Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.

Έχουμε εμπειρίες από το Tracer 9 σαν μοντέλο γενικά; Όπως και για τη σύγκριση του 9 με το 9 GT, που φαίνεται να κάνει περισσότερες πωλήσεις αν και ακριβότερο;

Ευχαριστώ!

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

αν θες τις βαλιτσες αξιζει το gt. αλλιως οχι.

πολυ καλη μηχανη, το βλέπεις και απο τις πωλησεις. αν εχεις γκαραζ και μονο, αξιζει εφοσον θες ενα για ολα. παει και πολη, ειναι ευκολο μηχανακι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτοχος Tracer 900 από το 2015... Πολύ αξιόπιστο μηχανάκι, το μόνο που με στεναχωρεί ειναι οτι οι μεγάλες μηχανές έχουν γίνει απλησίαστες οικονομικα για τα νέα τα παιδιά (που έχουν το χρονο να τις χαρουνε)...

Επεξ/σία από gpapadakis
  • Like 3
Δημοσ.
21 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αν θες τις βαλιτσες αξιζει το gt. αλλιως οχι.

πολυ καλη μηχανη, το βλέπεις και απο τις πωλησεις. αν εχεις γκαραζ και μονο, αξιζει εφοσον θες ενα για ολα. παει και πολη, ειναι ευκολο μηχανακι.

Βλέπω ότι έχει κι άλλα πράγματα εκτός από τις βαλίτσες, που είναι μάλλον πιο σημαντικά.

20 ώρες πριν, gpapadakis είπε

Κάτοχος Tracer 900 από το 2015... Πολύ αξιόπιστο μηχανάκι, το μόνο που με στεναχωρεί ειναι οτι οι μεγάλες μηχανές έχουν γίνει απλησίαστες οικονομικα για τα νέα τα παιδιά (που έχουν το χρονο να τις χαρουνε)...

Ισχύει αυτό, είναι μια παλιά «χαμένη» απόλαυση.

Δημοσ.

Φίλε αν αντέχεις για το GT πας με κλειστά μάτια σε σχέση με το απλό. Εννοείται δεν είναι ΜΟΝΟ οι βαλίτσες. Αυτά που πληρώνεις είναι οι ανώτερες αναρτήσεις, οι επιλογές στα ηλεκτρονικά και τα θερμαινόμενα γκριπ που το απλό δεν έχει. 

Μιλάμε για το απόλυτο στη κατηγορία του. Μακάρι να είχα την άνεση να το χτύπαγα και γω.

Πάρε βιντεάκι από τον Θανάση που τα λέει όλα για το συγκεκριμένο.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

To Tracer 9/9GT είναι η πιο -VFM, τα κάνει όλα και συμφέρει, αξιόπιστη- μηχανή που μπορείς να πάρεις. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει γεμίσει όλη η Ελλάδα :P

Για μένα αξίζει σίγουρα η GT έκδοση, αν σκεφτείς ότι βάσεις+βαλίτσες θα σου βγουν γύρω στα 1000€ καινούρια. Οπότε η διαφορά στην τιμή μειώνεται ακόμη πιο πολύ

Ηλεκτρονικές αναρτήσεις, quickshifter, θερμαινόμενες λαβές, cornering lights για 1,5 χιλιάρικο? Τίμιο deal

 

Το είχα βάλει στο μάτι από όταν ανακοινώθηκε, αλλά τελικά τίναξα τη μπάνκα και πήγα μια κατηγορία πάνω

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, kostasgr78 said:

Το quickshifter διάβαζα λίγο που δουλεύει. Είναι αξιόπιστη λύση ή έχει τυχόν θέματα;

μια χαρά δουλεύει. βασικά αν αντέχεις το οικονομικό να σου πω από τώρα τα καλορίζικα καλόστριφτα καλές διαδρομές να το απολαύσεις. δε ξέρω τι πήρε ο Pa0ki (κάποια 1200άρα ΚΤΜ, Ducati ίσως) αλλά μείνε σε αυτό που γράφει. Στα 13χιλιάρικα+ είναι το πιο VFM και υπεραρκετό για τις περισσότερες χρήσεις απολαύσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό και με τρομερή αξιοπιστία-ποιότητα κατασκευής.

εγώ να δω τι θα κάνω που έχει αρχίσει να δείχνει τα χρονάκια της και δε παίζει σάλιο για αλλαγή ή σοβαρά μαζέματα.

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Pa0ki είπε

Ηλεκτρονικές αναρτήσεις, quickshifter, θερμαινόμενες λαβές, cornering lights για 1,5 χιλιάρικο? Τίμιο deal

Τώρα βλέπω ότι η διαφορά τιμής είναι 2300 ευρώ μεταξύ σκέτου και GT.

Δημοσ.
2 minutes ago, kostasgr78 said:

Τώρα βλέπω ότι η διαφορά τιμής είναι 2300 ευρώ μεταξύ σκέτου και GT.

ακόμα και στα 2300 ναι αξίζει. να τα βάλεις αργότερα μόνος σου σε συνεργείο θα ξεπεράσεις τα 3500ευρώ με σημερινές τιμές+εργασία και προφανώς θα χάσεις και σε μεταπωλητική αξία από το να ήταν ένα καθαρό GT.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, greekfragma είπε

ακόμα και στα 2300 ναι αξίζει. να τα βάλεις αργότερα μόνος σου σε συνεργείο θα ξεπεράσεις τα 3500ευρώ με σημερινές τιμές+εργασία και προφανώς θα χάσεις και σε μεταπωλητική αξία από το να ήταν ένα καθαρό GT.

Ναι, καταλαβαίνω, αυτή είναι πάντα μια σωστή εκτίμηση σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις, έχεις δίκιο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 minute ago, kostasgr78 said:

Ναι, καταλαβαίνω, αυτή είναι πάντα μια σωστή εκτίμηση σε όλες τις ανάλογες περιπτώσεις, έχεις δίκιο.

αναμένουμε λοιπόν.

θέλω βόλτα γαμωτ.....σνιφ 🤧

😅

Επεξ/σία από greekfragma
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, greekfragma είπε

δε ξέρω τι πήρε ο Pa0ki (κάποια 1200άρα ΚΤΜ, Ducati ίσως)

Την τρίτη της παρέας, s1000xr 🏍️

 

9 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Τώρα βλέπω ότι η διαφορά τιμής είναι 2300 ευρώ μεταξύ σκέτου και GT.

Εγώ το πήγα ένα βήμα παρακάτω, θεωρώντας ότι αφού πας σε sport touring μηχανή, ένα σετ βαλίτσες θα το χρειαστείς B)

Εκεί θες σίγουρα 8-10 κατοστάρικα.

Εφόσον είσαι να διατεθειμένος να δώσεις κοντά στα 12κ για την απλή, δίνεις κατευθείαν 14κ για την gt.

Τέτοια αγορά δεν κάνεις κάθε χρόνο φαντάζομαι, κρίμα είναι να το μετανιώσεις αργότερα

  • Like 4
Δημοσ.

οι βαλιτσες ειναι τα λεφτα που γλυτωνεις. το qs ειναι χαβαλες, δεν εχει ιδιαιτερο νοημα. εγω που το εχω δεν το παταω σχεδον ποτε. σε δρομο βασικα ειναι αχρηστο.

τις αναρτησεις αν πιστευεις οτι τις θες πασο. εγω δεν θα τις πληρωνα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, greekfragma είπε

αναμένουμε λοιπόν.

θέλω βόλτα γαμωτ.....σνιφ 🤧

😅

Έτσι κι αλλιώς δεν έχω πάρει την απόφαση ακόμα.

Απλά πιστεύω ότι όσοι λείπαμε από τη μοτοσυκλέτα για χρόνια, και την «βγάζαμε» μόνο με σκούτερ, η πανδημία μάς έκανε να θυμηθούμε ότι τα χρόνια περνούν και η ζωή είναι μικρότερη από ό,τι πιστεύουμε, οπότε πρέπει να ζήσουμε κάποιες απολαύσεις που αφήσαμε.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...