Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για αγορά αυτοκινήτου έως 11.000( Δεύτερο χέρι)


Boubis1411

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Φυσικό αέριο λες; ξέρω που έχει, είχα παλιά στην εταιρία τέτοιο αυτοκίνητο. Αυτά ακριβά δεν πάνε; 

Με το ποσο που διαθετεις σε CNG παίρνεις Fiat 500L, Ibiza, ίσως Leon ισως και καμια Octavia (τα τελευταια 2 με πανω απο 150000 χλμ ωστόσο).

 

Και εχεις και ελευθερη διελευση στο δακτυλιο καθε μερα...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 411
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, paylidis είπε

Με το ποσο που διαθετεις σε CNG παίρνεις Fiat 500L, Ibiza, ίσως Leon ισως και καμια Octavia (τα τελευταια 2 με πανω απο 150000 χλμ ωστόσο).

 

Και εχεις και ελευθερη διελευση στο δακτυλιο καθε μερα...

Και κάποια Punto ναι είδα... Ωστόσο το φυσικό αέριο δεν βγάζει προβλήματα; 

Βαλβίδες και αντλίες βενζίνες άκουσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Και κάποια Punto ναι είδα... Ωστόσο το φυσικό αέριο δεν βγάζει προβλήματα; 

ναι και πουντο και παντα αλλα ειναι υποδεεστερα και δεν ασχοληθηκα καν. Οχι δε βγαζει προβληματα...

4 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Βαλβίδες και αντλίες βενζίνες άκουσα. 

τα υγραερια οχι τα CNG...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

ναι και πουντο και παντα αλλα ειναι υποδεεστερα και δεν ασχοληθηκα καν. Οχι δε βγαζει προβληματα...

τα υγραερια οχι τα CNG...

Ε το Panda είναι super mini. Το Punto OK του βάζω μια βαλίτσα πάνω και τέλος. 

Οκ Αντε πάμε πάλι να δούμε. 

Θέλουμε έκδοση και κυβικά αν παίζουν ρόλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Radiatedsoul είπε

Ειμαι και εγω στην ιδια φαση με σενα, και εχω φιλο μαντρά, οποτε τον τελευταιο μηνα που ψαχνω αμαξι εχω γινει ειδικος στα αυτοκινητα. Χωρις να κουρασω και να μπω σε λεπτομεριες, (οποιος θελει ρωταει και εξηγω), εχω να πω τα παρακατω.

1) Μακρια απο πετρελαιο

2) Μακρια απο μαντρες (αυτο μου το ειπε ο φιλος μου ο μαντράς)

3) Μακρια απο αυτοματα κιβωτια.

Αυτες ειναι οι τρεις βασικες αρχες.

Ψαξε να βρεις ο,τι θελεις, ολες οι βενζινες καλες ειναι να ξερεις. Οι βλαβες στις βενζινες ειναι αστειες. Χαλασε η τρομπα? 200 ευρω καινουρια, αστεια πραγματα. Χαλασε ολο το μοτερ; 500 ευρω αλλαζεις μοτερ...

Για πηγαινε να σου αλλαξουν τρομπα στο πετρελαιο, 2500. Για πηγαινε να αλλαξεις καδενα χρονισμου στο πετρελαιο, 2000. Για πηγαινε να σου ξεμπουκωσουν το φιλτρο της εξατμισης, 300 ευρω, και για να το αλλαξεις 8000... Για πηγαινε να συμπληρωσεις adblue, γιατι τελειωσε, 2000. Ασε τα μεταχειρισμενα πετρελαια και παρε βενζινουλα

Τα παραλές λίγο. 

 

Έχουν πιο ακριβές βλάβες τα πετρέλαια αλλά όχι και έτσι. Ούτε βρίσκεις μοτέρ βενζίνη με 500 ευρώ εκτός αν μιλάμε για χρεπι 30ετιας

Το πρόβλημα είναι με τα εισαγωγής που μπορεί να έχουν άνετα *3 τα χιλιόμετρα που βλέπεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Τώρα έγινε ΑΚΌΜΑ πιο μπερδεμένο!! 

Αστα να παν... Bλέπω σε λίγο να βλέπεις κύκλους!

Spoiler

Βλέπω Κύκλους [Τάκης Κυριλέ] GIF | Gfycat

 

Επεξ/σία από TriLoBiTe
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, TriLoBiTe είπε

Αστα να παν... Bλέπω σε λίγο να βλέπεις κύκλους!

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

Δύσκολη η αγορά αυτοκινήτου αυτό είναι το κακό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Δύσκολη η αγορά αυτοκινήτου αυτό είναι το κακό. 

Δύσκολη δεν είναι, αν ψάξεις στα κατάλληλα φόρουμ, και έχεις κατάλληλο άτομο που να γνωρίζει τι να κοιτάξει και τι να ρωτήσει τον πωλητή. Στο είχα πει πριν μερικές σελίδες, δεν βγάλεις ακρη για αγορά μεταχειρισμένου εδώ μέσα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jmmys είπε

Δύσκολη δεν είναι, αν ψάξεις στα κατάλληλα φόρουμ, και έχεις κατάλληλο άτομο που να γνωρίζει τι να κοιτάξει και τι να ρωτήσει τον πωλητή. Στο είχα πει πριν μερικές σελίδες, δεν βγάλεις ακρη για αγορά μεταχειρισμένου εδώ μέσα. 

Δεν έχω άτομα, άμα είχα θα τους έδινα 100 ευρώ να ψάχνουν φίλε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγω την αποψη μου για τον φιλο...3 αμαξια στο σπιτι πλεον..Mercedes Benz E200 05' 1,800cc 163hp.Στην αρχη βενζινη (επινε οτι πινετε) και μετα αεριο...Χλμ με βενζινη 35.000km σε 3 χρονια....Χλμ με αεριο 250.000km και μηχανικη βλαβη στις 220.000 εκαψε 2 βαλβιδες και τις αλλαξαμε ολες...Κοστος 1000Ευρο....Κερδισμενος ο πατερας κανα 30.000 ευρω απο βενζινες( ειναι η δουλεια του τετοια και μεχρι πριν λιγα χρονια πηγαινε καθε μηνα Αθηνα-Θεσσ/κη και οχι μονο... Συνεχιζουμε Κia pro ceed 1.4 109hp απο κουτα 0 χλμ...Χλμ με βενζινη 70.000km...Μολις στον 1 χρονο που το εκανε γκαζι ο πατερας το εκανε και ο αδερφος μου...Το αποτελεσμα...180.000km με γκαζι και αυτος... 0 ζημια εκεινος....Και εγω εδω και 3 χρονια εχω ενα Opel Corsa 2012 1.300cc 95hp που το πηρα μεταχειρισμενο απο φιλο με 120.000km εχω κανει αλλα 90.000km...Συνεχη χρηση εντος πολης... Ξεμπουκωμα μεχρι αεροδρομιο και πισω 1 φορα τον μηνα...Ζημια 0 μεχρι σημερα... Οποτε φιλαρακι οτι σου αρεσει εσενα να καβαλας... το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι ΟΣΟ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ... Ολα τα αλλα ειναι απλα αποψεις...Και ως γνωστον ο καθενας εχει απο μια....

Υ.Γ.  Σε ολα τα αμαξια υπαρχει ο ιδιος μηχανικος. Εκτος του Μercedes που παει σε εξειδικευμενο (οχι εξουσιοδοτημενο!!!!) για να σβηνουν λαμπακια που αναβουν με το παραμικρο (καμμενη λαμπα..ελλειψη πιεσης αερα στα λαστιχα..κλπ κλπ..)) Καθε 5.000km Λαδια αλλαγη και οποτε τσιμπησουν λιγο τα μπουζι του...Χρηση εννοειται ευλαβικη...Ταξιδια εννοειται το μεγαλο με οτι ταχυτητα θελεις (180+++ και δεν κουνιεται ουτε με αγκυρα) τα υπολοιπα με χλμ που ειναι σχεδιασμενα για το σασι τους (under 160)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Spyrito33 είπε

Ας πω και εγω την αποψη μου για τον φιλο...3 αμαξια στο σπιτι πλεον..Mercedes Benz E200 05' 1,800cc 163hp.Στην αρχη βενζινη (επινε οτι πινετε) και μετα αεριο...Χλμ με βενζινη 35.000km σε 3 χρονια....Χλμ με αεριο 250.000km και μηχανικη βλαβη στις 220.000 εκαψε 2 βαλβιδες και τις αλλαξαμε ολες...Κοστος 1000Ευρο....Κερδισμενος ο πατερας κανα 30.000 ευρω απο βενζινες( ειναι η δουλεια του τετοια και μεχρι πριν λιγα χρονια πηγαινε καθε μηνα Αθηνα-Θεσσ/κη και οχι μονο... Συνεχιζουμε Κia pro ceed 1.4 109hp απο κουτα 0 χλμ...Χλμ με βενζινη 70.000km...Μολις στον 1 χρονο που το εκανε γκαζι ο πατερας το εκανε και ο αδερφος μου...Το αποτελεσμα...180.000km με γκαζι και αυτος... 0 ζημια εκεινος....Και εγω εδω και 3 χρονια εχω ενα Opel Corsa 2012 1.300cc 95hp που το πηρα μεταχειρισμενο απο φιλο με 120.000km εχω κανει αλλα 90.000km...Συνεχη χρηση εντος πολης... Ξεμπουκωμα μεχρι αεροδρομιο και πισω 1 φορα τον μηνα...Ζημια 0 μεχρι σημερα... Οποτε φιλαρακι οτι σου αρεσει εσενα να καβαλας... το μονο που εχω να σου πω ειναι οτι ΟΣΟ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ... Ολα τα αλλα ειναι απλα αποψεις...Και ως γνωστον ο καθενας εχει απο μια....

Υ.Γ.  Σε ολα τα αμαξια υπαρχει ο ιδιος μηχανικος. Εκτος του Μercedes που παει σε εξειδικευμενο (οχι εξουσιοδοτημενο!!!!) για να σβηνουν λαμπακια που αναβουν με το παραμικρο (καμμενη λαμπα..ελλειψη πιεσης αερα στα λαστιχα..κλπ κλπ..)) Καθε 5.000km Λαδια αλλαγη και οποτε τσιμπησουν λιγο τα μπουζι του...Χρηση εννοειται ευλαβικη...Ταξιδια εννοειται το μεγαλο με οτι ταχυτητα θελεις (180+++ και δεν κουνιεται ουτε με αγκυρα) τα υπολοιπα με χλμ που ειναι σχεδιασμενα για το σασι τους (under 160)

Ωραίος. Αλλαγές κάνω στα αμάξια μου πάντα κάθε 5. 000 ακόμα και σε καινούριο που είχα. Οπότε εσύ προτείνεις αέριο και οτιδήποτε μάρκα. Σωστά; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, imr είπε

Αν εισαι ωρες στη πολη εισαι σιγουρος οτι σε βολευουν τα station?

 

Δες για κανα jazz/note που σου ειπα και πριν με μπαγκαζιερα

Μία χαρά βολεύει το station για παντού. Έχω clio 2016 πετρέλαιο SW και κινούμαι καθημερινά Μαρούσι Κηφισίας νέα Ιωνία Μενίδι κλπ, με αρκετή κίνηση κλπ δεν έχω θέμα κανένα. Δεν είναι νταλίκα, ένα sedan είναι ουσιαστικά σε μέγεθος. Επίσης με κάμερες, αισθητήρες οπισθοποριας κλπ παρκάρεις εκεί που δε μπαίνει ένα corsa πχ που δε ξέρει να παρκάρει. 

1 ώρα πριν, Radiatedsoul είπε

Ειμαι και εγω στην ιδια φαση με σενα, και εχω φιλο μαντρά, οποτε τον τελευταιο μηνα που ψαχνω αμαξι εχω γινει ειδικος στα αυτοκινητα. Χωρις να κουρασω και να μπω σε λεπτομεριες, (οποιος θελει ρωταει και εξηγω), εχω να πω τα παρακατω.

1) Μακρια απο πετρελαιο

2) Μακρια απο μαντρες (αυτο μου το ειπε ο φιλος μου ο μαντράς)

3) Μακρια απο αυτοματα κιβωτια.

Αυτες ειναι οι τρεις βασικες αρχες.

Ψαξε να βρεις ο,τι θελεις, ολες οι βενζινες καλες ειναι να ξερεις. Οι βλαβες στις βενζινες ειναι αστειες. Χαλασε η τρομπα? 200 ευρω καινουρια, αστεια πραγματα. Χαλασε ολο το μοτερ; 500 ευρω αλλαζεις μοτερ...

Για πηγαινε να σου αλλαξουν τρομπα στο πετρελαιο, 2500. Για πηγαινε να αλλαξεις καδενα χρονισμου στο πετρελαιο, 2000. Για πηγαινε να σου ξεμπουκωσουν το φιλτρο της εξατμισης, 300 ευρω, και για να το αλλαξεις 8000... Για πηγαινε να συμπληρωσεις adblue, γιατι τελειωσε, 2000. Ασε τα μεταχειρισμενα πετρελαια και παρε βενζινουλα

Adblue 2000€? Εγώ γιατί έβαλα με 18€ στη πεθερά μου ένα δεκαλιτρο προχθές; νερό λες να μου πούλησαν; φίλε όχι μόνο τα παραλές αλλά λες ότι ακριβώς λένε όσοι είναι κατά των πετρελαίων. 

1 ώρα πριν, Radiatedsoul είπε

τι 500κ; χιλιομετρα; Αστειευεσαι μαλλον.

Μετα τα 120κ αρχιζει βαραει η καδενα. Το φιλτρο στα 200κ ειναι σχεδον αχρηστο. Και μεχρι τοτε μια αντλια να μην εχει χαλασει; 2500 τσεπη.

Και κατι αλλο για τα πετρελαια. Για να κανει regeneration το dpf φιλτρο εξατμισης, αναβει ενα λαμπακι και οταν αναψει πρεπει να συνεχισεις πορεια με τουλαχιστον 80χλμ/ω για 10-15 λεπτα χωρις να σταματησεις σε φαναρι. Αλλιως ο κυκλος regeneration δεν τελειωνει, και πρεπει να τον κανεις αργοτερα καπως. Αν εσυ οδηγας το πετρελαιο μεσα στην πολη μονο, ετοιμασου να το αχρηστευσεις πανω στον χρονο

Οδηγαω πετρέλαιο μέσα στη πόλη τα τελευταία 6-7 χρόνια, με ταξίδι Αθήνα Καλαμάτα 4-5 φορές το χρόνο και ίσως Αλεξανδρούπολη μια φορά. Δεν έχει πάθει το αμάξι τίποτα από όσα γράφεις και τρομάζεις τον κόσμο. Δε ξέρω που τα έχεις δει αυτά. Σίγουρα με κακή χρήση συμβαίνουν πολλά, με σωστή χρήση δε παθαίνει τίποτα. 250 χιλιάδες χιλιόμετρα με 2 αμάξια και δεν έχω αλλάξει τίποτα που να σχετίζεται με πετρέλαιο. Παρεμφερή που τα έχει και η βενζίνη πολλά... 

 

120 καδένα λες και 200 φίλτρο. DPF? Καδένα δεν έχω καταρχήν στο clio, έχει ιμάντα οπότε κλαιν. Προχθές έκανα σέρβις και μπαταρία μετά από 6 χρόνια στη Renault και το DPF είναι σαν καινούριο στο 15% με τη χρήση που σου είπα πιο πριν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Radiatedsoul είπε

Ειμαι και εγω στην ιδια φαση με σενα, και εχω φιλο μαντρά, οποτε τον τελευταιο μηνα που ψαχνω αμαξι εχω γινει ειδικος στα αυτοκινητα. Χωρις να κουρασω και να μπω σε λεπτομεριες, (οποιος θελει ρωταει και εξηγω), εχω να πω τα παρακατω.

1) Μακρια απο πετρελαιο

2) Μακρια απο μαντρες (αυτο μου το ειπε ο φιλος μου ο μαντράς)

3) Μακρια απο αυτοματα κιβωτια.

Αυτες ειναι οι τρεις βασικες αρχες.

Ψαξε να βρεις ο,τι θελεις, ολες οι βενζινες καλες ειναι να ξερεις. Οι βλαβες στις βενζινες ειναι αστειες. Χαλασε η τρομπα? 200 ευρω καινουρια, αστεια πραγματα. Χαλασε ολο το μοτερ; 500 ευρω αλλαζεις μοτερ...

Για πηγαινε να σου αλλαξουν τρομπα στο πετρελαιο, 2500. Για πηγαινε να αλλαξεις καδενα χρονισμου στο πετρελαιο, 2000. Για πηγαινε να σου ξεμπουκωσουν το φιλτρο της εξατμισης, 300 ευρω, και για να το αλλαξεις 8000... Για πηγαινε να συμπληρωσεις adblue, γιατι τελειωσε, 2000. Ασε τα μεταχειρισμενα πετρελαια και παρε βενζινουλα

Στην αρχή νόμιζα οτι είσαι δυσαρεστημένος αγοραστής προβληματικού πετρελαιοκίνητου, που τον έχουν πιάσει κότσο στο συνεργείο που πάει (ενώ κάποιος γνωστός σου, με βενζινοκίνητο σου λέει οτι δεν παθαίνει τίποτα και οτι παίρνει τα ανταλλακτικά κοψοχρονιά).

Μόλις διάβασα όμως το bold κείμενο κατάλαβα οτι βάζεις απλά τυχαία νούμερα!

Good job...

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Καλα μη του επιτίθεστε, στο παραπανω δεν εχει κ αδικο... ειδικα πετρελαιο+μεταχειρο απο μαντρα (unknown kms) ειναι εύκολα η μεγαλυτερη μπουρδα αγορα που μπορει να κανει καποιος (για εντος πολης μετακινηση)

Αν δεν μπορείς να ελέγξεις σωστά το όχημα πριν την αγορά και να το συντηρήσεις σωστά μετά την αγορά αναμενόμενο είναι να έχεις προβλήματα.

Κλασική περίπτωση σου λέει ο άλλος στα 180.000 km μπούκωσε το dpf και δεν καθαρίζει, το οτί είχε 350.000km και το πήρε με 90.000km στο καντράν ή οτι το είχε μόνο για κίνηση στην πόλη και δεν το ξεμπούκωνε ποτέ δεν το λέει...

1 ώρα πριν, Boubis1411 είπε

Δεν μπορώ... Δεν έχω μισθό αυτή τη στιγμή!! Είναι περίπλοκο...

Πάρ' το σε άλλο όνομα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, Sakiz105 said:

Γενικά η αγορά μεταχειρισμένου, και δη, πετρελαίου αυτήν την στιγμή είναι τεράστια παγίδα. 

4 φιλοι μου αγόρασαν diesel απο Β****ρ και A******ue, ελληνικά, με βιβλία service, πραγματικά (όχι λίγα) χιλιόμετρα και μέτρια τιμή.

Ο Αλ******ς που έχει καταδικαστεί για απάτη επειδή γύρναγε τα χιλιόμετρα, φέρνει σάπια απο έξω με 350Κ Km και δεν επιτρέπει έλεγχο σε συνεργείο (αλλά τα έχει φθηνότερα) πουλάει περισσότερα αυτοκίνητα απο εκείνους.

 

  Θέλει να μαντέψει κανείς ποιός κατηγορεί τις μάντρες και "τα πετρέλαια";

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...