Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχει απόλυτο δίκιο, δεν υπάρχουν καν οι υποδομές μεταφοράς ενέργειας σε καμία χώρα για να υποστηρίξουν ένα μεγάλο στόλο από ηλεκτροκίνητα ούτε τα εργοστάσια παραγωγής. Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα υπερεκτιμημένο μεταβατικό στάδιο μέχρι να προχωρήσει η τεχνολογία κυψελών καυσίμου, όπου η χρήση υδρογόνου θα επιτρέπει την αποθήκευση της ενέργειας των ΑΠΕ σε μορφή υδρογόνου, ενώ σήμερα χρειάζεται μεγάλες και πανάκριβες διατάξεις μπαταριών με τεράστιο κόστος και εξάρτηση από σπάνιες γαίες που ελέγχει η Κίνα. Τα ηλεκτροκίνητα θα πάθουν ότι και τα πετρελαιοκίνητα, θα πουν ξαφνικά ότι η κατασκευή μπαταριών  βλάπτει το περιβάλλον και θα τα φορολογήσουν ακριβά.

  • Like 1
  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Στα Iαπωνικά το δεύτερο σύνθετο του ονόματος γίνετε βαρύ πάντα δλδ DA από ΤΑ. Μάλλον στα αυτοκίνητα το έχουν αφήσει TA για να ακούγεται καλύτερα 

Στην κυριολεξία το όνομα του σημαίνει εύφορο χωράφι ρυζιού φυσικά :D 

2 ώρες πριν, Socratis_g είπε

Λύσεις υπάρχουν 

Screenshot_20220707-064727_Viber.jpg

αργά η γρήγορα θα πάμε στην ηλεκτροκίνηση απλά δεν πιστεύω ότι θα πάμε και τόσο γρήγορα όσο προσδοκούσαν οι πολιτικοί κυρίως μετα την πρόσφατη ενεργειακή κρίση η σταδιακή έναρξη αυτής της μετάβασης πιστεύω ότι έχει πάει ήδη μια δεακετία πίσω.

Τώρα η ηλεκτροκίνηση αν έχουμε λύσει το θέμα της ενέργειας έχει αρκετά advantage. 

Aρχικά θα πρέπει να ξεχάσουμε τα βενζινάδικα. Σταθμοί φόρτωσης θα υπάρχουν σε σημεία που αφήνουμε για πολύ ώρα τα αυτοκίνητα μας για να κάνουμε κάποια δουλειά. Σε parking supermarket, πολυκαταστημάτων και γενικά σε όλους τους χώρους που σταθμεύουμε για αρκετή ώρα.

Στο πιο μακρινό μέλλον μπορεί να υπάρξει η τεχνολογία για δρόμους που θα προσφέρουν ασύρματη φόρτιση εν τη κίνηση. 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που όλα γίνονται για το κέρδος μην περιμένετε να μην πάνε προς τα ηλεκτρικά !!! Απλά σκεψου ποσό οικονομικότερα είναι στην παραγωγή και δεν χρειάζονται Development για το κινητήρα την τεχνολογία που έχουν !!! Βάζουν ηλεκτροκινητήρα και τέλος !! Κουφέτο είναι για της εταιρείες ειδικά στα ηλεκτρονικά που δεν θέλουν τόσες εγκρίσεις για τους κινητήρες τα καυσαέρια και της πατέντες !!

11 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Στα Iαπωνικά το δεύτερο σύνθετο του ονόματος γίνετε βαρύ πάντα δλδ DA από ΤΑ. Μάλλον στα αυτοκίνητα το έχουν αφήσει TA για να ακούγεται καλύτερα 

Στην κυριολεξία το όνομα του σημαίνει εύφορο χωράφι ρυζιού φυσικά :D 

αργά η γρήγορα θα πάμε στην ηλεκτροκίνηση απλά δεν πιστεύω ότι θα πάμε και τόσο γρήγορα όσο προσδοκούσαν οι πολιτικοί κυρίως μετα την πρόσφατη ενεργειακή κρίση η σταδιακή έναρξη αυτής της μετάβασης πιστεύω ότι έχει πάει ήδη μια δεακετία πίσω.

Τώρα η ηλεκτροκίνηση αν έχουμε λύσει το θέμα της ενέργειας έχει αρκετά advantage. 

Aρχικά θα πρέπει να ξεχάσουμε τα βενζινάδικα. Σταθμοί φόρτωσης θα υπάρχουν σε σημεία που αφήνουμε για πολύ ώρα τα αυτοκίνητα μας για να κάνουμε κάποια δουλειά. Σε parking supermarket, πολυκαταστημάτων και γενικά σε όλους τους χώρους που σταθμεύουμε για αρκετή ώρα.

Στο πιο μακρινό μέλλον μπορεί να υπάρξει η τεχνολογία για δρόμους που θα προσφέρουν ασύρματη φόρτιση εν τη κίνηση. 

Ύπαρχει τεχνολογία που φορτίζει εν κινήσει τ όχημα !!

Επεξ/σία από Just_travel_everywhere
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Aprile είπε

Πρακτικά έχει δίκιο κανένα δίκτυο διανομής ηλεκτρισμού δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταναλώσεις. Εδώ πέφτει με κλιματιστικά ή με βαρή χειμώνα όπως είχε γίνει στο Τέξας πέρυσι. Υπάρχει και το άλλο δεν υπάρχουν τόσα μέταλλα που θέλει ή ηλεκτροκίνηση σε μαζική εφαρμογή όπως το λίθιο,το κοβάλτιο ,το χρώμιο κλπ.

Το ότι κάποιοι ακολούθησαν την τρέλα του Elon και στο πανικό τους να μην πάρει το προβάδισμα λογάριαζαν χωρίς τα πραγματικά δεδομένα και την προβολή τους στο μέλλον.

Η Toyota δεν ήταν αφελής για αυτό έχει επενδύσει και στα αυτοκίνητα υδρογόνου που έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι το αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων του μέλλοντος.

Και του υδρογονου με μπαταριες ειναι.....

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Haldol είπε

Ναι, όπως κι η BMW πριν 10 χρόνια, στις αρχές της εποχής του downsizing... "there's no replacement for displacement". Και μετά από 2 χρόνια έτρεχε να τουρμπίσει μέχρι και τα μοτέρ... των παραθύρων! :P

average ευρωπαιοι πολιτες

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, newlynx είπε

Είναι φοβερό ότι υπάρχει σχολιασμός για ένα άρθρο που κυκλοφόρησε πριν 1,5 χρόνο. Αθάνατο insomnia!!!

Εφτασα 6 σελίδα σχολίων μεχρι να δω το σχολιο σου.

Δημοσ.
12 ώρες πριν, mariosCS είπε

Η πλάκα με τα υβριδικά είναι ότι εξοικονομείς μόνο στη πόλη.

Μια χαρά εξοικονομείς και σε ταξίδι.

Δημοσ.

Έχουν δύο-τρία προβλήματα να λύσουν:

- Γρήγορή φόρτιση μπαταρίας στο σπίτι.

- Αυτονομία αυτοκινήτου.

- Κόστος αλλαγής μπαταρίας.

Εγώ θεωρώ ότι γίνονται όλα εκ του πονηρού, καθώς θα προωθήσουν ηλεκτροκίνηση για πόλη και τριγύρω και μέσα μαζικής μεταφοράς για εκτός πόλης. Αλλιώς δεν έχουν νόημα μοντέλα που έχουν αυτονομία 200 χλμ. ή μοντέλα τύπου Citroen Ami.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, kurkosdr είπε

Μου θύμισες κάτι παππούδια που νόμιζαν ότι με το που θα έρθουν τα πρώτα Euro 1 αυτοκίνητα στην Ελλάδα δεν θα έβρισκαν βενζίνη super στα πρατήρια.

Τώρα που βρίσκουν;

1 ώρα πριν, Fubar1916 είπε

Δεν εχω γνωσεις σε αυτα τα θέματα αλλα σαν απλος καταναλωτης βλεπω να εχουμε συμμετοχη ΑΠΕ στο 40% και να πληρωνω ακριβοτερο το ρευμα απο πριν που ηταν 5%

Και αναρωτιέμαι τωρα....αν γινουν τοσα τα ηλεκτρικα που θα πρεπει το κρατος να βγαλει απο καπου το φορο καυσιμων...

Πως θα το κανει; Λενε για εξυπνους μετρητες κτλ...Πως θα ελεγξει αν φορτιζει ο αλλος απο απλη σουκο στο σπιτι του; 

Μήπως τελικα δουμε το ρευμα να φτανει 1€ η κιλοβατωρα ξερωγω για ολους ακομα κεμενα που δεν εχω αμαξι;

 

Πολύ απλά, από ένα όριο κατανάλωσης και πάνω θα σε βαράει στα αυτιά...δύσκολο είναι;

1 ώρα πριν, newlynx είπε

Είναι φοβερό ότι υπάρχει σχολιασμός για ένα άρθρο που κυκλοφόρησε πριν 1,5 χρόνο. Αθάνατο insomnia!!!

Φαίνεται στο δίπλα θέμα της ηλεκτροκίνησης υπάρχει δυναμική...

Δημοσ.
6 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Α ξεχασα να πω πριν και κατι αλλο, κατα την γνωμη μου η Toyota ειναι η πιο Overhyped εταιρια παγκοσμιος και καταθετω συντομη προσωπική εμπειρία:

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ του κουτιου Toyota Corolla VVTi 1.4 στα 22000χλμ μου ανατινάχθηκε ο κινητήρας επανω στην Εθνική οδο με 140χλμ/ωρα πηγαίνοντας Αθήνα - Καλαματα.

Μιλαμε οτι αν δεν ηταν κλειστο το καπω θα πεταγοντουσαν στον αερα βιδες και ελατήρια... 

Ευτυχώς το εφτιαξε η εγγύηση...lol

Τραγικο...

Μου θυμίζεις εκείνον που του έτυχε μία ανίατη αρρώστεια που χτυπάει 1 στους 10.000.000 ανθρώπους και λέει "Μα σε εμένα έτυχε;".

Αυτές είναι οι πιθανότητες, σε κάποιον θα τύχει, έτυχε σε εσένα.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, decentintocerberon είπε

Εφτασα 6 σελίδα σχολίων μεχρι να δω το σχολιο σου.

Δεν διάβασες καλά τότε.Υπάρχουν δύο σχόλια που το λέμε 

2η σελίδα https://www.insomnia.gr/forums/topic/795110-ο-πρόεδρος-της-toyota-λέει-ότι-τα-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-είναι-υπερεκτιμημένα/?do=findComment&comment=59305133

και 3η σελίδα https://www.insomnia.gr/forums/topic/795110-ο-πρόεδρος-της-toyota-λέει-ότι-τα-ηλεκτρικά-αυτοκίνητα-είναι-υπερεκτιμημένα/?do=findComment&comment=59305151

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikangel είπε

Το κράτος υπερφορολογει το αυτοκίνητο ως αντιστάθμισμα για την παραοικονομία. Στα ηλεκτρικά τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδέν έτσι λοιπόν θεωρώ πως με την απώλεια και από τον υπερφορο των καυσίμων θα επιστρατεύει η τεχνολογία. Θα υπάρχει φόρος ανάλογα τα χιλιόμετρα που θα διανύει ένα ηλεκτρικό και αυτά θα μετρούνται με λογισμικό. Από την άλλη μπορεί να επανέλθει κάποιος φόρος κατοχής ανάλογα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου που θα έχεις. Μέχρι 300 ευρώ πχ για αυτοκίνητο ως 20000 και πάει λέγοντας. Το σίγουρο είναι πως αντισταθμιστικά από κάπου θα τα πάρει το κράτος γιατί βασίζει μεγάλο ποσοστό του προϋπολογισμού του στο αμάξι.

Ναι ειναι σίγουρο οτι θα τα φορολογησουν απλα φοβαμαι οτι μπορεί να βαφτισουν το φορο καυσιμων ως περιβαλλοντικο τελος η κατι τετοιο...και να να το φορτωθουμε ολοι

Μπορω να φανταστώ και τον αδωνι του μελλοντος να λεει τι θετε; Να κοψουμε τις συνταξεις η να μπει ενας φορος στη κιλοβατωρα;

 

 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Το καταλαβαίνω.

Αλλα απο εκει και περα οταν εχω οδηγησει αμαξια του χιλιαρικου και δε εσκασε ο κινητήρας, ειναι παράλογο να μην κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου σε αυτη την εταιρία.

Γι'αυτο και οταν ακουω τον καθε toyoda να λεει και εξυπναδουλες.... εεε...Ε.

Όλοι το κάνουμε αυτό αλλά είναι λάθος. Κι εγώ πριν το corolla είχα polo. Γενικά δεν είχα θέματα, εχω όμως γνωστούς που συχτίριζαν vw. Κι έχω άλλο φίλο με Yaris εδώ και 20 χρόνια και δε ζητάει τίποτα. Όλα αυτά δε λένε τίποτα όμως. Υπάρχουν μελέτες κι έρευνες.

Αλλά δεν είναι αυτή η συζήτησή μας...

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...