Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους, πριν γράψω οτιδήποτε επισημαίνω οτι έχω μηδαμινές γνώσεις πάνω στα θέματα αυτά και απλά ψάχνω κάποιες απόψεις.

Έχω μια 200άρα γραμμή απο τον Αύγουστο του 20'. Δεν κλείδωνε ποτέ στα 200 αλλά περίπου στα 150, ΟΚ δεν με πείραξε το upload που χρειαζόμουν για τη δουλειά μου έπιανε 22 και με εξυπηρέτησε. Καμία διακοπή, σταθερότατη γραμμή πάνω σε powerline Τον τελευταίο καιρό (3-4 μήνες) είχα παρατηρήσει οτι ίσως κάνει 1 διακοπή την εβδομάδα έχοντας το Speedport Plus. Εδώ και ένα μήνα άρχισαν όμως οι διακοπές να είναι συχνές (2-3 φορές την ημέρα). Παίρνω τηλ και μου κάνουν αναβάθμιση με το Speedport Smart μαζί με το mesh. Τα περνάω και οι διακοπες επιμένουν... Έβγαλα και τα powerline μήπως ήταν ο λόγος που ΄γινόντουσαν οι διακοπές και έβαλα το mesh που μου έδωσαν με το smart για να έχω ίντερνετ και στον μέσα υπολογιστή.

Έρχεται τεχνικός και μου λέει υπάρχει θέμα εσωτερικής καλωδίωσης, φέρνουμε ηλεκτρολόγο - τεχνικό του ΟΤΕ με (με χρέωση) και βλέπει πολλά errors και βραχυκυκλώματα και απέδωσε εκεί τις διακοπές. Η γραμμή της πολυκατοικίας επίσης κανένα πρόβλημα ενώ γενικά η πολυκατοικία μου είναι του 2011. Να σημειωθεί οτι το ρούτερ μου είναι σε δωμάτιο του σπιτιού και όχι στην κεντρική πρίζα και ο τεχνικός έκανα απομόνωση πρίζας να έρχεται κατευθείαν στο δωμάτιο (αν το λέω σωστά). Η γραμμή απο 150-160 πλέον κλειδώνει στα 220 και λέω τέλεια. Έλα όμως που οι διακοπές στο ίδιο μοτίβο και να μου προκαλούν πάρα πολλά προβλήματα, συνήθως μετά απο τη διακοπή η σύνδεση κλειδώνει στα 180 και μετά απο ώρες πάει πίσω στα 220.

Ξανακαλώ στο 13788 και δηλώνω τη βλάβη και σήμερα με πήρε ο τεχνικός που είχε δει τη σύνδεση την πρώτη φορά και μου είπε ξανά πως απο πλευράς μου δεν δείχνει τίποτα που να έχει πρόβλημα ειδικά μετά απο την έλευση του ηλεκτρολόγου που έφτιαξε τα βραχυκυκλώματα και μάλιστα πήγε ο ίδιος και άλλαξε πόρτα και ξανα πέρασε τη γραμμή μου σε περίπτωση που υπάρχει βλάβη απο πλευράς τους.

Απο τότε που μίλησα μαζί του το μεσημέρι είχα 2 διακοπες και καμία απολύτως διαφορά πριν απο όλη τη διαδικασία, ο τεχνικός επέμεινε οτι δεν δείχνει να υπάρχει κανένα θέμα και στις 2 πλευρές και ο άνθρωπος δε φαινόταν οτι βαριέται να με εξυπηρετήσει ήταν ευγενέστατος, ο ηλεκτρολόγος μου πρότεινε να μεταφέρουμε το ρούτερ στην κεντρική πρίζα να δούμε μήπως το πρόβλημα προέρχεται απο τη γραμμή που φέρνει η πολυκατοικία στο σπίτι ή απο τη γραμμή την κεντρική στο δωμάτιο μου. Γενικά έχω απηυδήσει με αυτό το ζήτημα και το ίντερνετ είναι απαραίτητο για τη δουλεια και καταφεύγω σε hotspot λύσεις με το κινητό για να είμαι καλυμμένος σε δύσκολες ώρες...

Έχοντας εμπειρία με διάφορα περιστατικά εδώ, υπάρχει κάτι που θα μπορούσατε να μου προτείνετε να κάνω; Οι διακοπές είναι 1-4 την ημέρα (συνήθως 2-3) και πραγματικά δεν υπάρχει καμία συνοχή που να μπορέσω να την αποδώσω κάπου δυστυχώς. Το μόνο που σκέφτηκα είναι να δοκιμάσω το ρούτερ της fritzbox (7590). Αν το αγοράσω αυτό, θα δουλέψει το mesh του ΟΤΕ η θέλω κάποιο άλλο;

Αλλα πρίν δώσω τόσα χρήματα είπα να εξαντλήσω κάθε πιθανότητα στο φορουμ. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο όποιος δεν βαρεθεί να το διαβάσει. image.png.e27ba54692d25e6eb342fa03dcea8410.png

 

 

Επεξ/σία από Pashalis Gergis
Δημοσ.

Εγω δεν βλεπω κανενα προβλημα, περαν αυτου κανε αυτο που σου λεει ο ηλεκτρολογος, τον ρουτερ στην κεντρική πριζα και χωρις τίποτα αλλο επανω μονο το ρούτερ ουτε τηλεφωνία 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...