Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή.
Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα?

Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε?
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες?
Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω?

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eyw είπε

Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή.
Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα?

Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε?
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες?
Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω?

Μεγάλη συζήτηση αυτή...

Η έλλειψη αντικαταβολής από τον τρόπο πληρωμής είναι το θετικό πάντα από πλευράς καταστήματος πως θα πάρει τα χρήματα χωρίς αναμονή...

Η σκέψη σου είναι σωστή και όντως μπορεί και να συμβεί.

Η καλύτερη κίνηση πάντως είναι ένας τυπικός έλεγχος αν υπάρχει φυσικό κατάστημα προχωράς σε τυχόν συναλλαγή. Αν μετά από ένα απλό έλεγχο στο διαδύκτιο δεν έχουν αναφερθεί παραπτώματα επίσης προχωράς.

Τώρα αν εσένα σε καλύπτει η προσφορά που έχεις εντοπίσει και βλέπεις ότι αναμφίβολη η συναλλαγή και την κάνεις, εύχεσαι να μην ανοίξεις το δέμα και βρεις μέσα καρότα :)

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το κατάστημα έχει 288 θετικές, το site τους υπάρχει για κάμποσα χρόνια, δέχεται πιστωτικές (και 36 δόσεις), η συναλλαγή φαίνεται καλή, νομίζω ότι δεν θα υπάρξουν θέματα, τουλάχιστον απάτης.
Εχουν και πολιτική επιστροφών.
Ομως δεν είναι όλα τα καταστήματα έτσι.

Ποιό είναι το πλεονέκτημα της χρεωστικής κάρτας (credit card) σε σχέση με χρεωστική/μετρητά/κλπ?
Για περισσότερη(?) ασφάλεια η αγορά μέσω skroutz είναι +20€ σε σχέση με το φθηνότερο.

Επεξ/σία από eyw
  • Moderators
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, eyw είπε

Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή.
Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα?

Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε?
Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες?
Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω?

Δεν τα συνφερει γιατι εχουν πολλους (πιστεψε με παρα πολλους) που κανουν παραγγελιες και δεν παραλαμβανουν ποτε στα 6 μαγαζια που συνεργαζομαστε τωρα στην courier Που ειμαι , συνφωμα με αυτα που μας λενε και βλεπουμε μονο στα εντος θεσσαλονικης που εξηπυρετουμε εμεις εχουμε τουλαχιστον 40% απο της παραγγελιες επιστροφη στα καταστηματα , εμεις χρεωνουμε πχ 2,5 ευρω την παραγγελια αν στις 100 παραγγελιες οι 40 δεν της παραλαβουν το μαγαζι χρεωθηκε 100 ευρω χωρις να πουλησει τιποτα + την ταλαιπωρια περιμενε να επιστρεψει το προιον , γιατι οι περισσοτεροι πελατες εχουμε να κατι ετυχε θα γυρισω σε 2 μερες κρατησε το μου θα ερθω να παραλαβω , + ηδη 5 εργασιμες μερες που κραταμε εμεις ελαχιστον την παραγγελια

η μονη λυση πληρωνεις με καρτα και αν ειτε δεν στειλει , ειτε παραλαβεις τουβλα , πας τραπεζα και κανεις αμφισβητηση συνναλαγης , αναλογα την τραπεζα σε 4-30 μερες περνεις τα λεφτα σου πισω

  • Like 1
Δημοσ.
20 minutes ago, Inuyasha said:

... τουλαχιστον 40% απο της παραγγελιες επιστροφη στα καταστηματα , ...

40% δεν παραλαμβάνει το πρϊόν που παρήγγειλε, εκπληκτικό νούμερο.
Χωρίς να είμαι σχετικός με το e-εμπόριο μάλλον για κίνηση ανταγωνιστών μοιάζει, ποιός λογικός θα παράγγελνε κάτι χωρίς να πάει να το παραλλάβει μέσα σε 5 εργάσιμες?

Η αμφισβήτηση συναλλαγής λειτουργεί στην πράξη, δηλαδή έχουν γίνει αμφισβητήσεις και οι τράπεζες πράγματι έχουν επιστρέψει λεφτά, ή στα ψιλά γράμματα οι όροι και προϋποθέσεις για την αμφισβήτηση την καθιστούν περίπου αδύνατη?

Ρωτάω πολλά και μισο-άσχετα και γίνομαι βαρετός αλλά δεν είχα πότε πιστωτική, με τις τράπεζες δεν έχω πολλές σχέσεις.

  • Moderators
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, eyw είπε

40% δεν παραλαμβάνει το πρϊόν που παρήγγειλε, εκπληκτικό νούμερο.
Χωρίς να είμαι σχετικός με το e-εμπόριο μάλλον για κίνηση ανταγωνιστών μοιάζει, ποιός λογικός θα παράγγελνε κάτι χωρίς να πάει να το παραλλάβει μέσα σε 5 εργάσιμες?

Η αμφισβήτηση συναλλαγής λειτουργεί στην πράξη, δηλαδή έχουν γίνει αμφισβητήσεις και οι τράπεζες πράγματι έχουν επιστρέψει λεφτά, ή στα ψιλά γράμματα οι όροι και προϋποθέσεις για την αμφισβήτηση την καθιστούν περίπου αδύνατη?

Ρωτάω πολλά και μισο-άσχετα και γίνομαι βαρετός αλλά δεν είχα πότε πιστωτική, με τις τράπεζες δεν έχω πολλές σχέσεις.

Τα καταστηματα εχουν και "blacklist" πελατες (πολλες παραγγλιες ειτε ιδια διεθυνση ιδιο κινητο αλλο ονομα , ειτε καποια παραλαγη)παρολα αυτα ειδικα το ενα καταστημα που εχει γυναικια αξεσουαρ , σε συζητησεις που γινονται συχνα μπορει το ποσοστο να φτανει και το 50-55% , κυριως γιατι μετανιωσαν για την αγορα η στο ενδιαμεσο αγορασαν κατι αλλο και πλεον δεν θελουν αυτο που παρειγγειλαν

 

Αμφισβητηση συναλαγης εχω κανει εγω προσωπικα 2 φορες σε αγορα απο ελλαδα εστειλαν τελειως λαθος προιον την μια και προσπαθουσαν να μου ριξουν το φτεξιμο οτι δεν ειδα τι πηρε (ασχετα που φαινοταν ξεκαθαρα η αγορα στην σελιδα τους με το σωστο SKU , χαρακτηριστικα κτλ ειχα παρει ενα κουτι της coolermaster και εστειλαν ενα no name που μαλλον τους ειχε ξεμεινει στοκ )

και 2η σε DOA που το καταστημα ενω το εγραφε ξεκαθαρα οτι εχει DOA , μου ειπε οτι ξες το προιον ηταν στοκ στο καταστημα πολυ καιρο και ειναι εκτος εγγυησης

αλλα εκτος απο αυτες της αγορες σε πολλες αγορες κυριως απο κινα που ο πωλητης το παιζει δυσκολος σε χαμενες παραγγελιες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Inuyasha είπε

Τα καταστηματα εχουν και "blacklist" πελατες (πολλες παραγγλιες ειτε ιδια διεθυνση ιδιο κινητο αλλο ονομα , ειτε καποια παραλαγη)πα

Πες ένα, άντε δύο ή εν τέλει ίσως συμβαίνει αφού κάνει την παραγγελία και απλά σου ρίχνουν ακύρωση.

Εδώ με το ζόρι τα περισσότερα να επενδύσουν σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα - ιστοσελίδα. Το πιθανότερο που συμβαίνει είναι να μην μπορείς να παραγγείλεις λόγω προβλημάτων της σελίδας ή να παραγγείλεις και να φας άκυρο γιατί δεν είναι σε απόθεμα.

 

Ακόμα και ένα από τα μεγάλα σούπερ Μάρκετ (ιν) , έχουν προϊόντα στην σελίδα τους που έχουν καταργηθεί και απλά με ενημερώνουν με  email

Screenshot_2022-07-09-00-28-29-460_com.google.android_gm.jpg.b04783eb969c30e873d6585452d7158d.jpg

 

On topic , όντως όσα καταστήματα δεν δέχονται αντικαταβολή, είναι

1.ή επειδή το προϊόν είναι ακριβό και κατόπιν παραγγελίας ( ώστε να μην θέλουν να πάρουν το ρίσκο)

2.ή  επειδή είναι μεγάλα καταστήματα και μπορούν

3.ή πέφτει Μπλάκ Φραιντει και όλοι παραγγέλνουν αβερτα οπότε αν βρούν άλλη προσφορά θα ακυρώσουν

4.ή θα παραλάβει ο πελάτης μετά από κάνα μήνα - χρόνο

5. ή ετοιμάζονται για κλείσιμο

6. ή είναι μικρομάγαζο και δεν έχει καλή συμφωνία με την συνεργαζόμενη κούριερ

7. ή απλά θέλουν να γλιτώσουν οποιοδήποτε παραπάνω κόστος -τρεξιμο με την κούριερ , στην περίπτωση της αντικαταβολής.

 

 

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος.

 

Επεξ/σία από SilentVoice
  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

Πες ένα, άντε δύο ή εν τέλει ίσως συμβαίνει αφού κάνει την παραγγελία και απλά σου ρίχνουν ακύρωση.

Εδώ με το ζόρι τα περισσότερα να επενδύσουν σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα - ιστοσελίδα. Το πιθανότερο που συμβαίνει είναι να μην μπορείς να παραγγείλεις λόγω προβλημάτων της σελίδας ή να παραγγείλεις και να φας άκυρο γιατί δεν είναι σε απόθεμα.

 

Ακόμα και ένα από τα μεγάλα σούπερ Μάρκετ (ιν) , έχουν προϊόντα στην σελίδα τους που έχουν καταργηθεί και απλά με ενημερώνουν με  email

Screenshot_2022-07-09-00-28-29-460_com.google.android_gm.jpg.b04783eb969c30e873d6585452d7158d.jpg

 

On topic , όντως όσα καταστήματα δεν δέχονται αντικαταβολή, είναι

1.ή επειδή το προϊόν είναι ακριβό και κατόπιν παραγγελίας ( ώστε να μην θέλουν να πάρουν το ρίσκο)

2.ή  επειδή είναι μεγάλα καταστήματα και μπορούν

3.ή πέφτει Μπλάκ Φραιντει και όλοι παραγγέλνουν αβερτα οπότε αν βρούν άλλη προσφορά θα ακυρώσουν

4.ή θα παραλάβει ο πελάτης μετά από κάνα μήνα - χρόνο

5. ή ετοιμάζονται για κλείσιμο

6. ή είναι μικρομάγαζο και δεν έχει καλή συμφωνία με την συνεργαζόμενη κούριερ

7. ή απλά θέλουν να γλιτώσουν οποιοδήποτε παραπάνω κόστος -τρεξιμο με την κούριερ , στην περίπτωση της αντικαταβολής.

 

 

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος.

 

Σου μιλάω από πρώτο χέρι κατάστημα με αξεσουάρ γυναικεία και εσώρουχα μια στης 2 παραγγελίες σχεδόν ειδικά αντικαταβολες επιστρεφινται στο κατάστημα, εδώ πολλές αρνούνται παραλαβή σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί και ζητάνε επιστροφή χρημάτων γιατί μετάνιωσαν για την παραγγελία (και δεν μιλάμε να παρέλαβαν και να μην τους άρεσε κάτι), που να δεις τι ακούμε εμείς που είμαστε κουριερ και τα ακούμε "κοίτα αδερφούλη και να τους πεις μην σκεφτούν να με χρεώσουν τίποτα για τα μεταφορικά δουλειά σου είναι να τα πηγαίνοφερνεις αντε και να τους πεις γρήγορα να επιστρέψουν τα λεφτά, η ακόμα και να απαιτούν από εμένα να τους επιστρέψω τα λεφτά και να τα βρω μετά με το κατάστημα (η το ακόμα καλύτερο Έλα μίλησα με τι κατάστημα μου είπαν θα μου επιστρέψεις εσύ τα λεφτά και στα δίνουν μετά αυτοί)

Δημοσ.

Ο βασικότερος λόγος που πολλά eshop δεν έχουν αντικαταβολή είναι η κυρίως αναίτιες επιστροφές/άρνηση παραλαβής.Το κατάστημα μπορεί να βρεθεί αρκετά χρεωμένο ειδικά όταν είναι βαριά τα προϊόντα καθώς χρεώνεται τα πάντα αφού ο πελάτης αρνείται να το παραλάβει.

Κατά την γνώμη μου είναι ΜΕΓΆΛΗ αλητεία να αρνηθείς να παραλάβεις το προϊόν σου έτσι χωρίς λόγο επειδή άλλαξες γνώμη ή επειδή στο μεσοδιάστημα το βρήκες 5 ευρώ φθηνότερα.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/7/2022 στις 12:38 ΠΜ, SilentVoice είπε

...

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος.

 

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή "δωρεάν", και το πιθανότερο είναι να έχουν μετακυλίσει όλο το κόστος στον πελάτη.

Fixed

Επισκέπτης
Δημοσ.

Κανονικά όλα τα e-shops θα έπρεπε να συμφωνήσουν και να φτιάξουν ένα μητρώο καταναλωτών όπου όσοι είναι κακοπληρωτές ή δεν παραλαμβάνουν ποτέ να έμπαιναν σε μαύρη λίστα και να μην τους εξυπηρετούσε κανείς με αντικαταβολή.

Αλλά από οργάνωση το ελληνικό e-commerce είναι γτπ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/7/2022 στις 1:59 ΜΜ, random_dude είπε

Κανονικά όλα τα e-shops θα έπρεπε να συμφωνήσουν και να φτιάξουν ένα μητρώο καταναλωτών όπου όσοι είναι κακοπληρωτές ή δεν παραλαμβάνουν ποτέ να έμπαιναν σε μαύρη λίστα και να μην τους εξυπηρετούσε κανείς με αντικαταβολή.

Αλλά από οργάνωση το ελληνικό e-commerce είναι γτπ.

GDPR
Αν γίνει αυτό όποιος συμμετέχει σε αυτές τις λίστες θα φάει ωραιότατο πρόστιμο κάποια στιγμή. Οι εταιρείες που παρέχουν e-pos προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες οπότε περιστασιακά μπορεί κάποιος να δει ότι ακυρώθηκαν πληρωμές για "security reasons". Δυστυχώς όμως στην αντικαταβολή τα καταστήματα είναι έρμαια των μη παραδόσεων.

Και για όσους δεν το ξέρουν, πλέον στα περισσότερα νέα συμβόλαια με courier οι επιστροφές χρεώνονται εκ νέου (για να υπάρξουν ακόμα πιο φθηνά μεταφορικά), οπότε το κατάστημα πληρώνει πλέον και για να γυρίσει πίσω. Άρα μην απορεί κανένας αν σταδιακά όλοι και περισσότεροι απλά δεν θα βάζουν αντικαταβολή. 

Στις 10/7/2022 στις 1:11 ΜΜ, _Biohazard_ είπε

Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή "δωρεάν", και το πιθανότερο είναι να έχουν μετακυλίσει όλο το κόστος στον πελάτη.

Fixed 

Όχι το 90% των καταστημάτων που το έχει δωρεάν μπαίνει από μέσα επιπλέον δεν έχουν μετακυλήσει κανένα κόστος στον πελάτη μέσα από το προϊόν.
Όπου είναι λάθος γιατί η αντικαταβολή πρέπει να χρεώνεται 1,5-2,5ευρώ για να είναι βιώσιμο στο κατάστημα από το σύνολο των πωλήσεων του οι μη παραλαβές.

Επεξ/σία από Billator
Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Billator είπε

GDPR
Αν γίνει αυτό όποιος συμμετέχει σε αυτές τις λίστες θα φάει ωραιότατο πρόστιμο κάποια στιγμή. Οι εταιρείες που παρέχουν e-pos προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες οπότε περιστασιακά μπορεί κάποιος να δει ότι ακυρώθηκαν πληρωμές για "security reasons". Δυστυχώς όμως στην αντικαταβολή τα καταστήματα είναι έρμαια των μη παραδόσεων.

 

Βάσει ποιας λογικής θα φάει πρόστιμο; Το GDPR δεν σου απαγορεύει να κρατάς προσωπικά δεδομένα. Απλά σε ελέγχει πως τα απέκτησες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, random_dude είπε

Βάσει ποιας λογικής θα φάει πρόστιμο; Το GDPR δεν σου απαγορεύει να κρατάς προσωπικά δεδομένα. Απλά σε ελέγχει πως τα απέκτησες.

Διάβασε ξανά τότε το μήνυμα σου, λες να φτιάξουν μαύρη λίστα , τα δεδομένα άρα που θα μοιράζονται από κατάστημα σε καταστήματα κάτι που θα πρέπει να αναγράφεις στους όρους χρήσης ξεκάθαρα και να αναφέρεις και όλα τα site με τα οποία θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα δεδομένα.

Αν το βλέπεις ότι φτουρά χωρίς προβλήματα πάω πάσο. 

Επεξ/σία από Billator
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα δεδομένα θα υπάρχουν σε ένα κεντρικό server που θα λειτουργεί με api. Τον server τον διαχειρίζεται ένας φορέας. Το κάθε κατάστημα στέλνει δεδομένα που ούτως ή άλλως κατέχει νόμιμα αφού για να κάνεις μια αγορά πρέπει να συμφωνήσεις με τους όρους χρήσης, αλλά δεν κατεβάζει όλη την λίστα. Έχει περιορισμένη πρόσβαση βάσει κινητού πελάτη. Αν δε, δεν κρατάς ονόματα και δουλεύεις μόνο με κινητά, τότε δεν σε απασχολεί καν το GDPR αφού τα δεδομένα είναι anonymized. Ο φορέας μετά έχοντας νομική υπόσταση ενημερώνει τις αρχές ότι διατηρεί αρχείο.

Αυτό το πράγμα με παραλλαγές υπάρχει σε δεκάδες μορφές εκεί έξω. Από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέχρι ασφαλιστικές εταιρίες που θέλουν να γνωρίζουν την αξιοπιστία κάθε πελάτη.

Επεξ/σία από random_dude

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...