Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, playtak είπε

Ακόμα καμία ενημέρωση κόστους η απλά πότε θα το έχω πίσω(λένε θα με πάρουν να ενημερώσουν αλλά ποτέ τπτ)κάνω απλα το update για κάποιους που εχουν μετοχές στο eshop και έκραζαν🤣 2 μήνες και χωρίς «καινούργιο» λαπτοπ

Μπορεις να τους στειλεις ένα email και να απαιτήσεις να σου απαντήσουν γραπτα μέσα στην επόμενη εβδομάδα αλλιως θα κινηθείς νομικά.

Επίσης τόσο καιρο κακός δεν έχεις μιλήσει με συνήγορο καταναλωτή.

  • Like 1
Δημοσ.

καλά γενικά στο eshop καθυστερούν υπερβολικά!!! ναι μεν έχει καλές τιμές αλλά για αντικείμενο που έγραφε "άμεσα διαθέσιμο" έκανε να μου έρθει 2 εβδομάδες, (για Θεσσαλονίκη) και έχω και άλλες παρόμοιες εμπειρίες, πλέον έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το συγκεκριμένο κατάστημα για αυτό τον λόγο.

απο αυτήν την άποψη σε καταλαβαίνω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην αντικατάσταση πάντως το γράφει ξεκάθαρα https://www.e-shop.gr/2-eti-eggyisis-me-amesi-antikatastasi-laptop-apo-to-eshopgr

→ Η βλάβη δεν θα πρέπει να προέρχεται από κακή χρήση. 

επίσης λέει -> "εξουσιοδοτημένα κέντρα Service" <- αυτό και μόνο μου λέει οτι ΔΕΝ ειναι αντιπροσωπείας γιατί θα έλεγε αντιπροσωπεία LoL (αν και έχει υποθεί και παλαιότερα οτι κάνει παραεισαγωγή δεν είναι κάτι νέο)

 

Από eshop 2 φορές που χρειάστηκα εγγύηση δεν είχα θέμα, πχ σε μια gaming καρέκλα μου ράγισε ο σταυρός και έπεσε η πίεση της μπουκάλας τον πρωτο χρόνο. 'Οπως μου εξήγησαν ο σταυρός ράγισε από κακή χρήση και δεν καλύπτεται (ήταν ψιλομούφα κίολας) αλλά μπουκάλα μου στείλανε σε 3-4 μέρες γιατί δεν είναι φυσιολογική φθορά.

Την άλλη με usb stick που είχα θέμα απλά μου γύρισαν τα λεφτά πίσω 4 χρόνια μετά γιατί ήταν sandisk με 5 χρόνια εγγύηση.

Επεξ/σία από zygorito
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το καταλαβαίνω οτι εγω φταιω(κυρίως που προτίμησα το συγκεκριμένο κατάστημα😂)και επισης μιλαμε για λαπτοπ αμα ηταν για καρεκλα η στικ οκ,δυο μήνες και χωρίς ενημέρωση μεγάλη κοροϊδία ειδικά οταν τους ζήτησα προσωρινό μονο τοτε μετα απο 2-3 ώρες με πήραν να μου πουν οτι και καλα μίλησαν με το service που το έστειλαν και ειναι εκτος εγγύησης….(και οταν τους ρωταω σε πια χωρα το εστειλαν κανεις δεν ξερει να μου πει”δεν ξερουμε εξωτερικο”🤣 τραγικοι απλα)

Επεξ/σία από playtak
Δημοσ.
20 hours ago, playtak said:

Ακόμα καμία ενημέρωση κόστους η απλά πότε θα το έχω πίσω(λένε θα με πάρουν να ενημερώσουν αλλά ποτέ τπτ)κάνω απλα το update για κάποιους που εχουν μετοχές στο eshop και έκραζαν🤣 2 μήνες και χωρίς «καινούργιο» λαπτοπ

Ας πλήρωνες 25 ευρω και να ξεμπερδευες. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...