Προς το περιεχόμενο

H Γερμανική αρχή οδικής ασφάλειας λέει ότι 59.000 οχήματα Tesla επηρεάζονται από bug στο λογισμικό ασφαλείας


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μηχανοκίνητων μεταφορών (Kraftfahrt-Bundesamt, KBA) καλεί την Tesla να ανακαλέσει περισσότερα από 59.000 οχήματα εξαιτίας ενός προβλήματος με το λογισμικό.

Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η γερμανική αρχή στις 29 Ιουνίου δημοσίευσε ένα άρθρο-ειδοποίηση στην ιστοσελίδα της για να προειδοποιήσει τους κατόχους των αυτοκινήτων Model Y και Model 3 για ένα σφάλμα (bug) που υπάρχει στο λογισμικό που αφορά το σύστημα ασφαλείας eCall. Το σφάλμα, σύμφωνα με τη γερμανική αρχή, εμποδίζει το σύστημα να καλέσει αυτόματα τις πρώτες βοήθειες σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος.

Η γερμανική αρχή έκανε γνωστό ότι το πρόβλημα επηρεάζει 59.129 οχήματα παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και των οχημάτων Model Y που κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Tesla στο Βερολίνο (Berlin Gigafactory) που εγκαινιάστηκε πρόσφατα. Τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν για πρώτη φορά την ανακοίνωση το περασμένο Σάββατο.

Οι τρείς στις έντεκα ανακλήσεις που ανακοίνωσε για φέτος η Tesla αφορούσαν κάποιο σφάλμα στο λογισμικό. Τον Φεβρουάριο, η εταιρεία προχώρησε στην ανάκληση 578.607 οχημάτων Model 3, S, X και Y εξαιτίας ανησυχιών ότι η λειτουργία Boombox ενδέχεται να υπερκαλύπτει σε ένταση τον ήχο του συστήματος προειδοποίησης πεζών (Pedestrian Warning System). Νωρίτερα, είχαν ανακληθεί 54 χιλιάδες περίπου οχήματα επειδή υπήρχε η πιθανότητα να παραβιάσουν σήμανση STOP.

Πρόσφατα, η Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής ανακοίνωσε ότι η Tesla θα προχωρούσε σε ανάκληση περίπου 130.000 οχημάτων λόγω βλάβης που θα μπορούσε να προκαλέσει υπερθέρμανση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment) στα μοντέλα 2021 και 2022 της Tesla Τα νέα για αυτό το νέο ζήτημα ασφάλειας που προέκυψε έρχονται λίγο αφότου η Αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία έκανε γνωστό το Σάββατο που μας πέρασε ότι οι παραδόσεις οχημάτων θα μειωθούν κατά σχεδόν 18%.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Ωχ, ελονα...σε εβαλε μπροστα το συνδικατο αυτοκινητο-βιομηχανων γερμανιας.

Δεν ξερω αν <<τελειωσες>>, αλλα μαλλον δεν ειναι πολλα τα ψωμια σου.

Εξαλλου μπαταριες μονο ηθελες να πουλας εσυ και καλα κανεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

... είπε η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μηχανοκίνητων μεταφορών -  η οποία δεν βγάζει κιχ για τα ανα καιρούς εγκλήματα της VW...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 6
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, Eloy είπε

... είπε η γερμανική ομοσπονδιακή αρχή μηχανοκίνητων μεταφορών -  η οποία δεν βγάζει κιχ για τα ανα καιρούς εγκλήματα της VW...

Αυτο ελειπε.

Η αυτοκινητοβιομηχανια ειναι η ατμομηχανη της γερμανιας. Γινεται να βαλουνε τα χερακια τους να βγαλουνε τα ματακια τους?

Ποιος το κανει αυτο?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Iamthagod είπε

Σπουδαίο νέο. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ετησίως ανακλήσεις, δεν γίνονται όμως άρθρο στο ινσόμνια.

Ίσως επειδή τα bugs στο λογισμικό δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό και τους γύρω του, οποτε ναι το άρθρο θεωρείται είδηση , αν όχι προειδοποίηση 

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, christian-ago είπε

Ίσως επειδή τα bugs στο λογισμικό δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό και τους γύρω του, οποτε ναι το άρθρο θεωρείται είδηση , αν όχι προειδοποίηση 

ενώ οι ανακλήσεις των άλλων εταιρειών είναι για components που δεν δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό έτσι; 

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, christian-ago είπε

Ίσως επειδή τα bugs στο λογισμικό δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό και τους γύρω του, οποτε ναι το άρθρο θεωρείται είδηση , αν όχι προειδοποίηση 

Διαβάζουμε το άρθρο πριν μιλούμε!!!

500k< ανακλήσεις για υπήρχε ΥΠΟΨΊΑ ότι ο ήχος του συστήματος είναι πιο δυνατός απότι πρέπει και δεν θα ακούεις ένα SPECIALIZED σύστημα.
 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Iamthagod είπε

ενώ οι ανακλήσεις των άλλων εταιρειών είναι για components που δεν δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό έτσι; 

To bug στο συστημα προειδοποίησης πεζών ενδιαφερει και τους πεζους τριγυρω.

Επισης τα Tesla εχουν πολλαπλασιες γραμμες κωδικα απο οτι στα υπολοιπα αυτοκινητα. Που σημαίνει ότι δε σκοτώνει πλέον και μόνο το πλαστικό, αλλά και το λογισμικό  βαζει το χερακι του στους πιθανους φονους.

8 λεπτά πριν, ii_die_4 είπε

Διαβάζουμε το άρθρο πριν μιλούμε!!!

500k< ανακλήσεις για υπήρχε ΥΠΟΨΊΑ ότι ο ήχος του συστήματος είναι πιο δυνατός απότι πρέπει και δεν θα ακούεις ένα SPECIALIZED σύστημα.
 

Φαινεται οτι εσυ δεν το διαβασες. Το αντιθετο συμβαινει απο ό,τι εγραψες. Ότι δηλαδή ο ήχος προειδοποιησης πεζων υπερκαλυπτεται απο τη μουσική του οχήματος.

Ναι, η υποψια ειναι λογος ανακλησης για μενα. Μιλαμε για ανθρωπινες ζωες

Επεξ/σία από christian-ago
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 minutes ago, christian-ago said:

Ίσως επειδή τα bugs στο λογισμικό δύνανται να σκοτώσουν τον οδηγό και τους γύρω του, οποτε ναι το άρθρο θεωρείται είδηση , αν όχι προειδοποίηση 

1ον Δεν είναι κάτι νέο:

https://www.bbc.com/news/business-33532673

2ον Είναι όλο και πιο συχνό, δεν πάσχει μόνο η Τέσλα απο αυτό, απλά μόνο της τέσλα ακούγονται τόσο πολύ, γιατί... είναι Τέσλα!

https://www.hbsslaw.com/blog/auto-news-software-bugs-hyundai-kia

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...