Προς το περιεχόμενο

God of War Ragnarök [PS4][PS5]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από πλευράς combat 2 πράγματα άλλαξαν που ίσως ξενερώνουν/θέλουν εξοικείωση. Το πρώτο είναι όπως γράφτηκε το charged R2 στο leviathan, που τώρα αντί να τους κάνει "grab" όπως στο πρώτο που ήταν το finisher στα combos, τους στριφογυρνά και τους εκσφενδονίζει στον αέρα και το δεύτερο είναι το 180 quickturn που το αλλάξανε από dpad down σε L1+dpad down ή ακόμα χειρότερα σε lstick down και L3 (που μπορεί να πατηθεί  κατα λάθος όσο τρέχεις και δε βολεύει) και γενικά μέσα στον πανικό της μάχης αν σε έχουν περικυκλώσει 5-10 εχθροί είναι δύσκολο να το κάνεις σωστά και να βγάλεις parries από τα νώτα σου.

Τα blades είναι καρασπασμένα με το aoe τους και το mob control που παρέχουν και γενικά είναι ασύγκριτα πιο εύκολο να τρέχεις και να έχεις όλους τους εχθρούς σε μία μεριά και να τους βαράς όλους μαζί σε σχέση με το axe που παλεύεις και με την camera.

P.S. Το game τα σπάει από τις πρώτες ώρες κιόλας, αλλά παραείναι cinematic σε σχέση με το πρώτο imo.

  • Like 3
Δημοσ.

βλεπω τα playthrough stream του Mauler και του AngryJoe τις τελευταιες μερες. Το ιδιο ακριβως παιχνιδι μου φανηκε με το πρωτο, με καποιες visual βελτιωσεις κυριως, αλλα και αρκετα επαναλαμβανομενο gameplay. λυσε τα platform puzzles, πολεμησε τα mobs που εμφανιζονται σε μια μικρη αρενα, προχωρα στο επομενο αδειο δωματιο, rinse and repeat. δεν υπαρχει κατι που να σπαει αυτη την μονοτονια, σε σημειο που να κατανταει βαρετο.

αυτο που δεν μου αρεσει κυριως, ειναι οτι ο κοσμος του ειναι τελειως ερημος και αψυχος. ολες οι περιοχες που εξερευνας ειναι αδειες και στεναχωρες. Ακομη και το ambience στα δωματια λειπει. Δεν ξερω αν εχει να κανει με τους τεχνικους περιορισμους του PS4, αφου ειναι last gen τιτλος. Απο την αλλη ομως το περιβαλλον στα Horizon παιχνιδια, το αισθανοσουν πιο ζωντανο και immersive. Ελπιζω αυτο να το βελτιωσουν στο επομενο σηκουελ.

ο ilios πιο πανω εχει δικιο για τα blades, ειναι ολιγον σπασμενα. επισης θα ηθελα παραπανω animations στην μαχη.

γενικα ειναι καλο παιχνιδι, αξιο σηκουελ, και η ιστορια του μεχρι τωρα φαινεται ενδιαφερουσα. αλλα με καμια παναγια δεν αξιζει το GOTW που θα παρει, αυτο πρεπει να παει στο Elden Ring, το οποιο ξεκαθαρα διαθετει βαθυτερο gameplay και lore. ειδικα οταν σαν σηκουελ, δεν ειναι σχεδον καθολου διαφορετικο απο το προκατοχο του.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ενώ το Elden Ring τι διαφορετικό έχει από άλλα souls παιχνίδια ; Ανύπαρκτο story έχουν αυτά με πανδύσκολα bosses που σκοπό έχουν να σε σκοτώσουν καμιά 200αρια φορές πριν τα ''περάσεις''.

  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Armoral είπε

η πλακα ειναι οτι εχτες ηταν ενας Σκανδιναβος στο chat του Joe, και ορυοταν γιατι η Δυση εκλεψε την μυθολογια του και την κατακρεουργησε. μετα κατι μουρμουριζε οτι ο Θωρ ειναι ανωτερος απο το ..ελληνικο γιαουρτι. 😄 η τρελα υπαρχει παντου. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Ενώ το Elden Ring τι διαφορετικό έχει από άλλα souls παιχνίδια ; Ανύπαρκτο story έχουν αυτά με πανδύσκολα bosses που σκοπό έχουν να σε σκοτώσουν καμιά 200αρια φορές πριν τα ''περάσεις''.

δεν ειναι ακριβως ετσι οπως τα λες. και δεν θελω να επεκταθω για να μην καταντησει versus το θεμα. η συζητηση αυτη θα γινει στο αντιστοιχο θεμα, οταν γινουν τα gameawards.

ουτως  η αλλως το Ragnarok ειναι καλο παιχνιδι, ενα απο τα καλυτερα της χρονιας, και αυτο ειναι που ενδιαφερει τον τελικο παικτη στο τελος της ημερας.

Δημοσ.

Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι είναι αυτό που περιμέναμε. Μια φυσική εξέλιξη του προηγούμενου με ελαφρές βελτιώσεις στο σύστημα μάχης (λίγο πιο γρήγορο και responsive) και λίγο βελτιωμένα γραφικά (που παραμένουν όμως εντυπωσιακά) στο σύνολο.

Προς το παρόν με χαλάνε δύο πραγματάκια στις 4-5 ώρες που έπαιξα.

Το πρώτο είναι ότι έχει χαθεί λίγο αυτή η δυναμική που είχαν ως πατέρας και γιος σε σχέση με το προηγούμενο. Μιλάει πολύ περισσότερο ο Atreus και ο Kratos έχει γίνει κάπως "soft" και περιορίζεται σε σύντομες φράσεις ή μονολεκτικές απαντήσεις. Λες και έχει κουραστεί με όλο αυτό και είναι με το ζόρι εδώ για το sequel. Δεν υπάρχει συζήτηση μεταξύ τους και η χημεία και το συναίσθημα που έβγαζαν στο πρώτο σαν να έχει χαθεί. Ίσως όλο αυτό να αλλάζει στην πορεία του στόρυ. Δεν ξέρω, θα δούμε.

Το δεύτερο είναι οι περίπατοι στο Yggdrasil οι οποίοι βέβαια εξυπηρετούν το loading των περιοχών. Είναι πάρα πολύ μεγάλοι για τα δεδομένα του PS5. Δεν περίμενα να εξαληφθούν εντελώς λόγω cross-gen αλλά τουλάχιστον να διαρκούσαν 4-5 δευτερόλεπτα. Υπήρξε περίπτωση που περίμενα 20 δευτερόλεπτα μέχρι να εμφανιστεί η πύλη.

Κατά τα άλλα περνάει ευχάριστα η ώρα και η πλοκή έχει αρκετό ενδιαφέρον. Όπως στο πρώτο, τα μικρά puzzles είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα στις μάχες τύπου αρένας και τα σκηνικά είναι πολύ καλοφτιαγμένα και ατμοσφαιρικά αν και κάπως άδεια από ζωή όπως ανέφερε ο @KilliK. Βέβαια εδώ δεν παίζουμε Assassin's Creed με ένα σωρό random npc's οπότε εμένα προσωπικά δεν με πειράζει τόσο πολύ. 

Τέλος, έχω παρατηρήσει ένα ελαφρό "σπάσιμο" της κάμερας σε κάποιες περιπτώσεις. Δεν είναι ακριβώς stutter αλλά ελπίζω να το διορθώσουν γιατί το performance είναι εξαιρετικό.

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Ενώ το Elden Ring τι διαφορετικό έχει από άλλα souls παιχνίδια ; Ανύπαρκτο story έχουν αυτά με πανδύσκολα bosses που σκοπό έχουν να σε σκοτώσουν καμιά 200αρια φορές πριν τα ''περάσεις''.

Δεν παιζω ποτε souls όσα έχω δοκιμάσει τα έχω βγάλει στην μια ωρα. Δοκίμασα το elden ring και έχω ήδη 60 ώρες. Το παιχνίδι είναι μια κατηγορία μόνο του. Πιστευω δεν υπάρχει παιχνίδι να μπορείς να το συγκρινεις και ίσως δεν ξαναδούμε και ιδιο.

Στο ragnarok έχω 3 ώρες που επαιξα χθες. Μέχρι στιγμής συμφωνώ με τους πιο πάνω. 

Ωστοσο εφαγα τρελο χαστούκι που από το elden ring πήγα να δοκιμάσω το ragnarok. Καταλαβαίνεις αμεσως πόσο βάθος έχει το elden. Βεβαια άλλο παιχνίδι το ενα άλλο το άλλο. Πολλές φορές το πολύ hype πριν βγει κάποιο game του κανει μεγάλο κακό.

  • Like 2
Δημοσ.

Άσκοπη η σύγκριση με το Elden Ring. Παιδιά είναι δύο παιχνίδια διαφορετικού genre. Το ότι έχουν medieval σκηνικό με σπαθιά, τόξα και τσεκούρια δεν σημαίνει ότι μπορούν να συγκριθούν.

Και το goty είναι πολύ περισσότερο marketing και όχι μέτρο σύγκρισης για το ποιο παιχνίδι είναι καλύτερο. Στο τέλος αυτό που μετράει για τον καθένα είναι το προσωπικό γούστο. Δεν μπορείς να πιέσεις κανέναν με το ζόρι να του αρέσει κάτι επειδή πήρε το "βραβείο".

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Και το goty είναι πολύ περισσότερο marketing και όχι μέτρο σύγκρισης για το ποιο παιχνίδι είναι καλύτερο.

Που αλλου το βλεπουμε αυτο? Α ναι, στα οσκαρ. 

Βεβαια, οχι οτι δεν το αξιζει το GoW οπως και να εχει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, KilliK είπε

Το ιδιο ακριβως παιχνιδι μου φανηκε με το πρωτο, με καποιες visual βελτιωσεις κυριως, αλλα και αρκετα επαναλαμβανομενο gameplay. λυσε τα platform puzzles, πολεμησε τα mobs που εμφανιζονται σε μια μικρη αρενα, προχωρα στο επομενο αδειο δωματιο, rinse and repeat.

δεν υπαρχει κατι που να σπαει αυτη την μονοτονια, σε σημειο που να κατανταει βαρετο.

Ετσι ακριβώς δεν ήταν και τα προηγούμενα god of war?

Ετσι ακριβώς δεν ειναι και τα Bayonetta,Devil May Cry κλπ?

Ακόμα και στα Uncharted/Tomb Raider οπως και σε άλλα παιχνίδια, αυτό το πράγμα δεν κάνεις από πλευράς gameplay?

Γιαυτό δεν ειναι και Open world.

Και μιας και μιλάμε για παιχνίδι sequel του 2018, λογικό και αναμενόμενο να ειναι το ιδιο ακριβώς με αυτό σε αυτό το κομμάτι.

Αυτό το γνωρίζαμε πριν καν βγει το παιχνιδι,αυτό το πράγμα είχαν δείξει και στα trailers.

Δεν μπορώ να καταλάβω,πως ορισμένοι περιμένατε να δειτε κάτι διαφορετικό.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, D.Luffy είπε

 

εχεις δικι για την χημεια τους, ηταν καπως off εδω. επισης το VO του πιτσιρικα πως σου φανηκε; δεν ηταν λιγο πεζο; δεν ξερω, χρησιμοποιησαν τον ιδιο ηθοποιο απο το προηγουμενο παιχνιδι;

37 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

 

δεν το αξιζει.

Επεξ/σία από KilliK

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...