eyw Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή. Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα? Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε? Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες? Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω?
kormos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 1 λεπτό πριν, eyw είπε Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή. Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα? Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε? Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες? Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω? Μεγάλη συζήτηση αυτή... Η έλλειψη αντικαταβολής από τον τρόπο πληρωμής είναι το θετικό πάντα από πλευράς καταστήματος πως θα πάρει τα χρήματα χωρίς αναμονή... Η σκέψη σου είναι σωστή και όντως μπορεί και να συμβεί. Η καλύτερη κίνηση πάντως είναι ένας τυπικός έλεγχος αν υπάρχει φυσικό κατάστημα προχωράς σε τυχόν συναλλαγή. Αν μετά από ένα απλό έλεγχο στο διαδύκτιο δεν έχουν αναφερθεί παραπτώματα επίσης προχωράς. Τώρα αν εσένα σε καλύπτει η προσφορά που έχεις εντοπίσει και βλέπεις ότι αναμφίβολη η συναλλαγή και την κάνεις, εύχεσαι να μην ανοίξεις το δέμα και βρεις μέσα καρότα 1
eyw Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) το κατάστημα έχει 288 θετικές, το site τους υπάρχει για κάμποσα χρόνια, δέχεται πιστωτικές (και 36 δόσεις), η συναλλαγή φαίνεται καλή, νομίζω ότι δεν θα υπάρξουν θέματα, τουλάχιστον απάτης. Εχουν και πολιτική επιστροφών. Ομως δεν είναι όλα τα καταστήματα έτσι. Ποιό είναι το πλεονέκτημα της χρεωστικής κάρτας (credit card) σε σχέση με χρεωστική/μετρητά/κλπ? Για περισσότερη(?) ασφάλεια η αγορά μέσω skroutz είναι +20€ σε σχέση με το φθηνότερο. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2022 από eyw
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 53 λεπτά πριν, eyw είπε Ψάχνοντας στο skroutz είδα ότι υπάρχουν καταστήματα που δεν υποστηρίζουν αντικαταβολή. Ποιό είναι το μειονέκτημα της αντικαταβολής για τα κατάστηματα? Επειδή πολλά διαβάσαμε πρόσφατα για απάτες με eshops, ακόμα και αν αγοράσω κάτι με αντικαταβολή και όταν πάω σπίτι και ανοίξω το κουτί αντί για (π.χ.) laptop βρω κάτι άλλο ιδίου βάρους και διαστάσεων, π.χ. 2 τούβλα, τι γίνεται τότε? Υπάρχει περίπτωση να πάρω τα λεφτά μου πίσω εστω και σε 1-2 μήνες? Αν πράγματι υπάρχει κάποιος (skroutz? άλλος?) που θα μου επστρέψει τα λεφτά τι κινήσεις πρέπει να κάνω? Δεν τα συνφερει γιατι εχουν πολλους (πιστεψε με παρα πολλους) που κανουν παραγγελιες και δεν παραλαμβανουν ποτε στα 6 μαγαζια που συνεργαζομαστε τωρα στην courier Που ειμαι , συνφωμα με αυτα που μας λενε και βλεπουμε μονο στα εντος θεσσαλονικης που εξηπυρετουμε εμεις εχουμε τουλαχιστον 40% απο της παραγγελιες επιστροφη στα καταστηματα , εμεις χρεωνουμε πχ 2,5 ευρω την παραγγελια αν στις 100 παραγγελιες οι 40 δεν της παραλαβουν το μαγαζι χρεωθηκε 100 ευρω χωρις να πουλησει τιποτα + την ταλαιπωρια περιμενε να επιστρεψει το προιον , γιατι οι περισσοτεροι πελατες εχουμε να κατι ετυχε θα γυρισω σε 2 μερες κρατησε το μου θα ερθω να παραλαβω , + ηδη 5 εργασιμες μερες που κραταμε εμεις ελαχιστον την παραγγελια η μονη λυση πληρωνεις με καρτα και αν ειτε δεν στειλει , ειτε παραλαβεις τουβλα , πας τραπεζα και κανεις αμφισβητηση συνναλαγης , αναλογα την τραπεζα σε 4-30 μερες περνεις τα λεφτα σου πισω 1
eyw Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 20 minutes ago, Inuyasha said: ... τουλαχιστον 40% απο της παραγγελιες επιστροφη στα καταστηματα , ... 40% δεν παραλαμβάνει το πρϊόν που παρήγγειλε, εκπληκτικό νούμερο. Χωρίς να είμαι σχετικός με το e-εμπόριο μάλλον για κίνηση ανταγωνιστών μοιάζει, ποιός λογικός θα παράγγελνε κάτι χωρίς να πάει να το παραλλάβει μέσα σε 5 εργάσιμες? Η αμφισβήτηση συναλλαγής λειτουργεί στην πράξη, δηλαδή έχουν γίνει αμφισβητήσεις και οι τράπεζες πράγματι έχουν επιστρέψει λεφτά, ή στα ψιλά γράμματα οι όροι και προϋποθέσεις για την αμφισβήτηση την καθιστούν περίπου αδύνατη? Ρωτάω πολλά και μισο-άσχετα και γίνομαι βαρετός αλλά δεν είχα πότε πιστωτική, με τις τράπεζες δεν έχω πολλές σχέσεις.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2022 40 λεπτά πριν, eyw είπε 40% δεν παραλαμβάνει το πρϊόν που παρήγγειλε, εκπληκτικό νούμερο. Χωρίς να είμαι σχετικός με το e-εμπόριο μάλλον για κίνηση ανταγωνιστών μοιάζει, ποιός λογικός θα παράγγελνε κάτι χωρίς να πάει να το παραλλάβει μέσα σε 5 εργάσιμες? Η αμφισβήτηση συναλλαγής λειτουργεί στην πράξη, δηλαδή έχουν γίνει αμφισβητήσεις και οι τράπεζες πράγματι έχουν επιστρέψει λεφτά, ή στα ψιλά γράμματα οι όροι και προϋποθέσεις για την αμφισβήτηση την καθιστούν περίπου αδύνατη? Ρωτάω πολλά και μισο-άσχετα και γίνομαι βαρετός αλλά δεν είχα πότε πιστωτική, με τις τράπεζες δεν έχω πολλές σχέσεις. Τα καταστηματα εχουν και "blacklist" πελατες (πολλες παραγγλιες ειτε ιδια διεθυνση ιδιο κινητο αλλο ονομα , ειτε καποια παραλαγη)παρολα αυτα ειδικα το ενα καταστημα που εχει γυναικια αξεσουαρ , σε συζητησεις που γινονται συχνα μπορει το ποσοστο να φτανει και το 50-55% , κυριως γιατι μετανιωσαν για την αγορα η στο ενδιαμεσο αγορασαν κατι αλλο και πλεον δεν θελουν αυτο που παρειγγειλαν Αμφισβητηση συναλαγης εχω κανει εγω προσωπικα 2 φορες σε αγορα απο ελλαδα εστειλαν τελειως λαθος προιον την μια και προσπαθουσαν να μου ριξουν το φτεξιμο οτι δεν ειδα τι πηρε (ασχετα που φαινοταν ξεκαθαρα η αγορα στην σελιδα τους με το σωστο SKU , χαρακτηριστικα κτλ ειχα παρει ενα κουτι της coolermaster και εστειλαν ενα no name που μαλλον τους ειχε ξεμεινει στοκ ) και 2η σε DOA που το καταστημα ενω το εγραφε ξεκαθαρα οτι εχει DOA , μου ειπε οτι ξες το προιον ηταν στοκ στο καταστημα πολυ καιρο και ειναι εκτος εγγυησης αλλα εκτος απο αυτες της αγορες σε πολλες αγορες κυριως απο κινα που ο πωλητης το παιζει δυσκολος σε χαμενες παραγγελιες 1
SilentVoice Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Inuyasha είπε Τα καταστηματα εχουν και "blacklist" πελατες (πολλες παραγγλιες ειτε ιδια διεθυνση ιδιο κινητο αλλο ονομα , ειτε καποια παραλαγη)πα Πες ένα, άντε δύο ή εν τέλει ίσως συμβαίνει αφού κάνει την παραγγελία και απλά σου ρίχνουν ακύρωση. Εδώ με το ζόρι τα περισσότερα να επενδύσουν σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα - ιστοσελίδα. Το πιθανότερο που συμβαίνει είναι να μην μπορείς να παραγγείλεις λόγω προβλημάτων της σελίδας ή να παραγγείλεις και να φας άκυρο γιατί δεν είναι σε απόθεμα. Ακόμα και ένα από τα μεγάλα σούπερ Μάρκετ (ιν) , έχουν προϊόντα στην σελίδα τους που έχουν καταργηθεί και απλά με ενημερώνουν με email On topic , όντως όσα καταστήματα δεν δέχονται αντικαταβολή, είναι 1.ή επειδή το προϊόν είναι ακριβό και κατόπιν παραγγελίας ( ώστε να μην θέλουν να πάρουν το ρίσκο) 2.ή επειδή είναι μεγάλα καταστήματα και μπορούν 3.ή πέφτει Μπλάκ Φραιντει και όλοι παραγγέλνουν αβερτα οπότε αν βρούν άλλη προσφορά θα ακυρώσουν 4.ή θα παραλάβει ο πελάτης μετά από κάνα μήνα - χρόνο 5. ή ετοιμάζονται για κλείσιμο 6. ή είναι μικρομάγαζο και δεν έχει καλή συμφωνία με την συνεργαζόμενη κούριερ 7. ή απλά θέλουν να γλιτώσουν οποιοδήποτε παραπάνω κόστος -τρεξιμο με την κούριερ , στην περίπτωση της αντικαταβολής. Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος. Επεξ/σία 9 Ιουλίου 2022 από SilentVoice
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 6 λεπτά πριν, SilentVoice είπε Πες ένα, άντε δύο ή εν τέλει ίσως συμβαίνει αφού κάνει την παραγγελία και απλά σου ρίχνουν ακύρωση. Εδώ με το ζόρι τα περισσότερα να επενδύσουν σε ένα σοβαρό ηλεκτρονικό κατάστημα - ιστοσελίδα. Το πιθανότερο που συμβαίνει είναι να μην μπορείς να παραγγείλεις λόγω προβλημάτων της σελίδας ή να παραγγείλεις και να φας άκυρο γιατί δεν είναι σε απόθεμα. Ακόμα και ένα από τα μεγάλα σούπερ Μάρκετ (ιν) , έχουν προϊόντα στην σελίδα τους που έχουν καταργηθεί και απλά με ενημερώνουν με email On topic , όντως όσα καταστήματα δεν δέχονται αντικαταβολή, είναι 1.ή επειδή το προϊόν είναι ακριβό και κατόπιν παραγγελίας ( ώστε να μην θέλουν να πάρουν το ρίσκο) 2.ή επειδή είναι μεγάλα καταστήματα και μπορούν 3.ή πέφτει Μπλάκ Φραιντει και όλοι παραγγέλνουν αβερτα οπότε αν βρούν άλλη προσφορά θα ακυρώσουν 4.ή θα παραλάβει ο πελάτης μετά από κάνα μήνα - χρόνο 5. ή ετοιμάζονται για κλείσιμο 6. ή είναι μικρομάγαζο και δεν έχει καλή συμφωνία με την συνεργαζόμενη κούριερ 7. ή απλά θέλουν να γλιτώσουν οποιοδήποτε παραπάνω κόστος -τρεξιμο με την κούριερ , στην περίπτωση της αντικαταβολής. Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος. Σου μιλάω από πρώτο χέρι κατάστημα με αξεσουάρ γυναικεία και εσώρουχα μια στης 2 παραγγελίες σχεδόν ειδικά αντικαταβολες επιστρεφινται στο κατάστημα, εδώ πολλές αρνούνται παραλαβή σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί και ζητάνε επιστροφή χρημάτων γιατί μετάνιωσαν για την παραγγελία (και δεν μιλάμε να παρέλαβαν και να μην τους άρεσε κάτι), που να δεις τι ακούμε εμείς που είμαστε κουριερ και τα ακούμε "κοίτα αδερφούλη και να τους πεις μην σκεφτούν να με χρεώσουν τίποτα για τα μεταφορικά δουλειά σου είναι να τα πηγαίνοφερνεις αντε και να τους πεις γρήγορα να επιστρέψουν τα λεφτά, η ακόμα και να απαιτούν από εμένα να τους επιστρέψω τα λεφτά και να τα βρω μετά με το κατάστημα (η το ακόμα καλύτερο Έλα μίλησα με τι κατάστημα μου είπαν θα μου επιστρέψεις εσύ τα λεφτά και στα δίνουν μετά αυτοί)
kyr123 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2022 Ο βασικότερος λόγος που πολλά eshop δεν έχουν αντικαταβολή είναι η κυρίως αναίτιες επιστροφές/άρνηση παραλαβής.Το κατάστημα μπορεί να βρεθεί αρκετά χρεωμένο ειδικά όταν είναι βαριά τα προϊόντα καθώς χρεώνεται τα πάντα αφού ο πελάτης αρνείται να το παραλάβει. Κατά την γνώμη μου είναι ΜΕΓΆΛΗ αλητεία να αρνηθείς να παραλάβεις το προϊόν σου έτσι χωρίς λόγο επειδή άλλαξες γνώμη ή επειδή στο μεσοδιάστημα το βρήκες 5 ευρώ φθηνότερα. 1
_Biohazard_ Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Στις 9/7/2022 στις 12:38 ΠΜ, SilentVoice είπε ... Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή δωρεάν, και το πιθανότερο είναι να έχουν απορροφήσει όλο το κόστος. Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή "δωρεάν", και το πιθανότερο είναι να έχουν μετακυλίσει όλο το κόστος στον πελάτη. Fixed
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2022 Κανονικά όλα τα e-shops θα έπρεπε να συμφωνήσουν και να φτιάξουν ένα μητρώο καταναλωτών όπου όσοι είναι κακοπληρωτές ή δεν παραλαμβάνουν ποτέ να έμπαιναν σε μαύρη λίστα και να μην τους εξυπηρετούσε κανείς με αντικαταβολή. Αλλά από οργάνωση το ελληνικό e-commerce είναι γτπ.
Billator Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Στις 10/7/2022 στις 1:59 ΜΜ, random_dude είπε Κανονικά όλα τα e-shops θα έπρεπε να συμφωνήσουν και να φτιάξουν ένα μητρώο καταναλωτών όπου όσοι είναι κακοπληρωτές ή δεν παραλαμβάνουν ποτέ να έμπαιναν σε μαύρη λίστα και να μην τους εξυπηρετούσε κανείς με αντικαταβολή. Αλλά από οργάνωση το ελληνικό e-commerce είναι γτπ. GDPR. Αν γίνει αυτό όποιος συμμετέχει σε αυτές τις λίστες θα φάει ωραιότατο πρόστιμο κάποια στιγμή. Οι εταιρείες που παρέχουν e-pos προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες οπότε περιστασιακά μπορεί κάποιος να δει ότι ακυρώθηκαν πληρωμές για "security reasons". Δυστυχώς όμως στην αντικαταβολή τα καταστήματα είναι έρμαια των μη παραδόσεων. Και για όσους δεν το ξέρουν, πλέον στα περισσότερα νέα συμβόλαια με courier οι επιστροφές χρεώνονται εκ νέου (για να υπάρξουν ακόμα πιο φθηνά μεταφορικά), οπότε το κατάστημα πληρώνει πλέον και για να γυρίσει πίσω. Άρα μην απορεί κανένας αν σταδιακά όλοι και περισσότεροι απλά δεν θα βάζουν αντικαταβολή. Στις 10/7/2022 στις 1:11 ΜΜ, _Biohazard_ είπε Σε αυτό το σημείο να πούμε ότι πρέπει να αναγνωρίσουμε τα καταστήματα που έχουν την αντικαταβολή "δωρεάν", και το πιθανότερο είναι να έχουν μετακυλίσει όλο το κόστος στον πελάτη. Fixed Όχι το 90% των καταστημάτων που το έχει δωρεάν μπαίνει από μέσα επιπλέον δεν έχουν μετακυλήσει κανένα κόστος στον πελάτη μέσα από το προϊόν. Όπου είναι λάθος γιατί η αντικαταβολή πρέπει να χρεώνεται 1,5-2,5ευρώ για να είναι βιώσιμο στο κατάστημα από το σύνολο των πωλήσεων του οι μη παραλαβές. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2022 από Billator
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, Billator είπε GDPR. Αν γίνει αυτό όποιος συμμετέχει σε αυτές τις λίστες θα φάει ωραιότατο πρόστιμο κάποια στιγμή. Οι εταιρείες που παρέχουν e-pos προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες οπότε περιστασιακά μπορεί κάποιος να δει ότι ακυρώθηκαν πληρωμές για "security reasons". Δυστυχώς όμως στην αντικαταβολή τα καταστήματα είναι έρμαια των μη παραδόσεων. Βάσει ποιας λογικής θα φάει πρόστιμο; Το GDPR δεν σου απαγορεύει να κρατάς προσωπικά δεδομένα. Απλά σε ελέγχει πως τα απέκτησες.
Billator Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, random_dude είπε Βάσει ποιας λογικής θα φάει πρόστιμο; Το GDPR δεν σου απαγορεύει να κρατάς προσωπικά δεδομένα. Απλά σε ελέγχει πως τα απέκτησες. Διάβασε ξανά τότε το μήνυμα σου, λες να φτιάξουν μαύρη λίστα , τα δεδομένα άρα που θα μοιράζονται από κατάστημα σε καταστήματα κάτι που θα πρέπει να αναγράφεις στους όρους χρήσης ξεκάθαρα και να αναφέρεις και όλα τα site με τα οποία θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα δεδομένα. Αν το βλέπεις ότι φτουρά χωρίς προβλήματα πάω πάσο. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2022 από Billator
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Τα δεδομένα θα υπάρχουν σε ένα κεντρικό server που θα λειτουργεί με api. Τον server τον διαχειρίζεται ένας φορέας. Το κάθε κατάστημα στέλνει δεδομένα που ούτως ή άλλως κατέχει νόμιμα αφού για να κάνεις μια αγορά πρέπει να συμφωνήσεις με τους όρους χρήσης, αλλά δεν κατεβάζει όλη την λίστα. Έχει περιορισμένη πρόσβαση βάσει κινητού πελάτη. Αν δε, δεν κρατάς ονόματα και δουλεύεις μόνο με κινητά, τότε δεν σε απασχολεί καν το GDPR αφού τα δεδομένα είναι anonymized. Ο φορέας μετά έχοντας νομική υπόσταση ενημερώνει τις αρχές ότι διατηρεί αρχείο. Αυτό το πράγμα με παραλλαγές υπάρχει σε δεκάδες μορφές εκεί έξω. Από χρηματοπιστωτικά ιδρύματα μέχρι ασφαλιστικές εταιρίες που θέλουν να γνωρίζουν την αξιοπιστία κάθε πελάτη. Επεξ/σία 13 Ιουλίου 2022 από random_dude
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα