polemikos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 «Overhyped» χαρακτήρισε τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda. Μιλώντας στο συνέδριο με την ιδιότητα του προέδρου της Ιαπωνικής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (Japan Automobile Manufacturers Association), o πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda άσκησε κριτική στους υπέρμαχους της ηλεκτροκίνησης, χαρακτηρίζοντας υπερβολική τη διαφημιστική προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων (overhyped τα χαρακτήρισε), καθώς το κοινό δεν είναι σωστά πληροφορημένο για το διοξείδιο του άνθρακα που εκπέμπεται στην ατμόσφαιρα από την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας που απαιτείται για τη λειτουργία τους και το συνολικό κόστος της μετάβασης προς την ηλεκτροκίνηση. Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda είπε ότι η Ιαπωνία θα ξέμενε από ηλεκτρική ενέργεια το καλοκαίρι αν όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της λειτουργούσαν με ηλεκτρική ενέργεια. Η υποδομή που απαιτείται για την υποστήριξη ενός στόλου που αποτελείται στο σύνολο του από ηλεκτρικά οχήματα θα στοιχίσει στην Ιαπωνία κάπου μεταξύ ¥14-35 τρισεκατομμυρίων, χρήματα που ισοδυναμούν με $135-358 δισεκατομμύρια. «Όταν οι πολιτικοί κάνουν δηλώσεις του τύπου “να ξεφορτωθούμε όλα τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν βενζίνη” αντιλαμβάνονται τι λένε;» είπε ο κ. Akio Toyoda στην συνέντευξη Τύπου στο συνέδριο. Επίσης είπε ότι η Ιαπωνία κινηθεί βιαστικά στο να απαγορεύσει τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα «το τρέχον επιχειρηματικό μοντέλο που αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να καταρρεύσει» προκαλώντας την απώλεια εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Οι υποστηρικτές των ηλεκτρικών οχημάτων υποστηρίζουν ότι τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτίζονται τη νύχτα όταν η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας είναι χαμηλή και, με την πάροδο του χρόνου, η χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να αυξηθεί παράλληλα με τις άλλες πράσινες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα είναι η ηλιακή ενέργεια. Τα τοπικά μέσα ενημέρωσης στις αρχές Δεκεμβρίου ανέφεραν ότι η Ιαπωνική κυβέρνηση επρόκειτο να ανακοινώσει την απαγόρευση της πώλησης νέων βενζινοκίνητων αυτοκινήτων από το 2035, ωστόσο θα επέτρεπε την πώληση υβριδικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Η απαγόρευση της πώλησης βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στην Ιαπωνία θα ακολουθούσε τις ίδιες αποφάσεις στην πολιτεία της Καλιφόρνια και σε χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο εν μέσω αντιδράσεων από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έγινε καμία επίσημη ανακοίνωση. Αξιωματούχοι του Υπουργείου Οικονομίας, του Εμπορίου και του Βιομηχανικού τομέα δήλωσαν ότι δεν έχουν λάβει απόφαση για το μέλλον των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Η εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων Tesla πέρασε φέτος την Toyota ως η πολυτιμότερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση την χρηματιστηριακή της αξία. «Σε μια χώρα όπως η Ιαπωνία που το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής της ενέργειας παράγεται από την καύση άνθρακα και φυσικού αερίου, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν βοηθούν το περιβάλλον» είπε ο κ. Toyoda. «Όσο περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζουμε, τόσο χειρότερο τόσο περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα διοχετεύεται στην ατμόσφαιρα» συμπλήρωσε. Ο κ. Akio Toyoda επίσης δήλωσε ότι οι νέοι κανονισμοί από την κυβέρνηση θα έκαναν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απρόσιτα για τον μέσο καταναλωτή. Με μοντέλα όπως το Prius, η Toyota κατέχει ηγετική θέση στα υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνδυάζουν έναν βενζινοκινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα και μπορούν να ανεφοδιαστούν σε παραδοσιακά πρατήρια καυσίμων. Αξίζει σε αυτό το σημείο να επισημάνουμε, ότι η Toyota δεν πουλάει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ωστόσο διαθέτει ένα μοντέλο που λειτουργεί με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Δημοφιλής ανάρτηση Haldol Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Εάν είχε ηλεκτρικά μοντέλα η Toyota, θα ήταν και τότε "υπερεκτιμημένα" τα ηλεκτρικά, ή όχι; Ρωτάω εγώ τώρα, σαν αφελής που είμαι. Σαν εταιρεία έριξε όλο το βάρος της στα υβριδικά, αγνοώντας τα αμιγώς ηλεκτρικά, οπότε τώρα που μπήκαν όλοι δυνατά σ' αυτό το κομμάτι, τρέχει και δε φτάνει, αλλά πετάει και... "βατράχια"! Αυτά μιλώντας για το γενικό - πολιτισμένο - κόσμο, διότι στη χώρα μας μέχρι και 10 χρόνια μετά, Yaris του '99 των 999cc θα παίρνουμε και θα λέμε "αμαξάρα"! 29 6 5
poulinos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 δεν τον ρωτησαμε 😛. σε ενα χρονο θα λεει ολα ηλεκτρικα το μελλον ειναι εδω. σαν εταιρειες κινητων που ελεγαν τα 5.5 inches κινητα, μεγαλα ,και τωρα φτιαχνουν 6.5 inches 10 1 1
mariosCS Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, Haldol είπε Εάν είχε ηλεκτρικά μοντέλα η Toyota, θα ήταν και τότε "υπερεκτιμημένα" τα ηλεκτρικά, ή όχι; Νομίζω έβγαλε το πρώτο της τώρα. Bz κάτι. Αλλά σίγουρα βασίζεται στα υβριδικά της. Η πλάκα με τα υβριδικά είναι ότι εξοικονομείς μόνο στη πόλη. 8
Volga Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Με τοση επένδυση στους κινητήρες καύσης, λογικο ειναι για κεινη. 1 4
Haldol Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 2 λεπτά πριν, poulinos είπε δεν τον ρωτησαμε 😛. σε ενα χρονο θα λεει ολα ηλεκτρικα το μελλον ειναι εδω. σαν εταιρειες κινητων που ελεγαν τα 5.5 inches κινητα, μεγαλα ,και τωρα φτιαχνουν 6.5 inches Ναι, όπως κι η BMW πριν 10 χρόνια, στις αρχές της εποχής του downsizing... "there's no replacement for displacement". Και μετά από 2 χρόνια έτρεχε να τουρμπίσει μέχρι και τα μοτέρ... των παραθύρων! 3 1 1
Δημοφιλής ανάρτηση manval Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Επιτέλους ένας επικεφαλής μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανία που μιλάει με το μυαλό και όχι με τη "μόδα". Δεν είναι δυνατών να άλλάξουν σε ηλεκτρικά όλα τα αυτοκίμητα μέσα σε 10-20 χρόνια, και μάλιστα με μπαταρίες ίδιες με αυτές των κινητών (ώς χημική σύνθεση). Και μάλιστα να τα φορτίζουμε παράγοντας ρεύμα από μη ανενεώσιμες πηγές ενέργειας. 91 26
menthol1979 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Γυρίζει η μπιφτέκα σιγά σιγά. Και όσο περνάει ο καιρός και πλησιάζουμε σιγά στο 2035 και ζητάμε 30Κ+ για μεσαίο αυτοκίνητο, εκεί να δεις κωλοτούμπα που έχει να πέσει. Εκτός και αν αλλάξει κάτι πολύ δραματικά, πάσο. 14
jtsarnas Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Μόνο εγώ πρόσεξα ότι ο πρόεδρος της Toyota λέγεται Toyoda;;;; Λολ🤣🤣🤣 2 2
Δημοφιλής ανάρτηση Aprile Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Πρακτικά έχει δίκιο κανένα δίκτυο διανομής ηλεκτρισμού δεν είναι φτιαγμένο για τέτοιες καταναλώσεις. Εδώ πέφτει με κλιματιστικά ή με βαρή χειμώνα όπως είχε γίνει στο Τέξας πέρυσι. Υπάρχει και το άλλο δεν υπάρχουν τόσα μέταλλα που θέλει ή ηλεκτροκίνηση σε μαζική εφαρμογή όπως το λίθιο,το κοβάλτιο ,το χρώμιο κλπ. Το ότι κάποιοι ακολούθησαν την τρέλα του Elon και στο πανικό τους να μην πάρει το προβάδισμα λογάριαζαν χωρίς τα πραγματικά δεδομένα και την προβολή τους στο μέλλον. Η Toyota δεν ήταν αφελής για αυτό έχει επενδύσει και στα αυτοκίνητα υδρογόνου που έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι το αυτοκίνητο μηδενικών ρύπων του μέλλοντος. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2022 από Aprile 45 10 1
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, mariosCS είπε Νομίζω έβγαλε το πρώτο της τώρα. Bz κάτι. Αλλά σίγουρα βασίζεται στα υβριδικά της. Η πλάκα με τα υβριδικά είναι ότι εξοικονομείς μόνο στη πόλη. Και γιατι ακριβως ειναι πλακα αυτο; Κατα τα αλλα ο της toyota τα λεει σωστα. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2022 από BackFromHell
darkf Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 6 λεπτά πριν, jtsarnas είπε Μόνο εγώ πρόσεξα ότι ο πρόεδρος της Toyota λέγεται Toyoda;;;; Λολ🤣🤣🤣 Αρχικά ονομαζόταν Toyoda και το άλλαξαν αργότερα. 5
LongTom Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 O CEO της εταιρείας που τα έχωσε όλα στο κουτσό άλογο (Ι.Χ. υδρογόνου) λέει ότι δεν έχει μέλλον ο νικητής. Το BZ4X είναι φαίνεται το ποντάρισμα στην υπερτιμημένη τεχνολογία για να μην τα χάσουμε όλα... 3 2
xenofonlive Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Επιτέλους είπε και κάποιος την αλήθεια! για τη μεγάλη απάτη της ηλεκτροκίνησης!Το μόνο (κέρδος!) που θα είχαμε είναι ότι θα μεταφέραμε τη ρύπανση των μεγαλουπόλεων σε άλλες περιοχές! Θα έπρεπε να φτιαχτούν 100αδες σταθμοί παραγωγής ενέργειας.Και μη μου πείτε για ανανεώσιμες! Θα χρειαζόμασταν όλη την έκταση της θάλλασας της Ελλάδας!(μαζί με τα αμφισβητούμενα!) edit: Για να πούμε την Κυβέρνηση της Ελλάδας ότι θα χρειαστούν 30+δις για να γίνει πραγματικότητα! Θα αγοράζουμε το ψωμί 10ευρώ! Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2022 από xenofonlive 15 3 1 1
NT1G Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2022 25 λεπτά πριν, Haldol είπε Ναι, όπως κι η BMW πριν 10 χρόνια, στις αρχές της εποχής του downsizing... "there's no replacement for displacement". Και μετά από 2 χρόνια έτρεχε να τουρμπίσει μέχρι και τα μοτέρ... των παραθύρων! Διαφήμιση στην αμερική ήταν αυτό, δεν είχε βγει να το πει ο τσέο της BMW. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα