Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dr_73 είπε

Διαφορά σε ποιότητα φωτογραφίας, μεταξύ μοντέλων ίδιου κατασκευαστή , ίδιας εποχής με ίδιο τσιπ ;

Δεν υπάρχουν .Τίποτε ορατό . 

Σωστά π.χ. η sony a6300 με την a6500 ή η fujifilm X-T20 με την X-PRO 2. 

Όμως το παραπάνω παράδειγμα που αναφέρθηκε δεν είναι τέτοιο καθώς δεν έχουν ίδια χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια κοιτώντας αυστηρά τα χαρακτηριστικά και τίποτα άλλο η d610 μάλλον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας. Ωστόσο όπως είπα συμφωνώ πως έχει ελάχιστη σημασία. 

  • Like 1
  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, pifilos είπε

Σωστά π.χ. η sony a6300 με την a6500 ή η fujifilm X-T20 με την X-PRO 2. 

Όμως το παραπάνω παράδειγμα που αναφέρθηκε δεν είναι τέτοιο καθώς δεν έχουν ίδια χαρακτηριστικά. Για την ακρίβεια κοιτώντας αυστηρά τα χαρακτηριστικά και τίποτα άλλο η d610 μάλλον θα έχει καλύτερη ποιότητα εικόνας. Ωστόσο όπως είπα συμφωνώ πως έχει ελάχιστη σημασία. 

Σε όλες τις σελίδες που συγκρίνουν αισθητήρες και ποιότητα εικόνας τι βλέπουμε ;;

https://camerarace.com/en-us/compare/camera/Panasonic-Lumix-DC-G9_vs_Canon-EOS-RP/

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-G9

 

Γιατί ο vlogger , που δεν μας δείχνει ούτε μία φωτογραφία του στην τελική , να έχει δίκιο ;

Υπενθυμίζω ότι δεν ξεκίνησα εγώ να βάζω συγκρίσεις, άνευ νοήματος. 

 

Επεξ/σία από Dr_73
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Σε όλες τις σελίδες που συγκρίνουν αισθητήρες και ποιότητα εικόνας τι βλέπουμε ;;

https://camerarace.com/en-us/compare/camera/Panasonic-Lumix-DC-G9_vs_Canon-EOS-RP/

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-G9

 

Γιατί ο vlogger , που δεν μας δείχνει ούτε μία φωτογραφία του στην τελική , να έχει δίκιο ;

Υπενθυμίζω ότι δεν ξεκίνησα εγώ να βάζω συγκρίσεις, άνευ νοήματος. 

 

Α εγώ δεν αναφέρθηκα στο βίντεο. Μόνο στο κομμάτι  D610 - D4. 

Δημοσ.

Την εποχή του φίλμ  , ήταν πιο ξεκάθαρο . Ότι μπορούσες να έχεις την ίδια φωτογραφία με μια F100 και μια F5.

Με τη δεύτερη ήταν πιο εύκολο , πιο γρήγορο , δεν θα είχες πολλές αποτυχίες κτλ . 

Αλλά κάποιος που ξέρει , μπορούσε με τον ίδιο φακό να έχει την ίδια φωτογραφία με μια F5 και με μια F100 .

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Διαφορά σε ποιότητα φωτογραφίας, μεταξύ μοντέλων ίδιου κατασκευαστή , ίδιας εποχής με ίδιο τσιπ ;

Δεν υπάρχουν .Τίποτε ορατό . 

     Δεν βρίσκω λόγο στις τεχνικές συγκρίσεις κι' αυτό διότι καταλήγουν σε συμπεράσματα του είδους αν οι τάδε είναι καλύτερες από τις δείνα , αν το γιουβέτσι είναι πιο θρεπτικό από την πατατοσαλάτα και άλλα συναφή . Αντίθετα αντιλαμβάνομαι πλήρως κάποιον που θα μου πει ότι διάλεξε κάτι αφού χρειαζόταν πολλά καρέ το δευτερόλεπτο , κάποιον άλλο διότι έδωσε έμφαση στον μικρό όγκο , συν πολλά άλλα συγκεκριμένα , ακόμη αντιλαμβάνομαι και κάποιον που θα μου έλεγε διάλεξα αυτή την μάρκα γιατί έτσι μ' άρεσε !

   Ήταν αδύνατο έτσι κι' αλλιώς να έφτιαχναν οι εταιρείες συστήματα με όμοια στοιχεία , αφού πάτησαν επάνω στην πολυπλοκότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών για να διαφοροποιηθούν εμπορικά και φυσικά να πετάνε από λίγο κάθε φορά σε μας τους πεινασμένους για να βαστάει ο χορός .

  Πως είναι δυνατόν λοιπόν να μιλήσει κανείς για καλύτερο η χειρότερο , από την στιγμή που ένας αισθητήρας μεσαίου φορμά είναι πανάκριβος σε κόστος κατασκευής , σε σχέση με έναν mft , χώρια που ένας που θα θελήσει να πάει πιο βαθιά σε επίπεδο ρυθμίσεων ενός mft συστήματος είναι πολύ πιθανό να καταφέρει να βγάλει εξίσου αξιόλογα αποτελέσματα με έναν μεσαίου φορμά .

   Ούτε μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε συγκρίσεις αφού εμπλέκεται η πολυπλοκότητα συνδυασμών με native φακούς , after market ........ θα πρέπει να πηγαίνουμε στην Ακρόπολη , να τραβάμε με mft που φοράει τάδε φακό , να έχουμε δίπλα έναν aps c αισθητήρα με όμοιο φακό ........ ενώ οι αισθητήρες έχουν τελείως διαφορετικό σετάρισμα από τα εργοστάσια ......... ίσα και μόνο για να λέμε τι δλδ ...... ότι ο aps c είναι καλύτερος .......... και ποιά φωτογραφία θα έβγαινε καλύτερη ....... το πρωί στις 7 ....... το μεσημέρι ........

    Στους διαγωνισμούς φωτογραφίας δεν ρωτάνε με τι συνδυασμό τράβηξες μία εικόνα , ούτε την μάρκα , ούτε τα μεγαπιξελ , ούτε αν το σώμα είχε ibis η δεν είχε ......... 

   Και για ποια τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάμε , όταν ο πολύς κόσμος ακόμη και με τα τελευταίας κοπής μηχανήματα , θα τραβήξει φωτογραφίες και στην συνέχεια θα τους αλλάξει τα πετρέλαια στο post processing ........ τόσο καλή ήταν η μηχανή και ο φακός που είχε επάνω ........ 

 

 

 

   

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ενώ τις παλιές καλές εποχές, οι μηχανές αντιμετωπίζονταν σαν κουτιά που τέντωναν το φιλμ . Οι καλύτερες μάλιστα 

(μεγάλου φορμάτ) ήταν κουτιά και το φίλμ το τέντωνε ο συγκρατητήρας. Τα πάντα ήταν οι φακοί . 

Η τεχνολογία προχώρησε τόσο πολύ, που οι σημερινοί φακοί , δεν φτάνουν τους φακούς του 1950 μεγάλου φορμάτ,

ούτε στα νύχια τους . 

Ποιός θα είχε δύο διαφορετικής μάρκας σώματα πριν 50 χρόνια με αντίστοιχους φακούς ;;

Και να ψάχνει συγκρίσεις μεταξύ τους ; ; Κανείς. Είχε νόημα να συγκρίνει κανείς έναν canon nfd 50mm f/1.8

με τον αντίστοιχο nikon ή minolta ;;; Τρίχες.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, babisskg είπε

     Δεν βρίσκω λόγο στις τεχνικές συγκρίσεις κι' αυτό διότι καταλήγουν σε συμπεράσματα του είδους αν οι τάδε είναι καλύτερες από τις δείνα , αν το γιουβέτσι είναι πιο θρεπτικό από την πατατοσαλάτα και άλλα συναφή . Αντίθετα αντιλαμβάνομαι πλήρως κάποιον που θα μου πει ότι διάλεξε κάτι αφού χρειαζόταν πολλά καρέ το δευτερόλεπτο , κάποιον άλλο διότι έδωσε έμφαση στον μικρό όγκο , συν πολλά άλλα συγκεκριμένα , ακόμη αντιλαμβάνομαι και κάποιον που θα μου έλεγε διάλεξα αυτή την μάρκα γιατί έτσι μ' άρεσε !

   Ήταν αδύνατο έτσι κι' αλλιώς να έφτιαχναν οι εταιρείες συστήματα με όμοια στοιχεία , αφού πάτησαν επάνω στην πολυπλοκότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών για να διαφοροποιηθούν εμπορικά και φυσικά να πετάνε από λίγο κάθε φορά σε μας τους πεινασμένους για να βαστάει ο χορός .

  Πως είναι δυνατόν λοιπόν να μιλήσει κανείς για καλύτερο η χειρότερο , από την στιγμή που ένας αισθητήρας μεσαίου φορμά είναι πανάκριβος σε κόστος κατασκευής , σε σχέση με έναν mft , χώρια που ένας που θα θελήσει να πάει πιο βαθιά σε επίπεδο ρυθμίσεων ενός mft συστήματος είναι πολύ πιθανό να καταφέρει να βγάλει εξίσου αξιόλογα αποτελέσματα με έναν μεσαίου φορμά .

   Ούτε μπορούμε να αρχίσουμε να φτιάχνουμε συγκρίσεις αφού εμπλέκεται η πολυπλοκότητα συνδυασμών με native φακούς , after market ........ θα πρέπει να πηγαίνουμε στην Ακρόπολη , να τραβάμε με mft που φοράει τάδε φακό , να έχουμε δίπλα έναν aps c αισθητήρα με όμοιο φακό ........ ενώ οι αισθητήρες έχουν τελείως διαφορετικό σετάρισμα από τα εργοστάσια ......... ίσα και μόνο για να λέμε τι δλδ ...... ότι ο aps c είναι καλύτερος .......... και ποιά φωτογραφία θα έβγαινε καλύτερη ....... το πρωί στις 7 ....... το μεσημέρι ........

    Στους διαγωνισμούς φωτογραφίας δεν ρωτάνε με τι συνδυασμό τράβηξες μία εικόνα , ούτε την μάρκα , ούτε τα μεγαπιξελ , ούτε αν το σώμα είχε ibis η δεν είχε ......... 

   Και για ποια τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάμε , όταν ο πολύς κόσμος ακόμη και με τα τελευταίας κοπής μηχανήματα , θα τραβήξει φωτογραφίες και στην συνέχεια θα τους αλλάξει τα πετρέλαια στο post processing ........ τόσο καλή ήταν η μηχανή και ο φακός που είχε επάνω ........ 

 

 

 

   

Τα προβλήματα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξεκινάνε αν θες να αποδείξεις πως αυτό που διάλεξες ως καλύτερο για τις δικές σου ανάγκες, είναι το καλύτερο και για τις ανάγκες όλων των υπόλοιπων.

Αλλα οκ, κουβέντα να γίνεται. Ολα και κανα καινούριο λινκ πέφτει στο τραπέζι να βλέπουμε κάτι φρέσκο.

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Την εποχή του φίλμ  , ήταν πιο ξεκάθαρο . Ότι μπορούσες να έχεις την ίδια φωτογραφία με μια F100 και μια F5.

Με τη δεύτερη ήταν πιο εύκολο , πιο γρήγορο , δεν θα είχες πολλές αποτυχίες κτλ . 

Αλλά κάποιος που ξέρει , μπορούσε με τον ίδιο φακό να έχει την ίδια φωτογραφία με μια F5 και με μια F100 .

Φλασιά τώρα που διάβασα για φιλμ. Δεν έχω βγάλει - εμφανίσει ούτε μια εικόνα (πέραν των σχολικών εκδρομών που δεν πιάνονται οκ) και γενικά να πω την αλήθεια σνόμπαρα την όλη διαδικασία μέχρι πρόσφατα καθότι νέος στο χόμπι. Κάποια στιγμή καθώς διάβαζα μια κριτική για τη fujifilm gfx 100s έγραφε ένας πως καλή ανάλυση ρε παιδί μου αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

https://petapixel.com/2020/03/19/8x10-film-vs-150mp-digital-can-150-megapixels-compete/

Φλασιά όπως είπα και άσχετο τελείως με το thread και την παραπάνω συζήτηση αλλά έτσι και αλλιώς έχει ξεφύγει από τον αρχικό τίτλο :P  

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pifilos είπε

Φλασιά τώρα που διάβασα για φιλμ. Δεν έχω βγάλει - εμφανίσει ούτε μια εικόνα (πέραν των σχολικών εκδρομών που δεν πιάνονται οκ) και γενικά να πω την αλήθεια σνόμπαρα την όλη διαδικασία μέχρι πρόσφατα καθότι νέος στο χόμπι. Κάποια στιγμή καθώς διάβαζα μια κριτική για τη fujifilm gfx 100s έγραφε ένας πως καλή ανάλυση ρε παιδί μου αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

https://petapixel.com/2020/03/19/8x10-film-vs-150mp-digital-can-150-megapixels-compete/

Φλασιά όπως είπα και άσχετο τελείως με το thread και την παραπάνω συζήτηση αλλά έτσι και αλλιώς έχει ξεφύγει από τον αρχικό τίτλο :P  

      Εντάξει , άλλη δουλειά το φίλμ και έχει ανάλυση με τα τσουβαλια .......... πρέπει να το θες διότι δεν έχει την αίγλη του σήμερα ........ 

6 λεπτά πριν, highpriest είπε

Τα προβλήματα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ξεκινάνε αν θες να αποδείξεις πως αυτό που διάλεξες ως καλύτερο για τις δικές σου ανάγκες, είναι το καλύτερο και για τις ανάγκες όλων των υπόλοιπων.

Αλλα οκ, κουβέντα να γίνεται. Ολα και κανα καινούριο λινκ πέφτει στο τραπέζι να βλέπουμε κάτι φρέσκο.

   Μα το είπαμε , αν κάποιος βλέπει τι χρειάζεται από όλα αυτά σε τεχνικό επίπεδο και σου λέει πήρα τέτοιο γιατί χρειάζομαι buffer αθάνατο ....... ΟΚ , πας πάσο ........ αλλιώς ......... γίνεται με ότι ναναι η δουλειά ........ σχεδόν ........ 

   

 

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, pifilos είπε

 αλλά απέχουμε πολύ απο το 8χ10 φιλμ. Λέω και εγώ τι γράφει αυτός, τι είναι αυτό το 8χ10, ποιο φιλμ και κουραφέξαλα οπότε ψάχνοντας να δω τι παίζει έπεσα στο παρακάτω link, μου έπεσε το σαγόνι και σύρθηκα πίσω στην τρύπα μου. 

Πάρε φωτογραφία 

Zarzalejo. (papel)

 

 

Δες το σώμα με το οποίο βγήκε

6001367a-efb5-4e1d-b484-b35c29be1ed3.jpg

 

 

δες και το φακό

5eb6d820-06f1-4423-94ea-f228202376ed.jpg

 

Το φιλμ , είναι 25 asa. 

Ψάξε στο flickr και δες δείγματα από όλες τις ομάδες με big format film photography. Έχει χιλιάδες. 

Ας πάνε οι βλο-ggers να φτιάξουν διαγράμματα και φιλμάκια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, babisskg είπε

 

   Μα το είπαμε , αν κάποιος βλέπει τι χρειάζεται από όλα αυτά σε τεχνικό επίπεδο και σου λέει πήρα τέτοιο γιατί χρειάζομαι buffer αθάνατο ....... ΟΚ , πας πάσο ........ αλλιώς ......... γίνεται με ότι ναναι η δουλειά ........ σχεδόν ........ 

   

 

αν θέλεις ίσα να βγάλεις μια καλή φώτο, με οτιδήποτε έως και 10 χρόνια πριν βγάζεις.

Μάλιστα το τελευταίο τρίμηνο πούλησα διάφορα μεταχειρισμένα πράγματα που δεν χρειαζόμουν και όλα ήταν φωτογραφημένα με μια ταπεινή kodak easyshare LS753 των 5 megapixel (15ετίας +) που μου δίνει καλύτερη ποιότητα φωτογραφίας απο ότι το κινητό μου των 64mpix. 

Α ρε Kodak! Άδικα πήγες....

 

 

Επεξ/σία από highpriest
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω βρεθεί πολλές φορές σε παρόμοια θέση με τη δική σου. Άλλα να λέει η λογική και άλλα η καρδιά (ισχύει σε πολλά στη ζωή). Μετά από πολύ καιρό και πολλά χρήματα από οικονομίες σκληρής δουλειάς μπορώ να πω τι θα έκανα εγώ: Δε θα πήγαινα σε mirorless αποχωριζόμενος την DSLR και την προίκα της. Θα πατούσα και στους δύο κόσμους, αλλά από την ίδια μάρκα για λόγους συμβατότητας και αρκετών κοινών αξεσουάρ. Επειδή όμως η καρδιά μου (και το μάτι μου) λέει DSLR, πήγα στην D850 και δεν έχω κανένα ενδοιασμό. Αυτό το σκόπευτρο και ειδικά σε χαμηλό φωτισμό δε μπορώ να το αλλάξω με τίποτα (καμία σχέση με D7100 ή D610). Φυσικά λέω τα παραπάνω ασχολούμενος μόνο με φωτογραφίες, το βίντεο μου είναι αδιάφορο. Επίσης, όποιο σώμα αγόρασα (από την εποχή του φιλμ) δεν το πούλησα. (Για την ιστορία, αγαπημένες Nikon: FM, F70, F90, F90x, F80s, D3200, D700 (αυτή δυστυχώς την έδωσα) D800, D5300, D3500, D850. Τις λατρεύω όλες 😃).

Επεξ/σία από CyanBlue
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, babisskg είπε

      Εντάξει , άλλη δουλειά το φίλμ και έχει ανάλυση με τα τσουβαλια .......... πρέπει να το θες διότι δεν έχει την αίγλη του σήμερα ........ 

   Μα το είπαμε , αν κάποιος βλέπει τι χρειάζεται από όλα αυτά σε τεχνικό επίπεδο και σου λέει πήρα τέτοιο γιατί χρειάζομαι buffer αθάνατο ....... ΟΚ , πας πάσο ........ αλλιώς ......... γίνεται με ότι ναναι η δουλειά ........ σχεδόν ........ 

   

 

Βίντεο που χάζευα κάποτε που ήθελα να την παρω..

Ωραίος που μου το θύμισες…

Για την ιστορία … δεν υπάρχει η φωτο…

CD06A919-AFF3-49AA-9B73-B5AA520B6D57.jpeg.eb1ba8ebbc17d8a64d21c41c6226bb66.jpeg

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Κάτι άλλο που  γράφει ο Ken με το οποίο συμφωνούν επαγγελματίες (αρκετοί) που έχω μιλήσει και χομπίστες που ασχολούνται δεκαετίες. Πιστεύεις ότι η D610 έχει χαμηλότερη ποιότητα εικόνας από την ίδιας εποχής D4 που κόστιζε τα 5πλάσια χρήματα ;; Δεν ισχύει . Αν με σταθερό χέρι βγάλεις φωτογραφία τοπίο, την ακρόπολη , το λευκό πύργο κτλ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ. Γιατί τότε η D4 έκανε τα 5πλάσια ; Καταρχήν πιο στιβαρό σώμα , με ενσωματωμένο γκριπ , διπλές μπαταρίες , αντοχή 5πλάσιες φωτογραφίες (αντί για 250.000 δηλαδή πριν την αλλαγή θα βγάλεις 1.000.000+ ) και ταχύτερη εστίαση με μεγαλύτερη ακρίβεια σε κινούμενα θέματα. Αν ακολουθείς ένα αυτοκίνητο σε αγώνα, πουλί , σέρφερ , αεροπλάνο με τη D4 θα έχεις πολύ περισσότερες φωτογραφίες και πολύ καλύτερα εστιασμένες , με πολύ λιγότερες ανεστίαστες. 

Αυτό αγόραζες με τα 3000Κ ευρώ παραπάνω. Όχι καλύτερη ποιότητα φωτογραφίας. Διαφορές σε διαγράμματα , πίνακες κτλ είναι για online experts !!

Δεν διαφωνώ. Αλλά τι θέλεις να πεις;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Σε όλες τις σελίδες που συγκρίνουν αισθητήρες και ποιότητα εικόνας τι βλέπουμε ;;

https://camerarace.com/en-us/compare/camera/Panasonic-Lumix-DC-G9_vs_Canon-EOS-RP/

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-RP-vs-Panasonic-Lumix-DC-G9

 

Γιατί ο vlogger , που δεν μας δείχνει ούτε μία φωτογραφία του στην τελική , να έχει δίκιο ;

Υπενθυμίζω ότι δεν ξεκίνησα εγώ να βάζω συγκρίσεις, άνευ νοήματος. 

 

Λοιπον αδερφε ακου.

Αντιλαμβανομαι οτι παιρνεις τα πραγματα λιγο προσωπικα ενω δε θα επρεπε..

Το νημα ξεκινησε απο μενα για να δω και αλλες αποψεις και σκεψεις πλην τις δικες μου οσον αφορα τις επιλογες που εχω.

Και αυτο πετυχε.. Ειδα ατομα με εμπειρια σε διαφορετικα format οπως οι M4/3 και διαφορετικους κατασκευαστες οπως Panasonic που δεν εχει τυχει να πιασω στα χερια μου.

Οτι αναφερω ειναι βασει των δικων μου προσδοκιων και αναγκων.

Οποτε ειναι λιγο ακυρο να επηρεαζει αυτο καποιον αλλο. Εκτος κ αν αυτος ο αλλος ταυτιζεται τοσο πολυ με αυτα που γραφω.

Ξανα λεω πως η μηχανη που εχεις ειναι μια πολυ ικανη συγχρονη μηχανη που ειναι ικανη να παραξει εξαιρετικο υλικο. Τελεια... Τιποτα αλλο περι αυτου.. Γενικη παραδοχη..

ΕΙναι αλλο αυτο ομως και αλλο να πιστευεις οτι ειναι η καλυτερη μηχανη στον κοσμο και να θεωρεις οτι αυτο ειναι γενικη παραδοχη.. Δε λεω οτι το κανεις απλα αυτη η προταση ειναι ενα τελειο σκαλοπατι για να παω πιο περα.

Υπαρχουν και αλλες ομως εξισου αξιολογες, χειροτερες ή καλυτερες επιλογες.. Παντα θα υπαρχουν οτι επιλογη και να κανουμε..

Αυτο που λεω ειναι οτι με αυτα που βλεπω ειναι οτι ενα format με το οποιο δεν εχω ασχοληθει καθολου οπως οι M4/3 αποτελουν πολυ ευχαριστη εκπληξη για μενα που αυτη τη στιγμη ψαχνω με κριτηρια τη φορητοτητα και το αποτελεσμα..

Αν ηθελα το επαγγελματικο workhorse και ειχα τα φραγκα θα πηγαινα στη Z9 ή στην R3 ή στην Α1. 

Κοιταω λιγο με αλλα κριτηρια αυτη τη στιγμη.

Το βιντεο λοιπον που εβαλα παραπανω, χωρις να το ξερω τον ανθρωπο, ειχε και βιντεο samples απ τις 2 μηχανες αλλα ειχε και φωτογραφιες που μαλλον δεν ειδες..

Το camera decision που εβαλες εσυ ειναι ενα site συγκρισης τεχνικων χαρακτηριστικων. Ο καθε ανθρωπος πρεπει να το λαμβανει συγκεκριμενα υποψην του ομως κοιτωντας συγκεκριμενα στοιχεια.

Δε μπορω να βλεπω για παραδειγμα οτι στο portability μια FF παιρνει καλυτερες κριτικες απο μια M4/3..

Εκτος και αν κουβαλαμε μονο το σωμα της μηχανης μαζι μας και οι φακοι μενουν στο σπιτι..

Επισης η κατηγορια imaging στο συγκεκριμενο site εχει να κανει περισσοτερο με το μεγαθος του αισθητηρα.. Το οποιο ειναι σωστο σαν πρωτο ακουσμα αλλα οχι απολυτα..

Οποτε θα απαντησω στο ερωτημα σου μια και καλη για να μην εχουμε παρεξηγησεις..

Εχει η Canon RP τον αισθητηρα για να αποτυπωσει καλυτερο αποτελεσμα απο μια M4/3 μηχανη? ΝΑΙ τον εχει.

Ειναι ικανη γι αυτο? ΝΑΙ ειναι..

Αυτο ομως δεν σημαινει οτι ΕΓΩ θελω κατι τετοιο..

Εχω αποδεχτει οτι θα εχω 2 συστηματα. Ενα FF και ενα μικροτερο που θα ειναι το "GO TO" μου για εξορμησεις.

Αργοτερα θα αναβαθμισω και το FF συστημα μου. Να ειμαστε καλα.

Τωρα ομως θελω κατι φορητο.. Πολυ φορητο..

Καταληγω λοιπον στην Sony a6600 και στις m4/3 της Panasonic πιθανοτατα.. Προκειται για συστηματα που ελαχιστα θα ξεπερασουν το κιλο μαζι με 3 prime πουθα αγοραστουν επι τοπου.

Bottom line.. Μη παιρνεις κατι προσωπικα.. Δεν προσεβαλλε καποιος την επιλογη σου.

Να εισαι γερος να χαρεις τη μηχανη σου και το χομπυ μας.

Do not worry αδερφε.

Συγγνωμη για το σεντονι απο ολους.

 

 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...