Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

Ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη και τις συμβουλές σας για μια έκτακτη αγορά τηλεόρασης που προέκυψε.

Αυτή τη στιγμή διαθέτω μια LG 32 smart του 2018 απο την οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος όμως μιας και χάλασε το PC monitor λεω να το αντικαταστήσω με αυτήν οπότε βρέθηκα ξαφνικά προς αναζήτηση νεας τηλεόρασης για το σαλόνι.

Το budget είναι περιορισμένο (~350 ευρώ υπολογίζω) και ξεκίνησα απευθείας να κοιτάω για LG μιάς και όπως είπα είχα ήδη καλή εμπειρία.

Έπεσε το μάτι μου σε αυτή που έχει βγάλει στο crazy sundays το eshop όπου μου φαίνεται καλή αναβάθμιση σε ίντσες και σε μια λογική για τα δεδομένα μου τιμή.

Θα ήθελα τη γνώμη σας όμως καθώς δεν εχω κόλλημα με τη διάσταση, ούτε το brand απαραίτητα αλλά είμαι παντελώς άσχετος με τα specs των τηλεοράσεων οπότε κάθε πρόταση σας θα ήταν ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ.

ΥΓ. Η τηλεόραση προορίζεται κυρίως για χρήση με streaming υπηρεσίες τύπου Disney+, Netflix κλπ.

Επεξ/σία από bad_freddy
Δημοσ.

Για τα χρήματα που διαθέτεις είναι καλή επιλογή. Για να πας σε κάτι καλύτερο πρέπει να πέσεις σε ίντσες να πας 43 που προσωπική άποψη δεν αξίζει ή να ανεβάσεις το μπάτζετ τουλάχιστον 100 ευρώ. 

• Thanks 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, alexzorb είπε

Για τα χρήματα που διαθέτεις είναι καλή επιλογή. Για να πας σε κάτι καλύτερο πρέπει να πέσεις σε ίντσες να πας 43 που προσωπική άποψη δεν αξίζει ή να ανεβάσεις το μπάτζετ τουλάχιστον 100 ευρώ. 

Συμφωνώ με αυτά που λες, απλά πρίν κάνω την κίνηση δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια καλύτερη επιλογή απο θέμα best value for money απο χαρακτηριστικά ή ποιότητα ακόμα και σε άλλο brand γιατί η αλήθεια είναι οτι χάνεσαι με τόσες μάρκες για κάποιον μη γνώστη όπως εγω.

Δημοσ.