Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, karaLRS είπε

Δηλαδή 200 νεκροί από ταχύτητα = με πιθανό νεκρό που σου έκατσε να κουβαλήσεις με το ΙΧ σου και δεν περίμενες το εκαβ να τον σταθεροποιησουν; 🤔 

Το 99% των Ελλήνων έχουν άγνοια από πρώτες ανάγκες και αγχώνεσαι μήπως το ηλεκτρονικός κόφτης δεν σε αφήσει να πας με 170 κάποιον στο νοσοκομείο; 🤔 

Τα νούμερα σου είναι εντελώς αυθόρμητα, όποτε δε θα τα λάβω σαν δεδομένα. Εκτός αυτού πως μπορείς να κρίνεις την αξία μιας ζωής; Αν πχ κινδυνεύει η ζωή ενός επιστήμονα που εχει σώσει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων πάλι θα τη μετρούσες 1 ζωή;

Προφανως είσαι από ξένη χώρα… Στην Ελλάδα αν βρίσκεσαι σε κάποιες περιοχές, εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, το να περιμένεις το ΕΚΑΒ είναι βέβαιος θάνατος για τον άτυχο που θα βρεθεί στην ανάγκη…
 

Τα υπόλοιπα είναι επίσης δημιουργήματα της φαντασίας σου, γιατί ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι το να κινδυνεύει κάποιος σου δίνει το δικαίωμα να οδηγείς δολοφονικά. 
 Αν το όριο είναι πχ 60 μπορείς να πας με 70 ή 80. Το σύστημα του άρθρου δε θα σε αφήνει να το κανείς. Επιπλέον η ισοπέδωση των ορίων μόνο σωστή δεν είναι. Πχ ένας οδηγός ενός super car, καλό συντηρημένου, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση με αυτόν που έχει ένα Lada που μετά βίας περνάει νόμιμα το ΚΤΕΟ;… Γιατί και για τους 2 ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας βάσει νόμου…

Για να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν τρέχω. Είμαι οικογενειάρχης με 3 μικρά παιδιά. Αλλά οι φασιστικές πρακτικές με δικαιολογίες δήθεν για την ασφάλεια ή για την υγεια δε μου αρέσουν. Ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και να κάνει το σωστό όχι γιατί του το επιβάλουν, αλλά γιατί το θέλει πραγματικά. Πρέπει να αποκτήσουμε συνείδηση, όχι επιπλέον περιορισμούς. Η επιλογή πρέπει πάντα να υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ζούμε σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής με ΟΛΕΣ τις συνέπειες αυτής.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 3
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Αν θέλουμε να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του "Έλληνα οδηγού"

ώστε να μην περνάει με κόκκινο σηματοδότη

να μην οδηγάει υπό την επήρεια αλκοόλ (μεθυσμένος) 

να μην παραβιάζει στοπ

να μην παραβιάζει το όριο ταχύτητας

να μην κάνει χρήση του κινητού ενώ οδηγάει

κτλ...πράγματα που κοστίζουν σε ανθρώπινες ζωές και των ίδιων και άλλων που δεν φταίνε

δεν αρκεί το χρηματικό πρόστιμο (ανεξάρτητα πορτοφολιού)

θα πρέπει να αφαιρείται η άδεια οδήγησης/ικανότητας

θα πρέπει να αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος

θα πρέπει να αφαιρούνται οι πινακίδες

όλα τα παραπάνω με ανασταλτικό χαρακτήρα ή μόνιμο κρίση ανά περίπτωση

και όλα αυτά που λέω (όχι εγώ αλλά και ειδικοί πάνω σε αυτόν τον τομέα)  και πιστεύω ότι θα σώσουν ζωές

γίνονται στην Ε.Ε. και εκεί δεν νομίζω να υπάρχει "Έλληνας οδηγός" που να αψηφίσει τους νόμους ή την αστυνομία επειδή έχει γερό πορτοφόλι ή θέση γιατί γνωρίζετε πολύ καλά ότι η αστυνομία εκεί έχει χεσμένο το πορτοφόλι και το ποιος είστε και τι κάνετε παραβίασες τον νόμο θα πληρώσεις αυτά που προβλέπονται.

απλά και ξεκάθαρα πράγματα.

6 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Τα νούμερα σου είναι εντελώς αυθόρμητα, όποτε δε θα τα λάβω σαν δεδομένα. Εκτός αυτού πως μπορείς να κρίνεις την αξία μιας ζωής; Αν πχ κινδυνεύει η ζωή ενός επιστήμονα που εχει σώσει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων πάλι θα τη μετρούσες 1 ζωή;

Προφανως είσαι από ξένη χώρα… Στην Ελλάδα αν βρίσκεσαι σε κάποιες περιοχές, εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, το να περιμένεις το ΕΚΑΒ είναι βέβαιος θάνατος για τον άτυχο που θα βρεθεί στην ανάγκη…
 

Τα υπόλοιπα είναι επίσης δημιουργήματα της φαντασίας σου, γιατί ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι το να κινδυνεύει κάποιος σου δίνει το δικαίωμα να οδηγείς δολοφονικά. 
 Αν το όριο είναι πχ 60 μπορείς να πας με 70 ή 80. Το σύστημα του άρθρου δε θα σε αφήνει να το κανείς. Επιπλέον η ισοπέδωση των ορίων μόνο σωστή δεν είναι. Πχ ένας οδηγός ενός super car, καλό συντηρημένου, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση με αυτόν που έχει ένα Lada που μετά βίας περνάει νόμιμα το ΚΤΕΟ;… Γιατί και για τους 2 ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας βάσει νόμου…

Για να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν τρέχω. Είμαι οικογενειάρχης με 3 μικρά παιδιά. Αλλά οι φασιστικές πρακτικές με δικαιολογίες δήθεν για την ασφάλεια ή για την υγεια δε μου αρέσουν. Ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και να κάνει το σωστό όχι γιατί του το επιβάλουν, αλλά γιατί το θέλει πραγματικά. Πρέπει να αποκτήσουμε συνείδηση, όχι επιπλέον περιορισμούς. Η επιλογή πρέπει πάντα να υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ζούμε σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής με ΟΛΕΣ τις συνέπειες αυτής.

Σωστά τα λες αλλά...

επειδή στην χώρα μας κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του αλλά πάντα φταίνε οι άλλοι ποτέ αυτός

και αυτό οφείλεται στην δημοκρατία που εξελίχθηκε σε ελευθερία και αργότερα σε ασυδοσία και να τα αποτελέσματα αυτής

ούτε εσύ που είσαι οικογενειάρχης θα αναλάβεις τις ευθύνες σου

ούτε εγώ

ούτε κανείς

γιατί έτσι είναι φτιαγμένη η κοινωνία μας

δεν αλλάζει πλέον...

εκτός αν υπάρχει ο φόβος του προστίμου - φυλακής κτλ...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/7/2022 στις 3:05 ΜΜ, ikorolis είπε

Αν θέλουμε να αλλάξει η οδηγική συμπεριφορά του "Έλληνα οδηγού"

ώστε να μην περνάει με κόκκινο σηματοδότη

να μην οδηγάει υπό την επήρεια αλκοόλ (μεθυσμένος) 

να μην παραβιάζει στοπ

να μην παραβιάζει το όριο ταχύτητας

να μην κάνει χρήση του κινητού ενώ οδηγάει

κτλ...πράγματα που κοστίζουν σε ανθρώπινες ζωές και των ίδιων και άλλων που δεν φταίνε

δεν αρκεί το χρηματικό πρόστιμο (ανεξάρτητα πορτοφολιού)

θα πρέπει να αφαιρείται η άδεια οδήγησης/ικανότητας

θα πρέπει να αφαιρείται η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος

θα πρέπει να αφαιρούνται οι πινακίδες

όλα τα παραπάνω με ανασταλτικό χαρακτήρα ή μόνιμο κρίση ανά περίπτωση

και όλα αυτά που λέω (όχι εγώ αλλά και ειδικοί πάνω σε αυτόν τον τομέα)  και πιστεύω ότι θα σώσουν ζωές

γίνονται στην Ε.Ε. και εκεί δεν νομίζω να υπάρχει "Έλληνας οδηγός" που να αψηφίσει τους νόμους ή την αστυνομία επειδή έχει γερό πορτοφόλι ή θέση γιατί γνωρίζετε πολύ καλά ότι η αστυνομία εκεί έχει χεσμένο το πορτοφόλι και το ποιος είστε και τι κάνετε παραβίασες τον νόμο θα πληρώσεις αυτά που προβλέπονται.

απλά και ξεκάθαρα πράγματα.

Σωστά τα λες αλλά...

επειδή στην χώρα μας κανείς δεν είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του αλλά πάντα φταίνε οι άλλοι ποτέ αυτός

και αυτό οφείλεται στην δημοκρατία που εξελίχθηκε σε ελευθερία και αργότερα σε ασυδοσία και να τα αποτελέσματα αυτής

ούτε εσύ που είσαι οικογενειάρχης θα αναλάβεις τις ευθύνες σου

ούτε εγώ

ούτε κανείς

γιατί έτσι είναι φτιαγμένη η κοινωνία μας

δεν αλλάζει πλέον...

εκτός αν υπάρχει ο φόβος του προστίμου - φυλακής κτλ...

Το μήνυμα σου είναι ισοπεδωτικό και δεν το δέχομαι. Έχω πληρώσει πολλές φορές τα λάθη μου (και χρηματικά… και δεν μιλάω στο ότι έχασα χρήματα, αλλά στο ότι χωρίς να είμαι νομικά υποχρεωμένος, έβγαλα από την τσέπη μου και πλήρωσα, γιατί θεώρησα ότι αυτό ήταν ηθικά σωστό…) και έχω αναλάβει τις ευθύνες μου, γιατί είμαι ΑΥΤΟΣ ο άνθρωπος. Δεν είμαι ο μόνος. Υπάρχουν πολλοί σαν και μένα. Η ισοπέδωση αδικεί…

Παρολα αυτά στο νόμο δεν υπάρχει αυτό που γράφεις. Η άγνοια δεν γίνεται σχεδόν ποτέ αποδεκτή. Πελάτης μου, δικηγόρος, μου είπε το αυτό, χθες το πρωί, σε μια συζήτηση. Κάτι θα ξέρει…

Για τα πιο αυστηρά πρόστιμα που γράφεις συμφωνώ απόλυτα. Πινακίδες, άδειες και διπλώματα κατευθείαν αφαίρεση σε όποιον οδηγεί επικίνδυνα. Θα πρέπει επιπλέον να θεσπιστουν πιο συγκεκριμένα κριτήρια για τις ποινές, ώστε να μην είναι στην κρίση του καθενός το τι ποινή θα επιβληθεί στους παραβάτες.

Παρολα αυτά κάνεις ένα ακόμη λάθος. Οι ποινές δε σε κάνουν υπεύθυνο. Η σωστή παιδεία σε κάνει. Οι ποινές ίσως σε κάνουν να το σκεφτείς την επόμενη φορά, λόγω φόβου. Δεν είναι η βέλτιστη λύση, αλλά προστατεύει τους όλους από εσένα. Η ανεύθυνη συμπεριφορά είναι αποτυχία των γονιών, του κράτους και του εαυτού σου. Ο καθένας θα πρέπει η αναλαμβάνει τις αντίστοιχες ευθύνες.

Επεξ/σία από Tlykog
  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Haldol είπε

Όχι απλά αυστηρότερα, αλλά συνδεδεμένα με το εισόδημα. Χέστ*κε ο μεγαλοεπιχειρηματίας είτε τον γράψουν για 300 ευρώ, ή για 600. Τώρα αν του κάτσουν κάνα 30% του ετήσιου εισοδήματός του (όσο και αν είναι αυτό!) αλλάζει η υπόθεση ;)

Αν εκείνη την χρονιά έχει ζημιές θα του επιστρέψουν και χρήματα ; Είναι εφικτό πολύ απλά να αφαιρείτε η άδεια οδήγησης, να κατάσχεται το όχημα να υπάρχει φυλάκιση. Έτσι όσα λεφτά και να έχεις τα προηγούμενα θα τσούξουν

17 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Επιπλέον η ισοπέδωση των ορίων μόνο σωστή δεν είναι. Πχ ένας οδηγός ενός super car, καλό συντηρημένου, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση με αυτόν που έχει ένα Lada που μετά βίας περνάει νόμιμα το ΚΤΕΟ;… Γιατί και για τους 2 ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας βάσει νόμου…

Διαφωνώ σε αυτό όχι επειδή έχεις απόλυτα άδικο αλλά επειδή είναι αδύνατον να εφαρμοστεί προς το παρών. Χρειάζονται τα κατάλληλα μέσα που θα το κάνουν και ίσως αυτό είναι ένα μία αρχή. Απ' την άλλη βέβαια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το super car θα φρενάρει γρηγορότερα από το Lada. Οδηγός, εμπειρία, ψυχολογία, κατανάλωση αλκοόλ, κούραση παίζουν σημαντικό ρόλο στον χρόνο αντίδρασης του οδηγού και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και αυτά στην εξίσωση.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Αν εκείνη την χρονιά έχει ζημιές θα του επιστρέψουν και χρήματα ; Είναι εφικτό πολύ απλά να αφαιρείτε η άδεια οδήγησης, να κατάσχεται το όχημα να υπάρχει φυλάκιση. Έτσι όσα λεφτά και να έχεις τα προηγούμενα θα τσούξουν

Διαφωνώ σε αυτό όχι επειδή έχεις απόλυτα άδικο αλλά επειδή είναι αδύνατον να εφαρμοστεί προς το παρών. Χρειάζονται τα κατάλληλα μέσα που θα το κάνουν και ίσως αυτό είναι ένα μία αρχή. Απ' την άλλη βέβαια δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το super car θα φρενάρει γρηγορότερα από το Lada. Οδηγός, εμπειρία, ψυχολογία, κατανάλωση αλκοόλ, κούραση παίζουν σημαντικό ρόλο στον χρόνο αντίδρασης του οδηγού και θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και αυτά στην εξίσωση.

Δεν είμαι κατά των ποινών.

Σε 2 ίδιους οδηγούς το φρενάρισμα θα είναι παρά πολύ καλύτερο στο supercar. Αυτό είναι μια παράμετρος που δε λαμβάνεται ποτέ υπόψη από το νόμο. Το ίδιο ισχύει και για την ποιότητα του δρόμου….

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Το μήνυμα σου είναι ισοπεδωτικό και δεν το δέχομαι. Έχω πληρώσει πολλές φορές τα λάθη μου (και χρηματικά… και δεν μιλάω στο ότι έχασα χρήματα, αλλά στο ότι χωρίς να είμαι νομικά υποχρεωμένος, έβγαλα από την τσέπη μου και πλήρωσα, γιατί θεώρησα ότι αυτό ήταν ηθικά σωστό…) και έχω αναλάβει τις ευθύνες μου, γιατί είμαι ΑΥΤΟΣ ο άνθρωπος. Δεν είμαι ο μόνος. Υπάρχουν πολλοί σαν και μένα. Η ισοπέδωση αδικεί…

Παρολα αυτά στο νόμο δεν υπάρχει αυτό που γράφεις. Η άγνοια δεν γίνεται σχεδόν ποτέ αποδεκτή. Πελάτης μου, δικηγόρος, μου είπε το αυτό, χθες το πρωί, σε μια συζήτηση. Κάτι θα ξέρει…

Για τα ποιο αυστηρά πρόστιμα που γράφεις συμφωνώ απόλυτα. Πινακίδες, άδειες και διπλώματα κατευθείαν αφαίρεση σε όποιον οδηγεί επικίνδυνα. Θα πρέπει επιπλέον να θεσπιστουν πιο συγκεκριμένα κριτήρια για τις ποινές, ώστε να μην είναι στην κρίση του καθενός το τι ποινή θέμα επιβληθεί.

Ναι είναι ισοπεδωτικό

Ναι μπορεί να κάνω λάθος

Είμαι άνθρωπος κάνω λάθη δεν είμαι θεός για να είμαι τέλειος.

Αλλά όπως είπα πρόσφατα το έζησα (2022) με οδηγό (δικηγόρο στο επάγγελμα) SUV που οδηγούσε και μίλαγε στο κινητό τηλέφωνο και δεν πρόσεξε τον σηματοδότη ούτε τους πεζούς που περνούσαν νόμιμα και με προτεραιότητα και αντί να αναλάβει τις ευθύνες των πράξεων του και να πράξει όπως ορίζει ο Κ.Ο.Κ. και η νομοθεσία προτίμησε να βγει έξω και ενώ με χτύπησε με το αυτοκίνητο του να αρχίσει να βρίζει μανάδες/πατεράδες μαζί με ιερά και όσια  αν εγώ παρά το χτύπημα σηκωνόμουν και τον σάπιζα στο ξύλο παρουσία των αστυνομικών και της γυναίκας εγκύου με το καροτσάκι που έσωσα από τις ρόδες του τι πιστεύεις να είχε γίνει? γιατί οι αστυνομικοί ειλικρινά τον έσωσαν με την επέμβαση τους όπως έσωσαν και εμένα καλώντας το ΕΚΑΒ και το ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ και πίστεψε με χάρηκα για ότι έπαθε στην συνέχεια και το είπα και στους αρμοδίους που ήρθαν να με δουν στο νοσοκομείο ενώ οι γιατροί που παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.

για το μόνο πράγμα που μετάνιωσα σε ότι αφορά τον συγκεκριμένο άνθρωπο (αν μπορώ να τον αποκαλέσω έτσι) είναι που δεν προχώρησα δικαστικά εναντίων του και να ζητήσω τα μέγιστα σε αποζημίωση για σωματικές/ψυχικές κτλ βλάβες και να με πληρώνει για όσο ζω.

βέβαια αυτό δεν θα ξανά συμβεί ο επόμενος που θα κάνει το παραπάνω καλά θα κάνει να με σκοτώσει γιατί αν ζήσω απλά την ....

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
Μόλις τώρα, manolis940 είπε

Αν εκείνη την χρονιά έχει ζημιές θα του επιστρέψουν και χρήματα ; Είναι εφικτό πολύ απλά να αφαιρείτε η άδεια οδήγησης, να κατάσχεται το όχημα να υπάρχει φυλάκιση. Έτσι όσα λεφτά και να έχεις τα προηγούμενα θα τσούξουν

Έλα μωρέ. Λίγοι οδηγούν χωρίς δίπλωμα; Από 15-χρονα με 50άρια μέχρι όποιον θες. Ο λεφτάς θα κολλήσει; Ούτε η κατάσχεση θα κάνει κάτι, θα πάρει άλλο αμάξι την ίδια μέρα. Μη ξεχνάς ότι μιλάω για το 0,5%, όχι για εμένα ή εσένα. 

Αυτά που τσούζουν είναι είτε φυλακή, όπως είπες, όμως χωρίς δυνατότητα αναστολής / εξαγοράς, ή σοβαρό πρόστιμο. Έβγαλες φίλε μου το τελευταίο έτος 800.000 ευρώ; Πλήρωσε και 500.000 για τον κόκκινο σηματοδότη που μόλις πέρασες...

:D

 

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Tlykog είπε

Τα νούμερα σου είναι εντελώς αυθόρμητα, όποτε δε θα τα λάβω σαν δεδομένα. Εκτός αυτού πως μπορείς να κρίνεις την αξία μιας ζωής; Αν πχ κινδυνεύει η ζωή ενός επιστήμονα που εχει σώσει τις ζωές εκατομμυρίων ανθρώπων πάλι θα τη μετρούσες 1 ζωή;

Προφανως είσαι από ξένη χώρα… Στην Ελλάδα αν βρίσκεσαι σε κάποιες περιοχές, εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων, το να περιμένεις το ΕΚΑΒ είναι βέβαιος θάνατος για τον άτυχο που θα βρεθεί στην ανάγκη…
 

Τα υπόλοιπα είναι επίσης δημιουργήματα της φαντασίας σου, γιατί ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι το να κινδυνεύει κάποιος σου δίνει το δικαίωμα να οδηγείς δολοφονικά. 
 Αν το όριο είναι πχ 60 μπορείς να πας με 70 ή 80. Το σύστημα του άρθρου δε θα σε αφήνει να το κανείς. Επιπλέον η ισοπέδωση των ορίων μόνο σωστή δεν είναι. Πχ ένας οδηγός ενός super car, καλό συντηρημένου, θα φρενάρει στην ίδια απόσταση με αυτόν που έχει ένα Lada που μετά βίας περνάει νόμιμα το ΚΤΕΟ;… Γιατί και για τους 2 ισχύουν τα ίδια όρια ταχύτητας βάσει νόμου…

Για να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν τρέχω. Είμαι οικογενειάρχης με 3 μικρά παιδιά. Αλλά οι φασιστικές πρακτικές με δικαιολογίες δήθεν για την ασφάλεια ή για την υγεια δε μου αρέσουν. Ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και να κάνει το σωστό όχι γιατί του το επιβάλουν, αλλά γιατί το θέλει πραγματικά. Πρέπει να αποκτήσουμε συνείδηση, όχι επιπλέον περιορισμούς. Η επιλογή πρέπει πάντα να υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ζούμε σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής με ΟΛΕΣ τις συνέπειες αυτής.

Συμφωνώ μαζί σου. Για αυτό υπάρχει επιλογή να το κλείσεις.

Δημοσ.
17 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

Όποιος στο δίλημμα "ασφάλεια ή ελευθερία" επιλέγει μόνο το πρώτο, θα χάσει νομοτελειακά και τα δύο.

Όποιος στα όρια ταχύτητας βλέπει περιορισμό της ελευθερίας τότε από ηθική φιλοσοφία ξέρει μόνο τουίτ του Τζήμερου

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, gippas είπε

Όποιος στα όρια ταχύτητας βλέπει περιορισμό της ελευθερίας τότε από ηθική φιλοσοφία ξέρει μόνο τουίτ του Τζήμερου

Πρώτον άκυρο παράδειγμα και δεύτερο ότι τα περισσότερα ατυχήματα στο δρόμο σχετίζονται με υπερβολικά χαμηλή ταχύτητα. Εδώ Αγγλία ειδικά αυτοί που προκαλούν μόνιμα προβλήματα που οδηγούν σε ατυχήματα (εξαιρούνται τα μη μηχανοκίνητα στους δρόμους αλλά είναι άλλο θέμα αυτό) είναι οι λεγόμενοι "οδηγοί της Κυριακής". 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, karaLRS είπε

Ναι το ίδιο χαζός συμφωνώ μαζί σου. 

Παρόλα αυτά στα 500.000 που έχω διανύσει μέχρι τώρα στην ζωή μου ,γιατί 99% βλέπω μπετοβλακες που τρέχουν, περνάνε κόκκινα, προσπερνανε σε στροφές, κάνουν αναστροφή εκεί που δεν πρέπει; ναι μια δυο φορές έχω δει και αυτό τον αλητηριο που πάει με 50 στην αριστερή. 

Πες μου σε ποια πόλη μένεις να έρθω να μείνω κ εγώ εκεί.  

Πάντως οι συμπεριφορές που αναφέρεις είναι εικόνες προ κρίσης του 2009 . 

Τώρα αν έχεις κάνει μισό μυριο χιλιόμετρα και έχεις δει κάνα δυο φορές να πηγαίνουν αργά στην αριστερή αποκλείεται να μένεις στην πρωτεύουσα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Tlykog είπε

Για να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν τρέχω. Είμαι οικογενειάρχης με 3 μικρά παιδιά. Αλλά οι φασιστικές πρακτικές με δικαιολογίες δήθεν για την ασφάλεια ή για την υγεια δε μου αρέσουν. Ο καθένας πρέπει να είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του και να κάνει το σωστό όχι γιατί του το επιβάλουν, αλλά γιατί το θέλει πραγματικά. Πρέπει να αποκτήσουμε συνείδηση, όχι επιπλέον περιορισμούς. Η επιλογή πρέπει πάντα να υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή ζούμε σε μια χώρα που γέννησε τη δημοκρατία και το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής με ΟΛΕΣ τις συνέπειες αυτής.

Σχολιο οφ τοπικ επι των φιλοσοφικων.

Υπαρχει ενα οριο στο οποιο (επιστημονικα) αρχιζεις να διακινδυνευεις τη ζωη των αλλων.

Αμα μπω στο λεωφορειο και αρχιζω και ριχνω δεν πρεπει να πετυχω καποιον για να με περιορισουν (αναφορα στα της υγειας) .

Δεν εχεις το δικαιωμα να διακινδυνευεις το δικαιωμα στη ζωη των αλλων.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Πες μου σε ποια πόλη μένεις να έρθω να μείνω κ εγώ εκεί.  

Πάντως οι συμπεριφορές που αναφέρεις είναι εικόνες προ κρίσης του 2009 . 

Τώρα αν έχεις κάνει μισό μυριο χιλιόμετρα και έχεις δει κάνα δυο φορές να πηγαίνουν αργά στην αριστερή αποκλείεται να μένεις στην πρωτεύουσα. 

define αργά στην αριστερή;

Είμαι τυχερός δεν μένω στην Αθήνα. Ειλικρινά όποτε έρχομαι για δουλειές με κουράζει πραγματικά η αναρχία στην οδήγηση. 

Δεν έχω ακούσει ποτέ για ατύχημα που έφταιγε κάποιος που πήγαινε με χαμηλή ταχύτητα αριστερά. Δηλαδή πως μπορεί να γίνει ατύχημα έτσι; εκτός αν ερχόσουν με 200 απο πίσω...

Αντιθέτως αν ανοίξεις ένα google και γραψεις "τροχαίο" , θα δείς ότι τις τελευταίες 2-3 μέρες θα διαβάσεις για παραβίαση κόκκινου, υπερβολική ταχύτητα, μεθυσμένος κλπ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...