Προς το περιεχόμενο

Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο


Nkonto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/8/2022 στις 1:23 ΜΜ, rallistas είπε

Ρωταω εδω για να μην ανοιγω θεμα καινουριο.

Πηγε ενας φιλος και ειδε ενα Focus βενζινη απο Γερμανια εισαγωγης.Σε πολυ καλη κατασταση το αμαξι με αριστο εσωτερικο χωρις λιωμενα πλαστικα κτλ

Κοντερ 76.000χλμ,βιβλιο σερβις με το τελευταιο σερβις στα 65.000 το 2019, και στην πορτα του οδηγου ειδε ενα αυτοκολλητο που ελεγε 10/2020  85.000χλμ αλλα ηταν ολα στα Γερμανικα.

Ο μαντρας του ειπε οτι ειναι ποτε επρεπε να κανει το τελευταιο σερβις στη Γερμανια.

Ισχυει αυτο?Γιατι κατα τ'αλλα δειχνει να  ειναι αρκετα καθαρο αμαξι.

Καλησπέρα και απο εμένα.

Μπορεί να είναι σύνηθες να βάζουν αυτοκόλλητα στην Γερμανία ... οκ, μπορεί και αυτό και μπορεί και το άλλο... από την έρευνα που έκανα για αγορά μεταχειρισμένου έχω διαπιστώσει τα εξής, που έχουν χιλιο ειπωθεί... μερικά απο αυτα....

Πλαστα βιβλία σερβις, πλάστα χαρτιά Γερμανικού κτεο, γυρισμένα χιλιόμετρα απο Γερμανία μεριά, τα αυτοκίνητα πένα εξωτερικά εσωτερικά αλλά έχουνε κανει τον γυρο του πλανήτη πολλες φορές... κλπ κλπ

Αν οι μαντραδες Έλληνες ή ξένοι, κάνουν όλα αυτά και άλλα πολλά, θα του δυσκολέψει ένα αυτοκόλλητο? Και να γίνω συνήγορος του διαβόλου γιατί την πάτησα άσχημα (με την ιστορία που αναγράφω στην αρχή του θέματος) ... ναι ο μαντρασ μπορεί να είναι γατόνι και σου λεεί να κοτσάρω και ένα αυτοκόλλητο να πουλήσω τη παραμυθά μου και το αμάξι μαζί... Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση αν το έκανε...  

Όπως έχω ξαναπέι, παίρνεις μεταχειρισμένο (εισαγόμενο κυρίως)μόνο αν πάει στην αντιπροσωπεία και ελεγχθεί η τελευταία ηλεκτρονική καταχώρηση του αυτοκινήτου. Αν δεν θέλει ο μαντράς, δεν το παίρνεις, αν δεν το παρέχει η εταιρία, δεν το παίρνεις, ότι σου παρουσιάσουν σε χαρτί, είναι τόσο πιθανό να είναι πραγματικό όσο και πλαστό. Όποιος έλεγχος γίνει από φίλο μηχανικό ξάδερφο ή μπατζανάκη, ακόμα και απο εταιρίες που πραγματοποιούν ελέγχους, δεν θα αποδώσει, στην περίπτωση που τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα. Μόνο στην αντιπροσωπεία για την τελευταία ηλεκτρονική καταχώρηση. Δεν έχει? Δεν το παίρνεις.

Καλή τύχη στον φίλο σου και ελπίζω να είναι τόσο καθαρό όσο φαίνεται το αυτοκίνητο...

αν και ότι λάμπει δεν είναι χρυσός...       

Επεξ/σία από Nkonto
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το είχα αναφέρει σε άλλο θέμα, αλλά έχω δει να γράφει πάνω τα χιλιόμετρα από την μηχανή πάνω στο μπλόκ (συγκεκριμένα 180κ που είχε αλλάξει ιμάντες/καδένα) και ο τυπάς να το πουλάει με 118κ "γνήσια".Σε άλλη άνοιξα το καπό για έναν τυπικό έλεγχο από εμένα έτσι και αλλιώς απλά κοιτούσα ακόμα. Το ψυγείο μπροστά είχε ακόμα το αυτοκόλλητο στο καπάκι και δεν είχε μέσα υγρό (προφανώς καινούργιο), φανάρια ολοκαίνουργια, μάσκα και καπό ήταν αγρατσούνιστα για αμάξι με 176κ χλ και χωρίς βάψιμο. Το πουλούσαν ως ατρακάριστο με γνήσια χιλιόμετρα και πρόσφατο σέρβις. Φυσικά, το ότι ήταν καινούργια τα ανταλλακτικά ήταν καλό σημάδι, αλλά τρακαρισμένο αυτοκίνητο, εκτός αν το παίρνεις εις γνώσειν σου είναι οφφ για μένα.

Ναι οι μαντράδες είναι γατόνια, αλλά αυτήν την εποχή φέρνουν τόσα πολλά οι γνωστές μάντρες που ξεφεύγουν απτόν έλεγχο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/8/2022 στις 11:51 ΜΜ, tzotzo είπε

Έτσι όπως τα περιγράφεις το αμάξι δεν ήταν κλεμμένο αλλά χιλιοτρακαρισμενο. Οι εγκέφαλοι ήταν από κλεμμένο αμάξι.

 Αν θυμάμαι καλά ήταν κλασική περίπτωση χτυπημένων αριθμών από τρακαρισμένο. Δλδ κλέβεις ένα αμάξι, βρίσκεις ένα ίδιο τρακαρισμένο, το αγοράζεις για τα χαρτιά και μετά χτυπάς τα νούμερα του στο κλεμμένο. Άρα το αμάξι δεν είχε αλλαγμένο εγκέφαλο, απλά δεν ταίριαζε με το χτυπημένο vin. Και φυσικά ο μάστορας το αναγνώρισε αφού είχε κάνει ο ίδιος τις μετατροπές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/7/2022 στις 1:50 ΜΜ, Nkonto είπε

Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία περί γυρισμένων χιλιομέτρων. Ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να προλάβουν όσα δεν πρόλαβα εγώ.  H ιστορία ξεκινάει με την πρόσφατη αγορά ενός μεταχειρισμένου λευκού μικρού αυτοκίνητου  του 2016 για 8000 ευρώ .  Ναι η αγορά έγινε από έμπορο και γνωρίζω την ευρύτερη άποψη για τους εμπόρους, Ωστόσο για κυρίως οικονομικους λόγους η αγορά έγινε από έμπορο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με  70.000 km σχεδόν, ελέγχθηκε από μηχανικό γνωστής εταιρείας που πραγματοποιεί ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα  και γενικότερα η εικόνα ήταν ότι όλα είναι καλά.  Φυσικά υπήρχε η εξωτερική “φυσιολογική” φθορά , μία πόρτα βαμμένη και σχετικά με τα χιλιόμετρα  όπως είπα είχε 70.000 χιλιόμετρα σχεδόν στο κοντέρ και τόσα έβγαλε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου καθώς και ο εγκέφαλος του ABS στο διαγνωστικό. Σχετικά με τα έγγραφα,  το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία και μου παρουσιάστηκε το ΚΤΕΟ από Γερμανία με σφραγίδες βούλες και τα σχετικά και κατ επέκταση και το ελληνικό ΚΤΕΟ πάλι με τα ίδια χιλιόμετρα σχεδόν 70.000. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε και ήρθε η ώρα να το συνδέσω με το Bluetooth με την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας.  Η εφαρμογή αυτή εκτός των άλλων  λειτουργιών που έχει σου δείχνει και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, εκεί λοιπόν δεν έγραφε σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα αλλά σχεδόν 250.000 χιλιόμετρα. Η απάντηση του εμπόρου στην ερώτησή μου τι είναι αυτό, ήταν ότι έχει αλλαχτεί η μονάδα ABS και αποκλείεται να έχουν γίνει τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσα λίγα χρόνια. Για να μην τα πολυλογώ πήρα τηλέφωνο την επίσημη αντιπροσωπεία και είπα να μου δώσουν το ιστορικό του αυτοκινήτου όντας ιδιοκτήτης με το VIN (κωδικό πλαισίου) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν μπορώ να το έχω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα . Μάλιστα η απάντηση ήταν με ύφος και με πάρα πολύ μεγάλη “σιγουριά”. Αφού δεν μου έδωσε τα χιλιόμετρα η επίσημη εταιρεία αρχισα τα τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία το ένα μετά το άλλο. Έτσι λοιπόν βρέθηκε ένας καλός Χριστιανός τσέκαρε τον κωδικό πλαισίου στο σύστημα της εταιρείας και όντως μου επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο είχε σχεδόν 250.000 km στο τελευταίο έλεγχο. Κάπου εδώ είναι που επιστρέφω το αυτοκίνητο, παίρνω  πίσω τα περισσότερα χρήματα μου και αυτό γιατί ο έμπορος έλεγε ότι θα μπει μέσα ότι την πάτησε και αυτός ότι θα πάει πίσω το αυτοκίνητο σε αυτόν που το πήρε και πολλά πολλά πολλά πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα ενώ παράλληλα εγώ δεν ήθελα να μπώ σε δικαστικές ατέρμονες διαδικασίες έχοντας στα χερια μου αυτό το αυτοκίνητο.. απλά ήθελα να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου οπότε το επέστρεψα με την ανάλογη απώλεια. Στο ενδιάμεσο είχα στείλει ένα email  στην εταιρία στη Γαλλία λέγοντας μέσα σε όλα ότι εδώ στην Ελλάδα η εταιρία που τους αντιπροσωπεύει δεν μου έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου που ζήτησα και ότι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα εδώ στην Ελλάδα έχουν προσωπικά δεδομένα (ακόμα θα γελάνε οι Γάλλοι) . Ε μετά από λίγες μέρες και αφού είχα επιστρέψει το αυτοκίνητο με παίρνει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα  και ένας πολύ ευγενικός κύριος μου είπε ότι ο συνάδελφός του έκανε λάθος που δεν μου έδωσε τα στοιχεία και που μου είπε ότι μου είπε περί προσωπικών δεδομένων, κάπου εδώ γελάνε και οι πέτρες . Θα κλείσω λέγοντας ότι το αυτοκίνητο Προφανώς δεν επεστράφη σε κανέναν προηγούμενο έμπορο αλλά ξαναβρίσκεται προς πώληση αυτή τη στιγμή  σε παρακείμενη μάντρα φιλική του προηγούμενου εμπόρου με αλλαγμένες ζάντες και φιμε μεμβράνες, Πωλείται πάλι με σχεδόν 70.000 km πολύ κοντά στα 8000 που το πήρα εγώ...  ονόματα αυτοκινήτου και  εταιρειών δεν έχω αναφέρει γιατί δεν γνωρίζω αν επιτρέπονται από τους κανόνες του φόρουμ :). Τελειώνοντας θα ήθελα να προτρέψω στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να απαιτούν από τον εκάστοτε έμπορο ο έλεγχος να γίνεται σε επίσημη αντιπροσωπεία και φυσικά να απαιτούν και από την αντιπροσωπεία μέσω του εμπόρου να παρέχεται το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως είδατε ένα email στην Γαλλική εταιρεία ήταν αρκετό για να πείσει τη δική μας ελληνική  αντιπροσωπεία να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής.  Επίσης να υπενθυμίσω και τον τυχαίο τρόπο που διαπίστωσα εξ αρχής τα πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν χάνετε τίποτα όταν ελέγχετε αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε μέσα σε όλα, να συνδεθείτε και εσείς με την εταιρική εφαρμογή με το κινητό σας και να ελέγξετε και από κει ( αν το παρέχει η εφαρμογή φυσικά) τα πραγματικά χιλιόμετρα.  Πού ξέρετε, όπως και στη δική μου περίπτωση μπορεί εκεί πέρα να ξέχασαν να τα γυρίσουν.

      Μαζί με την καλημέρα μου , το ζήτημα είναι απολύτως γνωστό , όπου ένα από τα προηγούμενα αυτοκίνητα μου σε μεταχειρισμένο , αγοράστηκε με 44.000 χλμ στο οδόμετρο , σε γνώση μου ότι θα μπορούσε να είναι από 144.000 έως 74.000 η οτιδήποτε άλλο ανάμεσα . Φυσικά δέχθηκα φιλικά την θέση του πωλητή , ο οποίος ήταν προσωπικός μου γνωστός , πως επρόκειτο για ένα μικρό συμβόλαιο χρονομίσθωσης με λίγα χλμ .

   Το αυτοκίνητο κάποια στιγμή , οδηγήθηκε στην πώληση για αγορά καινούργιου , είχε φτάσει στα 194.000 , τα οποία φυσικά αν δεχθούμε ότι αρχικά είχε πράγματι 44.000 . Αν όμως ήταν ας πούμε 144.000 , τότε το αυτοκίνητο είχε αισίως φτάσει τις 294.000 . 

   Παραδόθηκε με βιβλίο σέρβις διότι το πήγαινα σε επίσημο επισκευαστή πάντα , ενώ έπρεπε να αλλαχτεί ο ιμάντας χρονισμού , βάσει προγράμματος σε ένα δίμηνο περίπου από την στιγμή που πουλήθηκε , κάτι που θα έφτιαχνα έτσι κι' αλλιώς .

  Ως γνώστης της αγοράς του μεταχειρισμένου , το αναζήτησα στις γνωστές σελίδες με μεταχειρισμένα , όπου το βρήκα μετά μία εβδομάδα περίπου με τα εξής χαρακτηριστικά .

  Ήμουν δεύτερο χέρι όταν αγοράστηκε και αυτό μεταφράστηκε σε πρώτο χέρι .

  Αλλάχτηκε ο ιμάντας χρονισμού σε μία εβδομάδα ....... ενώ σωστά αναφερόταν πως υπήρχε πλήρες βιβλίο σέρβις .

  Το αυτοκίνητο ήταν πάντα κλεισμένο σε γκαράζ , κάτι που δεν έγινε ποτέ φυσικά .

  Το οδόμετρο από 194.000 χλμ με την υποψία πως θα μπορούσε να είναι και 294.000 , μεταφράστηκε σε 154.000 χλμ 

  Για τα υπόλοιπα δεν λέω τίποτε , πράγματα που έπρεπε να αλλαχτούν , διότι θα πάμε μακριά .

  Θα μπορούσα να αφήσω στην άκρη τα χλμ στο οδόμετρο , διότι υπάρχουν πολλά άλλα ακόμη πιο σημαντικά σε ένα μεταχειρισμένο . 

  Οι τελευταίες μου επισκέψεις στην αγορά , ήταν αποκαρδιωτικές και ο λόγος είναι πως μπορώ να διακρίνω τις λαμαρίνες από μακριά , να δώ γρήγορα τα τυχόν ύποπτα κουσούρια ενώ έχοντας πρόσβαση σε γνωστούς οι οποίοι μπορούν να δουν επίσημα στοιχεία πολλές φορές δίνοντας αριθμούς πλαισίου ( από τα παρμπρίζ ) μου έβρισκαν διάφορα , όπως αλλαγμένους εγκέφαλους έως και 3 φορές και άλλα διάφορα . 

  Γενικά αυτή η αγορά έχει στρεβλά χαρακτηριστικά , κάτι που ενισχύεται και από την αμάθεια του υποψήφιου αγοραστή ο οποίος ψάχνει για κάτι " μέχρι " 3 χιλιάρικα , ενώ στην συνέχεια πάει για να δεί το υποψήφιο όχημα σε " γνωστό " μηχανικό για να τον σιγουρέψει γι' αυτά που θα μπορούσε να γνωρίζει και ο ίδιος .

  Ακόμη όμως και στην περίπτωση που κάποιος γνώριζε λίγα κολυβογράμματα , πάλι είμαι βέβαιος πως δύσκολα θα έβρισκε ένα " σωστό " μεταχειρισμένο κάτι που ανάγεται στην γενικότερη αντίληψη ενός ιδιοκτήτη , ο οποίος δεν θα αλλάξει το μπαράκι ζυγαριάς γιατί ...... δεν θα βάλει τα λάδια που πρέπει ....... δεν θα πάει για συντήρηση του air condition ....... ενώ στην συνέχεια θα έχει την απαίτηση ( στο μυαλό του τουλάχιστον ) πως αυτό το πράγμα πρέπει να πουληθεί ως " κελεπούρι " το λιγότερο , για να μην πω έως και " συλλεκτικό " διότι " Αυτά " βγήκαν καλά ........ 

 

 

 

   

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Μπορεί να γράψει κάποιος με ποιες διαδικασίες βρίσκουμε τα αληθινά χιλιόμετρα; 

 

    Βρίσκεις το VIN , το ανεβάζεις στο δίκτυο σε σελίδες σχετικές με τον όρο VIN , σου δείχνει αρχικά τόπο κατασκευής κλπ , ενώ μπορείς να σου δώσει και τα χλμ χοντρικά όμως .

   Η άλλη λύση είναι πως ΑΝ ακολουθούσε το επίσημο σέρβις στους υπολογιστές της αντιπροσωπείας είναι καταγεγραμμένα τα χλμ ....... με μικρές επιφυλάξεις .

   Επιπλέον αν ήταν σωστά ασφαλισμένο , υπάρχει ιστορικό τυχόν ατυχημάτων που έχει εμπλακεί . Δεν το τηρούν όλες οι εταιρείες .

   

  

Στις 4/8/2022 στις 2:28 ΠΜ, Nkonto είπε

Καλησπέρα και απο εμένα.

Μπορεί να είναι σύνηθες να βάζουν αυτοκόλλητα στην Γερμανία ... οκ, μπορεί και αυτό και μπορεί και το άλλο... από την έρευνα που έκανα για αγορά μεταχειρισμένου έχω διαπιστώσει τα εξής, που έχουν χιλιο ειπωθεί... μερικά απο αυτα....

Πλαστα βιβλία σερβις, πλάστα χαρτιά Γερμανικού κτεο, γυρισμένα χιλιόμετρα απο Γερμανία μεριά, τα αυτοκίνητα πένα εξωτερικά εσωτερικά αλλά έχουνε κανει τον γυρο του πλανήτη πολλες φορές... κλπ κλπ

Αν οι μαντραδες Έλληνες ή ξένοι, κάνουν όλα αυτά και άλλα πολλά, θα του δυσκολέψει ένα αυτοκόλλητο? Και να γίνω συνήγορος του διαβόλου γιατί την πάτησα άσχημα (με την ιστορία που αναγράφω στην αρχή του θέματος) ... ναι ο μαντρασ μπορεί να είναι γατόνι και σου λεεί να κοτσάρω και ένα αυτοκόλλητο να πουλήσω τη παραμυθά μου και το αμάξι μαζί... Δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση αν το έκανε...  

Όπως έχω ξαναπέι, παίρνεις μεταχειρισμένο (εισαγόμενο κυρίως)μόνο αν πάει στην αντιπροσωπεία και ελεγχθεί η τελευταία ηλεκτρονική καταχώρηση του αυτοκινήτου. Αν δεν θέλει ο μαντράς, δεν το παίρνεις, αν δεν το παρέχει η εταιρία, δεν το παίρνεις, ότι σου παρουσιάσουν σε χαρτί, είναι τόσο πιθανό να είναι πραγματικό όσο και πλαστό. Όποιος έλεγχος γίνει από φίλο μηχανικό ξάδερφο ή μπατζανάκη, ακόμα και απο εταιρίες που πραγματοποιούν ελέγχους, δεν θα αποδώσει, στην περίπτωση που τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα. Μόνο στην αντιπροσωπεία για την τελευταία ηλεκτρονική καταχώρηση. Δεν έχει? Δεν το παίρνεις.

Καλή τύχη στον φίλο σου και ελπίζω να είναι τόσο καθαρό όσο φαίνεται το αυτοκίνητο...

αν και ότι λάμπει δεν είναι χρυσός...       

     Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους όσους ψάχνουν για μεταχειρισμένο και για όποιους λόγους .

    ΜΗΝ ψάχνετε για κελεπούρια διότι πολύ απλά δεν υπάρχουν !!! 

    Ένα ακόμη σημαντικό , αφού δώσετε το μεταχειρισμένο σας προς πώληση , ολοκληρώθηκε δλδ η πώληση από μέρους σας , ελέγξτε μετά ένα δίμηνο χοντρικά , πάντως σίγουρα πριν την υποβολή της επόμενης φορολογικής δήλωσης σας , ότι το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον στην κατοχή σας !!! 

   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Μπορεί να γράψει κάποιος με ποιες διαδικασίες βρίσκουμε τα αληθινά χιλιόμετρα; 

 

Νομιζω οτι σε ελεγχο στο ΚΤΕΟ το βρισκουν , καποια ΚΤΕΟ κανουν και συνολικο ελεγχο σε μεταχειρισμενο εναντι αμοιβης,ακουγεται καλο.

Υποψη οτι για ενα diesel που εχει συντηρηθει κανονικα, τα χλμ δεν σημαινουν πολλα πραγματα

Αν το αυτοκινητο ειναι σωστα συντηρημενο, δεν εχει κανει "κακα" χλμ (πχ πωλητης μεσα σε πολη), τα χλμ ειναι ψιλοαδιαφορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρω πως ειστε λιγο υπερβολικοι σε καποια πραγματα.

Κελεπουρια μια χαρα υπαρχουν, απλα για να τα πετυχεις πρεπει η να ειναι γνωστος σου η να εισαι στο car/marketplace τη μιση μερα και με τα λεφτα στο χερι . Μονο ετσι προλαβαινεις κατι.

Σωστα αυτοκινητα μια χαρα βρισκεις. Πχ πριν 2 χρονια πηρα Μιτο στο μεσο ορο της τιμης τους και με χλμ κατω απο το μεσο ορο (100000χλμ) και περα απο καποια μαζεματα λογικα που ηθελε ,ειναι μια χαρα. Δηλαδη βγηκε καλη αγορα και ομολογω χωρις να ειχα κανει και ιδιαιτερο ψαξιμο.

Το θεμα ειναι οτι ολοι θελουν αμαξι με εως 3000Ε αλλα και με μεχρι 100000χλμ κτλ και δεν εχουν ιδεα τι να κοιταξουν οταν πανε για ελεγχο.

Αν ηθελα προσωπικα τοσο φθηνο αυτοκινητο θα πηγαινα με 2000Ε σε ενα απο τα παλια ιαπωνικα (πχ ειχα ενα baleno που ανετα το ξανα επαιρνα για εργατη, του πετας και αεριο και μια χαρα) και το μαζευεις μετα και τελος. Ισιο να ειναι, να μην ειναι το μοτερ στα τελευταια του (που ειναι κατορθωμα να το καψεις, το δικο μου ειχε δουλεψει και χωρις λαδια και μετα ηταν απροβληματιστο για αλλες 100000χλμ μεχρι που το εδωσα) και θα σε υπηρετησει μεχρι να το παρατησεις σε κανα χωραφι.

Και απο εξοπλισμο ,ε οταν δινεις 3000Ε το να ζητας κατι παραπανω απο υδραυλικο τιμονι,αεροσακο και ηλεκτρικα παραθυρα το θεωρω αστειο.

Αυτοκινητα υπαρχουν.Λογικες απαιτησεις και μπατζετ δεν υπαρχουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vagos789 είπε

Νομιζω οτι σε ελεγχο στο ΚΤΕΟ το βρισκουν , καποια ΚΤΕΟ κανουν και συνολικο ελεγχο σε μεταχειρισμενο εναντι αμοιβης,ακουγεται καλο.

Τίποτα απολύτως δεν βρίσκουν στο ΚΤΕΟ, το μόνο που μπορούν να σου πουν είναι το ιστορικό των ελέγχων ΚΤΕΟ στην Ελλάδα (την ημερομηνία και τα χλμ στο κοντέρ που είχε στον κάθε έλεγχο), κάτι που ούτως ή άλλως το βλέπεις και μόνος σου εφόσον υπάρχει δελτίο ΚΤΕΟ σε ισχύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/7/2022 στις 10:01 ΠΜ, davarisx είπε

Κάνε έναν κόπο κάποια ποστ πιο πάνω και διάβασε τι έγραψα.

Όταν βγάζει ο μαντράς την τελωνειακή διασαφηση την βγάζει με πολλά(τα αληθινά) χλμ και όχι με λίγα γιατί έτσι πληρώνει πολύ λιγότερο τελωνείο,δεν τον συμφέρει.

Μετά στο πουλάει εσένα -200.000 χλμ.

Αυτο που λες ισχυε πριν 4 -5 χρονια 

Πλεον αναγραφεται στην αδεια τα χιλιομετρα που εχουν δηλωθει κατα την εισαγωγη ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, babisskg είπε

    Βρίσκεις το VIN , το ανεβάζεις στο δίκτυο σε σελίδες σχετικές με τον όρο VIN , σου δείχνει αρχικά τόπο κατασκευής κλπ , ενώ μπορείς να σου δώσει και τα χλμ χοντρικά όμως .

   Η άλλη λύση είναι πως ΑΝ ακολουθούσε το επίσημο σέρβις στους υπολογιστές της αντιπροσωπείας είναι καταγεγραμμένα τα χλμ ....... με μικρές επιφυλάξεις .

   Επιπλέον αν ήταν σωστά ασφαλισμένο , υπάρχει ιστορικό τυχόν ατυχημάτων που έχει εμπλακεί . Δεν το τηρούν όλες οι εταιρείες .

   

  

     Ένα πολύ σημαντικό πράγμα που πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους όσους ψάχνουν για μεταχειρισμένο και για όποιους λόγους .

    ΜΗΝ ψάχνετε για κελεπούρια διότι πολύ απλά δεν υπάρχουν !!! 

    Ένα ακόμη σημαντικό , αφού δώσετε το μεταχειρισμένο σας προς πώληση , ολοκληρώθηκε δλδ η πώληση από μέρους σας , ελέγξτε μετά ένα δίμηνο χοντρικά , πάντως σίγουρα πριν την υποβολή της επόμενης φορολογικής δήλωσης σας , ότι το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον στην κατοχή σας !!! 

   

Vin;;; πως το βρίσκω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κοιτάζοντας την άδεια κυκλοφορίας.

Σιγά μη με αφήσει. Προχτές πήγα σε έναν του 2017 και καλά και έλειπαν χαρτιά. Χσμος. 

Πήγα είδσ για καινούριο και θέλει 30 χιλιάρικα για ένα που πέρυσι είχε 15-18

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...