Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για αγορά αυτοκινήτου έως 11.000( Δεύτερο χέρι)


Boubis1411

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπόν μέχρι 1.4  ( Η πετρέλαιο μέχρι 1.6) όχι παραπάνω και θέλω άνετο μέσα και μεγάλο πορτ μπαγκάζ 

Είδα το Ford focus ecoboost 1.0 αλλά μου είπε φίλος που δουλεύει σε ανταλλακτικά της Ford... Μακριά!! 

Προτιμώ τα Toyota αλλά αν υπάρχει πρόταση καλύτερη δεκτή.  

 

Επεξ/σία από Boubis1411
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 411
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Προτιμάς toyota από ford?? Νταξει να μαστε λίγο σοβαροί... 

Γιατι τι έχει η Toyota; εσύ τι έχεις τι αυτοκίνητο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jimis_vts είπε

Προτιμάς toyota από ford?? Νταξει να μαστε λίγο σοβαροί... 

σε θεμα αξιοπιστιας και ταυτοχρονα σε low budget κατηγορια δεν συγκρινεται η toyota. αν δεν σε πειραζουν τα φθηνα πλαστικα και το εσωτερικο γενικοτερα τουλαχιστον ξεγνοιαζεις απο συνεργειο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

σε θεμα αξιοπιστιας και ταυτοχρονα σε low budget κατηγορια δεν συγκρινεται η toyota. αν δεν σε πειραζουν τα φθηνα πλαστικα και το εσωτερικο γενικοτερα τουλαχιστον ξεγνοιαζεις απο συνεργειο.

Δεν με πειράζει όχι... Μ αρέσει το focus 1000 με το turbo αλλά μου είπαν παθαίνει βλάβες. Φυσικά δεν πιστεύω αν δεν μου το πούνε κάτοχοι. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Γιατι τι έχει η Toyota; εσύ τι έχεις τι αυτοκίνητο; 

Όλα τα δεν έχει η Toyota. Δεν γκαζώνει, δεν φρενάρει, δεν στρίβει, δεν δεν δεν... Ακριβή είναι καμιά σχέση με low budget που λέει ο άλλος όταν πουλάνε yaris του '02 με 3500€. Για 8000€ χιλιάδες θα σου πρότεινα κάνα sedan αυτή τη στιγμή που είσαι και άρχοντας μέσα (peugeot 508, Saab 9, Volvo s40 και πολλά άλλα),  όπως και μεσαίου τύπου focus, fiesta grande Punto t jet, 207, c3, c4, corsa, Astra, mito και ότι σου αρέσει γενικά στο μάτι. Συνεργείο με toyota πάλι δεν ξέχνας και μην διαβάζω μ@λ@κιες αυτά ήταν πριν 20 χρόνια, αλλιώς δεν θα υπήρχαν εξουσιοδοτήμενα ή μη toyota. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα toyota θα σου αρέσει με 8χιλ εσύ θα το βλέπεις πάρτο... 

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 4
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Όλα τα δεν έχει η Toyota. Δεν γκαζώνει, δεν φρενάρει, δεν στρίβει, δεν δεν δεν... Ακριβή είναι καμιά σχέση με low budget που λέει ο άλλος όταν πουλάνε yaris του '02 με 3500€. Για 8000€ χιλιάδες θα σου πρότεινα κάνα sedan αυτή τη στιγμή που είσαι και άρχοντας μέσα (peugeot 508, Saab 9, Volvo s40 και πολλά άλλα),  όπως και μεσαίου τύπου focus, fiesta grande Punto t jet, 207, c3, c4, corsa, Astra, mito και ότι σου αρέσει γενικά στο μάτι. Συνεργείο με toyota πάλι δεν ξέχνας και μην διαβάζω μ@λ@κιες αυτά ήταν πριν 20 χρόνια, αλλιώς δεν θα υπήρχαν εξουσιοδοτήμενα ή μη toyota. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα toyota θα σου αρέσει με 8χιλ εσύ θα το βλέπεις πάρτο... 

4 άτομα είμαστε, 2 μεγάλοι 2 μικρά. Sedan θα ρουφάει πιστεύω, θέλω κάτι οικονομικό. Γαλλικά τα φοβάμαι εκτός από πεζό τα μοντέλα που είχαν BMW κινητήρα μέσα. Astra θα μου άρεσε αλλά διαβάζω ρουφάει πάρα πολύ. 

Focus ecoboost 1.0 δηλαδή είσαι θετικός; 

Ας γράψει κάποιος κάτοχος γιατί με βολεύει αυτό το σκάφος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, jimis_vts είπε

Όλα τα δεν έχει η Toyota. Δεν γκαζώνει, δεν φρενάρει, δεν στρίβει, δεν δεν δεν... Ακριβή είναι καμιά σχέση με low budget που λέει ο άλλος όταν πουλάνε yaris του '02 με 3500€. Για 8000€ χιλιάδες θα σου πρότεινα κάνα sedan αυτή τη στιγμή που είσαι και άρχοντας μέσα (peugeot 508, Saab 9, Volvo s40 και πολλά άλλα),  όπως και μεσαίου τύπου focus, fiesta grande Punto t jet, 207, c3, c4, corsa, Astra, mito και ότι σου αρέσει γενικά στο μάτι. Συνεργείο με toyota πάλι δεν ξέχνας και μην διαβάζω μ@λ@κιες αυτά ήταν πριν 20 χρόνια, αλλιώς δεν θα υπήρχαν εξουσιοδοτήμενα ή μη toyota. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι ένα toyota θα σου αρέσει με 8χιλ εσύ θα το βλέπεις πάρτο... 

Μία μάρκα που αποδεδειγμένα χρόνια και παγκόσμια την βγάζουν ως την πιο αξιόπιστη εσύ έρχεσαι τώρα και την βγάζεις χειρότερη από τη Ford ακόμη και από την fiat και την opel. 

Εδώ σταματάει νομίζω η συζήτηση. 

Καλή συνέχεια 

Επεξ/σία από Bakxos
  • Like 16
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8000€ με χώρους, πορτμπαγκάζ να μην είναι sedan γιατί θα καίει πολύ (βάρος κτλ) λογικά δεν θα βρεις. Τώρα αν βάλεις στην εξίσωση το αέριο τότε κάτι γίνεται. 

Κάτι σε Octavia πετρέλαιο δεκαετίας με ~ 150.000 - 180.000 χλμ ίσως; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστεύω πως 4 άτομα με 1000 κυβικά και το σκαρί του Focus είναι λίγα. Και οτι κερδίζεις σε κατανάλωση από τα λίγα κυβικά θα το χάνεις απο τις στροφές που θα το κινείς για να πηγαίνεις αξιοπρεπώς. Πλην ενoς Focus diesel που είχα οδηγήσει στην δουλειά (που αν και προσφατο μοντέλο τα πλαστικά του δεν μου άρεσαν) δεν γνωρίζω. Από την άλλη το Auris(μοντέλο πριν την τωρινή corolla) το diesel που είχα κάθε μέρα (και έκανα 150km) θεωρώ πως ήταν και άνετο και γρήγορο και μεγάλο και κυρίως οικονομικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνεις το πολύ απλό. Μπαίνεις στο car βάζεις τα κριτήρια που έχεις κ τα δεδομένα κ κοιτάζεις τι προσφέρει η αγορά. Τώρα αυτοκίνητο με 1000 κυβικά 4 άτομα μέσα + αποσκευές κ με θερμοκρασίες Ελλάδας καταλαβαίνεις κ μόνος σου ότι δε θα ζήσει πολύ. Γενικά πουσαρισμένα μοτέρ τύπου 1000 1200 turbo τα ξεχνάς για τη χρήση που το θες 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Λοιπόν μέχρι 1.4 όχι παραπάνω και θέλω άνετο μέσα και μεγάλο πορτ μπαγκάζ 

Είδα το Ford focus ecoboost 1.0 αλλά μου είπε φίλος που δουλεύει σε ανταλλακτικά της Ford... Μακριά!! 

Προτιμώ τα Toyota αλλά αν υπάρχει πρόταση καλύτερη δεκτή.  

 

Δεν χρειάζεται να στο πει άλλος για τα ford. Στο λένε μόνα τους αν τα κινείς.

Οταν λες θα ρουφάει? Θεωρώ κάτω από 8 λίτρα μεικτά δεν θα βρείς αυτοκίνητο που να μην είναι είτε μικρό πόλης είτε διετίας υβριδικό.

Για τόσα άτομα που λες + χώρους, κοίτα κάτι σε volvo v60/s60 ή mazda 6 και βάλτου LPG. 

Επεξ/σία από Sakiz105
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πόλη και καμία κοντινή εκδρομή, με σχετικά καλούς χώρους και στα λεφτά που ζητάς να είναι και σχετικά καινούργιο 6-7 ετών, νομίζω μόνο σε κανένα Citron C3, Mitsubishi space star… 1000cc βέβαια… Ισως και το Nissan micra…

Για 4 άτομα πάντως το C3 που το έχουμε για μικρό, κάνει τη δουλειά που πρέπει… αν πας τώρα να ανέβεις τίποτα βουνά με air condition και μπαγκαζιέρα, βάλε πρώτη, υπομονή και καλό ταξίδι…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρώτο Ecoboost ( 2011-2014, προ facelift ) έβγαζε διάφορα προβλήματα. Το μοτέρ ήταν μια χαρά εκτός ( αν ήθελες να πας κοντά στα όρια ταχύτητας) και το ίδιο δεν έβγαζε ζημιές. Έβγαζε ζημιές όμως το κύκλωμα ψύξης και έπαιρνε και το μοτέρ μαζί μιας και όταν κουνιόταν ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν ήδη αργά ( πολύ κοντά στους 120 βαθμούς). Οι ζημιές οι ίδιες μπορεί να μην ήταν κάτι φοβερό ( θερμοστάτης, κάποιο κολάρο, δοχείο διαστολής) αλλά όπως είπα και πριν, αν δεν το προλάβαινες, μπορούσε να κάψει μοτέρ.

Κατανάλωση μέσα είχε κοντά στα 8,5 και έξω κοντά στο 7.

Επίσης στην δεκαετία ή στα 180κ αλλάζει ιμάντα, και αυτό έχει υψηλό κόστος αν δεν έχει γίνει ήδη. 

Τέλος ενώ ήταν πολύ άνετο για 4 άτομα, πορτπαγκαζ είχε 316 λίτρα με ρεζέρβα, δεν το λες και πολύ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε

Δεν χρειάζεται να στο πει άλλος για τα ford. Στο λένε μόνα τους αν τα κινείς.

Οταν λες θα ρουφάει? Θεωρώ κάτω από 8 λίτρα μεικτά δεν θα βρείς αυτοκίνητο που να μην είναι είτε μικρό πόλης είτε διετίας υβριδικό.

Για τόσα άτομα που λες + χώρους, κοίτα κάτι σε volvo v60/s60 ή mazda 6 και βάλτου LPG. 

Δεν θέλω volvo ούτε mazda άσχημα είναι. 

Οπότε συμφωνείς κ εσύ για Ford; 

25 λεπτά πριν, bkran είπε

Το πρώτο Ecoboost ( 2011-2014, προ facelift ) έβγαζε διάφορα προβλήματα. Το μοτέρ ήταν μια χαρά εκτός ( αν ήθελες να πας κοντά στα όρια ταχύτητας) και το ίδιο δεν έβγαζε ζημιές. Έβγαζε ζημιές όμως το κύκλωμα ψύξης και έπαιρνε και το μοτέρ μαζί μιας και όταν κουνιόταν ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν ήδη αργά ( πολύ κοντά στους 120 βαθμούς). Οι ζημιές οι ίδιες μπορεί να μην ήταν κάτι φοβερό ( θερμοστάτης, κάποιο κολάρο, δοχείο διαστολής) αλλά όπως είπα και πριν, αν δεν το προλάβαινες, μπορούσε να κάψει μοτέρ.

Κατανάλωση μέσα είχε κοντά στα 8,5 και έξω κοντά στο 7.

Επίσης στην δεκαετία ή στα 180κ αλλάζει ιμάντα, και αυτό έχει υψηλό κόστος αν δεν έχει γίνει ήδη. 

Τέλος ενώ ήταν πολύ άνετο για 4 άτομα, πορτπαγκαζ είχε 316 λίτρα με ρεζέρβα, δεν το λες και πολύ.

Άρα αυτό που βρήκα έχει 170 χιλιάδες μέσα... Τι έξοδα να περιμένω μόλις το πάρω;;;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...