Προς το περιεχόμενο

Μια ιστορία με πολύ..... γυρισμένο χιλιόμετρο


Nkonto

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν είναι εξαίρεση που λες είναι ο κανόνας πάρα πολύ σπάνια πετυχαίνεις αυτοκινιτο χωρίς να έχουν γυρισμένα τα χιλομετρα ακόμη ποιο σπάνιο να βρεις αυτοκινιτο εισαγωγής 2016 με τόσα λίγα χιλομετρα

Και να υπάρχουν τημη θα πλισιαζει πάρα πολύ κοντά στην τημη καινούργιου.

 

Για αυτό δεδομένη στηγμη αξίζει μόνο και μόνο να παίρνεις καινούργιο (αν είναι άσχημα τα οικονομικά εστο με δάνειο τα μισά)  και ας περιμένεις 8 μήνες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωστό το θεμα, το λαχείο ειναι να πετύχεις κάποιο χωρίς γυρισμένα χιλ.

...και ετσι για την ιστορια μπορείς να μας πεις πως εγινε η επιστροφή, μεταβίβαση κάνατε πάλι;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτη η μαστιγα να μην μπορεις να εμπιστευτεις τα μεταχειρισμενα και ειδικα τους εμπορους αυτων και απο την αλλη να μην διαθετεις τοσα πολλα χρηματα για να αγορασεις καινουριο....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα τρικ που το μαθαμε δυστυχως απο την αδερφη μου, ειναι να πατε στην αστυνομια και να ρωτησετε αν η συγκεκριμενη πινακιδα ηταν δηλωμενη ως ενοικιαζομενο.

Βασικα η ιστορια εχεις ως εξης. Η αδερφη μου ειχε παρκαρει καπου (νομιζω νομαρχια) και της εκοψαν κληση για παρκαρισμα. Οταν πηγε στο αστυνομικο τμημα για να το πληρωσει, ο αστυνομικος μονος του ανεφερε οτι η πινακιδα ηταν δηλωμενη ως ενοικιαζομενο. Γενικα της ειχε βγαλει αρκετα προβληματα, τα οποια ειναι λογω χρησης (κατι ιμαντες, ψυγεια κτλ). Προφανως η συγκεκριμενη μαντρα πλεον εχει κλεισει.

Δεν ξερω γενικα πως μπορεις να πας να το ρωτησεις, αλλα αν εχετε κανα γνωστο, δεν χανετε κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και το κράτος μέσα στο κόλπο είναι. Αν αύριο το γύρισμα km ήταν κακούργημα θα σου έλεγα εγώ αν θα τα γύριζε κανείς.
Μην αγοράζετε αυτοκίνητα από μάντρες. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ψηφίστηκε νόμος και δημιουργήθηκε ηλεκτρονική πλατφόρμα όπου έχουν υποχρέωση οι έμποροι να καταχωρούν τα πλήρη στοιχεία του εισαγόμενου οχήματος.

Επίσης άλλος νόμος υιοθετεί ευρωπαϊκή οδηγία ότι τα μεταχειρισμένα έχουν 2 χρόνια εγγύηση!

 Επίσης απαγορεύεται ανέκαθεν και όχι πρόσφατα η αλλαγή των χιλιομέτρων και σε περίπτωση αλλαγής του χιλιομετρητη, πρέπει να καταχωρηθεί η τελευταία μέτρηση!!!

Αλλά το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι η ύπαρξη νόμων αλλά η εφαρμογή τους.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
21 ώρες πριν, Nkonto είπε

Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία περί γυρισμένων χιλιομέτρων. Ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να προλάβουν όσα δεν πρόλαβα εγώ.  H ιστορία ξεκινάει με την πρόσφατη αγορά ενός μεταχειρισμένου λευκου μικρου αυτοκινητου  του 2016 για 8000 ευρώ .  Ναι η αγορά έγινε από έμπορο και γνωρίζω την ευρύτερη άποψη για τους εμπόρους, Ωστόσο για κυρίως οικονομικους λόγους η αγορά έγινε από έμπορο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με  70.000 km σχεδόν, ελέγχθηκε από μηχανικό γνωστής εταιρείας που πραγματοποιεί ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα  και γενικότερα η εικόνα ήταν ότι όλα είναι καλά.  Φυσικά υπήρχε η εξωτερική “φυσιολογική” φθορά , μία πόρτα βαμμένη και σχετικά με τα χιλιόμετρα  όπως είπα είχε 70.000 χιλιόμετρα σχεδόν στο κοντέρ και τόσα έβγαλε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου καθώς και ο εγκέφαλος του ABS στο διαγνωστικό. Σχετικά με τα έγγραφα,  το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία και μου παρουσιάστηκε το ΚΤΕΟ από Γερμανία με σφραγίδες βούλες και τα σχετικά και κατ επέκταση και το ελληνικό ΚΤΕΟ πάλι με τα ίδια χιλιόμετρα σχεδόν 70.000. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε και ήρθε η ώρα να το συνδέσω με το Bluetooth με την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας.  Η εφαρμογή αυτή εκτός των άλλων  λειτουργιών που έχει σου δείχνει και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, εκεί λοιπόν δεν έγραφε σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα αλλά σχεδόν 250.000 χιλιομετρα. Η απάντηση του εμπόρου στην ερώτησή μου τι είναι αυτό, ήταν ότι έχει αλλαχτεί η μονάδα ABS και αποκλείεται να έχουν γίνει τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσα λίγα χρόνια. Για να μην τα πολυλογώ πήρα τηλέφωνο την επίσημη αντιπροσωπεία και είπα να μου δώσουν το ιστορικό του αυτοκινήτου όντας ιδιοκτήτης με το VIN (κωδικό πλαισίου) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν μπορώ να το έχω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα . Μάλιστα η απάντηση ήταν με ύφος και με πάρα πολύ μεγάλη “σιγουριά”. Αφού δεν μου έδωσε τα χιλιόμετρα η επίσημη εταιρεία αρχισα τα τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία το ένα μετά το άλλο. Έτσι λοιπόν βρέθηκε ένας καλός Χριστιανός τσέκαρε τον κωδικό πλαισίου στο σύστημα της εταιρείας και όντως μου επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο είχε σχεδόν 250.000 km στο τελευταίο έλεγχο. Κάπου εδώ είναι που επιστρέφω το αυτοκίνητο, παίρνω  πίσω τα περισσότερα χρήματα μου και αυτό γιατί ο έμπορος έλεγε ότι θα μπει μέσα ότι την πάτησε και αυτός ότι θα πάει πίσω το αυτοκίνητο σε αυτόν που το πήρε και πολλά πολλά πολλά πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα ενώ παράλληλα εγώ δεν ήθελα να μπώ σε δικαστικές ατέρμονες διαδικασίες έχοντας στα χερια μου αυτό το αυτοκίνητο.. απλά ήθελα να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου οπότε το επέστρεψα με την ανάλογη απώλεια. Στο ενδιάμεσο είχα στείλει ένα email  στην εταιρία στη Γαλλία λέγοντας μέσα σε όλα ότι εδώ στην Ελλάδα η εταιρία που τους αντιπροσωπεύει δεν μου έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου που ζήτησα και ότι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα εδώ στην Ελλάδα έχουν προσωπικά δεδομένα (ακόμα θα γελάνε οι Γάλλοι) . Ε μετά από λίγες μέρες και αφού είχα επιστρέψει το αυτοκίνητο με παίρνει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα  και ένας πολύ ευγενικός κύριος μου είπε ότι ο συνάδελφός του έκανε λάθος που δεν μου έδωσε τα στοιχεία και που μου είπε ότι μου είπε περί προσωπικών δεδομένων, κάπου εδώ γελάνε και οι πέτρες . Θα κλείσω λέγοντας ότι το αυτοκίνητο Προφανώς δεν επεστράφη σε κανέναν προηγούμενο έμπορο αλλά ξαναβρίσκεται προς πώληση αυτή τη στιγμή  σε παρακείμενη μάντρα φιλική του προηγούμενου εμπόρου με αλλαγμένες ζάντες και φιμε μεμβράνες, Πωλείται πάλι με σχεδόν 70.000 km πολύ κοντα στα 8000 που το πήρα εγώ...  ονόματα αυτοκινήτου και  εταιρειών δεν έχω αναφέρει γιατί δεν γνωρίζω αν επιτρέπονται από τους κανόνες του φόρουμ :). Τελειώνοντας θα ήθελα να προτρέψω στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να απαιτούν από τον εκάστοτε έμπορο ο έλεγχος να γίνεται σε επίσημη αντιπροσωπεία και φυσικά να απαιτούν και από την αντιπροσωπεία μέσω του εμπόρου να παρέχεται το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως είδατε ένα email στην Γαλλική εταιρεία ήταν αρκετό για να πείσει τη δική μας ελληνική  αντιπροσωπεία να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής.  Επίσης να υπενθυμίσω και τον τυχαίο τρόπο που διαπίστωσα εξ αρχής τα πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν χάνετε τίποτα όταν ελέγχετε αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε μέσα σε όλα, να συνδεθείτε και εσείς με την εταιρική εφαρμογή με το κινητό σας και να ελέγξετε και από κει ( αν το παρέχει η εφαρμογή φυσικά) τα πραγματικά χιλιόμετρα.  Πού ξέρετε, όπως και στη δική μου περίπτωση μπορεί εκεί πέρα να ξέχασαν να τα γυρίσουν.

Δεν υπάρχει εισαγόμενο μεταχειρισμένο που να μην έχει το συγκεκριμένο θέμα !!! Το έχουμε ξαναπεί, εάν ήταν καλό θα το πουλούσαν στην χώρα του, και εκεί υπάρχει αγορά μεταχειρισμένων !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 χρονών αυτοκίνητο με 70.000χλμ αντιστοιχεί σε λιγότερα από 12.000χλμ/έτος. Για ένα εμπορικό αυτοκίνητο αυτά τα χιλιόμετρα στο εξωτερικό δεν παίζουν ειδικά δε αν είναι και diesel, στην καλύτερη 25.000χλμ/ετος. Οπότε πρέπει εξ αρχής να είμαστε υποψιασμένοι και αν το πάρουμε να αποδεχθούμε ότι τα χιλιόμετρα μπορεί να είναι κατά πολύ κατεβασμένα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, costas1973 είπε

Δεν υπάρχει εισαγόμενο μεταχειρισμένο που να μην έχει το συγκεκριμένο θέμα !!! Το έχουμε ξαναπεί, εάν ήταν καλό θα το πουλούσαν στην χώρα του, και εκεί υπάρχει αγορά μεταχειρισμένων !!!

Εσύ που νομίζεις το πούλησαν; Στη χώρα του πουλήθηκε.

Απλά αυτός που το αγόρασε κάνει κομπίνα.Οπως η πλειοψηφία των μαντραδων. 

Υπάρχουν καλά αυτοκίνητα, απλά θέλει ψάξιμο και να γνωρίζει κάποιος τι να κοιτάξει. Το αν έχει έρθει από έξω ή κυκλοφορούσε εδώ, δεν παίζει κανένα ρόλο. 

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Nkonto είπε

Ακολουθεί μία πρόσφατη σύντομη ιστορία περί γυρισμένων χιλιομέτρων. Ελπίζω κάποιοι να το διαβάσουν και να προλάβουν όσα δεν πρόλαβα εγώ.  H ιστορία ξεκινάει με την πρόσφατη αγορά ενός μεταχειρισμένου λευκου μικρου αυτοκινητου  του 2016 για 8000 ευρώ .  Ναι η αγορά έγινε από έμπορο και γνωρίζω την ευρύτερη άποψη για τους εμπόρους, Ωστόσο για κυρίως οικονομικους λόγους η αγορά έγινε από έμπορο. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με  70.000 km σχεδόν, ελέγχθηκε από μηχανικό γνωστής εταιρείας που πραγματοποιεί ελέγχους σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα  και γενικότερα η εικόνα ήταν ότι όλα είναι καλά.  Φυσικά υπήρχε η εξωτερική “φυσιολογική” φθορά , μία πόρτα βαμμένη και σχετικά με τα χιλιόμετρα  όπως είπα είχε 70.000 χιλιόμετρα σχεδόν στο κοντέρ και τόσα έβγαλε και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου καθώς και ο εγκέφαλος του ABS στο διαγνωστικό. Σχετικά με τα έγγραφα,  το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία και μου παρουσιάστηκε το ΚΤΕΟ από Γερμανία με σφραγίδες βούλες και τα σχετικά και κατ επέκταση και το ελληνικό ΚΤΕΟ πάλι με τα ίδια χιλιόμετρα σχεδόν 70.000. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε και ήρθε η ώρα να το συνδέσω με το Bluetooth με την επίσημη εφαρμογή της εταιρείας.  Η εφαρμογή αυτή εκτός των άλλων  λειτουργιών που έχει σου δείχνει και κάποια στοιχεία του αυτοκινήτου τα συνολικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου, εκεί λοιπόν δεν έγραφε σχεδόν 70.000 χιλιόμετρα αλλά σχεδόν 250.000 χιλιομετρα. Η απάντηση του εμπόρου στην ερώτησή μου τι είναι αυτό, ήταν ότι έχει αλλαχτεί η μονάδα ABS και αποκλείεται να έχουν γίνει τόσα πολλά χιλιόμετρα σε τόσα λίγα χρόνια. Για να μην τα πολυλογώ πήρα τηλέφωνο την επίσημη αντιπροσωπεία και είπα να μου δώσουν το ιστορικό του αυτοκινήτου όντας ιδιοκτήτης με το VIN (κωδικό πλαισίου) και η απάντηση που πήρα ήταν ότι δεν μπορώ να το έχω γιατί είναι προσωπικά δεδομένα . Μάλιστα η απάντηση ήταν με ύφος και με πάρα πολύ μεγάλη “σιγουριά”. Αφού δεν μου έδωσε τα χιλιόμετρα η επίσημη εταιρεία αρχισα τα τηλέφωνα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία το ένα μετά το άλλο. Έτσι λοιπόν βρέθηκε ένας καλός Χριστιανός τσέκαρε τον κωδικό πλαισίου στο σύστημα της εταιρείας και όντως μου επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο είχε σχεδόν 250.000 km στο τελευταίο έλεγχο. Κάπου εδώ είναι που επιστρέφω το αυτοκίνητο, παίρνω  πίσω τα περισσότερα χρήματα μου και αυτό γιατί ο έμπορος έλεγε ότι θα μπει μέσα ότι την πάτησε και αυτός ότι θα πάει πίσω το αυτοκίνητο σε αυτόν που το πήρε και πολλά πολλά πολλά πολλά μπλα μπλα μπλα μπλα ενώ παράλληλα εγώ δεν ήθελα να μπώ σε δικαστικές ατέρμονες διαδικασίες έχοντας στα χερια μου αυτό το αυτοκίνητο.. απλά ήθελα να ξεφορτωθώ το αυτοκίνητο που είχα στα χέρια μου οπότε το επέστρεψα με την ανάλογη απώλεια. Στο ενδιάμεσο είχα στείλει ένα email  στην εταιρία στη Γαλλία λέγοντας μέσα σε όλα ότι εδώ στην Ελλάδα η εταιρία που τους αντιπροσωπεύει δεν μου έδωσαν τα στοιχεία του αυτοκινήτου που ζήτησα και ότι μου είπαν ότι τα αυτοκίνητα εδώ στην Ελλάδα έχουν προσωπικά δεδομένα (ακόμα θα γελάνε οι Γάλλοι) . Ε μετά από λίγες μέρες και αφού είχα επιστρέψει το αυτοκίνητο με παίρνει επίσημη αντιπροσωπεία εδώ στην Ελλάδα  και ένας πολύ ευγενικός κύριος μου είπε ότι ο συνάδελφός του έκανε λάθος που δεν μου έδωσε τα στοιχεία και που μου είπε ότι μου είπε περί προσωπικών δεδομένων, κάπου εδώ γελάνε και οι πέτρες . Θα κλείσω λέγοντας ότι το αυτοκίνητο Προφανώς δεν επεστράφη σε κανέναν προηγούμενο έμπορο αλλά ξαναβρίσκεται προς πώληση αυτή τη στιγμή  σε παρακείμενη μάντρα φιλική του προηγούμενου εμπόρου με αλλαγμένες ζάντες και φιμε μεμβράνες, Πωλείται πάλι με σχεδόν 70.000 km πολύ κοντα στα 8000 που το πήρα εγώ...  ονόματα αυτοκινήτου και  εταιρειών δεν έχω αναφέρει γιατί δεν γνωρίζω αν επιτρέπονται από τους κανόνες του φόρουμ :). Τελειώνοντας θα ήθελα να προτρέψω στους υποψήφιους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων να απαιτούν από τον εκάστοτε έμπορο ο έλεγχος να γίνεται σε επίσημη αντιπροσωπεία και φυσικά να απαιτούν και από την αντιπροσωπεία μέσω του εμπόρου να παρέχεται το πραγματικό ιστορικό του αυτοκινήτου. Όπως είδατε ένα email στην Γαλλική εταιρεία ήταν αρκετό για να πείσει τη δική μας ελληνική  αντιπροσωπεία να κάνει αυτό που έπρεπε να κάνει εξ αρχής.  Επίσης να υπενθυμίσω και τον τυχαίο τρόπο που διαπίστωσα εξ αρχής τα πραγματικά χιλιόμετρα. Δεν χάνετε τίποτα όταν ελέγχετε αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε μέσα σε όλα, να συνδεθείτε και εσείς με την εταιρική εφαρμογή με το κινητό σας και να ελέγξετε και από κει ( αν το παρέχει η εφαρμογή φυσικά) τα πραγματικά χιλιόμετρα.  Πού ξέρετε, όπως και στη δική μου περίπτωση μπορεί εκεί πέρα να ξέχασαν να τα γυρίσουν.

Μια παρομοια ιστορια εζησα και εγω πριν μερικους μηνες οταν αγορασα για το γιο μου ενα 208 εισαγωγης απο ενα λαμογιο εμπορο στα Αμισιανα Καβαλας!!!Φυσικα οταν πηρα το αμαξι  του εκανα γενικο σερβις,αλλαγη τα παντα,ιμαντας χρονισμου κ.λ.π για να εχω το κεφαλι μου ησυχο.Διαπιστωσα οτι ειναι  τοσο γατονια που σε ολους τους εγκεφαλους του αμαξιου φαινονται τα χιλιομετρα που  δειχνει στο κοντερ.Φυσικα ψαχνοντας το βρηκα οτι εχουν παραποιηθει σφραγιδες εταιριων σε σερβισ μπουκ του αμαξιου,και με το ρεπορτ απο την επισημη Πεζω συν το ρεπορτ απο την αντιστοιχη εταιρια του εξωτερικου,τον επειξα μπαλιτσα.Ο απατεωνας στην αρχη μου το επαιζε Κινεζος,μετα απο λιγες ωρες ομως απο τη στιγμη που του ειπα πως θα προχωρησω σε καταγγελια,μου επεστρεψε 1500 ευρω πισω ,και αν δεν βαριομουνα και τον επαιζα ακομα μπαλιτσα θα μου επεστρεφε και αλλα.Ειναι λοιπον ΚΑΝΟΝΑΣ στα μεταχειρισμενα εισαγωγης,οτι τα περισσοτερα ερχονται απο Βουλγαρια η Ιταλια,ολα ειναι με παραποιημενα χιλιομετρα και βιβλια σερβις!!!Ποτε εμπιστοσυνη σε μαντραδες!!!Αν ψωνισετε απο αυτους,εν γνωση σας,τοτε μετα τη ναγορα,αλλαγη ολα στο αμαξι για να ξερετε απο που ξεκινατε.Εχει γενισει το συμπαν απατεωνες

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...