Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα, 

στις 3 Ιουνίου έκανα αίτηση για fiber to the home από Vodafone (περιοχή Γκύζη, Αθήνα). Ξαφνικά στις 7/6 κόβεται τελείως το ιντερνετ και το τηλέφωνο, καλώ αμέσως στη Vodafone και δηλώνω βλάβη. Τους είπα μάλιστα ότι δεν πιστεύω να μου κόψατε την ADSL χωρίς να έχουμε κλείσει καν ραντεβού για να μπει η οπτική και μου απαντούσαν κατηγορηματικά πως φυσικά και δεν συνέβη κάτι τέτοιο. 

Τελικά μετά από 20 μέρες, και ενώ παίρνω συνέχεια τηλέφωνο να δω τι γίνεται, παραδέχτηκαν ότι όντως μου έχει κοπεί η ADSL και δεν ξέρουν πότε θα μπει η FTTH γιατί υπάρχει "πρόβλημα στο σύστημα τους" 

Το συμβόλαιο ADSL είχε λήξει, έχω υπογράψει 2ετες για FTTH αλλά δεν έχει ενεργοποιηθεί ακόμα, άρα μπορώ να το κόψω φαντάζομαι.

Γνώμες; Να πάω ΟΤΕ; 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλό ξεμπέρδεμα γιατί όπως κατάλαβες έμπλεξες

η δική μου γνώμη είναι να μιλήσεις με την VODAFONE να ξεκαθαρίσεις το θέμα με την γραμμή που έκοψαν και να σου ξεκαθαρίσουν τι γίνεται με την οπτική ίνα.

Αν έχεις υπογράψει συμβόλαιο άσχετα αν έχει ενεργοποιηθεί η οπτική ίνα ή όχι σε δεσμεύει άρα δεν μπορείς να το σπάσεις μέχρι να ξεκαθαριστεί τι συμβαίνει...καθώς αν κάνεις αυτό που σκέφτεσαι θα μπλέξεις περισσότερο τα πράγματα και αν ο πάροχος υποδομής στην περιοχή σου είναι η VODAFONE και εσύ επιλέξεις ως πάροχο σύνδεσης την COSMOTE μπορεί να αργήσεις πάρα πολύ να δεις οπτική ίνα...

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ikorolis είπε

..καθώς αν κάνεις αυτό που σκέφτεσαι θα μπλέξεις περισσότερο τα πράγματα και αν ο πάροχος υποδομής στην περιοχή σου είναι η VODAFONE και εσύ επιλέξεις ως πάροχο σύνδεσης την COSMOTE μπορεί να αργήσεις πάρα πολύ να δεις οπτική ίνα...

Ακριβώς, η Vodafone είναι. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

οπότε αν είναι η VODAFONE πάροχος της υποδομής στην περιοχή σου και εσύ σπάσεις το συμβόλαιο/σύμβαση που έχεις (άσχετα αν πληρώσεις την ρήτρα κτλ) για να πάς σε άλλο πάροχο την σύνδεση σου π.χ. στην COSMOTE αυτό να ξέρεις θα καθυστερήσει αρκετά θα έλεγα εγώ...

Δημοσ.

Για αρχή ζήτα τους να σου δώσουν κάποιο 4G stick για να μπορείς να έχεις υπηρεσίες με data μέσω της κινητής και κάποιο router που να μπορείς να το βάλεις για να δίνεις παντού.
Αν θες στείλε μου σε prive για να μιλήσω με τους δικούς μου μέσα να βοηθήσουν όσο μπορούν.
 

  • Like 3
Δημοσ.

Βλακεία τους είναι, δεν υπήρχε κανένας λογος να σε αποσυνδέσουν απο το adsl, το πρόβλημα γενικά με τις εταιρείες ειναι ότι με τεχνητές εργασίες ασχολούνται και χαρτογιακαδες, άσχετοι και κάνουν την μια γκάφα μετά την άλλη.

Τωρα μπορεις να φυγεις χωρις ρητρα και να πας σε αλλο πάροχο.

 

Επισκέπτης
Δημοσ.

μην το λες και με τόση σιγουρία

έχει υπογράψει συμβόλαιο (το οποίο είναι σε ισχύ)

δεν είναι εύκολο να γλυτώσει την ρήτρα προκειμένουν να πάει σε άλλο πάροχο άσε που μπορεί να το βρει μπροστά του ... καθώς την υποδομή η VODAFONE την έχει άρα από αυτή εξαρτούνται όλα σε όποιον πάροχο COSMOTE/WIND και να πάει.

Δημοσ.

Λοιπόν ρώτησα και έμαθα ότι όντως έχουν κάποιο συστημικό πρόβλημα όταν γίνεται αίτηση από adsl/vdsl σε ftth το σύστημα προχωράει μόνο του και κόβει το βρόχο.
Σαν διαδικασία το δίνει το τεχνικό που ανοίγει την βλάβη σε άλλο τμήμα που κάνει τις ενεργοποιήσεις.
Αυτό που μου είπαν ότι μέχρι να ολοκληρωθεί, βάζουν ρεζέρβα (data/voice) σε όσα κινητά είναι στο δίκτυο της VF.
Στικάκι που είπα πιο πάνω δεν δίνουν, δεν είναι και κάτι που υπάρχει σαν επιλογή δλδ στον agent και το λέω εκ πείρας. Απλά υπέθεσα ότι μπορεί να αλλάζαν διαδικασία για το πρόβλημα αυτό, έκανα λάθος!

Αν τώρα αυτό τύχει σε κάποιον και έχει 10 κινητά στο δίκτυο της VF να ξέρετε ότι μπορείτε να ζητήσετε 10 ρεζέρβες

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Λοιπόν ρώτησα και έμαθα ότι όντως έχουν κάποιο συστημικό πρόβλημα όταν γίνεται αίτηση από adsl/vdsl σε ftth το σύστημα προχωράει μόνο του και κόβει το βρόχο.
Σαν διαδικασία το δίνει το τεχνικό που ανοίγει την βλάβη σε άλλο τμήμα που κάνει τις ενεργοποιήσεις.
Αυτό που μου είπαν ότι μέχρι να ολοκληρωθεί, βάζουν ρεζέρβα (data/voice) σε όσα κινητά είναι στο δίκτυο της VF.
Στικάκι που είπα πιο πάνω δεν δίνουν, δεν είναι και κάτι που υπάρχει σαν επιλογή δλδ στον agent και το λέω εκ πείρας. Απλά υπέθεσα ότι μπορεί να αλλάζαν διαδικασία για το πρόβλημα αυτό, έκανα λάθος!

Αν τώρα αυτό τύχει σε κάποιον και έχει 10 κινητά στο δίκτυο της VF να ξέρετε ότι μπορείτε να ζητήσετε 10 ρεζέρβες

Σε υπερ-ευχαριστώ φίλε! 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, comfuzio είπε

Λοιπόν ρώτησα και έμαθα ότι όντως έχουν κάποιο συστημικό πρόβλημα όταν γίνεται αίτηση από adsl/vdsl σε ftth το σύστημα προχωράει μόνο του και κόβει το βρόχο.
Σαν διαδικασία το δίνει το τεχνικό που ανοίγει την βλάβη σε άλλο τμήμα που κάνει τις ενεργοποιήσεις.
Αυτό που μου είπαν ότι μέχρι να ολοκληρωθεί, βάζουν ρεζέρβα (data/voice) σε όσα κινητά είναι στο δίκτυο της VF.
Στικάκι που είπα πιο πάνω δεν δίνουν, δεν είναι και κάτι που υπάρχει σαν επιλογή δλδ στον agent και το λέω εκ πείρας. Απλά υπέθεσα ότι μπορεί να αλλάζαν διαδικασία για το πρόβλημα αυτό, έκανα λάθος!

Αν τώρα αυτό τύχει σε κάποιον και έχει 10 κινητά στο δίκτυο της VF να ξέρετε ότι μπορείτε να ζητήσετε 10 ρεζέρβες

Συστημικό στην εποχη μας ειναι εκείνο το παλιό που λέγαμε, εκανες μ@λκια

  • Like 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Συστημικό στην εποχη μας ειναι εκείνο το παλιό που λέγαμε, εκανες μ@λκια

χαχαχα

η αλήθεια είναι ότι στο τεχνικό που ήμουν δεν είχα επαφή με άλλα τμήματα -λίγο προς το τέλος με τους τεχνικούς πεδίου-, οπότε μην νομίζεις και στους τεχνικούς πολλά πράγματα που συμβαίνουν και φαίνονται παράξενα στους απ'έξω το ίδιο παράξενα φαίνονται και στους από μέσα!
πραγματικά να μπορούσα να πω ιστορίες χαχα

11 λεπτά πριν, Elven_King είπε

Σε υπερ-ευχαριστώ φίλε! 

Δεν έκανα κάτι ρε συ, πιο πολύ ενημερώθηκα και εγώ για το συστημικό σε αυτήν την κατηγορία που δεν το ήξερα!
Να ξέρεις ότι το κοιτάνε τα παιδιά όταν υπάρχει ενημέρωση θα σε καλέσουν!

Δημοσ.

Επαναφέρω κάπως το θέμα στην επιφάνεια καθώς κλείσαμε αισίως ένα μήνα χωρίς ιντερνετ/τηλέφωνο και στη Vodafone πετάνε χαρταετό, δεν έχω απολύτως καμία ενημέρωση για το πότε θα μπει η οπτική. 

Σκέφτομαι πλέον να κινηθώ νομικά, θα ρωτήσω ένα φίλο δικηγόρο που ασχολείται με τέτοια και βλέπουμε. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Elven_King είπε

Επαναφέρω κάπως το θέμα στην επιφάνεια καθώς κλείσαμε αισίως ένα μήνα χωρίς ιντερνετ/τηλέφωνο και στη Vodafone πετάνε χαρταετό, δεν έχω απολύτως καμία ενημέρωση για το πότε θα μπει η οπτική. 

Σκέφτομαι πλέον να κινηθώ νομικά, θα ρωτήσω ένα φίλο δικηγόρο που ασχολείται με τέτοια και βλέπουμε. 

Τι ακριβώς ευελπιστείς να κερδίσεις με τα νομικά; Αν δεν μπορούν να στο φτιάξουν δεν θα αλλάξει αυτό όσες μηνύσεις και να κάνεις.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, hln3 είπε

Τι ακριβώς ευελπιστείς να κερδίσεις με τα νομικά; Αν δεν μπορούν να στο φτιάξουν δεν θα αλλάξει αυτό όσες μηνύσεις και να κάνεις.

Και στην τελική θα του που δεν γίνεται φυγε και πήγαινε αλλου και απορώ πως δεν το εχει κάνει κιόλας μόνος του 

  • Like 2
Δημοσ.

To βασικότερο θέμα μου είναι ότι με κορόιδευαν 20 μέρες λέγοντας μου ότι δεν είχε καταργηθεί ο βρόγχος ενώ αυτό ακριβώς είχε γίνει. Επίσης, δεν ειναι δυνατόν ένα μήνα μετά να μου λένε "δεν ξέρουμε πότε θα σας συνδέσουμε την οπτική", ούτε ο ΟΤΕ το 1982 δεν έκανε τέτοια πράγματα. 

Τέλος, δεν είναι και τόσο εύκολο να φύγω λόγω του ότι οι οπτικές στο δρόμο που μένω είναι της Vodafone, το να βάλω πχ Cosmote θα τραβήξει πολύ παραπάνω σε χρόνο. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...