Προς το περιεχόμενο

Γιατί ο επεξεργαστής έχει περισσότερο bottleneck σε 1080p από ότι σε 1440p?


JohnChol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 λεπτά πριν, Herald είπε

Tα 65fps όπως μπορείς να δείς είναι στην αρχή του bench που φορτώνει. Το ξαναέτρεξα στα 3.2ghz γιατί ήξερα ότι θα το αναφέρεις γιατί δεν θα δείς προσεκτικά το graph, και ορίστε, 71 minimum έβγαλε πάλι. Το ότι σε κάποια σημεία έχει μια μικρή διαφορά ε χαίρω πολύ, δεν είναι εντελώς GPU bound το run, μιλάμε για επεξεργαστή στα 3.2 ghz. Εσύ υποστηρίζεις ότι αν βάλω πάνω 13900k θα βγάλει παραπάνω από ότι ο 12900k στα 5ghz. 


Η να στο θεσώ αλλιώς, τώρα αν κλοκάρω στα 5.5ghz all core, με την θεωρία σου θα βγάλει παραπάνω και minimum και maximum και average. Εγώ στο παίζω στοίχημα ότι θα βγάλει τα ίδια, ότι ακριβώς έβγαλε και στα 5ghz. Αν έχω δικιό τι κερδίζω? :P 

32ghz.png.c9fd19167e6aac512d46383fc4a7e4c4.png

Να το πω για 10η φορά ότι το bench δεν χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου την CPU γιατί ειναι scriptάκι ; 

Να τρέξεις ξανά το bench σε 3.2 100 φορές μέχρι να βρεις το καλύτερο run ξέρεις να δεις πόσο % χρησιμοποιείται η CPU και η GPU δεν ξέρεις ούτε ξέρεις ούτε ξέρεις να δοκιμάσεις Ingame την διαφορά ούτε ξέρεις να κοιτάξεις γενικά σε παιχνίδια τις επιδόσεις. 

εδώ τρέχεις σε σχεδόν 4Κ ανάλυση το farcry  6 και λες δεν ειναι GPU bound... και παραβλέπεις ότι γενικά το γράφημα ειναι καλύτερο και επίσης κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ότι επεξεργάστηκε 100 σχεδόν παραπάνω frames στον ίδιο χρόνο 



το μόνο που βλέπεις ειναι το 1 Fps διαφορά στο average που ακόμη και εκει αγνοείς ότι αυτό απο μόνο του ειναι αρκετό για απόδειξη εφόσον και στις 2 περιπτώσεις η GPU ζορίζεται στο max 

Γιαυτό λέω μιλάω σε τοίχο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Να το πω για 10η φορά ότι το bench δεν χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου την CPU γιατί ειναι scriptάκι ; 

Να τρέξεις ξανά το bench σε 3.2 100 φορές μέχρι να βρεις το καλύτερο run ξέρεις να δεις πόσο % χρησιμοποιείται η CPU και η GPU δεν ξέρεις ούτε ξέρεις ούτε ξέρεις να δοκιμάσεις Ingame την διαφορά ούτε ξέρεις να κοιτάξεις γενικά σε παιχνίδια τις επιδόσεις. 

εδώ τρέχεις σε σχεδόν 4Κ ανάλυση το farcry  6 και λες δεν ειναι GPU bound... και παραβλέπεις ότι γενικά το γράφημα ειναι καλύτερο και επίσης κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ότι επεξεργάστηκε 100 σχεδόν παραπάνω frames στον ίδιο χρόνο 



το μόνο που βλέπεις ειναι το 1 Fps διαφορά στο average που ακόμη και εκει αγνοείς ότι αυτό απο μόνο του ειναι αρκετό για απόδειξη εφόσον και στις 2 περιπτώσεις η GPU ζορίζεται στο max 

Γιαυτό λέω μιλάω σε τοίχο

O τοίχος σε έβγαλε λάθος όμως. Σου είπα πόσο της % τρέχει η CPU και η GPU. Η ανάλυση σύμφωνα με την δικιά σου θεωρία ΔΕΝ παίζει ρόλο. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι την αναφέρεις σε κάνει εξορισμού λάθος, και χαίρομαι που συμφωνείς λοιπόν ;) 

Tα 100fps παραπάνω είναι σε όλο το run, που καταλήγει σε 1 fps average η διαφορά. Με 56% αύξηση συχνότητας πήραμε 1 fps. Και επιμένεις ότι έχεις δίκιο!! LOL δηλαδή

Πλέον έχω πειστεί, έχεις καταλάβει ότι έγραφες αρλούμπες και απλά δεν θες να το παραδεχτείς....δεν γίνετια να μην το έχεις καταλάβει 10 σελίδες τώρα. Αδιανόητο

Αν η θεωρία σου ισχύει, και σε 8k να πάω θα δώ διαφορά. Να τρέξω σε 8k να δούμε τι διαφορά θα βγεί? ;) 

Έτρεξα με 200% resolution scale. 8 πυρηνες στα 5.3ghz με 4.7Ghz cache βγαλανε 24 / 21 / 12 max avg min 

4 πυρηνες στα 3.2 ghz με 3.6ghz cache βγαλανε 24 / 21 / 12. 

Καπου η θεωρία σου δεν συναδει με τα γεγονοτα. 

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Herald είπε

O τοίχος σε έβγαλε λάθος όμως. Σου είπα πόσο της % τρέχει η CPU και η GPU. Η ανάλυση σύμφωνα με την δικιά σου θεωρία ΔΕΝ παίζει ρόλο. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι την αναφέρεις σε κάνει εξορισμού λάθος, και χαίρομαι που συμφωνείς λοιπόν ;) 

Tα 100fps παραπάνω είναι σε όλο το run, που καταλήγει σε 1 fps average η διαφορά. Με 56% αύξηση συχνότητας πήραμε 1 fps. Και επιμένεις ότι έχεις δίκιο!! LOL δηλαδή

Πλέον έχω πειστεί, έχεις καταλάβει ότι έγραφες αρλούμπες και απλά δεν θες να το παραδεχτείς....δεν γίνετια να μην το έχεις καταλάβει 10 σελίδες τώρα. Αδιανόητο

Αν η θεωρία σου ισχύει, και σε 8k να πάω θα δώ διαφορά. Να τρέξω σε 8k να δούμε τι διαφορά θα βγεί? ;) 

Έτρεξα με 200% resolution scale. 8 πυρηνες στα 5.3ghz με 4.7Ghz cache βγαλανε 24 / 21 / 12 max avg min 

4 πυρηνες στα 3.2 ghz με 3.6ghz cache βγαλανε 24 / 21 / 12. 

Καπου η θεωρία σου δεν συναδει με τα γεγονοτα. 

Καλά τώρα που έβαλες και το επίθετο άντε γεια δεν θα κάθομαι εγώ να προσπαθώ να σου μάθω πράματα και να ακούω και επίθετα απο πάνω κάτσε στην άγνοια σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

Καλά τώρα που έβαλες και το επίθετο άντε γεια δεν θα κάθομαι εγώ να προσπαθώ να σου μάθω πράματα και να ακούω και επίθετα απο πάνω κάτσε στην άγνοια σου. 

Εγώ ξέρω με διπλασιασμό των cores και 60% μεγαλύτερη συχνότητα είχαμε 0 fps διαφορά και στα avg και στα minimum. Κάπου η θεωρία σου μπάζει. Εσύ λές με τον 13900k θα βγάλει παραπάνω fps, θα τον χτυπήσω day 1 λογικά και θα επανέλθω, αλλά ούτε τότε θα θες να μου εξηγήσεις γιατί δεν έχεις κάτι να εξηγήσεις, έκανες λάθος - δεν θες να το παραδεχτείς - πάμε παρακάτω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω εξηγήσει αναλυτικότατα  τα πάντα εσύ αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτό ειναι άλλος

Τέλος ήδη ξεχνώντας όλα τα άλλα  που δεν ειναι ασήμαντα άσχετα αν το παίζεις τρελίτσα (ή μπορεί όντως να μην καταλαβαίνεις σε αυτό το σημείο κρατάω και αυτό ως ενδεχόμενο ) 

έχεις 1 FPS average διαφορά αυτό απο μόνο του αρκεί 

Και εκτός αυτού μιλάμε για 1 game και μάλιστα το benchmark του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

Έχω εξηγήσει αναλυτικότατα  τα πάντα εσύ αν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτό ειναι άλλος

Τέλος ήδη ξεχνώντας όλα τα άλλα  που δεν ειναι ασήμαντα άσχετα αν το παίζεις τρελίτσα (ή μπορεί όντως να μην καταλαβαίνεις σε αυτό το σημείο κρατάω και αυτό ως ενδεχόμενο ) 

έχεις 1 FPS average διαφορά αυτό απο μόνο του αρκεί 

Και εκτός αυτού μιλάμε για 1 game και μάλιστα το benchmark του.

Έχω 1 fps average διαφορά γιατί μπουκαλιάζει το CPU στα 3.2 ghz σε μια σκηνή σε όλο το run. Αλλιώς θα είχα και 1 fps average διαφορά σe 8k ανάλυση. Εκεί γιατί δεν έχω ? ;) 
 

Επεξ/σία από Herald
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Herald είπε

Έχω 1 fps average διαφορά γιατί μπουκαλιάζει το CPU στα 3.2 ghz σε μια σκηνή σε όλο το run.

τουλάχιστον σε 3 σημεία έχεις διαφορά και στα ανέφερα ήδη. 

 

14 λεπτά πριν, Herald είπε

ps average διαφορά σe 8k ανάλυση. Εκεί γιατί δεν έχω ?

Ε φταίω εγώ μετά αν σου πω το γιατί; Γιατί έχεις κολλήσει ότι εγώ πιστεύω πως η κάρτα δεν μπορεί να ειναι το bottleneck; που το έχω γράψει αυτό ίσα ίσα έχω πει πολλαπλές φορές το αντίθετο! 
 

  

Στις 25/7/2022 στις 1:30 ΜΜ, Dr_Pepper είπε


Αν η κάρτα γραφικών θέλει πχ 10ms για να ρεντάρει την σκηνή/frame και ο επεξεργαστής 10 ms για να υπολογίσει θέσεις γωνίες κτλ για το συγκεκριμένο frame  

τότε το frame θα βγεί σε 10ms (και άρα αν υποθέσουμε ότι τα ίδια ms θέλουν και όλα τα άλλα μελλοντικά frame <ας το ονομάσω αυτό παραδοχή 1> που ποτέ δεν ειναι έτσι αλλά πες πως είναι τότε πάει να πει ότι το game θα τρέχει με 100 FPS <1000ms = 1sec, 1000ms/10msαναframe=100FPS) 

Αν θέλει ο επεξεργαστής 5 ms για να υπολογίσει το frame και η κάρτα 10ms για το ίδιο frame τότε το frame θα βγεί σε 10 ms (πάλι 100 FPS με την απο πάνω παραδοχή 1) 

Αν θέλει η κάρτα 5ms για να υπολογίσει το frame αλλά ο επεξεργαστής 10ms τότε πάλι με 100 FPS θα τρέχει το game με την παραδοχή 1 


δηλαδή θα πρέπει το latency και των δύο να πέσει για να ανεβούν τα FPS αλλιώς αυτό που θα έχει το μεγαλύτερο latency αυτό θα κρίνει και τα FPS ανεξάρτητα απο το πόσο πολύ πιο γρήγορο ειναι το άλλο εξάρτημα. 

  

Στις 25/7/2022 στις 10:39 ΠΜ, Dr_Pepper είπε

Είναι θέμα όπως έγραψα 

Του latency του επεξεργαστή  (δηλαδή πόσα ms θέλει ο επεξεργαστής για να αποφασίσει που ειναι οι μπάλες και  να πόσο μεγάλες ειναι και τα σημεία τα οποία τις αποτελούν -τον σκελετό τους δηλαδή αυτό που βλέπεις πάνω σαν μπάλα αποτελούμενη απο τετραγωνάκια- ) 

Το latency της κάρτας γραφικών  (δηλαδή πόσα ms θέλει η κάρτα για να πάρει αυτούς τους σκελετούς και να ζωγραφίσει σκιές, τόνους χρωμάτων πολύγωνα για να μοιάζουν με μπάλες και όχι με τετραγωνάκια που σχηματίζουν μπάλα και textures ) 

Και το latency της game engine (Αυτό λίγο καταχρηστικά έχει να κάνει με το κατα πόσο βελτιστοποιημένη ειναι με το να συνεργάζεται με το API καθώς και με το να εκμεταλλεύεται βέλτιστα τους πόρους συστήματος σε κάθε frame) 

  

Στις 24/7/2022 στις 12:05 ΜΜ, Dr_Pepper είπε

έπειδη έχω μυριστεί τι είσαι μην βάλεις καμια 1030 όπου εκει θα ειναι τόσο χρέπι που όντως δεν παίζει να δεις διαφορά..

  

Στις 24/7/2022 στις 6:37 ΠΜ, Dr_Pepper είπε

Λέμε ότι η κάρτα δίνει μπουκάλι στον επεξεργαστή όταν ο επεξεργαστής μπορεί να επεξεργαστεί όλα τα στιχεία που χρειάζεται μια σκηνή αλλά περιμένει απο την κάρτα πότε να τελειώσει το ρεντάρισμα της σκηνής αυτής γιατί ειναι πάνω απο το max της οπότε δεν μπορεί να το καταφέρει σε ίδιο χρόνο με τον επεξεργαστή. 




Μονό κάποιες απο τις φορές που το έγραψα και τυφλός να ήσουν μια θα την έβλεπες... 


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Dr_Pepper είπε

τουλάχιστον σε 3 σημεία έχεις διαφορά και στα ανέφερα ήδη. 

 

Ε φταίω εγώ μετά αν σου πω το γιατί; Γιατί έχεις κολλήσει ότι εγώ πιστεύω πως η κάρτα δεν μπορεί να ειναι το bottleneck; που το έχω γράψει αυτό ίσα ίσα έχω πει πολλαπλές φορές το αντίθετο! 
 

  

  

  

  




Μονό κάποιες απο τις φορές που το έγραψα και τυφλός να ήσουν μια θα την έβλεπες... 


 

Mα εγώ τόσες σελίδες σου εξηγώ όταν η κάρτα μπουκαλιάσει, ΟΤΙ επεξεργαστή και να βάλεις θα βγάλει τα ίδια fps. Εσύ λες ότι αν βάλεις πιο γρήγορο επεξεργαστή θα βγάλει παραπάνω fps και ας έχει μπουκαλιάσει....

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Herald είπε

Mα εγώ τόσες σελίδες σου εξηγώ όταν η κάρτα μπουκαλιάσει, ΟΤΙ επεξεργαστή και να βάλεις θα βγάλει τα ίδια fps. Εσύ λες ότι αν βάλεις πιο γρήγορο επεξεργαστή θα βγάλει παραπάνω fps και ας έχει μπουκαλιάσει....

που το έγραψα αυτό; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Dr_Pepper είπε

που το έγραψα αυτό; 

15 φορές από την σελίδα 3 και έπειτα...

 

Σελίδα 4 ας πούμε, βάζεις ένα γραφήμα που είναι 70 fps πίσω ο 11900k από τον 12900k και μου λές ότι ο πρώτος δεν ρίχνει μπουκάλι, απλά είναι πιο γρήγορος ο 12900 και ξελαφρώνει η κάρτα. 

Στην αμέσως επόμενη σελίδα λες ότι όσο πιο γρήγοροι επεξεργαστές βγαίνουν τόσο θα ανεβάζει τα fps της η κάρτα, πράγμα που προφανώς είναι λάθος, αν η κάρτα έχει μπουκαλιάσει ότι επεξεργαστή και να βάλεις τα ίδια θα βγάλει. Αυτό λέω 15 σελίδες τώρα και με αυτό διαφωνείς

Επεξ/σία από Herald
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/7/2022 στις 12:51 ΜΜ, Dr_Pepper είπε

Δεν σε έκοβε ο επεξεργαστής απλά είναι καλύτερος στο κομμάτι του game που χρησιμοποιείται ο επεξεργαστής στον κώδικα του παιχνιδιού "ξελαφρώνει" την κάρτα.

Αυτο λες; Δεν μιλούσα για αναγκαστικά στην περίπτωση που  η κάρτα ειναι το bottleneck βασικά κυρίως μιλούσα για όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις 

Αλλά ναι μια γρηγορότερη CPU θα κάνει την διαφορά στο framerate απλά όσο πιο ακραίο ειναι το σενάριο τόσο πιο ανεπαίσθητη θα ειναι αυτή η διαφορά  πχ 1060 να παίζει cybepunk σε 8Κ ε οκ εκει εννοείται δεν ισχύει αυτό. 

Αλλά για το 99% των νορμαλ περιπτώσεων ισχύει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Dr_Pepper είπε

Αλλά ναι μια γρηγορότερη CPU θα κάνει την διαφορά στο framerate 

Mια γρηγορότερη CPU θα κάνει διαφορά στο framerate μόνο αν η CPU είναι το μπουκάλι. Αυτό λέω, αν το μπουκάλι είναι η GPU ότι επεξεργαστή και να βάλεις το ίδιο framerate θα έχεις. Δηλαδή και 29900k στα 15ghz να κουμπώσω πάνω στην 3090, τα ίδια fps θα βγάζει ας πούμε στο FC6 στην ανάλυση που παίζω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Herald είπε

Mια γρηγορότερη CPU θα κάνει διαφορά στο framerate μόνο αν η CPU είναι το μπουκάλι. Αυτό λέω, αν το μπουκάλι είναι η GPU ότι επεξεργαστή και να βάλεις το ίδιο framerate θα έχεις. Δηλαδή και 29900k στα 15ghz να κουμπώσω πάνω στην 3090, τα ίδια fps θα βγάζει ας πούμε στο FC6 στην ανάλυση που παίζω. 

ε να αυτό δεν καταλαβαίνεις. 


Για να βγεί 1 ΕΝΑ frame δουλεύουν ταυτόχρονα/παράλληλα  ΚΑΙ η CPU ΚΑΙ η GPU πάνω στο ίδιο FRAME
 

Αν η CPU χρειάζεται 5 ms για να επεξεργαστεί το κομμάτι του frame για το οποίο ειναι υπεύθυνη και η GPU 5ms για το κομμάτι που ειναι υπεύθυνη τότε το frame θα βγεί σε 5 ms 

Αν η CPU χρειάζεται 10 ms για να επεξεργαστεί το δικό της κομμάτι του frame και η GPU 5 ms τότε το frame θα βγεί σε 10ms

Αν η CPU θέλει 5 ms και η GPU 10 ms τότε to frame θα βγεί σε 10ms. 

Αλλά δεν τίθεται θέμα μπουκαλιού σε καμία περίπτωση απο τις απο πάνω γιατί τα παιχνίδια ειναι κάτι πολύ ΠΟΛΥ μεταβαλλόμενο δεν μιλάμε για σταθερό φορτίο ή σταθερή μέθοδο. 



Δηλαδή ιδια CPU ίδια GPU ίδιο game ίδια πίστα του game ακόμη μπορεί τα 10232300230230 frames να τυχει η CPU να περιμένει την GPU και για άλλα 123123213123 frames η GPU την CPU 

δεν αλληλομπουκαλιάζονται στο ίδιο game στην ίδια πίστα ειναι χαζό καταρχήν να το σκέφτεται κανείς έτσι, αυτό ειναι απλά η φύση της τεχνολογίας

Επίσης ακόμη και το ποσοστά ειναι επι του φορτίου δηλαδή το 99% στο X game σημαίνει ότι πχ αν έχει η κάρτα 100 cuda cores στα 100 hz δουλεύουν τα 99 στα 100hz 

Αλλά  αν αυτά πχ κάνουν 10 πράματα στην Χ στιγμή του game δεν σημαίνει ότι με ένα Patch/fix/optimization του game engine ή του driver ή του API δεν θα κάνουν 11 πράματα

Η ακόη ότι χωρίς patch κτλ στην επόμενη πίστα του παιχνιδιού δεν θα κάνουν 11.

Δηλαδή το 99% στο overlay ειναι σχετικό αυτή ειναι η φύση του κώδικα... 

 

Απλοϊκότατο παράδειγμα αντί να προσθέσω 10 + 10 + 10 =  30  κάνω 3*10 =30 

Εκει δηλαδή που ήθελα 10 χαρακτήρες για το ίδιο πράγμα θέλω 7 χαρακτήρες και στις 2 περιπτώσεις για να υπολογίσω το αποτέλεσμα ξόδεψα την ίδια φαια ουσία (%usage) αλλά πχ αν θυμάμαι έως 10 χαρακτήρες με το 3*10=30 έχω 3 χαρακτήρες ελεύθερους για χρήση σε κάτι άλλο.  


Μπουκάλι ειναι κάτι άλλο λοιπόν. 

Τι ειναι; 

έχω έναν i7 870 να πάρω μια 3080 ti? 

Οχι θα δίνει μπουκάλι σε κάθε παιχνίδι σε κάθε ανάλυση

Να πάρω μια 2080 ti?? 

Όχι θα δίνει μπουκάλι σε κάθε παιχνίδι σε κάθε ανάλυση

Να πάρω μια 1080ti ?

Όχι θα τρώει μπουκάλι σε κάθε παιχνίδι σε κάθε ανάλυση.

Να πάρω μια 1060 ? 

Οριακά ναι. 

(η με άλλα λόγια θα έχει τα ίδια frames με μια 1060 και τα ίδια ή σχεδόν τα ίδια πχ γύρω στα +- 1 με 10 FPS αν πάρει μια 3080) 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dr_Pepper από την 1η σελίδα μέχρι την τελευταία έχεις κάνει καμιά 50αριά λάθη, αγνοείς τα βασικά και κάθεται ο strawman και σε πάει κόντρα.

Τραγικό thread απλά... 🤣

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Dr_Pepper από την 1η σελίδα μέχρι την τελευταία έχεις κάνει καμιά 50αριά λάθη, αγνοείς τα βασικά και κάθεται ο strawman και σε πάει κόντρα.

Τραγικό thread απλά... 🤣

πες μου 1 λάθος. 

Αντε τι κάθεσαι και το σκέφτεσαι 50 έκανα ένα δεν μπορείς να βρεις; 

 

Ακόμη googlάρεις μπας και βρεις τίποτα που να νομίζεις ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί κάπως "εναντίον" μου; 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...