Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγώ είχα πάρει αμάξι τοπ 2019 (μεταχ) ήταν ενα colt 2012 δλδ το αμάξι ήταν 7 και κάτι ψιλά χρονών
128,000 χιλομετρα από γερμάνια δλδ 18 χιλιάδες χιλομετρα το χρόνο (που ειναι οκ για αυτό το αμάξι δλδ φυσιολογικό ακούγεται)

το πήρα κάπου στα 6 χιλιάρικα αλλά......... είχε..... σαπια εξάτμιση (μεχρι τον καταλύτη καταλύτης άψογος) αρκετή σκουριά στης αναρτήσεις πίσω λίγη σκουριά μπροστά στα ψαλίδια και στα άκρα (όλο το υπόλοιπο πλαίσιο άψογο) (άλατα γερμανιας)

μα θα μου πεις γιατι το πήρες........ το πήρα γιατι όντος τα χιλομετρα ήταν αληθηνα , ίχνος βρομιάς στο σύστημα ψύξης ήχος λειτουργίας άψογος όλα ένα προς ένα αψογα ακομη και τα πεταλ ήταν σαν καινούργια (δλδ αυτό που έβλεπες αυτό ήταν)

το πήρα έδωσα ένα ακομη 1.2 xiliarika άλλαξα αμορτισερ ολη την εξάτμιση μετά τον καταλύτη και πίσω ψαλιδιά και δυο άκρα (μαζί με ρουλεμάν κλπ και όλα τα παρελκόμενα (προφανώς και το γενικό service υγρά ψυγείου (ήταν πεντακάθαρα αλλα just in case) λάδια φίλτρα (μέσα έξω λαδιού) υγρά φρένου (ήταν τέλεια αλλα just in case) θερμοστάτη αντλία νερού (just in case) και ιμάντα και φρεον (αν και δούλευε άψογα το κλίμα)

αργοτερα έβαλα λάστιχα και καινούργια μπαταρια (start and stop) δλδ στο σύνολο έδωσα 1550 1600 ευρώ παραπάνω (7,5 χιλιάρικα για να γίνει τέλειο )

απο τοτε το εχω κάνει ένα σορό χιλομετρα 75.000 και δεν το μετάνιωσα πότε

θα μου πειτε τι δεν εβρισκες το ιδιο αμαξι (start and stop 1.300 euro 5 του 12 ιδια λεφτα να γλυτωσεις την ταλαιπορια?) εβρισκα αλλα......

είχε κάτι με 7,5 8 χιλιάρικα με κάτι 75 80,000 χιλομετρα αλά πήγαινες να δεις..... λυόμενο τιμόνι, πεταλ μισό λιωμένα στα παγουράκι παραφλου βρομιές μοχλός ταχυτήτων φαινόταν ότι ήταν λιωμένος κλπ (σε όλα τα άλλα κούκλα)
ναι αλλά όλα αυτά μου έλεγαν δεν ειμαι 80,000 αλλά μάλλον 280,000 η με βίαζαν κάθε μέρα.......

ετσι μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε αυτό που πηρα

προφανώς καλά θα ήταν να πάρω καινουργιο 20 25,000 αλλά έφαγα άκυρο από την τράπεζα (βασικά ζητησαν 2 εγγυητές και δεν ηθελα να μπλέξω τον κόσμο )

  • Like 1
  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ευχαριστώ τον Nkonto πληροφορίες που μοιράστηκε μαζί μας ( και το Insomnia που μας φιλοξενεί).

Εν συντομία: αγόρασα (πλήρης εξόφληση) μεταχειρισμένο (αναγκαστικά λόγω της γνωστής κατάστασης) του 2016 εισαγωγής από Γαλλία με 110 χιλ. χλμ. ("επιβεβαιωμένα" από την πιο γνωστή εταιρεία) την 16/6 για παράδοση την 20-21/6. Από Δε.-Τρ. σε Πε.-Πα. κοκ η παράδοση πάει για Τε. 13/7 "λόγω εγγράφων που ζητάει από Γαλλία το Υπουργείο".

Σε report βάσει VIN που βρήκα φαίνεται μόνο ότι τον 1ο χρόνο είχε κάνει 50 χιλ. χλμ. και μετά κανένα στοιχείο. Πιο πιθανό λοιπόν να έχει 300 ή έστω 250 παρά 110 χιλ. χλμ. 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Για να γνωρίζεται και να μην σας πιάνουν κορόιδα οι (λαθρε) έμποροι και να τους πάτε τρένο,όσοι έχετε αμφιβολίες για τα χλμ τους οχήματος θα κάνετε το εξής.

Θα ζητήσετε από τον έμπορο στην απόδειξη/τιμολόγιο να αναγράφεται με πόσα χλμ στο κοντέρ παραδόθηκε το αμάξι.

Στην συνέχεια πατε στην διεύθυνση μεταφορών που υπάγεται το όχημα σας πχ Αλίμου και ζητάτε να λάβετε αντίγραφο της τελωνειακής διασαφησης από τον φάκελο του οχήματος σας.

Εκεί μέσα αναγράφεται με πόσα χλμ μπήκε το αμάξι στην χώρα,όσα περισσότερα χλμ έχει το αμάξι τόσο λιγότερο τελωνείο πληρώνει οπωτε δεν τον συμφέρει να γράφει πχ 60.000 αλλά 260.000χλμ

Είναι πολύ απλά τα πράγματα και καλό είναι να ξέρετε την άκρη 

  • Like 5
  • Thanks 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/7/2022 στις 1:50 ΜΜ, Nkonto είπε

Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία περί γυρισμένων χιλιομέτρων. Ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να προλάβουν όσα δεν πρόλαβα εγώ.  H ιστορία ξεκινάει με την πρόσφατη αγορά ενός μεταχειρισμένου λευκου μικρου αυτοκινητου  του 2016 για 8000 ευρώ .  Ναι η αγορά έγινε από έμπορο και γνωρίζω την ευρύτερη άποψη για τους εμπόρους, Ωστόσο για κυρίως οικονομικους λόγους η αγορά έγινε από έμπορο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με  70.000 km σχεδόν, ελέγχθηκε από μηχανικό γνωστής εταιρείας που πραγματοποιεί ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα  και γενικότερα η εικόνα ήταν ότι όλα είναι καλά.  Φυσικά υπήρχε η εξωτερική “φυσιολογική” φθορά , μία πόρτα βαμμένη και σχετικά με τα χιλιόμετρα  όπως είπα είχε 70.000 χιλιόμετρα σχεδόν στο κοντέρ και τόσα έβγαλε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου καθώς και ο εγκέφαλος του ABS στο διαγνωστικό. Σχετικά με τα έγγραφα,  το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία και μου παρουσιάστηκε το ΚΤΕΟ από Γερμανία με σφραγίδες βούλες και τα σχετικά και κατ επέκταση και το ελληνικό ΚΤΕΟ πάλι με τα ίδια χιλιόμετρα σχεδόν 70.000. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε και ήρθε η ώρα να το συνδέσω με το Bluetooth με την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας.  Η εφαρμογή αυτή εκτός των άλλων  λειτουργιών που έχει σου δείχνει και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, εκεί λοιπόν δεν έγραφε σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα αλλά σχεδόν 250.000 χιλιομετρα. Η απάντηση του εμπόρου στην ερώτησή μου τι είναι αυτό, ήταν ότι έχει αλλαχτεί η μονάδα ABS και αποκλείεται να έχουν γίνει τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσα λίγα χρόνια. Για να μην τα πολυλογώ πήρα τηλέφωνο την επίσημη αντιπροσωπεία και είπα να μου δώσουν το ιστορικό του αυτοκινήτου όντας ιδιοκτήτης με το VIN (κωδικό πλαισίου) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν μπορώ να το έχω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα . Μάλιστα η απάντηση ήταν με ύφος και με πάρα πολύ μεγάλη “σιγουριά”. Αφού δεν μου έδωσε τα χιλιόμετρα η επίσημη εταιρεία αρχισα τα τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία το ένα μετά το άλλο. Έτσι λοιπόν βρέθηκε ένας καλός Χριστιανός τσέκαρε τον κωδικό πλαισίου στο σύστημα της εταιρείας και όντως μου επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο είχε σχεδόν 250.000 km στο τελευταίο έλεγχο. Κάπου εδώ είναι που επιστρέφω το αυτοκίνητο, παίρνω  πίσω τα περισσότερα χρήματα μου και αυτό γιατί ο έμπορος έλεγε ότι θα μπει μέσα ότι την πάτησε και αυτός ότι θα πάει πίσω το αυτοκίνητο σε αυτόν που το πήρε και πολλά πολλά πολλά πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα ενώ παράλληλα εγώ δεν ήθελα να μπώ σε δικαστικές ατέρμονες διαδικασίες έχοντας στα χερια μου αυτό το αυτοκίνητο.. απλά ήθελα να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου οπότε το επέστρεψα με την ανάλογη απώλεια. Στο ενδιάμεσο είχα στείλει ένα email  στην εταιρία στη Γαλλία λέγοντας μέσα σε όλα ότι εδώ στην Ελλάδα η εταιρία που τους αντιπροσωπεύει δεν μου έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου που ζήτησα και ότι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα εδώ στην Ελλάδα έχουν προσωπικά δεδομένα (ακόμα θα γελάνε οι Γάλλοι) . Ε μετά από λίγες μέρες και αφού είχα επιστρέψει το αυτοκίνητο με παίρνει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα  και ένας πολύ ευγενικός κύριος μου είπε ότι ο συνάδελφός του έκανε λάθος που δεν μου έδωσε τα στοιχεία και που μου είπε ότι μου είπε περί προσωπικών δεδομένων, κάπου εδώ γελάνε και οι πέτρες . Θα κλείσω λέγοντας ότι το αυτοκίνητο Προφανώς δεν επεστράφη σε κανέναν προηγούμενο έμπορο αλλά ξαναβρίσκεται προς πώληση αυτή τη στιγμή  σε παρακείμενη μάντρα φιλική του προηγούμενου εμπόρου με αλλαγμένες ζάντες και φιμε μεμβράνες, Πωλείται πάλι με σχεδόν 70.000 km πολύ κοντα στα 8000 που το πήρα εγώ...  ονόματα αυτοκινήτου και  εταιρειών δεν έχω αναφέρει γιατί δεν γνωρίζω αν επιτρέπονται από τους κανόνες του φόρουμ :). Τελειώνοντας θα ήθελα να προτρέψω στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να απαιτούν από τον εκάστοτε έμπορο ο έλεγχος να γίνεται σε επίσημη αντιπροσωπεία και φυσικά να απαιτούν και από την αντιπροσωπεία μέσω του εμπόρου να παρέχεται το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως είδατε ένα email στην Γαλλική εταιρεία ήταν αρκετό για να πείσει τη δική μας ελληνική  αντιπροσωπεία να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής.  Επίσης να υπενθυμίσω και τον τυχαίο τρόπο που διαπίστωσα εξ αρχής τα πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν χάνετε τίποτα όταν ελέγχετε αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε μέσα σε όλα, να συνδεθείτε και εσείς με την εταιρική εφαρμογή με το κινητό σας και να ελέγξετε και από κει ( αν το παρέχει η εφαρμογή φυσικά) τα πραγματικά χιλιόμετρα.  Πού ξέρετε, όπως και στη δική μου περίπτωση μπορεί εκεί πέρα να ξέχασαν να τα γυρίσουν.

Αυτό που βαφτίζουν το ιστορικό  συντήρησης του ΙΧ, προσωπικά δεδομένα, ωστέ να μην μπορείς να βγάλεις άκρη είναι από μόνο του αξιοπερίεργο...

Σε σημείο που σε κάνει να πιστεύεις οτι οι ορισμένες αντιπροσωπείες τα έχουν κάνει πλακάκια με όσους τους αρέσει να παίζουν με τα χιλιόμετρα!

Θα μου πεις κάπως πρέπει να βγάλουν και αυτοί τα έξοδα τους κάνοντας καμιά επισκευή.

ΥΓ. Αν θες στείλε μου με p.m. την αντιπροσωπεία, καθώς σαν κάτι να μου θυμίζει αυτό το «παραμύθι» περι προσωπικών δεδομένων...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.

Σας έχει πάει το μυαλό ότι ΟΚ φταίνε οι μαντράδες αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Τόσες κυβερνήσεις, τόσοι Υπουργοί Συγκοινωνιών και τόσα δημοσιεύματα, παράπονα και δεν έχουν πάρει πρέφα; Ζουν σε άλλο πλανήτη; Αν υπήρχε σοβαρή νομοθεσία κανένα λαμόγιο δεν θα τολμούσε... Δηλ τα πράγματα είναι απλά: 1. εκτελωνισμός υποχρεωτικά στο όνομα του μαντρά και όχι του ιδιώτη για να τον τρέχει αυτόν μετά η Εφορία για τελωνειακές παραβάσεις 2. Κακούργημα η απάτη με τα γυρισμένα χλμ. 3. Όποιος βρεθεί υπότροπος υποχρεωτικά κάθειρξη ως καθ επάγγελμα απατεώνας 4. Υπεύθυνη δήλωση μαντρά για τα χλμ. με επικύρωση από πιστοποιημένη κρατική υπηρεσία 5. Θέσπιση υποχρεωτικής αναστροφής πώλησης στην τιμή αγοράς εφόσον αποδειχθεί οποιαδήποτε λαθροχειρία. 6. Μητρώο εμπόρων μεταχειρισμένων όπου εγγράφεσαι μόνον με λευκό ποινικό μητρώο 7. έλεχχος από ΣΔΟΕ αυτών που το παίζουν απλοί ιδιώτες και κάνουν τη δουλειά μαύρα και από σπίτι τους φέρνοντας απέξω αμάξια στο όνομα του αγοραστή κλπ.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς σούπερ ειδικός για να ξέρει τι χρειάζεται. Στοιχειώδης λογική, ενημέρωση για τα προβλήματα της αγοράς και την ικανότητα να μοιράσει δυό γαϊδάρων άχερα. Αλλά αυτά τα προσόντα μου φαίνεται ότι λείπουν εντελώς από το πολιτικό προσωπικό που έχουμε ως τώρα δει στο Ελλάντα.

  • Like 16
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kalmik είπε

Σας έχει πάει το μυαλό ότι ΟΚ φταίνε οι μαντράδες αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Τόσες κυβερνήσεις, τόσοι Υπουργοί Συγκοινωνιών και τόσα δημοσιεύματα, παράπονα και δεν έχουν πάρει πρέφα; Ζουν σε άλλο πλανήτη; Αν υπήρχε σοβαρή νομοθεσία κανένα λαμόγιο δεν θα τολμούσε... Δηλ τα πράγματα είναι απλά: 1. εκτελωνισμός υποχρεωτικά στο όνομα του μαντρά και όχι του ιδιώτη για να τον τρέχει αυτόν μετά η Εφορία για τελωνειακές παραβάσεις 2. Κακούργημα η απάτη με τα γυρισμένα χλμ. 3. Όποιος βρεθεί υπότροπος υποχρεωτικά κάθειρξη ως καθ επάγγελμα απατεώνας 4. Υπεύθυνη δήλωση μαντρά για τα χλμ. με επικύρωση από πιστοποιημένη κρατική υπηρεσία 5. Θέσπιση υποχρεωτικής αναστροφής πώλησης στην τιμή αγοράς εφόσον αποδειχθεί οποιαδήποτε λαθροχειρία. 6. Μητρώο εμπόρων μεταχειρισμένων όπου εγγράφεσαι μόνον με λευκό ποινικό μητρώο 7. έλεχχος από ΣΔΟΕ αυτών που το παίζουν απλοί ιδιώτες και κάνουν τη δουλειά μαύρα και από σπίτι τους φέρνοντας απέξω αμάξια στο όνομα του αγοραστή κλπ.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς σούπερ ειδικός για να ξέρει τι χρειάζεται. Στοιχειώδης λογική, ενημέρωση για τα προβλήματα της αγοράς και την ικανότητα να μοιράσει δυό γαϊδάρων άχερα. Αλλά αυτά τα προσόντα μου φαίνεται ότι λείπουν εντελώς από το πολιτικό προσωπικό που έχουμε ως τώρα δει στο Ελλάντα.

θα τα γυρνανε πριν εισάγουν...... και τελος

  • Like 1
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Black Demis είπε

θα τα γυρνανε πριν εισάγουν...... και τελος

Αυτά που λες δεν γίνονται σε σοβαρές μάντρες τουλάχιστον της Γερμανίας που ξέρω εγώ.

Ο Γερμανός δεν χαλάει την φήμη του και γίνονται έλεγχοι,τα πρόστιμα και οι ποινικές κυρώσεις είναι τεράστιες.

Οι ρωσικές και οι τουρκικές μάντρες ναι κάνουν τα πάντα ακόμα και κομμένα ενώνουν.

3 ώρες πριν, kalmik είπε

Σας έχει πάει το μυαλό ότι ΟΚ φταίνε οι μαντράδες αλλά το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Τόσες κυβερνήσεις, τόσοι Υπουργοί Συγκοινωνιών και τόσα δημοσιεύματα, παράπονα και δεν έχουν πάρει πρέφα; Ζουν σε άλλο πλανήτη; Αν υπήρχε σοβαρή νομοθεσία κανένα λαμόγιο δεν θα τολμούσε... Δηλ τα πράγματα είναι απλά: 1. εκτελωνισμός υποχρεωτικά στο όνομα του μαντρά και όχι του ιδιώτη για να τον τρέχει αυτόν μετά η Εφορία για τελωνειακές παραβάσεις 2. Κακούργημα η απάτη με τα γυρισμένα χλμ. 3. Όποιος βρεθεί υπότροπος υποχρεωτικά κάθειρξη ως καθ επάγγελμα απατεώνας 4. Υπεύθυνη δήλωση μαντρά για τα χλμ. με επικύρωση από πιστοποιημένη κρατική υπηρεσία 5. Θέσπιση υποχρεωτικής αναστροφής πώλησης στην τιμή αγοράς εφόσον αποδειχθεί οποιαδήποτε λαθροχειρία. 6. Μητρώο εμπόρων μεταχειρισμένων όπου εγγράφεσαι μόνον με λευκό ποινικό μητρώο 7. έλεχχος από ΣΔΟΕ αυτών που το παίζουν απλοί ιδιώτες και κάνουν τη δουλειά μαύρα και από σπίτι τους φέρνοντας απέξω αμάξια στο όνομα του αγοραστή κλπ.

Δε χρειάζεται να είναι κανείς σούπερ ειδικός για να ξέρει τι χρειάζεται. Στοιχειώδης λογική, ενημέρωση για τα προβλήματα της αγοράς και την ικανότητα να μοιράσει δυό γαϊδάρων άχερα. Αλλά αυτά τα προσόντα μου φαίνεται ότι λείπουν εντελώς από το πολιτικό προσωπικό που έχουμε ως τώρα δει στο Ελλάντα.

Όλο αυτό το κατεβατο που γράφεις μπορεί πολύ εύκολα να υλοποιηθεί και ο εκάστοτε αγοραστής με βάση αριθμού πλαισίου πχ να μπαίνει και να βλέπει όλο το ιστορικό εισαγωγής,δεν είναι πυρηνική φυσική.

Απλά δεν θέλουν γιατί οι κυβερνώντες ξέρουν ότι κυβερνούν μια τριτοκοσμική χώρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 8/7/2022 στις 1:50 ΜΜ, Nkonto είπε

Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία

Μου τα βγαζει μαυρα fonts με σκουρο γκρι φοντο,πολυ δυσκολο στην αναγνωση.

Τα εχεις γραψει με Bold?

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, davarisx είπε

Αυτά που λες δεν γίνονται σε σοβαρές μάντρες τουλάχιστον της Γερμανίας που ξέρω εγώ.

 

είπε κανείς οτι θα το κανει στην μάντρα? θα τα μαγειρεύει μετα και τα χαρτιά και ολα (αν θελει ο απατεώνας να κάνει κάτι θα το κάνει)

η μοναδική λυση ειναι να υπαρχει ενα πανευρωπαϊκό ebook που να καταχωρούνται αυτοματα τα οχήματα πότε περνάτε κτεο με πόσα χιλομετρα κλπ κλπ

και τελος........

Βέβαια αν γινει αυτό θα δειτε τιμές ενα κλικ ποιο κάτω από αυτά τον καινούργιου (όχι οτι τώρα δεν ειναι σε αυτά που αξίζουν)

Δημοσ.

Εισαγωμενο, με πολύ λίγα χιλιόμετρα και πρόσφατη χρονολογία. Σε πολύ καλή τιμή και ατρακαριστο, σωστή ευκαιρία! Πολύ καλό για ναι αληθινό 

Spoiler

Μάλλον επειδή δεν είναι 

 

Δημοσ.

Οι μαντράδες στο εξωτερικό δεν χαρίζουν αμάξια για την ψυχή της μάνας τους.Οταν κοιτας τιμές στο mobile.de καταλαβαίνεις πόσο έχει αξία το αμάξι που ψάχνεις.Δεν μπορεί να το δίνει ίδια ή και πιο χαμηλά ο επόμενος έμπορος στην Ελλάδα..

Οταν κάτι δεν έχει πρόβλημα θα πουληθεί στην σωστή του τιμή,εκεί ή στο εξωτερικό.

Αν έχει πρόβλημα θα το πάρει ο άλλος μαντράς ,θα το πασαλείψει επιφανιακά ,θα κατεβάσει τα χλμ και θα στο πασάρει ευκαιρία γιατί το είχε πιλότος γιατρός που δεν το έβγαζε όταν έβρεχε.Οταν βλέπεις ειδικά ότι έχει χαρτιά απο Βουλγαρία που δεν έλεγχουν χλμ τότε γίνεσαι Λούης.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Manolo7 είπε

Εισαγωμενο, με πολύ λίγα χιλιόμετρα και πρόσφατη χρονολογία. Σε πολύ καλή τιμή και ατρακαριστο, σωστή ευκαιρία! Πολύ καλό για ναι αληθινό 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μάλλον επειδή δεν είναι 

 

2016 αμάξι με 70,000 χιλομετρα με αρχική τη μη 15,000 και το δένουν 12 ναι θα το πίστευα να το δίνουν 8 ουτε για αστείο (άπαντα μηλαμε την δεδομενη στηγμη που δεν αξίζει για κανέναν λόγο να πας σε μεταχ)

εδώ αμαξια 2 χρονών με 30,000 χιλομετρα με αρχική τιμή 19 χιλιάρικα τα βλέπεις να βαράνε πάλι 19 η και παραπάνω (και πουλάνε..... πουλάνε γιατι δεν υπάρχουν καινούργια)

Δημοσ.
8 ώρες πριν, davarisx είπε

Αυτά που λες δεν γίνονται σε σοβαρές μάντρες τουλάχιστον της Γερμανίας που ξέρω εγώ.

Ο Γερμανός δεν χαλάει την φήμη του και γίνονται έλεγχοι,τα πρόστιμα και οι ποινικές κυρώσεις είναι τεράστιες.

Οι ρωσικές και οι τουρκικές μάντρες ναι κάνουν τα πάντα ακόμα και κομμένα ενώνουν.

Όλο αυτό το κατεβατο που γράφεις μπορεί πολύ εύκολα να υλοποιηθεί και ο εκάστοτε αγοραστής με βάση αριθμού πλαισίου πχ να μπαίνει και να βλέπει όλο το ιστορικό εισαγωγής,δεν είναι πυρηνική φυσική.

Απλά δεν θέλουν γιατί οι κυβερνώντες ξέρουν ότι κυβερνούν μια τριτοκοσμική χώρα.

Τα φερνουν μεσω Βουλγαριας και τα γυρνανε εκει  τα χιλιομετρα φιλε μου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε

Τα φερνουν μεσω Βουλγαριας και τα γυρνανε εκει  τα χιλιομετρα φιλε μου.

Κάνε έναν κόπο κάποια ποστ πιο πάνω και διάβασε τι έγραψα.

Όταν βγάζει ο μαντράς την τελωνειακή διασαφηση την βγάζει με πολλά(τα αληθινά) χλμ και όχι με λίγα γιατί έτσι πληρώνει πολύ λιγότερο τελωνείο,δεν τον συμφέρει.

Μετά στο πουλάει εσένα -200.000 χλμ.

  • Like 3
Δημοσ.

Για αυτό χίλιες φορές να πάρω ένα καινούριο έστω και κατώτερο παρά να τρέχω μετά με κακομεταχειρισμένο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...