Προς το περιεχόμενο

Δίπλωμα Νταλίκας CE


Den3311

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα στο φόρουμ. Τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα νταλίκας για να αλλάξω την δουλειά μου. 

Μετά από έρευνα που έκανε για να βγάλω το δίπλωμα CE χρειάζεται να βγάλω C για το οποίο πρέπει να έχω το B. Με λίγα λόγια η σειρα είναι B C CE. Όμως έχω κάποιες απορίες που θα γράψω παρακάτω. Είμαι κάτοχος μόνο A1 μηχανής και είμαι 22 χρόνων.

1 Για να ξεκινήσω χρειάζεται πρώτανα βγάλω δίπλωμα για απλό επιβατικό τετραθέσιο αυτοκίνητο η μπορώ να πάω κατευθείαν για.                

2 Μπορώ να τα βγάλω κατευθείαν όλα το ένα μετά το άλλο η χρειάζεται να έχουν κάποια χρονική απόσταση

Αυτές είναι η απορίες αν κάποιος γνωρίζει και μπει στον κόπο να απαντήσει τον Ευχαριστώ πολύ.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Den3311 είπε

Καλησπέρα στο φόρουμ. Τελευταίο καιρό όλο και περισσότερο σκέφτομαι να βγάλω δίπλωμα νταλίκας για να αλλάξω την δουλειά μου. 

Μετά από έρευνα που έκανε για να βγάλω το δίπλωμα CE χρειάζεται να βγάλω C για το οποίο πρέπει να έχω το B. Με λίγα λόγια η σειρα είναι B C CE. Όμως έχω κάποιες απορίες που θα γράψω παρακάτω. Είμαι κάτοχος μόνο A1 μηχανής και είμαι 22 χρόνων.

1 Για να ξεκινήσω χρειάζεται πρώτανα βγάλω δίπλωμα για απλό επιβατικό τετραθέσιο αυτοκίνητο η μπορώ να πάω κατευθείαν για.                

2 Μπορώ να τα βγάλω κατευθείαν όλα το ένα μετά το άλλο η χρειάζεται να έχουν κάποια χρονική απόσταση

Αυτές είναι η απορίες αν κάποιος γνωρίζει και μπει στον κόπο να απαντήσει τον Ευχαριστώ πολύ.

 

 

 

 

Μιας και δουλεύω σε αποθήκη με ΠΟΛΛΑ δρομολόγια κάθε μερα από τους οδηγούς μας, θα σου έλεγα κοίτα για απλό β επαγγελματικό για δρομολόγια με μικρά φορτηγάκια. Το βγάζεις κατευθείαν χωρίς να έχεις άλλο δίπλωμα. Βρίσκεις αρκετά πιο εύκολα δουλειά (φαρμακεία, χονδρεμπόριο, σούπερ μάρκετ κάβες κτλ), είναι πιο εύκολο να τα συντηρείς (φυσικά δεν πληρώνεις εσύ, αλλά είσαι υπεύθυνος για την κατάστασή του. Εσύ θα πρέπει να ελέγχεις το όχημα κάθε μέρα) και στην πορεία αν όντως σου αρέσει σαν επάγγελμα, πάς για μεγαλύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι τα μακρινά δρομολόγια παίρνεις κάτι παραπάνω, αλλά το να είσαι και όλη μέρα στους δρόμους και να περιμένεις σε λιμάνια/τελωνεία δεν είναι και το καλύτερο. (ενδεικτικά θα πω 900 vs 1050 τον μήνα για εντός ελλάδας)

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Μιας και δουλεύω σε αποθήκη με ΠΟΛΛΑ δρομολόγια κάθε μερα από τους οδηγούς μας, θα σου έλεγα κοίτα για απλό β επαγγελματικό για δρομολόγια με μικρά φορτηγάκια. Το βγάζεις κατευθείαν χωρίς να έχεις άλλο δίπλωμα. Βρίσκεις αρκετά πιο εύκολα δουλειά (φαρμακεία, χονδρεμπόριο, σούπερ μάρκετ κάβες κτλ), είναι πιο εύκολο να τα συντηρείς (φυσικά δεν πληρώνεις εσύ, αλλά είσαι υπεύθυνος για την κατάστασή του. Εσύ θα πρέπει να ελέγχεις το όχημα κάθε μέρα) και στην πορεία αν όντως σου αρέσει σαν επάγγελμα, πάς για μεγαλύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι τα μακρινά δρομολόγια παίρνεις κάτι παραπάνω, αλλά το να είσαι και όλη μέρα στους δρόμους και να περιμένεις σε λιμάνια/τελωνεία δεν είναι και το καλύτερο. (ενδεικτικά θα πω 900 vs 1050 τον μήνα για εντός ελλάδας)

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και εγώ θέλω να βγάλω CE δίπλωμα, τώρα έχω μόνο Α και Β.

θα ήθελα να σου προτείνω αφού είσαι νέος αν βγάλεις CE δίπλωμα βγάλε και ένα Π.Ε.Ι και φύγε εξωτερικό Βέλγιο η Ολλανδία, άνετα βγάζεις 4 και 5κ το μήνα. Εγώ αν δεν βρω κατι αξιόλογο στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους 12 αυτό έχω σαν plan B. 

edit: απο Β πας σε C και μετα CE 

ΠΕΙ μπορείς να βγάλεις από C και μετά.

Επεξ/σία από NoNameNoFame
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Sakiz105 είπε

Μιας και δουλεύω σε αποθήκη με ΠΟΛΛΑ δρομολόγια κάθε μερα από τους οδηγούς μας, θα σου έλεγα κοίτα για απλό β επαγγελματικό για δρομολόγια με μικρά φορτηγάκια. Το βγάζεις κατευθείαν χωρίς να έχεις άλλο δίπλωμα. Βρίσκεις αρκετά πιο εύκολα δουλειά (φαρμακεία, χονδρεμπόριο, σούπερ μάρκετ κάβες κτλ), είναι πιο εύκολο να τα συντηρείς (φυσικά δεν πληρώνεις εσύ, αλλά είσαι υπεύθυνος για την κατάστασή του. Εσύ θα πρέπει να ελέγχεις το όχημα κάθε μέρα) και στην πορεία αν όντως σου αρέσει σαν επάγγελμα, πάς για μεγαλύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι τα μακρινά δρομολόγια παίρνεις κάτι παραπάνω, αλλά το να είσαι και όλη μέρα στους δρόμους και να περιμένεις σε λιμάνια/τελωνεία δεν είναι και το καλύτερο. (ενδεικτικά θα πω 900 vs 1050 τον μήνα για εντός ελλάδας)

Παίρνουν αρκετά περισσότερα χρήματα οι οδηγοί με Γ και ακόμα περισσότερο αυτοί με  Ε σε σχέση με αυτούς με τα βανάκια.Τα 1500 μπορεί να τα πάρει άνετα,τώρα με τα ωράρια είναι ένα θέμα,είναι ανάλογα την εταιρία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, moure είπε

Παίρνουν αρκετά περισσότερα χρήματα οι οδηγοί με Γ και ακόμα περισσότερο αυτοί με  Ε σε σχέση με αυτούς με τα βανάκια.Τα 1500 μπορεί να τα πάρει άνετα,τώρα με τα ωράρια είναι ένα θέμα,είναι ανάλογα την εταιρία.

ειναι τα εξτρά και όντως τα φτάνουν οι Ε. Για τον βασικό 6ημερο μίλησα.

Εμπειρικά θα σου πω για έναν οδηγό που φέρνει container από πειραιά σε εμάς. Ναι μεν εγώ πήγα υπερωρία κανα 4ωρο μετά την δουλειά, αλλά αυτός είχε το την προηγούμενη εβδομάδα τρίτη-τετάρτη-πέμπτη-παρασκευή, περίμενε στο λιμάνι από τις 5 το πρωί, έφευγε από εμάς 7-8 το απόγευμα (τρίκαλα) και την άλλη μέρα πάλι το ίδιο. Φυσικά ανταμοίβετε αυτό, αλλά δεν το μπορούν όλοι. Εγώ μια μια φορά την εβδομάδα το κάνω, παραπάνω με πιάνει γκρίνια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, NoNameNoFame είπε

και εγώ θέλω να βγάλω CE δίπλωμα, τώρα έχω μόνο Α και Β.

θα ήθελα να σου προτείνω αφού είσαι νέος αν βγάλεις CE δίπλωμα βγάλε και ένα Π.Ε.Ι και φύγε εξωτερικό Βέλγιο η Ολλανδία, άνετα βγάζεις 4 και 5κ το μήνα. Εγώ αν δεν βρω κατι αξιόλογο στην Ελλάδα μέσα στους επόμενους 12 αυτό έχω σαν plan B. 

edit: απο Β πας σε C και μετα CE 

ΠΕΙ μπορείς να βγάλεις από C και μετά.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω και εγώ στο μυαλό μου να φύγω εξωτερικό όπως ανέφερες και εσύ. Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά.

33 λεπτά πριν, moure είπε

Παίρνουν αρκετά περισσότερα χρήματα οι οδηγοί με Γ και ακόμα περισσότερο αυτοί με  Ε σε σχέση με αυτούς με τα βανάκια.Τα 1500 μπορεί να τα πάρει άνετα,τώρα με τα ωράρια είναι ένα θέμα,είναι ανάλογα την εταιρία.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Den3311αν μπορώ να σου δώσω μια συμβουλή είναι να ξεκινήσεις στην αρχή με ένα φορτηγό 6-10 τόννους που θέλει Γ,να εξοικειωθείς για λίγους μήνες και μετά πας στα μεγαλύτερα.Μη βιάζεσαι και πήγαινε βήμα βήμα.Το σίγουρο είναι ότι από δουλειά δεν θα μείνεις,όλοι οδηγούς ψάχνουν.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
30 λεπτά πριν, Den3311 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω και εγώ στο μυαλό μου να φύγω εξωτερικό όπως ανέφερες και εσύ. Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά.

Επειδή δούλευα πολλά χρόνια σε δρομολόγια εξωτερικό, εταιρεία διεθνών μεταφορών θα σου πρότεινα να πας 2-3 δρομολόγια με κάποιον οδηγό, να δεις πως είναι. 

Είχα στο παρελθόν 3-4 πιτσιρικάδες που τους άρεσε η όλη φάση με φορτηγό στην Ευρώπη, πήγαμε 1 δρομολογιο, άλλο δεν ξαναπατήσαν. 

Και μετά αν όντως σου αρέσει, βγάζεις και το αντίστοιχο δίπλωμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, jmmys είπε

Επειδή δούλευα πολλά χρόνια σε δρομολόγια εξωτερικό, εταιρεία διεθνών μεταφορών θα σου πρότεινα να πας 2-3 δρομολόγια με κάποιον οδηγό, να δεις πως είναι. 

Είχα στο παρελθόν 3-4 πιτσιρικάδες που τους άρεσε η όλη φάση με φορτηγό στην Ευρώπη, πήγαμε 1 δρομολογιο, άλλο δεν ξαναπατήσαν. 

Και μετά αν όντως σου αρέσει, βγάζεις και το αντίστοιχο δίπλωμα. 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αναφέρεις να κάνω 3-4 δρομολόγια με κάποιον οδηγό. Αυτό πως μπορεί να γίνει; Σε ρωτάω γιατί αυτά τα πράγματα δεν είναι αυτονόητα για εμένα καθώς ξεκίνησα πολύ πρόσφατα να ψάχνομαι για αυτό το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, Den3311 είπε

Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Αναφέρεις να κάνω 3-4 δρομολόγια με κάποιον οδηγό. Αυτό πως μπορεί να γίνει; Σε ρωτάω γιατί αυτά τα πράγματα δεν είναι αυτονόητα για εμένα καθώς ξεκίνησα πολύ πρόσφατα να ψάχνομαι για αυτό το θέμα.

Ξεκινάς να ρωτάς σε μεταφορικές εταιρείες, αν ψάχνεσαι για εξωτερικό, διεθνών μεταφορών, αλλιώς και εσωτερικού. Ρωτάς στον κύκλο σου αν έχει κάποιος κάποιον γνωστό οδηγό. 

Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να σε πάρει ένας άγνωστος μαζί του, θα μοιράζεστε την καμπίνα μαζί, θα είστε όλη μέρα μαζί, οπότε η πιο προσιτή λύση είναι μέσω κάποιου γνωστού.Αλλιως με αρκετό ψάξιμο, και εκεί θα βρεις κάποιον. 

Σκέψου ότι και το δίπλωμα να έχεις, κανείς δεν θα σου εμπιστευτει να πας δρομολόγιο εξωτερικό μόνος, μιας και δεν θα έχεις την παραμικρη ιδέα τι παίζει στα σύνορα,με τη χαρτουρα, ειδικα σε χωρες εκτός Ε. Ε. όπως Σκόπια, Σερβία, πως να βαζεις το φορτηγό στο καράβι με την όπισθεν, πως να μπαίνεις σε ράμπες, πως να ασφαλίζεις το φορτίο, και και και. Αυτά δεν στα μάθαινει η σχολή οδηγών. Χώρια που θες πολλά δρομολόγια ώστε να μπορείς να οδηγείς άνετα με ένα επικαθημενο ή συρόμενο. 

Δεν είναι φυσικά καμμια επιστήμη, όλα μαθαίνονται,αλλά θέλει χρόνο. 

Να ξέρεις επίσης ότι έχει πολύ ξενύχτι, δεν έχεις δικό σου μπάνιο, τουαλέτα, και γενικα πολύ κούραση. 

Όταν πας μερικα δρομολόγια σαν συνοδηγόςθα είσαι πολύ πιο έτοιμος να το πάρεις απόφαση ή να το αφήσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, jmmys είπε

Ξεκινάς να ρωτάς σε μεταφορικές εταιρείες, αν ψάχνεσαι για εξωτερικό, διεθνών μεταφορών, αλλιώς και εσωτερικού. Ρωτάς στον κύκλο σου αν έχει κάποιος κάποιον γνωστό οδηγό. 

Ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο να σε πάρει ένας άγνωστος μαζί του, θα μοιράζεστε την καμπίνα μαζί, θα είστε όλη μέρα μαζί, οπότε η πιο προσιτή λύση είναι μέσω κάποιου γνωστού.Αλλιως με αρκετό ψάξιμο, και εκεί θα βρεις κάποιον. 

Σκέψου ότι και το δίπλωμα να έχεις, κανείς δεν θα σου εμπιστευτει να πας δρομολόγιο εξωτερικό μόνος, μιας και δεν θα έχεις την παραμικρη ιδέα τι παίζει στα σύνορα,με τη χαρτουρα, ειδικα σε χωρες εκτός Ε. Ε. όπως Σκόπια, Σερβία, πως να βαζεις το φορτηγό στο καράβι με την όπισθεν, πως να μπαίνεις σε ράμπες, πως να ασφαλίζεις το φορτίο, και και και. Αυτά δεν στα μάθαινει η σχολή οδηγών. Χώρια που θες πολλά δρομολόγια ώστε να μπορείς να οδηγείς άνετα με ένα επικαθημενο ή συρόμενο. 

Δεν είναι φυσικά καμμια επιστήμη, όλα μαθαίνονται,αλλά θέλει χρόνο. 

Να ξέρεις επίσης ότι έχει πολύ ξενύχτι, δεν έχεις δικό σου μπάνιο, τουαλέτα, και γενικα πολύ κούραση. 

Όταν πας μερικα δρομολόγια σαν συνοδηγόςθα είσαι πολύ πιο έτοιμος να το πάρεις απόφαση ή να το αφήσεις. 

θέλω να πω ευχαριστώ σαν τρίτο πρόσωπο που τα έγραψες γιατί ήθελα να γράψω ότι σε όποια επιχείριση και να πάει, αρχικά θα έιναι συνοδηγός να μάθει την δουλειά, αλλά θα ξεχνούσα τις λεπτομέρειες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μην ξεχναμε και το πιο εκνευριστικό από όλα, τις ντανες στο Πρεσεβο, Χοργκος, Τομπα κλπ, δηλαδή στα βαλκανικά σύνορα, και τα κέφια των εκεί τελωνειακών. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...