Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα είχα αγοράσει ένα laptop(Lenovo)από το eshop αρχές Ιανουαρίου η χρήση που του έκανα είναι ελάχιστη και πριν ένα μήνα διαπίστωσα ότι η δεξιά θύρα USB δεν λειτουργούσε με τπτ, έψαξα όλες τις πιθανές λύσεις καθώς 20 χρόνια που ασχολούμαι με pc πρώτη φορά συναντώ τέτοιο πρόβλημα, τελικά το πήγα να το δουν και η απάντηση σήμερα είναι αυτή

Αγαπητέ κ. ...... 

Η δεξία usb θύρα που δεν λειτουργεί, έχει στραβωμένο pin και δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Το κόστος για τη επισκευή είναι στα 25 ευρώ ασχέτως έκβασης επισκευής. Παρακάτω θα εμφανιστεί στα συναπτόμενα αρχεία φωτογραφία με το πρόβλημα.

 Με εκτίμηση,

Ισχύει ότι δεν καλύπτεται τέτοιο πρόβλημα επίσης θα πληρώσω άσχετα αν το φτιάξουν η όχι?? Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο πρόβλημα και οι φορές που έβαλα κάτι στην θύρα usb είναι ελάχιστες, βάζω και την photo που μου έστειλαν 551-9755-IMG_20220707_161925.jpg.058f21f1a2e1d1a02373df2476cba050.jpg

Δημοσ.
Spoiler

Ίσιωσέ το μόνος σου...

Είναι φθορά που όπως φαίνεται έχεις προκαλέσει ο ίδιος λόγω απροσεξίας ή κακής χρήση οπότε κατ'επέκταση δεν καλύπτουν τη ζημιά, κάτι που ακούγεται πολύ λογικό σε μένα προσωπικά

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν βλέπω καλά φαίνεται να θέλει γύρισμα προς τα πάνω.

Βάλε ένα μεγεθυντικό φακό να βλέπεις καλά, παρατήρησε πως είναι τα υπόλοιπα και προσπάθησε με κάτι πολύ λεπτό (καρφίτσα πχ) να το επαναφέρεις στην αρχική του θέση. Εννοείται πως τα παραπάνω με κλείστό το pc και κατά προτίμηση χωρίς καθόλου ρεύμα (ούτε μπαταρία αν είναι δυνατόν).

Αν δεν έχεις μεγεθυντικό, μπορείς ίσως να βάλεις την κάμερα του κινητού σε ζουμ, πιθανώς να βοηθήσει

Επεξ/σία από nickol-us
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορεσα να το φτιάξω μόνος και θεωρώ κοροϊδία να πληρώσω για μια θύρα usb σε καινούργιο laptop(20 χρόνια ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα πιθανόν να ήταν απ' την αρχή ελαττωματικό),πήρα την Lenovo με βάση serial number έχει λήξει η εγγύηση! (Αγορά 4/1/22),και είναι εισαγωγής από την Ρουμανία ότι να ναι δλδ, e-shop εγγύηση 😂 Περιμένω τηλ τους ακόμα για να φτιάξουν την εγγύηση με την Lenovo να το στείλω σε αυτούς...

Επεξ/σία από playtak
Δημοσ.

Απο τη στιγμη που εχεις αποδειξη αγορας, εχεις εγγυηση ΓΕΝΙΚΑ κ πες τη Lenovo να μπιιιιιιπ. Αυτο το συγκεκριμένο ομως θα το πανε ως cid , οπερ ζημια που εκανε ο πελατης, εσυ.

Εχω δει κ Lenovo απο μεγαλες αλυσιδες να ειναι μεσω ρουμανιας, αυτο δεν αλλαζει τπτα

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τελικά με πήραν τηλ από eshop και το έστειλαν στο service της Lenovo χωρίς δικά μου έξοδα πριν κάνα 20μερο(ακόμα περιμένω) σκέφτομαι πάντως μιας και το έχω 6-7 μήνες να ζητήσω αντικατάσταση προϊόντος με κάποιο αλλο αφού υποτίθεται γίνεται τον πρώτο χρόνο? Γνωρίζει κάποιος τις προϋποθέσεις?Αν θυμάμαι καλά μπορείς να το κάνεις αν έχει κάποιο εσωτερικό πρόβλημα κλπ,από την στιγμή που θα ανοιχτεί για να αντικαταστήσουν το usb νομίζω μπορώ, σωστά?

Δημοσ.

Το usb σίγουρα,το Laptop αν κοιτάξεις στις αγορές του eshop για τα Laptop σε περίπτωση προβλήματος έχεις το δικαίωμα αντικατάστασης με κάποιο άλλο τον πρώτο χρόνο με κάποιες προϋποθέσεις 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι τύποι είναι άθλιοι στο e-shop ένα μήνα μετά και ακόμα είναι στο service της Lenovo εξωτερικό,δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν πριν την αγορά του ότι είναι εισαγωγής (Ρουμανία)και αν χρειαστεί service θα πρέπει να το στείλω εκεί(και με ληγμένη εγγύηση βάσει serial,που και αυτό δεν ξέρω αν θα ρυθμιστεί)?Τόσο διάστημα για ένα usb χαλασμένο και χωρίς Laptop (ζήτησα τώρα αφού έχει περάσει 20 μερο κάποιο προσωρινό για να κάνω την δουλειά μου αυτοί εννοείται άμα δεν το έλεγα δεν το είχαν αναφέρει καν)

Update: Επικοινώνησαν τώρα από το e-shop για να μου πουν ότι είναι εκτός εγγύησης και από την Lenovo,το κόστος επισκευής δεν το ξέρουν ακόμα περιμένουν να τους πουν😂! Το Laptop είναι ακόμα εξωτερικό,και επειδή είναι εκτός εγγύησης δεν μπορώ να πάρω προσωρινό Laptop, γενικά ότι να ναι οι τύποι μακρυά από e-shop παιδιά

Επεξ/σία από playtak
  • Confused 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι οτι δεν καταλαβαίνεις ο για ζημιά όπου προκάλεσες ο ίδιος στο laptop είσαι εκτός εγγύησης και αν θες αποκατάσταση της θύρας usb στο συγκεκριμένο laptop το πληρώνεις από την τσέπη σου,  και προφανώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να κλαψουρίζεις σε δημόσιο φόρουμ σαν παιδάκι, όταν την ευθύνη την έχουμε έμεις και είμαστε ενήλικοι θα πρέπει να έχουμε και την στοιχειώδη λογική να το κατανοούμε και να μην αραδιάζουμε βλακείες

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/9/2022 στις 12:10 ΜΜ, playtak είπε

Οι τύποι είναι άθλιοι στο e-shop ένα μήνα μετά και ακόμα είναι στο service της Lenovo εξωτερικό,δεν θα έπρεπε να με ενημερώσουν πριν την αγορά του ότι είναι εισαγωγής (Ρουμανία)και αν χρειαστεί service θα πρέπει να το στείλω εκεί(και με ληγμένη εγγύηση βάσει serial,που και αυτό δεν ξέρω αν θα ρυθμιστεί)?Τόσο διάστημα για ένα usb χαλασμένο και χωρίς Laptop (ζήτησα τώρα αφού έχει περάσει 20 μερο κάποιο προσωρινό για να κάνω την δουλειά μου αυτοί εννοείται άμα δεν το έλεγα δεν το είχαν αναφέρει καν)

Update: Επικοινώνησαν τώρα από το e-shop για να μου πουν ότι είναι εκτός εγγύησης και από την Lenovo,το κόστος επισκευής δεν το ξέρουν ακόμα περιμένουν να τους πουν😂! Το Laptop είναι ακόμα εξωτερικό,και επειδή είναι εκτός εγγύησης δεν μπορώ να πάρω προσωρινό Laptop, γενικά ότι να ναι οι τύποι μακρυά από e-shop παιδιά

Συγγνώμη αλλά το σκεπτικό σου είναι γενικά λανθασμένο.

1. Το πιν χάλασε από εσένα. Οπότε δεν σε καλύπτει καμία εγγύηση. Τέλος.

Το αν είναι λογική τιμή για μία USB θύρα τα 25€ είναι μια άλλη ιστορία.

2. Η εγγύηση των 2 χρόνων αρχίζει με την αγορά. Στέλνεις την απόδειξη στην lenovo και ρυθμίζει την εγγύηση στην σωστή ημερομηνία.

3. Το ότι το προϊόν είναι από χώρα μέλος της ΕΕ δεν έχει καμία σημασία.

Εφόσον το προϊόν σου κυκλοφορεί και στην Ελλάδα, έπρεπε να μιλήσεις με την Lenovo Hellas και όχι με το e-shop.

Εφόσον το προϊόν σου δεν κυκλοφορεί και στην Ελλάδα τότε καλά έκανες και το έστειλες στο κατάστημα.

4. Κανένα κατάστημα ή καμία Lenovo δεν έχει υποχρέωση να σου αντικαταστήσει ένα λαπτοπ επειδή εσύ έκανες ζημιά στην USB θύρα...

Επεξ/σία από andreas1gr
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, andreas1gr είπε

Συγγνώμη αλλά το σκεπτικό σου είναι γενικά λανθασμένο.

1. Το πιν χάλασε από εσένα. Οπότε δεν σε καλύπτει καμία εγγύηση. Τέλος.

Το αν είναι λογική τιμή για μία USB θύρα τα 25€ είναι μια άλλη ιστορία.

2. Η εγγύηση των 2 χρόνων αρχίζει με την αγορά. Στέλνεις την απόδειξη στην lenovo και ρυθμίζει την εγγύηση στην σωστή ημερομηνία.

3. Το ότι το προϊόν είναι από χώρα μέλος της ΕΕ δεν έχει καμία σημασία.

Εφόσον το προϊόν σου κυκλοφορεί και στην Ελλάδα, έπρεπε να μιλήσεις με την Lenovo Hellas και όχι με το e-shop.

Εννοείται πως μπορεί να είναι δικό μου λάθος (άμα είναι γιατί την συγκεκριμένη θύρα την χρησιμοποιούσα σπάνια οπότε πιθανόν να ήταν ελαττωματικό απ' την αρχή) Σε επικοινωνία με την Lenovo για να ρυθμιστεί η εγγύηση όταν τους είπα να τους στείλω την απόδειξη μου είπαν να μιλήσω με το e-shop για να το ρυθμίσουν αυτοί μαζί τους(κάτι για προσωπικά δεδομένα μου λέγαν),το e-shop με έστελνε στην lenovo κλπ. Οπότε 26 Ιουλίου με πήραν από το e-shop και μου είπαν να τους δώσω το laptop ώστε να το στείλουν για επιδιόρθωση χωρίς δικά μου έξοδα ρώτησα κιόλας αν ισχύει αυτό γιατί μου έκανε εντύπωση,από τότε ακόμα είμαι χωρίς laptop και χωρίς ενημέρωση,την προηγούμενη Παρασκευή αφού τους πήρα και ρώτησα αν είχαν νέα (που δεν είχαν)ζήτησα προσωρινό Laptop επειδή έχουν περάσει 20+μέρες,μετά από 2-3 ώρες με πήραν γιατί κάπως μαγικά είχαν ενημέρωση απ' την αντιπροσωπεία ότι έχει πρόβλημα η θύρα usb και είναι εκτός εγγύησης (το οποίο το ξέραμε ήδη) και θα με ενημερώσουν για το κόστος επισκευής, από τότε κανένα νέο και σήμερα το πρωί που πήρα πάλι στο service πάλι τπτ και υποτίθεται θα με καλούσε αργότερα πράγμα που δεν έγινε.... (Εννοείται πως κυκλοφορεί η κυκλοφορούσε το συγκεκριμένο στην Ελλάδα,όσο για την αντικατάσταση θεώρησα επειδή θα ανοιχτεί για επισκευή ότι δικαιούμαι αντικατάσταση λόγο ότι η θύρα είναι κολλημένη στην motherboard)

Στις 8/9/2022 στις 1:27 ΜΜ, itanium είπε

Το πρόβλημα είναι οτι δεν καταλαβαίνεις ο για ζημιά όπου προκάλεσες ο ίδιος στο laptop είσαι εκτός εγγύησης και αν θες αποκατάσταση της θύρας usb στο συγκεκριμένο laptop το πληρώνεις από την τσέπη σου,  και προφανώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να κλαψουρίζεις σε δημόσιο φόρουμ σαν παιδάκι, όταν την ευθύνη την έχουμε έμεις και είμαστε ενήλικοι θα πρέπει να έχουμε και την στοιχειώδη λογική να το κατανοούμε και να μην αραδιάζουμε βλακείες

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ρυθμίζουν την εγγύηση βάση serial,δεν είπα ότι δεν θα πληρώσω αλλά εννοείται πως το θεωρώ γυφτιά να ζητάνε 20€ όταν έχουν πάρει 800 πριν λίγους μήνες και άμα διορθώνοταν δεν ήταν και σίγουροι...

Δημοσ.

Δύο βδομάδες και ακομα καμία ενημέρωση κόστους επισκευής και μιλάμε για ζημιά σε usb 😂Αυτό είναι το e-shop, από 26 Ιουλίου χωρίς Laptop 🤣

  • Sad 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ακόμα καμία ενημέρωση κόστους η απλά πότε θα το έχω πίσω(λένε θα με πάρουν να ενημερώσουν αλλά ποτέ τπτ)κάνω απλα το update για κάποιους που εχουν μετοχές στο eshop και έκραζαν🤣 2 μήνες και χωρίς «καινούργιο» λαπτοπ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...