koukis hlias Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2022 2 ώρες πριν, akaloith είπε μπαινεις στο myvodafone ή στο app βλεπεις αν εχεις προσφορα, που δε θα χεις και παρτους ναι και παιξ το ανηξερος "τι κανω για να με διπλασιασετε;" δεν θα πεις οπως εδω.... ααα δε πρεπει να με αναβαθμισετε αλλα αναβαθμιστε με.... φυσικα γινεται ανανεωση συμβολαιου για αλλα 2 χρονια, αλλιως ΔΕΝ -τι γραμμη εχεις; ποσα δινεις; το 24-> 50 της μανας μου βγηκε ΞΥΝΟ 15 μερες χωρις τηλεφωνο και οι ταχυτητες τωρα .... παιζουν πανω κατω ααα εισαι και νεα σμυρνη.... ανω νεασμυρνη η μανα μου σε καφαο μαλλον κοσμοτε που μαλιστα.... πιανει ως 200.... 50άρα έχω μαζί με συμβόλαιο για κινητό , 22€ βγαίνει το σταθερό και το ίντερνετ .Μέσα από το ρουτερ πάντως έχω τρελο οβερχεντ όπως εσυ στην πρώτη φωτο που έστειλες , η καμπίνα άλλωστε είναι του οτε στα 5 μέτρα από την πολυκατοικία .
akaloith Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) θεωρητικα ο διπλασιασμος 50 σε 100 θα τους βγει πιο ευκολος απο τη μετατροπη 24αρας σε 50αρα καλη τυχη αν και οταν αυτη η γραμμη που θα παει; τι μελλον εχει; χειροτερη απο την 24αρα ειναι παντως η "διπλασιασμενη" 50αρα ξεκινησε απο μια που βγαζει ως και 200... και παλευουμε για τα 8.... προφανως με δηλωμενη βλαβη, δεν εφτιαξε και ποτε.... που προφανως δε θα παρουν cent γι αυτο το πραμα οσες μερες μηνες χρονια ισχυει.... ειπαμε υπομονη 15 μερες χωρις τηλεφωνο αλλα κλεισαμε μηνα+ για να εχουμε αυτο... Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
nikos_k1 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, akaloith είπε Έχεις πραγματοποιήσει έλεγχο στην εσωτερική καλωδίωση?
koukis hlias Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 8 ώρες πριν, akaloith είπε θεωρητικα ο διπλασιασμος 50 σε 100 θα τους βγει πιο ευκολος απο τη μετατροπη 24αρας σε 50αρα καλη τυχη αν και οταν αυτη η γραμμη που θα παει; τι μελλον εχει; χειροτερη απο την 24αρα ειναι παντως η "διπλασιασμενη" 50αρα ξεκινησε απο μια που βγαζει ως και 200... και παλευουμε για τα 8.... προφανως με δηλωμενη βλαβη, δεν εφτιαξε και ποτε.... που προφανως δε θα παρουν cent γι αυτο το πραμα οσες μερες μηνες χρονια ισχυει.... ειπαμε υπομονη 15 μερες χωρις τηλεφωνο αλλα κλεισαμε μηνα+ για να εχουμε αυτο... Με τοσα crc σιγουρα υπαρχει προβλημα σε καποιο μερος της καλωδιωσης,οχι απαραιτητα μεσα στο σπιτι, ρωτα τους γειτονες μηπως ειναι θεμα στον κατανεμητη .
akaloith Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) το καλωδιο που ερχεται μπαινει απ εξω απευθειας στο ρουτερ απο κει και περα ξεκινα καλωδιο για τα τηλεφωνα που το προχωραει μεσα στο σπιτι ειναι παλια μονοκατοικια, κατανεμητης ειναι ενα μικρο μεταλικο κουτι πανω αριστερα απο την εξωπορτα του ισογειου και απο κει ακολουθει ενα μικρο καλωδιο που το βαζει σπιτι μας Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 1 minute ago, akaloith said: το καλωδιο που ερχεται μπαινει απ εξω μπαινει απευθειας στο ρουτερ Είναι πρόσφατο αυτό το καλώδιο? Φαντάζομαι ότι θα έχει γίνει έλεγχος/σύγκριση συγχρονισμού μέσα με έξω για να φύγει από την εξίσωση η εσωτερική καλωδίωση.
akaloith Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) ναι το καλωδιο δεν εχει θεμα και ειναι και αρκετα κοντο δεν ειναι κανα 20 μετρα το κουτι αυτο ειναι πολυ κοντα στο μπαλκονι μου ανεβαινει λοιπον στο πρωτο οροφο το καλωδιο και απευθειας μπαινει στο ρουτερ στη θυρα τηλεφωνου του ρουτερ συνδεονται τα τηλεφωνα και αυτο το χαμε φτιαξει απο παλια για να παιζει με το voip της τοτε netone παντως το ρουτερ ειναι πολυ κοντα σε αυτο το κουτι και μπαινει απευθειας ως 24αρα δεν ειχαμε θεματα Επεξ/σία 11 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
Doubt Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Στις 30/7/2022 στις 11:54 ΠΜ, _Biohazard_ είπε Τους κάλεσα εδώ: 2104276304 Μήπως έχει κανείς υπόψη του το ανάλογο νούμερο για σύνδεση κινητού;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 18 hours ago, akaloith said: ως 24αρα δεν ειχαμε θεματα Αυτό δεν λέει κάτι, στις VDSL αρχίσουν τα ζόρια. 18 hours ago, akaloith said: ναι το καλωδιο δεν εχει θεμα και ειναι και αρκετα κοντο δεν ειναι κανα 20 μετρα Έγινε δλδ έλεγχος από τεχνικός, με σύγκριση συγχρονισμού στο κουτί που λες και μετά μέσα?
akaloith Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Thresh είπε Αυτό δεν λέει κάτι, στις VDSL αρχίσουν τα ζόρια. Έγινε δλδ έλεγχος από τεχνικός, με σύγκριση συγχρονισμού στο κουτί που λες και μετά μέσα? δεν εχει πατησει κανεις ποτε πουθενα απλα το χουν "βλαβη" η γραμμη κανονικα δινει ως 200 δεν υπαρχει εσωτερικη καλωδιωση για να μπει στο ρουτερ απευθειας μπαινει απο το κουτι που ειναι εξω απο κει και περα για τα τηλεφωνα ναι υπαρχει η γραμμη τωρα πιανει 4... Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Super Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Just now, akaloith said: δεν εχει πατησει κανεις ποτε πουθενα απλα το χουν "βλαβη" Αρα δεν είναι σίγουρο ότι δεν φταίει αυτό. Υπομονή και ζήτα τεχνικό.
akaloith Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) το καλωδιο ειναι κανα 10χρονο απο το "κατανεμητη" ενα μικρο κουτακι εξω απο την εξωπορτα ως το πρωτο οροφο που μπαινει απευθειας στο ρουτερ τα "λαθη" πως δικαιολογουνται στο download και οχι στο upload? το download εχει πεσει κατω και απο το upload εν το μεταξυ ο υπεθυνος της βλαβης μου μια φορα μιλησα οταν κοπηκε το τηλεφωνο και "ο αριθμος δεν υπηρχε" και 1+ μηνα δεν τον εχω ξαναβρει ποτε τωρα επικοινωνησα ΠΑΛΙ με τη βοντα ειπα οτι ποτε δεν πατησε κανεις τεχνικος και λεει το θεμα ειναι δικτυακο και οχι καλωδιακο.... αρα το χειριζονται εκ του μακροθεν.... νεα επικοινωνια απο μερος τους: ΔΕΝ ειχε δοθει στον οτε βλαβη (που εχει το καφαο) και τωρα δωθηκε 1+ μηνα μετα.... γιατι θεωρουσαν οτι θα το λυσει το δικο τους τμημα... Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
comfuzio Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 6 ώρες πριν, akaloith είπε το καλωδιο ειναι κανα 10χρονο απο το "κατανεμητη" ενα μικρο κουτακι εξω απο την εξωπορτα ως το πρωτο οροφο που μπαινει απευθειας στο ρουτερ τα "λαθη" πως δικαιολογουνται στο download και οχι στο upload? το download εχει πεσει κατω και απο το upload εν το μεταξυ ο υπεθυνος της βλαβης μου μια φορα μιλησα οταν κοπηκε το τηλεφωνο και "ο αριθμος δεν υπηρχε" και 1+ μηνα δεν τον εχω ξαναβρει ποτε τωρα επικοινωνησα ΠΑΛΙ με τη βοντα ειπα οτι ποτε δεν πατησε κανεις τεχνικος και λεει το θεμα ειναι δικτυακο και οχι καλωδιακο.... αρα το χειριζονται εκ του μακροθεν.... νεα επικοινωνια απο μερος τους: ΔΕΝ ειχε δοθει στον οτε βλαβη (που εχει το καφαο) και τωρα δωθηκε 1+ μηνα μετα.... γιατι θεωρουσαν οτι θα το λυσει το δικο τους τμημα... Να βοηθήσω λίγο για τον υπεύθυνο της βλάβης καθώς ήμουν για κοντά 1 χρόνο ένας από τους "υπεύθυνους παρακολούθησης", είναι μια μεγάλη @@ρια της VF. Θέλουν να δώσουν στον κόσμο την αίσθηση ότι κάποιος κάνει "δικό του" το πρόβλημα σου, μόνο που σκάνε τόσα πολλές βλάβες και χάνεις την μπάλα. Μην δένεις το όνομα, γενικά όποιος είναι από το 2nd level κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, δεν έχει κάτι άλλο μαγικό ο υπεύθυνος παρακολούθησης για να ζητάς αυτόν και μόνο. Και στο λέω σαν πρώην Υ/Π, αν εγώ είμαι άρρωστος, έχω άδεια, βάρεσα πιστόλι για την μέρα, με χτύπησε νταλίκα στον δρόμο προς την δουλειά ή παραιτήθηκα (όπως και έγινε το τελευταίο) πως θα μπορούσα να σε βοηθήσω; Καταλαβαίνω τι θέλει να κάνει η VF αλλά κλασικά το κάνει με λάθος τρόπο και μετά παίζει και το πως το επικοινωνούν στο 1st level (TSR) για το ότι θα σε καλέσει προσωπικά ο τάδε μέχρι την τάδε μέρα. Κατά κύριο λόγο δουλειά του 2nd είναι να πάρει την απάντηση του τεχνικού ή του ΟΤΕ ή αν είναι από άλλο εσωτερικό τμήμα και να σε καλέσει να δει αν υπάρχει αποκατάσταση ή αν δεν υπάρχει ή υπάρχει νέο σύμπτωμα να κάνουμε την επόμενη ενέργεια. Κυριολεκτικά όμως να ξέρεις ότι ΌΛΟΙ στο 2nd βλέπουμε τα ίδια, οπότε αν καλέσεις καθημερινές 9 με 21:00 που είναι ανοιχτό το 2nd όποιος και να σου απαντήσει τα ίδια θα μπορεί να δει και να κάνει με τον υπεύθυνο παρακολούθησης της βλάβης. Όσο για την νέα επικοινωνία που λες, δεν γνωρίζω αν έχουν αλλάξει διαδικασίες από όταν έφυγα αλλά γενικά κάθε βλάβη ΟΤΕ = 50€ αν δεν είναι υπαιτιότητα του ΟΤΕ. Δλδ αν πάει βλάβη ΟΤΕ και από ΟΤΕ βγει καλώς, τότε η VF πληρώνει 50€ στον ΟΤΕ οπότε φαντάζομαι (γιατί δεν έχω τις αναφορές τους) ότι μάλλον δεν είχες το πλήθος των αποσυνδέσεων που θέλει σαν ελάχιστες ο ΟΤΕ μέσα σε 24 ώρες για 3 μέρες σερί ή δεν ήταν port error
akaloith Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 16 ώρες πριν, comfuzio είπε Να βοηθήσω λίγο για τον υπεύθυνο της βλάβης καθώς ήμουν για κοντά 1 χρόνο ένας από τους "υπεύθυνους παρακολούθησης", είναι μια μεγάλη @@ρια της VF. Θέλουν να δώσουν στον κόσμο την αίσθηση ότι κάποιος κάνει "δικό του" το πρόβλημα σου, μόνο που σκάνε τόσα πολλές βλάβες και χάνεις την μπάλα. Μην δένεις το όνομα, γενικά όποιος είναι από το 2nd level κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά, δεν έχει κάτι άλλο μαγικό ο υπεύθυνος παρακολούθησης για να ζητάς αυτόν και μόνο. Και στο λέω σαν πρώην Υ/Π, αν εγώ είμαι άρρωστος, έχω άδεια, βάρεσα πιστόλι για την μέρα, με χτύπησε νταλίκα στον δρόμο προς την δουλειά ή παραιτήθηκα (όπως και έγινε το τελευταίο) πως θα μπορούσα να σε βοηθήσω; Καταλαβαίνω τι θέλει να κάνει η VF αλλά κλασικά το κάνει με λάθος τρόπο και μετά παίζει και το πως το επικοινωνούν στο 1st level (TSR) για το ότι θα σε καλέσει προσωπικά ο τάδε μέχρι την τάδε μέρα. Κατά κύριο λόγο δουλειά του 2nd είναι να πάρει την απάντηση του τεχνικού ή του ΟΤΕ ή αν είναι από άλλο εσωτερικό τμήμα και να σε καλέσει να δει αν υπάρχει αποκατάσταση ή αν δεν υπάρχει ή υπάρχει νέο σύμπτωμα να κάνουμε την επόμενη ενέργεια. Κυριολεκτικά όμως να ξέρεις ότι ΌΛΟΙ στο 2nd βλέπουμε τα ίδια, οπότε αν καλέσεις καθημερινές 9 με 21:00 που είναι ανοιχτό το 2nd όποιος και να σου απαντήσει τα ίδια θα μπορεί να δει και να κάνει με τον υπεύθυνο παρακολούθησης της βλάβης. Όσο για την νέα επικοινωνία που λες, δεν γνωρίζω αν έχουν αλλάξει διαδικασίες από όταν έφυγα αλλά γενικά κάθε βλάβη ΟΤΕ = 50€ αν δεν είναι υπαιτιότητα του ΟΤΕ. Δλδ αν πάει βλάβη ΟΤΕ και από ΟΤΕ βγει καλώς, τότε η VF πληρώνει 50€ στον ΟΤΕ οπότε φαντάζομαι (γιατί δεν έχω τις αναφορές τους) ότι μάλλον δεν είχες το πλήθος των αποσυνδέσεων που θέλει σαν ελάχιστες ο ΟΤΕ μέσα σε 24 ώρες για 3 μέρες σερί ή δεν ήταν port error ξερω οτι ο "υπευθυνος" της βλαβης ειναι μια παπαρια της βοντα ξερω οτι δεν εχει ιδεα εξου και μου λεγε βγαλε τα τηλεφωνα ξαναβαλτα κτλ ενω "ο αριθμος που καλεσατε δεν υπαρχει...." απλα σε καθε επικοινωνια η βοντα σου λεει ααα ο υπευθυνος σου και θες να του πεις κατι παραπανω; λες ναι και ποτε μα ποτε δεν ηταν διαθεσιμος. εκει χτυπαει ασχημα, ας βγαλει απο το κασετοφωνακι θες να ενημερωσεις τον υπευθυνο σου για κατι νεο ο οποιος 1 μηνα δε βρεθηκε ΠΟΤΕ γιατι εκνευριζει το κοσμο παραπανω. οσο για τον οτε, η γραμμη εφτασε να κλειδωνει μεχρι και στο 1mbit.... τωρα ειναι στα 5... επισης ποτε κανενας vodafonιτης δεν ηρθε να μετρησει τιποτα στο κατανεμητη εδω και 1 μηνα ωστε να βγαλει ακρη τι μπορει να φταιει οποτε; η τελευταια επικοινωνια ηταν αυτη που εγραψα οτι δεν ειναι καλωδιακο το θεμα αλλα δικτυακο Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
akaloith Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2022 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) υποτιθεται χθες πρωι αλλαχθηκε το ζευγος απο τον οτε σημερα η μανα μου απογευμα δεν ειχε καν σταθερο τηλεφωνο.... το οποιο επανηλθε μετα απο restart, τηλεφωνα στις βλαβες κτλ οσο για το νεο ζευγος το προηγουμενο επιανε 140 max μετα απο restart αυριο υποτιθεται περναει τεχνικος βοντα απο το σπιτι για πρωτη φορα μετα απο 1+ μηνα βλαβης φανταζομαι θα τα βρει ολα υπεροχα και θα κλεισει τη βλαβη.... αυτος ειναι ο "κατανεμητης" της μονοκατοικιας που δεν τον εχει αγγιξει κανεις και δεν βλεπω κανενα διατεθιμενο να τον αγγιξει αλλα εγω δε φταιω γι αυτο 😛 Επεξ/σία 15 Σεπτεμβρίου 2022 από akaloith
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα