να σπρώχνεις!!!!

 Κόβει δύναμη το αέριο;

Δημοσ.
19 ώρες πριν, zio10 είπε

 Κόβει δύναμη το αέριο;

Αν δεν έχεις να ψεκάζει και βενζίνη χαμηλά (που οι περισσότεροι δεν βάζουν για να έχει καλύτερη οικονομία) τότε ναι, χάνει μέχρι τα 80-90χλμ σε επιτάχυνση.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα κοίταζα και εγω για αρκετόυς μήνες τα 500αρια, πολύ όμορφα αλλά έχουν τα θεματάκια τους. Αυτά που είχα καταλήξει εγώ ήταν:

-Μακριά απο το αυτόματο κιβώτιο 

-Προτιμάμε τον 1200αρι βενζίνη (οχι τον twinair) ή τον diesel για αξιοπιστία (αν και αν εισαι αθηνα και μπαίνεις δακτύλιο θες euro 6 και πάνω, πάντως πολύ καλό γκαζάκι ο 1300αρης diesel)

-Οι τιμές είναι στον θεό αυτή την περίοδο και για τα 500αράκι ακόμα περισσότερο (και εξωτερικό και Ελλάδα)

-Γνωστό πρόβλημα με ακριβό σέρβις η κολώνα τιμονιού (πονάνε όλα τα Alfa και fiat εκεί)

 

Επεξ/σία από Stogianz
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Γυναίκα εδω που δεν την νοιάζει η εμφάνιση μόνο !

Εχω 500 1.4 sport 100hp του '10 και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα πλην που άλλαξα 2 φορές τάπα στο παγούρι , 2 φορές πρόβλημα με τα μπουζί και 1 φορά κόπηκε το καλώδιο στην πόρτα του πορτμπαγκάζ

εκτός από αυτά τίποτε άλλο και πριν το αγοράσω είχα κάνει έρευνα αγοράς και τα προβλήματα που έβγαζε είχαν να κάνουν ως επί το πλείστον με το αυτόματο κιβώτιο.

Οπως και'να χει ,το 500αρακι αλλαγές φοβερές δεν έχει στο σασί του αλλά ούτε και στην τεχνολογία του ,υβριδικό δεν θα έπαιρνα εκτός κι αν ήταν να το έχω μόνο μέσα στην πόλη ,γι'αυτό και κάποια στιγμή σκέφτομαι να μεταβώ σε abbarth

Στην παρούσα φάση έχω κοντά 139000χλμ και ετοιμάζεται να κάνει ταξίδι στην Ευρώπη !

Αυτά και γενικά ψάξε για τον 1242 τον κινητήρα αν δεν θέλε τον 1.4 (255 σήμα just saying)

 

Δημοσ.

Ειχα και εγω ενα 500αρι 1200κυβικα 65 αλογα οταν ημουν στη Σκωτια. Το ειχα παρει καινουριο το 2015 και το πουλησα οταν γυρισα στην Ελλαδα το 2019. Δυστυχως δεν ηξερα οτι με την επιστροφη μου στην Ελλαδα μπορουσα να το φερω χωρις να πληρωσω τελωνειο και ακομα στεναχωριεμαι που το αφησα. Φοβερο μιρκο αμαξακι, πολυ οικονομικο, οτι πρεπει για πολη αλλα και μικροεκδρομες. Με ενα ντεποζιτο ειχα κανει τουρ στα highlands με 4 ατομα και μικροαποσκευες. Απλα οταν χρειαστηκε να κανω μια προσπεραση σε ανηφορικο δρομο δεν μπορουσα φυσικα 😊. Το δικο μου ηταν καινουριο, οποτε περα απο το ετησιο σερβις σε λαδια κλπ δεν ειχε ζητησει τπτ αλλο.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Ειχα και εγω ενα 500αρι 1200κυβικα 65 αλογα οταν ημουν στη Σκωτια. Το ειχα παρει καινουριο το 2015 και το πουλησα οταν γυρισα στην Ελλαδα το 2019. Δυστυχως δεν ηξερα οτι με την επιστροφη μου στην Ελλαδα μπορουσα να το φερω χωρις να πληρωσω τελωνειο και ακομα στεναχωριεμαι που το αφησα. Φοβερο μιρκο αμαξακι, πολυ οικονομικο, οτι πρεπει για πολη αλλα και μικροεκδρομες. Με ενα ντεποζιτο ειχα κανει τουρ στα highlands με 4 ατομα και μικροαποσκευες. Απλα οταν χρειαστηκε να κανω μια προσπεραση σε ανηφορικο δρομο δεν μπορουσα φυσικα 😊. Το δικο μου ηταν καινουριο, οποτε περα απο το ετησιο σερβις σε λαδια κλπ δεν ειχε ζητησει τπτ αλλο.

Δεξιοτίμονο στην Ελλάδα;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεξιοτίμονο στην Ελλάδα;

Κατα πασα πιθανοτητα θα το αφηνα στη Ναξο να το εχω στις διακοπες. Εκει ουτε δρομους μεγαλους εχει να αλλαζεις λωριδες, ουτε να μπαινεις σε κλειστα παρκινγκ να να χρειαστει να παρεις καρτουλα απο τα αριστερα. Αλλα οταν ειναι κατι που εχεις δεθει μαζι του, βρισκεις τροπο και βολευεσαι. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SagoniasSlutRos είπε

Κατα πασα πιθανοτητα θα το αφηνα στη Ναξο να το εχω στις διακοπες. Εκει ουτε δρομους μεγαλους εχει να αλλαζεις λωριδες, ουτε να μπαινεις σε κλειστα παρκινγκ να να χρειαστει να παρεις καρτουλα απο τα αριστερα. Αλλα οταν ειναι κατι που εχεις δεθει μαζι του, βρισκεις τροπο και βολευεσαι. 

Για τέτοια περιορισμένη χρηση οκ.Αλλιώς εκτός απο την χρηστικότητα χάνεις και σε μεταπώληση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...