Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, valadsk είπε

. επιανα τα κολαρα, το πανω ζεσταινόταν ολο και περισσοτερο, το κάτω κρυο. Κάπου εκεί, άναψε το βιτιλαντέρ και άρχισε και το κάτω να καίει. Λίγο αργότερα σβήνει το βιτιλαντέρ. Το αφήνω ανοιχτό στο ρελαντί, άναψε πάλι έσβησε, το ίδιο κανα δυο φορές. 

Οπότε αυτό σημαίνει ότι είχε και κολλημένο θερμοστάτη πριν, καθώς δεν έσβηνε ποτέ (τον άλλαξα μόνος μου). 

Το άφησα άλλη μισή ώρα στο ρελαντι, πάλι άναβε και έσβηνε. Όλη την περιόδο η θερμοκρασία ήταν λίγο πάνω από το μέσο το κανονικό δηλαδή εκεί που ήταν όλα τα προηγούμενα χρόνια λειτουργίας του αυτοκινήτου.

 

Αρα αυτη τη στιγμη φαινεται να λειτουργει ορθα στο ρελαντι!  Αν το κινησεις τι πιστευεις οτι θα κανει?

Συνηθως οταν δεν στελνει σωστη ροη η αντλια, στο ρελαντι και σε χαμηλες στροφες ανεβαζει θερμοκρασια ενω στις περισσοτερες στροφες την ριχνει μεχρι σε ενα σημειο.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Fordakias7 είπε

Αν το μοτερ σου δεν καιει λαδια δηλαδη δεν χρηζει επισκευης αγορασε το κεφαλαρι

δεν καίει όχι, πέρα από λίγο που συμπληρώνω μετά από 7 χιλιάδες χιλιόμετρα, δλδ γραμμάρια, περισσότερο ψυχολογικό είναι. 

1 ώρα πριν, PLACEBO_89 είπε

Αρα αυτη τη στιγμη φαινεται να λειτουργει ορθα στο ρελαντι!  Αν το κινησεις τι πιστευεις οτι θα κανει?

Συνηθως οταν δεν στελνει σωστη ροη η αντλια, στο ρελαντι και σε χαμηλες στροφες ανεβαζει θερμοκρασια ενω στις περισσοτερες στροφες την ριχνει μεχρι σε ενα σημειο.. 

το πήγα βόλτα μόλις. Δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία, αλλά είναι ο δείκτης ελάχιστα πάνω από το κανονικό. Ανέβηκα 2 χιλιόμετρα ανηφόρα και σταμάτησα στην άκρη, ανάβει το βιτιλαντερ και σβήνει. Η θερμοκρασία ΣΤΑΘΕΡΑ ελάχιστα πάνω από το κανονικό, ελάχιστα πάνω από εκεί που ήταν πριν 4 ημέρες, δλδ πριν τα προβλήματα και όλα τα χρόνια.

καλοριφέρ λίγο πιο ζεστό, δεν καίει όμως.

θα το τολμήσω να πάω σε κοντινό χωριό 25 χιλιόμετρα γιατί χρειάζομαι ατμ, θα δούμε πως θα κάνει και εκεί. επείγει από αυτό που κρίνω εγώ και από τα λίγα που ξέρω, καθαρισμός και σωστή εξαέρωση όλου του συστήματος. μια αντλία και έναν αισθητήρα θερμοκρασίας, αν και φοβάμαι τα εργατικά για την αντλία.

 

btw τώρα ειδα το bold σου, άρρα αντλία.

Επεξ/σία από valadsk
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν αλλάξεις μοτέρ. Θες σίγουρα τα υποσυστήματα (τα ήθελες κ με μοτέρ αυτά τουλάχιστον ψυγείο κ τρόμπα). Από κει και πέρα θες οπωσδήποτε αλλαγή κεφαλής και πλανισμα κορμού με φλάντζα. Αν δεν το κάνεις με μαθηματική ακρίβεια θα κάνεις μεγαλύτερο ρήγμα στο καπάκι και θα το πάρεις όλο στο χέρι.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, primeragt είπε

Αν δεν αλλάξεις μοτέρ. Θες σίγουρα τα υποσυστήματα (τα ήθελες κ με μοτέρ αυτά τουλάχιστον ψυγείο κ τρόμπα). Από κει και πέρα θες οπωσδήποτε αλλαγή κεφαλής και πλανισμα κορμού με φλάντζα. Αν δεν το κάνεις με μαθηματική ακρίβεια θα κάνεις μεγαλύτερο ρήγμα στο καπάκι και θα το πάρεις όλο στο χέρι.

Πλανισμα κορμού γτ;

Αν αλλάξει κεφαλάρι απλά πρέπει να αλλάξει και σετ φλάντζες (κεφαλής, πολλαπλής κτλ)

Αρκεί βέβαια το κεφαλαρι να είναι καθαρό κ κατά προτίμηση πλανισμενο.

Δημοσ.
19 ώρες πριν, valadsk είπε

δεν καίει όχι, πέρα από λίγο που συμπληρώνω μετά από 7 χιλιάδες χιλιόμετρα, δλδ γραμμάρια, περισσότερο ψυχολογικό είναι. 

το πήγα βόλτα μόλις. Δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία, αλλά είναι ο δείκτης ελάχιστα πάνω από το κανονικό. Ανέβηκα 2 χιλιόμετρα ανηφόρα και σταμάτησα στην άκρη, ανάβει το βιτιλαντερ και σβήνει. Η θερμοκρασία ΣΤΑΘΕΡΑ ελάχιστα πάνω από το κανονικό, ελάχιστα πάνω από εκεί που ήταν πριν 4 ημέρες, δλδ πριν τα προβλήματα και όλα τα χρόνια.

καλοριφέρ λίγο πιο ζεστό, δεν καίει όμως.

θα το τολμήσω να πάω σε κοντινό χωριό 25 χιλιόμετρα γιατί χρειάζομαι ατμ, θα δούμε πως θα κάνει και εκεί. επείγει από αυτό που κρίνω εγώ και από τα λίγα που ξέρω, καθαρισμός και σωστή εξαέρωση όλου του συστήματος. μια αντλία και έναν αισθητήρα θερμοκρασίας, αν και φοβάμαι τα εργατικά για την αντλία.

 

btw τώρα ειδα το bold σου, άρρα αντλία.

Αφου εχει ολοκληρωσει θερμοκρασια (ακινητο) πατα γκαζι μεχρι τις 4000στρ παρατεταμενα για 1 λεπτο να δεις τι κανει η θερμοκρασια..  Αν δεν ανεβει η θερμοκρασια συν οτι "Ανέβηκα 2 χιλιόμετρα ανηφόρα και σταμάτησα στην άκρη, ανάβει το βιτιλαντερ και σβήνει. Η θερμοκρασία ΣΤΑΘΕΡΑ ελάχιστα πάνω από το κανονικό"  εμενα μου κανει οτι δεν διαβαζει σωστα ο αισθητηρας! 

Εσυ οφειλεις να κανεις καθαρισμο στο συστημα ψυξης και να βαζεις μεσα αντιψυκτικο! Μπορει με τον καθαρισμο να φτιαξει και ο αισθητηρας..!

Επισης να μην πιεζεις το μοτερ..  

Αφου δεν καιει λαδια αξιζει να κανεις τα βασικα δηλαδη αλλαγη κεφαλης και  καδενας!  Να βρεις εναν τιμιο μαστορα να στα κανει ολα μαζι σε μια καλη τιμη!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Αφου εχει ολοκληρωσει θερμοκρασια (ακινητο) πατα γκαζι μεχρι τις 4000στρ παρατεταμενα για 1 λεπτο να δεις τι κανει η θερμοκρασια..  Αν δεν ανεβει η θερμοκρασια συν οτι "Ανέβηκα 2 χιλιόμετρα ανηφόρα και σταμάτησα στην άκρη, ανάβει το βιτιλαντερ και σβήνει. Η θερμοκρασία ΣΤΑΘΕΡΑ ελάχιστα πάνω από το κανονικό"  εμενα μου κανει οτι δεν διαβαζει σωστα ο αισθητηρας! 

Εσυ οφειλεις να κανεις καθαρισμο στο συστημα ψυξης και να βαζεις μεσα αντιψυκτικο! Μπορει με τον καθαρισμο να φτιαξει και ο αισθητηρας..!

Επισης να μην πιεζεις το μοτερ..  

Αφου δεν καιει λαδια αξιζει να κανεις τα βασικα δηλαδη αλλαγη κεφαλης και  καδενας!  Να βρεις εναν τιμιο μαστορα να στα κανει ολα μαζι σε μια καλη τιμη!

 

τα ίδια πάλι, θερμοκρασία λίγο πάνω από το κανονικο σταθερά, το βιτιλαντέρ ανάβει κρατάει κανα λεπτό και σβήνει. απλά δεν μπορώ να το χαρώ ότι λύθηκε το πρόβλημα, γιατί δεν έχει καλοριφέρ, είναι χλιαρό.

τι εννοείς όχι πίεση στο μοτέρ? γιατί 4 φορές το χρόνο που κάνω το θεσσαλονίκη βόλος στη εθνική το ξεκαπνίζω με 180 5η και 5.200-5.300 στροφές. και τώρα καταλαβαίνω με το ρήγμα την μαλακία που έκανα τα προηγούμενα χρόνια.

Επεξ/σία από valadsk
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, valadsk είπε

τα ίδια πάλι, θερμοκρασία λίγο πάνω από το κανονικο σταθερά, το βιτιλαντέρ ανάβει κρατάει κανα λεπτό και σβήνει. απλά δεν μπορώ να το χαρώ ότι λύθηκε το πρόβλημα, γιατί δεν έχει καλοριφέρ, είναι χλιαρό.

τι εννοείς όχι πίεση στο μοτέρ? γιατί 4 φορές το χρόνο που κάνω το θεσσαλονίκη βόλος στη εθνική το ξεκαπνίζω με 180 5η και 5.200-5.300 στροφές. και τώρα καταλαβαίνω με το ρήγμα την μαλακία που έκανα τα προηγούμενα χρόνια.

Θεωρεις φυσιολογικο με νερο βρυσης και να συμπληρωνεις καθε λιγο και λιγακι επι 2 χρονια να το πηγαινεις ετσι ''180 5η και 5.200-5.300 στροφές''.  Ε δεν τρεχει και κατι?!?!?   Τωρα φταιει και αυτο να σου ξεκαπνισει την τσεπη???!!!  Επρεπε να ειχες κανενα fiat να σε ειχε τιναξει μερικα χρονια πισω..!!!

Αλλος βαζει τα καλυτερα λαδια και αντιψυκτικα και παλι σκεφτεται να το κανει ετσι..!!!

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε

Θεωρεις φυσιολογικο με νερο βρυσης και να συμπληρωνεις καθε λιγο και λιγακι επι 2 χρονια να το πηγαινεις ετσι ''180 5η και 5.200-5.300 στροφές''.  Ε δεν τρεχει και κατι?!?!?   Τωρα φταιει και αυτο να σου ξεκαπνισει την τσεπη???!!!  Επρεπε να ειχες κανενα fiat να σε ειχε τιναξει μερικα χρονια πισω..!!!

Αλλος βαζει τα καλυτερα λαδια και αντιψυκτικα και παλι σκεφτεται να το κανει ετσι..!!!

180 χλμ.ωρα με σακαρακα, κ νερο βρυσης για συμπληρωμα, ως...ξεκαπνισμα...

μα γιατι πηρε το τιμονι στο χερι ξαφνικα, αφου δεν το πιεζε...

αφου τη γλιτωσε μονο με το ρηγμα ,πολυ  φτηνα τη γλιτωσε . με μια αλλαγη μοτερ ή αυτοκινητου ολα καλα

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/6/2022 στις 2:13 ΜΜ, valadsk είπε

Θα ήθελα για ακόμη μια φορά την βοήθειά σας.

Είναι αυτό ρήγμα καπάκι όπως μου είπε ο μηχανικός; Εκεί που βγάζει τις φυσαλίδες λέει περνάει νερό. έβαλε κάτι σαν τρόμπα στη τάπα του ψυγείου και πίεσε μερικές φορές και έβγαλε φυσαλίδες.

δεν έλεγχξε αν το ψυγείο είναι εντάξει και κυκλοφορεί το νερό, παρότι του είπα ότι έχει πολύ σκουριά μέσα. 

μου είπε ότι δεν συνέβη τώρα, συνέβη πολύ καιρό πριν το ρήγμα στο καπάκι.

άλλαξα μονος μου θερμοστάτη τίποτα, εκανα εξαέρωση. καλοριφέρ δεν έχει καθόλου, άρα δεν κυκλοφορεί. 

πως όμως μέχρι τώρα δεν είχε πρόβλημα θερμοκρασίας; μου τα έφερε τραγικά ότι θέλεις 7000 αρικα για καινούργιο καπάκι από την nissan και δεν συμφέρει η επισκευή.

συνεχίζω να πιστεύω όμως ότι με δουλεύει.

GA14DE κινητήρας.

 

σδδ.JPG

Καλησπέρα φίλε μου φοράμε το ίδιο μοτέρ GA14 και θέλω να σε ρωτήσω κάτι για να γνωρίζω.Πως κατάλαβες ότι το μοτέρ σου είχε ριγμα τι σημάδια σου έδινε η μηχανή χωρίς να την ανοίξεις και να το δεις εσωτερικα? Πχ άκουγες κάποιο χλιμινδρισμα κάποιο μπέρδεμα κάτα την ώρα της κρύας εκκίνησης? Γενικά τι σημάδια έδινε 

Επεξ/σία από arhs1617

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...