Προς το περιεχόμενο

Meriva B τακακια


LLLEFTERIS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πρέπει να αλλάξω τακάκια στο Meriva μπρος πίσω επειδή είναι βαρύ αμάξι 1300 σχεδόν κιλά και με τα άτομα μέσα φτάνει 1600 κιλά τι να βάλω;

Αυτά τα κεραμικά τι λένε; δεν θέλω τακάκια που τρώνε δισκοπλακες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι επιλογές σου είναι 2.

ή τα απλά οργανικά που είναι φθηνότερα και θα τα αλλάζεις συχνότερα χωρίς να τρώνε δισκόπλακα ή ημι-μεταλλικά και θα κρατάνε περισσότερο με μικρή διαφορά στη τιμή αλλά περισσότερη φθορά στη δισκόπλακα.

τα κεραμικά δεν είναι για πολιτική χρήση και συμβατικά αυτοκίνητα και συμβατικές δισκόπλακες.

Για μάρκες προτίμησε

EBC

Ferodo

τα υπόλοιπα δεν αξίζουν τα 2-3 ευρώ που θα γλιτώσεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Λοιπον μετα απο ενα χρονο σχεδον πρεπει να αλλαξω τακακια και μπροστα δισκοπλακες. Οχι δεν αλλαξα γιατι τοτε δεν ηθελαν αλλαγη δεν ξερω τι ειχε δει ο μαστορας.

Για αρχη δεν μπορω να καταλαβω τι δισκοπλακες φοραω 280 η 308 γιατι ο καταλογος εδω γραφει και τις δυο.

https://opel.7zap.com/el/car/s10/j/0/18-0/

Ακομα και σε site που μπηκα με τον αριθμο πλαισιου παλι δυο διαμετρους μου γραφει και ερωτω μπορω να βαλω οτι θελω;

Τωρα λεω να παω σε ATE και δισκοπλακες και τακακια αλλα καπου εχω μπερδευτει γιατι στο Autodoc μου βγαζει διαφορα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καθώς βλέπω ότι δυσκολεύεσαι θα πρότεινα να πας στο συνεργείο σου που με εργαλείο αναζήτησης απο το εργοστάσιο και με βαση τον αριθμό πλαισίου θα το βρει ευκολότερα απο εσένα. ένα μοντέλο οχήματος μπορεί να έχει πολλούς κωδικούς στο εργοστάσιο ανάλογα την έκδοση/εξοπλισμό 

Επεξ/σία από salss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, salss είπε

καθώς βλέπω ότι δυσκολεύεσαι θα πρότεινα να πας στο συνεργείο σου που με εργαλείο αναζήτησης απο το εργοστάσιο και με βαση τον αριθμό πλαισίου θα το βρει ευκολότερα απο εσένα. ένα μοντέλο οχήματος μπορεί να έχει πολλούς κωδικούς στο εργοστάσιο ανάλογα την έκδοση/εξοπλισμό 

Πηρα το συνεργειο μου εδωσα αριθμο πλαισιου και επειδη διπλα ακριβως εχει ανταλλακτικα Opel θα ρωτησει και θα μου πει.

Αλλα και στα διαφορα site με ανταλαλκτικα που ψαχνω με αριθμο πλαισιου παλι 308 και 280 μου βγαζει.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, LLLEFTERIS είπε

Πηρα το συνεργειο μου εδωσα αριθμο πλαισιου και επειδη διπλα ακριβως εχει ανταλλακτικα Opel θα ρωτησει και θα μου πει.

Ο 280 λεει για αυτόματο σασμάν .

Ευχαριστώ και για το λινκ,ένα άλλο που είχα όλο κόλλαγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ο 280 λεει για αυτόματο σασμάν .

Ευχαριστώ και για το λινκ,ένα άλλο που είχα όλο κόλλαγε.

Και αυτο εδω για πολυ καιρο κολλουσε ουτε τις φωτογραφιες εβγαζε, σημερα που μπηκα ειδα οτι δουλευει σωστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Και αυτο εδω για πολυ καιρο κολλουσε ουτε τις φωτογραφιες εβγαζε, σημερα που μπηκα ειδα οτι δουλευει σωστα.

Το γράφει συνήθως πάνω στην δαγκάνα την διάσταση του δίσκου που φοράει. Αλλά πρέπει να βγάλεις τον τροχό

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξιζει η αγορα διατρητης δισκοπλακας η παιρνω απλα αεριζομενη;

Ρωταω γιατι ειναι βαρυ αμαξι και με ενδιαφερει η ασφαλεια.

Η διαφορα μικρη καπου στα 20 ευρω και στις δυο μαζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Αξιζει η αγορα διατρητης δισκοπλακας η παιρνω απλα αεριζομενη;

Ρωταω γιατι ειναι βαρυ αμαξι και με ενδιαφερει η ασφαλεια.

Η διαφορα μικρη καπου στα 20 ευρω και στις δυο μαζι.

Η διάτρητη είναι με τρύπες. Η αεριζόμενη είναι με κενό ανάμεσα στις 2 πλάκες. Αεριζόμενη ούτως ή αλλως ειναι λογικά αυτή που έχεις, οπότε δεν τίθεται θέμα επιλογής. 

Οι διάτρητες παίρνουν αέρα και κρυώνουν πιο γρήγορα, διώχνουν τα νερά και προσφέρουν αυξημένη τριβή αλλά υπο ορισμένες συνθήκες μπορεί να κάνουν ρωγμές μεταξύ των τρυπών και παράλληλα τρώνε τα τακάκια πιο γρήγορα.

Οπότε η επιλογή είναι δική σου. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Σε καθημερινή οδήγηση δεν θα δεις κ καμία διαφορα

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Αξιζει η αγορα διατρητης δισκοπλακας η παιρνω απλα αεριζομενη;

Ρωταω γιατι ειναι βαρυ αμαξι και με ενδιαφερει η ασφαλεια.

Η διαφορα μικρη καπου στα 20 ευρω και στις δυο μαζι.

Οπως είσαι τώρα εχεις παράπονα απο τα φρένα;Καταφέρνεις να τα ζεστάνεις τόσο πολύ που να θες διάτρητες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Οπως είσαι τώρα εχεις παράπονα απο τα φρένα;Καταφέρνεις να τα ζεστάνεις τόσο πολύ που να θες διάτρητες;

Οχι δεν νομιζω.

Παραγγειλα απλες αεριζομενες ATE μαζι με τα τακακια μπρος πισω βγαινει 196 ευρω απο Autodoc

Screenshot 2023-03-30 at 15-08-00 ΤΟ ΚΑΛΆΘΙ ΜΟΥ AutoDoc.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Οχι δεν νομιζω.

Παραγγειλα απλες αεριζομενες ATE μαζι με τα τακακια μπρος πισω βγαινει 196 ευρω απο Autodoc

Screenshot 2023-03-30 at 15-08-00 ΤΟ ΚΑΛΆΘΙ ΜΟΥ AutoDoc.png

Φτηνότερα τα εχεις βρει απο εκεί που αγοράζω εγώ συχνά πυκνά,αρκει να τα στείλουν γρήγορα και σωστά.

https://onparts.gr/opel/meriva-b-mpv-2010-2017/lpg-1400cc-120hp/frena/takakia-brosta/set-takakia-diskofrena-ate-13046071792

https://onparts.gr/opel/meriva-b-mpv-2010-2017/lpg-1400cc-120hp/frena/takakia-piso/set-takakia-diskofrena-ate-13046028682

https://onparts.gr/opel/meriva-b-mpv-2010-2017/lpg-1400cc-120hp/frena/diskoplaka-brosta/diskoplaka-ate-24012501311

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...