Beefeater Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 12 ώρες πριν, Burgos είπε Η εμπειρία στο ΙΤ δεν ξέρω που χρησιμεύει στον συγκεκριμένο κλάδο εκτός αν εννοείς το στήσιμο μιας σοβαρής ιστοσελίδας. Η εμπειρία όμως στο marketing θα πρέπει να σας έχει διδάξει πως η εικόνα μετράει πολύ. Αν ανοίγατε πχ σουβλατζίδικο με πλαστικές καρέκλες και τραπέζια και εμφάνιση καφενείου του 80 τότε δεν θα περιμένατε να είστε ανταγωνιστικοί προς τα άλλα σουβλατζίδικα με όμορφη διακόσμηση, καναπέδες κλπ Το ίδιο ισχύει και εδώ και σε κάθε δουλειά σχεδόν. Γνώμη μου είναι πως καλύτερα να πάρετε ένα Vito 10ετίας. To Octavia θα σας βάλει οπτικά τουλάχιστον, στην κατηγορία ταξι παρά υπηρεσία μεταφοράς. Το Dacia δεν έχει λόγο ύπαρξης. Και πριν 30 χρόνια να έβγαινε έτσι όπως βγαίνει σήμερα, τραγικό θα ήταν. Αν χρησιμοποιούσα υπηρεσία μεταφοράς δε νομίζω ότι θα έπαιρνα σοβαρά μια εταιρία που χρησιμοποιεί Dacia. χρησιμευει στο οτι σιγουρα εχουμε πλεονεκτημα στην ιντερνετικη μας παρουσια, αν τρεξουμε διαφημεισεις, ποσο αποδοτικη θα ειναι η σελιδα μας κλπ. Των ανταγωνιστων ειναι για τα μπαζα κυριολεκτικα, οποτε σε αυτο τον τομεα θα ειμαστε σιγουρα μπροστα. Επειδη αναφερεις το οκταβια σαν κατηγορια ταξι, το θεωρεις απαραιτητα αρνητικο? Το dacia επειδη πηγαμε και το ειδαμε για τα λεφτα του φαινεται πολυ οκ αμαξι, καμια πολυτελεια αλλα απλετους χωρους και ανεση. Προσωπικα δεν θα ειχα θεμα να με πανε μεταφορα με dacia , αν και καμια εταιρια εδω δεν εχει κατι τετοιο.. 12 ώρες πριν, BrocasHelm είπε Όπως σου είπαν, σε μέρος όπως η Κρήτη που υπάρχουν και s class και άλλα χλιδάτα exclusive οχήματα (SUV πχ με εξαψηφια τιμή αγοράς), δεν πας με σαπάκια. Ίσως να είναι οκ για Φολέγανδρο πχ ή μικρά μέρη χωρίς σοβαρό ανταγωνισμό. Αλλά αν έρθει ο πελάτης να τον πας από αεροδρόμιο Ελούντα με το Dacia (ή αντίστοιχα στα boutique ξενοδοχεία στα Χανιά αν είσαι δυτικά) και βλέπει τους υπόλοιπους να τους βάζουν σε Vito, Viano και γενικά "μάρκες" (και αυτά είναι η νόρμα, δεν μιλάω για τα exclusive οχήματα), και αυτή είναι η πρώτη του εντύπωση στην Κρήτη, θα ξενερώσει. Επίσης κακά τα ψέματα, όσο καλό σέρβις και να μπορείς να δώσεις (καθαρό όχημα, ευγενικός οδηγός που να μιλάει καλά αγγλικά πχ και να μπορεί να δώσει και επιπλέον πληροφορίες για ότι βλέπουν και να μην είναι απλά ένας οδηγός από το σημείο Α στο σημείο Β κλπ), τα διάφορα τουριστικά γραφεία δεν θα έχουν λόγο να σε προτιμήσουν για πελάτες τους. Γιατί υπάρχουν τόσοι άλλοι που ήδη το κάνουν αυτό, και έχουν και καλύτερα οχήματα. Δες τις τιμές που παίζουν στην αγορά για εκεί που ενδιαφέρεσαι (hint: διαφέρουν στη κάθε περιοχή πχ στο Ηράκλειο είναι πιο φτηνά), φτιάξτε πλάνο και καλύτερα να ξεκινήσετε με σωστό όχημα. Επίσης από ότι καταλαβαίνω εσείς θα το οδηγείτε το όχημα, οπότε μην υποτιμάτε τα τυχερά του επαγγέλματος. Με καλό όχημα και σωστό σέρβις, αν χτυπήσεις την σωστή αγορά (πχ Αμερικάνους) υπολογίζεις μέσο όρο άνετα ένα 30% της τιμής που θα πουλάς ως φιλοδώρημα. Όχι στους direct, αλλά μέσω γραφείων πχ που βάζουν κι αυτοί το κέρδος τους και το φουσκώνουν. Αν μιλάμε και για tours με ξεναγό κλπ ανεβαίνει κι άλλο το κόστος στον πελάτη, οπότε δίνει και περισσότερα. ευχαριστω για την απαντηση. Ναι εμεις θα το τρεχουμε, και εγω προσωπικα εχω εμπειρια απο εκδρομες, οποτε θα φτιαξω και μερικα ολοημερα tailor made ταξιδια και για οποιον θελησει. 9 ώρες πριν, paylidis είπε Me skoda k Dacia δε κανείς transfer ούτε καν στη Ρουμανία (που ακόμα κ εκεί με Toyota RAV4 με είχαν μεταφέρει transfer). Πρέπει να ρίξεις κάτι παραπάνω κ να πας σε merc… mercedes ξεφευγει πολυ, και δεν ειναι και τοσο ιδιαιτερο αυτοκινητο κατα την γνωμη μου, απλα πουλαει μουρη.... το σκοντα ειδικα, δεν το θεωρουμε κακη επιλογη, ειναι παρα πολλα αυτοκινητα που βγαζουν μεροκαματο δεκαετιες τωρα.... 2 ώρες πριν, Titos301 είπε εξαρταται τι πελατες θα μεταφερεις, αν οι τουριστες ειναι budget και θα μενουν σε mid-range/χαμηλου κοστους καταλυματα τοτε και το skoda θα ειναι οκ αν ειναι πανω απο mid-range νομιζω ενα εκ των mercendes, vw ειναι απαραιτητο ευχαριστω πολυ! 1 ώρα πριν, xgol είπε Είναι σχετικά αυτα που γραφετε. Δεν ειναι μονο οι υπηρεσιες τρανσφερ οπως τις εχουμε ολοι στο μυαλο. Παιζει τεραστιο ρολο η αγορα. Μυκονο πχ, πανε καθε χρονο αλλοδαποι με τα προσωπικα τους ΙΧ και κανουν μεταφορες τουριστων κυριολεκτικα απο τον δρομο. δηλαδη? εννοεις πως το επαγγελμα εκει δεν εχει κορεστει και παιζουν ακομα πολλα μαυρα και παρανομα λογω ταιραστιας ζητησης? 2
paylidis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 35 λεπτά πριν, Beefeater είπε mercedes ξεφευγει πολυ, και δεν ειναι και τοσο ιδιαιτερο αυτοκινητο κατα την γνωμη μου, απλα πουλαει μουρη.... το σκοντα ειδικα, δεν το θεωρουμε κακη επιλογη, ειναι παρα πολλα αυτοκινητα που βγαζουν μεροκαματο δεκαετιες τωρα.... Συμφωνώ. Βγάζουν τα σκοντα μεροκάματο ως Ταξι. Όχι vip transfer … Σε άλλες μάρκες τι έχετε κοιτάξει; μεταχειρισμένο υποθέτω κοιτάτε, σωστα;
BrocasHelm Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Από το γραφείο που δουλεύω, και εμείς ξεκινήσαμε έτσι (σημείωση, είμαστε στην στεριά κι όχι σε νησί). Να βγει ένα φτηνό όχημα στην αρχή να δούμε πως πάει το πράγμα, και να ανεβούμε μετά σιγά σιγά. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε με ένα Fiat Scudo που ήταν τρελή προσφορά τότε από την αντιπροσωπεία (μιλάμε για 2014), με όσα αρνητικά είχε (βασικό αρνητικό πχ, δεν είχε aircondition πίσω και έγινε custom εγκατάσταση εκ των υστέρων). Μετά ήρθε ένα Vito στα τέλη της ίδιας χρονιάς. Συμπέρασμα μετά από 7-8 χρόνια (το 2020 δεν μετράει καθόλου λόγω covid και περιορισμών στις πτήσεις, ενώ το 2021 μετράει το δεύτερο μισό) και 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα στο κάθε βαν; Το Vito είναι ακόμα και τώρα όχημα που στέκεται αξιοπρεπέστατα. Το Scudo θα κάνει μικροδουλειές τοπικές πλέον (transferάκια, κάποιο shore excursion), και σπάνια πχ θα αναγκαστεί να βγει στον δρόμο να κάνει πολυήμερο tour (ή έστω και μονοήμερα τύπου full day Δελφούς). Το Vito έχει σαφώς ανώτερη ποιότητα κύλησης και ηχομόνωση, το Scudo είναι λίγο κουδουνίστρα ειδικά μετά τα 100-110. Δεν πουλάει κοινώς μόνο μούρη το αστέρι. Αλλά είναι και μούρη, δίνει την σωστή πρώτη εντύπωση στον καλό πελάτη. Από την άλλη το Scudo είναι πιο αυτοκίνητο, έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους, παραπάνω άλογα, πιο άνετο στον οδηγό για να επιταχύνει αν χρειαστεί ειδικά αν είναι τελείως φορτωμένο, αλλά τι να το κάνεις; Με τον πελάτη πάνω δεν τρέχεις πάνω από 130 στον αυτοκινητόδρομο ούτως ή άλλως. Δεν είναι ότι ο πελάτης στο Scudo δεν θα μείνει ικανοποιημένος, αλλά σίγουρα ξεκινάει με κάποιους πόντους μείον συγκριτικά με τον άλλον στο Vito. Εκεί είναι και θέμα του οδηγού να τον κερδίσει με το service που προσφέρει και να μην δώσει τόσο σημασία στο όχημα αυτό καθ'αυτό στο τέλος της υπηρεσίας που λαμβάνει. Πού θέλω να καταλήξω; Καλύτερα να πάτε για κάτι καλύτερο που θα σας μείνει παρά για κάτι φτηνότερο και να ψάχνεστε να βάλετε και 2ο όχημα στον στόλο σας μετά για να μπορείτε να χτυπάτε τον ανταγωνισμό. Ο οποίος στην περίπτωσή σας στην Κρήτη είναι μεγάλος, πέρα από S Class που παίζουν στα ανατολικά, δυτικά παίζουν V Class και Volvo XC πχ, και δεν μιλάμε για E Class ή Vito που είναι το σύνηθες. Δεν ξέρω μην έχουν αλλάξει τα πράγματα και παίζουν ακόμα καλύτερα οχήματα κυρίως ανατολικά (είμαι σίγουρος πως θα ισχύει αυτό, δεν είναι τυχαίο πως η περιοχή εκεί έχει τις υψηλότερες τιμές στην αγορά της Κρήτης). Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2022 από BrocasHelm 1
Beefeater Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, paylidis είπε Συμφωνώ. Βγάζουν τα σκοντα μεροκάματο ως Ταξι. Όχι vip transfer … Σε άλλες μάρκες τι έχετε κοιτάξει; μεταχειρισμένο υποθέτω κοιτάτε, σωστα; Μεταχειρισμενο κοιταμε, μετρητα, μεχρι 15- αντε 18 χιλιαδες. Καινουργιο και να θες να αγορασεις δεν μπορεις λογω χρονων αναμονης, αλλα και γιατι τα περισσοτερα πλεον βγαινουν ηλεκτρικα με ελεεινη αυτονομια... δεν ειπαμε πως θα κανουμε vip transfer, αλλά τιμιες εκδρομες και τρανσφερ κατοπιν συνενοησης οπου θελει κανεις στην κρητη. Σε αλλες μαρκες εκτος οσων ανεφερα δεν εχουμε κοιταξει ... οποια συμβουλη δεκτη 2 ώρες πριν, BrocasHelm είπε Από το γραφείο που δουλεύω, και εμείς ξεκινήσαμε έτσι (σημείωση, είμαστε στην στεριά κι όχι σε νησί). Να βγει ένα φτηνό όχημα στην αρχή να δούμε πως πάει το πράγμα, και να ανεβούμε μετά σιγά σιγά. Συγκεκριμένα ξεκινήσαμε με ένα Fiat Scudo που ήταν τρελή προσφορά τότε από την αντιπροσωπεία (μιλάμε για 2014), με όσα αρνητικά είχε (βασικό αρνητικό πχ, δεν είχε aircondition πίσω και έγινε custom εγκατάσταση εκ των υστέρων). Μετά ήρθε ένα Vito στα τέλη της ίδιας χρονιάς. Συμπέρασμα μετά από 7-8 χρόνια (το 2020 δεν μετράει καθόλου λόγω covid και περιορισμών στις πτήσεις, ενώ το 2021 μετράει το δεύτερο μισό) και 250+ χιλιάδες χιλιόμετρα στο κάθε βαν; Το Vito είναι ακόμα και τώρα όχημα που στέκεται αξιοπρεπέστατα. Το Scudo θα κάνει μικροδουλειές τοπικές πλέον (transferάκια, κάποιο shore excursion), και σπάνια πχ θα αναγκαστεί να βγει στον δρόμο να κάνει πολυήμερο tour (ή έστω και μονοήμερα τύπου full day Δελφούς). Το Vito έχει σαφώς ανώτερη ποιότητα κύλησης και ηχομόνωση, το Scudo είναι λίγο κουδουνίστρα ειδικά μετά τα 100-110. Δεν πουλάει κοινώς μόνο μούρη το αστέρι. Αλλά είναι και μούρη, δίνει την σωστή πρώτη εντύπωση στον καλό πελάτη. Από την άλλη το Scudo είναι πιο αυτοκίνητο, έχει λίγο μεγαλύτερους χώρους, παραπάνω άλογα, πιο άνετο στον οδηγό για να επιταχύνει αν χρειαστεί ειδικά αν είναι τελείως φορτωμένο, αλλά τι να το κάνεις; Με τον πελάτη πάνω δεν τρέχεις πάνω από 130 στον αυτοκινητόδρομο ούτως ή άλλως. Δεν είναι ότι ο πελάτης στο Scudo δεν θα μείνει ικανοποιημένος, αλλά σίγουρα ξεκινάει με κάποιους πόντους μείον συγκριτικά με τον άλλον στο Vito. Εκεί είναι και θέμα του οδηγού να τον κερδίσει με το service που προσφέρει και να μην δώσει τόσο σημασία στο όχημα αυτό καθ'αυτό στο τέλος της υπηρεσίας που λαμβάνει. Πού θέλω να καταλήξω; Καλύτερα να πάτε για κάτι καλύτερο που θα σας μείνει παρά για κάτι φτηνότερο και να ψάχνεστε να βάλετε και 2ο όχημα στον στόλο σας μετά για να μπορείτε να χτυπάτε τον ανταγωνισμό. Ο οποίος στην περίπτωσή σας στην Κρήτη είναι μεγάλος, πέρα από S Class που παίζουν στα ανατολικά, δυτικά παίζουν V Class και Volvo XC πχ, και δεν μιλάμε για E Class ή Vito που είναι το σύνηθες. Δεν ξέρω μην έχουν αλλάξει τα πράγματα και παίζουν ακόμα καλύτερα οχήματα κυρίως ανατολικά (είμαι σίγουρος πως θα ισχύει αυτό, δεν είναι τυχαίο πως η περιοχή εκεί έχει τις υψηλότερες τιμές στην αγορά της Κρήτης). ευχαριστω πολυ για το σχολιο, να ειστε καλα. θα τα δουμε ολα.
paylidis Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Θεωρω βρισκεις αξιοπρεπές viano/vito δεκαετιας έως τα 18Κ. Γνωστός μου έφερε το 2020 από Ιταλία ένα μαύρο extra long (ή οπως τα λένε) μοντέλο του 2014 με 17000 τελική με χαρτιά κλπ (κ καθαρά χλμ 220.000) 1
tzotzo Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Καλό θα ήταν να σκέφτεσαι σαν πελάτης. Δλδ αυτό που λες ότι σου φαίνεται μια χαρά το octavia. Εσένα σου φαίνεται μια χαρά. Έχεις δει να έχουν οι ανταγωνιστές; Επίσης πολλές φορές οι εκάστοτε τουρίστες είναι ακριβοί στα πιτουρα και φθηνοί στις κότες. Μύκονο δίνουν 1000€/μέρα για να νοικιάσουν αυτοκίνητο και δεν δίνουν 15€ στο πάρκινγκ.
Beefeater Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 2 ώρες πριν, tzotzo είπε Καλό θα ήταν να σκέφτεσαι σαν πελάτης. Δλδ αυτό που λες ότι σου φαίνεται μια χαρά το octavia. Εσένα σου φαίνεται μια χαρά. Έχεις δει να έχουν οι ανταγωνιστές; Επίσης πολλές φορές οι εκάστοτε τουρίστες είναι ακριβοί στα πιτουρα και φθηνοί στις κότες. Μύκονο δίνουν 1000€/μέρα για να νοικιάσουν αυτοκίνητο και δεν δίνουν 15€ στο πάρκινγκ. εχουν οι ανταγωνιστες ναι...
BrocasHelm Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Είμαι πραγματικά περίεργος να μάθω σε ποια περιοχή της Κρήτης θες να δραστηριοποιηθείς που οι ανταγωνιστές έχουν Octavia. Δεν λέω, υπάρχουν ταρίφες παντού με Octavia ή κανένα Passat ή ακόμα και Toyota, αλλά είμαι σίγουρος ο κύριος όγκος των ανταγωνιστών σου θα έχει Mercedes C ή E Class αν μιλάμε για sedan/taxi, και τα περισσότερα βανάκια θα είναι Vito τα απλά, και V Class για τα πιο high end. Τα Traveller, Vivaro κλπ θα είναι η εξαίρεση στον ωκεανό των Vito. Καλώς ή κακώς, μέχρι και τα minibus, η Mercedes είναι ψιλομονόδρομος στον τουρισμό (και πάλι εκεί έχει διαβαθμίσεις, άλλη χάρη έχει το Sprinter VIP πχ από τα απλά). Σε μεγάλα λεωφορεία αλλάζει το πράγμα, αλλά εκεί δεν υπάρχει και τόσο η ανάγκη του luxury για να σε διαχωρίσει από τον σωρό.
Beefeater Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, BrocasHelm είπε Είμαι πραγματικά περίεργος να μάθω σε ποια περιοχή της Κρήτης θες να δραστηριοποιηθείς που οι ανταγωνιστές έχουν Octavia. Δεν λέω, υπάρχουν ταρίφες παντού με Octavia ή κανένα Passat ή ακόμα και Toyota, αλλά είμαι σίγουρος ο κύριος όγκος των ανταγωνιστών σου θα έχει Mercedes C ή E Class αν μιλάμε για sedan/taxi, και τα περισσότερα βανάκια θα είναι Vito τα απλά, και V Class για τα πιο high end. Τα Traveller, Vivaro κλπ θα είναι η εξαίρεση στον ωκεανό των Vito. Καλώς ή κακώς, μέχρι και τα minibus, η Mercedes είναι ψιλομονόδρομος στον τουρισμό (και πάλι εκεί έχει διαβαθμίσεις, άλλη χάρη έχει το Sprinter VIP πχ από τα απλά). Σε μεγάλα λεωφορεία αλλάζει το πράγμα, αλλά εκεί δεν υπάρχει και τόσο η ανάγκη του luxury για να σε διαχωρίσει από τον σωρό. το 90% εχουν βιτο πραγματι, μερικοι εχουν αλλη μαρκα και ειναι μερικοι σαν εμας "μικροι" που εχουνo octavia estate, insignia estate, passat estate και διαφορα αλλα wagons... το θεμα ειναι (αν και δεν το εχω ρωτησει επισημα) πως νομιζω υπαρχει περιορισμος στην ηλικια των αυτοκινητων για τρανσφερ (12 χρονια) οποτε για να μας βγαλει αρκετες σαιζον θα πρεπει να ειναι σχετικα καινουριο, που ανεβαζει και την τιμη του.. 4 ώρες πριν, BrocasHelm είπε Είμαι πραγματικά περίεργος να μάθω σε ποια περιοχή της Κρήτης θες να δραστηριοποιηθείς που οι ανταγωνιστές έχουν Octavia. Δεν λέω, υπάρχουν ταρίφες παντού με Octavia ή κανένα Passat ή ακόμα και Toyota, αλλά είμαι σίγουρος ο κύριος όγκος των ανταγωνιστών σου θα έχει Mercedes C ή E Class αν μιλάμε για sedan/taxi, και τα περισσότερα βανάκια θα είναι Vito τα απλά, και V Class για τα πιο high end. Τα Traveller, Vivaro κλπ θα είναι η εξαίρεση στον ωκεανό των Vito. Καλώς ή κακώς, μέχρι και τα minibus, η Mercedes είναι ψιλομονόδρομος στον τουρισμό (και πάλι εκεί έχει διαβαθμίσεις, άλλη χάρη έχει το Sprinter VIP πχ από τα απλά). Σε μεγάλα λεωφορεία αλλάζει το πράγμα, αλλά εκεί δεν υπάρχει και τόσο η ανάγκη του luxury για να σε διαχωρίσει από τον σωρό. Ρεθυμνο-συνορα με Χανιά
Leon90 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Καλησπέρα , Εύχομαι να πάνε καλά τα πράγματα και να έχετε καλές δουλειές Κοιτάξτε και την περίπτωση του νέου 7θέσιου Dacia Jogger με υγραέριο
green gordon Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Συγνωμη αν ειναι εντελως λαθος αυτο που θα πω αλλα να παρετε ενα τυπου vito με leasing για καποιους μηνες μεχρι να δειτε πως παει η δουλεια. Κρατατε και τα 15-18 στην τσεπη.
Beefeater Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 9 ώρες πριν, Leon90 είπε Καλησπέρα , Εύχομαι να πάνε καλά τα πράγματα και να έχετε καλές δουλειές Κοιτάξτε και την περίπτωση του νέου 7θέσιου Dacia Jogger με υγραέριο Kαλημέρα, πολύ καλή επιλογή αλλά καινούργιο δεν μας "συμφέρει" και θα έχει και μεγάλους χρόνους παράδοσης υποθέτω.... 8 ώρες πριν, green gordon είπε Συγνωμη αν ειναι εντελως λαθος αυτο που θα πω αλλα να παρετε ενα τυπου vito με leasing για καποιους μηνες μεχρι να δειτε πως παει η δουλεια. Κρατατε και τα 15-18 στην τσεπη. Νομίζω τα leasing πανε με χρονια, οχι με μήνες.... και υποθέτω θα είναι πολύ ακριβό ανα μήνα, οπότε για μακροχρόνια ενοικίαση δεν συμφέρει..
mclein² Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) τι κοστολογιο ανα κεφαλι θα υπαρχει ; γιατι για παραδειγμα στη σαντορινη, ο ελληνας με το μερσεντι δε κατεβαινει απο τα 80 και του τρωνε τα πελατακια οι αλβανοι με τα 25 ~ 35. εσεις που θα παιξετε μπαλιτσα ; Επεξ/σία 11 Ιουλίου 2022 από mclein²
Beefeater Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 57 λεπτά πριν, mclein² είπε τι κοστολογιο ανα κεφαλι θα υπαρχει ; γιατι για παραδειγμα στη σαντορινη, ο ελληνας με το μερσεντι δε κατεβαινει απο τα 80 και του τρωνε τα πελατακια οι αλβανοι με τα 25 ~ 35. εσεις που θα παιξετε μπαλιτσα ; κυρίως αεροδρόμιο - κεντρο πολεων - και καποιες εκδρομες σε σημεια ενδιαφεροντος, αλλα και σε απομακρυσμενα μερη (π.χ. παραλιες, χωρια κλπ). Κοστολογιο θα ειναι λογικα ελαχιστα φθηνοτερο του ανταγωνισμου. Καμιά συμβουλή?
mclein² Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, Beefeater είπε Κοστολογιο θα ειναι λογικα ελαχιστα φθηνοτερο του ανταγωνισμου. του νομιμου ανταγωνισμου ή των "μπλακ" ;;; γενικα απο το κοστολογιο ανα κεφαλι θα πρεπει να κρινεις τι αμαξι θα παρεις για αρχη Μόλις τώρα, Beefeater είπε κυρίως αεροδρόμιο - κεντρο πολεων - και καποιες εκδρομες σε σημεια ενδιαφεροντος, αλλα και σε απομακρυσμενα μερη (π.χ. παραλιες, χωρια κλπ). Καμιά συμβουλή? 1. να μη γκρινιαζετε ή αγανακτείτε ή βριζετε, ειτε στο δρομο - ειτε με παραλογες απαιτησεις. 2. να μην κανετε εκπτωσεις στις παροχες για να ειστε φθηνοτεροι 3. να μην λετε οχι σε διαδρομες κ να τις εχετε προετοιμασει, να ξερετε να μιλησετε σε περιπτωση που θελου να μαθουν. 4. να ξερετε μερη που δε θα τους πανε αλλοι, ταριφες ή ανταγωνιστες. 5. να ειστε παντα στην πενα, ρουχα & αμαξια 6. να προσεχετε (με καθε τροπο που φανταζεσαι) τους συνεργατες σας, ταβερνες - ξενοδοχεια - καραβια κλπ...οσο καλο ιντερνετακι κ να φτιαξεις η μπιζνα που θες να μπεις ειναι φαση καρτελ και παει με το στομα ακομη και σε πελατες που ηρθαν απο την αλλη ακρη του κοσμου....επισης να προσεχεις να μην ξεφτιλιστεις κ μπεις σε διαμαχη με τον ανταγωνισμο για το ποιος θα παρει τον πελατη (κυριως live) γιατι οπως καταλαβαινεις θα γελανε και οι πετρες... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα