Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημερα σε ολους κ συγγνωμη για το «σεντονι» παρακατω. 
 

εχω ενα Ford Ka του 2015, αυτο που ειναι μηχανικα ιδιο με το Fiat 500. 
 

Μετα το Κασχα του εκανα σε συνεργειο Ford το ετησιο σερβις του. 
Μεταξυ αλλων αλλαχτηκαν τα υγρα φρενων. 
 

το αμαξι εμεινε σε ακινησια για περιπου 3 βδομαδες. 
Οταν το κινησα, το πενταλ του φρενου πηγαινε ολο μεσα. 
Το παω στο συνεργειο για εξαερωση, κ διαπιστωνουμε οτι στο μπροστα αριστερα φρενο ειχε πολυ αερα εγκλωβισμενο, κ λιγοτερο στον μπροστα δεξια. 
Φευγω εχοντας κανονικα τα φρενα μου. 
Δοκιμαστηκε σε τοπικες διαδρομες για δυο μερες ακομα κ ηταν ολα καλα. 
4-5 μερες μετα παλι τα φρενα μεσα. 
 

Το παω παλι συνεργειο, το οποιο λογω φορτου εργασιας το κραταει 3 μερες, καταληγει οτι μπομπακια κ τσιμουχες ειναι στεγνες και δεν σταζει υγρο κ αποφασιζουν να μου αλλαξουν υγρα φρενων (2η φορα μεσα σε 1,5 μηνα) κ τωρα λεει θα δουλεψει. 
 

Το αφηνω σπιτι και φευγω για μια βδομαδα με αλλο αμαξι επαρχια. Γυρνοντας το δοκιμαζω κ το φρενο παλι μεσα. Υπενθυμιση, το αμαξι ηταν ακινητο μια βδομαδα. 
 

Το ξαναπαω συνεργειο, επιμενουν οτι δεν βρισκουν τιποτα εδω κ δεκα μερες που το εχουν παλι εκει κ σημερα μου ειπαν θα μου αλλαξουν τρομπα φρενων και θα το δουμε. 
 

Στεκει κατι τετοιο; Η τρομπα φρενων μπορει να βαζει αερα στο κυκλωμα;

και ποσο μαλλον οταν το αμαξι δεν κινηται ;; 
 

Παρακαλω οποιος εχει καποια γνωμη ας γραψει. 
το αμαξι χρησιμοποιειται απο την γυναικα μου κ βαζει κ το παιδι μεσα κ φοβαμαι να την στειλω επαρχια τωρα με αυτο το θεμα

Δημοσ.

Σε ενα αμάξι που κάθεται και το σύστημα πέδησης ειναι γεματο με υγρα δεν μπορω να φανταστω πως μπορει ο αέρας να εισχωρήσει. Η τρομπα μπορει να εχει θεμα αλλα πως θα περάσει μέσα αέρας στα υγρα? Πρέπει να υπαρχει υποπίεση για να γινει αυτο.  Ο σερβομηχανισμός λειτουργει?

Δημοσ.

Υγρα χάνεις ή όχι, δηλαδη το "ποτηράκι" είναι σταθερά στην ιδια στάθμη.

Τα πάντα μπορεί να ειναι το πιθανότερο βέβαια είναι η αντλία φρένων ή και κάποιο βαρελάκι στους τροχους, να έχουν καει τα λαστιχακια του και να υποχωρεί το πεταλ. Αυτο δικαιολογεί και την ακινησία 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Ribopaido είπε

 Ο σερβομηχανισμός λειτουργει?

Sorry δεν ειμαι γνωστης. Τι ειναι ο σερβομηχανισμος;

23 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Υγρα χάνεις ή όχι, δηλαδη το "ποτηράκι" είναι σταθερά στην ιδια στάθμη.

Τα πάντα μπορεί να ειναι το πιθανότερο βέβαια είναι η αντλία φρένων ή και κάποιο βαρελάκι στους τροχους, να έχουν καει τα λαστιχακια του και να υποχωρεί το πεταλ. Αυτο δικαιολογεί και την ακινησία 

Δεν δειχνει να χανει στο ποτηρακι. 
τωρα να χανει μισο εκατοστο το οποιο αντικαθισταται με αερα κ ολο αυτο να κανει την ζημια; 

βαρελακια κ τσιμουχες/λαστιχακια τα ειδαν και τις δυο φορες κ μου ειπε θα επρεπε να δει υγρασια εκει αν ειχαν πόρο κτλ. 
 

Μου ειπαν οτι σαν μοντελο το μονο που σκεφτονται ειναι Τρομπα Υγρων Φρενου κ μετα ABS αλλα δυσκολο λογω λιγων χιλιομετρων 

31.000 χλμ εχει το αμαξι

Δημοσ.
3 ώρες πριν, KOSTASGP είπε

Καλημερα σε ολους κ συγγνωμη για το «σεντονι» παρακατω. 
 

εχω ενα Ford Ka του 2015, αυτο που ειναι μηχανικα ιδιο με το Fiat 500. 
 

Μετα το Κασχα του εκανα σε συνεργειο Ford το ετησιο σερβις του. 
Μεταξυ αλλων αλλαχτηκαν τα υγρα φρενων. 
 

το αμαξι εμεινε σε ακινησια για περιπου 3 βδομαδες. 
Οταν το κινησα, το πενταλ του φρενου πηγαινε ολο μεσα. 
Το παω στο συνεργειο για εξαερωση, κ διαπιστωνουμε οτι στο μπροστα αριστερα φρενο ειχε πολυ αερα εγκλωβισμενο, κ λιγοτερο στον μπροστα δεξια. 
Φευγω εχοντας κανονικα τα φρενα μου. 
Δοκιμαστηκε σε τοπικες διαδρομες για δυο μερες ακομα κ ηταν ολα καλα. 
4-5 μερες μετα παλι τα φρενα μεσα. 
 

Το παω παλι συνεργειο, το οποιο λογω φορτου εργασιας το κραταει 3 μερες, καταληγει οτι μπομπακια κ τσιμουχες ειναι στεγνες και δεν σταζει υγρο κ αποφασιζουν να μου αλλαξουν υγρα φρενων (2η φορα μεσα σε 1,5 μηνα) κ τωρα λεει θα δουλεψει. 
 

Το αφηνω σπιτι και φευγω για μια βδομαδα με αλλο αμαξι επαρχια. Γυρνοντας το δοκιμαζω κ το φρενο παλι μεσα. Υπενθυμιση, το αμαξι ηταν ακινητο μια βδομαδα. 
 

Το ξαναπαω συνεργειο, επιμενουν οτι δεν βρισκουν τιποτα εδω κ δεκα μερες που το εχουν παλι εκει κ σημερα μου ειπαν θα μου αλλαξουν τρομπα φρενων και θα το δουμε. 
 

Στεκει κατι τετοιο; Η τρομπα φρενων μπορει να βαζει αερα στο κυκλωμα;

και ποσο μαλλον οταν το αμαξι δεν κινηται ;; 
 

Παρακαλω οποιος εχει καποια γνωμη ας γραψει. 
το αμαξι χρησιμοποιειται απο την γυναικα μου κ βαζει κ το παιδι μεσα κ φοβαμαι να την στειλω επαρχια τωρα με αυτο το θεμα

Βρίσκεσαι Αθήνα ; Υπάρχουν εξειδικευμένα συνεργεία μόνο για φρένα . Γνωρίζω προς Αγία Παρασκευή προσωπικά.

Ίσως είναι θέμα τρομπας φρενου.

Πάντως μη το αφήνεις 

Δημοσ.

Οχι δεν το αφηνω σε καμια περιπτωση. Μου ειπαν θα δουν κ την τρομπα αυριο κ θα το δοκιμασουν μεσα στο σκ. 
αλλιως θα ψαχτω οπως λες σε καποιον φρενά 

Πειραια ειμαι κ ψαχνοντας βλεπω οτι εχει καποιους στην Θηβων

Δημοσ.

Οταν εχεις φρενο κανε ενα τεστ.

Πατα το πεταλι συνεχως και με σταθερη δυναμη για κανένα 10λεπτο(εν στάση εννοείται) αν το πετάλ μετακινηθεί εστω και ελάχιστα προς τα κάτω ειναι αυτό που σου είπα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πρώτο και βασικότερο δεν το δίνεις στην γυναίκα και δεν μπαίνει μέσα το παιδί (το ξέρεις καλύτερα από μένα που στο λέω αλλά καλό είναι να το τονίζουμε). 

Τώρα πας σε έναν φρενά και όχι σε ένα απλό συνεργείο. 

Εφόσον έχουν αλλαχτεί τα υγρά από πρίν τότε θα κοιτάξει τους ελαστικούς σωλήνες (μαρκούτσια) ξανά γιατί με ένα μικρό σχίσιμο θα χάνει πίεση το σύστημα. 

Αλλιώς αντλία ή σέρβο και το πρόβλημα θα λυθεί. 

Και εσύ που θα το πας σιγά και με προσοχή. 

Υπάρχει μία περίπτωση να είναι και μονάδα ABS και να στο κάνει μόνο όταν πιάνει το ABS. Σου λέει κάτι αυτό;

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, liakinen είπε

Πρώτο και βασικότερο δεν το δίνεις στην γυναίκα και δεν μπαίνει μέσα το παιδί (το ξέρεις καλύτερα από μένα που στο λέω αλλά καλό είναι να το τονίζουμε). 

Τώρα πας σε έναν φρενά και όχι σε ένα απλό συνεργείο. 

Εφόσον έχουν αλλαχτεί τα υγρά από πρίν τότε θα κοιτάξει τους ελαστικούς σωλήνες (μαρκούτσια) ξανά γιατί με ένα μικρό σχίσιμο θα χάνει πίεση το σύστημα. 

Αλλιώς αντλία ή σέρβο και το πρόβλημα θα λυθεί. 

Και εσύ που θα το πας σιγά και με προσοχή. 

Υπάρχει μία περίπτωση να είναι και μονάδα ABS και να στο κάνει μόνο όταν πιάνει το ABS. Σου λέει κάτι αυτό;

Δεν το κανει σε αποτομο φρεναρισμα

το κανει συνεχεια.

δλδ, βαζω μπροστα τον κινητηρα κ ξεπαρκαρω. Παταω νορμαλ φρενο στο ξεπαρκαρισμα. Ακομα κ εκει το κανει. Δεν ειναι δλδ οτι τρεχω, παταω κ επενεργει το ABS

17 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οταν εχεις φρενο κανε ενα τεστ.

Πατα το πεταλι συνεχως και με σταθερη δυναμη για κανένα 10λεπτο(εν στάση εννοείται) αν το πετάλ μετακινηθεί εστω και ελάχιστα προς τα κάτω ειναι αυτό που σου είπα.

Ναι αυτο δεν το σκεφτηκα να το κανω. 
Απλα απορω που το αμαξι σε ακινησια μιας βδομαδας εβαλε αερα μεσα στο κυκλωμα των φρενων. Για να μπει αερας θα επρεπε να υπαρχει καποια πιεση μεγαλυτερη αυτης των υγρων φρενων

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, KOSTASGP είπε

Δεν το κανει σε αποτομο φρεναρισμα

το κανει συνεχεια.

δλδ, βαζω μπροστα τον κινητηρα κ ξεπαρκαρω. Παταω νορμαλ φρενο στο ξεπαρκαρισμα. Ακομα κ εκει το κανει. Δεν ειναι δλδ οτι τρεχω, παταω κ επενεργει το ABS

Τότε μάλλον δεν είναι το ABS αλλά δεν είμαι εγώ ο ειδικός. 

Πάνε όμως σε φρενά έχουν μεγάλη εμπειρία. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, KOSTASGP είπε

Δεν το κανει σε αποτομο φρεναρισμα

το κανει συνεχεια.

δλδ, βαζω μπροστα τον κινητηρα κ ξεπαρκαρω. Παταω νορμαλ φρενο στο ξεπαρκαρισμα. Ακομα κ εκει το κανει. Δεν ειναι δλδ οτι τρεχω, παταω κ επενεργει το ABS

Ναι αυτο δεν το σκεφτηκα να το κανω. 
Απλα απορω που το αμαξι σε ακινησια μιας βδομαδας εβαλε αερα μεσα στο κυκλωμα των φρενων. Για να μπει αερας θα επρεπε να υπαρχει καποια πιεση μεγαλυτερη αυτης των υγρων φρενων

Σου εξήγησα τι είναι , δεν είναι αέρας 

  • Like 1
Δημοσ.

Τρομπα θα μου αλλαξει μαλλον αυριο κ θα το δοκιμασει το σκ κ εκτος συνεργειου μου ειπε. 
αντε να δουμε

Δημοσ.

Αλλάζεις συνεργείο χθες.... 3 μέρες το αυτοκίνητο μέσα άστα να πάνε, παίρνουν ανταλλακτικά από το δικό σου και τα βάζουν αλλού. Μην κάνετε τέτοια λάθη.

Το αυτοκίνητο πήγε με φρένα και έφυγε χωρίς μετά από αλλαγή στα υγρά, αυτό τα λέει όλα. Καλύτερα να μην έκανες καν σέρβις.

Το πρόβλημα που αναφέρεις είναι αντλία φρένων ή κακή εξαέρωση. Φυσικά η αντλία μπορεί να έπαθε ζημιά από λάθος υγρά που έβαλαν μέσα.

Βρες αξιόπιστο συνεργείο που ασχολείται με Ford.

2 λεπτά πριν, KOSTASGP είπε

Τρομπα θα μου αλλαξει μαλλον αυριο κ θα το δοκιμασει το σκ κ εκτος συνεργειου μου ειπε. 
αντε να δουμε

Μην το πας πάλι εκεί ρε φίλε, τι περιμένεις να σε σκοτώσει;

Δημοσ.

Φιλε μου συνεργειο της Ford ειναι. 
το προβλημα δημιουργηθηκε μετα απο δικο τους σερβις. 
Να μου συνεβαινε σε ασχετη φαση θα το πηγαινα σε φρενά 

Περιμενω αυτον να διορθωσει την μ@λ@κια του. Αν οχι τον καταγγελω γραπτως στην Ford κ παω αλλου εννοειται

Δημοσ.

χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος του συνεργείου θα σου πω κάτι να έχεις υπόψην σου.

όταν ένα αμάξι δε κινείται τακτικά κάποια μηχανικά μέρη φθείρονται χειρότερα από την ακινησία. τέτοια είναι τσιμουχάκια λαστιχάκια φούσκες κλπ. ξεραίνονται.

σε ενδεχόμενο λοιπόν σερβις παίζει κάτι στο λύσε δέσε να ραγίσει-σκιστεί κλπ.

μπορεί δηλαδή να έγινε το σέρβις σωστά και κατά το λύσε δέσε ακόμα και προσεκτικά να συνέβη κάποιο τέτοιο σκίσιμο ράγισμα.

μοναδική ευθύνη του συνεργείου όταν κάνουν εργασίες και μετά δε το κάνουν μια δοκιμή στο δρόμο οτι εφόσον έγινε σερβις στα φρένα μετά το αμάξι φρενάρει σωστά. αλλά πλέον αυτές οι εποχές στην Ελλάδα και τα συνεργεία πέρασαν.

αυτά και μακάρι να είναι κάτι μικρό σε κόστος.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...