Προς το περιεχόμενο

Διπλασιασμός ταχυτήτων σταθερής στο δίκτυο της Vodafone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, kallair είπε

ουτε σε εμενα ερχοταν προσφορα στην εφαρμογη. μιλησα μαζι τους στο τσατ κ αφου τους εβαλα να μου επιβεβαιωσουν οτι εχει 200αρα στην περιοχη μου, μετα τους ρωτησα τον λογο που δεν μου εχει ερθει προσφορα για δωρεαν διπλασιασμο της γραμμης.

Διπλασιασμό κάνουν μόνο οταν δεν υπάρχει fiber. Αν υπάρχει την πάτησες, οπως εγω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 349
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 ώρες πριν, stcp είπε

Επειδη εγω το ξεκινησα, σας ανεβαζω την προσφορα που αποδεχτηκα, με διπλασιασμο και μειωση ~3Ε (απο 18,5Εστα 50mbps στα 15,7Ε στα 100mbps). Η προσφορα εμφανιστηκε πριν 15 μερες στο app, δεν ηταν παλια. Περιλαμβανει εκπτωση ebill και σταθερου/κινητου vodafone (μαζι πρεπει να ειναι γυρω στα 3Ε, και υπηρχαν και στο προηγουμενο συμβολαιο στα 50).

Screenshot_20220712-203730_My Vodafone.jpg

Πως λένε...

Ούτε του παπά μην το πεις.

Τιμή super!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, tzagaritos said:

Βλέποντας τα παραπάνω νιώθω ότι με.κλεβουν τόσο καιρο.

Δίνω 26,03€ (με ebil) για 50αρα. Τώρα μου βγάζει "προσφορά" 26,69€ για 100αρα. Με την τιμή που έχω τώρα θεωρητικά αξίζει, αλλά 6 χρόνια πελάτης είμαι. Είναι κάτι σαν τις δουλειές: για να πάρεις μεγάλη αύξηση πρέπει να αλλάξεις εταιρία

Μια ερώτηση: επειδή το Σεπτεμβρη του 23 λογικά θα αφήσω το σπίτι, και θα κάνω διακοπή χωρίς να αλλάξω πάροχο, αν κάνω τώρα αλλαγή και συνεπώς ανανέωση 24 μήνες, θα χρειαστεί να πληρώσω πρόστιμο?

Από την στιγμή που θα δεσμευτείς για 24 μήνες αν πας να το διακόψεις νωρίτερα θα πληρώσεις πρόστιμο προωρης διακοπής. Γενικά αν δεν τους δείξεις πως φεύγεις (που παλαιότερα ήταν πιο εύκολο, τώρα με τις καταπληκτικές ιδέες της ΕΕΤΤ γίνεται λίγο μπέρδεμα) δεν σου κάνουν καλύτερη τιμή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι διπλασιασμο ρε παιδια εδω 100αρα εχουμε και ειναι ολο packet lost και κολληματα. Να σημειωσω 100 μετρα απο την καμπινα. Ας φτιαξουν πρωτα τις γραμμες που εχουν και μετα βλεπουμε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
39 minutes ago, Zergoulini said:

Τι διπλασιασμο ρε παιδια εδω 100αρα εχουμε και ειναι ολο packet lost και κολληματα. Να σημειωσω 100 μετρα απο την καμπινα. Ας φτιαξουν πρωτα τις γραμμες που εχουν και μετα βλεπουμε.

Τα 100 μέτρα από την καμπίνα μέχρι το σπίτι σου είναι δικαιοδοσία ΟΤΕ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Τα 100 μέτρα από την καμπίνα μέχρι το σπίτι σου είναι δικαιοδοσία ΟΤΕ.

Η καμπίνα είναι της Vodafone όχι του ΟΤΕ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, Zergoulini said:

Η καμπίνα είναι της Vodafone όχι του ΟΤΕ

Τα 100 μέτρα από την καμπίνα μέχρι το σπίτι σου είναι δικαιοδοσία ΟΤΕ. Το ξαναγράφω κι εγώ μήπως καταλάβεις τη διαφορά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, apollonas7 said:

Το παιδί εννοεί ότι είναι ιδιόκτητο δίκτυο βονταφον. 

Κι εμείς εννοούμε ότι ο τελικός χαλκός που φτάνει σπίτι του είναι του ΟΤΕ. Όπως ο χαλκός σε όλη την Ελλάδα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
41 minutes ago, Zergoulini said:

Η καμπίνα είναι της Vodafone όχι του ΟΤΕ

 

Κι ο χαλκός του ΟΤΕ και το πρόβλημα είναι σε αυτόν, όχι στην οπτική ίνα μέχρι την καμπίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Κι ο χαλκός του ΟΤΕ και το πρόβλημα είναι σε αυτόν, όχι στην οπτική ίνα μέχρι την καμπίνα.

Οκ το καταλαβα. Οποτε περιμενουμε το fiber η και εκει θα εχουμε κολληματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Zergoulini είπε

Η καμπίνα είναι της Vodafone όχι του ΟΤΕ

 

Βασικά η καμπίνα της VF (ή όποιου άλλου παρόχου) είναι κολλητά στα καφάο του ΟΤΕ, από την καμπίνα αυτή υπάρχουν καλώδια που πάνε και έρχονται από/προς το καφαο (ιδιοκτησία ΟΤΕ) και καλώδια που πάνε και έρχονται από/προς τον τελικό χρήστη, και αυτά ΟΤΕ. 

Σαν διαδικασία για την όποια βλάβη, θα στείλει η VF στην συγκεκριμένη περίπτωση δικό της τεχνικό να κάνει έλεγχο εσωτερικής και μέχρι την εισαγωγή ή/και θα πάει ως την καμπίνα. Το Καλώδιο που βγαίνει από την εισαγωγή του κτηρίου και πάει προς το καφαο δεν μπορεί να κάνει κάτι ο τεχνικός της VF οπότε αναγκαστικά θα το δώσει βλάβη ΟΤΕ ανάλογα το σύμπτωμα που έχει δει, το πιο κλασικό ξένη τάση.

Τώρα ο ΟΤΕ σε μια τυπική μέρα θα λάβει (λέμε τώρα) το αίτημα Δευτέρα-Παρασκευή, αν γίνει μέσα στο Σ/Κ θα το δει Δευτέρα και θα πρέπει να απαντήσει μέσα σε 2 με 3 εργάσιμες μέρες. Προσοχή! Να απαντήσει! Όχι να αποκαταστήσει!
Κατά κανόνα πρέπει μέσα σε αυτές τις 3 μέρες να κάνει αποκατάσταση αν είναι κάτι εύκολο, αλλιώς δίνει μια νέα ημερομηνία με "Πιθανή Ημερομηνία Αρσης Καλωδιακής Βλάβης". Πιο συχνά αυτή η ημερομηνία έχει και πολλές μέρες δλδ αν το δουν 1/8 μπορεί να στείλουν για την Πιθανή 21~31/8 αλλά κατά 90% το λύνουν αρκετές μέρες πιο νωρίς. Ένα 5% θα πάει ως τελική μέρα και το τελευταίο 5% μπορεί να πάρει και νέα ΠΗΑΚΒ όπως το λέγαμε.
Σε όλο αυτό το στάδιο (που θα δοθεί βλάβη ΟΤΕ) όσα τηλέφωνα και να κάνεις στο τεχνικό, με όσους προϊστάμενους και να μιλήσεις το αποτέλεσμα δεν αλλάζει δυστυχώς!

και αρκετές τέτοιες βλάβες πχ με αποσυγχρονισμούς ή αποσυνδέσεις πχ για την VF αν έχεις από 4 το 24ώρο και άνω είναι πρόβλημα και το κοιτάνε αλλά για τον ΟΤΕ είναι από 10 και πάνω. Πολλές από αυτές τις βλάβες που κάποιος όντως έχει πρόβλημα και είναι από 4 ως 10 αποσυγχρονισμούς ή αποσυνδέσεις και το δώσουν βλάβη ΟΤΕ, ο ΟΤΕ παίζει να μην έρθει καν και να απαντήσει "ευρέθει καλώς"

6 ώρες πριν, Zergoulini είπε

Οκ το καταλαβα. Οποτε περιμενουμε το fiber η και εκει θα εχουμε κολληματα;

Σε FTTH αν δεν είναι εγκατάσταση του ΟΤΕ τότε δεν έχεις καμία επαφή μαζί του. Αλλά και του ΟΤΕ να είναι δεν πρέπει να έχει πρόβλημα. Είναι αρκετά πιο απλά τα πράγματα εκεί καθώς είτε έχει "φως" και δουλεύει είτε δεν έχει "φως" και δεν δουλεύει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμενα εγινε μεσω της εφαρμογής προσφορα στα 20,73 αυξημένη κατα 0,10 cent απο το παλιο συμβολαιο για 100αρα γραμμη με ηλεκτρονικο λογαριασμο και με παγια εντολη πληρωμης.Στο ονομα μου δεν εχω κάποιο συμβόλαιο κινητης που δινει εξτρα εκπτωση. Ευτυχως εγινε δωρεαν αποστολη router . Με το που εκανα την αλλαγή του ROUTER πριν την μεταβαση στην νεα ταχυτητα εγινε αισθητη η αυξηση ταχυτητας . Βεβαια με τπτ δεν φτανω πλεον τα 95 πού αναφέρει ο μεσος ορος ταχυτητας το συμβολαιο. Αλλα σιγουρα εγω 75 σε σχεση με τα 35 που ειχα σταθερα στη. 50αρα. Μου κάνει βέβαια εντυπωση που σε ολους κανουν διαφορετικη προσφορα και διαφορετική τιμή. 

Σε αλλους δωρεαν σε αλλους αυξημενη και σε αλλους μειωμενη.

Παντως η cosmote εκανε διπλασιασμο ταχυτητας χωρίς ανανεωση συμβολαιου και χωρις να γινει κανια ενεργεια απο τον πελατη.Ενημερωση με sms και παραλαβη router απο καταστημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάλεσε το 13840 και δώσε βλάβη για χαμηλό sync. Αφού κάνετε έλεγχο συνδεσμολογίας λογικά θα σου στείλουν τεχνικό στο σπίτι να δει αν είναι κάτι που μπορεί να γίνει για να πιάσει την πλήρη ταχύτητα.
Αν δεν το λύσει ο ίδιος θα το πάει λογικά ΟΤΕ. Αν από ΟΤΕ βγει ότι δεν μπορούν να σου παρέχουν την ταχύτητα αυτή (90mbps μικτά download & upload μαζί) τότε θα πάρεις και κάποια έκπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...