Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Kαι λίγους μήνες μετά ο Toyoda 

December 15, 2021 07:02 AM

Toyota's electric push is dramatic reply to critics

 

Toyota's message as it unveiled 16 new full-electric vehicles during its 'showroom of the future' presentation on Tuesday was simple: we are not anti EV.

The automaker, which was a pioneer in launching gasoline-electric drivetrains, has faced criticism for the slower speed it has rolled-out battery-electric cars than rivals such as Volkswagen Group.

This has opened up Toyota to criticism that it is not taking the global climate emergency seriously enough.

Tuesday's unveiling, which included 14 new full-electric concepts and the Lexus RZ production battery-powered SUV, was Toyota's dramatic reply to critics.

This was emphasized by CEO Akio Toyoda's announcement that the automaker aims to sell 3.5 million full-electric cars by 2030, a total revised upward from  an earlier figure of 2 million.

..........

https://europe.autonews.com/blogs/toyotas-electric-push-dramatic-reply-critics

  • Like 3
Δημοσ.

Α ξεχασα να πω πριν και κατι αλλο, κατα την γνωμη μου η Toyota ειναι η πιο Overhyped εταιρια παγκοσμιος και καταθετω συντομη προσωπική εμπειρία:

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ του κουτιου Toyota Corolla VVTi 1.4 στα 22000χλμ μου ανατινάχθηκε ο κινητήρας επανω στην Εθνική οδο με 140χλμ/ωρα πηγαίνοντας Αθήνα - Καλαματα.

Μιλαμε οτι αν δεν ηταν κλειστο το καπω θα πεταγοντουσαν στον αερα βιδες και ελατήρια... 

Ευτυχώς το εφτιαξε η εγγύηση...lol

Τραγικο...

  • Thanks 1
  • Confused 3
Δημοσ.

Κάποια δίκια τα έχει ο Toyoda. Αλλά η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το πρόβλημα κατ' εμέ είναι ότι σαν ανθρωπότητα ότι οδεύουμε σε κάτι που πάλι δεν είναι αποτέλεσμα κοινού σχεδιασμού αλλά hype και καπιταλιστικής λογικής (να βγάλουμε όλοι ηλεκτρικό με γνώμονα μόνο το κέρδος). Παράδειγμα είναι ότι δεν έχει βγει ένα κοινό πρότυπο για φορτιστές. Δίκιο έχει όσον αφορά ότι το να κινείς κάτι οικολογικά, αλλά η ενέργεια που το διοχετεύεις προέρχεται από μη οικολογικές μεθόδους είναι μια τρύπα στο νερό. Παράλληλα όμως ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μετατρέπει την περισσότερη ενέργεια σε κίνηση και πολύ λίγη σε θερμότητα. Οι απώλειες δηλαδή ενέργειας για κίνηση είναι σημαντικά μικρότερες από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Είναι και αυτό ένα ενεργειακό κέρδος. Σίγουρα θα βγουν νέες τεχνολογίες για μπαταρίες (που και αυτές έχουν οικολογικό αντίκτυπο και στην παραγωγή και κατά την καταστροφή τους). Τώρα για το πως μπορεί να υπερκεραστεί το εμπόδιο της παραγωγής ενέργειας είναι κάτι που θα δείξει το μέλλον. Προσωπικά, για παράδειγμα, θεωρώ τραγικό που μια χώρα με ηλιοφάνεια 300 μέρες το χρόνο δεν έχει βρει τρόπο να το εκμεταλλευτεί. Θα έπρεπε εδώ και καιρό να είναι προαπαιτούμενο κάθε νέα οικοδομή να έχει ηλιακά πάνελ και μάλιστα να επιδοτείται. Όπως φυσικά να επιδοτείται όποιος θέλει να εγκαταστήσει σε υπάρχον κτίσμα ώστε να συμβάλει στην ενεργειακή πληρότητα της χώρας. Δε χρειάζονται λοιπόν άπειρες εκτάσεις για να πετύχεις ενεργειακή κάλυψη από την ήλιο έστω σε ένα μεγάλο ποσοστό. Θα μου πεις έχεις το δίκτυο να υποστηρίξει κάτι τέτοιο; Δεν έχεις.

Εγώ ευτυχώς όταν ήρθε η ώρα για νέο αμάξι επέλεξα υβριδικό της συγκεκριμένης εταιρείας. Και κάνοντας 50 χιλιόμετρα καθημερινά (και όχι σε χαμηλές ταχύτητες καθώς κινούμαι στην εθνική οδό) η κατανάλωση είναι μέρα με τη νύχτα. 

11 λεπτά πριν, MikeGR7 είπε

Α ξεχασα να πω πριν και κατι αλλο, κατα την γνωμη μου η Toyota ειναι η πιο Overhyped εταιρια παγκοσμιος και καταθετω συντομη προσωπική εμπειρία:

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ του κουτιου Toyota Corolla VVTi 1.4 στα 22000χλμ μου ανατινάχθηκε ο κινητήρας επανω στην Εθνική οδο με 140χλμ/ωρα πηγαίνοντας Αθήνα - Καλαματα.

Μιλαμε οτι αν δεν ηταν κλειστο το καπω θα πεταγοντουσαν στον αερα βιδες και ελατήρια... 

Ευτυχώς το εφτιαξε η εγγύηση...lol

Τραγικο...

Μία προσωπική εμπειρία και γενικά μεμονωμένες περιπτώσεις δεν είναι επιχείρημα αξιοπιστίας ενός προϊόντος. Φαντάζομαι το καταλαβαίνεις αυτό. 

  • Like 3
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, mordred είπε

Μία προσωπική εμπειρία και γενικά μεμονωμένες περιπτώσεις δεν είναι επιχείρημα αξιοπιστίας ενός προϊόντος. Φαντάζομαι το καταλαβαίνεις αυτό. 

Το καταλαβαίνω.

Αλλα απο εκει και περα οταν εχω οδηγησει αμαξια του χιλιαρικου και δε εσκασε ο κινητήρας, ειναι παράλογο να μην κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου σε αυτη την εταιρία.

Γι'αυτο και οταν ακουω τον καθε toyoda να λεει και εξυπναδουλες.... εεε...Ε.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Kαι λίγους μήνες μετά ο Toyoda 

December 15, 2021 07:02 AM

Toyota's electric push is dramatic reply to critics

 

Toyota's message as it unveiled 16 new full-electric vehicles during its 'showroom of the future' presentation on Tuesday was simple: we are not anti EV.

The automaker, which was a pioneer in launching gasoline-electric drivetrains, has faced criticism for the slower speed it has rolled-out battery-electric cars than rivals such as Volkswagen Group.

This has opened up Toyota to criticism that it is not taking the global climate emergency seriously enough.

Tuesday's unveiling, which included 14 new full-electric concepts and the Lexus RZ production battery-powered SUV, was Toyota's dramatic reply to critics.

This was emphasized by CEO Akio Toyoda's announcement that the automaker aims to sell 3.5 million full-electric cars by 2030, a total revised upward from  an earlier figure of 2 million.

..........

https://europe.autonews.com/blogs/toyotas-electric-push-dramatic-reply-critics

Δηλαδή πίστευες ότι δεν θα βγάλουν ηλεκτρικα εφοσον η μοδα είναι αυτή και ο λαουτζικος γουστάρει; Επιχείρηση ειναι. 

2 ώρες πριν, MikeGR7 είπε

Α ξεχασα να πω πριν και κατι αλλο, κατα την γνωμη μου η Toyota ειναι η πιο Overhyped εταιρια παγκοσμιος και καταθετω συντομη προσωπική εμπειρία:

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ του κουτιου Toyota Corolla VVTi 1.4 στα 22000χλμ μου ανατινάχθηκε ο κινητήρας επανω στην Εθνική οδο με 140χλμ/ωρα πηγαίνοντας Αθήνα - Καλαματα.

Μιλαμε οτι αν δεν ηταν κλειστο το καπω θα πεταγοντουσαν στον αερα βιδες και ελατήρια... 

Ευτυχώς το εφτιαξε η εγγύηση...lol

Τραγικο...

Είχες βάλει 5η ή πήγαινες με 3η;

Δεν λες καλα που δεν εσκασε σε κανενα service όταν ο μάστορας εχει ανοιχτό το καπω; 

Εχω διαβασει οτι τα Toyota Corolla VVTi 1.4 πουλανε πολυ στους βομβιστες αυτοκτονιας. 

 

12 λεπτά πριν, Socratis_g είπε

Λύσεις υπάρχουν 

Screenshot_20220707-064727_Viber.jpg

Μη το γελας καθόλου, αυτή τη λύση θα πουλήσουν οι Γερμανοί σε εμας οταν αυτοί ακομα θα καίνε λιγνητες. 

3 ώρες πριν, Aprile είπε

Οι αποσπώμενες μπαταρίες μας τελείωσε νωρίς δυστυχώς. Το τελείωσαν νωρίς το project Eurobatery οι Γερμανοί γιατί δεν ήταν δικό τους το είχε ξεκινήσει η Renault και το είχε πουλήσει μάλιστα στο Ισραήλ που ήταν το πρώτο κράτος που εφαρμόστηκε και τελικά πτώχευσε στην αγορά.

Για την Ελλάδα και για αστική μετακίνηση η λύση πάλι είναι γερμανική αν την αφήσουν τελικά να κυκλοφορήσει του χρόνου και δεν πτωχεύσουν την Sonos. Να το παρκάρεις στον ήλιο και να φορτίζει είναι ιδανικό για την χώρα που σε ορισμένα μέρη όπως η Κρήτη θα δίνει παραπάνω από 40 ηλιακά χιλιόμετρα την ημέρα που δίνει στη Γερμανία. Είναι το αυτοκίνητο που πραγματικά περιμένω να κυκλοφορήσει στη Ελλάδα.

 

Για αυτο λεμε δεν υπάρχει ενωμένη Ευρώπη, ο ενας βάζει τρικλοποδιές στον αλλο. 

Πάντως η πατέντα με τα ηλιακα αμαξια εχει πιο πολυ νοημα για τις βόρειες χώρες που το καλοκαίρι ξημερώνει στις 5 το πρωί και νυχτωνει 22:30 το βραδυ. 

Δεν νομίζω πάντως να προχωρήσει. Θα τσιμπανε καμία επιδότηση τώρα και κανουν παρουσιάσεις τυπου kickstarter. 

  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mordred είπε

 

Μία προσωπική εμπειρία και γενικά μεμονωμένες περιπτώσεις δεν είναι επιχείρημα αξιοπιστίας ενός προϊόντος. Φαντάζομαι το καταλαβαίνεις αυτό. 

Τωρα του εβαλες δυσκολα.

Σε ενα αλλο νημα ειχα διαβασει οτι η VW ειναι για πεταμα διοτι ο αλλος ειχε Golf 10ετιας και τριζανε τα κουμπια απο τους καθρεφτες.

Οτι ναναι και οτι του φανει του καθενος.

Δημοσ.

Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα , που η ελλάδα με κόστος ζωής γερμανίας και αμοιβές μποτσουάνας έσπευσε από τις πρώτες χώρες να καλωσορίσει , 

το 2035 θα έχουν αυτοκίνητο στην ελλάδα , όσοι είχαν το 1955 . Μπορεί και χειρότερα , να έχουν τόσοι , όσοι είχαν το 1950 . 

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν εχω γνωσεις σε αυτα τα θέματα αλλα σαν απλος καταναλωτης βλεπω να εχουμε συμμετοχη ΑΠΕ στο 40% και να πληρωνω ακριβοτερο το ρευμα απο πριν που ηταν 5%

Και αναρωτιέμαι τωρα....αν γινουν τοσα τα ηλεκτρικα που θα πρεπει το κρατος να βγαλει απο καπου το φορο καυσιμων...

Πως θα το κανει; Λενε για εξυπνους μετρητες κτλ...Πως θα ελεγξει αν φορτιζει ο αλλος απο απλη σουκο στο σπιτι του; 

Μήπως τελικα δουμε το ρευμα να φτανει 1€ η κιλοβατωρα ξερωγω για ολους ακομα κεμενα που δεν εχω αμαξι;

 

  • Like 4
Δημοσ.

Κάποιες δηλώσεις πάντα θα γίνονται για τον αποσυντονισμό της κοινής γνώμης. Έχετε κατανοήσει πιστεύω κάποιοι πως η παραγωγή και ανάπτυξη των κινητήρων κάθε εταιρείας είναι σε άμεση συνάρτηση με την κατανάλωση την οποία έχουν και φυσικά είναι κοινό μυστικό πως συμμετέχουν σε αυτή και πετρελαϊκές εταιρείες. Γιατί τόσα χρόνια λοιπόν με την τεχνολογία να έχει φτάσει σε απίστευτα επίπεδα, καμία εταιρεία δεν έχει επενδύσει στην κατασκευή κινητήρων που καταναλώνουν 1λιτρο στα 100χιλιομετρα , ενώ πειραματικά μοντέλα κατασκευασμένα σε πανεπιστήμιο αποδεικνύουν πως γίνεται.  Γιατί πολύ απλά δεν συμφέρει τις πετρελαϊκές. Ας αφήσει λοιπόν ο ceo της συγκεκριμένης εταιρείας και κάθε εταιρείας την καραμέλα περί μόδας ηλεκτρικών. Θεωρούσαν τόσα χρόνια κάποιες εταιρείες πως θα κρίνουν αυτές τα νήματα της αγοράς του αυτοκινήτου και η ηλεκτροκίνηση απλά τους χάλασε την μαγιά. Δεν αντέχουν άλλο οι μεγαλουπόλεις το νέφος και το μαζούτ και δεν αντέχουν άλλο κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το αφήγημα περί μετάθεσης του προβλήματος από το ένα σημείο στο άλλο δεν στέκει καθώς γίνεται μια ταυτόχρονη προσπάθεια για παραγωγή ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές. Το 2035 λοιπόν δεν θα βασιζόμαστε στο πετρέλαιο και θα έχουν στηθεί άλλες υποδομές για την παραγωγή της. Είμαστε στην πιο ηλιόλουστη χώρα του κόσμου και αντί να σκεφτούμε ως λαός το πώς θα εκμεταλλευτούμε την άπειρη ενέργεια που παράγει ο ήλιος και ο αέρας, ασχολούμαστε με το πόσο θα στοιχίσει στην τσεπουλα μας το νέο μας ηλεκτρικό αμάξι. Έχει αποδειχθεί πως κάθε νέα τεχνολογία έχει κόστος παραγωγής, με τα χρόνια πέφτει αυτό το κόστος γιατί μειώνονται τα λειτουργικά έξοδα παραγωγής. Το 2035 τα ηλεκτρικά θα στοιχίζουν 40% φθηνότερα σε σχέση με σήμερα. Αν υπολογίσεις και τις επιδοτήσεις από το κράτος για την αγορά τους τότε οι τιμές θα ισορροπήσουν σε λογικά επίπεδα. Σχετικά με τους κινητήρες υδρογόνου απλά άργησαν να προταθούν στο κοινό και έχασαν το τρένο κατά την γνώμη μου. Ας βγούμε λοιπόν από κάποια στεγανά που μας έχει βάλει η παλιά τεχνολογία. Σε μερικά χρόνια οι μπαταρίες θα κοστίζουν φθηνότερα, θα φορτίζουν πλήρως σε 15-20 λεπτά και θα υπάρχουν χιλιάδες σταθμοί επαναφόρτισης παντού. Φυσικά πάντα ο κάθε ένας έχει την επιλογή να μείνει με το αυτοκίνητο 20ετιας. 

  • Like 3
  • Confused 1
Δημοσ.

θελοντας και μη θα παμε στα ηλεκτρικα οταν σου ερχονται τα τελη κυκλοφοριας 1000 ευρω το χρονο για κινητηρες εσωτερικης καυσης 

Ενας κατασκευαστης για να βγαλει ενα οχημα πρεπει να πληρει τις προυποθεσεις της εκπομπης καυσαεριων 

αυτο το οριο εχει φτασει τοσο χαμηλα που για να το πληρει πρεπει να εχει πολλα συστηματα και τεχνολογιες σε ενα ΜΕΚ,

ενω με ενα ηλεκτρικο οχημα το κανει απευθειας  , ειναι  πλεον πιο ευκολο για αυτους

  • Sad 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Fubar1916 είπε

Δεν εχω γνωσεις σε αυτα τα θέματα αλλα σαν απλος καταναλωτης βλεπω να εχουμε συμμετοχη ΑΠΕ στο 40% και να πληρωνω ακριβοτερο το ρευμα απο πριν που ηταν 5%

Και αναρωτιέμαι τωρα....αν γινουν τοσα τα ηλεκτρικα που θα πρεπει το κρατος να βγαλει απο καπου το φορο καυσιμων...

Πως θα το κανει; Λενε για εξυπνους μετρητες κτλ...Πως θα ελεγξει αν φορτιζει ο αλλος απο απλη σουκο στο σπιτι του; 

Μήπως τελικα δουμε το ρευμα να φτανει 1€ η κιλοβατωρα ξερωγω για ολους ακομα κεμενα που δεν εχω αμαξι;

Το κράτος υπερφορολογει το αυτοκίνητο ως αντιστάθμισμα για την παραοικονομία. Στα ηλεκτρικά τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδέν έτσι λοιπόν θεωρώ πως με την απώλεια και από τον υπερφορο των καυσίμων θα επιστρατεύει η τεχνολογία. Θα υπάρχει φόρος ανάλογα τα χιλιόμετρα που θα διανύει ένα ηλεκτρικό και αυτά θα μετρούνται με λογισμικό. Από την άλλη μπορεί να επανέλθει κάποιος φόρος κατοχής ανάλογα με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου που θα έχεις. Μέχρι 300 ευρώ πχ για αυτοκίνητο ως 20000 και πάει λέγοντας. Το σίγουρο είναι πως αντισταθμιστικά από κάπου θα τα πάρει το κράτος γιατί βασίζει μεγάλο ποσοστό του προϋπολογισμού του στο αμάξι.

Επισκέπτης
Δημοσ.

To να θεωρει καποιος οτι σε βαθος χρονου δεν θα πληρωσουνε τα ηλεκτρικα φορους ειναι ονειρο θερινης νυκτος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...