hitmaan89 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Καλησπέρα παιδιά Έκλεισα και εγώ δύο χρόνια στην κατοχή μου με το iPhone 12 προ Max είχα θέμα με την μπαταρία που έφτασα στο 79% της υγείας της όποτε αναγκάστηκα να το πάω για αλλαγή μπαταρίας επειτα από προτιμήσεις γνωστών μου απόφασις να το πάω στο irepair στην Γλυφάδα (συνεργάζεται με apple εξουσιοδοτημένο τμήμα μου είπανε στο τηλέφωνο ) Το θέμα είναι ότι όλα καλά μου άλλαξαν την μπαταρία με αυθεντική της Apple το παίρνω στα χέρια μου ούτε 1 ώρα να το χρησιμοποιώ την ώρα που το βάζω στην φόρτιση αρχικά ροζιζει η οθόνη αρχίζει μαυρίζει και σβήνει με αποτέλεσμα να μην έχω καμία επαφή με το touch και να μην βλέπω τίποτα Μου μύρισε Καμμένο εγώ κατάλαβα πως η οθόνη κάηκε Το ερώτημα μου είναι γίνεται από μια αλλαγή μπαταρίας να βραχυκύκλωσε και να έκαψε την οθόνη?Το πήγα πίσω αλλά ούτε αυτοί δεν μπορούν να καταλάβουν τι έχει γίνει..Είμαι μία εβδομάδα σε αναμονή και δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη από το service τους Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν του έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο να αναφέρω πως το κινητό δεν έχει μπει ποτέ σε νερό και ότι έχω έξι μήνες εγγύηση μόνο από την μπαταρία το κινητό όπως καταλάβατε είναι εκτός εγγύησης παρακαλω την βοήθεια σας γιατί μάλλον θα κλάψω τα λεφτά μου στον αέρα 2 χρόνια άθικτο και τώρα μετά από αυτό υποφέρω χωρίς κινητό είναι το εργαλείο της δουλειάς μου
CheOnWeb Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 19 λεπτά πριν, hitmaan89 είπε Το ερώτημα μου είναι γίνεται από μια αλλαγή μπαταρίας να βραχυκύκλωσε και να έκαψε την οθόνη? Φυσικά. Όταν κάποιος ανοίγει το τηλέφωνο, πολλά μπορούν να συμβούν. 20 λεπτά πριν, hitmaan89 είπε Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει αν του έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο Όχι, δεν μου έχει τύχει γιατί πάω πάντα σε πραγματικά εξουσιοδοτημένο Apple service και όχι σε κάποιον που ισχυρίζεται προφορικά ότι συνεργάζεται με Apple εξουσιοδοτημένο τμήμα (?), ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Απορώ κιόλας. Όταν έχεις απ' τη μια ένα μαγαζί γενικών επισκευών κι απ'την άλλη ένα εξουσιοδοτημένο (Authorized) Apple Service Provider (π.χ. Document, iSystem), με ποια λογική επιλέγεις το πρώτο; Δεν το έψαξες καθόλου; 1
hitmaan89 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Μόλις τώρα, CheOnWeb είπε Φυσικά. Όταν κάποιος ανοίγει το τηλέφωνο, πολλά μπορούν να συμβούν. Όχι, δεν μου έχει τύχει γιατί πάω πάντα σε πραγματικά εξουσιοδοτημένο Apple service και όχι σε κάποιον που ισχυρίζεται προφορικά ότι συνεργάζεται με Apple εξουσιοδοτημένο τμήμα (?), ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Απορώ κιόλας. Όταν έχεις απ' τη μια ένα μαγαζί γενικών επισκευών κι απ'την άλλη ένα εξουσιοδοτημένο (Authorized) Apple Service Provider (π.χ. Document, iSystem), με ποια λογική επιλέγεις το πρώτο; Δεν το έψαξες καθόλου; Έψαξα αλλά μάλλον όχι απολύτως σωστά και εκεί την πάτησα δεν ξέρω τι θα μου πούνε αν και πιστεύω δεν θα το παραδεχτούν το λάθος τους το κακό από όλα είναι εκτός εγγύησης το τηλέφωνο και μάλλον εκεί θα την πατήσω
CheOnWeb Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Και εντός εγγύησης να ήταν, απ' τη στιγμή που το πήγες σε μη εξουσιοδοτημένο θα την έχανες. Στη θέση σου, θα διεκδικούσα ό,τι καλύτερο μπορούσα να πετύχω απέναντι στην iRepair, (τουλάχιστον επιστροφή χρημάτων για τη μπαταρία, ακόμα κι αν έβαζαν την παλιά πίσω) θα έπαιρνα τη συσκευή στα χέρια μου το συντομότερο και θα πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο με την ελπίδα να μην είναι πολύ ακριβή ζημιά. 2
hitmaan89 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Πιστεύεις ότι καλύτερα να περιμένω μήπως και μου το φτιάξουν στην καλύτερη των περιπτώσεων ? Αν όχι και δεν βγάλω άκρη να διεκδικήσω κάποια λεφτά από αυτούς ? Αν πρόκειται για οθόνη τότε η ζημιά ξεφύγει 350 ευρώ και βαλε μητρικη δεν ξέρω αν φτιαχνετε παντως σε ευχαριστώ για την άποψη σου Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2022 από hitmaan89
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2022 Καλησπερα, δεν ξερω να σε βοηθησω με το θεμα σου, αλλα εχω μια ερωτηση> Οταν λες θα διεκδικησεις τα λεφτα σου, τι εννοεις? Μπαταρια, οθονη, το κινητο?
Zenor Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) Εδώ και πολύ καιρό τρέχει πρόγραμμα της apple με το οποίο οποιοδήποτε κατάστημα μπορεί να κάνει αίτηση και κατόπιν να λάβει πιστοποίηση από την apple για να είναι authorized independent service provider με πρόσβαση σε όλα τα ανταλλακτικά και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν και τα εξουσιοδοτημένα. Έτσι έχει γίνει και με την irepair και όντως ισχύει αυτό που σου είπαν. Όταν λες είχες θέμα με τη μπαταρία τι ακριβώς εννοείς; Το ότι η υγεία ήταν στο 79% δεν λέει κάτι, ποιο ήταν πρακτικά το πρόβλημα σου; Φυσικά και αφού αυτό συνέβη αμέσως μετά την επισκευή, ακόμα και άσχετο με την επισκευή να είναι σου δίνει ένα βασικό πλεονέκτημα και φυσικά θα πρέπει να διεκδικήσεις τα καθέκαστα. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2022 από Zenor 1
CheOnWeb Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 50 λεπτά πριν, Zenor είπε Εδώ και πολύ καιρό τρέχει πρόγραμμα της apple με το οποίο οποιοδήποτε κατάστημα μπορεί να κάνει αίτηση και κατόπιν να λάβει πιστοποίηση από την apple για να είναι authorized service provider και να έχει πρόσβαση σε όλα τα ανταλλακτικά και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν και τα εξουσιοδοτημένα. Έτσι έχει γίνει και με την irepair και όντως ισχύει αυτό που σου είπαν. Όταν λες είχες θέμα με τη μπαταρία τι ακριβώς εννοείς; Το ότι η υγεία ήταν στο 79% δεν λέει κάτι, ποιο ήταν πρακτικά το πρόβλημα σου; Φυσικά και αφού αυτό συνέβη αμέσως μετά την επισκευή, ακόμα και άσχετο με την επισκευή να είναι σου δίνει ένα βασικό πλεονέκτημα και φυσικά θα πρέπει να διεκδικήσεις τα καθέκαστα. Έχεις δίκιο, ήξερα μόνο για τα γνήσια ανταλλακτικά, με τη διαφορά ότι η iRepair είναι "Independent" και όχι "Authorized". Επίσης, όπως λέει και στο site τους "iRepair technicians are Apple Certified to perform work on iPhone, iMac, and Macbook that are not covered by the manufacturer's warranty, (το λέω για την περίπτωση που κάποιος πάει εκεί συσκευή εντός εγγύησης). Τέλος, πιστεύω ότι αν αυτό είχε συμβεί σε Authorized μαγαζί (όπως τα δύο που ανέφερα) δεν θα αργούσαν τόσο να του απαντήσουν για το πρόβλημα. Ειδικά για την αλλαγή μπαταρίας δεν βρίσκω κανέναν λόγο να μην πάει κάποιος σε Authorized μαγαζί, απ' τη στιγμή μάλιστα που το κόστος είναι το ίδιο.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 52 λεπτά πριν, Zenor είπε Εδώ και πολύ καιρό τρέχει πρόγραμμα της apple με το οποίο οποιοδήποτε κατάστημα μπορεί να κάνει αίτηση και κατόπιν να λάβει πιστοποίηση από την apple για να είναι authorized service provider και να έχει πρόσβαση σε όλα τα ανταλλακτικά και τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν και τα εξουσιοδοτημένα. Έτσι έχει γίνει και με την irepair και όντως ισχύει αυτό που σου είπαν. Όταν λες είχες θέμα με τη μπαταρία τι ακριβώς εννοείς; Το ότι η υγεία ήταν στο 79% δεν λέει κάτι, ποιο ήταν πρακτικά το πρόβλημα σου; Φυσικά και αφού αυτό συνέβη αμέσως μετά την επισκευή, ακόμα και άσχετο με την επισκευή να είναι σου δίνει ένα βασικό πλεονέκτημα και φυσικά θα πρέπει να διεκδικήσεις τα καθέκαστα. Για να είμαστε απόλυτα ακριβείς και να γλυτώνουμε κόσμο απο τσάμπα δρομολόγια με τη "μπενζίνα" στα 2,40 ευρώ, η Apple έδωσε τη δυνατότητα σε καταστήματα να αποκτήσουν την ιδιότητα του Ανεξάρτητου Κέντρου Επισκευών και όχι του Επίσημου Εξουσιοδοτημένου Επισκευαστικού Κέντρου. Ιδού και ένα screenshot από το site TOY ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, επιλέγοντας τυχαία το iRepair : Θα μου πείτε τώρα, ποια η διαφορά, ρε μάστορα; 2 πολύ σημαντικές: α) Στα ανεξάρτητα κέντρα επισκευών μπορεί να πάει κάποιος ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.Εάν και εφόσον διαπιστωθεί υπάρχουσα εγγύηση, το κάθε Ανεξάρτητο Κέντρο Επισκευών που σέβεται τον εαυτό του. οφείλει να σας στείλει επιτόπου σε Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικο Κέντρο χωρίς να ακουμπήσει τη συσκευή. β) Εάν και εφόσον σε Επίσημο Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικο Κέντρο διαπιστωθεί παρέμβαση οποιυδήποτε άλλου καταστήματος, υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να μην δεχθούν καν τη συσκευή για service (π.χ. δεν υπάρχει αλλαγή πλάτης σε iPhone σε Επίσημο αλλά μόνο αλλαγή συσκευής).Αν την δεχθούν ενδέχεται οι χρεώσεις να είναι διαφορετικές προς τα πάνω... Στην περίπτωση του φίλου,η αλλαγή μπαταρίας θα μπορούσε να γίνει σε κάποιο επίσημο χωρίς κατι το ιδιαίτερο από άποψης διαφοράς τιμής με έναν πρόχειρο έλεγχο,και να μην υφίστανται επιπλέον προβλήματα.Όπως σωστά αναφέρθηκε και πιο πριν, τώρα οποιαδήποτε διεκδίκηση αφορά την iRepair... Καλή τύχη εύχομαι...
Zenor Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Πολύ σωστά ήταν λάθος η χρήση του όρου authorized, διορθώθηκε με τον σωστό που είναι independent service provider. Και όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε τα συγκεκριμένα καταστήματα του προγράμματος δεν μπορούν να παρέχουν την επίσημη εγγύηση γι' αυτό και απευθύνονται σε συσκευές μετά το πέρας αυτής. 2
hitman89 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Είχα θέμα με την μπαταρία μου έπεφτε πολύ συχνά και το φόρτιζα γύρω στις τρεις με τέσσερις φορές την ημέρα για αυτό το λόγο το πήγα για επισκευή Το θέμα είναι ότι η αλλαγή έγινε και παρουσιάστηκε αυτό το πρόβλημα με πήρανε το πρωί σήμερα και μου είπανε πως δεν ξέρουν το λόγο για το οποίο έγινε όλο αυτό και ότι έχει κάψει οθόνη Μου ζητάνε 400 € Για να το φτιάξω είναι απαράδεκτοι
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Αυτό είναι το κακό με τα μη εξουσιοδοτημενα ή ανεξαρτητα η οπως θες πες τα τέλοσπάντων... Όχι οτι τα επίσημα είναι η επιτομή τηε υποστήριξης αλλά εάν και εφόσον προκύψει ζημιά εντός service που δεν υφίστατο πριν, την τρώνε αυτοί και αν τσινίσουν,υπάρχει και το AppleCare να καλέσεις... Τώρα με την iRepair,εφόσον αυτοί σου το έδωσαν με οθόνη να δουλεύει έστω και για λίγο μετά την αλλαγή μπαταρίας, δεν ξέρω πραγματικά τί άκρη μπορεί να βγει.. Υπομονή,και άλλη φορά για μπαταρίες σε επίσημα,δεν αξίζει η διαφορά για την ταλαιπωρία που μπορεί να υποστείς... Καλή συνέχεια!
hitman89 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2022 Το ξέρω και είναι πολύ κρίμα που την πάτησα έτσι αλλά πραγματικά δεν θα το αφήσω έτσι Έχω ξενερώσει και το έχω μετανιώσει σε μεγάλο βΑθμο
Vaswww Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Για αυτό πρέπει πάντα να πηγαίνουμε στα επίσημα γιατί στα μη επίσημα γινόται πολλές κομπίνες και δεν βρίσκεις και άκρη σε περίπτωση βλάβης
thanasis00 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Δημοσ. 23 Αυγούστου 2023 Στις 4/7/2022 στις 6:33 ΜΜ, hitman89 είπε Το ξέρω και είναι πολύ κρίμα που την πάτησα έτσι αλλά πραγματικά δεν θα το αφήσω έτσι Έχω ξενερώσει και το έχω μετανιώσει σε μεγάλο βΑθμο Καλησπέρα, μπορείς να μας πεις τελικά τι έγινε; Υποθέτω δεν παραδέχτηκαν ποτέ εν τέλει ότι έφταιγαν, αλλά μπορεί να γίνονται και θαύματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα